Szerintem de. Erősebb a fegyvered, a karaktered, ehhez mérten a boss is kicsit felerősödik. De nincs új moveset, semmi más, ami az alacsonyabb szinteken ne lenne. Utoljára szerkesztette: Ulthane, 2015.09.26. 08:13:12
Kicsiket? :) kitanultam ezt a budos parasztot. Az elso video utan a harmadik probalkozasra lett meg.
Ra meg fajt a fogam, soha nem tudtam egyedul megolni eddig. Szerintem amugy egyertelmuen a legnehezebb boss. Utoljára szerkesztette: Ulthane, 2015.09.25. 20:28:33
Kösz az infót! NG 3+ -ban vagyok jelenleg, eddig se kértem segítséget, most mentem csak le a dungeonokba, Yharnam Queent legyőzni, nem volt egyszerű eljutni a vele való harcig... :D
GRATULA!
Ugyi, dejó neked hogy ilyen kicsiket sebez csak. :D Rávettünk a platinára, állítólag kapunk extra ps4 témát! :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.09.25. 20:00:45
Gherman-t próbálhatod, amint meghal ha 100.-ra akkor 100.-ra utána jön a Moon, és ha nála meghalsz nem kell Gherman-t újra megölni!!!! :) Ha nem megy akkor kérsz coop-ot. :)
Üdv mindenkinek! Platinához már csak a Moon Presence legyőzése hiányzik, megvan mind a 4 Third Umbilical Cord, mi a menete, hogy beadja nekem Gherman leölése után? Láttam videóba hogy használni kell a harc előtt. Hármat mondanak, ha esetleg nem tudom elsőre leölni Ghermant, akkor is megmarad bennem a Cord?
Az nem rossz. Én mondjuk a peccselések előtt őltem meg, most így konkrétan a NG+++++++ ban hát eléggé szopás. :D
Ebrietas is könnyebb volt régen elsőre, aztán a NG+-ban indult a probléma, másodikra már izzadtam, most is néhány próba ráment, holott ismerem mint a tenyeremet.... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2015.09.24. 18:18:42
Jó kis fegyó ez a vajazó. Lehet, hogy gyengébb mint a hunter, meg kisebb a hatótávolsága, de a gyorsasága összességében előnyhöz juttatja olyan bossoknál, mint például ez a kibaszot Logarius.
Amikor rakosgatod a gyémántot vagy fejleszted a fegyvert alul látszódnak a statok+ itt még azt is látod ha esetleg nő a fegyvernek a speciális támadásainak a száma ha van neki.Bár én itt még csak arcane speciál attakot láttam.
Igen ezt nagyon ki kell tapasztalni,pl a sharp gyémánt a fegyver fő statját skálázza sok esetben magas fegyverszinten A-ról S-re viszont elvesz a fizikai sebzésből ez sok sok tapasztalat sok idő és minden fegyvernél más.Néha el sem hiszed hogy 1 pici fegyverrel mekkorát lehet sebezni ha beviszel 1 backstab-ot.
Ha megnézed a fegyvereket alul van a stat értékük,neked mondjuk axe az str.fegyver azthiszem arra skálázódik értelemszerűen dex-re nem igazán érdemes fejleszteni.Az értékek E-S között változik, az S a legjobb.De ha mondjuk ráteszel tüzes gyémántot az rontja a str. statot de megjelenik alul 1 új stat mondjuk B értékkel,a lényeg hogy ahogy fejleszted minél közelebb legyenek az értékek S-hez mert az a legjobb szorzó.És akkor még jön hogy ki mire érzékeny,mondjuk az áramlós kutya ellen a tűz jó,de a boszorkányok a villámot nem szeretik. Aztán van amikor letérdeltetsz valakit ha nézel videót sokan fegyvert váltanak az meg azért van mert a másik fegyvernek ez a támadása erősebb többet sebez mint az alap fegyver amivel haladsz.elég összetett a dolog,remélem picit segítettem.Üdv.
Annak ellenére, hogy megvettem a Collector's Gudie Bookot, és tegnap pont ezt olvastam, bevallom, hogy még mindig nem értem teljesen, mi az, hogy skálázódás.
Az oké, hogy pl. a Rifle Spear esetén tök mindegy, hogy 25-ös vagy 50-es szinten vagy strength-ben, mert azt teljesen hidegen hagyja, azaz, ha valaki ezzel tolja, az ne fejlesszen erőre. De hogy mi az, hogy skálázódás pontosan, nem tudom. :)
Alap, alap, kinek? :) Nekem pl. ez volt az első From-játékom, én kiválasztottam a Hunter Axe-t, mert hogy kurva erős, és majd azzal aratok. :) Azt sem tudtam, mi az, hogy skálázódás és társai.
Ez szerintem alap minden from játéknál hogy nézed a választott fegyvered mire skálázódik,illetve az sem mindegy hogy az ellenfelek mire érzékenyek,tűz,villám,stb.. Jelentősen nagyobbat tudsz sebezni ha ezeket tudod.
A gemekkel nagyon kell vigyázni, egy fegyót nagyon felhúzhatnak, és le is nyomhatnak. Ráadásul nem mindegy, mit mivel kombinálsz. Tegnap este olvastam a collector's guide-ot, s bizony csak lestem, hogy mennyire ki van ez találva.
Egyáltalán nem mindegy, hogy egy fegyó mondjuk physicall attack-ben vagy thrust-ban jó, vagy arcane, valaki hiába fejleszti a strengthet vadul, ha a fegyója attól nem lesz erősebb, hiába tolja fel szépen ezt.
Kérdés, hogy aki BB-vel játszott, az vajon ennyire tudatosan kreálja meg a karakterét, fegyvert hozzá stb. Szerintem nem. Elképesztő, hogy össze van téve ez a játék.
Tegnap eljátszogattam Amygdalával. Pontosabban ő velem. :( Nem tudtam lenyomni a ribancot, egyszerűen a harmadik fázisban valamiért alig sebez a seggénél kaparás, pedig bolttal is megspékeltem. Ennyitől már füstölögni kéne az ánuszának, de a ribanc vígan ugrándozott, persze addig, amig a fejemre nem sikerült ugrania. :)
Csak az első végigjátszáson nyomtam őt le a föld felett, utána csak csaliszban hősiesen, nem is emlékeztem, hogy a felszíni pálya szemét módon van kialakítva, rohadt könnyű beszorulni meg elakadni.
Ez egy fegyverbe rakható tárgynak a mellékhatása, tegyél be másikat. Rengeteg van ami negatív irányba húz a nagyobb sebbzésért cserébe, Durability-t is van ami lehúzza 50%-al asszem.
Pedig milyen jó a DS2 :) Már 40 órám benne van. Nem tudok sokat játszani jelenleg, de amint van időm már elôtte ülök. Sok-sok érdekes dolog van benne, meg jók a helyszinek.
Igaz nekem mindig is adta ez a "lovagos" téma. Kaland&játék&kockázat könyveken nőttem fel kiskoromban. :D
Amúgy 40 óra után most értem el a lávás pályára (nem tudom hány %-ka a játéknak.
De tinman vegigjátszásat követve ott episode 30-40 között lehetek.
Sőt annyira megfogott, hogy a DaS1 meg DeS vegigjatszasat is nézem. (Azokkal ugye nem fogok játszani..nem vagyok hajlando Pc-n játszani velük)