Lesz mindkettö meg jetpack, lézerfegyver. shotgun, stb. A kábeleket tudod vezetni a falban is és akkor jól fog kinézni. Majd mutatok egy videót nálam ez, hogy nézett ki
Lesz majd teleport vagy lift? vagy valami mert még innen a deeptöl is jó messze van a felszin a lávát meg se nézem egyelöre. Most vissza jöttem egy kicsit a mélységböl és elkezdtem épiteni a bázist egyelöre még csak köböl, ami nem tetszik, hogy az elektromos kábelek össze-vissza lógnak nem túl esztétikus.
A fény nagyon fontos tényező a játékban a szörnyeket ugyanis gyengiti és ugy könnyebb öket sebezni. Hagyd szerintem még a deep-et és a lávát és inkább fejlödj amig tudsz, a kristályok ugyis majd csak a játék közepe tájától kellenek fejlesztésekhez amikor majd elkezded felfedezni a romvárost. A páncélokból meg fegyokból érdemes mindig tárolni egyet a házadban, hogy ha kinyirnak ne keljen pucéran vissza rohanod a cuccaidhoz.
Még nem most lent bolyongok de elég gyakran kinyirnak ( itt az elején elég kemények a monszták ) utána nagy nehezen vissza találok a cuccomhoz persze tök pucéran ez még nehezebb. 2-es szintü leather armorban vagyok de már vagy hármat legyártottam mert állandóan elveszitem öket.
Egy időben tologattam. Tényleg kellemes a hangulata, mondjuk a content kicsit vékonyka a többihez (pl terraria) képest, plusz nekem nagyon hiányzott a minimap a játékban. Igy marha nehéz volt vmelyik szinű kristályt megtalálni, mert nem látom át a pálya felépítését, random lefurkálni meg elég unalmas).
A craftrendszerben meg az nem tetszett hogy egymásra épülnek a dolgok, tehát hiába lenne nyersanyagod vmihez, ha nem "unlockoltad" azáltal hogy kifejlesztetted az előzményeket akkor nem fogod tudni megcsinálni. Ezért elég sok felesleges dolgot le kellett gyártanom (azért nem olyan vészes mint a craft the worldben.. :) ) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.04.01. 09:55:50
Köszi, de sajnos a helyzet változatlan, nem találok egy kristálybarlangot se...
A Darkout egy rogue-like tipusú, survival játék, kraftolással, bányászásal és nem kevés harcal / lásd pl, Starbound / A játék a cimében is utal a fény nagy szerepére mivel a bolygón hosszú éjszakák és nagyon rövid nappalok váltakoznak igy aztán a különbözö fényforrások fejlesztése és telepitése létszükséglet. Ehhez a stilushoz képest kiemelkedöen szép a játék grafikája.