ha dirt1-hez adtak volna ki ezt a par uj helyszint, pont ugyanott tartana a jatek, mint most, persze anyagilag nem jottek volna ki ilyen jol. Pedig mar 2 eve is dlc-ert sirt mindenki a dirt1-nel, es sok penzt adott volna mindenki erte. Na mindegy. Ha te orulsz, akkor mi is orulunk :)
Azért nem folyamatos 25fps, az elég ritka, általában jól fut, meglehet a 60 is, de mondjuk úgy hogy minden nap belefutok egy olyan részbe ahol kurvára belassul a játék. Ráadásul ezek pont szűk, sötét helyek, sok fával, éjjel vagy esős időben. Screen-tearing is befigyel egy-két hajtű kanyarban. De szerintem ezeket még orvosolhatják, az előző patchek már így is javítottak a játékon.
Autótörés: hát ez sokmindentől függ. Mennyire vagyok fáradt, milyen az autó vagy a helyszín. Most az USA-ban lenyomtam 9 szakaszt egy közepes buktával viszont a polákoknál hajlamos vagyok nagyokat zakózni. Kurva gyors pályák, aztán ha nem adja ki és a fa fog meg akkor kész. Terminal damagem eddig talán 3 volt, azt kb. el tudom kerülni. Szerelőket fejlesztettem párszor de kösz az emlékeztetőt. Eléggé el van dugva a játékban, könnyű elfeledkezni róla.
"Szoval gyakorlatilag semmi nem indokolja a dirt 2 letezeset. " Hé, ne má'! Nekem tetszik, gyakorlatilag is! :D
minden elismeresem, hogy 30 fps alatt tolod, nekem 60 alatt is egyenlo a halallal, rohadtul idegesitene, foleg a sok kesleltetes. De azert vannak kivetelek, akik ennek ellenere, kurva gyorsak es kitartoak. Jellemzoen ez is visszafele mukodik, pl headset 90 fps, minimalis kesleltetes a kijelzonel, halal visszaterni a 60 fps-re is. szivtam is a fogam. Aztan par nap alatt megszoktam, most mar nem zavar, de messze nem olyan jo erzes igy porogni. meg reagalni a dolgokra. (bar leginkabb a tv lagja miatt, game mode ide vagy oda) Amugy a gamepados dologhoz huzzaszolva, anno pl assettoval oke, monza, nem egy tul komplikalt, hosszu kanyarokkal tuzdelt palya, siman gamepaddal leverte valaki a fel vilagot innen a forumbol, szoval ez is szokas es kepesseg kerdese, kevesbe a hardware erdeme a tempo. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.04.04. 12:44:35
nem tudom mennyire torod az autod, jellemzoen, (ha nem ejszakai szakason vagyok tul) nekem par perc alatt megjavitjak, messze boven beleferek az idobe, de a staff kepzese jol johet egy monthly versenyen, ha mindig ido szukeben jarsz. Nagyon nem is hivja fel ra a figyelmet a jatek. Na meg a legfontosabb egy elnezett kanyar utani terminal damage utan sem bukod az egeszet, van ilyen "kepesseg" kemeny 30 000 rugoert. Szoval ezekre nem art figyelni vegignezni ezeket.
Raneztem erre a fomenus dologra, marmint ha lejart a napi challenge, megkapom a lovet, utana valoban meg tudom nezni a teljes listat. Lattam egy ket nagyon gyors ismeretlen magyart. De szurni tovabbra sem lehet, pl nemzetiseg alapjan, de gyakorlatilag sehogy. Az sokat elarul a jatekrol, hogy mig az egyiknel napi 1200, a masinal 1700 indulo volt. ranezve a dirt1-re, csak a tegnapi napi chellengen ami kadettal volt, majdnem 1000 indulo volt! Azert a kockak meg mindig ott toljak pl Je55eJame5-el mar 3 eve is versenyeztem szerintem :) De sok uj nevet is latok. Szoval gyakorlatilag semmi nem indokolja a dirt 2 letezeset. Mondanam, hogy tolom az egyet, bar egy palyat sem tudok fejbol, de ott mar csak az szamitott, hogy tudtam mikor nem nyomom padlon a gazt (es vissza is lehetett nezni a masikkal) es pont annyival maradok le, a szakasz vegere, igy mar reg precizios oramuve ment at az elvezeti resze. De ahogy nezem itt is gyorsan absztolvaltak paran, ki tudja mennyi jatekoraval ezt a "kepesseget" igy lenne hova felzarkozni.
Ha benne vagy a challengeben (megcsináltad a szakaszt, de még nem léptél ki, háttérben megy a replay) akkor még nem látod az összes időt hanem ahogy írtad kb 50 előre 50 hátra. Ha megcsináltad a challenget teljesen és kiléptél akkor a főmenüből már mutatja a teljes leaderboardot. (Most a hónapos challenget csinálom, így a főmenüből sem tudom megnézni ki az első, csak majd ha mind a 4 komplett versenyt teljesítem. Most járok az utolsónál, egyelőre 52. vagyok (Xbox játékosokat nézem csak). Kíváncsi vagyok hogy hány induló közül, a végén csekkolom.
Kormányt/kontrollert nem mutatja leaderboardon, a főmenüben annyit lehet bekapcsolni hogy az összes platform időit mutassa vagy csak az Xbox játékosokét. (Én utóbbira állítottam. Ugyanaz a hardver, a legtöbb konzolos kontival nyomja mint én, kiegyenlítettebb a meccs. Egy komoly épített pécén , ahol 100fps-el hasít a játék + gyakoribb hogy rendes kormánnyal játszanak azért szerintem némileg előnyben lehetnek. (normál Xboxon néha szerintem 30 alá is beesik az fps.) Nem beszélve arról hogy a más platformon versenyzők nevét nem írja ki, csak annyit hogy "Dirt Player" Úgy meg nem igazán érdekes a dolog.)
Challenge-en csak azzal az autóval indulhatsz, amit megvásároltál, konkrétan azzal a példánnyal, így élnek azok az upgrade-ek amiket megvettél rá. Szóval karrier módban challenge-re a konkrét, saját autóidat tudod benevezni, és amíg az autó "ott van" egy adott challange-en addig nem tudod máshol azt a kocsit használni, nem tudod egy folyamatban lévő rali közepéről elhozni. Ha nem így lenne akkor megkavarná a dolgokat. Pl. most Amerikában van a Kadettem, csinálom vele a Monthly-t. Tegyük fel elvinném egy Daily-re, azt megcsinálnám, utána leszervízelném: utána visszavinném a Monthly-ba a fullosan megjavított autót? Akkor ott azon a ralin értelmét vesztenék a szervíz-idők. Free playben (custom és time trial) nem saját autóval mégy hanem választasz egy típust és ott van. Hogy azok upgradeltek-e nem tudom, gondolom nem. Upgradeknél hiányolom hogy nem mutatja hogy változnak a műszaki adatok. Lóerő, nyomaték, súly, stb. Azok a csíkok elég árkádosak, nem illenek a képbe egy komoly játéknál.
"Az is bosszanto, hogy pl egy tobb szakasos versenyen nem mutaja meg az aktualis szakaszos idoket.dirt1-ben igen, emlekeim szerint."
Jah, az tényleg jó volna. Az előbb mentem egy gyorsat de jó lenne megnézni hogy tényleg rendesen siettem vagy csak úgy éreztem. :D
na meg az sem egyertelmu szamomra, ami az elso reszben teljesen az volt, pl melyik napi challengen, mesz olyan autoval, ami nincs meg, de megkapod full-osan upgradelve, illetve itt mikor szamit az upgrade status a napi challengen. Na meg egyaltaln az egesz egy kalap kaki ahogy megvarialtak. Ott egyertelmu volt, fejlesztetted a turbot, motort, gyorsabb lett az auto, itt meg csak a kodosites van. Elejen egybol veszel 5 upgrade-t aztan utana meg csak a kilometerekkel jon valami ami 1-5-ig, de hogy mi, azt senki nem tudja es egy mondat a leirasa. Hirtelen leirast sem talaltam rola a neten.
ui: viszont, hoyg ne szakadjon le a szemed egy argentin palyan, erzesre picit, de latvanyban sokat segit, hogy nem razza ugy a kepernyot egy puha felfuggesztes. Na meg itt eldugtak a csapat fejlesztest, azt se felejtse el az ember, igy ha szukseg lesz ra tobb dolgot tudnak megjavitani egysegnyi ido alatt egy szakaszon, (mint az elsoben). De itt is csak a kodosites van, egy kiba*s*t egyszeru autos jateknal, hihetetlen. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.04.04. 11:06:52
xboxon, megengedi nezni az elso es az utolso idejet is? Itt elore 50 hatra 50 ido, aztan ennyi. Az is bosszanto, hogy pl egy tobb szakasos versenyen nem mutaja meg az aktualis szakaszos idoket.dirt1-ben igen, emlekeim szerint.
Eseleg a segitsegeket is mutatja? A regiben meg az iranyitas alapjan is lehett szurni. kormany gamepad. Persze ez a normalis, hogy fenyszoro nelkul nem latsz, csak arra probaltam celozni, hogy ezt is egy-ket emberke lovi be jatekban. Ennek hala hmd-vel tok jol lattal a sotetben is, mindenfel extra fenyero nelkul, mert igazabol semmi nem volt tok feketere beallitva. A vilagitast meg kikapcsoltad, hogy egysegesen lassal mindent, ne zavarja a szemed a kozel fenyes minden, tavol meg kevesbe. Igy megszokta a szemed, aztan mehettel ezerrel.
A kamu idők engem is zavarnak. PC-n gondolom a csalók jobban meg tudják buherálni a játékot, Xboxon is vannak pálya-levágók. Lehet látni az időkön: ősparaszt versenyző az első helyen + még egy kettő hasonló idővel, utánuk minimum 10-15 másodperces szünet és jönnek a többiek, sokkal kisebb különbségekkel egymás közt. Egy kb. 2 és fél perces pályán. A cheater-parasztok néha azonos nemzetiségűek (gondolom haverok és megosztják egymással hol tudják levágni a pályát.) Ezeket ignorálom.
Time-trialban annyiszor próbálkoznak újra elmenni a susnyásban a fák között ahányszor akarnak, de az online challengekben azért már nehezebb lehet a dolguk.
Fényviszonyok: szerintem az OK hogy lámpa nélkül semmit nem látni éjszaka. Régen volt egy öreg Vectrám és hibás volt a világításkapcsoló. Kecskemétről jöttem haza éjjel, eccercsak hopp minden lámpa magától OFF, de még a műszerfalvilágítás is. Én meg megyek százzal a feketeségben! Majdnem befostam, nemhogy az utat de a kormánykereket se láttam! :D Na komolyra fordítva a szót: inkább azzal van baj hogy szerintem olyan nem létezik hogy minden világítás nélkül engednek elrajtolni egy éjszakai szakaszon. Valahogy felhebrákolnak rá minimum egy pár fényszórót szervízidő ide-vagy oda. Vagy akkor feladják a versenyt? Nem tudom de ez így tényleg sántít. Próbálom elképzelni a szitut: Versenyző: Gyeremá, lekéssük a rajtot! Navigátor: De nem megy a világítás bazmeg! V: Ne szórakozz má', összetettbe' hatodikok vagyunk! Üjjé má' be oszt gyerünk! N: Dehogy ülök! Nem látsz semmit buzigyerek! V: (pisztolyt elővesz az overall zsebéből és a navira céloz) Beülsz bazmeg!!!!
ja az lemaradt, pl porscheval. Mondjuk ez az egyetlen marka, amit kizarolag a vezetesi elemenye, reakcio miatt ruhellek mint az allat. igazi szemetdombok az utcai verziok.
Mondjuk ac-ben egy gt4-es mar rancba van szedve, de egy ruf, meg a tarsai igazi halal. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.04.04. 10:10:50
Leforditva, szoval egy gt autoval sem tudtal egyelore vegigmenni hibatlanul egy rovid esos murvas szakaszon, igy nem erolteted, ertjuk :)
Bar nem kovetem az eletben a rally szakaszok kozti osszefuggeseket, szabalyokat, de egy jatekban szimplan idiotasag igy hagyni, hogy jon ket szakasz es a masodik a full sotet ejszakai, teljes hossz, elotte termeszetesen egybol a lampad tort, aztan gyakorlatilag buktad az egeszet, mert semmit nem latsz. Na majd abban bizok mint a dirt1-ben, ahogy belottek a fenyviszonyokat, ezekre az ocska monitorokra, tv-kre, csak hmd-vel dirt1-ben, az oled kijelzon, siman LAMPA (fenyszoro a kocsimaniasoknak) nelkul csinaltam meg az ejszakai szakaszokat, mert annyira jol lehetett latni, szoval itt sem lesz maskepp gondolom. A tv-n amin nyomom, ha a fel kepernyo "fekete" kb a feher is sotetszurke, nincs benne local dimming(bar papiron van). szoval igaz ez a tok sotetben vezetes igy szivas. Persze van kivetel, mert mondjuk ahol van tereptargy amit megvilagithat, pl spanyol sziklafalak, ott konnyu az uton maradni, de a pusztaban, ilyen szarul meg az eletben egy autoval sem lattam ennyire semmit. A multit nyomnam, ha egyaltalan meg lehetne nezni az idoket, mert olyan kamu idok vannak, hogy csak na, igy meg nem sok ertelme, hogy meg a replayet sem latom, mint a dir1-ben. Na meg a segitsegeket sem lehet szurni, gyakorlatilag semmit. mindezt mar tobb mint egy honapja a megjelenes utan... Meg kijon az elso reszbol a maradek 3 szakasz ev vegig, aztan megy a sullyesztobe a jatek, codinal igy szokas.
Nekem összességében nem jött be, grafika meg ilyen jók, de vezetési élmény sehol nincs a az előzöhöz....
Elcsendesedett a fórum. Letették az urak a játékot? Nyilván vannak hibái néha elég zavaróak de mikor minden összeáll akkor szerintem óriási rali élményt ad. Abban reménykedem hogy nem jut a Dirt4 sorsára, amit a Codies egy-két hónap után dobott mint egy forró krumplit. Szomorú lennék ha elengednék a 2.0 kezét hogy jó, ez ennyi volt, és új projectbe vágnának amit újra "majdnem kész", sorjás állapotban adnának ki. Van ebben a játékban potenciál, már most is jó a fizika, izgalmasak és élethűek a pályák, brutál jók a motorhangok, alapjában véve a grafika is rendben van. Ehhez képest az FFB-t feljavítani és konzolokon még kicsit optimalizálni a framerate-et meg a Racenet-es baszakodást megoldani talán nem volna lehetetlen.
Jó lenne ha jövőre egy új Dirt helyett a 2.0-hoz jönnének patchek, új DLC-k.
Tegnapelőtt elkezdtem a Monthly Challenget. Opel Kadettel nyomom, most járok a második rali közepén. Baromi izgalmas. Azt hittem hogy lesz vmi pontrendszer, hogy az egyes futamok elkülönülnek egymástól, de nem! Megcsináltam a lengyelt, aztán az első új-zélandi szakasz után látom hogy az idő hozzá van adva az addigi eredményhez. Kemény!
Az is durva hogy Új-Zélandon az első szakasz előtt, szervízidőben kellett megjavítani a polákoknál eléggé lezúzott Kadettet - nem lehetett két futam közt, időn kívül generálozni. Nagyjából ez sikerült is, ennek örömében a második szakaszon felázott sáros úton nekimentem egy kerítésnek és lezúztam a fényszórókat. Utána éjszakai szakasz, 11km. Nincs szervíz. :O Kb. +3 percet bolyongtam a sötétben de végül megtaláltam a célt. Olyan nincs hogy ilyen apróság miatt feladjam a Monthlyt és a kb. 1M creditet! :D
Köszönöm a segítséget! Valóban 2.1-es hangszóróm van. Megpróbálom fülessel, ha ott megy keresem a hangkártya driver-t!
Szia! Hasonló bajom volt nekem is, de csak a 2.1-es hangszórókkal. Fülessel nem volt gond. Rájöttem, hogy nem volt telepítve hangkártya mellé külön illesztőprogi (Realtek ALC 892) és emiatt a 2.1-es rendszer kihagyott hangcsatornákat. Szerintem próbáld meg kideríteni a hangkártyád típusát, és keresni hozzá egy driver-t.
Sziasztok! Dirt 2.0-ben nekem nem megy a navigátor hang (gyári dobozos, steam). Próbáltam már többféle beállítást, most a time triálban próbáltam ki és az a furcsa, hogy néha megszólal, talán három kanyart bemond, meg a célt. Segítsetek, hogy mit állíthattam rosszul vagy mit nem állítottam be? Köszönöm!
Mentem pár próbakört Montén, kb. itt a legnagyobb a változás az eredeti Dirt Rallyhoz képest. Ahogy írtad a jégfoltok tényleg fosatósak! :D Havon is jobban kell figyelni, hallgatni a navigátort és időben el kell kezdeni rákészíteni az autót az irányváltásra. Az ólomlábú ősparaszt (vagy bespeedezett orangután) vezetési stílust ami mondjuk Új-Zélandon működhet is itt el kell felejteni! :D Nem vártam sokat ettől régi-új pályától de kellemesen meglepett. Most már kifejezetten várós a német és a svéd rali ami még jönni fog.
Na ami nagy elorelepes meg is neheziti a helyzetet, amikor a elso reszeben mondta, hogy jegfoltok lesznek, valoban voltak latvanyban, de semmi hatasuk nem volt, egeszen addig, amig az egesz utat nem kezdte beboritani a hegy tetejen a jeg, akkor teljesen megvaltozott az auto viselkedese. Na most itt telepakoltak jegfoltokkal, a kocsi meg csuszik jobbra balra vegre. tok jo! Mar egy felpalyas jegfoltnal is befordul, ha rafekezel. Gyorsan elinditva a dirt1-et, a grafikai valtozasbol 0-at erzekelek, bar mindkettoben elegge le van csupaszitva. Illetve amit a kettoben pozitivnak erzekeltem a kezifekes kanyarnal is sokkal iranyithatobb marad az auto, (mint murvan szinte). Ez meg csak neked sertex, a dirt2 utan dirt1-tol elszokott lelkem, tiszta szarnak ereztem a dirt1-es ffb-t (bar teljesen mashogy vanak beallitva) szoval maris vagytam vissza a ketto megoldasara. ASzfalton meg ugye nincsenek is "gorongyok", igy az a resze nem hianyzott.
Lehet, hogy csak vak voltam tegnap, igazabol nem is neztem, most nezem, ebben a 8 Gigaban a monte carlo volt benne, Na mindjart futok egy teszt kort.
Mivel mar a proba verzioban is elerheto az utolso patch, plus monte carlo, probalgassad, elobb-utobb eljon az ido amikor tetszeni fog, vagy nem :)
Az a durva, hogy tenyleg izzanak a steam kommentek az ffb hianyossagaroll, kozben szamomra mas fontos dolgokat meg sem emlitenek. Azon hamar tullendultem, hogy nem jon visszajelzes az utrol (egyenletlensegrol) de a sebesseg utviszony fuggo kozeprehuzas is hianyzott. A config file-ban atirva az erosseget az ffb-nek tobbszoresere, legalabb ez a kozepen langyin lotyoges megszunt. Ami kell is, ha a dead zone-t a kormanyzasnal, 0-an akarod hasznalni, ami a termeszetes.
Hangulat fuggo, percenkent hanyszor kuldi el az ember a fejlesztoket az anyjukba, de ezt meg mindig elinditom, a dirt4 meg ott rohad meg a 10 orajaval kb amit beletettem, ez meg most mar 8-nal jar es noni fog bizonyosan. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.26. 16:32:00
parancssor kiterjesztés (steamben tulajdonságoknál vagy egy létrehozott parancsikon indító sorába) -benchmark , részletek a játékkönyvtárban található example_benchmark.xml fájlban Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2019.03.26. 12:18:35
Tudnál valami linket dobni erről a benchmark módról. Gyors Google nem igazán adott semmit, kivéve Phoronix Linux benchmark, de nem találtam, hogy lehetne indítani. Kösz!
Nekem az is elég fura hogy az új tartalomban a custom race alatt nem lehet éjszakai- vagy ködös-hőeséses versenyt indítani, a dlc ára hűen tükrözi ezt a hanyag copy-paste-t. FFB javítás nem jött másképp az lett volna a legfőbb hírük a patch notes-ban. Az FFB terén azzal takaróznak hogy a játékosok egy része elégedett vele, de azt nem részletezik hogy melyik része, ráadásul a steamen már lassan átbillen negatív értékelésbe a játék, ahol a kommentek nagyrésze pont erre hivatkozik. Community FFB bütykölgetések vannak logitól kezdve a direct drive-os megoldásokig, de az egész nem sokat ér ha a játék nem közli a megfelelő adatokat. Biztos nincs elég hozzáértő programozó a CM-nél, csak ha a főprojectre nincs akkor az utómunkálatokra még kevesebb lesz. De már nem csodálkozok semmin mióta megláttam, hogy a benchmark mód parancssorból indul, ez sem tudták berakni a menüben a beállítások alá. Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2019.03.26. 11:26:27
Ezzel az új patch-csel javítottak valamit az FFB-n és/vagy közelebb került a DR-hez, mint a Dirt 4-hez? Ugyanis töröltem a "demo" verziót és addig nem próbálom ki újra és főleg nem veszem meg, amíg azt nem írjátok itt, hogy DR 2.0 vissza lett terelve a rendes irányba. A DR után ez egy vicc és hatalmas visszalépés.
Ezen nem tudom mi 8 giga, de annyit toltott le. Biztos belepakoltak mar valamelyik regi palyat is.
v1.2.1 My Team Special Events issues fixed
- We've fixed not receiving input from unofficial devices (without re-connecting the device after press start)
- Special liveries and Monte Carlo Rally unlocked for Deluxe Edition players on Steam
Sziasztok. Hosszú évődés után úgy döntöttem megválnék szeretett, és nagy gonddal épített szimulátor egységemtől. Az alábbi dolgokból tevődik össze. Fanatec CSL Elite Wheel Bmw M3 GT2 Rim Clubsport V3 Pedál 3 db 24-es Full Hd Monitor(1 db Dell vékony kávás, a két szélső LG) általam készített tartóval Bride Héjas Kagylóülés Erős Fém Talppal, ezt is én csináltam Általam Készített Kézifék Usb-ről megy. Minden patika állapotban van. Nem szívesen bontom meg, ti tudjátok mi mennyibe kerül, értelmes ajánlatokat meghalgatok. Képeket készítek frissen ha komoly érdeklődő van.
Hol lehet allitani, mint az elso reszben, hogy magamhoz, community atlaghoz stb-hez merje(mutassa a csikon) az idomet? Sehol nem talalom. Hol van a jo kis racenet, a felulnezetes visszanezhetoseggel, barmelyik jatekossal? Sehol. Jatekon belul, hogy a fenebe, nezem meg a top1-es idot, amikor csak par helyzetet lehet elore hatrafele megnezni? (ami pesze biztos kamu, mert fel perces szakaszon ramver majdnem fel percet. Mi ez a szar codemasters!!! Eleg vaskos lista lenne, kis apro dolgokkal, amitol tragya ez a jatek osszessegeben es meg az elozo reszeben is mukodott letezett. A meg kulon vicc, nem tudok indulni a daily challengen, mert nincs ollyan autom (szerinte) ami megfelel a kovetelmenyeknek. Sot venni sem enged, mert nincs olyan ami megfelelne neki, kozben penzem dogivel. ahhh hogy szarada le a keze aki ezt kiadta Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.22. 14:43:52
Ja lenyeges dolog nem valtozott. De ma delutan megleptek a jatekkal, igy megint elovettem, megnezve mi is ez az online carrier. Na egy nagy semmi, pont mint az offline :) Aztan szinte egyultomben neki kezdtem, minden assisst off, elsore vegigvertem oket. legalabbis 4 orszagban. Mondjuk fabiaval mentem, hogy ne tepjem ki a hajam ebben a rohadt ejjeli, szakado esos szakaszokon,(miert nem lehet kikapcsolni oket) gyakorlatilag vakon mentem, nem is tudom, hogy sikerult ott is elkapapalni oket. Az biztos, igy kiprobalva 4 orszagot, uj szakaszokkal amiket nem lattam, messze az argentina a legunalmasabb, szarabb (ugy raz a kamera (hiaba veszed nullara) hogy kiugrik a szemed..gyakorlatilag 20-al kanyarogsz oda-vissza a hegyekben. Azert az eletben elegge kompenzalja ezeket a dolgokat az agyad, ezen se fogok tobbet menni az biztos, ha csak nem muszaj. A az idok itt is total inkonzisztensek, akar csak offline, volt amikor 30 masodpercet vertem a masodikra, de olyan is volt, hogy hibatlan szakaszon nem egesz 1-et. Van avalami random faktor beleepitve is biztos, mert egyszer-ketszer nyomtam restartot amikor lerepultem a kepernyorol, es tok mas idoket mentek
Jött egy patch "természetesen" FFB javítás nélkül... Szerintük vannak, akik elégedettek a mostni FFB-vel. :D Gondolom, azok, akik Xbox banánnal játszanak.
"Finally: as we’ve mentioned on our forums, we’re continuing to investigate the concerns some of you have raised with FFB. We’re taking your feedback incredibly seriously, and we are giving this the time and investigation it deserves. We know we need to strike a fine balance between the large number of players who are happy with the FFB, and those of you who want an experience closer to the original DiRT Rally. We’ll continue to keep you informed of our progress – and once we’re happy with the update, we’re hoping to announce plans which will enable some of you to playtest it before we roll it out to everyone."
Nem túl meggyőző a 2.0 A kormányzás olyan furán nehéznek tűnik, ellenkormányzásnál is nagy az ellenállása, nem jó vele menni. A navigátor viszont talán jobb, mint az első részben, a gyors részeken sokkal magabiztosabban tudtam menni ismeretlen szakaszokon, legalábbis olyan érzésem volt. Ha az FFB-t kijavítják jó lehet majd.
Szerintem ahhoz már nem nagyon lehet "fasza" kormánybeállítást "dobni"... 270 fok ide már kevés...
Hali! Valaki tudna dobni valami fasza kormány beállítás logitech momo force-hoz? köszi!
Mindenesetre szépen lenullázta a bajnokságomat a progi, kiírta hogy reset championsip! A clubman bajnokság végén! Köszi Codemasters! Valaki találkozott már ilyen hibával,,lehet előröl kezdeni, minden más megmarad, de a bajnokság reset-el!
A Dirt 4 nél sokkal jobb, sztem! Pont ott mozognak furcsán az autók a dirt 1 hez képest is. A Dirt 4 inkább a Dirt 3 folytatása nagyon árkádos.
Most kezdtem csak ertelmezni a season 1 season 2 jelenteset, mivoltat. Szoval majus vegig toljak ki magukbol nagy nehezen a regi harom palyat amit igertek, par autoval. Ez nekik a season 1. utana gondolom juniustol augusztusig, meg ismet 3 regi palyat, par autoval ez a season 2. Aztan kifujt. Ha valaha lesz hozza valoban uj palya, akkor az meg mar mindenkinek fizetos lesz.
Valaki irta, hogy tolja opel kadettal. Kivancsisagbol(ez jott a historic versenyen) mentem azzal is, kellemesen meglepodtem, hogy a spanyol palya, amint vizes lett, vegre a kocsi kereke is porgott rajtnal, megcsuszott, besokallt, csuszott az uton fekezeskor stb. persze viztocsaktol fuggetlenul. Lett valami kihivas az aszfalton is. Jot porogtem vele.
Az tuti, hogy nem azok írták, akik a DR1-et. Ez egy "szimulátorosabb" DiRT 4. :(
Ez sosem johir, nem urtechnika ez :) Nezd meg olasz baratainkat, kb naponta kepesek voltak kidobalna ezeket a javitasokat amiert hirtelen sokan sirtak. Itt sem kellene sokat csinalni, hiszen a dirt1-es megkozelites sok embernek bejott ffb teren. De siman lehet, hogy egy bug, mert a jatek "univerzalis kimeneten" szepen tolja ki a buckakat es minden apro dolgot, csak valahogy a kormany ffb fele nem megy el az info. Kozben a jatek ertekelese szepen megy lefele a steamen, ahogy nezem reszben az online kapcsolodas resze nem igazan megy mindig, meg meg ki tudja miert. Ha nekik ez kell, megkapjak a neptol.
Az még jó hír is lehet. Ha nem 2 paramétert írnak át, hanem az egész kódot, akkor akár még jó is lehet. Bár az FFb-től függetlenül is elég furcsán mozognak az autók. Nagyon hasonló a DiRT4-hez. Sajnos.
Azert 20 nap alatt nem tudtak egy ffb patchet kiadni, eleg durva. Ezek a kocsik benne voltak az alapjatekban ahogy nezem, csak szepen "elrejtettek", hogy kesobb fizethess erte.
Nekem a deluxe verzió van, és letöltötte a két új autót. Semmit nem fizettem pluszba.
Szerintem azért van a kormányon (eltúlzott) FFb a szimulátorokban, mert ott kell érezned, amit a fenekeden nem tudsz... :) A DR1 ilyen szempontból teljesen jó, érzed az autót.
a rally autók kormányai is szervósak, nem? (kiv. tán a régi autók)
Most a pc-g27-nél sikerült úgy beállítanom hogy amikor úton vagyok, akkor olyan könnyű és kényelmes kormányozni mintha szervós lenne. (Nem vezettem még sose igazi verdákat a negyedévszázad körüli korom ellenére sem, így nem biztos h jó a hasonlítási tapasztalatom) de amikor letérek az útról v. ütközök akkor ráz a kormány. Bár mint mondtam, az úton való pl. kavicsos rázkódást hiányolom...
Akkor jobb lenne még várnom a vétellel? Miután látva h a dobozos deluxe edition olcsóbb, mint a digitális, félő h elfogyhat időközben.... Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.03.08. 11:04:10
Csak az nem fér a fejembe, hogy ezt a játékot egy igazi rally versenyző tesztelte hónapokig (csomó videó van róla), de nem tűnt fel neki, hogy az*r az FFb... Ennyi erővel a Mario Cart-ot is tesztelhette volna! :D
Sziasztok! Gondolkodom a vételen PS4-re, TS300RS kormánnyal. Kicsit hezitálok ezen mert: A Dirt rally 1-et most is tolom (szintén PS4, fenti kormány) only PSVR módban. Olvastam jelenleg 2.0-höz nincs semmilyen VR mód, a PSVR is legalább 1-1.5 év mire kijön. (Lenne rá nagy igény? Remélem igen) A PC-hez van HTC, de kétlem hogy ezért megvegyem inkább PC-re egy több éves G27-es kormánnyal... Ráadásul PSVR érdekesmód jóval kényelmesebb is számomra, a Playseat Challenge székben ülve... Ma megvezettem pár pályát NoVR módban, megnézve mennyire szoktató, nem volt rossz asszem, szokhatónak érzem.... PC-n egy warez verzióval kipróbáltam 2 napja a Dirtrally2.0-t, ott az elején vegyes érzéseim voltak, aztán kezdem megbarátkozni vele... De ugye a 7-9 éves g27-es kormánnyal nem sikerült valami jól beállítanom a FFB-t! Egyszerűen nem volt úton rázkódás! :F DR1-gyel T300RS-sel jól sikerült beállítanom FFB-t, jó érzés volt ahogy a kavicsos úton még az egész széken is érezhető volt a rázkódás és emellett mégis könnyű volt kormányozni. :) A g27 kormánnyal egyszerűen nem tudott érvényesülni... Kicsit félek, hogy nem csak kormány miatt nem volt rosszabb a ffb, hanem globálisan is, T300-tel is más lenne a 2.0-ban.... remélem nincs igazam... :)
Köszönöm a válaszokat előre is, akiknek van T150-T300 kormányuk és leírják a tapasztalatukat, azoknak szintén. :)
Ja és még valami. Van logikusabb magyarázat arra hogy a digitális deluxe edition jóval drágább (kábé 8e-rel) drágább mint a dobozos?! (PS4) Akár digitális akár nem, mind2 ugyanazt a tartalmakat adják, nem? (DLC, Season 1-2, stb. is)
Tényleg nagyon inkozisztens az AI. Volt már hogy gyenge szakaszt mentem mégis megnyertem, máskor meg úgy éreztem hogy jól sikerült mégis nyolcadik lettem. Egyelőre Clubman szinten járok a karrier módban, így nem zavaró, összességében véve sima ügy, de nehezebb bajnokságokban már lehet hogy tépni fogom a maradék hajam.
Aminek örülök hogy van Time Trial ahol össze lehet mérni az időmet más játékosokkal. Ebben jó, hogy kategóriákra van bontva (nem úgy mint a Project Carsnál) az már kevésbé hogy csak az Xbox játékosok nevét látom, a más platformon versenyzők neve helyett egységesen "Dirt Player" van kiírva + a nemzetiségük. Így ezt ki is kapcsoltam, csak az Xbox eredményeket nézem. Kár, mert szívesen összemértem volna az időimet pl. az itt fórumozókkal).
Ami viszont nagyon gáz, és ezt páran már jelezték szerencsére a hivatalos fórumon is hogy nagyon sok szakaszon büntetlenül lehet levágni részeket. Nem, nem egy-két kanyart szakaszonként, hanem mondjuk egy komplett részt le lehet vágni a susnyáson keresztük.
Egyik USA szakaszon kerekedett a szemem mikor megláttam hogy valami 30 másodperccel lassabb az időm az első helyezettől. Egy rövid szakaszon, a teljes idő volt mittomén 3:50, a "győztesnek" meg 3:18. Nem vagyok alien, de azért fél percet nem hagytam benne.
Szóval ha valaki még Time Trialozik rajtam kívül és lát mondjuk olyan időket lát hogy az első 3-4 ember ment mondjuk 3:08-3:15 között, aztán az ötödik 3:30 akkor nyugodtan ignorálhatja a cheater kisköcsögöket. (nyilván elegendő résztvevő esetén, nem akkor ha hat ember ment időt összesen azon a szakaszon. :)
Daily Stage-eket is szoktam nyomni ha van hozzá megfelelő kocsim, ott is lehet egy képet kapni hogy holt tartunk a többiekhez képest.
ja es ez az esos, szaraz, nappali ejszakaidore is igaz, ott nagyon latvanyos az egesz. Persze biztos raktak bele valami random faktort, de attol meg sut az egeszrol, hogy szar. Kozben csak egy 5 darab dirt1-es jatekosnak kellett volna odaadn, hogy allitsa fel az idoket sima jatekkal. Megnezve a raceneten, a leggyorsabba stabil jatekosokat, aztan hozzajuk kepest beloni az idoket, sokkal elvezeteb lenne, kuzdeni az "idoert" Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.06. 16:38:08
Amennyit neztem itt is teljesen inkonzisztens az A.I., ahogy az elso resznel. Pistikiet leultettek itt is. Pistike kozepes jatekos volt, aztan ahogy eppen sikerult neki a szakasz, o lett mondjuk az 50%. aztan picit tologatjak az idejet fel le, kb ennyiben ki is merul az egesz varazslat. Szoval melyik szakaszon eppen hogyan vegzel, nem toled fugg, hanem Pistike idejetol. Neha eleg bosszanto, amig nem veri az ember siman. Szoval ne tepd a hajad, ha valahol tul jo. Ismerve az igenytelen Codit, mindezt egy autoval csinalta csak vegig, mert 4 ev nem eleg ido erre a par szakaszra teszteni. aztan mindenfele szorzoval kihoztak a tobbi kategoriara is az idot. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.06. 16:32:02
ki milyen szintű AI ellen versenyez,ha versenyez? én a 80-as erősségűvel néha könnyedén elbírok,de az EVO 6 esetében inkább csak szorongatni tudom. Míg a Group B Audival verhető volt,sierrával,escorttal.. van aki a 100-as szintet is lenyomja simán? :D
Azon csodalkozom mindig, hogy van olyan auto, gumi felfuggesztes stb ami tuleli ezeket a sziklakat, koveket.
Igy konnyebb dolgozni, hogy van alapanyag, forras valoszinu teljesen jol latod.
De ha egy rally szakaszon pl uj zeland, csak egy tipusu fa van meg, foldes domboldal es kerites ( az eletben) akkor abba az egybe a jatekban belepakolok tobb tipikus uj zelandi szakaszokat, jellegzetesseget stb, hogy oruljon a nep. na mindegy, latom ez csak engem zavar rohadtul :)
ui: vajon a season 2-be mit pakolnak bele, a season 1-bol kimaradt dir rally 1-es palyakat? :)
A pályák. Hát nem is tudom, szerintem meg pont a pályákat találták el nagyon jól. A túlszaturált amerikai faleveleken (ez is csak napos időben) meg az új-zélandi sötétség bug (ez meg csak esőben) miatt még nem húznám le a vécén az egészet. Szerintem még a Dirt Rally 1 pályáitól is jobbak, sok az emlékezetes, jellegzetes rész. Egy kis érdekesség ezzel kapcsolatban: A fenti videón a 11:25-től kezdődő rész egy az egyben benne van a játékban! (lehet hogy a többi is, de ez tisztán felismerhető.) A hidat megkerülő éles balos, aztán nem sokkal később balra fák az egyre gyorsuló út mellett, aztán gyors jobb-bal kombók a végén pedig az emelkedő tetején jobb hajtű. Egy-az-egybe' megcsinálták. Nem vagyok akkora rali-okos, de ezt kapásból kiszúrtam, aki nagyobb fan biztos többet is találna.
A Metrót még nem próbáltam, de a Pug 205 T16-ot és az Audit már teszteltem. Tetszik hogy érezhetően más karakter a két autó: a Pug könnyebb, rövidebb, kicsit idegesebb, a Quattro viselkedésén érezhető hogy nagyobb autó. A Peugeot valamivel mintha könnyebben vezethető lenne mint a korábbi Dirt játékokban. Azért észnél kell lenni a B csoportosoknál, Group A Lancia Deltából átülve hirtelen kurva rövid lett minden egyenes, és Ausztráliában voltak olyan egyenetlenebb szakaszok ahol kb. csak mintákat vett a 205 T16 az útról, úgy pattogott. :D
A legnehezebben vezethető autó az általam eddig próbáltak közül a Lancia Stratos. Állandóan megforgott alattam, ezt talán egyszerűbb volt az első Dirt Rallyban az úton tartani.
Az Alpine A110 viszont egyértelműen veszélyesebb mint az előző részekben. Az eredeti Dirt Rallyban sokat mentem vele, elég kezes gép volt, most sokkal jobban kell koncentrálni. Papírkönnyű, különösen az eleje, a motor meg hátul van a seggében szóval csak óvatosan a gázelvétellel.
A Startosról és az A110-ről is sok helyen olvastam hogy trükkösen vezethető, vezetői hibákat durván megbosszuló autók voltak. Utóbbiról Ferjáncz Attila is azt mondta hogy gyors volt, de alattomos, és azért ha valaki akkor ő tudott vezetni.
Most a bajnokságot az Opel Kadettel tolom, ez nagyon kezes gép, nekem jobban fekszik mint a régi Ford Escort.
Az A-csoportosok közül a Lancert és a Delta Integralet próbáltam komolyabban, és ezek közt is érezhető különbség van a Mitsu javára. Érezhető hogy a Lancer jó pár évvel újabb konstrukció, a Delta vezetése valahogy darabosabb. Ettől függetlenül én a Lanciát szeretem jobban, hiába, akkor voltam kiskamasz amikor a Delta volt A RALIAUTÓ. (OFF: sportkocsikból pedig számomra az F40-959-Diablo a szentháromság :)
tegnap vegig probaltam a kategoriakon belul egy-egy autot. Elegge meglepett, hogy a legdurvabb group b-s metro, mint egy kezes barany olyan konnyu volt vegigterelni ezen a gyors szakaszon. A wrc egy tank tulajdonsagaival vetekszik, mindenen atmeny. MEg mindig nemelyik historic autot a legnehezebb az uton tartani. Keson villant be a replay felvetele, igy pont ez maradt utoljara. Viszont ez a szakasz tetszik, parszor mentem max vegig rajta, de nagyjabol a szivatos reszeket konnyu megjegyezni rajta. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.05. 10:15:43
Mint irtam fullscreenben futott hibasan, borderlessbe jol megy. Nem a hivatalos verzioval probaltam, de hirtelen nem is tudtam ellenorizni, melyik verzio ez egyaltalan. Nezgettem meg egy nyamvadt patch nem jott ki hozza a 22-eit leszamitva. 1.1 A tort verzioban 22-ei az exe datuma, igy feltetelezem ez az 1.1-es verzio. A lengyel, meg az ausztral szakasz ami jo. Na majd toltok is fel egy gyors szakaszt, stratossal, mar kihivas. Nem sokat erintkezik az uttal a konnyu kis auto 200 korul.
Szerintem nincs semmi gond a szakaszok változatosságával. Az meg hogy rosszul fut, akadozik, egyszerűen nem igaz. Már 3 alaplappal teszteltem, 9 GPUval és egy rohadt stutter se volt soha. Még AMD-n se! :P Nem lehet, hogy "virágbolti" verzióval toljátok (ami előbb kint volt, mint a hivatalos start), sokan panaszkodtak release után, hogy gondok vannak. Steamen v1.1-es verzióval mentem és mint írtam, nincs gond.
ja mentem gyors egymas utanba wrc7, dirt rally 2-ot, teljesen oda-vissza atjarhato az egesz, persze maskepp viselkedik az auto, de nem annyira, hogy ne lehessen egybol padlon menni barmelyikkel. Szoval egyaltalan nincs az az erzes, hogy ez az uberfasza a masik meg nem. Szerintem ha megneznenk a "stab" listat, biztos ugyanaz a gyoker tervezi a palyakat mar az elso dirt ota (leszamitva ami valos szakaszon alapult) illetve ugyanaz rajzolgatja, es a designer vagy hivjak barhogy ugyanaz. Mar a 2007-es dirt ben is mindenki hanyt az egesztol, nem sokat valtozott azota, jo iranyba. Ami meg bosszanto, hogy belso nezetbol sokkal jobban csillog minden, mintha hood-rol tolna az ember. Mikozben dirt 1-ben is sotetedett szepen.
ez az uj zeland is egy kalap kaki, most egyszer oda vissza vegig menve a hosszu szakaszokon. meg szazadik korre sem tudnek kiemelni egy reszletet belole, olyan egyforma minden.
Kozben jatszott rokon fia vele es neztem akadozik folyamatosan. Barmit barhova allitottam, vsync off-on stb. mintha 30 fps-sel menne csak. Lehet ismert jelzett bug. Csak fullscreenben csinalta, borderlessbe attettem es ment normalisan. (ilyen sem volt az elozo reszeben)
A DiRT 4 Michigan szakaszai tényleg nagyon egyformák, jellegtelenek (ahogy például a spanyol is nagyon egyhangú, de a többi se nagy eresztés). A kézzel kreáltak (New England - USA) viszont a DiRT Rally 2.0-ban jóval fantáziadúsabbak, nem rossz szerintem. A fika jogos a túlszaturált lombkoronákról, de összességében nagy előrelépés a semmilyen DiRT 4-hez képest. A WRC széria szerintem is jóval jobb, mint sokan kapásból rávágják. Ha kicsit tekernek a fizikán és csinálnak normális co-driver hangot, korrekt lehet. A szakaszok egyben vannak vizuálisan.
na most jutottam el az amerikai versenyig, de kar volt, olyan mintha a dirt 4-bol emeltek volna at, total jellegtelen szakasz, fossarga az egesz. Kivancsi voltam, a wrc7 emlekeimet az ido szepitette-e meg, de nem. Ott kb 5 meter palya tervezes, latvany feler egy teljes dirt rally szakasszal. Kellemes ranezni, nagyon egyben van, nem vakulsz meg, nincs is tele felesleges csilli-villi effekttel. Aztan azon kaptam magam inkabb megyek a wrc7-tel mint a dirt rally-val, a kicsit hianyos fizika ellenere is. Kar, hogy a regi rossz hirnev miatt ilyen nepszerutlen... de iden lesz uj. Szoval eg ynagy piros lefelenyilat kapna a dirt rally a jelenlegi allapotaban a kettot osszehasonlitva nagysagrendekkel erdekesebb, jobb, szebb palyai vannak meg mindig a wrc-nek. Ja es nem is 6 orszaggal szurtak ki az ember szemet. Ami a legnagyobb baja, az az auto viselkedese, jo moka meg minden, de olyan erzese van az embernek, mindegy melyik palyan, orszagban, milyen utviszonyok kozott megy, mindig minden ero ugyanugy hat a kocsira, mintha egy tok lapos terepasztalon menne. REmelem az idei evben kicsit ragyurnak a fizikara, (az ffb-t mar rendbetettek valemelyik pattchel) es lesz egy nagy pofon a dirt szerianak. (bar en most sem ertem miert nem ezt veszik inkabb az emberek) nincs jo promoja az biztos. Ha lenne eszuk mert a wrc 6 ban is volt vr allitolag, a dev verzioban, beleteszik az ideibe. Rakapnak a kockak, es jo kis reklamot fog kapni elsokezbol a felhasznaloktol. Most nezem van mar video is. Ha az ember nem a reszletekbe veszik el, hanem az osszkepet nezi, elhiszi, hogy a valosagban van a dirt rallynal mindig azt erzem donald kacsa mesekben megyek, legalabbis a 2-nel. Mondjuk az a belsonezetes nezetnel a kormany receges, mozgas tovabbra is elszomorito latvanyt nyujt :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.03.03. 15:56:05
OpenAL.dll-t szokta nekem hiányolni. Rakd fel, steamapps/common/DiRT 3 Complete Edition/_CommonRedist/OpenAL/2.0.7.0 és indítsd az oalinst.exe-t. Talán restart se kell neki. Remélem menni fog, jó játékot a kislányodnak!
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy Steamen keresztül miért nem indul el a Dirt 3? Kislányom nem tud vele játszani. :/ Köszi! Utoljára szerkesztette: Baker1, 2019.03.01. 19:21:49
Ha a kontroller beállításoknál nincs mód változtatásra (pl. lineáritás , stb) akkor tehetsz egy próbát a vjoy+(ujr vagy ucr) kombóval. Az így kapott virtuális kontroller esetén már direct input is eszközként is használhatod a kontrollered és nem fogja figyelembe venni az gamepadra vonalkozó alapbeállításokat. Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2019.02.28. 10:35:47
egy gyors kérdés a szakiktól: Xbox controllerrel játszva hogy tudnám megoldani,hogy kevésbé legyen sebességfüggő a kormányzás? fő problémámat az E30 M3-nál tapasztaltam,tempós egyenesekben ha ellenkormányzásra kerül a sor,alig van kormányszög. Így vagy nagyon lassan tudom irányba állítani a kocsit,szűkebb részeken pedig szimplán elszállok,és mikor lelassult már szedi is alá :D
tudomtudom,vegyek kormányt,nem köszönöm arra ottvan az igazi autóm,továbbá helyem sem igazán lenne egy normális szettre,köszönöm a válaszokat :)
Kicsit lehet javítani az FFb-n. A játék mappájában lévő \input\devices mappában van a device_defines.xml file Ezt lehet szerkeszteni. Nálam (G29) most így van: <device id="{C262046D-0000-0000-0000-504944564944}" name="lg_g920" priority="100" type="wheel" ffb_force="10" ffb_friction = "1.0" /> <device id="{C24F046D-0000-0000-0000-504944564944}" name="lg_g29" priority="100" type="wheel" ffb_force="10" ffb_friction = "1.0" /> <device id="{10201DD2-0000-0000-0000-504944564944}" name="sim_steering" version="1" priority="100" type="wheel" ffb_force="10" ffb_friction = "1.0" /> <device id="{22301DD2-0000-0000-0000-504944564944}" name="sim_steering" version="2" priority="100" type="wheel" ffb_force="10" ffb_friction = "1.0" /> <device id="{22331DD2-0000-0000-0000-504944564944}" name="sim_steering" version="3" priority="100" type="wheel" ffb_force="10" ffb_friction = "1.0" />
Ezek után a játékban lehet finomhangolni az erőket. Így már jobb, de azért ez nem az igazi... Ha ez lesz a hivatalos javítás is, akkor ez sajnos kevés az üdvösséghez.
Logitech DFGT-vel tolja valaki? Tegnap még volt FFB-m, ma meg eltűnt, semmi, zéró és sehogy se tudom visszahozni ... DR1-nél plug&play volt, ment minden alapból, itt meg egy default bindings nincs hozzá, vicces.
szerintem nagyon jó lett, jobban bejön mint a dirt 4, a dirt rally volt a kedvencem, ahhoz képest meg előrelépés minden téren. pályák nagyon jók, kár hogy csak országonként 2 pálya van. xbox kontrollerrel némi tweakelés után jól játszható, grafika és tökjól skálázható úgy hogy teljesen szép marad. ami nem tetszik hogy csak két napszak van összvissz. utálom a hülye nagy kontrasztú árnyékokat. Utoljára szerkesztette: botyika, 2019.02.26. 11:39:55
Gyors teszt alapján: - utóbbi időben gyakrabban ültem le lögyögni szimulátorok elé, de messze nem vagyok hardcore - nagyon könnyűnek találtam így elsőre a szakaszokat (NZ, AUS) középkategóriás összkerekesekkel (Subaru Group A és NR4/R4). NZ-n kábé magát vezeti az autó, elég élvezetes terelgetni. Valaki írta, hogy komolyabban meg kell fékezni kanyarok előtt, pont fordítva látom ezt, DiRT4ben jobban kellett figyelni, meg az ívekre is. Emiatt jóval nehezebb is eldobni az autót. - gyenge FFB miatt talán, de elég hiányoznak a felületi egyenletlenségek, DiRT Rally 1 ebben jóval jobb volt - lehet persze majd ARGon dobál majd össze vissza. - grafika elég gyenge, meg kellett néznem, hogy ultran van-e a preset.
Vedd feljebb a világosságot 1 -el az alaptól ,nekem segített.
Codies tweet szerint ezerrel dolgoznak az FFb-n... Csak azt nem értem, hogy a játék tesztelők és a bloggerek, akik elég komoly cuccokkal (is) nyomták, hogy a fenébe nem vették észre, hogy sz*r az egész???
A lengyel helyszín nagyon jól néz ki, élethűek a színek, a tereptárgyak, növényzet. Az USA pályákkal nem tudok kibékülni. OK, hogy őszi helyszín, és sárgulnak a levelek, de olyan harsányak, túlszaturáltak a színek hogy az már zavaró. Minden fa vagy kanárisárga vagy élénknarancs színben világít. A sűrűbb, erdős részeken meg cockpitnézetben, esőben vagy borús időben olyan koromsötét van hogy a motorháztetőig sem lehet ellátni, Ez mondjuk minden helyszínen így van. Új-Zélandon egyszer konkrétan meg kellett állnom mert nem lehetett látni semmit. Nappali pályán. Fényszóró teljesen hatástalan, nem működik. Fórumon jeleztem, meg egy másik magyar srác is (nem tudom ezt a fórumot olvassa-e). Remélem javítva lesz, mert ez röhejes hiba, nem létezik hogy tesztelés során nem futottak bele, ráadásul platformfüggetlen bug (mivel én Xboxon tolom a másik versenyző meg ha jól vettem ki PC-n).