"Ez a Dirt 2 óta így van." ---> Kéne egy nagy szellőztetés a Codiesnál. Drága gondolom kint is az artist, de írták, hogy DiRT3 óta kábé ugyan az az engine és lassú a workflow. DiRT4 eladások szerintem pocsékok voltak a fórum aktivitás alapján. De megint ott van elrontva az egész dolog, hogy release-re kell egy teljesen kikupált játékot kiadni. Vicc az egész early-access, hétvégén már javítások jönnek hozzá, mivel alap dolgok nem mennek.
"kevés szakasz - hosszú és az feltördelve és visszafelé" Ez a Dirt 2 óta így van. Ott még egy szakasz volt, azt felezték vagy fordították meg. A Dirt 3-ban jött be, hogy két elágazás is van, és azzal variálnak. A WRC szériában is ezt a megoldást alkalmazzák.
próbálkoztam egy wheel cam el :D remélem nem annyira szőrnyű
Külföldi fórumokon azon viccelődnek, hogy az FFb javítás is fizetős DLC-ben fog jönni...
Most mentem lengyelben egy zuhogó eső full ganajban elég hosszú is volt, ez tetszett ez a része nem rossz, de az aszfalt :D Grafon is sikerült javítani a bloom és a godray effekt offal :D Egy két dolog highra (fák) a nagyrésze Ultra, kiakadt freesyncel elég jól szalad. Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2019.02.24. 13:09:08
Nekem annyiban csalódás, hogy az idei F1 alapján arra számítottam ezt is legalább annyira gatyába rázzák ...De nem .
Nem tudom miért nem tudják rendesen megcsinalni az aszfalt fizikát. Javult valamit de a murvához képest mintha egy másik játékról beszélnénk. Kicsit olyan mintha fogták volna a murva fizikát, feltekerték volna a tapadást oszt kész.
"A probléma ha van egy arcadosabb Dirt sorozatom akkor a kicsit szimesebb Dirt Rally sorozatot mért arcadosítom.." Válasz :Csak. Vagy pedig hogy két árkádosabb legyen.
Komment alapján Pistike vagy :) Mario Kártba is rengeteg órát raktak bele :) Semmi baj nincs azzal ha tetszik, csak kezeljük a helyén ennyi a lényeg nem lett szimesebb sőt gyengült, aszfalt egy Mario Kart szinvonala de azzal is elszorakozik sok ember.
A probléma ha van egy arcadosabb Dirt sorozatom akkor a kicsit szimesebb Dirt Rally sorozatot mért arcadosítom.. Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2019.02.24. 11:21:48
Nem rossz ez most sem, de biztos javítják a hibákat.így indult a dirt rally is.Ennek annak nem tetszett,meg jobb volt a dirt 3.Aztán mégis itt sokan beleraktak jó pár órát.Nekem annak ellenére hogy nem vagyok "pistike"megfelel.Játszom is vele mindenki helyett akinek nem tetszik.Egyébként nekem meg a manga figurák nem tetszenek meg a lakodalmas zenék .Uff.
Nálam ez max majd valami csomagban DLC-kel együtt karácsonyi leárazasban megvevős. Úgysincs időm :D
Ennyi, ez kell... Én egy picit jobbra számítottam, bár a kis autókal murván nekem ez is bejön, a nagyobb osztályok azok valoban atom stabilak, minden csúszásból azonnal visszatalál, de bár nem hasonlítható össze, az F1 sokkla aokkal komolyabb lett ....
Na igen :) De azért ne vissza fele lépkedjen, azért messze van a HC simtől amit ez felmutat vizes aszfalton egy R5-el.. nyél meg sem mozdul a kocsi...értem én hogy kell hogy Pistike Loebnek érezze magát de na :D
De CM nem akart hc szimet csinalni, soha nem is mondta. Meg is kapja mindig, higy nem hc szim. De azert mindenki ettol var hc szimet...:) Fene se erti.....:))
főbb pontok (érdemes videó alatti kommentekbe beleolvasni): - fos aszfalt fizika - damage - ha eldobjuk egy szakaszon, ne nagyon már lehessen simán tovább menni - karrier mód eleje vicc a gyenge AIval és copy-paste az első rész - kevés szakasz - hosszú és az feltördelve és visszafelé - photo mode hiánya
Pár napja írtam egy kis fika kommentet és pont erre számítottam. Kéne egy nagy szellőztetés a Codiesnál.
Na nyomtam ma pár órát. Az FFB minősége elég gyenge, szinte semmilyen környezeti behatás nem jön át, az aszfalt tényleg nem az igazi, de ha tényleg úgy javítják mint az első részt, akkor ez egy nagyon jó alap és 1-2 és minden pöpec lesz és tényleg lesz egy eszméletlen jó rally szimulátorunk jó pár évre!!!. Nagyon jó, must have!!!!
Miért, ha a régi pályákra ráhúzzák a rozsdabarna HDR-s izét, az már neked nem is elég...?!
nem az a durva, en ezt ugy ertelmezem, hogy biza egy az egyben ugyanaz a palya, (vonalvezetes) marad, nem gondoltam, hogy van pofajuk meglepni, de a jelek szerint van, legalabbis lesz. "Monte Carlo Rally and other returning classic rally environments Germany and Sweden benefit from a significant visual uplift since the first DiRT Rally®. The new lighting system combined with improvements to the track materials, foliage and character models bring the locations to life even more – while the challenges of tyre choice, track degradation, updated handling physics, and the optional hardcore damage mode, all arriving to the franchise with DiRT Rally 2.0, provide a breadth of new ways to experience these iconic stages."
ui: uhh most latom alatta vannak a kepek, van kepuk ezt meglepni beszaras. Ezzel csak a fentmarado dirt1 kozosseget akarjak kinyirni, ahogy nezem most is ugyanug yporog, mint par honapja a hivatalos versenyeken, mast celjuk nem igazan van vele. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.23. 17:56:25
Codemasters-nél tudnak az FFb hibáról (mindenki sír nekik), szerintem 1-2 patch és javítani fogják. Feltéve, ha nincs az alapoktól eb*szva az egész... Tweet
Legkomolyabb ez a csőpálya effektus.. mintha egy gördeszkás félcsőben mennél, sehol nincs olyan út ahol nincs egy kibaszott nagy perem oldalt.. biztos van ilyen út de az tuti hogy nem mindenhol ilyen, elég sok pélyát bejártam már de nem ez maradt meg bennem.... biztos bennem van a baj de ez tragikus. Itt lentebb olvasva a hozzá szólásokat olyan mintha egy masik cuccal tolnám, biztos bennem a hiba :D Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2019.02.23. 16:11:04
Hát az aszfalt tényleg nem egy PCARS2. :) De a murva... :O Instant orgazmus recept: Új-Zéland, Waimarama Point Reverse, Evo VI alapsetup. Az elején kellemes kanyarok, az Evonak szépen keresztbe lehet tenni a seggét aztán teligázzal kihúzatni ahogy a nagykönyvben meg van írva. A hangja pedig! :O Küldtem neki mint a vadparaszt, nem bírtam elenállni. A pálya második fele pedig übergyors, itt már muszáj óvatosabbnak lenni. Utána cigi+sör és gyönyörködés a replayben. :)
Ajánlom az uraknak, eddig a legjobb kombó amit találgam a játékban, minden perce arany volt!
Igen, az RWD-k nagyon jók lettek, ha túl sok gázt adunk megforgunk, a határon kell egyensúlyozni. De nagyon jól lehet kontrollálni (pl. Escort) és átvinni a lendületet egy kanyarkombináción.
Megvan a kalibráció, így sokkal jobb . Nekem is annyi a bajom, hogy a felfüggesztés ffb effekt most elég gyenge ... Amúgy jó, amilyen béna vagyok én nekem bőven jó :)) Régi RWD Fiattal azért sokkal jobban figyelni kell a gázra, előzőben jobban lehetett padlózni .
G29 esetén egy nagy büdös kula az ffb, minden maxra húztam de a talajról szinte semmi visszajelzés nem jön át, a többi bugot meg a pár helyen érdekesen működő fizikát már felesleges is említenem. De nincs ezzel gond megy szépen a refund nem kötelező nekem beta teszternek lennem 75-120 euróért (dlc-k), majd be lesz zsákolva ha egyszer elkészül. A nagy hype helyett kicsit többet kellet volna a fejlesztéssel is foglakozni a CM-nek akkor talán nem ez lett volna a végeredmény. Utoljára szerkesztette: flyinghigh, 2019.02.23. 11:49:25
Toyoták licensze mintha egy ideje kizárólag valamelyik másik rally-s játéknál lenne. De a 206 és a Megane nekem is nagyon hiányzik, ezek az utóbbi időben sosincsenek CM játékokban.
:) engem erről az a tüsszentésgátló gyógyszer reklám ugrik be, csaj a navigátorülésben mondja, ..de így konkrétan hogy: fordulj jobbra. [nagy köhögés, meg tüsszögésroham] vezető odaad neki valami tablettát, hogy szrul vagy egyél ilyet. nő meggyógyul.és nagy örömében tovább navigál emígy: menj teljes gázzal. összekarmolós reklám.
szóval akkor laza borításon olyan jó mint az elődje, vagy jobb. Aszfalton meg jobb. Ennyi már elég.
Az első DLC-szezon tartalma. Valaki tippelte lentebb hogy lesznek visszatérő DR1 helyszínek, igaza volt. Az új aszfaltfizikával érdekes lesz Monte Carlo és Németország. Meg végre lesz hó is (svéd).
Új autókat hiányolom, itt is a nagy részük visszatérő két kivétellel ami közül az egyik inkább pályaversenyzésre való mint ralizásra. :( 90-es évek végi WRC-k, kit carok meg sehol. :( (Corolla, 206, Octavia, Xsara, Saxo, Ibiza, Megane Maxi, stb.)
Por. A DiRT 4-nél (amit sajnos megvettem) vezették be, hogy a hátsó kerekes autók első kereke ugyanúgy porol, mint a meghajtott kerekek. Biztos, hogy csak engem zavar, de megnéztem direkt ezért egy csomó igazi rally felvételt és - szerintem - nem én vagyok a hülye... :)
Hülye helyen van a kalibráció, de meg fogod találni a kormány környékén. :) Most fejből nem tudom.
Nekem is nagyon bejön, pedig a Dirt4 után pedig voltak fenntartásaim. A murva-fizika toronymagasan a legjobb eddig, különösen RWD autóknál nagy az előrelépés. A D4-ben furán tohonya volt néhány autó, eddig itt nem futottam bele ilyenbe.
Egy dolog van ami nagyon zavar, hogy esőben, nappali pályákon a cockpit nézet túl sötét. Ilyenkor a fényszóróknak sincs hatásuk. Motorháztetőn hasaló, lökhárítóra csücsülő, vagy külső nézetekben már jók a fények, de ilyen nézeteket soha nem használtam és nem is tervezek ezen változtatni. Jó lenne ha ezt peccselnék.
Azt sem értem hogy normál cockpit nézetben (ahol a kormány is látszik) miért tűnik el a fordszámmérő/sebességmérő, hiába van bekapcsolva a menüben. Nem minden autónál van műszerfalon sebességfokozat-jelző, és durvább szakaszokon néha már azt sem tudom hányasban van a váltó. Ettől függetlenül király a játék.
Ennél rosszabb autós szimulátor sose jöjjön ki. Én nagyon örülök annak, hogy végre a CM elindult a komolyabb szimulátorok felé nem az arcade vonalat erősíti. Nekem ez nagy respect és ezért meg is vettem elővételben ezt is, megérdemlik.
Hát szerintem meg nagyon rendben van!!! Optimalizálni még kell egy kicsit, de ez 1 patch és egy videókártya driver és meg is lesz. Nekem bejön. Nem akkor előrelépés mint az első rész volt, de egy sok apró dologgal kibővített változat.
Jelen pillanatban ez egy visszalépés erősen... az egyik legszorakoztatobb elem a por effekt kb mintha sprites lenne :DDDD Komoly ezt 2019-ben oda baszni pff megyek murván bele nézek a tükörbe és megilyedek olyan ronda.
Hoppácska, 11 gigás peccs Xboxon. :O
miert szerinted mire? pont arra, ha 540-es autot vezetsz, akkor addig engedje tekerni(es az legyen a max szog is egyben) "Soft Lock: Defines how far the physical wheel can turn, based on the vehicle"
Azert nagy szerencse, hogy nem a spanyol rallyval kezdte a jatek. Ez valami borszaszto, a mario kart izgalmasabb nala, gyakorlatilag szaraz aszfalton az auto nem tud megcsuszni, hatsokerekes 250 lovas. minden kanyarbol padlogazzal jossz ki, nincs olyan, hogy alul-, tulkormanyozottsag, barmi ami egy auto viselkedesere emlekeztetne. Maga a taj es szakaszok valami borszaszto unalmasak magukban, semmi valtozatossag, vegig hibatlan aszfalt, semmi ami megdobna az autot. Ezek szerintem ez a spanyol szakaszok jellegzetessege, mert meg nem talalkoztam olyan rallys jatekkal, ahol elveztem volna. pl a wrc7-ben izgalmasabb vezetni mint itt, de ott is borszaszto uncsi.. A leheto legrosszabb valasztas ez a spanyolorszag, a dirt1-es nemet, monaco egy igazi ingerorgia minden szempontbol ehhez kepest, na meg kihivas. Aztan jott az eso, nezem esik, de az ut szaraz, semmi vizfolyas valami. Bar nem volt nagyon intenziv eso. Az iranyitas tovabbra is mindenhol padlogazas, leszamitva par kanyart, ahol semmi nem indokolja, de a kocsi elrepul. Ha visszamegyek ujra probalom, ugyanott elrepul az auto, hogy miert jo kerdes. Utana jott az eso utani szakasz, ahol az uton vegig vizfolyas van, lathatoan csak ra van varazsolva, mert kizarolag esztetikai szerepe van. De nem valami latvanyos mert mindegy, merre dol az ut, vagy volgy, vagy domb a viz mindig folyik az ut szelen. Itt mar kepes kikaparni az auto (eddig meg egyesben sem padlogazzal) de valami borszaszto hangja van ilyenkor a jateknak, mintha szetesne az auto. HA ezt adtak volna ki a sajtonak, vagy demoba, tuti adnek ra egy max 2/10-et annyira gyalazatra sikerult. meg egyedul a belgiumi szakaszon nem mentem ami szinten aszfalt, remelem valami viritottak ott a sracok. persze a fizika ott sem lesz jobb, de remelem legalabb valtozatos es elvezetes lesz maga a palya szerkezete. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.22. 21:28:48
erre valo a soft lock. Bar ugye ez kormany fuggo, mennyire tartja meg a vegen.
A kormány beállításokat be lehet valahogy úgy lőni, hogy 900 fokos driver melett ne keljen ifa szinten körbetekernem a kormányt egy mai rally autón ?
Nekem eddig nagyon tetszik, bár csak kb. 3 órát próbálgattam eddig. Szerintem a fizika sokat fejlődött. Az elmúlt napokban Dirt1-eztem kicsit hogy visszajöjjenek a rali-reflexek, így közvetlenül összehasonlítva érződnek a különbségek. Az autó tömege, tehetetlensége jobban érezhető. Máshogy viselkedik a bukkanókon, élvezetesebb a játék terhelésváltásokkal amikor mondjuk egy J3-B3-J3 kombináción átfűzzük az autót. Érezni a lendületet, hogy amit vezetünk annak van súlya, mozgási energiája, tehetetlensége. Talajtípusok közti különbség is elég markáns, és az eső hatása is érezhető. Az aszfalton való viselkedést is javították valamelyest. Ez valahogy a Dirt játékok állandó gyengesége. Ezt csak rövid ideig próbálgattam, és egy autóval ('95 Impreza) de egész élvezhető volt. Az über ideges Dirt Rally 1 és az imbolygó, kóválygó D4 asztfalt-fizika után legalábbis előrelépés. (Dirt4 ben aszfalton nekem néhány kocsit olyan érzés volt vezetni mintha egy nagy, félig töltött vizeshordó lett volna a tetőcsomagtartón.)
Pályák vonalvezetőse amit eddig próbáltam élvezetes. A youtube videók nem igazán győztek meg, féltem hogy egyhangúak lesznek a pályák, volt egy kis "ez pont olyan mint a Dirt4" félelmem, de játszva, kipróbálva nagyon élvezetesek.
Egyes autók fizikája: keveset próbáltam még, de a 95-ös Impreza vezetése közben végig vigyorogtam, ahogy az Mk.II Escortnál is. Egyiket sem szerettem a korábbi Dirt-ökben, de itt nagy élmény mindkettő. A B csoportos szörnyek pedig sokkal jobban büntetnek mint a régi Dirt Rallyban. Ott simán el lehetett őket vezetni kis extra odafigyeléssel, itt kb. egyenesben is alig tudtam úton tartani a Quattrót! És ez így van rendjén, mert ezeket az autókat a legnagyobb rali-istenek sem tudták mindig kordában tartani, nem véletlenül tiltották be őket. A Dirt2 ezt elég jól átadja.
Hangok jobbak a régi Dirt-től több autónál mintha új, élethűbb hangmintákat használtak volna.
Grafika: olyan amilyen, nem vágtam magam hanyatt tőle. Bevilágítás szebb, de az objektek néha mintha még csúnyábbak is lennének mint a Dirt 1ben. Némelyik autó egész élethűen néz ki, de van olyan ami olyan mintha egy 1:1 méretű Burago modell lenne.
Szóval vegyes a kép, de a jól megtervezett pályák, a gatyába rázott fizika és a jó hangok miatt élmény a vezetés.
most nezem igazabol 30 euro alatt be lehet szerezni. A balekokra es a vak-suket hobbi jatekosokra, meg nagyon epit a steam az elso resze most 35 euro ott :) a dirt 4 meg 55.... hihetetlen! Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.22. 18:29:49
haha mint a 4d mozi a westendben :) biztos megveszem en is, de lehet tartva magam az elveimhez, majd csak akkor, ha benne lesz az amit csak nyarra igertek. Azon sem lepodnek meg, hogy a dirt1 palyait kesobbiekben beleteszik egy fizetos dlc formajaban, eleg konnyu penz lenne nekik :)
ja igen az ffb, valahogy nagyon lagymatag, nem erzem az utat egyaltalan. a seggem alatt a rezges sem olyan mint az 1-ben, mintha kevesbe lenne lathatatlan huplis az ut. Mar nem emlekszem, hogy az 1-ben hanyszor nyultam hozza, mennyi kulso ember hasznalt modositgatast tettem fel, de gondolom itt is jonnek ezek. Az biztos, hogy teljesen mas mint az 1 most nekem. De ha mar tv-n toltam kivancsisagbol megneztem az assetto 2-t, ott sem jott at az egesz ffb erzes. Hiaba ha az ember az elmult 200+ orajat egy jatekban tolti (assetto) mindenhol azt az erzest keresi.
Ha lesz elegendő visszajelzés, akkor akár még pozitív irányba is változhat, hiszen a DR(1) gyakorlatilag egy "közösségi" fejlesztés volt. Igazából nagy fejlődést én sem látok, sokkal jobban örültem volna mondjuk inkább új DR1 pályáknak... :/
Hát így elsőre, az előző DR jobb volt, ez kicsit lazább, mint fizika mint ffb terén. Úgy látszik nem jött be a dirt usereknek a komolyabb vonal. Graffal nincs bajom, ultra egy picit sok a gépemnek, de pár dolgot levéve jobb lesz. Leginkább ffb zavar, elég gyenge még felhúzva is, előző kiszedte kezemből a huplikon ... :)
F1 alapján azt hittem ez is komolyodik valamit, de nem, ezt visszafelé tolták egy picit szerintem .
a harom oras vesszofutasom a jatekkal. sose gondoltam, hogy fogok meg vr nelkul jatszani. Gyakorlatilag ugy elszokik az ember tole, azt se tudom mi hol van. Leginkabb a monitor, tv lag-ja ami zavaro, vagyis minden kesobb tortenik, tiszta kinect erzesem van :) vegre megint hasznaltam a kezifeket, mondjuk pont itt van egy bug, hogy kezifekes indulasnal, meg kell nyomnom a kormanyon levo kezifeket is. Ilyen nem volt a dirt1-ben. na mindegy ez legyen a legnagyobb baja. A sok palyaverseny utan total elbutul az ember, fel sem fogtam mit magyarazott az elejen a co-driver. szepen allitgattam a kormanyt, az ffb-t, aztan ami szamomra is hihetetlen volt, szepen vettem vissza a grafikabol, mert simm fullhd-ban, meg meg roccent. Ha kikapcsolja az ember a fuvet, amibol kb vegtelen van a palyan szepen latja a palya geometriajat, kb pont dirt 1. Jellemzoen a nezoket nem szereti, akarcsak az egy.
Egyeduli fejlodes grafikailag szerintem, az esos szakaszokon van, ahogy a palyan elterul a viz, bar jellemzoen semmi hatasa az autora. Amit elvezni lehet pont mint a dir1-ben eros hatsokerekes auto esoben, ott kelloen ficankol az auto. Az aszfalt szakasz maradt a lathatatlan magnes effektus, foleg a mai 4 kerekes autokkal, persze ettol meg elvezheto. Az autok tipikus jellemzo reakcio is a legtobbet ereztem mar a dirt1-ben, szoval itt sem erzem a nagy "fejlodest" ha kellett egyaltalan fejlodnie. Bar a motorert mfolyamatosan pampogott, vagy konnyebben "romlik" vagy mar kevesbe szereti kb a tiltas felletti visszavaltogatast. iA szakaszok szerencsere fixek, bar ket het es olyan idok lesznek emaitt online, hogy meg sem tudod majd kozeliteni, ha nem tanulod be tipikusan a palyat centril centire. Szerintem, most is csak orszagonkent 2 hosszu szakasz van, mint az elso reszeben. aztan azokat darabolja, illetve oda vissza. igy harom ora utan, elkezdtem elvezni, mar nem a megvaltozott kornyezetre figyeltem, innentol kezdve nekem mar egy az egyben dirt1. elinditottam egy historit versenyt, a default ai-t, 70%, nem nehez elverni, 2-3 nekifutasra. Szoval dirt1 dlc igazabol. De inseges idok vannak, es jol esett az egomnak az egyben jellemzoen a top 10-ben lenni a napi random versenyeken, lehet nem varom meg mig lesz vr tamogatas. de a a twitter sokan irogatjak, hoyg refundoltak, bar nem feltetlen pc-n, mert nem tudnak online jatszani, nem kell elkapkodni. Ja vegre, lehet az osszes platformon futott idoket egyben nezni, nem kell 3rd alkalmzas ra. Aki rafuggott a dir1-re, szerintem erre is ra tud, ha tobbet nem is nyujt, de legalabb vannak vegre uj szakaszok. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.22. 18:07:52
Nem generáltak a pályák, de a felületük - elvileg - változik. Nyomvályúk alakulhatnak ki, stb. Vezetési élményben kb. hozza a DR-t, de sokat kell állítgatni, hogy normálisan fusson. Nálam a G29-en kevés a visszajelzés a pálya felületéről.
Ezt most úgy értsd hogy 1440p-ben ultrán elsimitás off 70-80 bekapcsolom akkor meg 50-60, mivel vén vakegér vagyok nekem ehez a felbontáshoz nem kell élsimítás :DD a szememben van már alapból :D
Ez az engine olyan mintha valai ősrégi valamire rátolnál midenféle effectet, nálam az egész kerdőjeles progálgatom de hogy megnem veszem most az tuti...