Meg kell építened a bázis egyik üres helyére egy Officer Training Schoolt (vagy Guerilla Traning School, talán az van a 2. részben), és ahogy magasabb rangúak lesznek a katonáid, úgy várnak elérhetővé tanulható bónuszok, közte a bevetésre induló csapat létszámának növelése, stb. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.08.30. 12:56:07
Sziasztok! Aránylag kezdő vagyok (XCOM 2), Szeretném tudni, hogy mi az a G.T.I. ahol bővíteni lehet a bevetési létszámot? Köszi a választ. Utoljára szerkesztette: Zogu, 2020.08.30. 12:44:44
Kérdésemre válaszolva: Igen, használható fegyver az acsihoz, ahogyan a plazma gránát is! De a páncélokra is oda kell figyelni, csak a kevlár oké! És minden más eszközből is csak az alap jó!
Sziasztok! A "Who Needs Tygan? Beat the final mission using only conventional gear" acsit szeretném megszerezni. Ilyenkor ugya a Parancsnok avatarja használhatja a psionic repeater-t?
Merthogy azt ő alapból megkapja...
Köszi a válaszokat! :)
Megvárom amíg fele ennyi (se) lesz az ára. :)
Ja igen, most elvileg egy napig a Greenman Gaming oldalon szülinapi akcióban 8.50 euro a Chimera Squad, ha valaki sokalta volna a 19.90-et érte.
Az EW-re csak a Long war van feltéve, az minden igényemet kielégíti. Meg a gyári DLC-k. A WotC-re most 423 darab mod van feltéve, talán a Ultimate Collection [WOTC] nevű „moduláris” gyűjtemény minden modulja. Ez állítólag tesztelt és biztosan működik minden, nem akadnak össze egymással. Anno, mikor kijött a wotc, valami hasonló méretű pakkot raktam össze hozzá, hetek alatt, de azok valami miatt, most, hogy megint elindítottam, összeakadtak egymással, talán nem mindegyik frissült megfelelően, vagy a továbbfejlesztésnél nem vették figyelembe a kompatibilitást mindenkinél, így le kellett darálnom mindet és újra keresni valami nekem tetsző készletet. A cél az, hogy legyenek a gyáritól eltérő map-ek, bonyolultabb akciók, lehessen „szabadon” hangolni a katonákat, nagyobb szabadságom legyen a kiválogatásukban és a fazonírozásban (nem a ruháik, a képességeik terén), meg összetettebbek legyenek az összecsapások. Remélem, ez a csomag megadja azt az élményt. Azt látom, hogy azok közül, amiket akkor használtam, sok benne van, vagyis feltételezem, az összeállítója is hasonló célokat tűzött ki maga elé. Legalábbis ebben reménykedem, mert ha csak a minél több mod összepakolása volt a cél, akkor megy a levesbe és keresek tovább. De előbb befejezem a Long wart-t, aztán kerül sor erre.
A sztori nagyjából ugyanaz a dlc-kkel is, csak a „szabályok” változnak némileg, lesznek sokkal erősebb ellenfelek is az adott szinten, mint nélkülük, más a dark eventek kiértékelődése, az avatar projekt tempója, stb… De így is van olyan küldetés, amire érdemes csak egy harcost küldeni és nem háborút vívni, csak óvatosan lopakodva eljutni a megmentendő (vagy kivégzendő) VIP-ért, utána meg futás… Nem mondom, hogy könnyű, de nem kell annyi harcosra figyelni, és én igyekszem az embereim életét megóvni, amennyire csak lehet. Most, hogy megvettem a kimérákat, és megcsináltam velük néhány feladatot, úgy döntöttem, elkezdem az egész szériát az elejéről, így most az Enemy Whitin + Long War van képben. De már előkészítettem a War of the Chosen-t is a szerintem „must have” modokkal együtt. Jó lenne, ha elkészülne hozzá a LongWar 2, de úgy tűnik, arra hiába várnék, így nekem kell összeraknom, mit szeretnék látni benne.
Megvan a war of the chosen meg a legendas taktikai pakk is, ugy vettem eszre ha ezek megvannak, a simaval nem erdemes tolni, legalabbis az eleje tokugyanaz.
Koszi, azt hiszem, kezdek kicsit raerezni, most jottem vissza abbol a kuldibol, amiben a ket ellenseges frakciot kellett osszebekiteni. A veget jol megszenvedtem, eloszor beszopatott a gore hogy ossze-vissza teleportalt, aztan meg lelepett, embereim szetszorva, vegul meg jott a zombihadsereg. Sikerult mindenkit elve kijutattni, igaz biologiailag elegge leamortizalodtunk.. :D
Elsőre nem "illik" a ló túloldalán kezdeni, egyik játékban sem és itt azért érződnek a nehézségi fokozatok közötti különbségek - ezzel együtt van, hogy legkönnyebb fokozaton sem adja ki, már a kezdést sem... (ChristopherOdd tudna erről mesélni, amikor egy legendary sorozatkezdése teljesen elhullott, már a legelső küldetésen, egy "ez nem jött be" mozzanat utáni bepánikolás miatt - sajnos, nem találtam meg a videót, de anno jót mulattam rajta!) Először meg kell tanulni ennek a játéknak is a ritmusát, mit, mi után célszerű kifejleszteni, mit, mivel lehet könnyebben lekapni. Egyáltalán: mire is számíthat az ember... - a végjáték, pláne elsőre, lehetetlennek fog tűnni, de amint átértékeli az ember a helyzetet és rájön, hogy tulajdonképpen csak "egy' célpont van egyszerre a pályán, már sokkal könnyebb lesz.
Amúgy a játék eléggé jól sikerült, le tudja kötni az egyént, ha bele tudja magát élni a helyzetbe. A kiegészítő DLC-i megint összekuszálják a szálakat, de amint rájuk érez az ember, egyből játszható válnak majd azok is.
Haliho! Nemreg szereztem be ezt a jo kis jatekot, de sokszor ugy erzem, lehetetlen kuldeteseket ad, pedig csak veteran fokozaton megyek... Mit ajanlotok kezdoknek? Vegyem le nagymama fokozatra?? Anno jo reg az Incubationnal nyomtam, az nagyon tetszett, mondjuk ott is anyazodtam rendesen..
Már van TESZT is... Utoljára szerkesztette: Papa01, 2020.04.25. 19:44:55
A Project Hospital új dlc-je is 50%-os árral kezdett, talán ezzel is segítik az otthon maradást :)
Eddig amit olvastam es neztem rola, mindenki el van ajulva es egesz jonak tunik a videok alapjan, plusz ez egy 10-20 oras spinoff, nem egy komplex xcom jatek/folytatas, annal sokkal rovidebb, ami meglevo XCOM 2-es assetekbol keszult. Na meg mindig is jofejek voltak a Firaxisek. :)
Bocsi, hogy ide írom: Maradt egy XCOM: Enemy Unknown Complete Pack-om a Humble 2K's Bundléból, ha érdekel valakit.
XCOM 2 nem jött be. Pl. a jetpackeket imádtam, és az nincs a második részben. 1-ben van az a zombis küldetés az északi halászfaluban. És amikor már menekülni kell a zomberek elől, akkor mindenki kapcsolja a jetet, és valami elképesztő vagány ahogy a levegőben hátrálva aprítjuk őket. Fúú, asszem elkezdem megint.
Én még anno akkor vettem meg, amikor majd 2 éve csak 2 pálya volt benne, és már akkor tetszett, csak azóta rá sem néztem egyéb MMOs elfoglaltságaim miatt. :-D
Láttam vmelyik nap a hirdetését, de azt hittem valami garázsprojekt lesz, mint a többi. De, ha azt mondod, hogy nagyon jó, akkor 20 dodóért megnézem én is.
Minőségét nem tudom, de volumene nem lesz akkora, ez csak egy side projekt, szerintem valamelyik mod nőtte ki magát erre. Majd holnap utánaolvasok - szigorúan melóból :) -, hogy pontosan ki csinálta és hogyan.
XCOM: Chimera Squad Bár ez nem a teljesértékű folytatása az XCOM 2-nek, se DLC-je (standalone lesz), de azért mégis csak a sztorit viszi tovább május 1-ig akciósan $10/£8.50 pengőért, majd május 1-től teljes ($20/£17.) áron.
A gránátvetőből nincs jobb, mint a fejlesztett? Mert már midnent kifejlesztettem, de ebből még nem jelent meg a Plazmás azaz 3dik generációs megfelelője.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy idő után, ha a földgömbre lépek, - kék hologramos taktikai térkép - a játék nagyon lelassul, játszhatatlanná válik. Xcom 2 WOC és a Tactical Legacy Pack. Az összes patch-t letöltötte. Ha valaki tud rá esetleg bármi megoldást, ötletet, tanácsot, azt szívesen fogadom.
Segítségeteket előre is köszönöm szépen.
Hat, a sztori az, hogy maga a kieg (War of the Chosen) fizetos , mig a Tactical Legacy pack ingyenes volt mindenkinek december elejeig, aki rendelkezett a wotc kieggel. Azota pedig 8 euro. Szurkezonaba tartozo piacokon/oldalakon lehet kapni egyben a kettot.
Nem. Elobbi egy kisebb "fun" jellegu kis anyag a War of the Chosen kieghez. Most nem olyan regen ingyenes is volt par napig. Utobbi maga a nagy kiegeszito, a War of the Chosen.
De van olyan verzio, ami a kettot EGYSZERRE adja "XCOM 2: War of the Chosen & Tactical Legacy Pack" Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.13. 20:24:02
megvan az alapjáték és szeretném megvenni a kiegészitöt. az lenne a kérdésem egy hozzáértötöl, hogy a: XCOM 2: WAR OF THE CHOSEN - TACTICAL LEGACY PACK DLC EU STEAM CD KEY ugyan az, mint a: XCOM 2 - WAR OF THE CHOSEN EU DLC STEAM CD KEY ?
Sziasztok!
Lenne egy problémám. Még a játék elején van az a küldetés, mikor először találkozunk a choosen-el. Mikor utána visszatérek a bázisra és kilépnék a földgömbre, beadja a videót a 3 choosen-ról. Na ez után a térképen, "beáll a kép". Nem reagál semmire. A timer az működik, de se kiválasztani nem tudok semmit se visszalépni nem tudok. Csak az ALT F4 segít Valakinek van rá megoldása? Nincs mod telepítve, próbáltam újratelepítve, Update.v1.0.0.64105 feltéve.
Deaktivalj minden! modot mielott nekiallsz jatszani. Utana pedig egyesevel nezd vegig melyik mod volt updatelve, es melyik nem.Utobbiakat ertelemszeruen nem celszeru felrakni. Nalam ez okozott gondot, sajnos nem sok mindennel kompatibilis az uj dlc, szoval jobb egy tiszta xcom2 neki.
Találkozott valaki olyan problémával, hogy a korábbi mentést folytatva, miután beszereztem az új ingyenes packot kifagy a program lépten-nyomon? Volt egy félbehagyott nyári mentésem, és mivel most van időm visszatértem a játékhoz, de közben felkerült rá az új dlc. Állandóan kifagy.... Már betöltés közben, sőt sokszor indításkor.
A XCOM 2 - War Of the Chosen honosításának javítása az új DLC-hez. Javított, teljesen lefordított változat! A Tactical Legacy pack fordítását nem tartalmazza!
is-is. Nalam ez amolyan nemezis. Elsore is szivtam vele (bar akkor az ujdonsag, a varatlan es a meglepetes egyszerre allitotta a foldbe a partymat), aztan meg lw nelkul nem nagyon inditottam mar el, miutan megjelent. :)
Nezegetem a par perce fbre kinyomott promo kepeket es hat ennel kirazott a hideg. :) Az egyetlen palya, amelytol minden uj karriernel fostam es a hatam kozepere sem kivantam a dolgot, pedig szinte minden spawn scriptelve van es sosem tortenik mas, mint korabbi jatekban. De megis, tervezes ide, tervezes oda, a vege mindig akkora kaosz volt, hogy ihaj :) Na majd most Bradforddal hatha...
Nagyon köszönöm. Új gondom van. Ismeri valaki a "Steam" rejtelmeit? Valaha, ha volt egy "tiszta" játékom, azt be lehetett integrálni a" Steam könyvtárba". Ezt többször is megtettem, igaz 3-4 évvel ezelőtt. Most próbálkozom az XCom 2-vel, de már nem emlékszem miként csináltam. Tud valaki segíteni?
Lefordítva: ha egy engineer-t raksz bele, akkor a vele fallal érintkező (fölötte-alatta, és a 2 oldala) szobákban lévő létesítményekbe 2 workshop gremlin-t lehet kihelyezni -> gyakorlatilag duplázza az engineer-jeid számát. Fejlesztve már 2 -> 4 ez a szám. Mivel Power Relay-ból és Resistance Comms-ból minimum kettőt kell építened és ezeket is maximumra fejleszteni, ha minden területet be óhajtasz építeni az Avenger-en, vagy elfoglalni a Földön, ezért legfőképpen ezeket érdemes alá, fölé, vagy mellé építeni, mert ezekben mindenképp és folyamatosan hasznosul majd a többlet "engineer(-helyettes)".
Az AWC és PG NEM KÖTELEZŐEN igényli az engineer-eket, így azokból, vészhelyzet esetén még vissza lehet vonni az engineer-eket, míg az erőműből és kommunikációs központból már nem, ha igény van azok - többlet - szolgáltatásaira! De, ettől függetlenül tényleg ez a másik páros, amit a workshop falaihoz érdemes építeni...
Hahó Mindenki! Tudja valaki, hogy mi a szerepe a "Műhelynek", Mert már a második szintet tolom, de még semmit nem tudtam benne -tudatosan- csinálni, mint pl. a Fejlesztési laborban".
Köszi! Azt is meg tudod mondani, hogy azt hol találom meg, hogy milyen fejlesztéshez hány "villám" kell? Mert van amikor hárommal is tudok fejleszteni, van mikor még öttel sem.
Igen is, meg nem is :) Nem script, mert akkor az meseterseges lenne es akkor az rngnek nem lenne szerepe.
Arrol van szo, hogy egy adott szituacioban elore minden action pont elkoltese/hasznalata utan a jatek motorja legeneralja az abbol kovetkezo lehetseges kovetkezo lepest es annak eredmenyet. Ezert van az, hogy a save/load kombinacio/trukkozes egy jobb eredmeny erdekeben egy adott szituacioban nem fog mukodni, mert ha ugyanazt csinalod, akkor ugyanaz fog tortenni - jelen esetben mindig "miss".
De ha csak egy kockat is odebb megy (vagy barmi mast csinalsz, mint amit eddig), es onnan losz, akkor ahogy leptel (vagy mast tettel) egy kockat (ergo elhasznaltal egy AP-t), a rendszer ujra szamolja/generalj a szituaciot es lehet, hogy onnan mar eltalalod. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.02.17. 13:16:27
Az altalad vazolt esemenyhez kapcsolodo info a legalso par bekezdesben van: "Ground Combat – you must use different tactics, movement, gear, special attacks, or turn order to produce different results"
Ez a százalékos találatrendszer nekem nagyon fura. 80%-on van, elhibázza. Oké, van ilyen. Betöltöm. Megint 80, ismét elhibázza. Majd harmadjára is. Azért ez már kicsit nevetséges szerintem :D Biztos van valami sz.r a palacsintában, mert ez nonszensz...
Ennyivel (+6) lesz tobb kakaod a bazison, ha azt a power allomasodat/generatort fejleszted (a 150 supplies es 20 el.kristaly a koltseg)
Alap generator ad 3 energiat / generator Ezeket ha fejleszted "ellatmanyert", akkor kapnak +2 energiat / generator Ha meg tovabb fejleszted (lasd a kepedet), akkor az +6 energia / generator Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.02.15. 14:02:21
Ez, így az energiahiányra utaló jelenség lehet: "reaktort" kell építeni, vagy a meglévő(ke)t fejleszteni, mérnököt elhelyezni benne/-ük. Vannak a járműben olyan slot-ok (jellemzően a 3.-4. sorban), amikbe építve vagy nem igényel energiát az ott lévő létesítmény, vagy többletenergiát szolgáltat az oda épített energiafejlesztő blokk.
A fejlesztési feltételeknél a perjel után van egy villámjel és mellette egy szám. eddig nem sikerült kiderítenem, hogy milyen szerepet játszik. Ha valaki tud akkor segítsen, kérlek!