Nem tudom ki nem tolta még rajtam kívül, de készül hozzá a magyarítás!
Érdeklődnék, hogyha a Clockwork robik ölik meg az őröket mert ellövőm a fejüket, azt gyilkosságnak veszi a játék vagy nem? Esetleg marad alacsony a káosz szint vagy növeli?
Estét! Érdeklődni szeretnék! Mikor feltörték,voltam olyan bátor és kalózkodtam. Nagyon bejött,de mivel nincs egy erős gépem,nem kínlódtam sokat vele. Arra lennék kíváncsi hogy a patch-ek javítottak-e valamit a teljesítményén? Szeretném magam karácsonyra meglepni vele. Köszönöm!
Jó kis játék ez. Emilyvel elsőre 40+ óra volt a fullos game. Corvoval már csak 25 környéke. Aztán toltam High Chaos-os nem sunnyogóst is New game+ -al, már 15 óra alatt, végül egy mágiamentest, ami csak "végigszaladós", de ghost/no kill, na ez már megvolt 10 órán belül... Közben megtaláltam pár hangulatos rejtett apróságot is, és igazából az összes végigjátszást élveztem más-és-más okból... A mesmerise nagyon OP képesség, a domino-nak meg nem nagyon láttam hasznát, mert iszonyú rövid a "hatótávolsága". (Többnyire olyan helyzetekben használtam volna, amikor emiatt kb. nem is volt értelme használni) Pedig jó lehetne... Összességében Emilynek szerintem sokkal jobbak a képességei, mégis inkább Corvoval toltam a legtöbbször... De persze, mint minden, ez is ízlés/játékstílus beli kérdés.
Találtam egy érdekes "könnyítést" a Royal Conservatory pályához, spoilerrel, spoilerben :)
A conservatory épületbe behatolva érdemes minél előbb elkapni Breannát (én második végigjátszáskor már rutinosan "fentről" támadtam, blinket használva kis ablakokon bemászva, mielőbb tető-közelbe jutva, így a védelmi boszik zöme elkerülhető). Én no-kill kampányban játszva a lencse-cserét csináltam, érdemes mielőbb összehozni, ugyanis, amikor "kész vagy" vele, utána MINDEN még aktív védő-boszi elalszik! Így már csak végig kell járni a conservatoryt és összeszedni a lootot nyugiban, békében... :D Majd megnézem "gyilok-kampányban", hogy ha megölöm a libát, akkor a védő-boszik is meghalnak-e ;) A kinti őrökre sajnos nincs ilyen "főkapcsoló"... ;)
ez fura, én nem futottam bele ilyenbe... A tárcsa "végtelenül nyúlik" ha kell, és minden van rajta, amiből találtál már és van hozzá fegyvered is. Biztos, hogy van olyan muníciód, amit szeretnél használni, és nem blokkolja valami a használatot (mágiát a zenedoboz blokkolja, fegyvert pedig veszíthetsz el a sztori folyamán)?
Én még csak az első rész játszom de felmerült nálam egy probléma amit nem tudok megoldani. A gyorstárcsának van egy határa hogy melyik lőszert és milyen képességet tudsz választani. Vannak ebből kieső lőszerek amikre olykor nagy szükségem lenne és sehogyan sem tudom őket elővenni! Hogyan lehet kijelölni cserére muníciót???
Segítségeteket előre is köszönöm!
betöltés után körbe kell nézni, aztán játszható. Amíg nagyobb nyílt térre nem érsz sok (mozgó) ojjektummal. Akkor megint zuhan. Ha nagy statikus tér van, akkor nincs gond. A mozgó dolgok (zászlók, emberek, járművek, stb.) tudják kiakasztani leginkább. shooter-ként játszhatatlan tud lenni, sneakerként viszont játszható. Persze erősen függ attól, hogy milyen vason próbálkozol! :)
Új patch óta egész tűrhető de vannak helyek ahol durván leesik az fps.
Tényleg olyan rettenetesen szarul fut mint mondják? Úgy nagy átlagban értve. Azt kibírom ha mondjuk pályánként egyszer-kétszer droppol az fps, de ha konstans előfordulnak ilyenek játék közben, akkor az már gáz. Tervezgetem megvenni, mert az első rész is tetszett, de fosok ettől a szar motortól.
Lehet tényleg a karakterek miatt volt, de hát ez van,talán én vártam túl sokat. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.12.15. 00:02:44
hmmm... mintha nem is ugyanazzal a játékkal játszottunk volna... :) Ez most vagy a klasszikus "régen minden jobb volt"-dolog, vagy egyszerűen csak ízlések és pofonok.... Én pont az 1-ben éreztem gyakrabban úgy, hogy az ellenfelek csak azért vannak, hogy lassabban mehessek előre, itt sokkal több "funkciót" és "életet" éreztem bennük. Ez persze csak szubjektív érzés, de ami pl. tény, hogy többen is vannak együtt, többet kell logikázni, hogy hogyan kapjam el őket (legalábbis amíg nem használom a mesmerise-t, mert az nagyon OP lett). Beszélgetnek, parancsot adnak és kapnak, végrehajtanak, kiszúrják, ha valaki hiányzik, különböző intenzitással keresnek... sokkal élőbbek, sokkal fejlettebb az AI. Jobban látnak, a kutyák kiszagolnak, tök jó... Mondjuk felfele vakok az őrök, ez tény, az egyben is azok voltak de talán kevésbé. Nemtom, előveszem majd újra... :) Itt nagyon sokszor van olyan, hogy a civilek okozzák a fő gondot - simán elkaphatók az őrök, de a civil meglát, és pánikol... És amikor van három civil meg két őr egy kupacban egymást fedő látószögekkel, meg kettő járőrözik a környéken, ott azért lehet agyalni a megoldásokon... Ilyen az 1-ben nem nagyon volt.... Pályák terén össze sem lehet hasonlítani az 1 állandóan újra-felhasznált helyszíneit a 2 "minden pálya tök más" jellegével. Ott volt olyan pálya, amit kifejezetten utáltam (Sokolov háza), itt nincs olyan: ahogy játszom újra, mindig csak az ugrik be, hogy "ó, ez is mekkora már!" :) Ugyanakkor tény, hogy kegyetlenül hangulatos helyszínek voltak az 1-ben is, csak a 2 még jobb etéren szerintem. :) (Kivéve Brigmore Manor, az a leghangulatosabb helyszín evör) Hangulatilag nekem Spanyolország jobban bejön, mint Anglia. ;) Karakterek terén sokkal jobb volt az 1, ezt mondjuk én is úgy érzem. Lehet, hogy ezért nem ment át a hangulata annyira Neked? Ja, a játék futása tényleg borzadály, még mindig. Engine-t kellene cserélni (vissza), hogy megszűnjön ez a gond sajnos...
Hát nekem csalódás volt ez a játék. Első részt 3x játszottam végig, sőt azon kevés játék közé tartozik amit egyből a végigjátszást követően újra végigvittem, de ez nagyon nem jött át nekem. Világ még mindig rendben van, helyszínek is úgy ahogy de nem volt olyan hangulata, mint az első résznek, ráadásul míg ott folyamatosan azon agyaltam ,hogyan lehetne valakit máshogy elintézni, itt ez nem volt meg, rendre csak ott álldogáltak valahol és csak le kellett csapni őket hátulról, persze ez biztos csak az én hibám, de tényleg nem éreztem azt, hogy számtalan lehetőségem van. Ja, és az, hogy még a 3. patch után is vannak durva belassulások ráadásul indokolatlan helyeken, eléggé rontják az élményt. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.12.14. 12:34:07
A Steam automatiksan telepíti, ha publikálva lett (indítsd újra a klienst). A béta patch-ek többnyire zártak, külső tesztelők számára elérhető.
Végül 41 órás lett az első végigjátszásom. Hardon, ghost/no killre (az achievement nincs meg, mert valahol keletkezett egy hulla közben, de le van ejtve). Szintén nem maxos a képkeresés sem, egy valahol kimaradt. Ezen felül minden "monitorozott" dolgot megtaláltam (tervrajzok, rúnák/bonecharmok), és a pénz kb. háromnegyedét is, de nem gondolom, hogy felfedeztem mindent. Szuper játék volt, remek, változatos és ötletes pályákkal, klassz rejtett zugokkal és apró "ajándékokkal" ezek felfedezéséért, de az 1-nél gyengébb sztorival, kevesebb érdekes karakterrel, és kisebb "büntetéssel" az életben maradt ellenségek számára. Kicsit Mass Effect 3-as érzésem volt a végén, tehát fantasztikus élmény egész végig, némileg elbaltázott véggel. Nem is elbaltázott, de... nem az igazi. Láthatólag nem tudtak mit kezdeni a helyzettel, és "I escaped somehow" (thumb wars), tehát a lezárást erősen elnagyolták. Ettől még az élmény remek volt, a világ beszippant, a hangulat végig feszes és magávalragadó, és a művészi vonatkozások szempontjából is magasan átlag fölötti a játék. (Egy példa: az utolsó előtti pályán egy gyönyörű - tényleg gyönyörű! - mediterrán palotában kalandozunk, ezek után vissza a ködös Angliába, amit ráadásul le is pusztítottak rendesen... nagyon jól kijön a kontraszt!) Több Delilah-képnek is örültem volna, imádtam az ő festményeit a D1 DLC-iben (néhányat kitennék itthon is a falra ;) ), de itt megint Sokolov képei voltak többségben. (Ill. voltak Delilah-képek is, de más stílusban, lehet, hogy lecserélték a művészt - kár volt :) )
Ami még érdekes lehet: rögtön újrakezdtem Corvo-val, vele is belefutottam egy akaratlan killbe, és mivel nincs restart és nincs mentésem elöttéről, jól megszívtam. Ez egy komoly hiányosság, nem csekkolhatja az ember állandóan a rohadt statisztikát. :( De aki nem akar így járni, mindig készítsen egy mentést minden pálya elején! A D1-ben simán lehetett bármelyik pályát újrakezdeni, nem tudom, itt miért nem?! Másik: Emilyt a végére jól feltápoltam saját készítésű bonecharmokkal, és még "maxra húzva" is lassabban fojtogat, mint Corvo alapbeállításon! Viszont sokkal gyorsabban mozog... Ez mondjuk jópofa dolog, rögtön lehet tudni, hogy kit irányítasz éppen... ;)
hááát, barátaim, a Stilton manorban játszódó küldi annyira hangulatos, és annyira... más, mint bármi, amit eddig játszottam, hogy azt elmondani is nehéz. Ez az idősík-manipulálós játék, amellett, hogy remek ötlet, annyira megnöveli a felfedeznivalókat, hogy első játékra hagytam is a kimaxolást, és "csak" megcsináltam alapra... és így is tulajdonképpen három külön idősík keletkezett, három külön mansion, három külön sztori.... hihetetlen. Ha csak ez az egy pálya lenne a játék, akkor is megérné a pénzét (kis túlzással), akkora a potenciál benne. És az 1.3-as patch óta egészen játszható is... :)
Már tolom is, corvot választottam elsőre és eddig tetszik a játék.
A kulcsos oldalakon is annyi, szóval CDG jó választás. Illetve Konzolok szervízére még nézz rá, mert általában 1-2 száz forinttal olcsóbb és ingyenes a szállítás. Harmadik opció, hogy vársz 2 hetet, megvárod a karácsonyi leárazásokat. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.12.02. 21:02:56
Update v 1.3 overview: General performance and optimization improvements Added a setting to turn OFF Camera Motion Blur Additional mouse improvements Fixed various issues related to user interface Fixed various issues related to the Option menu Fixed various issues related to multiple monitors
Update 1.3 notes:
Options Added a setting to turn OFF Camera Motion Blur Fixed a bug which caused some textures to be missing when Texture Quality was set above Medium for some GPUs Fixed a bug where the game sometimes launched in the previously saved resolution in the top left corner of the screen Fixed a bug where "Adaptive Resolution" was incorrectly set to "Manual" Fixed a bug where changing the Screen Resolution, Monitor, Windowed Mode or Triple Buffering did not properly revert after selecting "No" Fixed a bug where the player was incorrectly asked to confirm changes when no changes were made Fixed a bug where V-Sync settings did not match the monitor refresh rate when higher than 60hz Fixed a bug where pressing "No" in the confirmation prompt when changing Triple Buffering setting sometimes made the prompt appear again
Display / Monitor Fixed a bug with multiple monitors which caused the game to not display on the primary monitor by default Fixed a bug which caused some UI elements to be misplaced when using 5:4 or 4:3 aspect ratios Fixed a bug which caused the game window to appear off screen when resolution was set below the native resolution for 1440P and 2160P monitors. Fixed a bug which caused incorrect Resolution Scale FPS Target when changing V-Sync mode Set default value for Resolution Scaling Quality to "Quality" Rendering / Performance Fixed a rendering bug affecting the lighting on some NPCs which sometimes caused a red glow FPS limiter set to 60 FPS by default Adjusted Shadow Quality settings – “High” setting and below have a more significant visual and performance adjustment Reduced performance impact of transparent surfaces & VFX Mouse Fixed a bug impacting mouse movement speed Known Issues Switching off the V-Sync a second time sets the FPS Limiter to 30 instead of 60 by default Changing the settings from TXAA to FXAA and not applying the change sets the TXAA Sharpness to 1 instead of its previous value Disconnecting and reconnecting a controller during gameplay may cause the controls to become locked ----->Alt-tabbing or pressing the Xbox button on the controller should return controls The game crashes to desktop when loading into gameplay on a Phenom II processor ----->Phenom II processors are currently not supported Adaptive Resolution can get stuck at -1 when restoring video settings ----->Changing the V-Sync option will allow the Adaptive Resolution slider to move again
ha a játék alatt a játékmenetre gondolsz, akkor azt nyilván azért befolyásolja, mert mások az erőik (bár hasonlók). A sztori az ugyanaz, de a világ karakterei nyilván másképp beszélnek hozzád, és karakter saját megjegyzései is mások.
Az mennyiben befolyásolja a játékot, történetet, hogy Corvot, vagy Emilyt választom az elején?
egy komoly hiányossága van a játéknak: nem jelez azonnal, amikor "megszűnik a lehetőséged" ghost/no kill achievementet szerezni. Nagyon odafigyelve játszom, de azért nem csekkolom a statisztikát percenként, és valahogy valamikor besz*ptam a játék szerint egy felfedezést meg két hullát. Hogy hol és hogyan, nem tudom, sejthetően bug (értsd: a csokorban hortyogó emberekre rátalált egy semmiből felbukkanó patkányfalka, vagy valami), de az egész pályát már nem fogom miattuk újrakezdeni, ott rohadjon meg az az achievement.... De azért dühítő...
#89: A D1 pályái is nagyon jók voltak, de a D2-éi még komplexebbek és még diverzebbek szerintem. Ugyanakkor ezen nem veszünk össze, hiszen ez ízlésbeli kérdés is talán... Ami igaz az igaz, a D1-ből a Brigmore Manornál jobb/hangulatosabb játékhelyszínnel még nem találkoztam sehol, azt nem übereli semmi, de eddig a D2 helyszíneivel sincs semmi problémám, sőt. Sőt.
Sajnos szerintem az első rész pályái sokkal jobbak.
egen. a szokásos: szar a játék, mert rosszul fut. Jelzem, a játék maga zseniális, de tényleg rosszul fut... :D Nem védem a fejlesztőket/kiadót, mert tényleg gáz, hogy ilyen optimalizálatlanul adták ki. Ugyanakkor én pl. jókora javulást értem el azzal, hogy levettem FHD-ből 720p-be a felbontást. Nem lett nagyon látványosan rosszabb, viszont látványosan jobban fut. Ettől még ótvar, ha akár csak a D1-hez viszonyítom is. Én tényleg azt nem értem, hogy miért kellett engine-t váltani? Az Unreal engine mindegyik inkarnációja a legjobban optimalizáltak közé tartozott és tartozik ma is, de ez a f*stalicska doom-engine már ott sem muzsikált valami fényesen (sokan el voltak ájulva tőle, hogy milyen szép, háááát, szerintem annyira azért nem, amennyire lassú), de Arkane-éknak sikerült rontani rajta, ez is vitathatatlan. Technikailag tehát egy kalap lótúró a végeredmény.
De a játék maga az remek! Jó a sztori, remek ötletekkel van teletömve, jók az erők, irgalmatlanul hangulatosak a helyszínek, nem "csövek" a pályák, magas az újrajátszhatósági faktor és nem ismétlődő a játékmenet. Lehet mutatni hasonló címet az elmúlt pár évből, ami mindezt tudja!
Teljesen egyetértek veled, a játék minőségével nincs semmi baj. Én is sunnyogva játszottam, úgy sokkal izgalmasabb. A legnagyobb bánaton viszont az, hogy nincs hozzá magyar felirat. Tisztában vagyok vele, hogy ez az én hiányosságom, sajnos nem állok olyan szinten, ami ehhez elég lenne. Illetve a magyar első rész után nagyon számítottam rá. Nagy csalódás volt, amikor kiderült, hogy ebben nem lesz.
Először büdös kölköt akartam írni ... de hát mégis csak 32 éves szegényke, csak ki mossa már magát..:) Mellesleg a pajtásom akivel együtt szoktunk játszani és egymásnak veszünk játékokat. Persze megosztjuk amink van. Kivéve ha multi, azt mindketten megvesszük. Szóval lehet rosszul fogalmaztam:)
Az árnyéköléstől is high lett a chaos, csak nem kellett szüttyögni a hullák elpakolásával. És Emilynek is van ilyenje, ha megveszed. Ahogy van neki rengeteg lopakodós képessége, igazából eddig bármit próbáltam, mindennek megtaláltam a hasznosságát. Nagyon klassz ilyen szempontból a játék, mert a képességek túlnyomó többségét mindkét üzemmódban jól lehet hasznosítani (gyilok-nem gyilok) Én hardon játszom és ghost-no kill módban, ráadásul szeretek mindent kimaxolni/felfedezni/megtalálni. Így a játék szerint már van benne 17 órám, és most tartok a Clockwork Mansionben ott, hogy konkrétan beléptem a Mansionbe (ez a 4. pálya közepe lehet kb.) Hát, nem sietek... :) Ezért írtam korábban, hogy value for money. Corvo más képességeivel ha nem is megduplázódik, de még kb. fele ennyi időt elszüttyögök majd. Aztán jönnek a gyilok-végigjátszások mindkét karakterrel, háááát, lesz benne 100 órám az tuti, de lehet, hogy duplája...
Irgalmatlan jól lehet kombinálni a képességeket, ehhez a játék is ad tippeket (kedvencem: doppelgangerrel létrehozol egy hasonmást magadról, majd dominóval összekötöd egy vagy több őrrel, ezek után szépen elkapod a hasonmásodat - hopp, őr(ök) is kiikatatva :) ) De a lényeg, hogy egy-egy problémát intelligensen kezelve bámulatos dolgokat lehet megcsinálni. Nekem ez adja a játék egyik savát-borsát, és ez a "megyek-gyakok"-vonalon ha nem is marad ki teljesen, de jóval kevésbé jelentkezik. Ott viszont iszonyat látványos pusztításokat lehet megcsinálni megfelelő tervezéssel (láttam rá példát), annak is megvan a maga hangulata - csak tőlem spec. távolabb áll.
Szerintem egyértelműen intelligens játéknak tervezték (értsd: a fejlesztők a sunnyogós, okos megoldásokat "támogatják", és hozzám hasonlóan nagy Thief (az ős-Thief-re gondolok, nem a pár éve kiadott f*stalicskára) rajongók (a D1-ben volt is egy easter egg, egy meghajlás a nagy mester előtt ;) ), bár az eladások és a... khm... mondjuk úgy, "tömegigény" kedvéért megcsinálták olyanra, hogy a FPS-shoot 'em up rajongók is el lehessenek vele. Persze, aki végigrohan rajta, az úgy jár, mint aki fog egy üveg jó bort, és üvegből lehúzza, hogy mielőbb berúgjon tőle... lehet, persze, de nooooormális?!? :)
...és a vicc az, hogy azok, akiknek a zúzda kell, úgyis a CoD-ot (vagy a DooMot) vették meg, arra azok amúgy is sokkal jobbak, erről mondjuk én sem nyitnék vitát... :D
Játékosfüggő. Van aki ilyen 1x -2x óra alatt végigviszi az egészet. Van aki meg 7-9 órát eltölt egy pályán...
Én vegyesen játszom, de végén mindig egy gyilkológép leszek mert nem bírok a véremmel , nekem uncsi az elkapom elájul, sunnyogás stb... Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2016.11.23. 19:28:30
Üdv Kb mennyi játékidőt tartalmaz a játék? Ajándék lenne és nem akartok olyat amit 5 óra alatt kijátszik a kölök...:)
Az első részben volt Corvo-nak egy olyan képessége, amit azt hiszem úgy hívtak, hogy Shadowkill, ha jól emlékszem. Az amikor valakit észrevétlenül hátulról öl meg akkor az azonnal elporlad. Ez most visszatért. Én sosem gyilkolva játszottam, de valahol azt olvastam, hogy ezzel miután nem marad hulla, ugyanúgy marad low chaos mintha nem ölnénk. Ez igaz, vagy attól a gyilkolást még számolja a játék? Kár hogy ez képesség csak Corvo-nak van, Emily-nél is eltudtam volna képzelni. Egyébként a tesztekben mindenhol azt írják, hogy Emily-vel eleve nehezebb lopakodni, ezt nagyon sajnálom. Azt hittem belőle is lehet igazi sunnyogókirálynő faragni, de az Ö képességei nagyon a gyilkolásra lettek kihegyezve.
Imperial Assassin DLC amúgy mit tartalmaz? Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2016.11.23. 14:44:04
1.2 patch, hát érdekes, mintha csúnyább lenne a játék, de viszont jobban fút.
v1.1 béta patchel egy kicsivel jobb. Fraps-ot valamiért nem jeleníti meg... amúgy meg amikor kikapcsoltam az frapset akkor a játék is leállt, érdekes. :) Elveszett fél óra játékom. Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2016.11.20. 16:05:25
Nálam így fút.
Jogos. Kicsit túlreagáltam a dolgot, elismerem. :)
csak utaltak rá. Corvo "közel állt" a császárnéhoz, és ugye Emily apjaként szerette, rajzolt is neki, ilyenek. Nem volt úgy kerek-perec kimondva, mint itt, és sosem hívta Apának...
2x is játszottam az első résszel,ráadásul feliratosan... ennyire nem emlékszem már rá,hogy a megjelent könyv hátoldalán meglepett az,hogy Corvo az apja Emily-nek? :)
Nnna, akkor beszéljünk a lényegről. Ma volt kicsit több időm (hagytak a csajok játszani, sokat aludtak :) ) és komolyabban nekifeküdtem újra. ~7 óra 30 perc játékidő után ott tartok, hogy az első pályát letudtam kb. 1 óra alatt 90%-ra (ghost mode, kb. 90% pénz összeszedése, minden fontosabb extra megvan), majd a két rövidebb intermezzo után (Void, hajóút) Karnaca-ban az első pályának az első részét... nos, hamarosan befejezem. Igen, lassan haladok, mert ghostra játszok, és az időigényes tud lenni, nade akkor is: az első komolyabb pálya első helyszínén annyi teendő/hidden place/felfedeznivaló/nevezdahogyakarod van, hogy 5-6 órát is ellehetsz rajta (ok, terepismeretem még nem volt, és extra óvatosan közlekedek, meg mindenhol alaposan szeretek körbenézni) - barátaim, ez bizony value for money... :) A kezdőponttól a helyszín vége kb. 100 m-re van légvonalban, tehát egy (érzésre) nagyjából 100x100-as területről beszélünk... és ~5 óráról, tetszikérteni.... A D1 jellemzően 3 emeletes épületei itt sokszor 5-6 szintesek is akár, és rengeteg az alternatív útvonal, rejtett zug, zsákutca, stb. Maximalisták jól ellehetnek itt... :)
És őszintén, én spec. sz*rok a grafikai szívásokra, az első fél órában idegesítőek, aztán megszokod, és pont nem fog érdekelni, már ha játékélményre vágysz, és bele akarsz merülni a játék világába. Ha végig akarsz rohanni rajta, akkor szívni fogsz, mert valóban van input lag, meg mindenféle egyéb lag, meg lassulások, meg ilyenek. De ha a D1 utánozhatatlan hangulatát várod vissza, és azt akarod, hogy megszűnjön a külvilág, és minden sarkon kíváncsian és néha parázva fordulj be, hogy mi vár odaát.... nos, akkor jó helyen jársz!
Pár példa: - A night vision tök jó lett, nem megy el minden szín, mint a D1-ben, és kicsit witcher-szerűen ilyen "lökéshullámok" mentén látod amit látni kell. Hangulatos lett, látványos, nehezebb, mint volt (rövidebb a hatótávolsága), de tök jó! - A szívvel kiválaszthatsz rúnát/bonecharmot, amit lockolhatsz, és amikor elteszed a szívet, a lockolt cucc markere megmarad a képernyőn, így könnyebb navigálni - egyszerű, nagyszerű - Agyalni lehet jó sokat. Belefutottam egy olyan szituációba, amikor egy Overseer osztotta az észt három civilnek, egy társa 90 fokban tőle álldogáll és hallgatja, a beszélő mögötti asztalon két rúna meg egy bonecharm, szerezd meg úgy, hogy ne vegyenek észre sem az őrök, sem a civilek, persze még nincsenek tápos mágiáid, csak a szív, meg a far reach/blink (meg esetemben a dark vision). Hát, eltartott egy darabig, míg megoldottam, ugyanis ha az egyiket üvegcsörömpöléssel elcsaltam, akkor az elcsalás irányában arra őgyelgő két újabb civil látott meg "munkavégzés" közben, viszlát ghost mode... :) - A lore megint nagyon részletes, sok a jegyzet, rengeteg beszélgetést lehet kihallgatni, "él a világ", most is meg lehet menteni jó embereket, ilyenek. Látszik, hogy nagyon ráfeküdtek erre nem csak a menj oda-öld meg-cinematic-ismételd séma megy. - Nem csőjáték, de ez gondolom már kiderült a fentiekből. Iszonyú sok lehetőséged van megoldani a kihívásokat, és érdemes is elszöszölni, mert az adja a játék igazi értékét, ha okosan oldod meg a helyzeteket, nem pedig erővel. Legalábbis szerintem.
bazccka, itt nem arról van szó, hogy harmatgyenge a gép, hanem arról, hogy iszonyat erőforrás-igényes lett a game, amit a teljesítmény nem indokol! Szerintem ez az engine hibája, de lehet, hogy nem - mint mondtam, különösebben nem is érdekel. De azért ne kelljen már kétévente 500e-ért új gépet venni, ha az ember élvezhetően akar játszani (amikor ~2 éve megvettem a GTX770-et, a videókártyák erősorrendjében asszem 13. volt, szóval nem a legszarabb darab. Elvárnám tőle, hogy ma se legyen gondja semmivel - de ezzel a szerencsétlen enginnel meggyűlik a baja rendesen, bármi mást futtatok semmi gond, de ez az engine kicsinálja. Nemá.)
Egyáltalán nincs harmat gyengus gépünk nem tudom miről beszélsz... :) Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2016.11.13. 19:10:29
De arra nem gondolsz ,hogy nem csak te vetted meg? Esetleg (persze csak ha érdekel és nem a levegőbe akarsz beszélni) nézz be a többi külföldi gamer topikba 1070-1080-akkal is olyan lassulások vannak a kinézet ellenére hogy ihajj
Ezt a sápitozást, ami itt megy! A játék így f@sza, ahogy van. Akinek meg harmatgyengus a gépe, mégis min csodálkozik?! Nálam ultrán van egy ici-picike drop, de egyébkén a ~60 fps megvan folyamatosan. Igaz, én már elég régen felvittem a padlásra a plus4-emet...
Mond többes számban úgy a biztos. Patch-ek ,mert ide nem egy kell majd Ez van. Nem akar egy cég se kilógni a pc-s játékipar kapcsán felállított gagyiból. És az a szomorú, hogy ez úgy se lehet megállítani mert a konzolosok veszik ezerrel így meg a pc mindig is le lesz szarva. Magam ellen beszélek ,de eskü akkor inkább ne is adják ki pc-re csak magukat égetik le.
Pedig végre hétvége, szeretnék vele játszani erre ez a gond fogad, amúgy én a patchben sem bízom... lehet hogy több hét múlva lesz csak olyan patch amivel játszhatóan fog futni.
Pofátlanság amúgy ilyen állapotban a PC-s játékokat kiadni ,játszhatatlan,lowon és ultrán is ugyan annyi FPS-em van,a trónterembe amikor visszatértem leesett 10 körülire, addig vígan ment 60FPS-el, igaz voltak droppok,
szerintem a konzolos gyártóknak benne van a kezük hogy ilyen állapotban adjanak ki játékokat PC-re, mert ez a konzoloknak jót tesz mert akkor inkább azt vásárolják meg az emberek. Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2016.11.13. 15:15:43
Megoldódott. Össze voltak cserélve a kódok a dobozban...
Erre tud valaki valamit?
"Kérjük, előbb aktiváld az eredeti játékot,a megadott termékkód aktiválásához egy másik termékkel is rendelkezned kell. Ha kiegészítőcsomagot vagy letölthető tartalmat szeretnél aktiválni,először aktiváld az eredeti játékot, és csak azután a letölthető tartalmat"
Kicsit tesztelgettem... 1. Grafika: ha "ár-érték arány" szempontból nézem, akkor a D1 grafikus motorja sokkal jobb volt, mint a D2-é. Az gyengébb gépeken is szépen elfutott max, vagy maxközeli beállításokkal, míg ez a Void engine sokkal-de-sokkal gépigényesebb sajnos. Hozzáteszem, low-n néz ki kb. úgy, mint a D1 maxon... :) És ha feljebb rakja az ember, akkor azért aki szerint nem gyönyörű a játék, az egy idió... izé, más ízléssel van megáldva, mint én. De a baj az engine-nel van, mert a Doomban is azt tapasztaltam, meg itt is, hogy ésszerű beállításokkal játszva sokszor tök rendben van, de néha megdöccen. Ez ott ugye "halálos bűn" (egy Doom meg egy autószimulátor pl. ne szaggasson, kicsit sem), itt viszont nem az, mert más a játék jellege. Ettől még idegesítő, hiszen az 1-nek nem volt semmi nyígja, ennek meg van. Aki szép állóképeket akar nézegetni (vagy komolyabb gépe van, és szereti a diavetítést) az rakja fel ultrára, és gyönyörködhet kedvére :) Tény az is, hogy ez a játék is Nvidia-s, a másik tábor sokkal rosszabbul járt sajnos megint. Az megint más kérdés (és elég fontos szerintem), hogy kompromisszumkész esetben azért a játékélmény ezt az egész grafikával kapcsolatos nyekergést olyan szinten feledteti, hogy kb. szóra sem érdemes, mert lényegtelenné válik. 2. Lényeges dolgok :) Nagyon tetszik, hogy van már "átlesés" lehetőség is, tehát ha pl. egy derékmagas kőkerítés mögé lopódzol, akkor van olyan lehetőség, hogy mintegy "átpillantasz fölötte", ez nagyon hasznos, és remek feature. Kell is használni, ha nem akarsz másodpercenként töltögetni, de szeretnél "sunnyogósan" játszani... :)
Az AI összehasonlíthatatlanul jobb lett: Hardon kezdtem neki, és bizony már a gyanakvás esetén (D1: egy villám) is odajönnek az őrök körbenézni. Az olyan, D1-ben gagyi nehézségű szituációkban, mint amikor egy őr támasztja a falat, a másik meg előtte őrjáratozik, itt bizony megszívhatod, mert ha a statikus őrt elkapod, akkor a társa keresni kezdi.... Sokkal hamarabb észre is vesznek (nem kell rád bámulniuk hosszú másodpercekig, hogy leessen nekik a papírtantusz, hogy te nem egy kínai váza vagy a sarokban), és sokkal kompetensebbek a keresés-megtalálás terén is. Persze, az elején nincs semmi mágiád, szóval a lelépés is "földhözragadtabb" és lassabb, később azért ez könnyebben megy... De akkor meg sokszor csoportban mászkáló őrökbe futsz bele, vagy olyan helyzetekbe, amikor hárman vagy többen egymásra rálátva álldogálnak, stb., szóval a kihívás része nagyon klasszul rendben van szerintem. Már amennyiben a sunnyogós utat járod. Ha nem érdekel, ha észrevesznek, akkor már vannak gondok az AI-val, de én nem úgy játszom többnyire, így ez nem is nagyon érdekel...
Iszonyú jó, ahogy a karakter megjegyzéseket fűz mindenhez. Kipróbáltam Corvo-val is a játék első pályáját, és ha lehet, még jobb is, mint Emilyvel, valahogy jobbak a megjegyzései, nem tudom...
A D1-ben nagyon tetszett a pályák főellenségének nem-halálos elintézése, kivétel nélkül minden esetben sokkal nagyobb büntetést kaptak, mintha simán csak kinyírtuk volna őket - itt az első pályán viszont sajnos nem érzem ezt, Emilyvel megkíméltem a csávót, Corvóval kinyírtam és sokkal jobbnak éreztem a kinyírást sajnos.... (Pedig az 1 egyik legjobb feature-jének tartottam azt, hogy végig lehetett menni rajta úgy, hogy nem ölsz meg senkit)
Remélem nem hagyják ki azt a ziccert, hogy találkozzunk Dauddal (már ha tényleg az a hivatalos sztori, hogy él még), ha már Delilah-t ismét megkapjuk főellenségként... :)
ennél azért komolyabb gondokat is olvasni, szerinted a 0day-es gigapatch nem árulkodó? fizettek valamiért ami szar, had legyen már joguk elmondani a véleményüket. mondjuk biztosan javítva lesz minden hamarosan de akkor is felháborító ez a fejlesztői-kiadói hozzáállás, hogy na adjuk ki félkészen majd peccselgetjük. ezért nem is rendelek már elő soha semmit
A "baltával faragott arc" szerintem mindig is művészi koncepció volt, ezek a kicsit elnagyolt, kicsit karikatúra-szerű arcok. Ezt én kifejezetten hangulatosnak találtam mindig is. Nem kell mindig a 100%-os élethűség. De amit írsz az biztató, bár én nem is vártam rosszabbat.
Na, játszottam vele egy órácskát. Az összkép egyelőre nekem tök pozitív. Mondjuk rögtön az elején hümmögtem egy nagyot, mert az 1-nek az egyik kedvenc "feature"-je az volt nálam, hogy kb. 10s alatt jutottam el a játékig (és akkor sokat mondtam), most meg vagy egy percig töltögetett amiatt a hülye Doom-engine miatt valszeg. De aztán a tutorialt végigtolva és a játékba belekezdve a bosszúságok inkább örömmé lettek... 1. minden lényeges maradt a megszokott (az irányítást kicsit megbuherálták, de nem vészesen), olyan, mint amikor van egy jól kitaposott, bejáratott, kényelmes cipőd, és veszel egy ugyanolyat újonnan: minden ismerős, csak van, ami jobb. Kicsit kibővítették a harci lehetőségeket (védekezés után lehet choke-olni vagy komolyabb támadást bevinni, nekifutás-átcsúszást követően is, ilyenek) de mivel én az 1-et is mindig "Thief 1 stílusban" nyomtam (lehetőleg ghost mode, no gyilok), ezeket sejthetőleg nem fogom használni - de a gyilok-kampányokhoz jól jöhetnek 2. Féltem, hogy a sztori nagyon erőltetetten indul majd, de nincs gond, kapunk egy klassz kis conteós alapot, ami némileg megmagyarázza, hogy sétálhat be Delilah és veheti át az uralmat (nem spoiler, kb. az "intro") és utána már minden mehet ahogy kell. A lényeg úgyis az, hogy a sz*r belecsap a ventillátorba, te meg takaríts, ahogy szeretnél... :) 3. Féltem, hogy ettől a hülye Doom-engine-től (amitől technikailag mindenki hasra van esve, csak legyen hozzá erőműved otthon) randa lesz, vagy szaggatni fog, hát nem. A játék automatice beállítja magát, nálam a lényeges dolgok medium-ra kerültek, a lényegtelenek low-ra (i5 3570, GTX 770), de manuálisan be tudtam kapcsolni/feljebb tudtam rakni néhány dolgot, és nem érzékeltem különösebb gondot (mint pl. a srác, akit grebber belinkelt) szépen ment minden a trónteremben is. 4. A hangulat, barátaim, na, az megvan, és ez a lényeg. Lehet, hogy most is baltával faragták a karakterek arcát, meg mittudomén, de az utánozhatatlan és egyedi Dishonored-hangulat azonnal jön itt is. Én Emilyvel kezdtem, és nagyon kíváncsi leszek, hogy mit tud majd.