Sajna nekem van mod-om ami megváltoztatja a fegyverek stat-ját így nem épp a legjobb a tachyon lance mert nekik erős pajzsuk van és az meg -40%-ot sebez azon, de még nem adom fel nekifutok megint másik fegyverekkel. Az volt a baj hogy 250/1500 flotta kapacitásnál megálltam nem éreztem hogy több kellene pedig kellett volna :D Az újra kutatható tech-ek jók csak még nem nagyon értem el oda hogy csak olyat húzzak, na meg ahhoz új flottát kell gyártani mert azon az upgrade nem segít.
Az oké, de te az ujra kutathato techekkel agyon kellene higy verd öket, mert neki olyanja elvileg nincs (azt hogy késöbb lehet-e neki nem tzdom, de az elején sehol sem irja, hogy lenne neki),tehát nagyobb tüzeröd, tüzsebességed van erösebb hajókkal mindezt a nagyobb lötávval...vért kellene köpniük hogy megverjenek.
Megnéztem ezeket is, középtávu fegyverrel jönnek ezek is elvileg, hogy a francba tudnak ezek nyerni ha neked large energia fegyvereid vannak? Ráadásul ugye te kutatof a plussz sebzést és gyorsabb lövést, erösebb hull can meg shield, furi ez igy nekem. De majd kiváncsi leszek ha végre látok egy ilyet én is...
A fallenekkel meg nem értem mi a bajotok, nem kell öket leverni...valaki kikutatja a veszélyes techet, azzal a fallen elkergetüzik, leamortizálják egymást te pedig szépen lecsapkodod öket. Én pl. a fallent nem bántottam, de a fö ellenfelemet leamortizálta akihez én szépen bevonultam :-) A fallenek érdemes kihasználni...aztán ha elfogy a flottájuk (ezt ugye látod is) akkor szépen elhozod a bolygóikat.
Uhh, nem gyenge... mondjuk lehet csak nekem furcsa, de azért különös, hogy beleteszel egy játékba sok órát, aztán betesz valami megoldhatatlan dolgot a végén. Nem mondom, hogy jót tesz a játékélménynek.
Hehe itt sírunk 1 idegen ellen akkor mi lenne ha így nézne ki a térkép. Unbidden, Aberrant, Vehement, and Scourge. RIP.
Meg kell próbálni bár a Fallen sem olyan könnyű mint régen, akkor elég volt olyan 80k flotta neki a legjobb fegyverekkel. Én tegnap kaptam egy pofont megjött a Extradimensional Invaders úgy néz ki hogy 5*100k ezek a támadó seregek és 295k a védekező és mivel még nem nagy a területük ezt egyszerre kellett volna leverni. nekem volt 165k meg gyorsan gyártottam még 210k de meg sem kottyant neki szóval most 40 évet vissza és megpróbálok nagyobb sereget kiállítani és jobban felfegyverezni hátha összejön ha nem akkor lehet hogy a heti játéknak annyi asszem.
Bakker, találkoztatok már élő fém-el? Vissza kellett töltsem a játékot mert engedtem a migrációt 2 fajjal.. visszatöltés után a fő naprendszerem közelében megszületett egy új naprendszer! Úgy vettem észre hogy a program visított hogy egy szektorban lévő rendszer nem tud kapcsolódni.. hát igen mert ez a naprendszer beékelődött. Nézem mi van benne hát egy gyűrűrendszer, jött pár küldetés,majd a végén 5db 5-öt adó kutató állomást lehetett építeni a gyűrű köré egyenletesen elosztva, nagyon érdekes!!!!!
Nem tudom van e így értelme folytatni, mert lehet hiába verem le a fallent és a maradék 1-et, nem lesz vége. Meglátom majd.
Nos, ez érdekes... elvileg jön a Prethoryn Swarm, gyakorlatilag eltelt azóta egy csomó idő és nem jelentek meg. Fegyverkeztem, foglaltam bolygókat, erre kiírta, hogy a fallen empire győzött (?), mert a bolygók 40%-a az övé. Elég érdekes lenne, mert nekem van 50 fölött, a másik nagy birodalomnak is rengeteg, a fallennek meg legfeljebb csak pár. Ez bug?
Na de 10 év alatt elfoglalja az egész pályát (legkisebb pályán toltam) :)
Tachyon lance akkor elérhető, ha kimaxoltam a lézereket, vagy az egy különálló dolog és szerencsétlen voltam, hogy eddig nem dobta fel? Köszi amúgy a segítséget, torpedókat lecserélem red shard thrower, vagy x-ray lézerre, aztán meglátom. Ne haragudj, de még egy utolsó kérdés: ezek a nyomorultak folyamatosan jönnek valami kapun, vagy érkezett x mennyiség és a bolygófoglalással-építkezéssel bővíti a flottáját?
Arra kell nagyon figyelni most hogy a pénz(energia) ne fogyjon el mert a flottád ereje rögtön a felére esik vissza. Ja és a tervező az mindig úgy rakja össze az elemeket a hajóra hogy a legnagyobb sebzés jöjjön ki számszakilag, de az sose volt nyerő, mert sokkal jobb ha messzire lő és ott is inkább az energia fegyver, mert mire a torpedó odaér a fele flottád halott.
Ha van 5db gyártohelyed, akkor 5db bs lejön évente, azaz 50db 10év alatt, azt kiegészitve az az alap flottáddal ha jol értettem ezek nem verik meg.
Az energiafegyokra meg rá kell feküdni, de ez szerintem evidens, én mást nem is fejlesztek csak ha nem dob fel mást.
Nem feltétlen, ha újratöltöd akkor nem biztos hogy bejön vagy lehet nem ide. Meg olvastam egy srác is kapott ilyen ajándék csomagot na neki 100 évbe telt mire szépen kitakarította őket. lehet próbálkozni akár úgy is hogy 1 kisebb flottáját megölöd vagy te meghalsz és azt le scanneled és akkor meglesznek a fegyverzetei ki tudod őket fejleszteni. Ahogy írtam korábban is azért gáz az alap játék, mert elég battleship-et elérni meg tacyon lance-t és onnantól kezdve senki nem ver meg normal-on szóval csak erre felé kell fejleszteni
Tehát ha egy db. 60k-s flottám van (4-es shield), akkor esélytelen és elbasztam x órát erre a pályára? Nincs Tachyon Lance-om. Red Shard Thrower, Devastator Torpedo, Fighter Wing a három fegyver, amivel felszereltem a hajókat, de nem úgy néz ki, hogy ezek annyira sokat érnének. Most utánaolvastam, hogy lézer, lance, vagy plasma lenne ellenük jó, de ezeket nyilván nem fejlesztettem eddig (lézerből van talán x-ray). Ennyi volt, kuka ez a pálya?
Minden felé hajótípust hoznak ők is az tuti, a fegyverzet típusok ezek lehetnek ha jól tudom: Energy Torpedo ED Matter Disintegrator Tiyanki Energy Syphon Swarm Missile Swarm Strike Swarmer Missile Alap játéknál a Extradimensional Invaders ellen olyan két 70k-s Battleship flotta (jelenleg Tachyon Lance és 5-ös pajzs) elég volt, hogy odaugorjak a kapuhoz és azt szétverjem meg ami kijött közben, de sokkal korábban jött és mire ide eljutottam addigra a negyed galaxis-t elfoglalta utána már nem nagyon terjeszkedett. Prethoryn Swarm az is kb ennyit tud, de ott a legelején meg kell fogni őket, mert ők a befoglalt rendszereket lakhatatlanná teszik.
Köszi! Ezek szerint Prethoryn Swarm-om van. A flotta méret biztos nem aktuálisak, mert én 50k alattit nem láttam, 96k-t viszont többet is. Muszáj egy régebbi mentést behoznom, mert esélyem sincs.
Az attól függ hogy milyen idegen érkezett, mert az egyiknél a központi portált kell leverni a másiknál pedig a királynő flottáját kell elpusztítani, bár utána is maradnak még egységek de legalább nincs utánpótlásuk. Itt olvashatsz többet róla. Bár az ott levő flotta méretek nem biztos hogy aktuálisak.
Elég kezdő vagyok, szóval bocs a kérdésért. Talán 3. próbálkozásom volt a mostani játék, legkisebb pálya, minden rendben ment simán: egy birodalmat beolvasztottam, másikat épp legyőztem háborúban (2 bolygója maradt meg talán), mikor megjelent egy hódító faj. Olvastam már erről, számítottam rá, de az ereje kicsit ledöbbentett. Egymás után gyilkolom szét az 50k-s flottáit, de nem győzöm már a hajókat építeni, hogy pótoljam a kihullottakat. A maradék két birodalom persze baszik segíteni, nincs nagy összeborulás (pedig azt olvastam ilyenkor szövetséget akarnak kötni). Szóval a kérdés... van valami bevált stratégia, hogy ilyenkor mit lehet csinálni?
BTW egy srác kb faszán összefoglalja mennyit kell még az alapjátékkal foglalkozni. Jó olvasgatást :> Part 1
Meg is jött az első DLC :D:D Mondjuk inkább csinálják meg a játékot ilyenek helyett, mert late meg mid elég gagyi még.
Hehe, én meg a 400-as galaxist favorizálom 17 birodalommal, de szerintem a 17 növekedik ugyanis nincs olyan pillanat hogy a fél galaxis ne háborúzna, és kérnek függetlenséget békekötéskor. Pont most délben :D született meg a közvetlen közelemben egy új birodalom igaz csak 1 rendszerrel, gyorsan annektáltam mielőtt más tette volna meg.. azonnal gondolkozás nélkül hadüzentem úgysincs még se flottája, se földi ereje.. ami kicsit elszomorító volt hogy a bolygó nagyon rossz állapotban volt, valaki szarrá bombázta az előző háborúkban, arra jó lesz hogy kitolja a határt :)
Az igaz hogy nem lesz jobb, de legalább nem az van hogy 1 féle fegyvert felraksz és végigversz mindenkit a galaxysban volt egy korábbi játékban hogy a dupla flottámat szétverte a sima AI majd kelett vagy 30-50 év mire meglett az ellenszere és meg tudtam verni.
Nem tudom, de nekem mostanság a szektorok egész jól működnek ha van elég nyersanyaguk, viszont tény hogy idővel ő is annyit termel hogy nem tudja elrakni mint ahogy a saját rendszereim. Az alap játék meg tényleg nem egy bonyolult csak csinálsz battleship-et meg hozzá tahyon lance fegyvert no meg éppen mi az aktuális pajzs vagy páncél és kész, levered még az idegeneket is csak a áram ne fogyjon el. Viszont most kezdtem egy új játékot a Improved Space Battles [Balance] móddal és itt nem olyan egyszerű a fegyverkezés, mert eléggé belenyúltak és a Fallen Empire is már kétszer levert pedig 250k és 300k sereget vittem de meg se kottyant neki.
Azt nem akartam, hogy nagyon sürün legyünk, mert akkor én sem látom mennyire vagyok expanziv és a gépet sem hagyom kiteljesedni...ha nagyon közel vagyunk egymáshoz az nem jo Különban van 9gép, 3fallen meg én...az azt jelenti, hogy 80rendszer jut per fö, ami 20-30bolygo, a fallenek miatt 30...az nem olyan szellös azért :-)
Bolygoban és popban vezetek, techben van egy komolyabb lemaradásom a top gép gép ellen, de ugye amiket én biszek csatába hajokat azoknál neki sincs jobb :-) igaz, még nem mertem megtámadni...
Hmmm....végülis nem olyan kemény ez a gép, le lesz mind darálva :-) Szereztem egy minit protektorátusban meg mázlim volt a másiknál mert öt 97warscoreért lehetett vazallba ütni...most kezdtem éppen a vazallt táplálni, lassan épül is a flotta...mondjuk már majdnem 100év lement
Kezdtem egy ujat 1000es pályán 9géppel, insanen meg felraktam agresszivra, kiváncsi,vagyok mi lesz...elvileg ez a max. amit tud a gép
Így van, a szektor még most se működik. Én úgy csinálom hogy csak olyan bolygót teszek szektorba amit már vagy én manuálisan kimaxoltam, vagy annyira gagyi hogy nem érdemes rá költeni :D, emiatt most is 7 bolygóm van és inkább vállalom a 20% energia és 'influenza' büntit mint hogy a gépre bizzam.
az elején még elköltötte a szektor a nyersit, de jelenleg nem tudja, folyamatosan durva plusszban van hiába viszem el a 75%át...ilyenkor kellene átépítkeznie és mivel megadtam, hogy kutatást kérek, ezért szépen kutatásra
jó, de innentól semmit sem ér, hogy 4 hajóváz van meg 10 féle fegyver ha a csata+nagy távolsági messze jobb, mint a többi...ráadásul ugye ilyenkor az újrakutathatóknál nem kutatsz a kinetikusra +5%ot, mert úgysem azt használod, csak az eenergiát tolod
Szerintem még berakhatnának valami erő vagy népesség alapú befolyást vagy hasonlót a játékba. Elég érdekes hogy ha van egy 1000/1000-es flottám meg vagy 2 billió populációm, nem mondhatom azt egy 1-2 bolygós nemzetnek harc nélkül hogy behódolsz vagy elpusztulsz. A másik kedvencem mikor egy ilyen tagokkal operáló szövetség rámtámad 10 korvettel 8 konzervdobozzal meg 3 trabantal
A szektorokat be kell állítani kutatásra és pumpálni bele a nyersanyagot hogy építeni tudjon. Nekem az jól működik.
A távolsági fegyók a legjobbak... csak azzal érdemes szerelni amit lehet... gyakorlatilag az ellenség lőtávolba sem tud kerülni és vége. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.07.10. 12:55:39
na, játszogattam megint, a véleményem az, hogy a játékon lenne mit javítani, ami zavar: - a diplomácia nem használható, aki nem szeret az nem áll velem szóba, magyarul csak a vazallal tudok beszélgetni, ami eléggé leszűkíti a mozgásteret, a fallenek le sem sz@rnak, akivel harcoltam az sem, aki szomszéd az sem, aki gyengébb az sem, a nehézség miatt amúgy sem voltak hajlandóak túl sok mindenre, egy defensive pact volt az egész ami összejött az egész játék alatt, de azt is a félelem miatt felrúgta a pofa - a szektorom idióta, elő van írva neki, hogy a techet tolja, erre szépen túltermeli az energiát és az ásványt is, tele van a raktára és folyik ki, miközben az űrbázisokat nekem kell nála kézzel építgetnem, ez gagyi, amit kiadsz a kezed közül azt ő nem megfelelően hasznosítja - a foglalás elég unalmas, mész, beütöd, elhozod a bolygókat, megtámadsz egy másikat, elhozod a bolygót egy részét, aztán jön a következő, aztán vissza az elsőre, aztán a másodikra...ugyanaz mint az EU4-ben, azt lesed, hogy mikor jár le a truce, hogy mehess újra - annyira untat, hogy nem is kolónizálok, minek, átadom a szektornak, aki valami miatt sokkal lassabban maxolja ki, addig meg csak techköltségem növeli, teleépíti istentudja mivel, de nem teches épülettel, csak megint extra energiát és ásványt termel, ami szintén kifolyik neki, szóval ráfizetés az egész - egy normális flotta upgradelése 10+ évig tart, ami nonszensz, inkább csatába küldöm és ami megpusztul annak a helyére gyártok újat - ez a távolságia energiafegyver nagyon durva, aki nem ezzel jön annak esélye sincs, innentől a flotta úgy néz ki, hogy full csatahajó ezzel a fegyverrel, a gép persze rendületlenül tolja a kishajókat, amiket mintha golyószóróval lőnék úgy döglenek, semmi esélye sincs
hm szerintem javítottak az ai-n, vagy csak szerencséje volt, 2 részre bontottam a flottát, mert az okoska ha látja hogy nincs esélye pl csak 10%al gyengébb már odébb áll, így be kell kerítsem, üldözöm a fő flottáját, mit csinál? azon kívül hogy csak úgy végig röpködte a rendszeriemet egy jelentéktelen flottával, egyszer csak hopp megtámadta a fő űrhajó építő állomásom, csak itt gyártok csatahajót, +2 bonuszt is kapnak az itt készült hajók, hát bakker megfogta és lerombolta, aztán elment, semmi máshoz nem nyúlt... nem hiszem el hogy ilyen inteligenciát építettek be :p
mi ez a temérdek személyiségvonás a fajoknál? kicsit durvának tűniek ez nekem....
különben a rendszereket számolja a patch óta és nem a bolygókat a limitbe, nekem is van 4 bolgyós rendszerem
Am meg most nézem hogy a sok kutatáspont semmit nem jelent mivel % alapján arányosan többe kerül minden kutatás is.
Mivel az én irányításom alatt csak a saját fajom bolygói vannak ezért ez nem hiszem hogy így lenne. Szerintem naprendszereket számol nem bolygókat. Oldalt meg bolygókat látsz a naprendszerekből amiket irányítasz. Semmiféle bolygóval kapcsolatos modot nem használok. Csak 4 modom van. A magyarítás, traits, ship skin, faji skin. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.07.09. 13:04:09
A 10-14-re közben rájöttem. A 10 bolygós mod okozza, szerintem, nekem is az van. Nagyon úgy tűnik, nem számolja bele azokat a bolygókat, amik faji alapítók voltak (tehát minden faj kezdőbolygóját). Most tűnt fel nekem is, hogy 8/10-et mutat, miközben oldalt 10 van, mert egy másik fajt is elfoglaltam. Amikor beraktam az ő bolygóit szektorba, 4/10 lett, pedig 5 bolygó maradt ki.
Én se szeretek cheatelni pont a játékélmény miatt. De ez csak a játékot pörgeti fel picit mert HOSSSSSSZÚÚÚÚÚÚÚ!!!! Ha jobban megnézed gyakorlatilag minden faj 2x annyi traitsal rendelkezik mint én. Tehát elméletben én vagyok hátrányban velük szemben Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.07.09. 12:55:51
Ezt írtam is #875 "(am kicsit belekavartam a traitsokba)" A képen látható hogy gyakorlatilag fele annyi traitsom van mint a többi fajnak. Annyi a lényege igazából hogy gyorsabb a játék. A 10/10 -14? a bolygók száma elsőre engem is meglepett de az azt hiszem patch okozza... már nem bolygókat számol hanem naprendszereket és azon belül enged több bolygót is. A kutatás? háát én terjeszkedek ahogy csak tudok és minden szektoromba pumpálom a nyersanyagot és kutatásra állítom. Ez a mod nélkül is elég eredményes. #684 (első játékom)
Hááát, ebbe azért bele van nyúlva. Fent mutatja a 10/10-et, jobbra meg 14-et, 1000-es fleet limit már elérve, 3000+-os research-ok 122 év alatt,... Így könnyű. :)
Mekkora hülyeség ez a warscore. Ha egyszer letörlöm a térképről a birodalmat nemá hogy csak 4-5-6 bolygót kaphatok meg a 30-40ből. A legjobb mikor 103 ra jön ki pl aztán várhatok 10 évet mire elvehetem az utolsó bolygóját. Na meg mikor beszorulok mert pont nincs szabad út oda ahol a flottámat kidobta a gép, tehát gyakorlatilag 10 évi használhatatlan a legnagyobb flottám. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2016.07.08. 22:49:54
Azóta jelenleg 101 bolygó és 1388 pop Mellesleg vicces hogy így is betámad az ai akinek van vagy 5 bolygója és 10k flottája (szerintem ilyen körülmények között a reális az lenne ha inkább könyörögne hogy hagy legyen a követőm)
Ainz kollégához hasonlóan ezúton szeretnélek megkérni titeket, hogy a virágbolti verzióhoz szükséges honosítási fájlokat osszátok meg szerény személyemmel. A segítséget előre is köszönöm! Üdv!
Na, játszottam tegnap...a magasabb szintü earppal valoban átértem a másik karra
A problem a következö: volt 2 kicsi (egyik beakadt?, a másik beszorult egy nagy mellett), 2 nagyobb és 2 fallen mellettem
A beakadt kicsit beütöttem vazallnak, közben az egyik nagy betelepült a bolygoim közé, elvágva az egyiket, ezért azt is megtámadtam, el is hoztam 5-6 kisebb bolygot, azt átadtam a kicsi vazallnak, abban a pillanatban a másik nagy megtámadta a vazallom, felszaladtam és azt is megvertem, onnan is elszedtem 5-6bolygot, azokat is átadtam a vazallnak, aztán a beszorult másik kicsit beütöttem és az ö két bolygoját is átadtam a vazallnak...viszont a vazallom nem képes pacifikálni a friss bolygoit, szoval ahelyett, hogy lenne egy bika vazallom van egy nyomi :/
Gondoltam :-) mondjuk szerintem normálon ugyanugy lehet expanziv stratégiát folytatni,de most én is nagyon odafigyelek, hogy mit kolonizálok, mert a techben ha elveszitem a versenyt, akkor a gép agyonver insanen, igaz, most egy sokkal letisztultabb birodalmam van
áh, bocs de nincs kedvem részletezni, ha eszembe jut elkenődök mint haverom aki elvesztette a kocsikulcsát és megkérdeztem meg van má? szal olvasd el a patchnote-ot ha érdekel. Azt csináltam régebben hogy outpostokkal+nagyon gyors kolonizálással a játék elején nagy területre tettem szert, utána csak be kellett építsem, legyártani flottát és szinte veszteség nélkül vertem szét mindenkit. Most meg az van hogy kb ugyanolyan flottával rendelkezek mint bárki más, és azon filózok hogy a lenti 2 szomszédom egymást üti és én melyiket támadjam meg azt amelyik picit erősebb tőlem vagy azt amelyik picit gyengébb..teljesen más lett a játék, már várom az endless space 2-őt mert ez így egy szép nagy tamagocsi lett. Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2016.07.07. 08:15:07
Sokkal nehezebb, összetettebb. Az mo2-őt imposible fokon minden fajjal semmi csalás nélkül végigtoltam, itt a 1.2 patch óta normálon is megkínlódok :), ráadásul még van a 3 játékvégi event. GC2 most is fent van gépen, el lehetett azzal is bohóckodni ha nincs más :) MO2: előny: átlátható, tökéletes gém, hátrány: grafika, hang, a blackhole generátor és az adv.repair system túl OP, Stellaris: előny: grafika, hang, hangulat (az eleje nagyon olyan mintha a voyager star trek sorozatba csöppennél), hátrány: túl hosszú játékmenet, magyarosítás nélkül minimum angol alapfokú kéne hogy 'ráérezz' a hangulatára, ha nem érted meg a kis storykat, nem érzed át egy hirtelen jött eventre adott döntésed súllyát (pl csak azt nézed hogy igen: 5% happy - nem: 600 energia, de hogy ezzel kihal pl egy létforma azt nem érzed át, vagy másik példa: földalatti lények bukkannak fel egy általad kolonizált bolygón, és állandóan döntened kell hogy alakuljanak a dolgok, a multkor 2-3 órát álltam amiatt mert nem akartam megsérteni őket azzal hogy nem adok fegyvert nekik, de a tiszti kar persze logikusan azzal érvelt hogy majd ezzel fognak minket megtámadni ha konflikt lesz), persze ha magyarosítás elkészül ez a hátrány kilőve. További hátrány az hogy állandóan fejlesztik, épp rájöttem hogy nyerhetem meg gyorsan a gémet erre az új patch keresztbe tesz, ezt már 2x játszották el velem pedig csak 2 hónapja játszok a gémmel, gondolom ez lesz a végtelenségig :p GC2: előny: mo2-től el szemben sokkal szebb, jobb hangefektek, windows kompatibilisebb, stellaris-al szemben sokkal gyorsabb játékmenet, hátrány: nincs hangulata, monoton.
Sziasztok! Hasonló témában az 'Master of Orion 2'-vel és a 'Galactic Civilizations II: Ultimate Edition'-nel játszottam. Ez milyen hozzájuk viszonyítva? Előre is kösz a választ!
Van végsö tech? Vagy bead a végén valamit amit ujra és ujra kikutathatok? Mit?
Én csak warp drive-ot használok single-ben is meg multiban is. Már a kettes warp drive-al is át tudsz menni a karok között, mivel a warp drive-al nincs lekorlátozva, hogy merre mehetsz, így ha az egyik kar széléig eljutsz a kettes hajtóművel már van akkora hatótávod, hogy át tudj menni a másik karba. A két kar közötti "hézag" ugyanis soha nem akkora, hogy kettes vagy hármas hajtómű ne tudná átugrani.
Szerintem nem, de azért nézd meg a legjobb warpdrive-al is.. de ha single playert játszol akkor wormhole-t kell választani! (ha ember ellen játszol akkor állandóan szivatni fognak a generátor lerombolásokkal, illetve üldözni is nehéz úgy hogy neked mindig vissza kell térjél egy generátorhoz, de multiban a hyperspace se javalt).
Én full nagy hajot használok, 100% csatahajot. Az alapfelvetésem az, hogy a nagy hajora megy a nagy fegyver, aminek nagy a lötávja...az ellenfél vegyesen hoz mindent, igy elöl vannak a kisebb hajok kicsi lötávval, mig hátul a nagyobbak nagyobb lötávval, ha ugye csata van, akkor az elsö hajoit simán kilövöm, és mire a nagy hajoi lönének már böven tuleröben vagyok és gyakorlatilag minimális veszteséggel hozom a csatát. Mondjuk az igaz, hogy a flottám nagyobb kell, hogy legyen, viszont akkor mészárlás az egész.
Jobb warp meghajtót ki tudsz fejleszteni azzal messzebbre tudsz majd menni így a karok között is majd át tudsz menni.