Nem hiszem el h ennyire elbaromkodták a 2. részt...
Az ok, hogy az 1. rész komor, sötét, horroros, cyberpunkos hangulatának annyi, de az h lehet táncolni full páncélba, elég lehangoló, iszonyat gagyi....
Tegnapelőtt belekezdtem, alig tudom abbahagyni.. Amúgy annyira nem is nehéz a játék, mint ahogy azt elképzeltem, és olvastam egy pár helyen..
Végére értem, nagyon jó volt, hogy valami rosszat is mondjak a bossok újrafelhasználását emliteném de a harcrendszer abszolút elviszi a hátán az egész játékot.
Hát most találtam valamit. Tudtam. A második pályán vannak azok a kegyetlen botos őrök. Igen sok kísérlet után már csukott szemmel átgázolva az egyéb ellenségen, végül is sikerült az egyik kezéből kivágni az MG Negotiator nevű teleszkópos elektromos botot. Na most ez egy második szintre fejlesztett full lynx páncéllal egy villámgyors, nagy hatótávolságú, irgalmatlan nagyot sebző valamivé vált. Ennek így most nincs gyenge pontja. Nagyon nagyon durva, tátott szájjal nézem mit művelek. :D
Nem szeretem a lassú felszerelést, mert nehezen tudok gyors ellenség ellen küzdeni velük. Amíg a zombirobotok alól kell kicsapni a lábukat, addig oké, de mikor jönnek a duplapengések, akkor szarnak érzem magam. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.01. 23:23:31
Nekem a soulsoknál is a lassú de nagyot sebző fegyverek jöttek be (pl zweihander), itt is ezeket favorizálom. Lehet a CS:GO jellegű reflexek hiánya miatt, ez inkább ilyen nyugdijas, sakk jellegű harcmodor :)
Surge 1-et kezdtem el. Fú rákattantam. Dark Souls-okkal nem játszottam, ez az első ilyen. Első két pályán ingázom, most lettem 45-ös szint, a kezdő rig lett kimaxolva. Nem tudom ki mit csinált, én a lynx páncéllal és dupla pengékkel ugrabugrálok, és egyelőre nem unom. Ami tetszett az a staffos fegyver, csak azzal előre-hátra ugráltam, szurkáltam az ellenséget, viszont így nem igazán nőtt az energia és nem tudtam bónuszozni. Dupla pengével test-test elleni küzdelem zajlik, hamar kimaxolom az energiaszintet és mindent lehet. Nem tudom egyébként melyik a leghatékonyabb fegyverstílus. Az egykezest mindenképpen ejtem, mert az olyasmi mint a dupla penge, csak 1 penge, szóval akkor inkább kettő legyen. Pedig olyan szép tüzes kardok vannak.
Ez a souls játékokra is igaz ha valakinek megy a parry annak lényegesen könnyebb minden itt meg föleg mivel az összes bosst lehet igy blokkolni.
Nekem meg pont az tetszik, hogy végre nem az unalomig lerágott csont fantasy, hanem sci-fi, kb ezért várom annyira a cyberpunkot is.
A harcrendszert meg nem tudom megunni ezredszer is élvezem levágni a testrészeket...
Engem nem érdekel a nehézség, az összes souls játék megvolt, de valahogy nem jön be a sci-fi környezet. Utálom hogy robotizált emberekkel meg gépekkel kell csatázni, jobb szeretem a mutánsokat, szörnyeket, élőholtakat, etcetera, én már csak ilyen fantasy kedvelő vagyok. Adtam neki egy esélyt hátha a játékmenet feledteti, de inkább passzolom. A Lords of the Fallen jobban tetszett, viszont az meg óvodásoknak valóan könnyű. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.09.30. 18:07:50
Én is 1 órát próbálkoztam aztán meg lett végül. A lényeg hogy kitapasztald a mozgásait és figyelj a staminára. Stamina a legfontosabb mert mindegyik ütése elől ki lehet térni. Előszőr a két tankot üsd le a fejéről aztán a három lábát.
4 óra játék után vegyes a kép mert ugyan maga a játékmenet nagyon jó, jobb mint az elsö részben volt, viszont teljesen érthetetlen módon gyakran beszaggat, természetesen harc közben a legtöbbször aminek instant halál a vége.
A staves/spears fegyók egyelöre sokkal jobbak a többi fajtához képest de persze még nem probáltam mindegyiket.
Tudom, az mutatja is, de nem ez a lényeg. Szeretem ha az Afterburner monitorozza nekem a különféle értékeket, hőmérséklet, kihasználtság, memória, fogyasztás, stb. és ezek alapján finomhangolom a játékot hogy megtaláljam a legjobb beállításokat. De itt semmi nem látszik, más játéknál nincs gond.
Milyen kártyád van?,mert ott van a geforce experience is.
Másnak se működik a játékban az MSI Afterburner? Nem jelennek meg a szokásos értékek, enélkül meg nem tudom milyen beállításokat használjak. Szemről mondjam meg hány fps van?
Mindemellett ráadásul az első külföldi értékelések is berobogtak, melyek bár kiemelkedőnek nem nevezhetők, de nagyjából ezt a 70-80 százalék körüli eredményt vártuk a The Surge 2-től, tehát nincs különösebb meglepetés, ami esetünkben egyáltalán nem baj.
Gamespot - 8 Gamesradar+ - 3.5/5 Attack of the Fanboy - 4.5/5 RPG Site - 7 Press Start - 7.5 Wccftech - 8 Easy Allies [Video] - 7.5
(YT már tele van mindenféle VGA-s teljesítmény teszttel..jól fut (bár a kinézet nem is indokolna mást)
Hát én jobbat vártam, kevés ez a boss ráadásul van amelyiket többször is le kell gyözni / ha jól láttam azt a kutyát pl, háromszor / persze ettöl még lehet jó a játék csak igy elég fantáziátlannak tünik. Utoljára szerkesztette: jarlaxxe, 2019.09.23. 16:09:35
35 óra alatt végeztem, egy kicsivel jobb lett mint a LotF, ilyen tipusú játékból el tudnék még viselni egy párat. A bossokat leszámitva egyértelmüen nehezebb lett a játék a harc is nagyon addiktiv, hogy mondjak negativumot is szerintem kevés a fegyó és az ellenfél tipus.
Megöltem a robot idézős negyedik bosst, bementem hátulra, overchargeoltam azt a szart... aztán valami ilyet mondott a hang, hogy én vagyok a kapitány vagy hogy a gearem készen áll... ÉS MOST MERRE KÉNE MENNI? Valaki óvatosan a jó irányba fordítana?
Az összes boss elkalapálása.
Kb... nem is tudom... 4-5 órát basztam el azzal, hogy nem tudtam, merre kell menni. A helyes irányba azért nem mentem, mert azt hittem, hogy az egy ismerős helyre vezet... MINDEN UGYANÚGY NÉZ KI BASZKI!!!! Viszont harmadik boss elsőre lement, szóval megveregettem a vállamat :D
Na megtaláltam a második bosst. Ha meg lett volna a hat potim, le is nyomom.
Nem tudom, merre kell menni. De majd megtalálom magamtól. Sokkal teknikásabb és nehezebb, mint DS.
Így 10 óra játék után nyugodtan mondhatom, hogy jobb lett mint a LotF. Élvezetesebb a harc a fejlödés és ami a lényeg nehéz, ez a LotF-ról nem volt elmondható.
az nem boss. az első boss a 2 lábú lépegető amit, ha rakétázik be kell futni a lába közé és kb 10 csapás után letérdel ,akkor nagyot lehet bele sebezni.
Ruha fejlesztést a "bázison" tudod megcsinálni. Ahol a medbay és a gear assembly van. Utóbbinál lehet fejleszteni fegyvereket és a ruhákat.
A medbay-nél pedig újabb implantokat tudsz berakni, és ott van a két kör is, ami tulajdonképpen a ruhád energiafejlesztése. Ez egyrészt kell ahhoz, hogy bizonyos ajtókat ("overcharge") fel tudj törni, másrészt minél több scrap alapanyagot fejlesztesz a ruhán, annál több implant férőhelyed lesz.
A ruhák (fej, kar, láb stb) pedig egy külön menüben vannak és ott tudod magadra rakni. Ehhez nem kell "bázison" lenni, akárhol előhozhatod és tudod váltogatni milyen felszerelés legyen rajtad.
Ami fontos, hogy a megszerzett scrap-et el is tudod tárolni egy úgynevezett bankban. Ez az opció a medbay-en belül érhető el. Így ha levernek, akkor nem kell visszamenni érte időre és felszedni. Már persze, ha jó sokat otthagytál. Ez a módszer csak annyiban hátrányos, hogy minden egyes medbay, vagy gear assembly látogatásnál az ellenfelek újratermelődnek.
Viszont ez jól is jön, mert ugyanazt az ellenfelet leverve előfordul, hogy dobhat fejlesztéshez szükséges alapanyagokat is.
Én a könnyű páncélzatot választottam a játék elején, így mozgékonyabb vagyok. Szóval az első fő ellenfélnél, aki egy buldózer tulajdonképpen, csak futva be kell csúszni a markolója alá és a testét megütni 4-5 alkalommal és kész is. Persze érdemes felfejlesztett fegyverrel menni oda. A szívás csak annyi, hogy van a közelében egy távolsági sebző repülő mob. Azt érdemes előbb kiszedni.
Még annyi, hogy minden harc előtt érdemes kijelölni az ellenfél gyenge pontját (ha van) és úgy támadni, akkor hamar le lehet győzni. Ellenkező esetben szívósabb lesz. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2017.05.17. 09:30:13
Üdv!
Dark Souls 3-mal sokat játszottam, bár végig nem sikerült vinni. Kérdésem annyi, hogy nekem valahogy nem egyértelmű, hogyan kell fejleszteni a ruhát stb. Minden ruhánál, fegyvernél van négy kis négyzet, azokat felnyomtam maxra, d enem marad ott, ebből gondolom, hogy nme fejlesztettem. Na meg van az a két kör, és egérkattal lehet növelni a jobb oldalt, de az is mire jó pl? Meg a gyilok utáni pontokat se tudom elkölteni. Valaki tudna ebben segíteni kicsit?
Belekezdtem.Tetszik.
Jó ez a kijelölős harcrendszer. Bár néha van olyan ellenfél, akinek nincs gyenge pontja. Igaz a jutalom is nagyobb érte. Grafika igazán szép és elég jól ki van dolgozva a környezet. A játék elég egyszerű sémát követ. Gyűjts be a hulladék alapanyagot, vagy ruha sémákat és fejleszd fel magad. Ehhez jó sok robot ellenfelet kell a másvilágra küldeni. Amik újra és újra élednek, így végül is alapanyag az van bőven.
A kivégzéssel történő gyilkolás meg extra, kifejezetten ruha fejlesztéshez lévő matériákat is ad. Bár nem mindig. Időnként lehet találni eldugottabb zugokat és ott is van felvehető cucc. Érdemes kicsit körülnézni a pályán.
Alapjában véve így az első két óra alapján rendben van a játék. Jóféle.
Ugy néz ki jó lett a játék a 40 órás játékidö meg teljesen rendben van.