Úgy tűnik lesz a hétvégén talán infó. Ideje lenne! :)
"Érdekes információk érkeztek a Resident Evil 2 Remake kapcsán, mely alaposan átrendezheti a játékmenetet.
Idén foglalkoztunk már a feltehetően egyre közeledő Resident Evil 2 Remake leleplezésével, melyről ma igen izgalmasnak tűnő értesülések érkeztek. Itt kell rögtön megjegyezni, hogy ezek mind meg nem erősített adatok, a 4Chan oldaláról származnak, azonban érdemes azt is visszaidézni, hogy a Resident Evil 7 később hivatalos részleteit is itt olvashattuk első alkalommal. De akkor a lényeg, hogy a Resident Evil 2 Remake leleplezését hamarosan megejti a Capcom, ám jelentős változtatásokat eszközöl a játékmenetben. A legnagyobb változás például, hogy a tervek szerint belső nézetből élhetjük majd át a kalandot, de ez még változhat.
Ha marad a külső nézet, akkor pedig mozogni és célozni is tudunk majd egyszerre. A várost teljesen átalakították, ahogy a sztori is jelentősen megváltozott. Eltűnt az A és B történeti szél, helyette kapunk egy kampányt Leon, egy másikat pedig Claire szemszögéből. A népszerű krokodilos jelenet is kikerült a programból, illetve visszatér Sherry is, mint játszható karakter. A nehézségi szintet jelentősen megemelik, Hard-fokozaton például még automata mentés sem lesz. Most már nagyon várjuk a Capcom hivatalos nyilatkozatát a játékkal kapcsolatban."
Amennyiben ez igaz lesz, kérdem én miben Resi 2 ez? És mikor vegyem elő a pöcsömet nekik? Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.01.22. 17:57:48
BUMP, ITS HAPPENING!
Szerintem örülnek neki az emberek hogy ez most nem csak egy nagyobb textúrákat kapott 4K-ban játszható ugyanaz a resi lesz mint anno. Én bízom a játékba, a Capcom ritkán bassza el :D
Mert minél gyorsabban és olcsóbban akarják megúszni a demót. A Resi 7 Beginning Hour demója egy külön játék volt ami a vendégházban játszódott, és még a sztorihoz is hozzáadott. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.01.12. 14:54:27
Nehogy rosszul legyél már Mate!Szerinted a készítők,nem tudják ezt előre,hogy "ügyes" emberek kilövik az időlimitet...akár mennyit is bolyongsz, a semmiért,ha visszamégy a földszintre,a zsaruhoz,már vége is a demónak....márpedig oda vissza kell menni... Én eddig bírtam...
19 perc volt nekem a demo, ennyi elég is volt ahhoz, hogy felmérjem nem lesz ez rossz, kár ,hogy a hülye inventory rendszert meghagyták, azt régen is utáltam.
Én sem azt mondtam, hogy másképp nem is lehet csinálni, de ismerem már a mostani Capcom-ot és az ipart....
A DX12 módot a demóban el lehet felejteni, ha valaki még most kezdene neki. DX11-ben egyedül a textúra és árnyék felbontást nem tudtam maxra tekerni 1080p-ben és beton 60 frémmel ment, míg dx12-vel kb. minden többlépcsős dolgot lejjebb tekertem az AA, AF és AO kivételével, a contact shadow-t teljesen kikapcsoltam és még így is dobált el frémeket, bármi látható plusz nélkül. Ha a DMC5 is így fog futni, akkor az már kánaán. Konfig: 6 GB-os GTX1060; i5 4690k 4,2GHz; 8 GB RAM. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.01.13. 23:27:53
Láttam 2 felvételt, hogy a demoban pl fel tudták robbantani a c4-es blokádot a játékban, meg középen a hall-ban a szobor alatt meg tudták nyitni a lejárót is.
Ott van az is a yt-on,csak tovább kellett volna keresned....de nem érsz vele semmit,én kipróbáltam,mivel ez egy demo,szóval nem tudsz tovább jutni új map-ra,csak a lezárt helyekre tudsz bemenni,ahová betudsz... A hozzávaló a yt-on a leírásban.... Utoljára szerkesztette: scomcomputers, 2019.01.19. 16:42:56
nah ilyet se láttam még,h a vramom elfogyott (11Gb 1080Ti) mert vagy 6 lépcsőn lehet állítani a grafikát meg dolby atmos hang,az elég paraszt...és működik is a TV-n,ha vmi mostani kiadás és LG...az ajtó bezárult mögöttem és úgy is hallottam,pedig semmi extra rendszerem nincs (atmos5.1,7.1) csak a sima atmos rendszer a TV-ben... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2019.01.23. 21:41:52
igaz nem írtam...4K de azért valjuk be annyira nem tükrözi a grafika ezt az óriási hardverigényt...még 4K-ban sem...persze a hangulat rendben van... jó kis remake lett... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2019.01.23. 21:50:21
Hát, azért valjuk be, nem tudom mennyire optimalizált, valszeg kuvára nem, de ilyet se nagyon látsz játékban, amikor egy zombi vagy szörnyek a konkrét mindene ki van dolgozva, ezt látod amikor elkapnak meg szétlövöd darabokra őket, meg nyúlik az arcuk, és a seglyukán kilátni végig a beleit.
Ez azért nem sűrűn fordul elő, legtöbb esetben a karaktereknek jó ha a szája mozog.
Szóval megelőlegezem, hogy a játék nagy része fizikai számításokban merül ki. :) Mert valóban a pocsék képernyő oldalán homályos szart meg a szűk sötét helyeket nem feltétlen erőművekre optimalizálják. Meg sok moszat, csillogó szarok, de tükörképe a karakternek nincs, meg az üvegekben sem az tükröződik, ami valóságban látszódna olyan szögből, szóval itt inkább a karakterekre megy a kraft szerintem. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.01.23. 21:53:35
Sziasztok! Igaz, én ps4-en játszom, de pont ezért kérdezem: nálatok is furcsán elmaszatolódik a tükröződés bizonyos felületeken? Leginkább a fából készült tereptárgyakon vagy a padlón látni az elmosódást. Talán ghostingnak is lehet nevezni. Mindenesetre nem tűnik normálisnak.
Igen, sőtt van hogy nincs is, mind az 5 platformon más, de egyiken sme éles, ez az ára a látványnak. Nincs tükörkép sem, és a tükröződések sem valósidejűek. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.01.25. 18:11:49
A demó annyira final build volt, hogy még ez a glitch is benne maradt a teljesben. Akkor jelentkezett mindkét alkalommal nálam, amikor megnéztem a laptopon a videó, ahogy beérünk a rendőrségre. A játékból teljesen ki kell lépni és utána visszatöltve már jó. Mindez annak ellenére, hogy komolyan vettem a vram figyelmeztetéseket.
Egyébként hihetetlen, hogy mennyire sikerült reprodukálni a régi játék hangulatát. Ez nem semmi, tekintve, hogy tök más az egész sztílus. De itt olyan nosztalgiacunami van, hogy csak vigyorgok! Le a kalappal! Így kell remake-et csinálni.
Nekem nosztalgia nincs mert minden új benne nekem, de Elza ruhában Wesker fegyverével lőni nem rossz.
Már várom mikor lesz trainer hozzá a végtelen lőszerrel. Mert úgy jobban élvezném.
A késnek meg hogy van durrability-s, az no comment. Az is nekem negatívum.
Van jobb és baloldalt, meg kicsit fent és lent is egy fátyol, amikor fordulsz elsötétíti a hátteret, kegyetlen undorïtó.
Minden platformon van ilyen sajna. És van hogy nézel mondjuk egy irányba pl a hall-ban. Utána picit alrébb forgató a kamerát... És hirtelen elsötétül a kép vagy kivilágosdik. Nem tudom erre mi szükség volt.
Fogj egy képet amire photoshopban tegyél egy fekete réteget mondjuk 15-20%-os átláthatósággal és töröld ki a közepét, hogy mind2 oldalon maradjon egy kisebb csík, na ez van a játékban is.
Amikor beérsz a rendőrörsre. Àllj méh a pult előtt mondjuk és lassan forgasd a kamerát é mondjuk nézz egy adott sarokba, mondjuk a jobb felső sarkot, ahogy forogsz a sarokba ami bekerül meg végig a kép oldalán elkezd minden homályos lenni. És halványodni vagy konkr3étan egy fekete paca Lesz mintha törölné a háttér bevilágítását....
Kint az örs bejáratánál jobbra van egy utcai lámpa. Állj elé. Nézd meg a lámpaburát hogy a képernyő közepén van utána fordítsd a kamerát hogy a lámpa elkerüljön a mondjuk jobb szélére a képernyőnék.
Na akkor észreveszed mi a baj.
A Chromatic effekt is ilyen hasonlóan a képernyő szélén módosítja a képet.
Szar optimalizálás? Full maxon el se riccen 60 FPS-ről :) Szerintem nagyon szép is. Ezt a búvár effektust még nem vettem észre. A tükröződések valóban furák egy kicsit, de nem zavaró.
Viszont a kés durability-je valóban marhaság, és felesleges.
Optimalizálás ez, ez az effekt miatt van több Fps mert a képernyő szélén kikapcsogat effekteket... Pl árnyékok, lámpák fénye... Ezzel is nyer a játék... Sőtt szerintem ennek még a fov állításhoz is közé van. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2019.01.26. 17:32:39
Hex editorral, vagy trainerrel ki lehet kapcsolni: emígy. Semmi optimákolás nincs benne (legalábbis pc-n). Ez egy szimpla postprocess filter. A Witcher 3-ban is volt például, csak ott lehetett kapcsolgatni az options menüben. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.01.26. 17:56:13
Most értem el addig a pontig, hogy a Tyrant elkezd üldözni-követni. Hát ez nem kicsit fosatós. Ahogy hallani a döngő lépéseit a távolból, egyre közelebbről. És mindenhova utánad jön. Igen para ez a rész
Sziasztok. Nekem steamen van meg a game még előrendeltem. De miután élesedett a teljes verzió azóta nem tudom elindítani. Rámegyek, hogy játék kis panelen kiírja, hogy re inditásának előkészítése és ennyi nem csinál semmit. Nem fagy le a gép meg semmi csak pont a semmi.
Nekem is sokat szöszölt vele, meg pörgette a cpu-t mint a fene. Gondolom előtöltötted te is? Lemezhasználatra mit ír a steam, amikor próbálod elindítani? Én szimplán kivártam, de lehet egyszerűbb és gyorsabb letörölni és újból letölteni.
Igen előtöltöttem. Igazából semmit nem ír. Kis időre kiírja a stema könyvtárban, hogy fut a játék aztán az a kiírás is eltűnik. És semmi. Mondjuk mostanában szöszöl a gép ilyen kernel security hibával. Meg most frissítettem a vga drivert, Közben kékhalál és újraindul. De azt írja a radeon software friss. Viszont a windowst nem merem frisííteni mert akkor kernel security kékhalál van és telepíthetem újra a rendszert.
Ott a baj már nem kevés. Így látatlanban csak ilyen általános megoldások jutnak eszembe: -vga drivert radírozd le DDU-val és úgy rakd fel a legfrissebbet -stabilitás teszt a fő komponensekre, nem-e hw hiba (memtest, prime95, furmark), ajánlott egy cpuid hw monitort nézni utóbbi 2 alatt, nehogy elszálljanak a hőmérsékletek -ha már a piócás ember sem segít, akkor egy tiszta win install Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.01.27. 18:39:29
Az van, hogy telepítettem az összes frissítést a windowsra. Aztán újraindításnál kernel securitiy kék hiba. Majd csökkentett módba beléptem és a DDU-val leszedtem a videokártya drivert. Így már nem volt kék halál. Viszont megvan a resi 0 hd és az elindult video kártya driver nélkül is. Viszont a resi 2 remake így sem indul. Nem tudom mi lehet a gond.
Közben még kétszer találkoztam ezzel a buggal, a közös pont, hogy mindkét külön helyszínen működő tükör volt. Ha valakinek előjönne, akkor át kell váltani dx12-re és akkor nem csinálja. Még jó, hogy nem hc-n kezdtem el, biztos hülyét kaptam volna a sok visszatöltögetés miatt. :D
Szerencsére már én is tudok játszani a játékkal. Csak win 10-et kellett telepítenem. Nem tudom a win 8.0-el mi lehetett a baj, De a játék nem indult, fagyás kernel security kék képernyő. Win 10-nél ez nincs. Jó játékot mindenkinek.
A 8.0-t már a Microsoft sem támogatja. A 7 kifutó időszakban van, és van a 8.1 meg persze a 10.
Grafikai hibára megoldás! Windows 7 SP1 x64 alatt játszom és egy olyan hiba jött elő, hogy a játékban lévő laptopot nem tudtam használni, mert a videokamera felvételek helyett elfeketedett a képernyő és nem váltott vissza a játékba. Windows 7 alatt nincs DirectX 12, driverek frissítve, stb... ötletek nem jöttek be. Megoldás: lépj ki a játékból, keresd meg a RE2 könyvtárában a re2_config.ini filet, írd át benne a UseVendorExtention=Enable változó értékét Disable -re, indítsd el a játékot.
Nekem nem indult a játék, az intronál az asztalra dobott. A grafikai opciók közt lejjebb vettem egy-két dolgot, köztük azt a ramos izét is, és hopp elindult. Tetszik a játék, egyelőre a rendőrségen futkorászom, keresem hol fejthetném fel a temérdek kódot, de egy rohadt nyomot nem találok. Tehát például ott vannak a szekrények, meg az a zongora. Ne segítsetek, egyelőre magam akarom felfedezni. Azt csinálom, hogy felderítem a komplexumot, és keresem azt a kulcsot, ami elkezdi felfejteni az egész mindenséget.
Hát egy olyan 4 óra után (még mindig a rendőrőrsön vagyok :D) kezdem tisztelni a játékot. Van egy mélysége, amit az elején nem lehet látni. Mostanra kifogytam a gyógyszerből, van 1 gránátom, 5 normál töltényem, szarrá vagyok sebezve, vánszorgom, gyógyszerem ugye nincs, és így sikerült megnyitnom az őrs egy még ismeretlen szektorát ,amiben mászkálnak a zomberek. Meg van egy vérszopó is. Idáig egy önfeledt trappolás volt, most meg hirtelen rádöbbentem, hogy lehet eltaktikáztam magam. Ki kell szednem a magnumot a rekeszből mer ahhoz vannak töltényeim, de pont azt a szektort zárja el a vérszopó, és még ugye ki tudja milyen meglepetések vannak. Most van az a rész, amikor már nem lövöldözöm a zombikra, hanem próbálom kicselezni őket, meg egyáltalán. Hirtelen belém nyilallt, hogy az őrsön fogok meghalni. :D
Eléggé elengedi az ember kezét a játék, csak közli mi a feladat aztán old meg ahogy tudod. Nehéz túlélni, kevés a lőszer, az orvosság, könnyű eltévedni, egy percig nem élvezheted magad biztonságban. Nem egy casual játék, alaposan meg kell gondolni hogy mikor, mennyit és mire használjuk fel a nálunk lévő cuccokat.
Öö, épp elkezdtem fogalmazni, hogy de az is tetszik a játékban, hogy vannak biztonságos zónák, ám éppen ezekben a pillanatokban léptek szintet az események, és már értem miről beszélsz. Alien: Isolation ehhez képest kutya fasza. :D
Én abbahagytam, elegem volt abból hogy nem tudom mit kell csinálni, hova kell menni, mi hol található. Semmi útmutatást nem ad a játék és vagy százszor be kell járni ugyanazt a területet. Időrablás, semmi több. A játék nagy része arról szól hogy kulcsokat keresgélünk hogy ajtókat nyitogassunk. Hiába szép a grafika, jó a történet, ez a fajta játékmenet nekem megöli az élményt.
Szó szerint mindent jelez a térkép. Még az adott szobában lévő tárgyakat, és feladványokat is. Hogyhogy nem tudod, mit kell csinálni? A rejtvények még nagyon nagy jóindulattal sem nevezhetőek nehéznek, még ha az eredetit nem is ismered. Találsz egy kulcsot egy szimbólummal, jelezve vannak a térképen az ahhoz tartozó ajtók. Találsz egy medált, a játék gyakorlatilag meg is mondja, hová kell tenni. Találsz egy rendőrjelvényt, van egy helyen egy vitrin egy kísértetiesen rendőrjelvény formájú mélyedéssel. Vajon mit kell csinálni?
Komolyan, mi ebben a nehéz? Azt még megérteném, ha a kevés lőszer idegesítene, vagy a folyton felbukkanó Tyrant. De ez? Ne már.
Nem az én játékom, ismeretlenül álltam neki, gondoltam egy jó kis zombis mészárlás lesz, arra nem számítottam hogy feladványokkal fognak terhelni. Igenis nehéz mert minden el van dugva és rákényszerít hogy minden sarokba benézzek. Nekem harcok kellenek, robbanások, meg golyózápor, szakadó végtagok, fröcsögő vér. Ha ezt nem kapom meg akkor felejtős. Amúgy nem tudok tájékozódni, legalább adnának egy iránytűt vagy minitérképet ami mindent jelez. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.02.05. 10:07:05
A Resi 5-6 ami dara meg talán a 4 a régiek inkább a "nehézség" és fejtörökről szólnak mintsem daráról.
A Dead Space játékokat próbáltad már? A Resi 2 még bőven túlélő horror, ahol nem akcióhősök a főszereplők. Nem hentelni kell, hanem túlélni, akár úgy hogy simán elszaladsz. MR. X pedig egyenesen mókavonat Jack Baker után. Utóbbi ha észrevett és nem volt karnyújtásnyira a save room, tuti elkapott, mert gyorsabb volt a playernél, míg a Tyrant soha nem fog elkapni, ha nem akadsz fenn más szörnyeken/tereptárgyakon. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.02.05. 12:23:16
Mondjuk azok a "fejtörők" is elég gázak voltak, többnyire kódkeresés meg ládatologatás. mutass valakit aki ezek miatt szerette a klasszikus Resiket és nem a remek atmoszféra és horror miatt :)
A RE 4 remekül egyensúlyozott az akció és horror között + kiiktatta a buta puzzle elemeket. Nem hiába az a rész a kedvence sokaknak.
Ez ilyen retro feeling, hogy amikor még nem volt tisztességes grafika meg nem tudtak történetet mesélni, akkor maradtak az ilyen feladványosdik (meg ügyességi feladatok). Ez a játék szerintem inkább "kalandjáték" , és a horror a körítés hozzá.
RESIDENT EVIL 2 Crackfix for Windows 8.1 and Windows 10 v1607. This crackfix fixes keyboard control problems on some Windows 8.1 systems and black screens on game start for Windows 10 Version 1607 configs.
Jah, joystickot ki kellett húznom a gépből, mert ha megállítottam a játékot egy esc-el, úgy döntött, hogy kontrollerrel irányítok. Beadta a kontroller gombok ikonjait, a klaviatúrára meg nem reagált.