Igazad lett, most is van év végi sale: 27-től jan. 5-ig 25%.
Legalább az áfát megússza így az ember kb :) (Ezzel arra akarok célozni az érdeklődőknek, ami általában sokaknak nem esik le, hogy ez EU-n kívüli vásárlás, szóval a lista árakra még jön áfa is.) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.12.25. 11:39:22
Nem kerül a világba felgyógyítani magad. Most nem tudom, hogy változtak esetleg a "sajt" árak, de wipe elején kb tízezer volt. (Car medkittel, salewával meg még olcsóbb) Ha meg nem akarsz annyit fizetni, akkor addig lehet menni egy scav kört, az is jó gyakorlás, térképtanulás, és pénzszerzés :) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.12.09. 14:49:31
Bár most ez a Hideout kicsit megváltoztatta a dolgokat. Így, hogy várnom kell 1-1 játék között órákat, hogy újra 100% hp-n legyek, nehezebb a gyakorlás sokkal. :/
Hát a Black Friday van karácsony miatt, de legyen neked igazad :)
Tavaly nem emlékszem, mi volt, de két éve pl. volt Black Friday alkalmával, utána pedig dec 28-tól. De akkor patch és wipe volt azon a héten, az volt az apropója. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.12.09. 13:14:50
Láttam nemrég volt egy 30%-os leárazás. Várható majd valami hasonló az ünnepekkor?
Szerintem nem olyan rossz. A netcode a legrosszabb része még mindig, hiába javult sokat. Épp az előbb lőtt le úgy valaki védekező pozícióban, hogy épp csak megláttam, ő meg már belépett és célzott. Értem én, hogy peekers advantage, de azért ez túlzás volt ;)
Szóval kiakaszt bármikor, de le nem tudom tenni lassan két éve :D
Kotton az egyik legviccesebb, Pestily informatív, bár nekem kicsit kapkodós az infókkal. Devildog egy vonyító pöcs, nem szeretem :) Aki zseniálisan szerkeszt, az FairTX, nekem ő a kedvencem :) Anton a kis troll szintén vicces tud lenni, Deadlyslob elég jó, alapos, bár hosszabb távon már kicsit unom. Smoke még nagy kedvenc: a halálosan nyugodt, halk és rendíthetetlen stílusa nagyon nagy. Meg persze van még sok kisebb-nagyobb.
Ha csak youtube-on nézed őket, az elkedvtelenítő lehet, jobb ha kicsit twitchen is megnézi őket az ember, akkor mindjárt látszik, hogy ők is halnak meg ugyanolyan szánalmasan, mint bárki más :)
Köszönöm a tippeket, akkor így próbálok nekifutni... :) Hihetetlen az a rengeteg streamer, youtuber akiket követek, annyira könnyeden játszanak már vele, nyilván rengeteg órájuk van benne de akkor is... Ők azok akiket követek: Kotton,Pestily,Devildoggamer.
Amikor megnézek 1-1 videót tőlük , elmegy a kedvem az egésztől :D
Mondjuk gyakorolj pl. offline módban. A lövöldözés, fegyverkezelés elsajátítására jó a factory. Tedd fel a scav ammountot high-ra, és adj nekik. Ha ez már megy, akkor vagy ismerkedj a térképekkel szintén offline módban (pve szintén jó, ha be van kapcsolva hozzá, hogy tudd, hol szoktak scavek lenni), vagy scav run-ok keretében, abból legalább némi tőkét, és felszerelést is gyűjthetsz. De ha nem idegenkedsz a másokkal való játéktól, akkor a tarkov discordon szerintem tuti találsz olyanokat, akkikel össze lehet verődni, és segítenek. (Én soloban bénázó típus vagyok, inkább a túlélésre és a gyűjtögetésre hajtok, nem a pvp-re. De hát ez a jó benne, többféleképp élvezhető :) ).
Ja, és ez nem milsim, az a genre inkább az említett programokhoz illik, csak a szőrszálhasogatás miatt ;)
Régóta megvan a játék de sehogy sem tudok fejlődni benne. Nem vagyok nagy FPS fan, de ennyire "nehéz" játékkal már rég volt dolgom. Eddig azt hittem hogy az Arma meg a Squad a milsim, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nem... :D
Van valami tippetek, hogy hogyan kezdjek hozzá? Toljam csak a PVE részét? Vagy mit javasoltok? Factory mapot már úgy ahogy ismerem, de a többit ki sem merem próbálni.
Tudom, hogy írtad. Csak fel akartam sorolni egy kupacban, nem elbagatellizálva. :) Nem téged akarlak meggyőzni, mert nyilván szerinted kevés ennyi újdonság ennyi idő alatt. Szerintem nem. Úgyhogy leírtam az ellenérveimet, hogy aki olvassa a topicot, dönthessen maga.
Bétát azért hoztam fel, mert ez nem a "kész a játék, csak védekezésül írjuk rá, hogy béta" esete, mint war thunder évekig, hanem mert egyértelműen nem kész játékról beszélünk, nem "feature complete", szóval többször fordul elő az, hogy arra megy el az idő, hogy kijavítsanak, újraírjanak valamit. Nem ugyanaz a munkamennyiség megy el ilyesmire, mint egy kész játéknál, ahol csak kontentet, és pár apró feature-t bővítenek. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.09.21. 14:22:04
"A játékmenetben is van fejlődés. A medic és egyéb animációk komoly fejlesztések (az utóbbi főleg, ha belegondolsz az animációk készítésének bonyolultságába, mocap meg minden), a flea market is komoly változás, de volt temérdek apróság, a face hitboxoktól kezdve az újratöltésig."
mint ahogy már ÍRTAM igen ezeket lehet fejlődésnek nevezni, ilyenek jöhetnének még, in game voip chat, fegyver/alkatrész elhasználódás, könnygáz gránátok hogy legyen haszna a gázálarcnak is, stb...
face hitbox, fegyver újratöltés animáció beragadása egyéb bugok megszűnésére azt szokták mondani hogy javítva... nem new feature.
"És ne felejtsd el hogy béta, szóval sok idő megy el a javításokra."
ennek a béta tesztelésnek már nincs jelentősége... főleg az elmúlt 5+ évben mióta divatba jöttek az "early access" meg "pay donation to get access" lehetőségek amik hááát nem mindig válnak javára az adott játékoknak, warthuder is volt vagy 4+ évig béta státuszban de még mindig nem működnek olyan alapfunkciók mint pl a szeparált fegyverkezelés ha 2 vagy több ágyú is van a tank toronyban. nem rosszindulatból mondom de én ilyesmiket mint béta/alfa,stb már fel se hozok érvként az elmúlt években.
Szerintem másfél év alatt ennyi új content és fícsör egyáltalán nem rossz, egy ilyen bonyolult címnél. Egy Subnauticába pl. (amit egyébként imádok) sokkal könnyebb új funkciókat és tartalmat tenni, ezt gondolom nem kell magyarázni.
A játékmenetben is van fejlődés. A medic és egyéb animációk komoly fejlesztések (az utóbbi főleg, ha belegondolsz az animációk készítésének bonyolultságába, mocap meg minden), a flea market is komoly változás, de volt temérdek apróság, a face hitboxoktól kezdve az újratöltésig.
Most fél éve azért "toporog" a haladás, mert unity motort váltanak ugye. De még eközben is készül egy nagy és részletes új map, a hideout, és egy adag új felszerelés, loadout manager, stb.
És ne felejtsd el hogy béta, szóval sok idő megy el a javításokra. Foltozzák a szar netkódot, audiot (az le lesz cserélve egyébként, csak 0.12-be nem fér bele), temérdek bugot. Kicsit mellényúltak szerintem a unity-vel, mert ezzel az engine-nel ilyesmi még nem készült, úgyhogy úttörő munka amit csinálnak, annak minden hátrányával.
Gaijinék többet tettek le az asztalra war thunderben? Ja, hat év alatt.
jahh, kaptam is a levelet gaygamingtől hogy "drága béta tesztelő plz gyere vissza! már rég nem játszottál nálunk! adunk ingyen cuccot meg egyebet csak játsszál már megint" landolt is a kukába a levél.
szép meg jó dolog a folyamatos content gyártás de közben azért fejlődni is kell, warthundernél a 6 év alatt jöttek rakéták,radar, air to air missile, NVG/THERMAL, hajók, helikopterek, stb... van fejlődés még annak ellenére is hogy milyen hulladék szar módon képesek ezeket belerakni a játékukba gaijinék, mert azért itt is vannak problémák szép számmal de legalább halad a szekér.
tarkovnál meg hát... néha kap a játék egy új pályát interchange, labs, meg a szokásos féltucat új fegyvert, páncélt, ésss pafff.
persze tisztában vagyok hogy sok idő pl egy automatafegyvert az utolsó csavarig lemodellezni + a hozzávaló ezer egy bizbasz kiegészítővel egyetembe... de énszerintem túl sok időt és energiát fordítanak erre, néha koncentrálhatnának a játékmenet fejlesztésére is, a karszalag, heal animáció, újratöltés, ilyenek pl jöhetnének még.... akármi is lesz ez a "hideout" nagyot kell majd szólnia.
Igaz. Én a content-re gondoltam, de jószívűen úgy gondoltam azt legalább "valami". Ha már a WT-t említetted akkor pont ma volt a 4. születésnapja a WoWs-nek is. Meg lehet nézni 4 év alatt mit műveltek vele a másik szintén orosz fejlesztők a wargaming-nél. És az is f2p ugyebár.
én szerintem meg nem nagyon vitték túlzásba az új funkciók és játékmenetet befolyásoló változásokat, most így hirtelenjébe a bolhapiac meg az újratöltés és gyógyítás animációt sikerült nagy nehezen berakniuk... új fegyverek meg pályák nem játszanak mert ezek "tartalom" szinten vannak amiknek alapból kellene jönnie szim/mmo online játékoknál.
ennél még a másik ruszki bagázs gaijinék is többet tettek le az asztalra a repülő/tank warthunder játékukkal az elmúlt 6 évben...
Persze sok mindent tettek bele, de ne felejtsük el hogy mennyi idő alatt. Megannyi steam ea játékot tudnék mondani amit közel fele ennyi idő alatt megcsináltak és nem 130 eur volt a "beugró" (hanem átlagban a negyede)... A legjobb példa erre pl. a Subnautica, ARK, RUST vagy a The Forest, de lehetne még kisebb címeket említeni mint Kona vagy a The Long Dark. Ezek lényegében nagyon eltérnek egymástól, de fejlesztési időt tekintve jó példa. A "még nem tettek le" 4-5 évnyi fejlesztés után elég szomorú vigasznak hangzik megmondom őszintén. Főleg ha megint-csak figyelembe veszem a játékcsomagok árait. Ami inkább aggodalomra ad okot az az, hogy sokan akik most játszanak vele, már most meg vannak vele elégedve. Ez a legnagyobb baj. Emiatt teszi meg azt egyre több fejlesztő, hogy szarik rá mit ígér és mit csinál meg belőle. Lásd NMS vagy Star Citizen. Persze megértem, hogy senki nem szereti belátni, hogy átba**ták, de akkor is...
Lényegi koncepcióváltás nem volt, lásd amit Torzi írt. Nagyobbat markoltak, mint gondolták, az tény. Én másfél éve tolom, azóta látom, mennyi haladás volt, és volt elég. (2,5 map, rengeteg új cucc, csomó finomítás a mechanikákban (reload, heal, stb)), és itt van a küszöbön a hideout, és megint egy új map. Ja, van még vissza meló, az tény. A tavaly év elejére ígért open bétát jegelték. Jobban is tették, a netkód marhára nem volt még ott, ahol kellett volna. Ma sem tökéletes, bár sokat javult.
A battleye egyébként marha jót tett a játéknak. Végre lehet megint a szar netkódot hibáztatni, nem a csalókat ;)
Az open world részéről tudtommal még nem tettek le, a különálló mapeket egybe akarják majd gyúrni. De ez addig nem megy amíg szerver oldali performanica gondok vannak, kliens oldalon már ezt sztem gatyába rázták. Most lesz unity upgrade náluk ettől vmi csodát remélnek, hát majd kiderül. Én annak is örülnék ha a csalók jelenléte teljesen megszűnne, nemtom mennyi erre az esély. Battle eye segítet ezen? Utóbbi időben nem nagyon léptem be pont emiatt.
Arról már nem is beszélve, hogy ez a tipikus esete a "soha meg nem jelenő" játéknak :) 4-5 év alatt nem tudtak összehozni még egy open beta-t... Pedig olyan árakon árulták a játékot, hogy az ember haja égnek állt. Lassan lecseng 2019 is, de még mindig se híre, se hamva a végleges kiadási dátumnak. (wiki oldalról: "Full Game Release: After Open Beta") Meg, hogy mi is lesz benne pontosan. De még a 2019-es open beta-ról sincs hír. Az alap koncepció még mindig ott van a wikin mint "planned", de gondolom már teljesen másodlagos. Ugyanis ellepték a játékot a fizetős "loot gamer"-ek, akiknek "jóvanaz így". Nyilván nem sietnek a story móddal, meg a többi értelmes komponenssel. Steam is gondolom majd már csak akkor lesz ha teljesen kiszedték belőle az utolsó rubelt is a saját oldalukon.
Legelőször (amikor még nem volt meg a hivatalos bejelentés) még full free roam/open world játékot ígérgettek (2015-ben). Aztán 2015 végén jött a bejelentés. "Q.What is Escape from Tarkov? Who is the developer? A.Escape from Tarkov is a hardcore story-driven MMO that combines FPS/TPS with RPG elements. ... Q.Will the Escape from Tarkov be a session-based shooter? What game modes is it going to have? A.In the classic meaning of this term - no, the game won’t be session-based. It has several playing modes. The player only has one life, and, with dying, he loses everything that was brought to the location or found in it. The first and essential mode will be available with the game release, the story mode. The game session (typically an hour or hour and a half long) will take place on a large, about 5-10 sq. km., open location. The player will have to consecutively clear all of these raid scenarios, with several possible exits, each determined by the game story. By completing one scenario, the player unlocks the next one. Players can return to the previously unlocked scenarios in search for particular loot or more detailed exploration (which can lead to the uncovering of side quests and locations).. When all scenarios (there will be around 10 of them) are completed, a free roam mode will be unlocked. In this mode, player can move around a 15 sq. km. area without any time limits. Moreover, the game is going to have an Arena mode, which closely resembles gladiator fights. Thus, although EFT technically does have a session in the scenario mode, it is only determined by the story, where player’s character has to escape from Tarkov. The free roam mode will have no time limitations, and in the Arena the game session will be limited by death either of player’s character or his adversary. Q.Will Escape from Tarkov have a story? A.Escape from Tarkov is a story-driven game, despite ins online foundations. Everything happening in the game will be determined by the story of either main chain of events or by numerous side quests. Side quests, by the way, can be handed out by traders, but some of them can only be discovered and solved by the player, without any hints whatsoever.."
Mai nappal megjelent a játék, azonnal jött is a virágbolti verziója. Ezek szerint nem volt rajta denuvó.
A legegyszerűbben úgy lehet értelmezni hogy hol a kijárat, hogy ahová lespawnolsz, annak a pályarésznek az ellentétes oldalán lesz a kijáratod. De ha így se megy, akkor vegyél térképet a dokitól (azt hiszem tőle lehet), a térképen pedig írnia kell hogy melyik kijáratnak mi a neve. Ezt vagy tanulmányozod, vagy lefényképezed telóval. Aztán mikor lespawnolsz valahova, lenyomod az O betűt és írja jobb-fent hogy mi a kijáratod neve.
Minden map-on vannak fix kijáratok, amik mindig működnek, és vannak olyanok, amik időszakosak, és/vagy feltételhez kötöttek.
Boiler side-on a ZB-1011 a fix, Customs side-on meg a Crossroads és a Tralier Park.
De a wikin van teljes lista. (Meg egyébként is nagyon jó a wiki, nem lehet élni nélküle :) ) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.08.04. 18:30:49
Próbáltam fejből összeszedni kb. ez a lista. Én se vagyok még teljesen profi még ebben.
Smuggler boat: Ott van a hajó és ég a tűz parton a szikla előtt. RUAF Checkpoint: Világít a nagy reflektor az kapu felett. Dorms V-EX: Ott kell állnia a terepjárónak, fejenként kell 3000 rubel és csak 1x használható. ZB-1012: Szintén a reflektornak égnie kell a lejárat tetején. Old Gas Station: Zöld fáklya ég az ajtó előtt. Elviekben ez is csak 1x használható, de van hogy bugol, szinte soha nem ehhez megyek PMC-ként.
Illetve ha egy normál kijáraton is, mint pl. a Crossroads túl sokan kimentek már akkor néha nem enged ki. De a Trailer Park az mindig kienged, szintén a ZB-1011.
Sziasztok! Customs mapon egy olyan problémába ütköztünk, hogy 3 extraction point-nál sem lehet kimenni. Ez miért van ? Mihez van kötve hogy kijuthassak a mapról? Kell valami item vagy csak bizonyos időpontokban lehet kijutni? Tegnap kezdtük és ma találtunk 3 kijutási pontot is és egyik sem működik. Bug vagy mi vagyunk bénák?:
Hogy áll a játék? Még kb. féléve (vagy több) kérdeztem róla, akkor mintha azt írtátok, hogy várjak egy esetleges OBT-re? De lehet tévedek..
Akkor mar kezdem erteni,meg nem tartok ott kuldikben...
Ne csodálkozz, idióta módon nyúltak hozzá a küldikhez. Most a Stirruphoz pistol kill kell, ami oda kényszeríti azokat is, akik nem szeretik a pvp-t annyira, és nem jók benne.
Tudom tudom a singleben nincs pénz, de ez aránylag jól is néz ki és lassan hiány van már az értelmes jóféle fpsekbel. Ez singleben sokkal jobb volna, de ők tudják
már elég régóta lehet rajta érezni... már egy jó ideje mást se csinálnak csak content spsammolnak meg néha javítanak egykét bugot és gyártanak őt másikat az előzőek helyére.
sajnos ez a játék a stabilitás problémákon és a hulladék netkódon fog elbukni, már egy éve nézek nagyobb tarkov videókat készítő youtubereket de kb majdnem mindegyik videóban mást se látok mint hogy az ellenfél átmegy laggington módba és elkezd teleportáli fel alá, vagy lefagy néhány másodpercre a játék egy tűzharc közepén te meg elsuttogsz egy gyors miatyánkot hogy még életben legyél a vagyont érő felszereléseddel, vagy a másik "kedvencem" mikor a fegyveranimáció pl újratöltés közben lefagy te meg ott állsz teljesen végtelenül.
Persze, hogy sok minden hiányzik még. De azért nem az van, hogy ha háromszor felveszek egy küldit, akkor azt egyszer talán be tudom fejezni anélkül, hogy bug/crash megakadályozna ;)
Messze van még a késztől, még mindig különálló mapek vannak nem pakolták egybe az egészet. Az elég nagy falat lesz azért. Bunker sincs kész, meg még jó pár dolog.
Ezzel is mint az SC-vel már most is lehet játszani, bár nyilván a tesztelés a fő szempont mert vannak bőven hibák. Viszont legalább idejekorán derülnek ki és nem megjelenés után. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.04.11. 11:16:23
Azert azt meg kell jegyezni, hogy mar most tobb tartalom es jatekido van benne, mint a legtobb BF/COD -ban (noha ezek lehet nem jo mertekek, mert a minoseguk evek ota csak lefele ivel)
Érkezik az SVDS! VPO-101M Vepr is bekerül DT MDR is jön Részeletesebb infó a gyógyhatású tárgyakról a menüben Tovább fejleszett régi küldetések, új mechanizmusokkal Hozzáadva egy új feltétel néhány küldetéshez "találd meg a raid alatt", ami azt jelenti, hogy ha valamit gyűjteni kell és leadni, akkor csak az fog számítani amit a raid közben találtál és ki is hoztad (kijöttél vele vagy a konténeredbe tetted). Ha pl ugyanazt a tárgyat meg is tudtad venni, az már nem számít. Újabb USEC hang!!! (csak hogy ne mindenki Bear legyen...:D ) Felújított és új hangok a kezelőfelületen A Labhoz már csak kártyával fogunk hozzáférni. (Amit valszeg venni kell majd) Új fegyveralkatrészek és kiegészítők, több mint 100 új tárgy összesen!!! Új páncélok, sisakok arcvédővel, mellények, hátizsákok Új 9x19 AP 6.3-as lőszer Az SKS-t is egyesével tárazzuk be majd.
Optimalizációk:
Javítottunk számos problémát ami fagyásokat és stutteringet okozott (magyarul jobban fog futni, nem kellene akadoznia) Desync-el kapcsolatosan sok dolgot kijavítottunk Customs- pálya optimalizálva Interchange- pálya optimalizálva Az eső is optimalizálva Ai viselkedési algoritmus is optimalizálva
AI fejlesztések:
visszavonuló botok, mielőtt bejönnek a szobába már nem zárják be először az ajtót, hogy ki tudják nyitni... Ajtónyitás javítva, már nem fogja visszatartani a botot és csak nyitogatni az ajtót (pl LABon a pincében gyakran szokták csinálni ezt az egyik ajtóval, nem jön be csak nyitogatja...) Már nem ragad be a bot és járkál egy helyben a zárt ajtó előtt a Dormnál Kijavítva a beragadó Scav főnök a Dorm egyik kijáratánál Javítva, hogy a bot nem áll odébb ha oda akarsz állni a helyére (ergo leblokkol pl egy bejáratnál) Kijavítva, hogy egy bot remegni kezd ha egy player közel megy hozzá egy online raidben.
Kijavítva:
A gránát már nem sebez falon keresztül egy hiba miatt A kliens nem akad meg egy nyitott chat ablak miatt ha az több mint 50 üzenetet tartalmaz A villanó gránát már vakít a dróthálón és üvegen is keresztül, ez eddig egy hiba miatt nem így volt Már nincs lenyíló menü a pénznemekkel mikor bezárod a szűrő menüt Már nem lehet a kamerát túl közel vinni a falakhoz Lehet lesz hallani a villanó gránát hangját ha feletted v alattad lévő szinten használták Nem lesz több repedés a 100%os állapotú arcvédőkön Kijavítva az a hiba, hogy ha levettél egy kiegészítőt a fegyverről, de az még látszólag rajta maradt a fegyveren ami pl egy hullán volt A tárgyak ikonjainak megjelenítése kijavítva Már nem lehet egy hullán több helyet egyszerre átkutatni Már nem csavarodik ki a kezünk ha kinyitjuk a hibás pénztárgépet Interchangen Kijavítva a "Notification manager has been [dropped] by server error with code: 504" hiba raid közben Kijavítva a biztonsági ajtó hibája a LAB parking lot kijáratánál Nem lesz többé az a glitch, hogy a stamina levonása nélkül mozogtunk Kijavítva az az akadozás mikor Labon bespawnoltak a botok FoV (látómező) okozta hiba javítva mikor nálunk volt egy Tactical 3-24?42 FFP távcső több másikkal egyetemben. Kijavítva a Lab töltése közben fellépett hibák Kijavítva az ismétlődő hiba az offline raiden: "NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object BetterAudio.ReleaseQueue (.BetterAudioQueue queue)" Kijavítva az a hiba, hogy nem sérültünk mikor a fájdalomcsillapító hatása alatt fekete lábban futottunk A fegyver ikon már lehet olyan pozícióban a fegyver slotban hogy ne érjük el Kijavítva az a hiba mikor a játékos eldobott egy fegyvert amit egy bottol szedett el A részletes információnál a szöveg már nem fedi át egymást ha túl gyorsan méreteztük át az ablakot A testrészekből keletkezett fájdalom effect már nem jelenik meg többszörösen Megszüntetve az a hely ami elteleportálta a játékos Interchangen ahogy a lifthez ment Ha sorban nyitjuk meg az részletes info ablakokat már minden tárgy képe meg lesz jelenítve Kijavítva az a hiba, hogy a megnézett üzenetek után nem tűnt el az új üzenetet jelző ikon Kijavítva az a hiba, hogy ha az internet megszakadása után visszaloggoltunk nem kaptuk meg az üzeneteket Ha a bolhapiac nézegetése közben hívtunk meg valakit a barát listára akkor az helytelenül jelent meg a listán Kijavítva az "install" és a "remove" menük Kijavítva az a hiba ami akkor jelent meg mikor elfogadtuka "Misinformation" küldetést Kijavítva a "Can't get inventory to confirm callbackId:0|" hiba mikor az ellenfél arcvédőjét találtuk el Kijavítva a Graphics Error.CopyTexture could not find destination D3D11 texture object hiba Már jó az ütközés vizsgálat a köveken, Woodson kijavítva az a hiba amikor Woodson egy hasaló játékost kitoltak vízből a csónakba Már nem lehet bejutni a vasúti raktárépület alá Woodson Kijavítva az ütközések probléma Shoreline-on Megoldva a culling ( nem látható tárgyak elrejtése) Labon. Nincs több vizuális hiba a különböző tárgyakon megjelenő árnyékokkal Már nem húzódik be a kép széle a zúzódás effektnél A Gunsmith 9es küldi kijavítva Egyéb lokalizációs javítások Kijavítva a párbeszédek, az új üzenet ezentúl alul jelenik meg, nem felül Már nem tudunk két fülest feltenni Már nincsenek hibás előnézeti képek megjelenítve a bolhapiacon Már megjelenik mindegyik fegyver a bolhapiacon amelyikre jó az a kiegészítő 4k felbontásban nem volt megfelelő a fegyver megvilágítása moddoláskor A raidben megvizsgált tárgyhoz köthető hiba javítva Kijavítva az a hiba mikor egy közelharci fegyver nem sebzett offline raidben. Kijavítva az a hiba mikor egy közelharci fegyver gyorstámadás nem okozott sebzést online játékban Kijavítva az a hiba mikor az irányzék lehajtott állapotban volt a moddolási képernyőn A késői spawnoláshoz köthető hiba javítva Különféle egyéb az ajtó desync-je okozta hiba javítva Egyéb kisebb hibajavítások és kisebb fejlesztések
Megváltoztatva:
A fegyverek visszarúgása megnövelve átlagosan 30%al (Mielőtt rinyálni kezdtek, ezt már jó régen megígérték, hogy folyamatosan fogják emelni a recoilt---Settenke) A dögcéldula ikonjának bal alsó sarkában megjelenik már a dögcédula szintje (végre véletlenül nem fogok leadni 40es dögcédulát mikor 10est is le lehetne...) Ha hasonfekve tárazunk újra akkor már közben fel lehet állni Mechanic Gunsmith küldijei megváltoztatva az új kiegészítők és paraméterek miatt A páncélszekrényekben több tárgy lesz A pontosság megjelenítése megváltoztatva a raid utáni ablakban (eddig nem mutatott rendes értéket) Az NVG képalkotása megváltoztatva A mozgási sebesség beállítása most már maximum lesz ha sprinteltél ha az előtt lassúra volt állítva Javítások a statisztikai képernyőn A javításkor kifizetett összeg már nem a karakternél lévő pénzből lesz levonva hanem a stashből. A küldik tapasztalati pont jutalmazását kiegyensúlyoztuk A golyótól származó törések esélye megnövelve A páncélok és sisakok sérülésállósága megnövelve Lőszercsomagok méretei megváltoztatva A lőszer tároló doboz belső mérete növelve 7x7-re, eddig 6x6 volt Egyéb hiba javítások és játékegyensúlyi változtatások a tárgyaknál Javítások és váltotatások a kereskedők által kínált javakon. A mechanikai (fém) kulcsok helyett már kártyaolvasók és kódkártyák lesznek Labon Customson új loot helyek. Interchangen a KIBA üzletben a zsákmányt felturbóztuk A botok lőszer készlete javítva. (Nem lesz kifogyhatatlan lőszerük... végre)
én 1,5 éve "próbálgatom" van benne kb 400 órám,de csak mert az első időkben hasra estem a részletességtől stb.. de maga mint fps nem jó, realisztikusnak készült de közel sem az ,értem itt a sebzés , valamint végig az volt az érzésem de akkor még magamnak se vallottam be ,hogy egy dobókocka dönti el most élsz vagy halsz,és tényleg.. csíterek is akadnak sőtt ,streamerek is legális csitelnek pl (macro) .. most úgy vagyok vele 1-2 havonta előveszem hátha javult ,de eddig nem, számomra így vicc kategóriába tartozik, de nem azért mert szar lennék ebben a játékban de olyan dolgokat produkál és nem ritkán ami nekem nem fér bele.. ,egyépként 2003 -óta fps-ezem. Utoljára szerkesztette: priluki, 2019.03.27. 16:06:40
Aha szoktam, Kottont pl, de már annyira pro mindenki, olyan könnyeden játszanak vele mintha tök egyszerű lenne. (Hosszas gyakorlás után biztosan, de én kezdő fejjel azt se tudom hova nézzek, ha rámlőnek...) Nincs itt olyan közösség aki szívesen játszik, vagy "készít" fel kezdőket játékra? Tavaly emlékszem volt valami Sherpa program, nem tudom az magyar szinten létezik e ?!
Köszi a videót. Viszont ez már 1 éves. Vagy aktuális még benne minden megoldás? Sok külföldi beginner videót néztem, de azóta sok minden változott a játékban.
Van aki tudna nekem abban segíteni, hogy hol találok olyan leírást, vagy videót ami a nagyon amatőröket segítheti? Pár hónapja már játszom a játékkal és gyakorlatilag 0 sikerélményem van. Az, hogy lelövök valakit isteni szerencse és hogy valami értékelhetőt ki tudok hozni a pályáról az már gyakorlatilag megint a nullával egyenlő. Nem CS:GO ból szabadultam, inkább a lassabb játékmenetű játékokat preferálom mint a Squad, Arma, Dayz stb... Próbálok itt is lopakodva játszani, az sem jó, ha rohanok az sem jó... Nem mondom, hogy kezd elmenni a kedvem tőle, csak valami segítség után kiáltok... Aki itt játszik már régebb óta, ő hogy kezdte el? Milyen tippeket tudna adni?
Köszi a válaszokat előre is!
Üdv :)
Sziasztok! Én szeretném eladni a Standard Edition verizómat. Nem azért, mert rossz lenne a játék, hanem mert egyszerűen nekem nem jött be, nem vagyok benne elég jó :) Ha érdekel valakit, keressen meg itt vagy privát üzenetben. Irányár: 8 000 Ft.
Üdv. Hétvégén vasárnap lesz egy beszélgetés pár stremrrel a Fallout 76 ról valamint a Tarkovról. Az adásban ki lesz sorsolva egy Tarkov Standard csomag is.