Ők nem tudják tudtommal. Ha csak az ambush nem keverte össze a sorrendet, rosszul áll fel a csapatod: a Hellion kellene legyen a 2., az Antiquarian a 3. és az Occultist a 4.
Hát ezt az ágyúsat nem tudom megcsinálni. Ha minden ember elbaltázza a gyútogatóst és ráadásul még hátulra is spawnolja be... Így vicces... Ketten haltak bele...
Oszt így is ez lett.
Már 6 halott van úgy, hogy talán csak 4 bosst toltam le... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.23. 00:46:53
Hú, az ágyú majdnem kinyírt, nem volt nyilvánvaló, hogy hogyan fog lőni. Hála istennek vissza tudtam vonulni.
Na, megvolt a mai első kudarc, mert megint éjszakai rajtaütés volt... Egy halottal megúsztam...
Eddig is így csináltam, csak sokszor voltam peches. Nem tudom. Most olyanokat csinálok a 2-es szintű hősokkel lvl1 dungeonban, hogy 4 fős küzepes ellenséges hordát úgy csaptam szét, hogy egyszer sem támadtak. Stunotltam és sebeztem, eztán öltem...
Na, kezded érezni! Ilyenkor a legjobb úgy ölni, hogy hulla maradjon, mert az nem üt vissza, ellenben tudod csapni, és van idő gyógyulni, ráadásul ha kritikusat suhintasz rá, még a stressz is megy le.
Antiqvarian egyszerűen nem jön, egy volt az első játékban, azóta nem láttam. A Vestalt használom meg a self gyógyítást. A Vestal + occultist mellett eljátszható az, hogy a csaták végén szándékosan lassan ölök és felgyógyítom a csapatot, ha kell.
Igazából nem, csak a betegséget gyógyítom, kivéve a rabies-t, az + sebzést ad. A Doki és a Vestal mellett az Occultist, az Antiqvarian és az Arbalest is jó gyógyítók. A Leper önmagát képes gyógyítani és a Crusader is tud mást egy kicsit és magát is. Utoljára szerkesztette: McFrost, 2018.04.22. 20:06:54
Már megy. Hasítok. Vannak jó csapatmixeim. Akkor van gáz, ha nincs jó gyógyító ember elérhető. A negatív hatások eltávolításával te vesződtél? A nagy része nem túl komoly...
Akkor lesz élvezetes számodra a játék, ha kiismered, és egy csata alatt is tudsz majd taktikázni, nem csak a túlélés miatt remegsz. Akkor majd csavarhat akkorát a game amekkorát akar, simán áttaktikázod. Nálam fontos, hogy hátul kettő olyan mókus álljon, aki tud gyógyítani és távolból sebezni, elől meg legyen kettő tank.
A blight stone és hasonló bárkinek bármilyen támadásra adaja a bónuszt vagy csak annak, aki elve olyan támadási formával bír? Egy Highwayman esetén pl. a pisztolylövés blight sebzést okozhat? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.22. 14:17:59
Highwayman alapból tudja, hogy melyik karakter melyik 4 harci skill-t és melyik 4 tábori skill-t tudja, azt meg te állítod be.
Én mindig benyomom az ambush elleni skill-t ilyenkor, ha van olyan csókám, aki tudja. Annak sem látnám értelmét, ha sétagalopp lenne a játék 20 óra után, sablonos és kiszámítható.
Kezd elfogyni lelkesedésem. Az első 3. szintű kalandnál letáborozok, mindenki maxon ébred... ...ne, ha nem lenne amubsh. Mert csak. Mert az kell. 4 egyszerű szigonyos köcsög, nem tudom mi a fasz van a random generátorral, esélyem sem volt, de legalább most sikerült visszavonulni, "csak" egy ember veszett oda.
A 90-es hsz első képét leszámítva az utolsó két hsz-nél más kép nem töltődik be nálam.
A DLC-k csak bővítettek rajta ahogy láttam, ergo az alapmechanikán nem változtatnak. Nem is vettem meg őket, azok nem is voltak akciósak. Az eldobhatóság meg nem igaz, mert legnehezebb szinten 12 halálnál végetér a játék. Ennak negyedét sikerült elérni egy embark alatt...,
Ez a játék szemét módon ostoba. Megvolt a malac, megyek a Nekróhoz. Nem volt túl magas a elmebaj, de arra nem számítottam, hogy azzal nyit, hogy 30-40-et ráver több hősre. Elkezdődött a harc és mindenki kb. szívrohamot kapott, visszavonulni meg persze nem sikerült. 4 (!) hősöm magard ott.
Azért a szemétségnek is megvannak a határai. Kurva szarul lőtték be a nehézségi szinteket a játékba, ezt nem tudom szebben megfogalmazni. A 2. szint no time limit értelmetlen, de a 3. szint szemétkedései meg minden határon túl vannak már. Ha végre van erős hősöd. azt meg nem engedi haszálni. Eszüknél vannak ezek...?
Az külön vicc, hogy úgy randomizája a dungeon-t, hogfy a röfinél kb. a 3 szobában volt egy elágazós labirintusban úgy, hogy csak poénból resteltem előtte. Itt meg 6 szoba és 2 szoba közötti harc után értem oda...
Kicsit nagy a szórás. Hiába készül fel az ember, ez kb. csak azért szopat a játék, mert megteheti...
Eltöprengek, hogy folytassam-e...
Hát ez nevetséges, a 3. szintű lovagot meg nem vihetem disznót ölni, mert azt vágja a képembe, hogy túl tapasztalt. Ez most valami felszedett hülyeség miatt van, vagy a szintje tényleg ezt csinálja..?
Ok, de hanyadik szinten...? A legerősebb embereim ezek 18 hét után...
Ők voltak a kettő legjobb emberem, akiket elvesztettem:
Megvannak a képek, majd berakom, magyarázattal. Lvl 3-as volt a pálya, Több mint 9ezer jött össze, mire utána mindenki elment stresszt lazítani, maradt 3 ezer a kasszában, de ez egy rövid pálya volt, komoly loot nélkül.
Húzni kell a csapatot, ameddig lehet, utána kell menni bossra. Leper elől képes 80-as criticalra!
Összejött a 2. szintű armory és lesz íjászom is (most nem volt highwayman volt), két tankkal megyek majd megy gyógyítóval. Jobb ötletem nincs. Wilburt meg hagyom békén, hátha segít...
A játék akkor ér véget és győzöl, ha az összes caretaker goal megvan? A 17 héten vagyok és az legelső van csak meg a sorban, semmi más...
Ennél erősebb emberekkel mentem kvázi sértetlenül és a leghalványabb esélyem sem volt. 20-25 HP-t ütöttem bele és egy ember már a halálán volt a többi fél 1/4 HP között. Visszavonultam.
Az első swine főnöknél vagyok. Megint vakarom a fejem, hogy ezt hogy a francba lehet legyőzni...?
160 HP...? Egyszerre három embert üt és 10-15 HP-kat...?? Stunra 100% immnutiás???? Mivan...????? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.21. 15:18:50
Mondtam: elsősorban a pénzt hozom el, aztán az értékesebb csecsebecséket. Ha kell ledobok mindent amit vittem, kivéve fáklya, és úgy megyek. Mindjárt csinálok pár képet, ha tudok.
Ha megmégerzek, akkor vagy kihordod lábon vagy használsz medicinal herbs-t, vérzésnél bandage, de meg is átkoznak akkor meg holy water, de ezek önmagukban használva is növelik a statot.
Eddig 0 halál, de sokszor vonultam vissza. Tegnap sikerült zsinórba 3 dungeon loot, de ma még csak egy.
A campelés is vicces. A végén mindenki kap +10 körüli stresst, mert csak... Akkor mi értelme az egésznek...? A crusaderrel jól levittem egy emberét és kicsit a partiét és aztán ez...
Persze, végig lehet vinni fény nélkül, csak fölösleges stresszelni őket. Van 45 órám a játékban, tele vagyok lével, jó harcosokkal, pedig egy pár elit fekszik már a temetőben.
A játék egyész egyszerűen néha nem értem mit csinál. Hogy a francba van az, hogy SPD1-es csonti előbb támad mint a csapattagjaim úgy, hogy minden karakter SPD-je legalább 2... Az első karakterem jó sorrendbe jött, aztán SPD1 csonti a 4-es karakter előtt jött. He....?????
Ja, egy csomó skill van, ami nem értem, hogy mire jó. A jester képességei közül kb. semmit nem értek. Van, hogy semmit nem sebzett, volt hogy 3 ellenfélre meg 10-20-at...
A tracking shot-ot sem vágom, hogy mire jó a highwaymannál. Borzalmasan furán vannak szövegezve sokszor a skillek, annyira tömör, hogy már nem érteni...
A holy water és a laundanum mire használható, ha megisszák? Egyiknek sem láttam semmi hatását. Beleolvastam a wikibe, de még úgy sem tiszta.
A található helyszíneknél is érdekes, hogy döntöd bele az itemeket, de ha kinyitod nem kapod vissza őket. Így meg nem merek kísérletezni annyira, csalni meg a wiki elolvasásával nem akarok. Azt sem vettem észre egy ideig, hogy lehet ezeket használni. Azt hittem, hogy kulcs kell pl. nyitáshoz és az nem az extra loothoz. Nagyon szarul adagolja sokszor az infót a játék. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.21. 11:19:00
Passzolni nem lehet, hogy az adott héten nem megy az ember dungeonba? Vagy bemész és egyből retreat? Ez az egyetlen mód?
Nálam is két tank van, kivéve, ha csak egy, mert a varázsló és paplovag szerű csaj mellett ott van a highwayman. Antiquarian még nem is jött a rosterban.
A paladinnál most vettem észre, hogy beteg... Az egyik dungeonnál elfelejtettem megint fáklyát vinni, így is ki tudtam tolni. Hoppá. Ennek fényében újragondolom fáklyahasználatomat.
Nekem van 5 csapatom, így a stresszt tudom csökkenteni a kocsmában vagy a bordélyban, nyugodtan lazítsanak a tagok :D De a Jester pl. csata közben is tud stresszt csökkenteni. Nálam mindig egy tank megy elől az első két helyen, Leper/Crusader, Leper/Leper, Highwayman/Leper vagy hasonló leosztásban, de bekeveredhet egy Jester v. Bounty Hunter v. Man-at-Arms v. Hellion is. A harmadik és negyedik helyre mindig távharcos/orvos kombó kerül, Vestal/Plague Doctor, Occultist/Arbelest, és Antiquarian is oda való. Ha Antiquariant viszel, akkor Ő több lootot bír el, ha kettőt, akkor még több a loot. A pénzt mindig elhozom, és az értékesebb lootokat, fáklyát mindig viszek és kaját, ez nagyon fontos! Én a karakter fejlesztésnél mindig nézem, hogy melyik helyen melyik tulajdonsága maxos a karakternek és azt fejlesztem, a karakterek spec. tulajdonsága mellé mindig teszek egy gyógyító/csapatgyógyító vagy stressz oldó tudást. A tábortüzes tulajdonságoknál is ez számít nálam, na meg a rajta ütés elkerülése tulajdonság. Én azt is fontosnak tartom, hogy ha menet közben valaki benyel egy betegséget, azt vissza érve azonnal gyógyíttatom. Ha megyek kalandra, és mondjuk Ruins a cél, akkor előtte, a lentebb linkelt oldalon megnézem, hogy mire kell számítani és aszerint vásárolok, a csapdát mindig a legmagasabb trap értékű nyitja, a zsákokat a legkisebb stresszes, stb.... De a játék nagyon geci! Volt, hogy harmat gyenge csapattal rányomtam a Shambler's Altar-ra, megküzdöttünk az űrlényekkel és simán levertem őket. Legközelebb, tudván, hogy sima volt az előző, ugyan azon a nehézségen, de fullos csapattal rányomtam, és senki nem élte túl. Kedvenc összeállításom: Leper - Highwayman - Vestal - Plague Doc. Leper elől állat, bárkit képes egy ütéssel hazavágni, vagy akár kettőt is. A Highwayman véreztet és vissza támad, tud késtdobálni, de ha kell Ő is odab@sz! Vestal gyógyít, mindenkit, de van olyan attackja, hogy saját magát gyógyítja cserében, stresszt is szépen viszi le. Hátul a doki meg egy állat! Mindent tud, nálam fullos a mérgezése és a stanja, az ellen észre sem veszi és le is van már kábítva, így nem léphet, utána megy rá a méreg, ami körönként veszi le az életét, és gyógyítani is tud. DE! Leszögezném, ez az én játék stílusom :D, nem szentírás.
A játék viszont túl sokszor idegesítő. Mindenféle hatások miatt kb. az utolsó 4 próbálkozásból még rövid dungeont sem lehet megcsinálni. Állandóan stresszelnek az emberek és pénzhiány miatt tárgyakat kellett eladni. Egy túránra elfelejtettem fáklyát venni, a játék meg nem figyelmeztetett fasza. Megintcsak aranybukta...
Az egyetlen komoly gyógyítós varázslóm meg eltűnt a kocsmában, kérdőjel van rajta. Így nehéz....
illetve, ha jól rémlik az sem mindegy, hogy ki megy elől. Hú de rég játszottam, na majd kijavítanak a többiek, ha hülyeséget mondtam.
Ez amúgy egy szerelem rétegjáték, engem a narrátor vett meg kilóra, mondjuk nem árt, ha szereted a Cthulhu-Ravenloft jellegű világokat.
na meg az eventek, ehh, volt olyan, hogy lelépett a hős, mert valami megváltónak hitte magát, aztán később megtalálták vagy hülyére verve, vagy holtan, már nem emlékszem pontosan. :)
Meg persze, amikor azt hiszed, hogy minden pálya, te vagy a loot császár és jön a collector, hogy akkor mégsem. Nem éppen egy highfantasy, na. :)
A dungeon végén a fő ellen a kihívás, meg az, hogy a karakter szintek a dungeon szinthez vannak igazítva, vagyis nem lehet egy fullos csapatod és azzal mész mindenhová, hanem mindig kell újakat toborozni. A játék nagy genyó amúgy, mikor azt hiszed minden zsír, megöl mindenkit 1 küzdelem alatt. Ha hosszú útra mész, kell vinned tábortüzet, és ott tudsz pihenni, feltöltődni.
A problémám talán még a nehézségi szintekkel, hogy lehetne normál nehézségen, time limittel... Ha nincs time limit, akkor mi a kihívás? Akkor egyszer biztosan befejezed...
Újrakezdem 2. szinten. Amit még szintén nem értek, hogy akkor egy dungeon zöld iknojai, akkor hogy a rákba vannak. Ha visszamész ugyanoda, akkor újra random dungeon..? Akkor mi értelme részleg felderítésnek? A részleges loot? Ezek szerint, ha nem fejezel be dungeon-t, akkor mindig lehet 0--ról kitakarítani...? Vagy csak az ikonok változnak és nem sikerült ugyanoda visszamenni...?
A visszavonulás megvan, csak kb. soha nem sikerült végrehajtani. Fasza...
Ami még teljesen érthetetlen, hogy ki mikor kezdi a fordulót és hanyadiknak meg mikor van scouting. Bakker max. fáklya fényerő mellett ismert helyen, a téképen ott a combat jel hogy a frászkarikába van az, hogy az ellenfél kezd...????
Túl sok mindent nem magyaráz el. Az meg kölön megalol, hogy a szörnyek és ellenfelekre menve kiírja a támadási formákat, csak nem lehet azokat megvizsgálni, mert ha elmész a szörnyekről, akkor leveszi az tab-ot.
2 évvel a beta fázis után azért vicces dolgok ezek... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.04.20. 21:08:09
hi. nem is mondom hányszor újra kezdtem a játékot...amikor kezded azt hinni,h jól fogsz fejlődni,meg végig tudod tolni a dungeont...aztán úgy pofán ver a játék vmi meglepivel út közben...de nagyon tetszik... :) nagyon összetett,nem is gondoltam volna.alap darkest nehézségen megyek...üdv.
van retreat, vagy hát régen volt, ha jól emlékszem. Illetve feladhatod, ha visszamész a kiindulópontra. Persze totál idegbajosak lesznek tőle. Nem javaslom a nehéz fokozatot először, mert iszonyat szemét a játék.
Ráadásul bugos a lelkem, már kétszer volt, hogy az embark után sötét képernyőt kaptam és taks managerből kell lelőni és reload...
Hát egyelőre nem értem ezt a játékot. Ok, hogy legnehezebb szinten kezdtem neki, de hogy egyből lehetetlen hosszúságú dungeon van és nincs retreat lehetőség... Vagy csak én nem találom...?
hi. hi. elkészült hozzá a magyarítás (TRC) ,ami kellett is nem kicsit,mert nagyon összetett...! és erre még rájön az,h qva nehéz!! én most kezdtem el...nagyon tetszik...
ha szereted ha fáj ;)
amúgy a narráció mindent visz, már csak azért megéri vele játszani.