Movie: (3 durva rész, az elejéről, érdemes megnézni pl a csaj KEZEIT, a bunyó után a keze véres marad kicsit és koszos....:D) (a 3. jelenet meg hát OMFG)
"Uncharted 4 - Samre és Sullyra fókuszálhat a sztori-DLC
Pletykák szerint decemberben fogják bemutatni az Uncharted 4 egyjátékos kampányát bővítő csomagot, melyben Nathan bátyja lesz a középpontban."
Na mit is mondtam, mikor végigvittem a játékot? :)
Kupálódik a multi.
Most már a győzelemért jár 20 relic pont, a vereségért 10, a szintlépésekért 50, valamint offline bónusz a single player előrehaladásod alapján. Egy vanity chest így már akár 5 mérkőzésből is megvan, ami ugye karaktert vagy kozmetikai elemet egyaránt unlockolhat.
Pár óra játékkal néhány vanity chest-et össze is lehet szedni.
A multi elég gördülékeny, élvezetes, természetesen csapatban bőven jobbak a túlélési esélyek, mint egyedül rambózva - bár néha az utóbbival jól rajta lehet ütni az ellenfél játékosain.
Nekem a hétvégén tervben van a sok meló után egy újabb multi maraton .:D
Várj, most nyitottam ládát, akkor most ez ilyen lassna fogja adni a kellékeket? szemüvegek meg sapik meg ilyenek? random nyitogatni kell ládát? Mert akkor ezzel kell játszani pár hónapot mire lesz ennyi relic-em. :D
Ennek a játéknak nem értem a multi részét, a kosztümizálásnál a tárgyakon laka van, de nem értem hogy tudom kivásárolni ezeket a tárgyakat, holott van már zsetonom...egy opciót sem látok.
Store-ban meg valami csomagokat lehet venni, de ahoz meg sok ilyen lila csillag kell.
Szombaton megmutattuk a játékot egy kedves hölgyismerősünknek, aki nem igazán szeret játszani. Madagaszkárt, a normal life fejezetet, az autós üldözést, a dzsungelt, aztán végigjátszottam az utolsó fejezetet és az epilógust.
Teljesen letaglózta, azt mondta, hogy ezt moziban is szívesen nézné.
Nem is neked szólt csak hozzád szóltam mert te linkelted, írhatod akár arámiul is, ha valaki megnyitja hogy beleszemezzen és esetleg nem tolta ki rögtön gigaspoiler fogadja a játék legvégéről mert visszafelé van a képsorozat időrendben... Csak figyelmeztettem nehogy meglepetés érjen valakit. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.31. 18:54:26
Óvatosan a képek megnyitásával azoknak akik még ne vitték ki a játékot mert kapásból ordítóméretű spoilerrel kezdődik, sikerült hátulról kezdeni a sztori legvégéről.....
LOL. :-D Egy ilyennel én is találkoztam, Drake kezéből eltűnt a rakétavető, de az animációt tovább tolta és lövöldözni is tudtam. :-D Ugye a photo mod-ban benne van a karakter eltüntetési feature, valamiért itt is aktiválódhatott. :-)
Receg összevissza az már a futásra értettem, az irányítás csak korcsolyázik. :D De nincs vele gond kezelhető, de élményfaktor mínuszolja, mert nem élvezet annyira a harc mint az előző részében vagy más platformon ezekszerint, ezért amikor csak lehet bujkálok inkább...bár lehet direkt ez miatt van. :D
Húde kéne egy The Last of Us 2...az első részében ez az íjjal való harc meg túlélős téma hiányzik nagyon. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.29. 14:15:00
Senki nem mondta hogy Tomb Raider-nek szégyenkeznie kell. A fejlesztőknek kell x1 miatt hogy ilyen laggos irányítást kapott, és receg összevissza, ezen kívül semmi baja. Történet valóban elég, nincs is gond vele, de ahogy visszagondolok a régi TR-re meg most erre amennyit nyomtam vele, eddig merész kijelentés lenne azt mondani hogy a Tomb Raider-ben durvább fejtörők lennének, ez mára már csak a régi 10 epizód védjegye marad.
Tomb Raider más, abban annyival több hogy tudsz fejlődni, farmolni, ha az nem lenne , úgy kúrnám ki az ablakon konzollal együtt hogy csak füstöl.
En ezzel parhuzamosan meg eladtam. :) Nekifutottam a masodik vegigjatszasnak, s par chapter utan rajottem, hogy majd a goty kiadas dlcvel lesz az, ami inkabb jo valasztas.
Elovettem Rise of the TR-t, s rajottem, hogy annak a jateknak nincs mit szegyenkeznie. Sztori legalabb olyan jo, mint itt, nagyon szep az is, bar igaz, hogy azert UC4 szebb. Bar PS4-en szerintem jobban fog kinezni, mint boxon.
Most, ha jobban blegondolok, egyik UC-t sem tudtam egynel tobbszor vegigtolni. Par chapter utan meredeken zuhant az erdeklodesem mindig. Remelem ez lesz a kivetel, kis pihentetes utan. :)
Az de állat! (az egyik legjobb amit eddig láttam, annyi hogy a zene lehetett volna kicsit tempósabb alatta, de ez is király, méltó a játék minőségéhez.) Mindössze 2 dolcsi.
1. Az első végigjátszás természetesen a történetre ment, kb. 15 óra alatt végeztem moderate fokozaton. 2. A második végigjátszás crushing-on tartott 17 órán át, miközben megpróbáltam az összes fellelhető collectibles-t is megszerezni, ami kb. 80 %-ban sikerült. 3. A harmadik végigjátszás 18 óra körül volt, de itt youtube-videok és IGN guide alapján megszereztem az összes collectibles-t és a pályákhoz köthető achievementeket. 4. Chapter-eket és encountereket indítva teljesítettem a maradék achievement-ekhez szükséges feladatokat. Ez egy estét vett nagyjából igénybe. 5. A speedrun. :-) 5:38:57 alatt sikerült 85 %-os hit ratio-val.
Így 60 óra és a platina után: - a játék továbbra is EPIC. Kidolgozottságában, animációiban, filmszerűségében és mondjuk azt, hogy összhatásában ez az új etalon. A speed run alatt az összes kis hibája az agyamra ment, ezt leszámítva "this is a fookin' masterpiece".
Amúgy kommentár nélkül, mert éppen töltöttem fel videókat, csak érdekességképpen, nem mintha ezt rajtam kívül itt más nem látta volna, de ezért löktem ki mindent a kalapból a Crysis 3-on kívül.... Persze tudom szubjektív vélemény.
Még a Cyrsis 3-nál is kicsit félme merném kijelenteni hogy hasonlót láttam volna a játékban, a sok szál fűves pálya oks az az aréna elég jó volt, de a többi vegetációt is emlékeim alapján merem megkérdőjelezni hogy ezt elérte volna....ezt a minőséget kb a Crysis (az első részében!!!!) cgi videójában demozták (vagy legalábbis hasonlót) évekkel ezelőtt. Persze az emlékek kopnak, szóval ezeket inkább óvasosan írom le....most nem fogok utána nézni, mert kurvára mindegy.
Tényleg a játék vége felé fel is röhögtem amikor szekér volt mert vagy 5 percig a ládát keresgéltem..:D Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.26. 18:17:53
Én egyetértek azzal hogy a ládás dolgot túltolták. Szinte mindig vagy bakot tartani vagy egy tökvéletlen ottlevő kerekes ládát tologatni ami ráadásul bármilyen felületen gurul és mindig talpra esik (biztos macskahordó... ). Ebben lehettek volna kicsit ötletesebbek lásd péel a végefelé a nehéz szekér. De mindegy ettől nekem még tps műfajban etalon.:)
Viszont az új TR-t is imádom nemigen kell szégyenkeznie.:) Mindkét stuff minőségi jó game.:) Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.26. 18:01:46
Jó lett ez a Tomb Raider, hiába monják, hogy ugyanolyan mint a régi, ez annyira olyan, min más játék folytatásai. Ha a régi tetszett, ez is fog.
Csak szemeötlő lesz még külsőségekre ez a zizis, torzul kép amit a látvny nyújt. Nem annyira letisztult szerintem.
Mondjuk hazudnék ha azt mondanám, hogy tetszenek eddig a helyszínek. De gondolom majd később.
Amúgy annyit még, hogy nem értem miért nem tudnánk mondjuk a 2 új TR-t összenézni ezzel? TR-ben lehet a végefelé más lesz, de a Reboot, meg ez a rész eddig végkép nem tudnám felhozni javára a tombokat, itt is annyira jó értelemben véve együgyü feladvány vannak, ha fogalmazhatok így, mint az U4ben. Az hogy a pályákon 100 kis loszart lehet felszedni az max időhúzásnak jó, de rémunalmas sokszor. Animációk gyengébbek. A látvány meg hát közesincs kategória. A karakter ami jól néz ki szerintem a környezet kidolgozottságához képest, van sok épület, de full középszerű látvány terén.
Amiben más szerintem a Tomb, a felődés téma, az hogy állatokra is vadászhatsz, meg hogy vissza lehet térni a régi helyszínekre.
De az is olyan hogy na gyors az új képeségemmel szedjem már fel a 64 keci dobozt hogy végre közelebb legyek a 100%-hoz.
Én legalábbis így érzem eddig. Mert kicsit érdekesebb lenne ha az új képességek nem egy 2 négyzetméteres barlangot nyitnának 2 farmolható itemmel, hanem új területeket.
Én imádom a TR 2013-at és várom már, hogy év végén láthassan a 2015-öt is. Direkt nem is nagyon néztem bele, úgyhogy kevesebbet ismerek még mindig abból, mint amennyit az UC4-ből ismertem. De az is igaz, hogy amikor a TR 2013-nak vége lett, nem fizettem be azonnal a második körre, itt meg most kezdtem a negyediket (a speedrun achi miatt). Szerintem még soha nem játszottam négyszer egymás után végig egyetlen játékot sem, így az én életemben ez mindenképpen történelmet ír.
Így negyedszerre azért már kijönnek a hibák nekem is, de számomra ez tényleg olyan, mint hogy Jennifer Lawrence testén is látni bőrhibákat, én mégis szívesen megnézném azokat a hibákat egy kicsit közelebbről is.
Az UC4 egy hibátlan élmény és az elegáns visszautalásokkal az előző részeket is kerekké teszi. Talán sehol máshol nem láthatunk ennyire filmszerű élményt, ahol a hangsúly az animáción van, de helyenként a fotorealisztikusság is jelen van.
A lakatlan szigetre ettől még lehet, hogy a Mass Effect Trilogy-t vinném, júniusban pedig újrakezdem a teljes Witcher 3-at, amibe nyilván legalább úgy el fogok veszni, mint most ebbe.
Bloodborne és Until Dawn után erre tudom azt mondani, hogy megmentette a PS-t, erre a háromra már érdemes konzolt venni (és behúzni a ND-remasteredeket, meg a többi jó kis játékot persze).
Ez egy 9/10-es játék, amit érthető módon 10/10-re is értékelhetünk, mert sok másik 9/10-es elhalványodik mellette. De ha eleve nincs tökéletes játék, akkor is mondhatjuk, hogy 10/10, hiszen minek szőrözzünk.
Minden másra ott a MasterCard.
Állítsa, szépen válaszolok rá ha úgy tartja kedvem, ha meg csak idétlen fika ( volt itt bőven ), akkor elmegyek mellette.
Bármikor összemérem a TRel az UCt, de győztest nem fogok tudni kihozni, annyira más és annyira másban jobb és szórakoztatóbb a két cím. Nem utálom őket, mindegyiket élvezem a lehető legjobban és fel sem merül bennem hogy most azért mert az az UC4 a sába kell tiporni a TR, ráköpni, felgyújtani és eltemetni. QB meg aztán olyan teljesen más téma, hogy idekeverni már a teljes leépülés eredménye, az a szint amikor már csak azért rúgni kell rajta egyet.
Párhuzamba állítás legtöbbször olyan együgyü módon megy hogy a TR szar, a QB mégszarabb. Namost párhuzamba lehet állítani őket, kielemezve a mechanika részleteit, előnyeit, hátrányait, hiányait. Van az UCnek és van a TRnek is. Van közös pontjuk, de több az olyan ami nem fedi egymást, így amikor az UC4 dózerolja a TRt, mindig felmerül bennem a kérdés, hogy miben? annyira más a mechanika, desing abban.
Lehet írni bármit, de ha valaki itt elkezd kicsit ömlengen, és ne adj Isten párhuzamba állítja mondjuk a TR-rel, vagy, bár nem igazán passzol ehhez, a QB-kel, te megjelensz kivont karddal, és védelmedbe veszed azokat. De ezzel sincs baj, csak ha valaki ellentmond neked akkor nem kell megsértődni.
A helyzet az hogy csak a tökéleteset lehet írni, aki nem így teszi az biztos kap a pofájába. Noha én semmit nem erőltettem, egyszerűen írtam pár sort, ami valaki vagy érdekel vagy nem. Ha érdekel reagál rá érdemben, ha nem akkor inkább kussoljon mint sem ugasson. Nem szóltam be senkinek, nem gyaláztam a játékot, egy rossz szót nem írta, pláne nem személyeskedtem.
Borzalmas h mindig itt lyukad ki mindenki, vagyis írni csak azt lehet amit más gondol és az most a tökéletes, all time, sose volt jobb, sose lesz jobb stb... én nem így látom, ja de ettől még kicseszett mód nagy élvezettel és ámulattal játszom.
Az U4. is messze van a tökéletestől, mint minden videojáték. Olyan nem is lesz soha, viszont eddig talán a legközelebb van technikai szempontból hozzá. Igazából azért váltassz ki ilyen reakciókat a fórumozóktól, mint Kongy, mert olyan vehemensen akarod bizonyítani, hogy márpedig az U4. mégsem annyira faszányos mint azt itt sokan gondolják. A TR sem egy rossz anyag, csak kár hogy olyan iszonyatosan elcseszett benne a főszereplő, akivel a feministákon, a melegeken, és a perverzeken kívül túl sokan nem tudnak azonosulni.
Nem kell ez a hangnem, pláne nincs arról szó hogy a TR tökéletes lenne, ja és ha urambocsá szófosásom van és írok a játékról, akkor megfogom tenni, akár ömlengés, ájuldozás akár más ( ugye egy szóval nem írtam le olyat, hogy rossz lenne ). És ha erre még értelmes választ kapok mint tette Amiga, a te böfögésedre semmi szükség.
Hát, ez a láda a játékmenet része, megértem hogy sokallod, de együtt lehet élni vele. Sokszor előfordul az is, hogy bakot tartanak egymásnak, és valóban, a kreativitás leginkább itt fogyott el, amikor valamilyen magaslatra kell feljutni, mert ott a vége általában bak vagy láda.
Persze az ellenfelek scriptelve vannak, az őrjáratok viszont képesek a pályamódosításra, ami tetszik. Mondjuk ha eleve kiszámíthatatlanabbak lennének, akkor a crushing fokozat szinte lehetetlen lenne.
Persze vannak hibái a játéknak, még ezt is emberek csinálták, de jó ilyen problémákról beszélni (vagyis "csak" ilyenekről), bárcsak minden játék ennyire össze lenne rakva... Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.05.26. 09:25:12