De basszus a hangja az minden csak nem női és nem izomagyú...iszonyat idegesítő...Minden más fasza de ez mintha egy 8 éves hülyegyerek pofázna bele a mikrofonba...Elsőre kajakra be is néztem és kerestem kit nem némítottam...
"Személyeskedés Előfordul, hogy egy vitában az egyik fél személyeskedni kezd. Ez általában akkor fordul elő, amikor az egyik fél már nem tud ésszerű ellenérvet felhozni..."
1. ez nem klasszikus ertelemben vett szemelyeskedes volt... 2. esszeru ellenerv? minek, ha nyilvanvaloan csak rövidtavu memoriatok van?
Moby! pattints mar egy W3 Ultra settings-es kepet, esetleg a jopar eves Crysis3-bol is jöhet poennak... Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.25. 09:19:26
Felesleges. Én ignorálom az ilyen posztokat mert... 1. Honnan tudnák? Minden ilyen posztról süt, hogy nem rendelkezik az illető releváns összehasonlítási alappal. Én ezt senkinek nem tudom megadni screenshotokkal, nem is igazán akarom. Az ember vagy nyitott dolgokra, vagy nem, és ha nem, akkor mindegy mit csinálsz vele, a saját fasságait fújja. Mert önigazol,és/vagy csordában béget, vagy akármiért. És ez megy pécés fronton, konzolos fronton, bárhol, és bárminél. Nézd meg a fórumokat. Mi az, ami szinte már soha nem hangzik el? KÉRDÉS. A userek bebaszták magukat kijelentő módba, és nekik itt véget is ért a téma. Ha valahol látok kérdőjelet, az tutter valami operatív bénázásról szól. Szal én erre már kakkantok. 2. A "best looking" egy végtelenségig tágítható fogalom, szal az összes elhangzó vélemény egyidőben lehet valid.
"A "best looking" egy végtelenségig tágítható fogalom, szal az összes elhangzó vélemény egyidőben lehet valid."
Pontosan ez a lényeg. Én sose mondtam, hogy a Dying Light PC-n ultrán ugyanúgy nem best looking, vagy akár a Witcher 3. Én csak azt mondom, az UC4 best looking, mert így gondolom, és jövő hónapban a W3-ról is ezt fogom mondani, amikor majd újra elkezdem - végre az összes DLC-vel.
De talán úgy "objektívebb" a megközelítés, hogy az UC4 a jelenlegi legfilmszerűbb élmény. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.05.25. 09:54:56
BEST looking. az eleg egyertelmü. tehat vagy el kell hagyni (mert olyan nincs hogy A legjobban kinezö jatek, mikor tegnap este rakotottem WiiU-t elöször az OLED-re es majdnem agyrakot kaptam ott helyben MK8 kozben... jo ertelemben), vagy kiegesziteni: ONE OF THE best looking GAMES. na ez igy mar tenyleg igaz, nagyon is.
Az hagyján, de még nekem is lehet, hogy kedden best looking. Aztán szerdán már nem, de csütörtökön megint az. Az, hogy valami szép, meg jól néz ki pusztán emócionális alapokon nyugvó megállapítások. Az, hogy valami tetszik, az annyi, hogy milyen hatással van rám. De ahhoz én kellek, meg a pillanatnyi hangulatom, a kedvem, hogy hogyan ébredtem, hogy épp mennyire kúrták fel az agyam, hogy épp megdunám-e Elenát, ha létezne, és itt állna mellettem (kegyetlenül...), ésatöbbi. Az, hogy valami tetszik, annak öblös részét én adom bele. És én nem vagyok ugyanolyan...soha. És ami durvább: még irányítani is tudom, ha nagyon akarom!
Jah, igazatok van. Azért örülök, hogy ezt kiveséztük. Emóció az van, most tartok 50 óránál az UC4-ben, ugyanúgy hitetlenkedek egy-egy helyszínen, mint eleinte. Úgy számolom, nagyjából még 10 óra és meglesz a platina, feltéve, hogy sikerül elsőre a speedrun.
A videót amúgy én nem néztem meg. :-D Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.05.25. 10:04:01
Ha egy videónak az a címe, hogy "one of the best looking..." akkor senki nem nézi meg. Vagy kevesen, akiknél viszont nem fogja kiverni a biztit, mert mondhatni polkorrekt. Viszont a tökömse melózna egy videóval azért, hogy senki ne érdekeljen, de legalább polkorrekt legyen :D Azt tudom csinálni kussban, magamban is ;)
"PC gamer here for what it's worth but I'm a huge UC fan, as far as I'm concerned it's graphically the best looking game ever made as a 'package' - In certain areas other games may just top UC4 but not as a total package. Animations, Facial expressions, etc is just on another level."
Kurva egyszerű a kérdés, ránézel és látod hogy a többi nem néz ki így, sem animációk terén sem semmi. Ez a Witcher 3 meg egy nagy hólapát, kb annyira van köze a szépséghez meg animációk terén az U4-hez mint az U4-et összenézni egy fa paddal az egyik köztéren.
Köze nincs hozzá. Witcher 3 sandbox, egy sandbox kinéz ahogy kinéz, sohabüdöséletbe nem fog úgy kinézni egyazon generációban mint egy kisebb terű, tartalomban leszűkített játék, ez lehetetlen, hacsaknekm 80x annyi erőforrás áll rendelkezésre.
Nem az a lényeg hogy melyik játék szép a sandbox vagy más stíluságoz képest, hanem melyik játék néz ki a legjobban. Sem fps rték sem pixel mennyiségről szó ninxcs, sem az hogy mekkora területek vallak benne, semmi.
Witcherből, meg crysis-ból lehet fényképezni orrba szájba mindent, mert ilyen helyszíneket, ilyen karakterekkel nem fogsz látni benne.
Ennyi. Nincsen szó sem fanboy-ságról sem semmi.
Lehet itt rugózni bármin, én is kértem már képeket Witcherből, az a gáz hogy nem fog tudni senki dfényképezni onnan értékelhetőt, az isőjárás moszgás közben dob rajta, de amúgy a karakterek fapofájúak, a mozgásuk hát nem sértegetni akarom de elég szar ehhez képest.
Crysis 3, meg annak ellenére hogy csak egy fegyvert látsz a nagyobb területek korántsem olyan látványosak mint a mendemondákban.
Szóval kb annyira érdemtelen unalmas ellenkezni az ilyen kijelentésekkel, mint ilyeneket kijelenteni. Míg U4-ből vannak képek, videók, elemzések, addig a többi játékról csak porhintés van meg szövegelés. Félre ne értsd engem nem zavar, de feltétlen szükséges kritizálni, akkor legyen már valami látszata és oka is.
Tehát ne sértődjön meg senki, de azért a saját ízléstelenséged próbálod mindenkire ráhúzni. Képtelen vagy a helyén kezelni bármit. NE. Ez nem a tiszta kép, ez a TE véleményed, Egy mikrométerrel nem több. És ilyenből mindenkinek van. Ezer helyen leírtad már a véleményed a witcher3-ról. Senkit nem érdekel. Lapozzunk. Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.25. 18:18:52
Mielőtt végletekig belemásznál a bullshitbe ITT van példának egy blog képekkel és gifekkel amint tökéletesen látszik az animáció minősége és a látványvilág. Nem tudom TE min láttad a W3-at de az hogy "Witcherből, meg crysis-ból lehet fényképezni orrba szájba mindent, mert ilyen helyszíneket, ilyen karakterekkel nem fogsz látni benne." az ordít a bullshitről bárkinek aki a W3-at pc-n fullban tolta - és akkor a modolást még nem is vettük számításba. Hiába sandbox, a mai napig az egyik legszebb játék ami köröket ver rengeteg full csőpályás játékra, és bizony vannak szebb pillanatai mint az UC4-nek, főként a táj és bevilágítás kategóriában. A karaktereinek kidolgozása is igencsak durva noha olyan mimika nincs benne mint az UC4-ben még sincs oka szégyenkezni és abszolút egymás mellé tehető. Az animációkról pedig végleg felejtsd el a nézeteidet mert nemhogy sandbox rpg viszonylatban de más akár csőpályás tps viszonylatban is a legjobbak közé tartozik,elég csak az összefonódó gyönyörűen animált támadásról azt a gifet megnézni... Nem szebb az UC4-nél,de bizony vannak pillanatai amikor tud úgy vagy jobban is kinézni,és hiába írod le kismilliószor hogy lehetetlen mert micsoda erőforrás...Bizony az az erőforrás adott,úgy hívják PC... És a W3 sandbox létére ha összességében nem is éri fel az Uc4 összképét,azért igencsak oda tud pirítani.
Ennyi erővel beleköthetnénk az UC4 fotómódjába ami jócskán ráb*sz egy lapáttal a grafikára (LOD,postprocess,stb) amint belépsz a fotómódba...
Mindkét játék a műfajának a legszebbje,valamint a legjobbja is egyben jelenleg és igen magasra pakolták a mércét, de hülyeségeket ne irogassunk már egyikről se...
Ahogy Moby IS és a többiek IS úgy én IS kérem: NE folytasd a bullshit áradatot és lapozzunk...
Le lelehet írni minden véleményt, csak ne rúgjuk már rá az ajtót egymásra könyörgöm. Kb ez megy: "Szerintem aki szerint a witcher3 nem szép az egy vakparaszt. Kész, pont, ennyike. PONT. PONTOCSKA. No offense, nem kell senkinek megsértődni, és akinek nem inge ne vegye magára". Na nem. Ezt dobjuk mindenkorra ha lehet.
Ez így ebben a formában teljesen rendben van de az amiket itt lentebb olvastam na az neeeeeem vélemény hanem tényként beállított bullshit.:)
Egyébként kíváncsi lennék ha egyszer az életben megélném hogy az ND pc-n szabad kezet kapva Highend vga-ra optimalizálva játékot csaphatna ki, mit alkotnának ha egy ps4-ből ezt kirakták...Szerintem még az utcák is leszakadt állkapcsoktól lennének tele... Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.05.25. 19:28:45
No offense nem is olvastam visszább annál,azon leragadtam. Nekem ez a két játék az utóbbi évek etalonjai.:) A remény hogy még van kiút az 1-2 évenként kiadott copypaste tengerből és van minőségi kiemelkedő játékfejlesztés is még.:)
Nem, ez nem így megy. Itt az megy hogy Uncharted topikban, Uncharted-ről ír valaki egy véleményt és arra jön egy ellenvélemény, példázva más játékokat, erre (azaz értsétek szó szerint) ERRE mint válasz megy hogy ha már szóba került, kérhetünk akár képeket is, úgy tétje is van a dolognak akár)
Nem én akarom másnak bemesélni azt hogy a Witchernek amúgy igénytelen a növényzete, hanem azt mondom hogy ha MÁR (értsétek szó szerint), ha már SDZÓBA kerül, mutassuk, mutassátok is meg, ne csak leírva lássuk, ha okés a dolog én is azt mondom majd hogy faja, de eddig egy képen sem láttam még szebbet.
Addig meg nem akarom ráerőltetni senkire, de fordítva sem fog melli, mert amit nem látok azt szöveg után ti sem hinnétek el. :)
Én még a feleilyen gagyi 25 fps-es tps-nek is örülök csak télleg az legyen, ne mint pl a MGS amivé lett.
Amúgy tudom már milyen szóval tudnám leírni azt amit , vagy ahogy én látom a W3 növényeit, mint a festményeken, mikor így elkenik a fetéket, nem kontúros annyira vagy hogy a szarba fogaémazzak, hanem kicsit "maszatos". Persze nem vagyok naív értemén hogy nagy helyszíneket betölteni Crysis füvekkel az nem futott volna el a konzolon. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.25. 19:40:20
el tudom kepzelni, hogy mit szerethettel benne az sg szerte hires angol tudasoddal. nem a törtenetet, az is biztos. mit hát? gameplay? bujocska. abban legjobb volt az 5. Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2016.05.25. 19:40:26
Azt vágod hogy léteznek náma filmek a világon? Na ott hogyan éértik a nézők a történéseket? :D
Amúgy marha egyszerű nálam egy játékteszt. Leülök, elkezdek játszani, és ha faszra ráunok, abban nincs mem az a kellő adalék amiért rákapnék, sokszor nehz ezt szavakba önteni, sem jellemezni nem tudom, nem csak látvány, nem csak stílus, nem csak gameplay, én nem csak egy történet az ami meg tud fogni.
Bújócska? Milyen bújócska? Gameplay, igen előfordulhat...hogy ebben jobb-e az 5? A Resi 4-5-6 is jobb meg az ORC meg a többi is mint a régi részek, mégis a HD remastereket vettem meg és játszottam szarrá. :) Sőtt ott sem értem az angolt (tlejesen)...Hogy lehet ez? :D
Ha te tudnád hány sorozat volt régen a kedvencem és mára hányok tőle, lehet kifutnál a házból. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.25. 19:45:38
Beismerem azt is, vén fasz lettem, válogatós, sok dolognak nem tudok annyira örülni (a maradéktól meg elveszitek ti a kedvem), de hálisten 1 évbe azért 2-3 cím még akad. :D
Amúgy mond itt a virtuális szemembe, hogy végigvitted a MGS5-öt és változatos küldik vannak benne meg boss-ok mint a régi részekben (pl 1 vagy 3). És akkor ahogy lesz pénzem megveszem és azonnal végigjátszom!
ezt nem tudom beletolni a virtualis szemedbe, de pont a minap gondolkodtam (mikozben sirtam a Quiet's Theme-re), hogy volt a kezdeti nagy hype, aztan szinte mindenki 180 fokos fordulatot vett a vegere, csalodas, miegymas. pedig igy visszatekintve messzirol jo volt az a jatek basszus. es nem csak gameplay-ben. voltak nagyon epik momentumai, erzelmekkel tele. nalam az vagta tonkre, amikor kiderult, hogy meg lett vagva egy chapterrel. sosenem fogom tudni kiverni a fejemböl. es a butak maguk arultak el a bonus dvd-vel. anelkul boldogabb ember lennek. boldogok a tudatlanok, vagy hogy irtak mr jesus konyveben...
A kivágott chapterek nem lennének nekem gon, hiszen ha annélkül is kellő időre van story tartalom akkor nem gond. Csak nekem ez a valjuk be "monoton gameplay" régen meg volt vezetve érdekes szituációkkal, most meg mikor a csinálj majdnem amit akarsz ezzel a gameplay-el, kicsit belerozsdásodtam már a Grond Zero-nál.
Itt kizártnak vélem hogy legyenek olyanok mint psicho, vagy a wolf harca vagy bármi, a ninja, vagy MG5-ben a bossfightok, nehezen tudnám elképzelni, mert nem hallottam bossfightokkal kapcsolatban semmit, de ebbe a sandbox elképzelésbe ilyenek nem férnének bele szerintem.
Amúgy biztos jól játszható, szép letisztult, 60 fps.... De valahogy engem nem csinázott már fel. :)
Az a baj hogy azok táborát erősíted akik tolnak 1-2 játékot és akkor az az Zisten. Biztos így van ezt senki nem akarja senkitől elvenni, mert izlés kérdése, csak a világ nem 1-2 játékból áll, van ott még jó sok pl :
Azért ezek el vannak maradva az UC4 kidolgozottságától rendesen. Nem csak a textúrákat értem ez alatt, hanem a részleteket, az animációkat. De némelyik textúra a Crysis 3-as videóban is látszik hogy elmosott. Míg UC4-ben egységben van az egész. Lehet nem tűéles a játék, mint egy pc-n, de nem lehet azt mondani rá, hogy de a másik játék szebb.
UC4-ben a dzsungeles pályarész nekem a favorit. Ott már könnyezett a szemem a látványtól, alig tudtam különbséget tenni a valóságtól. Crysis 3-mál is majdnem megvolt ez az érzés, de csak akkor egy kicsit, mikor kiértünk az erdős New York-ba. UC4-ben meg majdnem folyamatos ez az érzés.
Ő ja PC-n játszottam warezza....annyi a tapasztalat, meg a GZ-ből levágni miről szól a gameplay... De mondom ebben tanácsokat elfogadok, ha azt mondod olyan mint az első rész kb akkor jöhet, hazudtolj meg. :D Imádnám, lenne mit játszanom a TR után. :)
3 éves játékról és baromságokat. A C3 van amiben elpi**ázza az UC4-et...Ahogyan a Witcher 3 is olykor. A karakterek arca például C3-ban lazán olyan minőségű (talán még jobb is) mint az UC4 ingame videójelenetei photo módban (magyarul még feljebb húzott látvánnyal)....
Hát ezt össze kéne nézni részletesen, mondjuk én nem láttam hogy foto modba megváltozna drake arca. Csakhogy ez a c3 és w3-ban egy sima skin az égvilágon semmi nem mozdul az arcán, max a szája, w3-ban meg hát az az 1-2 arc egy "ocsmány" háttérrel. De ez nem is baj, ez így vanik rendjén a nagyvilágban...a másik ami kulcsszó, az "olykor" :D
De mindegy tárgytalan ugorjuk át ezt a témát....:D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.25. 21:45:44
A nagy francokat. W3-ban minden van az arcokon, nagyon aprólékos és kimaaslóan szép. Ráncok, bőr, szemöldök stb... minden mozog ahogy kell. Színészi játékok nagyon profik, minden érzelem tökéletesen átjön. A legutolsó melléküldis NPC is kivan dolgozva. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2016.05.25. 21:50:18
Jelen pillanatban az UC4 a játékvilág F1-es Mercedese.
Van olyan, aminek nagyobb a célegyenesben mért végsebessége? Van. Van olyan, ami jobban betapad a hármas kanyarba? Van. Van olyan, ami erősebb időt megy a kettes szektorban? Van. Van olyan, ami kevesebb üzemanyagot fogyaszt? Van. Van olyan, ami jobban kíméli a kereket? Van.
És mégis az UC4-é a pole, mert a csomag minden része tökéletes, hibátlanul működik és nagyszerű egységet alkot.
Nekem lennének ötleteim min lehetett volna még korrigálni, mert a látvány és amit tol eléd tény hogy viszi az egészet. Nade a mechanika. Egyrészt nagyon jók a harcok, másrészt még jobb lehetett volna ha pl az AI nem mindig tök ugyan azt és ugyan úgy csinálja. Meghalsz és kezdődik előről minden pontosan ugyan úgy. Mekkora feeling volt a Gears Judgment ahol csináltak halál esetén több variánst, az ember nagyokat nézett amikor megmurdált és bekemplet hogy majd most megmutassa aztán tök más szörny, tök máshogy ledózerolt. Aztán a ládák már tényleg komikusság határát feszegetik, mindig előgurul 1 db valahonnan. Az AI hót béna, és talán a 18 vagy 19. epizód ahol a vízes, romos helyen kell menni és a szeme láttukra tünteted el őket, de 10 mp után konstatálják hogy hát ez van. Illetve ami nagy cheat, hogy ha magadra húzod az összeset, a vízbe beugorva megszűnik azonnal az alert. Lényegében odamentem, egyet agyonlőttem és mentem a vízbe.
Amúgy érdekes h a ládákkal túllőttek, de az autós sárba felkapaszkodást nem! Ez jó, mert azt hittem h mindenhol vontatni kell, de nem így lett.
Hát, ez a láda a játékmenet része, megértem hogy sokallod, de együtt lehet élni vele. Sokszor előfordul az is, hogy bakot tartanak egymásnak, és valóban, a kreativitás leginkább itt fogyott el, amikor valamilyen magaslatra kell feljutni, mert ott a vége általában bak vagy láda.
Persze az ellenfelek scriptelve vannak, az őrjáratok viszont képesek a pályamódosításra, ami tetszik. Mondjuk ha eleve kiszámíthatatlanabbak lennének, akkor a crushing fokozat szinte lehetetlen lenne.
Persze vannak hibái a játéknak, még ezt is emberek csinálták, de jó ilyen problémákról beszélni (vagyis "csak" ilyenekről), bárcsak minden játék ennyire össze lenne rakva... Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.05.26. 09:25:12
Nem kell ez a hangnem, pláne nincs arról szó hogy a TR tökéletes lenne, ja és ha urambocsá szófosásom van és írok a játékról, akkor megfogom tenni, akár ömlengés, ájuldozás akár más ( ugye egy szóval nem írtam le olyat, hogy rossz lenne ). És ha erre még értelmes választ kapok mint tette Amiga, a te böfögésedre semmi szükség.
Az U4. is messze van a tökéletestől, mint minden videojáték. Olyan nem is lesz soha, viszont eddig talán a legközelebb van technikai szempontból hozzá. Igazából azért váltassz ki ilyen reakciókat a fórumozóktól, mint Kongy, mert olyan vehemensen akarod bizonyítani, hogy márpedig az U4. mégsem annyira faszányos mint azt itt sokan gondolják. A TR sem egy rossz anyag, csak kár hogy olyan iszonyatosan elcseszett benne a főszereplő, akivel a feministákon, a melegeken, és a perverzeken kívül túl sokan nem tudnak azonosulni.
A helyzet az hogy csak a tökéleteset lehet írni, aki nem így teszi az biztos kap a pofájába. Noha én semmit nem erőltettem, egyszerűen írtam pár sort, ami valaki vagy érdekel vagy nem. Ha érdekel reagál rá érdemben, ha nem akkor inkább kussoljon mint sem ugasson. Nem szóltam be senkinek, nem gyaláztam a játékot, egy rossz szót nem írta, pláne nem személyeskedtem.
Borzalmas h mindig itt lyukad ki mindenki, vagyis írni csak azt lehet amit más gondol és az most a tökéletes, all time, sose volt jobb, sose lesz jobb stb... én nem így látom, ja de ettől még kicseszett mód nagy élvezettel és ámulattal játszom.
Lehet írni bármit, de ha valaki itt elkezd kicsit ömlengen, és ne adj Isten párhuzamba állítja mondjuk a TR-rel, vagy, bár nem igazán passzol ehhez, a QB-kel, te megjelensz kivont karddal, és védelmedbe veszed azokat. De ezzel sincs baj, csak ha valaki ellentmond neked akkor nem kell megsértődni.
Állítsa, szépen válaszolok rá ha úgy tartja kedvem, ha meg csak idétlen fika ( volt itt bőven ), akkor elmegyek mellette.
Bármikor összemérem a TRel az UCt, de győztest nem fogok tudni kihozni, annyira más és annyira másban jobb és szórakoztatóbb a két cím. Nem utálom őket, mindegyiket élvezem a lehető legjobban és fel sem merül bennem hogy most azért mert az az UC4 a sába kell tiporni a TR, ráköpni, felgyújtani és eltemetni. QB meg aztán olyan teljesen más téma, hogy idekeverni már a teljes leépülés eredménye, az a szint amikor már csak azért rúgni kell rajta egyet.
Párhuzamba állítás legtöbbször olyan együgyü módon megy hogy a TR szar, a QB mégszarabb. Namost párhuzamba lehet állítani őket, kielemezve a mechanika részleteit, előnyeit, hátrányait, hiányait. Van az UCnek és van a TRnek is. Van közös pontjuk, de több az olyan ami nem fedi egymást, így amikor az UC4 dózerolja a TRt, mindig felmerül bennem a kérdés, hogy miben? annyira más a mechanika, desing abban.
Én imádom a TR 2013-at és várom már, hogy év végén láthassan a 2015-öt is. Direkt nem is nagyon néztem bele, úgyhogy kevesebbet ismerek még mindig abból, mint amennyit az UC4-ből ismertem. De az is igaz, hogy amikor a TR 2013-nak vége lett, nem fizettem be azonnal a második körre, itt meg most kezdtem a negyediket (a speedrun achi miatt). Szerintem még soha nem játszottam négyszer egymás után végig egyetlen játékot sem, így az én életemben ez mindenképpen történelmet ír.
Így negyedszerre azért már kijönnek a hibák nekem is, de számomra ez tényleg olyan, mint hogy Jennifer Lawrence testén is látni bőrhibákat, én mégis szívesen megnézném azokat a hibákat egy kicsit közelebbről is.
Az UC4 egy hibátlan élmény és az elegáns visszautalásokkal az előző részeket is kerekké teszi. Talán sehol máshol nem láthatunk ennyire filmszerű élményt, ahol a hangsúly az animáción van, de helyenként a fotorealisztikusság is jelen van.
A lakatlan szigetre ettől még lehet, hogy a Mass Effect Trilogy-t vinném, júniusban pedig újrakezdem a teljes Witcher 3-at, amibe nyilván legalább úgy el fogok veszni, mint most ebbe.
Bloodborne és Until Dawn után erre tudom azt mondani, hogy megmentette a PS-t, erre a háromra már érdemes konzolt venni (és behúzni a ND-remasteredeket, meg a többi jó kis játékot persze).
Ez egy 9/10-es játék, amit érthető módon 10/10-re is értékelhetünk, mert sok másik 9/10-es elhalványodik mellette. De ha eleve nincs tökéletes játék, akkor is mondhatjuk, hogy 10/10, hiszen minek szőrözzünk.
Minden másra ott a MasterCard.
Amúgy annyit még, hogy nem értem miért nem tudnánk mondjuk a 2 új TR-t összenézni ezzel? TR-ben lehet a végefelé más lesz, de a Reboot, meg ez a rész eddig végkép nem tudnám felhozni javára a tombokat, itt is annyira jó értelemben véve együgyü feladvány vannak, ha fogalmazhatok így, mint az U4ben. Az hogy a pályákon 100 kis loszart lehet felszedni az max időhúzásnak jó, de rémunalmas sokszor. Animációk gyengébbek. A látvány meg hát közesincs kategória. A karakter ami jól néz ki szerintem a környezet kidolgozottságához képest, van sok épület, de full középszerű látvány terén.
Amiben más szerintem a Tomb, a felődés téma, az hogy állatokra is vadászhatsz, meg hogy vissza lehet térni a régi helyszínekre.
De az is olyan hogy na gyors az új képeségemmel szedjem már fel a 64 keci dobozt hogy végre közelebb legyek a 100%-hoz.
Én legalábbis így érzem eddig. Mert kicsit érdekesebb lenne ha az új képességek nem egy 2 négyzetméteres barlangot nyitnának 2 farmolható itemmel, hanem új területeket.