Néztem gameplayt és nekem is az jött le, amit írtál, hogy az atmoszféra jó és a grafika is, de az akció az valami rémes, meg néha vontatottnak éreztem a párbeszédeket. Ha le lesz akciózva lehet behúzom. De én jelenleg a Stygian Reign of the Old Ones-t várom. Az mondjuk teljesen más koncepció. :)
Pár óta utáni benyomások: - a játék leginkább egy point and click kalandjátékra emlékeztet, az egyes küldetések lineárisak, vadászol tárgyakra, bizonyítékokra, nyomokra és a végén öszerakod őket (kb mint egy régi Lucasarts kalandban az egyes tárgyakat, egymásra pakolva), amíg tovább nem enged a játék, - akció felejtős.
Lényegében a készítők előző játékaira, a Sherlock Holmes játékokra hasonlít a leginkább. Az atmoszféra viszont ott van, nekem jobban bejön, mint a CoC.
Ne már,ez most komoly. Azért mert egy szarul sikerült játék egy témát dolgoz fel, akkor valószínűleg egy másik fejlesztőcsapat, de ugyan azt a témát feldolgozó játéka is szar lesz? Ez most komoly, vagy mi van itt most?
Pár percet belenéztem. Hát, open world, kb GTA (light) Lovecraft, ami jobban hangzik, mint a valóság. A grafika közepes, semmi egetrengető, a szinkronok viszont nagyon jók. Atmoszférához kell még pár óra, hogy megítéljem. Inkább nyomozós játék, mint a gyártó Sherlock Holmes játékai meg picit talán mint a Vampyr volt. A lövöldözés benne eléggé gagyi, rossz az irányítás, nyilván nem az akción van a hangsúly.
Teljes árat nem ér meg. Sale-ben nagy kedvezménnyel talán. Ha valaki szereti Lovecraftet. Egyelőre nem annyira sétaszimuláció, mint a CoC volt, de ez majd még elválik.
Mindkettő lovecraftos game.
Ismét csak adott a kérdés, hogy a kettőnek mi a bánat köze van egymáshoz?
Csak mert a call of chulchulu se lett jó, sétaszimulátor lett abból is.
A törés sebessége és a játék minősége közt mi a kapcsolat? Az egyik attól függ, milyen védelmet használnak, ami ha nem a legjobb (és legdrágább) akkor érdemben teljesen felesleges is (és azok is egyre kevesebbet segítenek), innen egy egyszerű gazdasági számolás a kérdés, mennyibe kerül a védelem, és mennyi a kalózkodás gazdasági mérlege (szvsz egy jó játék esetében ez pozitív, rossz játék esetében meg leszarom.) A minőség meg próba vagy videok alapján eldönthető.
Az a gáz, hogy Lovecraft és a "lovecraftian" filmek, játékok, nagyon messze állnak egymástól. Eleve Cthulhu ítosz nem egyenlő Lovecrafttal. Van egy sorozat az egyesület oldalán, szépen lassan csepegtetik, rendszeresen jön ki új része: http://lovecraft.hu/category/cthulhu-mitosz
Az, hogy meg nem tetszenek a munkái, az ugyebár egyéni ízlés kérdése, simán érthető.
Érdekes ez a Lovecraft. Most kezdtem el angolul olvasni a műveit, de eddig számomra érthetetlen mit szeretnek rajta annyira. Kicsit túlértékeltnek tartom, de ez csak egy magányvélemény. Mondom ezt úgy, hogy imádom az összes olyan filmet, játékot ami "lovecraftian".
"Aki idei premierrel számolt, csalódni fog: a H.P. Lovecraft műveiből építkező detektívjáték premierje csak jövő tavasszal várható. Egészen pontosan 2019. március 21-én kerül a boltokba a The Sinking City PC-n, Xbox One-on és PS4-en."
Az ukrán illetőségű Frogwaves csapata leginkább a 2002 óta szorgosan készített Sherlock Holmes-játékaival vált ismertté (pillanatnyilag a Sherlock Holmes: The Devil's Daughter című epizódon dolgoznak éppen), most azonban elérkezettnek látta az időt a csapat, hogy a hosszévek során felhalmozott fejlesztői tapasztalattal valami nagy volumenű, mélyebb játékélményt nyújtó program megalkotásába fogjon. Ez lesz a The Sinking City, melyet a mai napon leplezett le a csapat a nyilvánosság előtt.
A program az 1920-as évekbe repíti vissza játékosokat, magánnyomozóként pedig New Englandbe, a Massachusetts-i Oakmont városába szólít minket a kötelességünk. A települést elöntötte az árvíz, azonban ez sajnos nem a hatalmas esőzéseknek, hanem természetfeletti lények tevékenységének köszönhető, amitől a helyieken szép lassan eluralkodik az őrület.
"A The Sinking City nagyobb, mint eddig bármelyik alkotásunk, de úgy éreztük, hogy ez a helyes következő lépés számunkra: a nyomozás átültetése egy szabadon bejárható, nyitott világba. És úgy gondoljuk, hogy ehhez tökéletes környezetet biztosít Lovecraft univerzuma, illetőleg a Cthulhu mítosz." - áll a stúdió honlapján megjelent bejegyzésben. (forrás: ign.hu)