ezt is embere válogatja. lehet szépre csinálni az ilyet is. ott van pl a x rebirth ami nekem kifejezetten jobban bejött grafikailag mint az x4 :D pedig sokak által az utóbbit mondják szebbnek,de volt abban a grafikai megjelenítésben valami ami megragadott. meg ugye egy jó játékélmény,hatalmas térképen röccenés mentesen sokszor többet ér mint a csilivili grafika. mondhatnám a factoriot is,hatalmas kedvenc,nagyon bele lehet merülni ha játszol vele,viszont ha csak rápillantassz,grafikailag nem kiemelkedő.
A MINIMÁLGRAFIKÁT miért erőltetik mostanában? Menő? Vicces? Nem korlátozza a játék sebességét?
Mert szerintem egyikre sem jó. És már annyira nem is poén, mert minden második játék ilyen butusnak készül grafikailag.
Ekkora egy pálya:
Feature ami vonzó lehet: - Full multiplayer with up to 16 other players, either cooperatively or competitively. - Core game data itself is created and loaded using the tools available to all modders, and includes a detailed asset editor for making new buildings, vehicles, or any of the assets in game. - Alagútban kanyarodik út/vasút. - Tervben van a tolatás beleszerkesztése. - Ingázó és intercity utasok
Viszont a discordot olvasva, azért van még sok korlátozó tényezője. Azt meg egyből látni, hogy nem a valós hálózatok kiépítésére ösztönöz. Láthatóan nincs sok köze a vasúthoz sem, mert porszállító kocsikban viszi a éghető folyadékot.
Már dec 4-re volt megjelenési dátum, de mégsem lett feloldva. Most még készítgeti és pár kulcsot kiosztott. Kb fél év múlva érdemes csak ránézni. Addig Openttd.
art of the rail, még igencsek készül,de első ránézésre lehet belőle valami. egyszerűbb grafika de sztem mutatós igy is,hátha cserébe kapunk giga mapot ,moddolhatóságot és röccenés nélküli sok fps-s :D
Nem. Hat perc után kezdi csak. De erről nem mondanak le. Szaggat ha kell, ha nem!
Valami ficsőrt szerettem volna. Ami segítségemre van a játékban. Olyat pöllő mit a szabad platform választás a legutolsó frissítésnél. Vagy bármit, ami azt sugallja, hogy megint pénzt adjak ezért a játékért, mert a fizetős déelcé listájától nem kezdett csillogni a szemem. Komolyan gondolták, hogy a temérdek mod mellett nekem pénzért fognak adni egy marék járművet? Tényleg? A kovid mindenkinek elvitte az eszét?
Optimalizálás? Piha! Kotrollerből nekem eddig csak bajom származott. Amikor egy pc-s játékot portolnak, annak mindig sírás lesz a vége. Ez alól nincs kivétel. Vanilla járművekre újfent említhetném azt a néhány ezer modot, ami elérhető a játékhoz. Javítások. Hmmm.
Próbálom izomból tolni a játékot, hogy tetten érjem a javulást, de egy szinte üres térképpel ez képtelenség.
Jól érzem, hogy most tulajdonképp nem kaptunk semmit? Reszeltek itt-ott, de semmi újdonság. Rámennek a konzolra és előkészítik a fizetős déelcét. Vagy van bármi, ami elkerülte a figyelmem?
és bejelentettek egy fizetős DLC-t. 2 scenario, és néhány jármű.
Idén lesz 4 éves a játék. Gondolom nem, nem akarják a Transport Fever 3 at kiadni, inkább a DLC-vel akarják a költségeket fedezni. Épp ezért fogom szerintem megvenni. Sajnos más még nincs ilyen közel az openTTD-hez. Mégha itt fos is a motor.
Valamiért azt hiszik a másik szállítmányozós játékkészítők, hogy a négyzetrácsos építkezés és a 2D-s nézet miatt volt akkora sikere az openTTD-nek. Pedig nagyon nem. Az igazi ok szerintem a minimális rendszerigény, nagyon erős, akár játékmechanikába belenyúló moddolhatóság, hatalmas térképek és a multiplayer.
És tényleg! Nézem a honlapjukat, a steamdb-t, amin látom, hogy dolgoznak, a fácsét és pont a gőzt nem. Mondván, hogy ott jelenik meg legkésőbb. Erre...
Lehet, hogy én vagyok nagyon suta, de az 1. fejezet 3. küldetésében hogy a fenébe tudom megváltoztatni a hajó rakományát? Elküldöm Port Ellenbe a hajómat, hogy hozza már el azt a rohadt whisky-t, de az istennek se akarja berakodni, csak acélt szállítanak a hajóim. Az agyam eldobom...
Esetleg ha bírja a géped, akkor érdemes bekapcsolni az experimental map méreteket, és ha modokkal nyomod, akkor az achik engedélyezését modok mellett. De nagy térképet csak akkor érdemes beraknod, ha nagy távolságokkal szeretsz játszani. Vagyis nem egymás hegyén vannak a városok és az ipari épületek, mert elég hamar letérdelteted a géped.
Itt egy példa, hogy én milyen térképeken szeretek játszani: 11.5 × 34.5 km ( összehasonlításul a Very Large 1:1-es térkép 16 × 16 km) A hegyek 1,2-1,4 km magasak, a víz értelemszerűen 0-án van. A városokat a kép erejéig automatával raktam be, ipari épületből is csak annyi szokott lenni, hogy minden várost ki lehessen szolgálni. Kiveszem az automata alapítást és bezárást, de a gyárakat olyan helyekre rakom el, hogy kihívás legyen elérni.
Itt meg pár egy másik térképemről. Igen, az aprólékos díszítéshez nem nagyon értek...
Alapvetően nem kell hozzá modokat leszedni, de ahogy tartja az ízlésed. A legjobb ha játszol, és érzel valamire igényt, akkor utánanézel. Ha befejezted az első térképed, utána átnézném a helyedben a Misc kategóriákat, ott vannak a game changer dolgok. Különösen a térképgenerátorokat ajánlom. Ezen felül az állomásokat is átnézném, ott is van egy két dolog ami jól jöhet.
Ma megvettem a játékot. Egyelöre a Chapter 1 3. küldetésénél járok, de a kérdésem ettöl függetlenül az lenne, mely modokat érdemes felrakni a játékhoz? Vagy muszáj egyáltalán modokat felrakni?
A TF2 nem használja ki a jobb gépek tudását, szóval egy nagy pálya jó gépen is ugyanúgy akadozni fog.
Sziasztok! Most cseréltem számítógépet. Transport Fever 2-höz esetleg privátba tudna valaki küldeni egy olyan free pálya mentést, amivel megizzaszthatnám a gépet. Ha van rajonlói oldal, ahol mentések vannak, akkor akkor az is jó. Én jelenleg küldiket csinálom, most végeztem a chapter 1-gyel. Indai volt eddig a leg-erőforrás igényesebb pályám, de full beállításokkal meg sem kottyant. Oké, ez nyilván nem egy liga a free pályákkal. Kíváncsi lennék rá, honnantól "optimalizálatlan" a játék! Köszönöm!
Nálam a Railroad Online tetszett meg kezdetben nagyon, de kezd elvérezni a fejlesztőcsapat.Már kettő nagy lemorzsolódás is volt...
Pedig az alapötlet rohadt jó. FPS-ben kell megépítened a hálózatot, és neked kell vezetni, váltót kezelni ki- és berakodni. Ja és multis!
Sajnálatos. És az is, hogy még fejlesztik, ahelyett, hogy nekiállnának és elölről újracsinálnák az egészet. Ugyan ez a helyzet az X4-el is. Most jelentették be, hogy még nem jelentik be, de terveik vannak vele. Hát az baj. El kellene engedni és nekiállni dolgozni a mai feltételeknek eleget tevő játékoknak!
De nem is ezért jöttem.: Sokszor felmerül baráti körben, hogy én egy végtelenül egyszerű "buta" a maga korában is túl egyszerű COMODORE-os játékkal milyen jókat játszottam. (Jobbára gúnyolódás formájában!) Úgy, hogy én is csak sejtettem, hogy mit kellene csinálni. A környezetem meg tök hülye volt hozzá. Na ezt a játékot megcsinálják pc-re! Persze akkor nem pontosan így nézett ki, de a lényege ugyan ez volt. Vonatokat kellett rendezni.
Én már rég uninstalltam, és szerintem a mentésem sincs meg. Meg másrészt nem is hiszek benne, hogy egy szar enginenal egy mod majd csodákat fog tenni :)
Ezzel az optimalizálással lehetséges-e, hogy i3 processzoron is elinduljon a program?
Persze-persze. Nyilvánvaló volt. Ezért is írtam, hogy talán Borgnak van élő belakott pályáról mentése... Vagy bárki másnak aki érez magában annyi erőt, hogy kipróbálja.
A leírás alapján ez a late gameknél okozhat javulást, mert nagyrészt a megjelenítendő poligonokat csökkenti le. Az engine szintű dolgokba nyilván nem tud beleszólni.
Kipróbáltam. Nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nagyon kevés járművem van. Egyet viszont biztosan tudok: Az akadásoktól a büdös életben nem fogunk megszabadulni!
Már csak egy szép nagy belakott térkép kellene hozzá... A tesztelés Borg-ra marad.
Ezt kifejtenéd? Mert ha az a kérdés, hogy a már megkezdett játékba tudsz-e újabb modokat berakni, akkor TERMÉSZETSEN! A játék kezdésnél LOAD GAMES majd lent modoknál SELECT OPTIONS és ott bepipálgatod amikre idő közben feliratkoztál. Ha nem így értetted, akkor magyarázd el.
Lenne egy kérdésem.Transport Fever.2-ben, a mentett játékba hogy tudom berakni utólag letöltött módokat?
Sziasztok, majdnem teljesen kész a Transport Fever fordítása (az első részé, a másodikat egyelőre nem tervezem fordítani), segítséget keresek az európai kampány teszteléséhez. Végig kellene játszani, képeket, esetleg videót készíteni a feladatokról, értesítésekről, stb. Aki szeretne jelentkezni, írjon itt privit vagy üzenetet a honlapomon: lajti.hu
Nálam az affektáló majmok a bitófáról indulnak. Ha valamit nagyon tudnak és fontos információkkal látnak el, akkor ESETLEG (!!!) amnesztia. Egyszerűen nem értem, hogy miért kell nyávogni, túlhangsúlyozni, túljátszani, hogy ők most közönséghez beszélnek. Színésznek képzelik magukat? És ha igen, akkor sem jobb a helyzet, mert akkor meg RIPACSOK! Szóval így értendő...
A több magért/szálért én is hajlandó lennék fizetni egy kisebb vagyont!
"Csupa olyasmit csinálnak, amit modokkal már el lehetett érni korábban is." A megosztott több platform-os dologra is van mod? Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2022.03.24. 18:38:11
Csupa olyasmit csinálnak, amit modokkal már el lehetett érni korábban is. Majd ha rendes multicore támogatást, meg modern videokártyák jobb kihasználását jelentik be, arra talán felhúzom a szemöldököm. De lehet, már arra se. Túl régóta döglődik ez a játék már.
Hmm Nem lehet rájuk azt mondani, hogy kapkodó idegbetegek. Szólnak február elején, hogy majd szólnak márciusban, hogy valamikor kiadnak egy bétát. Csak lassan higgadtan srácok! Mi itt leszünk.
Az furcsa lenne, ha azt is megengednék, hogy személyvonat befusson teher vonat peronra. Valószínűleg megoldani is nehezebb.
Nekem is nagy forgalmúak a vonalaim, és ahogy mondod, nagyon lassú az egyes peronoknál a szerelvények 'cseréje'. Ez a dupla hurok trükk jól működött a TF1-ben, nekem ott még egy tripla is volt egyszer, hogy el tudja vinni a nagy nyersanyag igényt..
Így van. Ez főként azokon segít, akik próbálnak a valóságra hajazó hálózatot kiépíteni. Pl. nekem nem kell stílust váltanom, mert a jelenlegi váltókörzeteim megfelelnek a mindenhonnan mindenhova elvnek. Viszont te is megtarthatod a stílusod, mert ez a funkció nem lesz kötelező. Már most is van benne útvonalkereső, ami csak a vonal kijelölésekor dolgozik. Már akkor is figyeli, hogy mely vágányok elérhetőek az állomáson. Olyanra számíts, mint az OpenTTD esetében. (onnan még a programozható jelzők hiányoznak)
Itt még egy nyitott kérdés van. A vonat majd bármelyik elérhető vágány közül fog választani, vagy én jelölöm ki, hogy melyek közül választhat. Utóbbi lenne a szerencsés, főleg a vegyes állomásokon.
Mert nem futottál bele olyanba, hogy a körmödet lerágtad, mert olyan lassan cseréltek a végállomáson a szerelvények, hogy lement a nap. Amikor annyira telített vonalat hozol létre, hogy ez is számít, akkor hidd el, hogy van értelme a bármelyik vágánynak!!! De még mennyire, hogy van! Erre ugyan van egy trükk, de azt meg ritka hülyén kezeli a játék. Mégpedig az, hogy duplán jelölöd ki a vonalat. Elkezdet az egyik végén mondjuk egy dupla állomás egyes vágányán, bejelölöd a köztes állomásokat ha vannak és a végén szintén az egyesre teszed. Aztán jössz visszafelé, de amikor elérsz a végére nem fejezed be az utolsó (Végállomás) előtti állomáson, hanem beteszed a végállomás kettes vágányára. Újból végig mész a teljes vonalon a másik végén is a kettesre teszed sattara - sattara. Ha jól telerakod szerelvényekkel a vonalat, előbb - utóbb kialakul az a rend, hogy egyik szerelvény az egyes vágányra áll be, a következő meg esetleg a kettesre. Ez egy dupla hurok. Nem azt mondom, hogy én találtam fel, de nekem nem mondta soha senki ezt a trükköt. És mint ahogy említettem, van egy baromi nagy hátránya. Mégpedig a játék intelligenciája. Mert előfordulhat, hogy a játék feltesz valamilyen árut a szerelvényre, amit úgy gondol, hogy csak a "második körben" szed le. Na az a méreg nem a cián!
Röviden és tömören: Kell a több lehetőség az állomásokon! És az örök tanulság: Ebben a játékban mi csak szépek lehetünk. Okosak nem!
Csak József István megjegyzésére reagáltam, hogy ő nem tapasztalt hajótájékozódási hibát. A szabad peronválasztás csak akkor számít valamit, ha nem csinálok annyi vágányt az állomásra, amennyi vonalat hozzárendelek,. Ha meg kevesebb vágány van, és használni szeretném a beharangozott új feature-t, akkor elérhetővé kell tenni az állomás összes vágányát mindegyik irányból beérkező sínhez. Lehet, hogy a valóságban általában így van, de ez jócskán megnöveli az állomásra bevezető vágányterület hosszát. Vagy félreértek valamit?
Divat mostanság pátyolgatni "régi" játékokat. Ami szép dolog, de talán nem a sírból kellene visszarángatni a halottakat, hanem kellene végre csinálni egy újat, ami a mai vasak kapacitását kihasználja. Ez így csak a munkaerő az idő és a pénz elfecsérlése.
És hát ez a legnagyobb baja ennek a játéknak, szóval mostaztán végre minden rendben lesz :D
Nálam előfordult, hogy egy hajó a folyón létrehozott útvonalának egy részét a szárazföldön tette meg.
Reszelgetés Érdekes az, hogy a vonatok a pályaudvar bármelyik vágányára beállhatnak. Mindenképp segít gördülékenyebbé tenni a játékot, csak az OCD-seket fogja zavarni, hogy nem arról a peronról fognak elfogyni az emberek vagy az áru, amelyik mellett a szerelvény áll! A hajótájékozódásban én nem találtam hibát eddig sem.
Az miért van hogy össze-vissza hordják az árut? Kéne városba tégla, vinném a téglagyárból, oda viszek követ... de nem a városba viszi a téglát (vagy csak nagyon keveset) hanem vissza a kőbányába :O Közbe a városba is kéne mert csak 30% a tégla ellátottság. A gyár több helyre is szállit de ebbe az egy városba valamiért nem nagyon akar
"We are happy to announce the release date of the next major Transport Fever 2 game update. The “Summer Update” will be released on Thursday, 8 July 2021." Vagy aki a teljes oldalt szeretné... Anemjóját! Rendesen megszalad a ceruzájuk! Végig sincs kedvem olvasni. Majd később.
Tudtok mondani egy jó felsővezeték - oszlop modot. A német volt fent, ami szőrén szálán eltűnt. Csak olyat találtam, ami mást is módosít, amitől egyelőre fázok! Még az orosz szimpatikus, de ahhoz meg sínpályák is járnak, amire szintén nincs szükségem.
Ne az egész processzort nézd, (Ugyan ez a fejlesztőkön nem segít) hanem csak egyetlen szál foglaltságát. VGA meg beállítás függő, mert igenis le lehet térdeltetni akár egy maximális fűvel is. Nem védem őket, csak ragaszkodjunk a tényekhez!
Meg az is igaz, hogy most kezdtem egy pályát és szinte semmim sincs. Talán 5 vonal 20 járművel. De már láttam akadást. Persze, ebben a fázisban ez nem annyira jellemző!!!
Mindegy is. Úgyis eljutnánk oda a beszélgetés folyamán, ahova már mindannyiszor, ezért gyorsan leírom: Amíg nem oldják meg a játékban a párhuzamosítást, addig nem lehet ennél többet várni tőle. Akkor se lesz gyorsabb, ha a fejlesztők a fejük tetejére állnak!
Ha ez így lenne, akkor a 4x-8x cargo modtól nem feküdne meg a játék, miközben a proci 2%-on malmozik, a videókártya meg annyin se. De reménykedjünk benne, hogy majd a summer update csodát tesz.
Ok, a játék nem szab határt a lakosság, a rakomány a stb... számának, csak éppen egy idő után már nem bírja valós időben számolni, és így mindenkinek az erőforrásainak a korlátai szabják a határt.
OK. Meglett. A nagyfeszültségű vezeték mod volt a hibás!
SEGÍTSÉG! Úgy látszik kijöttem a gyakorlatból. Visszatettem a játékot, hogy majd tudjam tesztelgetni az újdonságokat, Be akartam kapcsolni a módosításaimat és ez fogadott. Valamiről lemaradtam? Mi ez a sok hiányzó hógolyó? Hangsúlyoznám, hogy most települt vissza minden, tehát a modok is! Kicsit butusnak érzem magam!