Akkor esetleg vedd sűrűbbre az ipari létesítmények mennyiségét. Gondolom nagyon "le van húzva". Speciel az se nagy gond, hogy ritka. Én is olyan térképet készítettem amin alig van város és ipar, mégis szépen belaktam. Inkább csak ízlés kérdése. A szállítás ellenértékébe be van számítva a távolság is, tehát elméletileg nem lehet gond!
Az a problémám nekem, hogy ha új térképet kezdek, a random térképgenerátor(legnagyobb térkép) lehetetlen helyre rakja az ipartelepeket, és kibaszottul messze vannak egymástól egy adott lánc ipartelepei. Szóval szép és jó, hogy gyártsak olyat ami a városnak kell, de olyan messze vannak a lánc ipartalepei egymástól, hogy azt teherautóval összekapcsolni háát, hogy is mondjam, elég bizarr és nem hiszem, hogy költséghatékony. Fel van téve az industry mod is.
Ja, valami olyasmire gondoltam. Szóval ha van a közelben egy gyár, aminek a termékét el tudod vinni a városba, akkor érdemes először azt megvalósítani, akár közúton. Az meg fogja növelni a lakosok számát, ami magától értetődően a személyszállításra is jótékonyan fog hatni. A vonatokat, pedig a lehető legtöbb rakott kocsival, kell közlekedtetni.
Szóval könnyebb nagyobb lakosú városok között rentábilis személyszállítást létrehozni, mint kettő érintetlen esetén.
Viszont figyelj a zajterhelésre. Lehetőleg kerüld el a lakóépületek melletti vonalvezetést és teherszállítást, mivel ez negatívan hat a lakosság számára.
Továbbá ajánlatos helyi járat kiépítése a városokban.
Gondolom kielégíteni a városokat azzal hozzájuk tartozó a két ipari temékekkel. Így (is) növekszik. De majd Nohab esetleg kijavítja/kibővíti a mondanivalóm.
Nem árt, ha előtte felhúzod a városokat, de könnyebb nehézségi szinten akár vasúttal is kezdhetsz. A vasút amolyan nagyot kockáztatsz, de sokat nyerhetsz téma.
Csinálj egy mentést előtte,ha bizonytalan vagy és a sikertelenség esetén elég csak majd visszatöltened.
Olaj - finomító - üzemanyag - lakosság vonalat szoktam választani. Esetleg mezőgazdaság és étel. Mikor melyik kényelmes. A legtutibb útvonal, ha ezek közé esik a lakott terület és akkor mintegy visszaúton szállítják a lakosságnak a végterméket. Hogy szinte ne legyen üresjárata a járműnek!
Üdv Srácok! Rászántam magam a TF2-re. Abban kérnék segítséget, hogy akár 1840-be, vagy akár 1940-ben mivel érdemes elkezdeni a játékot? Mármint szállítási láncokra gondolok. A random térképgenerátor nem valami barátságos módon működik, elég "szarul" helyezi el az ipartelepeket és hátha tudtok tippeket adni. Köszönöm.
Hello! igen, fent van az industry expanded, gondolod, hogy szedjem le?
sikerült, addig matekoztam rajta míg összehoztam. nem kell 2 állomás.
Hello! Koszi a valaszt! Megneztem itt a kepeken, meg nalam a jatekban is, tenyleg ott van a Krisz fele vagonoknal az eloallat, a tej, meg a food is! Bocsi, kisse beneztem, elnezest kerek. Kar, hogy torolted az OneDrive mappat, megprobaltam volna ujra letolteni a fileket. Utoljára szerkesztette: TopGun, 2020.09.03. 18:39:49
használom ez egy sima savegame volt, csak optikai dizájnoltam. van egy térképem,amin már rég melózok ott szeretném használni. van még egy érdekes rész a síneknél, mindjárt csinálok róla vidit
egy állomás, ha két állomásból állítod össze,akkor 2 is lesz nem egy. írok neki megkérdem, ha válaszol megosztom.
Pont azt akartam mondani, hogy ezt össze lehet hozni több állomásból, az csak optikai csalódás, hogy egynek látszik. Az meg megint más tészta, hogy azt a részt egyben lehet törölni... Na jó Feladom. Aki készítette nagyon ügyes. És valóba meg lehet-ne oldani. Gondolom az nem szempont, hogy "egyben lehessen törölni". Ha két állomást rakunk egymás után akkor jelző sem kell bele, mert az állomásnak van sajátja, de ha VÉG-állomás, akkor egyébként is visszafordulnának, tehát arra se lenne szükség. Ha lenne kedvem megcsinálnám próbából...
Akkor, ha jól sejtem, tkp. több állomás van egymás mellé/után elhelyezve. Úgy ehez mod sem kell :)
https://1drv.ms/u/s!AoC3pXhCj-QzjPhEqWc-LsjvIwR9xQ?e=VJqB4I itt van egy pici videon is
Azt vágom,h a tf1-ben volt olyan mod. De, itt a srác megoldotta a tf2-ben sima állomásra. Egymással szemben áll a 2 vonat és veszi fel az utasokat. Az állomás nagy részét letette, aztán az első képen látható, h betett valami sínt meg lámpákat és már megy is.Az első képen a sárga rész az állomás,ami egyben törölhető a sötét rész meg ,amit oda rakott.
Azt egy állomás tudja. Legalábbis a TF1-ben még úgy volt. Természetesen módosításról van szó, de hogy melyikről...?!?!?
Üdv Ska! Azt szeretném megoldani,h 2 személy vonat egymással szemben egyszerre egy vágányra érkezzen meg. Van erre egyszerű megoldás?Találtam egy savegamet, amit befotóztam. Ott így oldotta meg a srác, csak nem jövök rá, hogy pébe csinálta. A lényeg,h közbetett egy sínt, amit mutatok is. Az állomást lehet törölni a beillesztett sín nélkül, tehát nem az állomás része az a darab, amihez ráadául signált telepített,amit ugye nem lehet állomás közepére. Viszont,ha arra a kis szakaszra sínt telepítek ott nem lesz suemély plató,azaz kihagyják az utasok. Huhh remélem érthető, videot is tudok feltolni. Tipp?
és a tej is vagy nem vagy alapos vagy meg sem nézted. a kérdéseidre választ adtam sőt privátban is egy jó párra. fagyás, szállítás... azt is mondtam míg nem szánsz rá,h megvedd nem fognak működni a steames mentett állások. ergo feleslegesen töltögetek neked felhőre 30gb , tudom,h nem gog működni.szívesen segítek, de feleslegesen sem akarok erre időt szánni.
Márpedig ott van az élőállat krisznél lásd a képet.
Meg mindig az a kerdesem, hogy valaki tudna nekem segiteni nekem TPf2-ben?
A Krisz MAV-os vagonjai kozul egyik sem tud sem elo allatot, sem tejet szallitatni,Megneztem az osszes vagont, kulon kulon, mind a kilencet! En egyedul csak egy Kanadai ceg szerelvenyeit talaltam meg Steam-on, akik tudjak ezeket a felteteleket teljesiteni, amiket elvarok: elo allat, tej. Kozuti szerelvenyt sem talaltam ezekre. Utoljára szerkesztette: TopGun, 2020.08.28. 14:58:05
Megneztem oket! az a gond, hogy az osszes alkonyvtar ures, amit feltoltottel,a 486-os modokban! Viszont siman tudok letolteni steam-rol ez hogy lehet? Ezeket a vagonokat fel tolthetned oda, ahova a tobbit, a sima modokat a 100-ast le tudtam normalisan tolteni, szoval, akkor nem ertem, hogy a nagyobb konyvtarat miert nem tudom letolteni? amiben a fontosabb modok vannak! Utoljára szerkesztette: TopGun, 2020.08.27. 14:39:28
Rengeteg vagon meg teherauto van, Krisznek a mavos vagonjai is tudják szállítani. Nekem legalább 10-12 vagon van hibbillis meg boxcarok. nem tudok mit javítani feltöltöttem az összes modomat, nincs mit javítani. De, már leírtam,h steames kapcsolat nélkül 100%,h nem fog működni.
Hello Skedek! Nem irtad meg este amit igertel az eloallatos szallitasrol tegnap este es az One Drivere feltett cuccokat sem javitottad! Varhatom, hogy vegre kijavitod oket?
Hello! Koszi a gyors valaszt! Egyenlore ugy nez ki, sikerult megoldani a vasuti eloallat, hus, tej szallitast, de azert varom, hogy Te mivel szallitasz? Marcsak a kozuti, a legi es a vizi szallitast kellene megoldani ezekre a dolgokra. 2013-ban vagyok, lehet, hogy a TGHyrt meg kesobb jon? Igen a hidrogenes vonat es van tobb valtozata is, tobb mod-al, mindet feltettem, de meg semmi, talan 2014-ben lesznek elerhetoek. Egyebkent irhatsz privatot is nem kell itt a topic-ot feleslegesen terhelni.
Szia! Én szállítok élő állatot,este hazaérek és megírom melyik modokkal. A hidrogénes vonat ez a "TGhyrt"? lehetséges,h korban még nem jársz ott. 2000 után jelenik meg valamikor.
Sziasztok! Én a TPf 2 vel játszok és több problémám is van, ebben kérném a segítségeteket, hogy mi lehet a megoldás? Az a probléma, hogy feltettem egy modot, ami az ipari termelést bővíti ki, vagyis van élőállat, hal feldolgozó, tejtermék, vágóhíd, stb. csak az a gond, hogy az ezekhez szükséges szállító eszközöket nem találom sehol. Se élőállat szállító, se tejszállító, se halszállító eszközöket nem találok, se tehervagon, se teherautók között semmit, a légi és vízi szállítást meg sem említem. Erre van valakinek ötlete, hogy miképp lehet megoldani? Azonkívül, hogy leszedem a modot, visszaállok az eredeti ipari termékekre és törlöm a szállító láncot, amit eddig kijelöltem rá. Van ugyan egy Scania R730-as mod csomag, amiben elvileg van élőállat szállítási lehetőség, viszont a mod csak TPf1 alatt működik, megpróbáltam átkonvertálni, de nekem nem sikerült! A másik dolog, hogy van TPf 2 alá egy Kanadai konténer csomag mod, amiben szintén van élőállat szállítására lehetőség, viszont ott az a probléma, hogy a modban az van írva gyártási és talán használhatósági időnek :1943-1968, nem tudom ez azt jelenti, hogy később már nem lehet a modot használni? mivel most járok 2018-ban, előre tekertem a naptárt, hátha megjelennek a konténerek, de nem jelentek meg, úgyhogy most ott tartok, hogy nem tudok szállítani a felsorolt termékekből semmit. Viszont akkor felmerül bennem, hogy minek az ilyen mod, ha nem lehet használni? A másik probléma:van egy szerintem nagyon szép és gyors szerelvény a "TGhyrt" nem tudom ismeri-e valaki? ezzel az a gondom, hogy szintén nem jelenik meg a játékban, pedig aktiválva van! Erre is kérnék tanácsot, mi lehet a baj? Esetleg van valaki akinek van "huge" vagy "megalomaniac" méretű Magyarország, vagy Budapest térképe, ami használathó és odaadja? Bocsi a "bő lére eresztett" hozzászólásért, de most indulnék egy új térképpel és így nem tudok haladni.
Csak lesz előbb-utóbb egy mod manager és akkor lehet frissíteni.
A franc se állította, hogy a fejlesztő fizet. De hogy csak egyet említsek: Patreon. Nem bírom megállni: Vagy itt vannak a magyar srácok akik álomszép járműveket készítenek! Görgess csak le szépen ügyesen. Na látod, azon a linken tudsz adományozni nekik!
És még egy kicsit... "ha már valaki" ezen a szavak közül melyik utalt a fejlesztőkre?
És akkor a lényeg; Ha nincs is levédve a módosítás, és valaki felhasználja a készítője engedélye nélkül, az eltulajdonításnak minősül. Bizonyos kultúrákban ez elég komoly bűnnek számít!
A fejlesztő fizet a moddereknek?Ez mennyire biztos?
És mégis mit tehetnének?Talán le van védve a modjuk?Vagy másképpen.Ha a fejlesztő egy frissítéssel berak egy olyan járművet ami mondjuk csak 1 modból megszerezhető akkor már szerzői jogot sért v mi?
Azt el tudom képzelni, hogy egy bizonyos hányada a moddereknek szívesen lemond a szerzeménye birtoklásáról, de valószínűleg ugyanannyi be is intene. Olyan is van, aki ebből akar megélni! Mondjuk alap esetben velük van a legkevesebb gond, mert ha már valaki fizetett nekik, akkor nem igazán tehetik meg, hogy egyszer csak leveszik...
Szerintem meg mivel a járművekből van a legtöbb mod ezért foghatnák fejlesztők azt a kb max 10 GB-ot és betehetnék alapból a játékba.Csak át kéne nézniük őket hisz nagy részük teljesen korrekt.
A macerán kivül egyetlen problémát látok a dologban, mégpedig azt, hogy ily módon a frissitések sosem kerülnek fel, márpedig nem telik el hét, hogy a steam ne frissitene a modjaim közül vagy 2-3-at és én csak 150 modot használok.
Az ötlet egész jó. Persze nem akkor, ha már 500 modnál tartunk. Ha jól meggondoljuk akkor elméletileg bármelyik mod hazavághatja a mentést, amelyiket eltávolítják a gőzről! De az esetek 99.9%-ban egy jármű okozza. Lehetne egy olyan lehetőséget a játékba építeni, ami ilyen esetekben engedi lecserélni azt a járművet és már nem is kellene átnevezgetni... Ha csak addig meg nem veszik az én ötletemet, a következő TF-nél már én is a tied szerint fogom csinálni!
Néztem,amennyiben megszünteted a feliratkozást,de bemásolod a modot úgy sem működik. Én minden stemaes modot lementek, aztán átnevezem a könyvtárat és betöltöm letöltöttként, aztán a stemaesről leíratkozom. Ezt,ha az elejétől csinálod,akkor kiküszöbölheted ezt a problémát, macerás nagyon és figyelni kell,de könnyen lehet kontrolálni,mert mutatja,h melyik a stemaes. Nagy szívás ez ,nekem annó nem volt olyan szerencsém,mint neked,h pont nem használtad a modot. Azóta használom így, az ,hogy mentett állásnál,h tudod alkalmazni,azt ki kell próbálni.
A steames modokat máshová kell másolni, nem ugyanoda,ahová a nem steameseket. Nekem a steam mappám a : steam/workshop/1066780 ebben a mappában vannak a steames modok. De, valőszínű,h neked nincs steames tf2-őd,így ez a könyvtár sem lesz.
A mentéshez rendelt listából sikerült eltávolítanom, és mivel nem használtam még, így megoldódott a probléma. Ettől függetlenül szeretném tudni, hasonló esetben meg lehet-e menteni valahogy az elmentett állapotot?
Van egy problémám. Töröltek egy modot a steamről. Megtaláltam máshol, a sorszáma is egyezik. Bemásoltam a steam\steamapps\workshop\content\1066780\ könyvtárba, de továbbra is hiányolja, így a mentés nem tölthető be. Kell még valamit csinálni?
Szia! En konvertaltam mar tobb dolgot is TF1-bol TF2-be, irtam neked privatot, a #2389-es hozzaszolasoddal kapcsolatban, ott meg tudjuk beszelni a problemat.
Az úton lelassuló autóknál kell törölni azt a pályaszakaszt és újraépíteni,akkor megszűnik ez a hiba.
Srácok valaki próbált már tf1-es modokat konvertálni? A leírtak alapján csinálom, youtube...Lépésről ,lépésre, de,amikor aktiválnom kell elsőnek,akkor nekem külön így jelenik meg a mod : "modnév"*** , pedig a video alapján egy másik .lua ként kell megjelennie a konvertáló alatt. Aki használta, tud tippet adni mi lehet a baj?
A Transport Feverhez szinte minden MOD letölthető a Steam Műhelyből a Steam kliens nélkül is.
Nem fog működni ,amennyiben nincs steam fiókod és nem ott vetted. Ha,nem túl sok modról van szó,akkor én feliratkozom rá és az adott mappát fellövöm neked felhőre.
Koszi! Ezen mar reg tul vagyok, szinte kb. az osszes Transport Fever 1, 2, mod-dal foglalkozo oldalra IS! regisztralva vagyok. Viszont egy csomo mentett jatekot csak ugy lehet kiprobalni, ha megvan az adott allashoz tartozo osszes mod, kulonben kifagy a jatek, ez tapasztalat, nem veletlenul kerdeztem a Steam-et.
Üdv! Jól emlékszel, de mégsem. Egy mod-nál olvashattad. Én is olvastam, de már nem tudom melyiknél. A "csúszka"... Be lehet állítani, hogy adott állomáson milyen árut vehet fel, vagy rakodhat le a jármű és abból mennyit.
TopGun! Ugyan nem túl aktívan, de azért néha-néha csak odaragad az ember... Modokat a Nexus-ról is tudsz szerezni, de vannak komolyabb német és egyéb oldalak, ahol minden IS van! Én ugyan nem használom, de majd valaki belinkeli neked. De ha bepötyögöd a zinternetbe, hogy "Transport Fever mod", csodálkoznék ha nem dobna ki párat! Et voila!
Sziasztok Rosszúl emlékszem ha olyat kérdeznék, h mintha valahol azt olvastam volna, h be lehet már állítani a vonatok fékét? Illetve nem egészen értem mi az a csúszka a load és unload közt? Köszi
Sziasztok! Van valaki, aki a Transport Fever 2-vel jatszik aktivan? segitseg kellene, akar privatban is. A masik kerdesem, ha a jatekot nem a steam-rol vettem meg, hanem masik cegtol, akkor a steam-rol nem tudok letolteni modokat, map-okat hozza?
Sziasztok.
Magyar főjelzőre lenne szükségem. Szét görgettem az egeret lefelé, de nemigazán találtam bármiféle Magyar jelző berendezésekre utaló bejegyzést, vagy linket. Tud esetleg valaki segíteni ebben?
Ez a TF2 topik is!!! Minthogy nincs másik.
A AltGr-PrtSc (Print Screen) mint olyan mindig rendelkezésedre fog állni. Hátránya, hogy csak egy képet tudsz készíteni. és esetleg kellhet hozzá egy Paint. Ezek ott vannak nálad is. Ha esetleg AfterBurner lenne telepítve a gépeden akkor az is tud. Ráadásul nincs korlátozva a mennyiség, a tárolókapacitásodon kívül.
A #2377 után nekem a közlekedésről már nem kell nyilatkoznom.
Sziasztok! Nekem a TF2-vel kapcsolatban lenne par kerdesem, ha valaki tudna segiteni, mivel nem talalok tovabbra sem TF2 topic-ot: Hogy lehet kepeket kimenteni a jatekbol, pl. ha a beoltesnel szeretnek kepeket csinalni, milyen modok nincsenek telepitve? Nem a steam-rol vettem a jatekot es mas jatekos mentett map-jat szeretnem kiprobalni amiben vannak modok is, nem tudom betolteni a hianyzo modok miatt! Kezzel meg nem szeretnek egyenkent 100-150 mod nevet leirni. Utolagosan hogy lehet a kozlekedest "gatyaba razni" ha az elejen a keresztezodesekbe nem tettem korforgalmat? a lampak nagyon lefogjak a kozlekedest.
Improved error handling of missing modules Improved error handling of missing cargo slot provider models Improved model error messages: show filename and mod info more often Fixed crash when trying to load tga textures with very long paths names Fixed crash occuring when grouped bus stops were on different streets [Modding] Improved user interface identifiers: added identifiers to more elements [Modding] Improved scripting interface: added more for each functions to engine systems [Modding] Improved scripting interface: added more util check functions for entitiess [Modding] Improved scripting interface: added more Connection results to user interface callbacks [Modding] Improved scripting interface: added more user interface components [Modding] Improved scripting interface: added missing types for certain commands [Modding] Fixed behaviour of construction parameters: custom module data kept consistent after configuring modules [Modding] Fixed crash due to legacy models not using the "animation" metadata key of "seatProvider" [Modding] Fixed inability to mod style sheets: style sheets can now be modded [Modding] Fixed inability to override functions in constructions in "postRunFn"
Nektek csinál olyat a vonat hogy megy 120 km/h-val nyilt, egyenes pályán és 1 mp-alatt megáll és elkezd gyorsítani.?. igaz ritkán csinálja de akkor is bosszanto
Napokig nem írtam ki magamból ezt a dolgot, mert úgysem tudtam volna kulturáltan megfogalmazni. Most sem biztos, hogy sikerül. Azt hihetnénk, hogy a játéknak a sebessége - kapacitása a legnagyobb probléma. Mondok jobbat. A forgalom. Talán sosem volt ennyire ostoba mint most. Felvettem egy másfél órás demonstráló videjjót, de túl nagy lett a terjedelme és nem tudtam feltölteni a jücsübre. Olyan dolgokat láthattatok volna benne, ami a legjámborabb emberből is tömeggyilkost varázsol egy pillanat alatt. Csak a szemezgetésképp: (Csak civil járművekről lesz szó!!!) Megtehetnék , hogy két sávból két sávba fordulhassanak PÁRHUZAMOSAN, de nem teszik, mert a 90%-nak majd a 225. kereszteződés múlva a jobb, vagy épp a bal sáv lesz a jó! Ezt tudják tartani egy egész városon át. Csak és kizárólag a legrövidebb úton hajlandóak közlekedni! Az egész város tök üres, egyetlen útvonaltól eltekintve! Az, hogy már rég vissza is értek volna a dolgukról, az nem számít! A kedvencem az, amikor minden látható ok nélkül egyszer csak lefékeznek. Meg is állnak, majd továbbmennek. (?????) Az már csak vicces, hogy ha bedugul egy kereszteződés, akkor a gyalogosok is megállnak. Hisz; DUGÓ VAN!!! A jelzőlámpák nemhogy segítenének, de inkább rontanak a helyzeten. Volt olyan, hogy egy teherautóm N+1 lámpaváltás múlva, még mindig ott állt a lámpánál, mert egyszerűen nem adott neki zöldet a játék. Holott nem is kellett volna, mert jobbra kellett volna kifordulnia a "buszsávba"!!! Volt egy olyan ficsőrje a játéknak, (egyfajta debug mód) hogy a problémás járművek egyszer csak a fizikai valójukban transzparensé váltak és az utánuk következők egyszerűen áthajtottak rajtuk. Na ez már nincs! Pedig jó ötlet volt! Most biztos több hajam lenne, ha még működne. Maguk a lámpavezérlő programok siralmasak. Mielőtt valakinek eszébe jutna.: Igen jobbat írtam volna! Sőt! Innen néhányan szintén jobban meg tudták volna írni, mert nem bonyolult. Pici odafigyeléssel és némi időt ráfordítva tökéletesre is lehet barkácsolni. Miért emeltem ki ezt? Kik is készítik a játékokat? A játékfejlesztők. De olyan szakma nincs. Van viszont PROGRAMOZÓ MATEMATIKUS! Most azt képzeljétek el, hogy egy ilyen végzettségű ember ezt a munkát képes letenni az asztalra! Néha inkább kisétálnék a föld peremére és leugranék! Kíméljetek meg a "Nálam nincs ilyen." bejegyzésektől, mert; De van! Csak még nem tartasz ott, vagy esetleg a véletlenek szerencsés összjátékának köszönhetően épp elkerült. De majd lesz! Vagy volt, csak nem vetted észre! Hogy esetleg én vagyok annyira hülye, hogy rosszul helyeztem el dolgokat. Igen lehet. De nem az én járműveim a tök hülyék. Illetve csak annyira hülyék, amennyire én elbénáztam...
A te szavazatod nem érvényes, mert folyamatosan ellenőrzöd, mint én. Amúgy számunkra nem. Mert mindketten azt nézzük, hogy a városban beesik e képkockaszám. De van olyan pontja a játéknak (Bizonyos szituációk) ahol tettenérhetőbb a JAVULÁS. Nálam például kevésbé terheli bizonyos helyeken a VGA-t. Persze ez halottnak a csók, mert nem azon a téren kellett volna javítani, hanem pont ott, ahol mi számítunk rá. Azért várjuk meg a "végfelhasználókat" hátha...
A hangsúly a fejlesztetten van! Kíváncsi leszek, hogy aki nem nézi meg minden egyes köztes kiadást mint én, az mit mond majd hétfőn! Szívesen mondanám, hogy látom a fejlődést, de annyira elenyésző, hogy hibahatáron belül van!
Na most kapaszkodjatok meg!
Version 29372 (June 19, 2020)
Improved scripting API Improved game speed throttling to prevent excessive stuttering (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Improved town growth performance Fixed issue with mixed-tree brush [Modding] Fixed mod settings not set when added mod to savegame
Igazából, nem tudom minek másolgatom be ide ezeket, mert ide, ti magatok is elvándorolhattok! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.20. 08:11:55
"June Update" will be released on Monday, June 22.
Csak győzzük addig épp ésszel felfogni a folyamatos gyorsulást! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.06.18. 19:43:15