Akkor még szerencsésnek is érezhetem magam hogy ezekből csak kettőt kaptam el. Máskülönben remegett volna az ujjam a refund gombon. De amúgy jó kis játék, tetszik, sokkal hangulatosabb a Train Fever szürkeségénél.
Kíváncsi vagyok ez hogyan történhetett a béta után...
Eddig csak ennyi baj van ami hivatalos :)
Most common issues 1. Wrong game language
In the Steam client, go to the games library and right-click Transport Fever in the list. Then under Properties there is a Language tab. Choose English (or your preferred language)!
2. The game crashes at startup or during initialization of a new game
With high probability this problem can be solved by installing the latest graphics card drivers.
3. You are using a laptop and the game does not work
If you are using a laptop with two graphics cards, make sure that you select the dedicated / more powerful card as the primary device in the graphics card settings.
4. You see black textures
It is known that 3rd party software like the Raptr Software or the Gaming Evolved App (which both ship with AMD´s Software) or MSI Afterburner and xSplit Gamecaster can cause this kind of problems. Deactivate them before starting the game.
5. The main menu is not or only partially visible after changing the resolution
Press ALT-ENTER in order to switch from full screen to window mode. The window mode will then correctly display the main menu and you can adjust the settings again.
6. The mouse cursor movement is restricted
Try to disable the automatic DPI-scaling at high resolutions. Close Transport Fever and navigate to the installation directory in the Windows Explorer (or right click on Transport Fever in the Steam library and under local files click “Browse local files” to get there). Right click TransportFever.exe, select properties and under the compatibility tab check “Disable display scaling on high DPI settings. Under Windows 10 also try to set the size of text, apps and other Elements to 100%. This setting can be found under System -> Screen.
7. The main menu is gray and nothing is clickable
This happens when you are signed on to your Steam client, but there is no longer a internet connection available. To solve this problem either restore the internet connection or launch Steam in offline mode before starting the game
8. When starting the game you see a message box with title “OpenGL context creation failed”
In this case your graphics card or driver does not meet the minimal system requirements (support for OpenGL 3.2 is needed). If your graphics card meets the minimal system requirements, installing the latest graphics card drivers will solve this issue.
Akkor most lehet hogy fogsz, mert ezzel van tele a steam fórum, mert mégis mi okozhatná a problémát ha nem a játék bugjai. A hajózást megoldhatták volna látványosabban, például hullámokat a hajó faránál, valahogy nem kelti azt az érzetet mintha vízen menne a hajó, hanem csak mintha 2 dimenzióban a vízre lenne rakva a hajó, és menne fölötte. Remélem egykét patch azért kijön hozzá.
Kezdeti tapasztalatokkal tudok csak szolgálni, amit mindenki érezni fog az első órában.
Kellemes grafika - szebb, aprólékosabb, színesebb, hangulatosabb, gyorsabb mint a Train Feverben.
Kár volt alakítani a kezelőfelületen, sokkal többet kell szöszmötölni akár egy állomás építésével is, és itt már neked kell forgatnod, nem automatikus. Train Feverben áttekinthetőbb egyszerűbb volt, de biztos szokható ez is.
Idegesítő hibák, amiket lentebb leírtam - az egér probléma csak részben oldódik meg, mert ha a DPI beállításokat bekapcsolod akkor már teljes képen mozog az egér, viszont lefelé és jobbra így sem megy a scroll. Tehát kénytelen az ember jobb egérgombbal vagy nyíllal haladni a térkép alsó vagy jobb oldali részére. Ha ezeket javítják, és még tesznek bele magyar nyelvet is esetleg akkor egész korrekt játék lesz.
Virágboltban is megjelent már!
Majd számolj be kérlek a tapasztalatokról! Én még nem vettem meg. :-)
Már telepítem is...igaz, egyelőre csak a melóhelyre
Ez ilyen jobb klikkes játék lett ahogy látom, a jobb klikkek hozzák helyre a hibákat. Az orosz nyelvet ahogy lentebb leírtam, az egér problémát pedig szintén jobb klikk, de már a windowsban, itt a kompatibilitás fülben le kell tiltani a magas DPI beállítás szarságot. Na így már játszható.
A tesztelők videói 1920x1080-ban készültek. Náluk nem volt ilyen gond.
Nagy nehezen sikerült játszható állapotba tennem a játékot, sajnos full képernyőn nálam csak 1399x768-ban hajlandó menni az egér, szép és részletes a grafika így is, de nem hagy nyugodni ez a probléma. Olvasgatom még a fórumokat hátha okosabb leszek.
Nemjó basszus mégse, alt+enter segít visszalépni a settings-be, de teljes képernyőben nem megy az egér 1920x1080-ban.
Na akkor összegezve a tradicionális hibákat:
1. Orosz nyelv - Steamen jobb klikk a játék címére, Tulajdonságok, és a nyelv tabban angolra állítani. 2. Egér csak középen mozog - Ütni kell egy alt+enter-t, mert a játék azt hiszi hogy ablakos módban fut, viszont mégis teljes a képernyő.
Lehet érdemes lenne várni 1-2 napot a telepítéssel???
Vannak azért itt hibák kéremszépen... A játék orosz nyelven alapból, ezt meg lehet oldani, steamben jobb klikk a címre, tulajdonságok és nyelv. Viszont 1920x1080-ban az egérkurzor csak a képernyő közepetájon hajlandó mozogni, így a menübe se tudok belépni hogy visszaállítsam, folyik az újratelepítés. Nagyon reménykedek hogy egyéb bosszúság nem lesz. Ennyi épp elég volt.
Na bammeg orosz nyelven indul, nem leszünk így jóba
Jelentem, megjelent a letöltés gomb steamen,
Fórumon azt írták, hogy ha egy vonat csücsül lámpánál csökken a költség...remélem igaz
Ha tölthető a játék szóljatok, mert munkahelyen csücsülök :'( Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.08. 08:38:34
Játék feloldásáig kb. 7 óra van hátra. Akkor ebből ma reggel 8 lesz, nem bántam volna ha pontban éjfél körül oldják fel, eddig minden játék éjféltől de maximum hajnal 1-től elérhető volt amivel ebben a formában találkoztam. Úgylátszik a kis fejlesztőknek elég a reggel 8 is.
Valaki aki ismeri a régi játékokat össze tudná hasonlítani a gazdasági modellezését:
Transport Tycoon -> végtelen elfogadás, a-b között mozog, nyersanyag változik, városok növekednek (ha jól értem ehhez hasonlít) Railroad Tycoon -> hasonló mint fentebb, de korlátolt kereslet, felvásárolható ipar, tőzsdén megvehető cégek, kötvények stb.
Ez milyen?
Már a megjelenés napján kapható volt a cdgalaxisnál. post: Train Fever Steam: Megjelenés dátuma: 2014. szept. 4.
De mintha azt is láttam volna, hogy egy állomáson csökkent a várakozók száma anélkül, hogy egy jármű beállt volna, vagyis nem szállhatott fel semmire. Akkor hova tűnt? Vagy rosszul emlékszem.
OFF: jaja, váci utcában volt, már akkor is ki*ott drága volt, ma meg megfizethetetlenek...egyébként a HO-sok még olcsóbbak voltak, ja és volt magyar gyártású is.N méretben csak a németek...anno DDR-ből hozta apám az elsőket 100 keletnémet márkáért, ami akkor kb 20 Ft volt...ma 100 ajróért sem kapsz. OFF vége.
Valaki tudja pontosan hogy a Train Fevert mennyi idő után/hány hónappal kezdte az itthoni forgalmazó árusítani a játékot dobozosan a boltokban (576, CD galaxis, Tesco, stb) a hivatalos, Steames megjelenése után? Gondoljátok hogy kb. ennyi x idő után is befognak kerülni a hazai boltokba (magyar nyelven???) ? Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2016.11.07. 21:26:40
Én is ott vásároltam váci utca volt az nem út, sajnos a játékvasútból modellvasút lett és az árak is ehhez igazodtak persze nem csak ez miatt :-(
OFF Bezzeg a régi szép időkben, amikor jóformán csak a Váci úti Marklin-ben lehetett cuccokat venni, meg a hazai sufni gyártású "vezérlőpultokat". :-D Nekem is volt H0 terepasztalom még a 80-as években, azóta is megvannak valahol egy dobozban a padláson a szétszedés után menthető alkatrészek. De ma már nem érnek sokat, a sínek még a régi szabványúak. Nagyon elszálltak az árak azóta. ON
A vasút modellezés csak nagyon gazdagoknak való (1 mozdony 40-150e Ft,ez nem a Thomas), akik pénzben és időben is gazdagok...ezért nem csinálom én sem többé.Olcsóbb, ha ezzel játszunk :)
Okos, amit mondasz, de az tényleg csak komplikálná.Elég ha csak annyit csinálnak, hogy jól állítják be a dolgokat és legyen sikerélménye a játékosnak.Anno a TTD-ben és a Railroad Tycoon-ban is volt sikerélmény.Sokba került az első vasútvonal, majdnem csődbe is mentem, de az első két-három szállítás már hozott annyit, hogy nullszaldós lettem, majd elkezdtem keresni, és így tovább. Esetleg ha lehetne, inkább jegyárak kellenének, habár az utasoknak nincs választási lehetőségük, mert ha jól hiszem egyedül leszünk, nem lesz alternatíva (konkurens cég).
Ez egy vágyálom. A havi müködési költéget egy szám adja meg a jármü összefoglaló fájlban (talán mdl formátum). Ebben vannak még az animáciok, LOD határértékek, milyen modelt, skint használjon, müszaki paraméterei és gazdasági számait. Ez egy annyira "buta" rendszer, hogy minusz ár vagy müködési költség esetén pénzt kapsz ha közlekedteted vagy megveszed.
Függvény nem tudja befolyásolni, mert a játékállás betöltésekor betölti számot és utána nem lehet dinamikusan változtatni.
Amúgy nekem is tetszene egy tényleg összetett Tycoon játék. Mert még ez sem az. Mondjuk az már közel se érdekelne ennyi embert. Példának okáért az üzemeltetési költségek ennyire összetettek tudnak lenni:
Üzemanyag: szén fütöértéke, szén, gázolaj, nehézolaj ára (Svájcban megérte a gözösöket árammal füteni), felfelé vagy lefelé megy a rakott futás, gözmozdony hatásfoka, dízelmozdonyok eröátvitele és hatásfoka, villanymozdonyoknak van-e visszatáplálása, vezetöi magatartás, tapasztalat, idöjárás, vertikális vonalvezetés, menetvonal minösége és sebsessége, mozdony müszaki állapota, vontatott kocsik csapágya
Karbantartás: eröátvitel típusa, vezérmü típusa, müszaki kivitelezés (sorozaton belül is vannak eltérések), modonyszín színvonala, mozdony müszaki állapota, csapágy típusa, típus darabszáma, csereszavatos alkatrészek aránya, alkatrészek anyagai, kerékátmérö, fékek típusa és anyaga, milyen gyakran dolgozott a Kritikus sebesség alatt
Nincs motor nélküli sínbusz, csak sima személyszállító wagon ami nem illik hozzá ( valóságban sem kapcsolnak hozzá nagy kocsit, mert nehéz ) A program engedi de asszem 20 kN a vontató ereje a busznak..így egy 15 tonnás+ kocsi dombon felfelé :) Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.07. 14:39:25
A steamen az előrendelésnél elindult egy visszaszámláló... Jelenleg még akciósan lehet megvenni a játékot még 29:47 percig... Remélem nem ennek a letelte után lehet csak játszani, azaz letölteni mert akkor holnap estére szól ez az időpont... Mit gondoltok?
Én is nagyon gondolkozom modellvasút építésében...de még várat magára. talán a fiammal egyszer...
A játékra visszatérve, gondolkodom hogy csinálok egy modot ami külön veszi a szervizt az üzemanyagtól, ugyanis napok óta ezen agyalok hogyan is lehetne megcsinálni.
Az alap ötlet hogy minden mozdonyra működjön , beleértve a modokból származókat is, hogy teljesítményből származtatnám az üzemanyag költségeket. Utána néznék 1-2 akkori mozdony életbeli költségeinek, és venném a % os értékeit. Külön lenne származtatva a gőz, elektromos, diesel mint költség Kérdés hogy milyen függvények vannak a játékban, lekérhető - e az aktuális sebesség az adott járműnek, jobb esetben a teljesítmény használata ( erre tuti nem lesz függvény ). Havi szinten megnézném mennyit ment a jármű, és levonnám a havi költségekből azokat a napokat mikor nem ment.
A szervizköltség pedig lehetne futásteljesítmény után mondjuk távolság alapú Utoljára szerkesztette: Tauri, 2016.11.07. 10:14:45
Igen, a TF-ben engem is nagyon zavartak a működési költségek.Nevetséges, ahogyan kalkulálták őket...a legmodernebb ICE és TGV-nek már olyan magas volt, hogy egyet sem ért meg működtetni.Alig volt néhány mozdony típus, amiket megérte megvenni. Ha jól emlékszem, nekem a BR218-as érte meg a legjobban. Viszont örömteli látnom, hogy a modellek még mindig nagyon szépek, akárcsak a polcom álló Fleischmann N-es modellvasútjaim...igaz, azok csak viszik a pénzt :) Utoljára szerkesztette: kisiku, 2016.11.07. 08:37:55
hehe, hasonló cipőben vagyok mint te...így örülök hogy nem vagyok ezzel az érzéssel egyedül és nem vagyok "nagyon" furcsa :) Azaz már 2 en vagyunk hehe
A játékról beszélve, mivel én sem bírom ismét elővettem a TF et nehéz fokozaton ( már van 70 millám 1940 ben ) kis pályán... Ami nagyon nem tetszik a játékban, az a működtetési költségek származtatása. Mind a Railroad Tycoon ban ( itt tökéletes volt ) és az OTTD ben is külön vette a szervízköltséget és az üzemanyagot. Szóval ha egy vonat állt heteket, hónapokat az állomáson, nem számolt fel üzemanyagot ergo sokkal kedvezőbb volt a működési költség. Így votl értelme teljesen megtöltetni a vonatot és nem üresben futtatni őket. Ez azért lenne fontos, mert egy kis mellékvágányt érdemes lenne használni, de így hogy ezt nem nézi nehéz fokozaton nem lehet profitot termelni.
A másik bajom, hogy pl a Sín Busz , nem tudom mi a pontos neve Bzmot :) Egyszerűen lehetetlen profitot kihozni belőle! Hogy gondolták a fejlesztők?? fejből írom..15-16 utas fér el rajta és 200K a működési költsége ellenben egy busznak aminek 30 K körül van és 15 utas van azon is. Én akarnék ilyen kis falvakba Bzmotokat, mert tök jól néznek ki, de -70, -100 K körül van a profit lossom, évente. E helyére használom azt a Piros nyilat +2 szemályszállító kocsival ami 51 utasra jön ki. Ez havi 200 K profitot hoz, de csúnya a szerelvény...a kocsik miatt.
Na kíváncsian várom ezeken javítottak e a fiúk. Kedden indul a dömping :)
Most már bírjuk ki még két napig...te jó ég, úgy érzem magam, mint anno 96-ban a Red Alert 1 megjelenésénél...álmatlan éjszakák előtte, semmire nem tudtam már gondolni. Őrjöngve rohantam a boltba érte. Közel a 40-hez még mindig érzek ilyesfélét. Ha belegondolok, hogy C64-en már toltam a simcity-t...hát igen, 83 óta tolom a videojátékokat.Hm remélem, olyan lesz mint a Transport Tycoon, csak 2016-os szinten.
Látszik, hogy nem játszott a Train Fever-rel, meg beszopta a vonat cserét. Csak mozdonyt adott meg. Azt hitte, hogy a vonat automatikusan be fog menni a depóba, majd kijön helyette ugyanaz a szerelvény, de a lecserélt mozdonnyal. Persze nem ez történt.
2130 korul jar a gyerek azt nem tudom, hogy milyen a konfigja, de itt azert mar szepen rangat a jatek..... ;( Utoljára szerkesztette: mokuci74, 2016.11.06. 17:01:24
Apropo, a magyar nyelv ugye nem tamogatott a steames verzioban, viszont a magyar forgalmazasrol en nem hallottam eddig semmit..... Errol valaki valami infot tud ?
Az objektumok átnevezésénél nem feltétlen kell kitörölni az egész nevet, a kurzorral lehet mozogni a megnevezés mezőben.
Én is nagyon várom a megjelenést! Amint látom itt végre lehet hosszú teher szerelvényeket üzemeltetni gazdaságosan, és a gyárak is termelnek bőven... Itthon kedd 00.01 körül lesz elérhető? , mert keddre szabit veszek ki akkor :)
Holnap éjfél után érek haza, remélem már letölthetővé válik hajnali 1 után és tolhatom. Már ígyis rutinból megyek a steamre hogy megjelent e már a letöltés gomb. Érdekes a nagy AAA kategóriákat nem vártam ennyire.
Eszméletlen mikrómenedzsment kell a 20as évekre már, annyi járművel és járattal és termékkel és emberekkel....jézus :D és nagyon jól levan szimulálva a városok felemelkedése is például. Nem tudom, hogy az elődben is így volt-e, de ha egy városba sok terméket juttatsz el, akkor ugye az nyilván fejlődik és növekedik, majd több munkát kínál mint amennyi lakos van.
Namármost ilyenkor történik az hogy a rengeteg munkást el kell szállítani ezekbe a városokba...majd a 10es-20as évektől megjelennek az autósok, először csak egy pár embernek lesz, aztán már azt veszed észre hogy a nagyobb utak tele vannak autókkal :D
Van magyar videó is:
A Campaign tetszik ahol bizonyos dolgok felépítéséhez kell anyagot szállítani. Ez egy jó ötlet.
Majd kiadnak ehhez is egy olyan javítást, hogy nem törölheted az utat?
Hát én sajna nem játszottam az előddel (pont a futási teljesítmény miatt, megijesztett a sok hír), itt pedig bekerültem a bétába.
A legjobbkor kérdezed. Hát, fogalmam sincs mit kell várni a játéktól, egy 3rd gen i3-on és egy GTX 950en játszom 720p-ben, 1901ben járok épp egy játékkal, van kb 15 line-om (3 vonat, többi kocsi-szállítmányozik), közepes mapon. Valamiért abban a pillanatban hogy átléptem 1900ba, elkezdett akadozgatni a játék picit, de lehet hogy csak azért mert már 4 órája ingame voltam. Egy jó 80 jármű viszont megy már a térképen, folyamatosan szóval ez azért elég jó szám, és a gépem sem egy csoda. Egyébként a többi bétás aztmondta sokkal jobban fut a játék.
Az se lenne rossz ha egy vasútállomásra mehetnének a áruk is. Elég kényelmetlen 2 vasútállomást építeni az utasoknak és az áruknak.
Vándor és/vagy szabii98.... Arrol tudnatok valamit mondani, hogy mennyit valtozott a jatek futasi teljesitmenye ? Ha jatszottatok a Train Feverrel(nyilvan igen) akkor tudjatok mirol beszelek..... Koszi az infot elore is.
Körforgalmat nem terveznek a fejlesztők?
szerk: A kampány mód nekem pl. tetszik. Utoljára szerkesztette: Desert, 2016.11.05. 12:58:57
köszi Azt hiszem ez a kampány mód nekem felejtős, marad a végtelen játék, mondjuk ott is lehetnének ellenfelek mint a Transport tycoonnál.
Streamelés okán kaptam hozzáférést, de csináltam videót az európai kampányról ha valakit érdekel
Ez egyébként nekem annyira nem tetszik, vagy nem is tudom mit mondjak. Építettem egy szállítási láncot ugyanígy (búza->étel->város), és egyszerűen az étel előállító gyár nem volt képes olyan sebességben megcsinálni a terméket, amilyen gyorsan a búzát vittem. Tudni kell hogy a közelség miatt lovas kocsikat alkalmaztam, kb 25-t a végén már (fejlődött a farm, ami azt jelenti hogy 200 egységet tud termelni 1 év alatt max az új fejlődésig). Namármost, mivel nem volt ennyi igény a gyár részéről, ezért a búza termelés először lelassult, aztán downgradelte az épületet, aztán már le is állt a termelés majdnem nullára. és ekkor történt az hogy kb fél km-es kocsisor állt a dombtetőn, és elkezdtem pénzt veszíteni. Innen dőlt minden. Szóval azért oda kell figyelni ezekre a dolgokra rendesen, mert jól meg szívja az ember és nehéz helyrehozni :D
Sziasztok, Játszottam a játékkal, az elmúlt napokban, és nekem tetszik ez a "VAGY"kapcsolat a gyártásnál. Ami megnehezíti a játékot, az azon észrevételem, hogy a gyár csak akkor gyárt, ha minden feltétele teljesül (tehát kap műanyagot és deszkát VAGY acélt és deszkát). A gyáraknak van egy tároló kapacitásuk, és nem gyártanak többet, ha nem viszik el a cuccot. Tehát már a játék elején ki kell építeni a láncot, egészen a farönktől a termék városba szállításáig. Nekem volt egy befulladt játékom, ahol a vonatoknak beállítottam a teljes berakodást, és összeomlott a rendszer, mert a bányák egyre kevesebbet dolgoztak, mivel a gyár nem kapott elég anyagot időben, és szépen minden épület előállítása lecsökkent 0-ra. Nekem nagyon hiányzik a járművek/vonatok másolása funkció.Nem is értem miért maradt ki. A vasút/út kereszteződésnél a szintbeli különbségek elég csúnyán kijönnek.Néha olyan mintha egy kis völgybe kellene lemenni a vonatnak :) A vezetőfülke nézet szerintem zseniális. Csak kár, hogy a táj elég kopár ahol épp nincs erdő, de egyébként nagyon hangulatos. Főleg villamosnál, és közúti járműnél tetszik a városban. Repülőnél még nem próbáltam, ha ott is megvan a funkció, az is szép lehet.
Tegnap volt egy frissítés a steamen, íme a Patch Note (a Spoilerben)
- Fixed planes landing on large airport - Fixed long trains stopping in short stations - Fixed ballast above tracks - Fixed spurious signal collisions - Fixed duplicate voice-over playback in menu - Fixed tram depot catenary default setting - Fixed bus/truck/train station street connection problems- - Fixed delete save game button/confirmation dialog (only worked once) - Fixed wrong way around parallel loop problem while building tracks - Fixed "Accumulate x money" achievements - Fixed negative number of vacant jobs bug - Fixed crash when pressing shortcut for track modification tool - Fixed crash when pressing shortcut for bulldozer - Fixed crash when building tracks - Fixed crash when building signals or bus stops - Fixed town building terrain alignment - Fixed lod distances of many models - Fixed various small problems in various missions - Improved shadow flickering - Improved cockpit camera mode - Improved town window (cargo needs) - Improved street/track bulldozer: auto-remove signals and bus/tram stops - Improved "half" railroad crossing - Improved automatic height/slope calculation for tracks - Improved mission end window - Improved bridge geometry - Improved shipyards (removed street) - Improved performance - Added line warnings panel (duplicate stations etc.) - Added train length indicator to vehicle replace tab - Added option to enable industry construction menu - Added interior to tunnels - Added second street connection to all stations - Added error and warning messages to terrain modification tool
Itt már bevezették a láncba a "vagy" szót és a mellékterméket is. Már csak a vég nélküli láncokra vagyok kíváncsi, (Szén => Erőmű) meg az önmagába visszavezető (lőtér <=> laktanya). Vagy esetleg a városok is tudjanak termelni (levél, konténer)
Remélem azt a hülyeséget megszűntetik, hogy 2 ugyanolyan állomás között ha más pályán mennek a vonatok külön-külön várakoznak rájuk az utasok és hol az egyik hol a másik nincs emiatt jól kihasználva.