Na már csak 4 nap.. Jó játék lesz ez, de azért sajnálom hogy elég minimalista a térkép. Az rendesen odaverne ha amolyan Cities XL szerű városok lennének, nem pedig csak néhány egymást keresztező utcácskából állnának ezek a városok. De mindegy, az is valami hogy nem az ősrégi Locomotiont kell elővenni ha kedvem támad az ilyesmihez.
Hát az nem véletlenül nehéz fokozat. A bétában én is a személyszállítással próbálkoztam, a végére két 60 kapacitás körüli vonattal, a probléma az hogy minél tovább mennek az emberek annál többet fizetnek, de a vonat fenntartása is nagyon drága. Ellenben 48 egység szén leszálítása pl 300 ezer dollár körül ad.
TF ben nehéz beállításon játszva... két város közti személyszállításnál 1850 ben a kezdő mozdonyocskával kb 60 fő szállítása mellett van profit. Ellenben 6 szekeres kocsi 200 K profitot generál árut szállítva. ami kijön mindennel együtt 300 K ból, még a vonatra kevés a kezdő 1 milla...
Bizony a műanyag előáálításához kell olaj, és a zöld ipar jegyében lehet akár étolaj is tehát az a gabona rendben is lehet ott. Utoljára szerkesztette: Rudi50, 2016.11.04. 11:38:54
Gabona + tehen -> kaja ez így ok. na de a többi Nyersolaj -> finomító -> üzemanyag és olaj -> olaj megy tovább a vegyiüzembe ahol kell gabona és műanyag lesz?
Már látom az első csődöm
Az ipar sokkal megérősebb biznisz mint az utasszállítás.
Vajon módosítottak a járművek felhasznált költségein? Értem ezen hogy ha egy vonat vesztegel hónapokat mondjuk...miért számolja el teljes költségként ezt is, hiszen üzemanyagot nem használ ilyenkor,...
A fűre értem :) Amúgy ez is elég érdekesen tolja, nem a várakozó utasok közelébe tenne le egy busz depót hanem a kiindulási ponttól küldi újra őket.
Minden járművet át lehet színezni vagy a vásárlásakor, vagy a használata közben ugyanolyan színválaszték szerint, mint a vonalaké. Nem a teljes járművet színezi, hanem egy részét, itt pl. a kerekeket, tengelyeket stb.
Amit eddig egyetlen videóban sem láttam: a gyorsabban haladó gépkocsi nem tudja megelőzni a lassabban haladót. És a többsávos úton nem lehet előre meghatározni, hogy melyik sávon haladjon. De a legjobb az lenne, ha a gépkocsi tudná magától, hogy melyik sávban tud gyorsabban haladni, ergo sávváltással tudna a leggyorsabban eljutni A-ból, B-be.
A személyszállításnál 1 játék ember 4 valós embernek felel meg. Vagyis 4-el van elosztva a személyszállító járművek kapacitása. Továbbá a játék emberek kb. 10 másodpercet töltenek otthon, munkahelyen, boltokban, ami közel sem igaz a valós emberre.
Egy vitatható módszerrel kb így lehet átszámolni a valóságba a települések számát:
2000 játék lakos = 8000 valós lakos, ha ez a 8000 ezer lakos a napjuk 98%-át utazással töltenék a napjukat (mint a játék emberek) a valós kb. 21% helyett, akkor kb. 37 333 ingázó lakosnak felel meg. Továbbá a valóságban vannak olyan emberek, akik keveset használják a tömegközlekedést. Gondolok itt a nagyon idős, kórházi betegek, kicsi gyerekek stb.
Egy szó, mint száz ez az 1000 ember nem egyenlő egy magyar falucskával. Ha pedig mindenképpen nagy városokat akarsz, akkor írd át a házak kapacitását.
1-2 ezer lakosú városok hát khm... még egy Nógrádi falunak is kevés ha a realitást nézzük. Remélem ebbe már fogok felhőkarcolókat látni és nem 1 négyzetcentiméteren. Nem kellene minden egyes embert megrajzolnia a gépnek, elég lenne pár emberes animáció és kész. Úgyis minden ötödik ember egyforma. Utoljára szerkesztette: Rodman6, 2016.11.01. 18:24:30
Én is örülnék ha az 576-ban és CD galaxisban is árulnák már a first day, de hát....
Ha ellátod a várost áruval, valamint más városokkal van személyszállítás kapcsolatod, akkor el kezd nőni a város, akár 1000 fő felé is. Nekem 1500-as városaim is voltak 70-80 év elteltével, csak akkor jött egy patch, ami megváltoztatta ezt, és mind visszaesett 1000 fő körülire. Később kezdtek lassan újra növekedni.
Akkor úgy látom tanultak az előző rész hibáiból, engem az árulebegés nagyon zavart, jó lesz ez, a TT ötletéből viszont tényleg még behozhatnák a reklámozást mert ha a gép úgy gondolja sosem lesz utas néhány állomáson hiába van közel amihez kell. A nagy játékoldalakon egyébként semmit nem találok erről, sőt pl. 576-ban sem árulják, furcsa mindenhol csak az FPS megy. Kénytelenek leszünk steam-en beszerezni? Utoljára szerkesztette: Rudi50, 2016.11.01. 11:10:49
A Train Fever-ben sem volt gondom a sín és útépítéssel, szerintem sokkal egyszerűbb mint a Tycoonban volt, a vonalak kezelése is, dehát kinek mi. Ha a fejlesztők helyében lennék akár tovább is módosítanám a játékot, például pénzből lehetne a városokba turista csalogatókat építeni, sokmindent ki lehetne még hozni a Transport Tycoon alapötletéből. Nem tudom ebben hogy lesz, de a Train feverben nem nagyon növekedtek, terjeszkedtek a városok, jó lenne ha ezen azért alakítanának valamit. 150 év elteltével is alig-alig nőtt a lakossága egy-egy városnak.
A járművek színe akár játék alatt is módosítható ugyanazon színpaletta alapján, ami az útvonalak színére is van. Nem a teljes jármű színeződik át.
Az áruszállítást alaposan átdolgozták. A városokban már csak háromféle épület lesz, pontosan, mint a Simcity-ben, City Skylines-ban: lakóépület, kereskedelem és ipar, és a színek is megegyeznek az ottaniakkal. Többféle áru lesz, mint a TF-ben volt, és az iparnak eltérő az igénye a kereskedelemtől. Minden épület 'mutatja', mit szeretne. Megszűnt a nyersanyagok és áruk utak feletti városba 'lebegése', mindent a helyszínre kell szállítani. Fontos változás a megállók, terminálok, állomások lefedettségi köre. Ha nem elég közel van a teherállomás a bányához, akkor nem fog működni. Egy városban elhelyezett teher terminál csak egy adott körben elhelyezkedő épület csoportot lát el áruval. A körön kívül esők ellátatlanok maradnak. Már nem csak havi 1-gyel nő a bányák, gyárak üzenek termelése, hanem pillanatok alatt megnő a kívánt igényszintre.
Tudtátok hogy van benne FPV (First Person View) nézet is?!
Néhány az új építési lehetőségek közül a videóban .
Ha úgy nézed, a várakozó utasok felmennek a peron mellé és máshova érkezne a vonat, mint az útvonala által megadott, mindenki rohanhatna át a másikra
Mármint dinamikus útvonalakra gondolsz? Felejtheted is el. Azzal magyarázzák, hogy nem szokás a vonatok érkezési vágányait variálni... Normál esetben nem szokták, de 10 perc alatt kétszer is máshova írták ki a Railjetet...
Látom, mindenki tűkön ül :) én is... Ha olyan lesz mint a TTD vagy a Locomotion, persze mai színvonallal, akkor itt gond egy szál sem lesz.
Megnéztem több videót, szerintem lényegesen jobb lesz a játékélmény, mint a TF-ben volt. Többek között ki lehet kapcsolni a hónap végén felszálló költség és bevétel számokat. Nem beszélve a sín- és útépítésről. Már csak 8 nap!!!
Q: Is the game optimized for late game performance? A: Yes! Several new algorithms optimize the amount of necessary calculations and reduce processing time. Also, multicore support helps to ensure fluent gameplay even when scenes get big.
Erre leszek igazan kivancsi...... Utoljára szerkesztette: mokuci74, 2016.10.31. 06:41:45
A sin építés katasztrófális, a terület egyengetés szintén, a vonalválasztás is, lehet némi gyakorlással megszokható de a tycoon után nevetségesen béna az egész. Remélem ez nem olyan lesz.
Én is várom a Transport tycoon volt a kedvencem máig nincs jobb ebben a stílusban, remélhetőleg talán ez báárrrr..... Nem bírtam magammal és feltettem a train fevert na az nagy csalódás lett a kezelhetőség pl. nulla a tycoon után, remélhetőleg itt már okosabbak lesznek.
Úristen még több mint egy hét megjelenésig nem bírom ki gecc, mások pedig már tolják a Youtubeon. Nagyon várom ezt a játékot, a Transport Tycoon-t és a Locomotion-t sem tudtam letenni, minden évben elővettem. Ilyen 3D változatra pedig már vagy 10 éve várok. Kár hogy a régi nagy programozók zöme pl. Chris Sawyer is eltűnt a süllyesztőben mert csak 2d-ben tudtak programozni. A Rollercoaster Tycoon utódja a Planet Coaster is jön már csak hab a tortán.
Az utasok felszállnak az első B megállónál, de A-ba utaznak. Senki nem szállt le C állomáson. Ezt baromira javítaniuk kell.
Bár elég bénán játszik... 1873-ban csak egy rövidke vasútvonala van egy szerelvénnyel és helyi közlekedéssel. Semmit nem hajlandó normálisan megmutatni, mert azt mondja: "az drága... A kölcsönnek meg nagyon nagy a kamata..." Fenéket...
Ilyenkor szoktam gondolkodni azon, hogy felvegyem ahogy játszom...
Hivatalos fordításról ne is álmodj, nem éri meg a fejlesztőknek (ugye legtöbb esetben már a nagy kiadók sem honosítanak ilyen kis piacra, köszönhetően a wareznak, mivel nem fogytak jól a pár éve még hivatalos honosítással megjelent játékok).
Szerencsés esetben lesz valaki aki nekikezd a fordításnak, de hogy abból mikorra lesz játszható verzió, az kérdéses. Eleve meg kell majd nézni, fordítható-e a játék technikailag, aztán az is kérdéses, mennyi szöveg lesz benne. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.10.19. 08:57:23
Most hogy állunk? Lesz belőle magyar verzió? Sokan tétováznak hogy meg vegyék ne vegyék.
Vagy itt is várjunk vele majd egy magyarosító csapat kidob hozzá valami fordítást?
Az a baj hogy annyira össze tett a játék hogy én aki vajmi keveset tudok angolul tuti belebukik ebbe. Utoljára szerkesztette: zamballa82, 2016.10.19. 08:10:01
A Train Feverben három féle térképméret lehetséges. Sajnos nincs a tájékozódást segítő minimap, pedig nagyméretű térképhez már jól jönne. Kíváncsi vagyok, a Transport Feverben lesz-e.
Üdv! Pálya méretekről van valami info? Train feverrel nem játszottam,de videók alapján elég kicsinek tűnt a pálya. A gameplay vidiben sem láttam átfogó képet a mapról...
Steam-en keresztül működik a dolog. Egyéb módot nem tudok, de miért is kapnál Steam-es kedvezményt, ha nem Steam-es a vásárlásod?
Engem egy cseppet aggaszt a sűrű személyautó forgalom. Remélem, csak hangulat miatt van a bemutatóban ilyen sok! A le és felszálló utasokkal addig nincs baj, amíg meg nem akarják jeleníteni mindet, mint a Cities in Motion-ban. Ahol konkrétan letérdelt a gép tőlük! A gyanakvással figyelők táborát erősítem.
Kifejezetten örülök, hogy még olyan apróságokra is figyeltek, mint a fel és leszálló utasok grafikai megvalósítása. Mármint az, hogy ne "kísértet"-buszok és egyéb tömegközlekedési járművek robogjanak az utakon, ha már minden egyéb ilyen pöpecül néz ki. A rozsdásodás pedig már csak hab a tortán, de az olyanoknak, mint én, ez is hatalmasat dob a hangulaton!
Hát még én...bár nekem Gravis Ultrasound-om volt, picit később pedig 3DFX Voodoo 1-es "3D gyorsító" kártyám is lett.Azt a burzsuj fejemet! :D Ennyire elment az idő. A Transport Tycoon óta rengeteg ilyesfajta próbálkozás volt, több-kevesebb sikerrel, de olyat mint az, vagy a Locomotion még nem tudtak csinálni.Ahogy elnézem a Transport Fever-t, ez megdőlni látszik.De messze van még november...
Tudom, hogy toltad ezt is. Azért kérdeztem odaát, hogy mi a véleményed. Megelőlegezzük a bizalmat? Szerinted reszeltek rajta annyit, hogy élvezhető legyen? Azt látom, hogy az építkezést jelentősen megkönnyítették!
Hehe, ismerős...meg a Railroad Tycoon a DOS 5.0 időszakból pc speaker "hanggal", egyeseknek az Adlib vagy korai Sound Blaster már nyomott valami zenét alá...vagy menjünk vissza az Amiga korszakba? Én még a C64-es Simcity-vel kezdtem. Ha minden jól megy, ez lesz a Transport Tycoon 2016-os változata.Alig várom!
Ha megvan a Train Fever a steam fiókodon, akkor további kedvezményt kapsz... Alapár 31,99 EUR, ha nincs Train Fever-ed 28,79 EUR, ha van akkor 23,99 EUR