Azzal a 8 fps-el azért még elketyeg :) (vidéken 30-cal is)
A járművek bármit szállítanak, amit tudnak, adott járműre nem tudod leszűkíteni, mint az 1-ben volt a jármű vásárlásakor. Adott vonalra annak az egyes állomásainál tudod megadni, hogy mit pakoljon fel, és mit pakoljon le. Tehervonatnál a felpakolás arányát is be tudod állítani.
Sziasztok! Eddig csak személyszállítással foglalkoztam. Ezért is csak most találkoztam azzal a problémával,h szállítóezközöknél nem tudom kiválasztani,h egy adott autó milyen árút szállítson. Ezt nem is lehet állítani vagy elkerülte a figyelmem? Esetleg már automatikusan érzékeli, mit kell vinnie és átáll? Szabadjátékot használok.A másik dolog,h érdemes lenne valami mod figyelmeztetés, hogy mit ne használjunk,mert baj lehet. Beleraktam a játékba már 300 órát, találkoztam egy pár hibásan működö vagy macerásan múküdő modokkal. Pl H4E modok ilyenek, szívtam vele mire jól működik, ráadásul a hiba csak később jelentkezik,amikor lejár a szavatosság a járművekről. Van egy másik ,ahol embereket rakhattok a placcra assetként, ott egy idő után álló emberek vezetik a kocsikat és ülő emberek mozognak az állomásokon, ha kiveszed,akkor meg kockák maradnak az állomásokon. De jópárba belebotlottam már. Nah a kérdésemre meg valaki válaszol,azt megköszönöm!
Egy misét megér. Egyébként ez egy kis térkép 6 várossal. A Natural Town Growth olyan mértékű lakosság növekedést produkált 1910-re, hogy folyamatosan akadozik minden. A legnagyobb város 2000 fő körüli, a többi pedig 800-1200 közötti. Azért az 1-es ennyitől nem hasalt el így.
Ilyennel még nem találkoztam. Az, hogy törölted a modot, (ha ugyan az okozta a problémát...) akkor sem biztos, hogy megoldottad. Nemrég nálam is keletkezett egy maradandó probléma a person asset modból. Hiába lett kijavítva a mod, a játék már "felhasznált" belőle elemeket. Mivel azok törölve - módosítva lettek így nem tudja megjeleníteni. Maradnak a kockák. De legalább nem omlott össze! Valami hasonló gond lehet nálad is. Próbálj meg egy a mod előtti mentést, hogy azzal mit csinál és bár problémádat nem oldja meg, de legalább megbizonyosodsz, hogy tényleg a mod okozta.
Az történik, hogy páran leszállnak az beérkező vonatról, aztán valamennyien felszállnak, de nem lesz tele a vonat. A peronon még marad jócskán várakozó utas az adott irányban. Mindkét irányban ez van. Az állomás kapacitás növelő mod-okat töröltem, mert be sem tudta tölteni a mentést.
A "B" állomás egyvágányú? Ugyanazon a peronon állnak az utasok mindkét irányba? Mert akkor nem abba az irányba a karnak menni, amerre a vonat tart! Mellesleg "meg is kérdezheted" őket! Rákattintasz a lényre és írja alul, hogy hova tart és mivel szeretne oda eljutni!
Kezdetben én sem szoktam ilyet csinálni, csak ha már egyes vonalak nagyon beindulnak utasszámra, és ha ezek között vannak, amik egymás folytatása, akkor azokat szoktam 'egybeolvasztani'. A hatékonyság itt már nem zavar, mert 1 millárd felett van a pénz, és ez a vonal egymaga 15 miliót hoz. Az inkább zavar, hogy a B-ben várakozók nem szállnak be a vonatokba. Este majd tesztelem a modok ki-bekapcsolásával.
En probaltam ilyesmit, de nem tunt hatekonynak, mert a koztes varosbol ugye ketfele mehetnek, A es C fele, es az egyik iranyban mindig sokkal tobb varakozo utas volt, mint a masik iranyba. Tovabbi gond, hogy ha C-bol megy sok utas A-ba, akkor a B megallohelyen alig van mar szabad hely. Sima AB jaratok a jok szerintem, esetleg korjarat.
Szerintem 'toljál ki' vele. A messzebb lévő üzemet vágd le a láncból, így kénytelen lesz a közelebbit beindítani. majd amikor az már fullon megy, akkor tedd vissza a messzebbit. Olyat tapasztalt már valaki, hogy egy A-B-C-B-A személyvonat vonalon a B-n lévő utasok csak gyűlnek,.és nem szálnak be a szabad helyekre? Feltettem állomás kapacitás növelő mod-okat. lehet, hogy az a ludas?
Na, ha ezt valaki elmagyarázza, úgy, hogy azt el is fogadjam... Pont egy tanyasi példa van nálam is. Bekötöttem a termelési láncba egyet, ami ráadásul közelebb is van a feldolgozó üzemhez. Emberileg logikus lenne, ha inkább onnan jönne a nyersanyag. De nem, mert mintha "le lennének osztva a lapok." "Későn szálltál be, tőled csak annyit veszünk, ami eddig hiányzott..." Elméletem szerint, a játékot úgy írták meg, hogy a játékost segítse. Tehát a szállítást részesíti előnyben. Ezért lehet az is, hogy a térképen ugyanazt az árut szállítjuk oda-vissza!
Azt lehet tudni, hogy egy "alapgyár" (mondjuk farm) miért nem termel? Az egyik önti a cuccost, a másik meg 3-4 darabot össz-vissz.
Ez sem egyszálas. De az openGL miatt annak tűnhet. A Vulkan-al az alkotó is rá lenne kényszerítve, hogy részfeladatokra bontsa a dolgokat. Szóval meg kell várni, míg a fejlesztők rájönnek, kitapasztalják a dolgokat. Nem csak ebben a játékban, hanem az összesben ahol áttérnek openGL-ről Vulkan-ra. Egy programozóból bazi nehéz kiirtani a begyakorlott mozdulatokat, legalább 100szor ellentmond mire feleszmél. És még akkor is a bevált módon oldja meg a feladatot.
Ha kicsi a map nekem sem omlik össze. Majd kb. 1970. környékén, ha pl. belezoomolok, vagy a vonat >=120-al betép egy sűrűbb részbe. Megnéztem az elszállásokat, kivétel nélkül access violation. Magyarán, bták lekezelni a pointer hibákat.
A fél gyermekkoromat Németországban töltöttem. Kedvencem a terepasztal volt, korlátlan lehetőségek voltak, és olcsó is volt, az összes zsebpénzem arra ment. 12 évesen TTL áramkörökből építettem meg az első vezérlésemet és biztosítóberendezést. Eleve adva volt, hogy mi lesz a gyerekből ha felnő. Az már más kérdés, hogy ez a játék így elég lehetetlen küldetés. De ha jól tudom, ki lehet kapcsolni a városok fejlődését. De az meg milyen már? Lehet, hogy a fejlesztők használták az optimalizációhoz.:) Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.01.13. 03:25:56
Nem ertem en ezt, jobb egy 16ezres varos egy tombben 19 fps-sel, mint mondjuk 91 fps de normal varoselosztasban? En semmit se ruhellek jobban, mint amikor egy szoftver akad. Utoljára szerkesztette: mariakandras, 2020.01.12. 23:02:56
Ezt a vulkán témát szerintem "odaát" (X4) már érintettük. És ugye maradhatunk annyiban, hogy egy szintén egyszálas játéknál, ahol azon az egy szerencsétlen processzormagon-szálon, akire épp ez a feladat jutott, hogy vért izzadva modellezze a világot, nem sokat segít egy fejlett grafikus api! Ahogy elnézem mindkettőnket vonzzák ezek a "lehetetlen" játékok!
Nekem eddig nem omlott össze, de a napokban kaptunk egy javítást ami direkt az összeomlásokra készült... Nyitottam egy új térképet. Szigetes, sok városos, sok gyárast... Na, azóta folyton kidobál. Már minden mozdulatom előtt mentek. Paranoia 2020! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.01.12. 21:57:34
Érdekes nekem nem crashel a játék, pedig 8db 2000-res méretű városból áll a fővárosom... Lassú mint a bűn, és lagol is, de sose crashelt még. Utoljára szerkesztette: Borg, 2020.01.12. 20:48:26
A Vulkan alapból a sebességen segítene. Mivel korszerűbb eljárásokkal lehet megoldani dolgokat, nem kell beszorulni az OpenGL korlátai közé. Nagyon röviden és slendrián fogalmazással: az OpenGL nem igazán többszálas, a Vulkan az. Ennélfogva sokkal jobban szét lehetne bontani a folyamatokat és így a procikat is sokkal jobban fel lehetne arra használni amire megteremtették. Viszont ami bibi, hogy égen-földön nem találni hozzá éppkézláb programozót (aki tényleg dolgozik vele és nem csak maszatol). Gyanítom ez az oka, hogy nem csinálták meg, holott ez pont olyan játék ahol a Vulkan ki tudna tenni magáért. Az ATI-s kártyáknál elég jelentős változást hozna a Vulkan, az NV-s kártyáknál nem annyira. Viszont mindenki jól járna egy összeszedettebb alkalmazással. Nem hinném, hogy patchban érkezne, ugyanis annyira különbözik a két dolog. Inkább új verzióban.
Ezt a folyamatos elszállást viszont javíthatnák. Próbáltam az utakat/tömegközlekedést rendbetenni, de egyszerűen nem tudom mert állandóan elszáll. Ha zsákfalunál nagyobb egy település bármikor meghal a játék. Visszalépéskor pedig már nem tudom, hogy hol tartottam. Szerintem feladom.
Most már nem rémlik, de ilyeneket nem szoktam kiszopni az ujjamból! De azt tudod, hogy a vulkán a sebességen nem fog segíteni! Mondjuk legalább majd nem fűtünk a géppel.
Na ez a hype, amugy reszukrol csodalatos, hogy ezt el tudtak erni es a sok mamlasz meg orul is hogy kapott betakulcsot es egy felkesz, bugoktol hemzsego programal "jatszhat". Ingyen! :D Velemenyem szerint az is arcatlansag, ha egy jatekhoz folyton jon ilyen-olyan patch, mert ez azt jelenti, hogy az 1.0 egy beta volt, amit kesz jatekkent adtak el. De a TF ilyen teren meg viszonylag jol szerepel. :)
Örülök, hogy említetted a vulkánt, mert már azt hittem én őrültem meg! Igen. Arról volt szó, hogy az lesz.
Borg! Azt hangsúlyoznám, hogy nem megjósoltuk, hanem konkrétan kikövetkeztettük, szinte kiszámoltuk matematikailag, hogy ez lesz. Ha valakiben élt a remény, azt szívből sajnálom, de bennem egy szemernyi kétség nem volt.
Talán majd a következő kiadásban... Lehet, hogy ők is a Zintel tik-tak (Anglomán gyökereknek: tick-tock) stratégiáját követik.: Most szebb lett, a következőben meg gyorsabb lesz. Persze, ahhoz kicsit többet kell majd dolgozniuk, mert egy vadiúj motorra lesz szükség, de ne szaladjunk a dolgok elébe!
Fizetség? Piha! A bétatesztelők elhivatottságból teszik a dolgukat! Mielőtt felnyihognátok és véget nem érő röhögőroham közepette exitálnátok.: Én egy másodpercig sem gondoltam, hogy nekem ezért valami járna és őszintén meglepődtem, amikor megkaptuk ingyen a játékot! Azon viszont elgondolkodtam, hogy megvettem volna-e, ha nem!?!?! Persze, hogy meg, de ez csak most lett egyértelmű, merthogy szép és a lehetőségek ugyanúgy adottak. Hisz ez a játék eddig sem csak az "alap" játékról szól, hanem a csillió módosításról, amit a vállalkozó szelleműek (szintén elhivatottak!!!) hozzátesznek. Persze, jó lenne, ha nem kellene ehhez is 700 módosítás, mint az elsőhöz, de majd visszafogom magam.
Hat ez nagyon derek, szerintem a tisztesseges betateszteloknek (aki nem csak jatszogat es tolti fel youtubra, hanem rendesen tesztel) fizetest kene adni, a vilag legnagyobb pofatlansaga csak a jatekkal kiszurni a szemuket. Sot, valahol meg neked kell fizetned, az mar egyenesen bicskanyitogato.
Visszatérve konkrétan a játékra.A TF1-ben lévő Line Usage a város statisztikánál itt szerintetek hogy deríthető ki számolgatások nélkül?
Én meg valahol olvastam hogy Vulkan lesz OpenGL helyett és 1-2 random fps összehasonlítós videó alapján ez miatt is bíztam a végkifejletben.
Azért attól, hogy ezt megjósoltuk, még ne próbáld úgy beállítani, mintha a fejlesztők is megmondták volna előre... Tudod, a remény hal meg utoljára. De ahogy mondod, igazából nem okoztak csalódást, ugyanaz a szarkupac mint az elődje, csak kerül rá egy kis plusz tejszínhab.
Próbáld meg neki lépésről lépésre elmagyarázni. Mármint ne csak azt az egy helyet állítsd át defaultról amit írtál. Mindenhol semmit nem vesz fel és semmit nem rak le és elkezded neki magyarázni mint valami dedós hülyének. Itt felveszed a farönk. Kettesen lerakod. Hármason felveszed a farönköt, megint kettesen leadod farönköt és felveszed a deszkááát. Úgyvaaan. :D Csak vigyázz vele mert 100 farönk meg 100 farönk az NEM lesz 50 deszka csak 49.
Phara, Borg és MINDENKI más! (Igazából nincs jelentősége, hogy titeket külön megszólítalak!)
Nem volt cél a játék MOTORJÁNAK (!!!!!!!!!!!!!) fejlesztése!És ebből nem is csináltak titkot. Ha itt visszapörgettek a bejelentés idejére, akkor láthatjátok, hogy meg is beszéltük, hogy ez bizony ugyan olyan szarul fog futni, mint az egyes. ILLETVE, amikkel próbálkoztak, hogy korlátozzák az áruforgalmat, vagy épp, ha megnézitek sokkal kevesebb ember, vagy személygépkocsi közlekedik... Csak hát mindez egy kalap szamócát sem ér! Tehát: Baromira nem állította senki, hogy ez a játék gyorsabb lesz! Szebb lett. Kicsit más lett imitt-amott. Hol kevesebb, hol több. Ennyi. Próbáljuk meg a jövőben ekképp kezelni a témát. Hogy a bétatesztelők, (mint jómagam is) mivel voltak elfoglalva... Nagyon szívesen megmutatnám nektek azt a hibalistát, amit hétről-hétre, kiadásról-kiadásra összefirkálgattunk. Amit szerintem elolvasni sem volt ideje a fejlesztőknek egy hónap alatt. (Merthogy annyi ideig futott a béta.) Amikor én megnyitottam a fórumát a gőzön, akkor először is sírva fakadtam, majd amikor összeszedtem magam, NAGYJÁBÓL végigböngésztem, hogy valaki bejelentette-e már amit épp le akarok körmölni. (Többnyire igen!) és ha nem akkor megírtam... Ha nem lenne egyértelmű: Rohadtul nem unatkoztunk-tak! Nekem a tesztidőszakkal együtt van benne 155 órám. Mostanra értem el azt az állapotot egy nagy térképen, kevés várossal, kevés "gyárral", amikor a játék már csúnyán letérdel. Szóval ilyen hibáztatgatásokba ne nagyon menjünk bele, mert egyáltalán nem hibás senki. Illetve, de!: Az aki hibáztat. Hiszen a fejlesztők nem árultak zsákbamacskát. Aki mégis megvette, az egyedül saját magát hibáztathatja!
Csóközön.
Nekem kb 25 óra játékomba telt. Ennyit valszeg a béta tesztelők is kihoztak belőle. Nyilván előjött a gond, de ha a fejlesztők az elmúlt x évben sem javítottak rajta, nyilván most sem akartak. Ráadásul ugye a fejlesztők válogatták össze a béta tesztelőket is, akikről, ahogy a gépeikről is mindent tudtak. Akár tudatos is lehetett, hogy ez ne bukjon ki idejekorán.
Én azt nem értem, hogy zárt bétáról ez miért nem szivárgott ki.Mármint ez a továbbra is katasztrofális optimalizálás hogy nem bukott ki mikor 10000+os népesség és ahhoz tartozó vonalak vannak.Tudtommal már ott is lehetett pályát generálni és ha lerak az ember pár várost egy kupacba akkor viszonylag gyorsan előjött volna a gond. Utoljára szerkesztette: Phara, 2020.01.09. 15:09:14
Ez jogos kritika es mit mond erre a szaki? Ugyertem mi a hivatalos valasz erre? Egyalatalan mennyi az annyi, mert jatszottam mar late game-ben, de nekem ott se akadt, kiveve ha hirtelen belenagyitottam egy nagyvarosba.
Nehezen érted meg, amit mondani akar. Nekem pl a játék a CPU-t 20-30%-ban, a videokártyát 50%-ban használja ki, a 16GB rendszermemóriából is van még tartalékom és late game-ben 40 FPS és néhány másodpercenként akadás. Egyszerűen annyi jármű közlekedik már olyankor, hogy nem tud vele mit kezdeni az engine.
A 4k miatt tölt sokat? Akkor amíg csak 10 vonatom volt, miért nem töltött sokat? Az nem volt 4K? Ne beszéljünk már hülyeségeket... Ugyanúgy a sok jármű és vonal terheli túl az enginet, ahogy az előző részekben is. A hardvereket meg jóformán semennyire nem használja ki, lehet akárhány magos procid, akármennyi ramod, stb.
Az előző részben a 9500 lakosú nagyvárosnál hagytam abba, mert már játszhatatlan volt. Most kb ugyanez van, csak 6db 1500-2000 lakosú városból összerakva, köszönhetően a béna nyersanyag-igény korlátozásuknak. Ugyanúgy akad, ugyanazt elérve. Utoljára szerkesztette: Borg, 2020.01.09. 10:49:52
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy vonal 1-2-3-2-4 állomásokkal beállítva, ahol az 1-esben felvesz A (fa) árut, a 2.-ban lerakja, a 3.-ban ugyanezt vesz fel, visszaszállítja a 2.-ra és itt felveszi/felvenné B (deszka) árut, hogy azt továbbszállítsa a 4.-re. Alapesetben az első alkalommal, amikor lepakolja A-t a 2-es állomáson, már akkor felvenné B-t, de ezt sikerült kiküszöbölnöm azzal, hogy a 2. állomás cargo filterjénél kivettem a load elől a pipát. Ennyivel működne is a dolog, így mindenhol helyesen pakol fel és le. (Más nincs defaultból átállítva.) Viszont. Ha azt szeretném elérni, hogy a 2. állomáson (mielőtt elindul a 4.-re) pakolja le A (fa) árut, amit a 3.-ból hozott és pakoljon teli B (deszka) áruval, akkor bárhogy próbálkozom a "load any", "load full" és a cargo filternél pipa be és ki a "load", "unload" elé és elől opciókkal és ezek variánsaival, akkor mindig ugyanaz az eredmény: a vonat megérkezik 3. állomásról a 2.-ra, de anélkül, hogy bármit is le- vagy felpakolna, rögtön megfordul és indul tovább. (Nem pakol le semmit, nem pakol fel semmit.) Hogy érhetném el, hogy a 2.-ban pakoljon teli B áruval (és csak B legyen rajta) és csak ez után induljon a 4. állomásra? Segítségetek előre is köszönöm!
32GB 3733c16 Ha ez így kevés... (A kukim mérete pedig; )
Én a rendszer memóriára gyanakszom az akadással kapcsolatosan.Nekem 16gb van és a very large mapon akkor akadt mikor a végét járta.Most csak med mapon és azóta nem akadozott.
Valszeg a 4k miatt tolt sokat, nekem csak full hd-ban megy es elegge szapora. A 1070-es kartya mar tobb mint 2 eves, 4k luxus gaminghez tessek megvasarolni az aktualis felmillasat.
Detto. Már épp meg akartam picsogni, hogy elérkeztem a diavetítéshez...
Azért érdekelt a drájver kérdés, mert nemrég azzal küzdöttem, hogy igencsak izzasztotta a VGA-t a játék, de az tulajdonképp megoldódott. És mivel experience-em sincs, így kábé tárgytalan!
Azt nem figyelted meg, hogy nem egyszerűen kevés az FPS, Mint az egyben, hanem úgymond ritmikusan akad. Kvázi: pulzál a kép. Mármint a járművek közlekednek ritmusosan. Ezt nem tudom értelmesebben leírni!
Ez csak autosetting az experiencehez, javulni semmit sem fog tőle.
Sajnos én már elértem, hogy a nagyvárosban kemény 8fps-em van megint. Pont semmit se javult az engine az előző részhez képest. Már a mentés betöltése is jó sok idő... ja mindezt nvme ssd-ről, 3700x, 32gb ram, és 1070 mellett, 4K-ban.
Optimal Playable Settings For More Games incl. TF2 De szerintem csodara senki ne szamitson, ha jatek motorja szar - driver update ide-oda-, az is marad Utoljára szerkesztette: mokuci74, 2020.01.08. 07:49:17
Ha valakit érint a legújabb GeForce Game Ready Driver-ben ott a TF2 támogatás elvileg.
Nincs mit!
Amúgy ha nincs kimondottan nyomós okod arra, hogy mindig félig töltsék fel a vonatodat, vagyis mondjuk ezeken az árukon felül nem akarsz mást is szállítani ugyanazzal a vonattal, akkor szvsz nem biztos, hogy érdemes ennyire precíznek lenni. Elég, ha akkora az állomás hossza, hogy két vonat érkezése között ne vesszenek el az áruk az állomásról, és a vonatod meg felvesz annyit, amennyit épp talál. Darabra ugyanott leszel, csak egy kicsit rugalmasabb a dolog.
Nagyon szépen köszönöm! Végre valaki nem fogadja el tényként, hogy 5+5=9. Majd holnap ki is próbálom. :)
Ha több vonalon szeretnénk kocsit cserélni akkor azt nem kell feltétlenül vonalanként. A menage vehicle-ben bal oldalt be lehet pipálni több vonalat is, akár az összeset és kivenni amit mégsem. Utoljára szerkesztette: AdemHUN, 2020.01.06. 23:43:03
Az az egy olaj nem tűnik el, hanem beragad a gyárban. Programhiba. Ha nem látod el tovább a gyárat nyersanyaggal, akkor nem dobja ki az utolsó darab árut elszállításra. Én a japán küldiben az egyik feladatot azért nem tudtam először teljesíteni, mert egy nyamvadt construction material beragadt a gyárba, miután elszállítottam mindent, és lebontottam a gyár mellől az állomást, aztán a játék úgy számolta, hogy azt is el kellett volna szállítani.
Úgy tudod megkerülni a problémát, hogy amikor először viszel oda nyersanyagot, akkor nem állítod be a vonatnak hogy várjon, hanem csak a második fordulótól kezdve, és akkor mindig lesz plusz nyersanyaga a gyárnak, ami kitolja az előző nyersanyagokból gyártott összes terméket. Így nyugodtan állíthatod ötven százalékosra a vonatot, és működik a matek.
Asszem nem értelek.Ha 140 vonalon kellene kicserélni a járműveket akkor abban az automatikus csere TF1-ben sem segített mivel az csak ugyan olyanra cserélte le mint ami volt.És ugye azt is csak az állomásokon.Most Instant replace van bárhol is van a jármű ha más járművet akarsz.És mivel a TF1-ben ha elhasználódott adott beállításig akkor került sor a cserére.Itt viszont ugye nem használódik el csak karbantartják amíg le nem cseréled tök másra. Utoljára szerkesztette: Phara, 2020.01.05. 21:27:59
Nem vagyok fogadatlan prokator, csak ha valami megvaltozik, megprobalom kitalalni, hogy mi volt a celjuk vele a keszitoknek es alapvetoen pozitivan allok a valtozasokhoz, nem pedig az az egybites gondolkozas (ne vedd magadra!), hogy "az elozoben vot, ebben meg nincsen, aggyad vissza de azonnal" :)
Ezzel a módszerrel nagyon sok olyan egymáshoz közel lévő start-cél páros van a városban, amit ezzel a vonallal túl hosszú utazással lehet csak megtenni. Inkább csinálnék 4-5 rövidebb ingajárat vonalat egymásra merőlegesen, az átszálló megállók a kereszteződések tövében. akkor a város bármely pontjáról bármely pontjára sokkal rövidebb idő alatt lehetne eljutni még akkor is, ha 2x át kell szállni.
Tündérvirág! Te szerelmes vagy belém? Ezt válaszoltad NEKEM? Nem kellene egy kicsit odafigyelned arra, amit csinálsz?
HÁTUGYANEZTMAGYARÁZOMADEMHUNNAK!!!! Te meg leírod nekem címezve, hogy szerinted ugyan-úgy van, ahogy mondom!?!?!?!? Mi van veled? A sok zöldség teljesen elvette az eszed? Vissza kellene szoknod a húsra!
"Kb. 1 perc kicserelni egy vonalon a jarmuveket" És 140 vonalon? És újrafesteni őket? És a szerelvényeket összeválogatni újra? Muszáj neked mindig ennyire okosnak lenned? Maradjunk annyiban, hogy kérjük vissza az automatikus cserét! (Annyira "szeretem" a fogadatlan prókátorokat!!!)
Más: Ha valakinek szintén elege van abból, hogy a drága modder eb.ssza a kameranézetet és nézhetjük a masiniszta hátát, valamint, nem riad vissza egy kis xml-mdl szerkesztéstől, (és legalább sejti mit csinál), akkor ez az eredeti passzus:
Tudom, hogy ingyen csinálja és nem kötelező használnom! De engem ne idegesítsen a hülyeségével ingyen se! Egyáltalán hogy juthat eszébe bárkinek is, hogy a "fülkekamerát" berakja a vezető háta mögé??? Mit gondolt? "A gyökereknek jó lesz így is!"???? Vagy elmegyek gyógypedagógusnak, vagy agyvérzést kapok egyszer az ilyen lényektől!
A toltottsegi beallitas szerintem nem azt jelenti, hogy annyit mindenkepp belerak, hanem hogy maximum addig tolti. Legalabbis nekem igy logikus, meg nem hasznaltam.
Szia! Csoda, hogy ezt a túl hosszú és nem célirányos vonalat egyáltalán ennyien használják. Gondolj bele, hogy a valóságban te felszállnál egy ezen a vonalin közlekedő járműre? Minél rövidebb és egyszerűbb vonalakt kell csinálni és nem túl sűrűn a megállókat. , , . Ide még fogok csinálni legalább egy keresztirányú összekötő vonalat, és ennyi. ha véletlenül körjárat lenne, akkor lesz egy másik vonal vele ellentéte irányban. Utoljára szerkesztette: tuvixplayer, 2020.01.05. 19:51:45
De engem zavar mint hülyeség! (ebben bővelkedik a játék) :D Mint probléma nem nagy ügy, mert mint ahogy leírtuk, % vagy idő beállításal esetleg más szállítási móddal is meg lehet oldani. Egyébként vasérc - szén - kohászat vonalon ugyanezt csinálja. 5-5 vagon visz be alapanyogot és 4 hoz el vasat.
Ott rontottam el hogy minden vonalra olyan teherautókat tettem ami mindet tud szállitani, de nem baj mert be lehet állitani igy utólag utánanézve hogy mit szállitson és visszafele ne szállitson semmit Amugy szerintem elég nagy baj hogy igy csinálták meg hogy egy városba csak 2 fajta cuccot kell szállitani. Van olyan város ahova nem kell kaja meg benzin? Ez hülyeség Másik meg az hogy nincs automata jármucsere. Most mind a 90 vonalon cserélhetem ki a jármuveket ha elérték a 35 évet :(
Szerintem az az egy csepp olaj itt már csepp a tengerben.Ezen ne akaszkodjatok össze.
Tényleg elbeszélünk egymás mellett. Engem az érdekel hova tűnik az az 1 olaj. A vonat mellékes. Alap felállás: 2 hordó 1 olaj - feltételezem: 100 hordó 50 olaj - gyakorlatban: 252 hordó 126 olaj helyett 125 olaj. Ha a vonat 50% van belőve és unlimitedre, hogy NE induljon el amíg nincs meg. Nem lenne szabad, hogy álljon unlimiteddel sem mert le kéne gyártani az 50%-ot. Ha megvan akkor elindul, de hiányzik egy csepp. Tudom, hogy meg lehet kerülni a problémát (akár százalék csökkentéssel akár időkorláttal (amelyik hamarabb teljesül - indul )) ahogy kamionokkal meg is kerültem mert a benzines "csak a folyó másik felén" van. A kérdés a gyártási folyamat.
Valaki tudna mutatni olyan városi képet a vonalairól ahol a városon belüli vonalhasználat legalább 50%-os? Nekem ilyen egy igaz kicsi 500-as városom egyenlőre.Remélem jól értelmezem és akkor 21% százalékuk használja a városban a vonalaimat. Utoljára szerkesztette: Phara, 2020.01.05. 16:13:39
Itt van képekben, hogy még egyértelműbb legyen. Megcsináltam amit mondtál: 50%-ra állítottam a töltöttséget az egyes állomáson, de vonat konkrétan leszarta, hogy nincs meg az 50%!!! és elindult.
Viszont!!!! A következő állomáson ott fog állni 10 percet, ha nem lesz tele... (Ez az amit végtelenre is állíthatsz VÉLETLENÜL!!!) Ha ezek után, még mindig a NEGYVENÖT SZÁZALÉKODDAL jössz, sírvvafakadok!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2020.01.05. 14:42:08
Baromira elbeszélünk egymás mellett! A vonat nem áll egy állomáson sem, ha te nem mondod neki, hogy álljon ott IKSZ IDEIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A töltöttség beállítás csak arra való, hogy adott állomáson ne tudjon többet felrakni, mert esetleg a következő állomáson is szeretnéd ha pakolna! Megnéznéd a "KEDVEMÉRT", hogy nem állítottad-e be VÉLETLENÜL, hogy az IDŐK VÉGEZETÉIG ott rostokoljon azon az állomáson?!?!?!?!?
Ilyet nem lehet, de lehet szerkeszteni az allomast, igy lehet mindketto, persze mindenki a maga helyere gurulhat be, de lenyegeben egy allomas az egesz.
Olajkúton felpakol a vonat maxszra. (252 egység hordó) Elviszi az olajfinomítóba ahol két hordóbol csinálnak egy olajat. Vagyis 252 hordó után a felét 126 egység fekete olajat kell kapnom. Ezért be van állítva hogy 50%-ig töltsék meg a vonatot. Namost valamiért az van hogy 252 egység után 125 egység olajat gyártanak le, ami nincs 50%. Ezért áll a vonat és vár. Be kell állítanom 45%-os töltöttséget Utoljára szerkesztette: AdemHUN, 2020.01.05. 11:36:26
Sziasztok! Kérdésem lenne, h a 2.részben is letudom adni a tehervonat szállítmányát a passenger állomáson?
Állíts be időt! Mondjuk egy percet, vagy amennyit akarsz, és akkor ha elfogy az utánpótlás és letelik az idő, akkor elindul! De ez automatikusan három perc, (ha nem piszkálod) ha azt választod, hogy részlegesen, (árufajtánként) vagy teljesen töltse meg a szerelvényt. Úgyhogy nem értem pontosan mi a problémád. Átfogalmaznád?!
Sziasztok! Köszönöm a németes válaszokat. Nekem az ICE mindig munuszos volt szóval nem is használtam, csak a másik multit. Kanadát is megcsináltam, most Kinában szívok hogy az 55/55 utas repülők minuszt hoznak. De ami most fontosabb. Hova tűnik néhány áru? Freegameben vonat felvesz 252 hordó olajat majd csak 125 nyers olajat kap meg a 126 helyett. Ott áll, nem indul tovább mert nincs meg az 50%. Azt kell beállítanom, hogy ha 45% megtelt akkor induljon a finomítóba hogy elhordhassák a benzint a városba.
Ja meg az is meg, hogy egy buszjaratot inditani sokkal egyszerubb, ha par embert visz, akkor sincs nagy veszteseg. A villamoshoz speci palya kell, nagyobb tervezes. A villamos igaz, hogy sok embert tud szallitani, de ha nincs rajta eleg ember, akkor eleg szep minuszt tud csinalni. En legalabbis a villamosnal 3x is megnezem, hova inditom, mig egy sima buszjaraton nem sokat filozom.
Mert sokkal olcsobb, mint a vonat. Kesobbi korban is kellenek a buszok, mert ott a csoro diak meg a kisnyugdijas, de a tomeg alapvetoen siet (es penze is van sietni). Pattogos ic-jaratok mellett is fullosak a tavolsagi buszok, pedig ugyanoda szol a jegyuk. Tomegkozlekedest en ugy szoktam, hogy eloszor korjarat busszal (altalaban megallonkent 1), aztan figyelem a varost es ahova sokan akarnak menni, oda inditok villamost, nehany megalloval.
De akkor azt magyarázd meg mi értelme a buszoknak?Ha egy városba nem megy vasút ott még hasznos lehet 2 város közt.Városon belül meg a villamos olcsóbb is és többet embert is visz.
Fulke se lesz olyan lassu az tuti, mert jonnek ujabbak, gyorsabbak, a regiek pedig megszunnek. Hibanak ilyet folroni, hogy a "gyorskorban" totymorgo vonatok helyett miert nem valasztjak a buszt, mikor az szazzal megy, nevetseges. Soha az eletbe nem fordul elo ilyen normal jatszas kozben, csak ha abszurd dolgokat csinalsz. Minden marhasagot nem fog lereagalni a jatek, mert 2000-bol 1 szorakozik ilyenekkel. :)
Ez nem is lehetseges a jatekban, mivel 50-nel kozelekedo mozdonyt 1927-ig tudsz venni, es az elso 100-zal kozlekedo busz pedig 1996-ban jon. De azt az 50-nel kozlekedo fostalicskat mar mar a szazadfordulo kornyeken se veszi az ember, nemhogy kesobb..