Off:Sok helyen olvastam hogy a Loeb rally fizikája mennyire el van találva.Csak mivel az elején mindenki savazta ezért kevesek él jött ki ez a dolog.En kipróbáltam de kontrollerrel iszonyat nehéz volt és nem is tudtam finomghangolnod.A kormányra meg se hely de idő most.Valakinek tapasztalata van RL Rallyban kapcsolatban?On
Nekem bejön a játék.Meg van a Dirt Rally is,max annyi a problémám a fizikával hogy kicsit lemészárolták az útról akár egy kerékkel is már áll is keresztbe a négykerekes autó is.Ez elég gáz,viszont itt legalább vissza lehet jönni ha lecsúsztál az útról,mert a Dirt Rallyban ne lehetett.A hangok jók , amíg nem mész mellé az útnak nem is rossz.Lehet hamar megunom eddig olyan 10 órám van a játékban!
azért nem kell túlzásba esni. ha arcade módban tolod, akkor igaz, de azért a sim módot ne hasonlítsuk már a 3hoz, ég és föld...
Ahhoz képest viszont kevés a "DiRT" tartalom - 2 db Stadium Truck (amiket szerintem sokan meg se tudnak különböztetni), 1 db Stadium Buggy és egy Crosskart, 3 igen hasonló stílusú helyszín, 3/4 nyomvonal variációval. "Rally" meg túlhangsúlyos - hozzávetőleg megegyezik a DiRT Rally szintjével.
Ahogy lent is írják. - A pályagenerátor valóban nagyszerű ötlet, de 10-20 óra után unalmassá válik. Ha régi módi, "kézzel" készített pályák mellé pluszban adták volna, akkor csodás lett volna. A navigátor elég gyakran csak akkor szól, hogy kapu jön, amikor már nem tudsz mit csinálni. - A Bigben + Milestone licenszei miatt azért hiányos az autókínálat. (Bár Delta, Escort, Impreza és a régi klasszikusok vannak, mi kell több.) - Van WRX licenszük, ennek ellenére csak 5 rallycross pályát tettek bele. A pCars-ban több van... - A technikai megvalósítás elég profi, jól optimalizált. Ég és föld a Milestone-hoz képest. - Összességében jó játék, még ígyis az egyik legjobb manapság, csak valahogy az érződik rajta, hogy üzleti döntések miatt meg volt kötve a fejlesztők keze. Talán kellett volna még neki fél, egy év fejlesztés. - Augusztus eleje óta eléggé nagy csönd van, fórumokon azt írják, hogy a menedzsment döntésére várnak, hogy magára hagyják, vagy még kap frissítéseket (egy még jön, de arról is nagy a csend) és DLC-ket.
A gond, hogy minden vegyes. Fizikában (ami mindig teljesen szubjektív, hiszen nem sokan vezettek ilyen versenygépeket) voltak pozitívumok, de az összkép inkább negatív. A szakasz-generátor meg hatalmas ötlet, csak a megvalósítás elég gyengére sikerült - rendkívül repetatív, az itiner néha teljesen off és az öt helyszín marha kevés. A grafika a célnak megfelel, de sokaknak azért már kicsit kevés ez 2017 végén. VR támogatást nem tudom, hogy hogy sikerült kihagyni.
Elég nyilvánvaló, hogy el lett sietve a dolog. Gondolom el akarták kerülni a közvetlen ütközést a pCARS / Forza / Gran Turismo játékokkal. A jelek alapján, már amennyire meg tudom ítélni, nem ment nagyot a játék, szerintem várakozások alatt kellett, hogy teljesítsen (eladások). A kérdés, hogy ezek után még érdemesnek találják-e javítgatni és új helyszínekkel bővíteni a játékot vagy magára hagyják, ahogy van. Merre fog tovább lépni a sorozat?
PC-s szemszögből írtam, amit írtam és persze kormánnyal. Konzolon, lehet nagyot ment. :P
kinek a pap, kinek a McRae... a fizika ízlés kérdése, sok dirt rally-s szerint bénább, mert nagyobb a tapadás, a másik oldal szerint meg a rallyban nem volt súlya a kocsiknak, úgy repkedtek, mintha héliummal lennének feltöltve. a random pályagenerátor is kétoldalú téma. nem olyan szép a környezet kidolgozottsága, egy idő után felismered a "sablonokat" és kissé unalmassá válhat, viszont itt tényleg figyelni kell az itinerre, nem lehet fejből, vakon végigmenni, mint a rally fix szakaszain. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.10.04. 14:57:27
Tényleg ennyire kaka lett a DiRT4, mint ahogy mondják/mondjátok? DiRT Rally után annyira hihetetlennek tűnik...
Hol van ez ahhoz képest, hogy a Sebastien Loeb Rally-ban az ESC alapból nem működik verseny közben (valami más billentyűt ír, ami nem működik, de nem is lehet átkonigurálni), csak ha nyomsz egy reset to defaults-ot. Akkor már az ESC lesz beállítva. És nem javították, mert minek.
Megvettem a 6ot és nem lehet tetszőlegesen állítani gamepadnál a gombokat és a jobb analógra ami fixen a kamera forgatáshoz van rendelve.A 7 és részben ugyan ez a gond ,a gázt és a féket nem lehet jobb analógra állítani.Baszott nagy öngól ez,mivel rengeteg időt és pénzt öltek a játékba és egy ilyenen csúszik el a dolog.Szivesen játszanék a játékkal de mivel helyem időm nincs kormányra ezért csak paddal nyomom az meg így nem megy.
Érdemes a WRC7et is tolni, mióta nem a Milestone csinálja rohamosan fejlődőképes a cucc. Még hosszú az út, de az irány jó, csak ne áljanak meg ennél a szitnél.
WRC 7 Ogier's 2017 Ford Fiesta WRC @ Rallye Monte Carlo, Col St Roch
Úgy viselkednek a rally autók bármilyen pályán, mintha az AC-ban mennél egy full felgumizott aszfalton. (Viszont, ha az egyik kerék leér a pályáról, akkor már forog is, mint majom farkán a stanicli...)
Végülis nem kötelezi őket semmi, ráadásul mivel az alapkoncepció rossz (egyszerre próbálták meg a Dirt 3 és a Dirt Rally közönségét kiszolgálni + generált pályák), nem is nagyon tudnának mit tenni.
(Egy percig sem állítom, hogy félkész vagy rossz lenne, többet játszottam vele, mint egy "átlag" játékkal, de ígyis sokkal hamarabb vált számomra unalmassá, mint a korábbi részek. Inkább csak azt mondanám, hogy ez a rész nekem olyan lapos és lélektelen. Mint a Grid széria.)
Azért a Codemasters jól magára hagyta a Dirt 4-et. Se patch, se új content, de még csak hírek sem, hogy "igen, foglalkozunk vele, nem teszünk a fejetekre magasról". Vagy úgy vannak vele, hogy veszett fejsze nyele, aki megvette megvette, aki nem nem. Vagy refundolta.
Sziasztok! Én tegnap este idegből letöröltem a játékot mert a kormány beállításokat nem fogadta el. Eddig kormánnyal játszottam,pár napot kihagytam és én balga tegnap este játszani szerettem volna egy kicsit. Átböngésztem minden fórumot,de rendes megoldást eddig (sem) találtam. Nincs fent az Nvidia Expreience és nem akarok ini file-okban durkálni sem,eddig működött normálisan,a kormányom is jól működik más játékokban. Tud valaki megoldást?
Gondolom ez a visszafordító a spanyol szakaszokon. Ami nem tudom miért olyan meglepő, tekintve, hogy a codies valós szakaszokra alapozta a játékot, csak meg kell nézni egy spanyol rali összefoglalót, kb mindegyikben mutatják ezt a visszafordítót:D
omfg, mit művelnek ezek a patchekkel... tegnap délben 510 mb-os patch, kb kér órával később újból, hotfix a fixre. ma rollbackeltek az elsőre, mert crasheltek a community eventek és eltünedeztek a garázsból a kocsik. most erre érkezett a 4. update! no komment.
Srácok az erdős részen ahol renget fa van miért van akkora fps droppom ? Ennyire lehúzná? Ha esős időt állítok be ugyanazon a pályán megvan 70-80 fps ha tisztát akkor 30-40.
a McRae féle Focushoz konkrétan az összes festés ugyanolyan:D
Akkor vannak jó festések? Csak pár versenyt teljesítettem és vmi elkeserítő, hogy az elérhető liveryk fele egyszínű, a maradék meg elég fantáziátlan. Hyundai i20 R5 "gyári" festése pélául jó, meg volt Monster energiaitalos is ami valahogy kinézett, de a többség valami borzasztó.
Néha vannak olyan használt autók, amiknek egyedi a festése. Eddig nem jöttem rá, hogy miszerint jelennek meg, de változik a kínálat. (Azt viszont nem értem - a Dirt Rally-ban sem értettem, hogy minek ennyi egyszínű festés.)
a festéseket hogy lehet unlockolni a kocsikhoz? vagy kettőt már kaptam a karrierben haladva, de állítólag a használt verdákat kell megvenni, vagy hogy van?
Ott van valahol a nehézségi fokozat állítás menü pont sorrai között Difficulty vagy mi
Én meg eddig is szarul láttam az utat mivel egy full hd projektorral játszom hogy méretarányos belsőnézetből nyomhassam és persze elég közelről is nézem.
Nem az a baj hogy nagyon pixelesedik vagy ilyesmi hanem csak olyan gáz a grafika hogy nagy felületre vetítve egy mosott szar lesz és kb kifolyik a szemem, szal inkább eladom a játékot.. Marad a dirt rally ami projektorral kivetítve is jól néz ki! Idővel meg majd veszek egy VR-t..
szarjon sünt az a tetű, aki telebaszta a monthly challenget ködös szakaszokkal. aszongya "fog patches", közben egybefüggő tejföl, a szürkeségben nem találod a szürke utat. másfél dioptriát romlott a szemem, mire a végére értem. és közben a pénzjutalmat is elharmadolták, rohadjanak meg.
Gameplay on 920m/Quad Core/4gb Ram Utoljára szerkesztette: youtubeGM, 2017.06.22. 21:59:28
Please see below for the patch notes for our latest update. Let us know here if you notice any issues or something you think might've slipped through the cracks! It's out now on PS4 and PC, but will be arriving to Xbox One shortly. - Rain effect on the car windscreen (which is observed using the head camera) will no longer stop functioning when proceeding into a heavy rain event after completing specific weather stages. - Grade E car parts should no longer cause a crash. - Fixes to Flavour of the Week Trophy/Achievement - Incorrect rep earned in multiplayer due to an issue with host migration is now addressed. - Leaderboard improvements when they are heavily populated or finding your own times. - Tuning differentials now functions correctly. - Corrected unlock conditions in the “What’s This” dialogues in Career. - PC Only - Terminally damaging your vehicle and then changing Windows focus should no longer hang. - PC Only – Fixed issues with resizing or de-focusing the game window. - PC Only – R9 graphics cards crash when competing in rainy conditions is now resolved. - PC Only – Switching from Ultra to High graphics mid-stage will no longer cause an issue with the stage shadowing.
Még azt szeretném megkérdezni, hogy karrierben csak egy idényt lehet menni, vagy szinte korlátlant (vagy pl.: max 20 évet) és évről évre (persze közben is) lehet fejlesztgetni a csapatot?
Válaszaitokat ismételten előre is köszönöm szépen.
Minden benne van a karrierben, pár rally event után a többi versenymód is elérhető lesz és el lehet kezdeni a RallyCross karriert.
Tapad, mint az állat, aztán hirtelen olyan mintha jégre futnál (a játékban valamelyik országban az út széle ilyen) és sehogy sem lehet megfogni, ami azért egy rally autónál vicces.
Sziasztok! Az mitol lehet, hogy egy Logitech FFB-s kormanyt szeretnek hasznalni a jatekban, de nem tudom beallitani, mert a kontrollereknel a kijelolo csik, mint az orult fut vegig, sehogy nem tudom megallitani! Ha kihuzom a kromanyt, akkor megall a futas, de akkor a kormanyt nem tudom kivalasztani nyilvan.
Szóval azt mondod hogy nem tapad az autó? Inkább az ellenkezöjéről szoktak panaszkodni, murván is úgy fogja az utat mintha aszfalton lenne, a bivaly erős mantának meg sokszor könyörögni kell hogy eltolja a seggét, lehet hogy beállítás kérdése nem tom... Én pl. a DR-ben mindent off-on használlok kivéve az ABS-t. Ha az nincs akkor olyan hosszú a féktávom mint a titanic-nak.
Az itiner már a DR-ben sem müködött mindig jól szerintem...
Ugyanez. És az baj, hogyha előrébbre állítom, akkor meg a technikás részeken(ahol van 3-4 kanyar közvetlenül egymás után) az utolsó kanyart már kb sose hallom/értem. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.18. 21:12:22
nekem eddig kb ötből háromszor tuti megfájdult a fejem, mikor játszottam másfél-két órát, annyira koncentrálok az itinerre, meg hogy ne dobjam el a kocsit.
Pedig elég kezes, gyorsabban adja ki a rally élményét, élvezetesebb látványra, éreztre is mint eddig bármi amit próbáltam. Autó rettentő jól mozog és minden hatás nagyon eltalált, nagyon autentikus. Nem hardkór, de kellően nehéz, a hiba nem fér bele. Gyorsan menni nehéz, nagyon koncentrálni kell. Baromi élvezetes, kormánnyal.
A DR meg emesztheto program a kezelesi problemaival egyutt, mert ugy ahogy jol ossze volt love. A D4 mar szelesebb kornek keszult, igy a kezeles gondokhoz adodott mukodes egyutt mar ragos falat. Nemnagyon biztam benne, igy meg sem proibaltam hivatalosan, maradtam a demonal:) De amennyit hasznaltam, meg a refund is mukodott volna;)
A kezelesi gond olyan, annyit ront az elmenyen, mintha lenne egy szuper latvanyos, hangulatos lovoldozos fps jatek, de ugy mozogna az ember, mint a 30 eves Wolfenstein-ben (vizszintesen csuszik a foldon, nincs nezlodes, ugras sem gugolas):P
6 óra játék után azt kell mondjam hogy nagyon kevés dolgot bánok annyira mint ezt a Dirt4 vásárlását. Refund nincs persze. Szimulátor módban nyomom H váltóval, Fanatec kormány, pedál. Dirt Rallyban 40 órám van és nagyon szerettem. De ez a játék úgy ahogy van egy rakás szar.
30 km/h száraz idő aszfalt, kurva jó gumik és az autó mintha jegen menne. Folyton keresztbe rakja magát és visszahozhatatlan 100% FF módban.
Kormánnyal játszhatatlan. Vagy én vagyok a béna. Dirt Rallyban valahogy sikerült vezetni. Itt nem.
Ejha, szinte utánad dobják:) Csak azt néztem hogy az xbox store-on még mindig 12 ezer
A loeb az botrany, de abbol is van probaverzio. Gyakorlatilag amikor a milestone elbukta a wrc nevet a 4 utan, utana jott ki azzal, szoval pont az a minoseg.
Azert ajanlgattam itt a wrc6-ot, mert pont annyira szim mint a dirt 4, igy egy kategoriaban utaznak.
De azért, ha megnézed a Dirt 4-ben az autók mozgása nem olyan rossz. A WRC 7 valóban jónak igérkezik, bár szerintem a végén megint nem lesz elég jó, de ne legyen igazam. Jót tenne mindenkinek ha nem csak 1 normális rally sim lenne a piacon.
Azzal én még nem játszottam, de nem is néz ki jól + Milestone játék, szóval sok reményt nem fűznék hozzá. Elég csak pár videót megnézni róla, hogy elmenjen az ember kedve tőle. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.16. 12:50:20
Tegnap láttam az Auchanben a sebastien loeb rally-t poton 3990 forintért, olcsó szoftver felírattú polcon. Egy pillanatig el is gondolkodtam rajta, mert még sosem próbáltam ki de félrk 4 rongyot sem ér. Tudom hogy ez a dirt4 toppic és bocsánat de az tényleg olyan szar mint mondják?
Tudtommal te kezdted ajánlgatni a WRC 6-ot a Dirt 4 topikjában. Meg csak elég menni vele pár méter valami murvás pályán és már kijön, hogy arcade. Az autó kb nem emelkedik el a földtől, csak a karosszéria mozog ide oda. Persze, hogy fényévekkel jobb a 6 mint akármelyik előző WRC mert mind borzalmas volt. Ami itt a Dirt 4 vs WRC 6 vitában a WRC felé dönthet, az az, hogy egyrészt olcsóbb, másrészt az arcade-ként volt hirdetve, ellenben a Dirt 4-el, ami úgy volt, hogy olyan lesz mint a DR.
WRC5 != WRC6 eg es fold a ketto. Senki nem a dirt-tel hasonlitgatja, leszamitva azt, hogy sok helyen sokkal jobban nez ki annal is, es az aszfalton is sokkal izgibb menni vele, hanem a dirt 4 topikjaba vagyunk. Na de nekem aztan mindegy, nem kell kiprobalni meg ingyen se, itt mindenki beszel ossze-vissza, van ennel jobb dolgom is, mint vakok szemet felnyitni. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.06.16. 11:41:58
Nekem még úgy ahogy tetszett volna is a wrc5 ha nem lenne az a fura kép remegése projektoron... Vibrál az egész valahogy, ez miért van? Képfrissítés? Nem elég neki a 60 hz?
Ki mondta, hogy nem mentem vele? Sajnos volt hozzá szerencsém. A DR-nek a közelébe sem ér. Semmilyen téren. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.06.16. 10:47:26
Még ha normális fizika lenne alatta se mennék vele egy métert se amiatt az egészen botrányos navigátor miatt. Másrészt a fizika se egy hú de nagy szám.