Jajj de jó! Megyek is befejezem a Shadow of Mordor DLCket, amik kimaradtak. Aztán jöhet ez. Annyira jól sikerült az a játék is. Remélem ebben sem kell majd csalódnunk. *-*
A sráccal, aki jobban szapulja a játékot sok mindenben nem tudok egyetérteni. Már-már túlságosan is a játék ellen van és beleköt mindenbe, amibe csak lehet. Az első részt imádtam az előzetes hatására a napokban ültem neki újra, annyira felcsigázott a folytatás.Talán úgy fogalmazott, hogy unta az előzetest, már mindent elmond a hozzáállásáról. Én imádtam és legalább 4-szer megnéztem már. Az igaz, hogy magával a Gyűrűk Urával nem tudták úgy összehozni, hogy tükrözze a világot, de részemről ez nem is baj. Van már olyan Gyűrűk ura játék, amivel ezt megcsinálták nekem nem kell egy újabb közéjük. Gondja van a sárkányokkal is Ez még csak nem is egy óriás sárkány, mint Smaug és őszintén szólva én azt se tudom biztosan hol hangzik el, hogy ő volt az egyetlen élő sárkány. De persze ebben sem voltak biztosak a törpök, hogy még él, mikor visszatértek a hegyhez. Az első részt is tán azért nem rakták tele régi szereplőkkel, hogy ne mindenki a filmes világra gondoljon egyből, mert ez elrugaszkodik attól. Meg persze pont ő mondja, hogy mekkora világot és történelmet ölel fel ez a fantasy és a Gyűrűk ura csak egy töredéke. Nehogy már akkor egy nyomorúságos sárkány akkora baj legyen. Én mindig úgy tekintettem az első részre, mint egy alternatív világra a Gyűrűk ura alapjaival. Nemtom a készítők, ezt mennyire gondolták így. De pl az orkok már az első részben sem hasonlítottak a filmben lévőkre, szóval jobban illik az alternatív világ meglátás a játékra. Viszont ha így nézzük, akkor azt kezdenek vele, ami akarnak nem? Ahhoz képest nincsenek akkor égbekiáltó bűnök és megcsúfolása a Gyűrűk urának meglátásom szerint. A gameplayben amúgy látszik, hogy végtelen kombót használtak, és sietve érték el a fő pontokat, de ennek ez is volt a lényege.
Az mondjuk nekem is bántotta az ízlésemet, hogy egy lángszórós troll keménykedett ott. Kicsit Gears of War érzést keltett bennem. Viszont úgy láttam a kivégzések, a mozgás és harc változott némileg. Baromi kíváncsi vagyok az erőd elfoglalós ötletből mit hoztak össze. Az első rész nagy hibája a könnyűség volt Miután Talion elég magas szintre lépett egyszerűen nem volt ellenfele még egy 100 fős ork csapat sem. Itt állítólag lesz normal és hard fokozat is, ami nagyon kellett . De még nemtom miben fog megnyilvánulni. Abban is biztos vagyok, hogy a nemesis rendszer is fejlődött. Itt már lehet ork "barátokat" is szerezni, de akár el is árulhatnak az uralom alá hajtott orkok ha nekik nem tetsző dolgot teszel. Az is nagyon jó, hogy lehet váltogatni a ruhát. De, hogy ez mennyire lesz részletes az még kérdés. Nagyon sok még a kérdés és engem némileg zavart, hogy máris ilyen vehemensen támadja a játékot. Van némi igazság egyes meglátásiban, de a nagy részével totál nem értek egyet.
Az még érdekes egyébként, hogy a trailerben Talion és Celebrimbor szétváltak, de a játékban mégis ismét együtt akcióztak. Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a háttere. Plusz az, ahogyan a troll "faltörő kos" akciója vagy a jelenet, ahol szétlőtte a követőnk az ellenfél kezét mennyire egyedi megoldás és ilyen jelenetek is random megörténhetnek-e majd. Vagy a bossnál mi lett volna ha nem a karagoron lovagló ork jelenik meg, hanem valamelyik másik szövetségesem, akkor az a jelenet hogyan zajlana le. Már most rápörögtem a folytatásra nagyon várom a további infókat.
Sok újdonság van, ahogy láttam. Lesz itt Balrog, intelligensebb trollok ha nem tévedek, gyűrű lidércek (remélem mind a 9), több emberrel is találkozunk és elvileg a játék elején emberi területen barangolunk. Képességek nagy része biztos megmarad, de az is tuti, hogy lesznek újak. Teszek rá mennyire hőbörögnek a Gyűrűk ura rajongók, de én látni akarok néhány filmes karaktert. Az első részes Gollam és Szarumán megjelenések nagyon jók voltak, de többet akartam. Remélem most kapunk új szereplőket is (Gandalf, Elrond, Aragonr vagy bárki a filmekből. Hobbitok kíméljenek) Éhezem minden új infó morzsára, képekre és videókra.....
Elég lófasz volt ez. Gondolom ez nem a végleges változat csak gyorsan kidobtak valamit. Mindenesetre jobb, mint amit livestream néven műveltek a hetekben. Beszéltek a semmiről és közben játszadoztak a korábbi résszel.
Csak nekem tűnik valahogy csúnyábbnak a játék mint az első rész?
És valahogy a harc is kicsit furának tűnik...Annyira nem gördülékeny mint az első rész.
Összességében kissé fapados a megvalósítás.
Ettől függetlenül iszonyatosan várom és nagy eséllyel veszem.
engem ez a futás animáció "őrjít" meg...balra jobbra lépeget futás közben bakter...
Jön majd valami Mass Effect: Andromeda szintű pofára esés :D "Jó ez jó ez de nem erre számítottunk." Én bízom benne, hogy ez csak valami korábbi gyorsan összedobott szösszenet és sokat csiszolnak még rajta. Az előző rész korai videóit elég korrektül megcsinálták.
"A Monolith eredetileg augusztus 22-t határozta meg, mint a Middle-Earth: Shadow of War megjelenési dátumát, mely azonban már a múlté. A WB Games hivatalos fórumán ugyanis felbukkant az új dátum, mely október 10-et jelölte meg, mint a premier napját. Természetesen a megszokott indokot kaptuk meg, azaz a tökéletes élmény megalkotásáért több időre van szükségük."
Szomorú hír. De inkább várok rá többet ha képesek még jobb játékot összedobni. Addig is egy kis gameplay
Alig tűnik többnek, mint az első rész picit ráncfellvartabb, amolyan duvább mod féle változata. Kicsit olyan érzésem van, mint a Tomb Raider és a Rise of the Tome Raider kapcsán. Szebb, nagyobb, de ettől nem lesz még jobb vagy hat az újdonság erejével. Az alapjátékot 4 EUR-ért vettem Steam sale-en. Annyit megért.
Érdekes karakternek tűnik. Egyébként eléggé kezdenek kicsit kilépni a gyűrűk ura filmes világából a készítők, ami nem feltétlenül baj. Egy alternatív Gyűrűk ura világként egészen jól megállja a helyét a játék és a sztori. Viszont ezzel a felfogással szívesen látnék néhány nevesebb ismerős arcot is.
Egész ötletes :D
Egész fasza film lehetne belőle. Még jobb sorozat :D
Ezt nézzétek meg. Brutális orkokba lehet belefutni :D A kétfejűtől kirázott a hideg.....
Sziasztok. Nekem van egy eladó nvidia kupon ha valakit érdekel.
héj, a végtelenül termelődő ellenféles baromság megint a játék része? az első része fos volt amiatt
Az orkok mindig jönnek.... ha kiesik egy, jön a helyére kettő. Lásd Gyűrűk ura filmbe is :D
De amúgy tiszta fura lenne, ha minden orkot elölnünk, és újra betöltésnél kapnánk egy halott mapot, várost... Utoljára szerkesztette: Prince23, 2017.09.30. 23:39:50
:) nyilván nem arra gondoltam hanem küldetések közben végtelenül termelődtek az ellenfelek amíg nem intézted el a kapitányt és volt mikor 30-an vettek már körbe egy erődben na az frusztráló volt
Game Informer – 9.5 Games Radar – 4.5/5 COGconnected – 94/100 Shack News – 9/10 Xbox Achievements – 85/100 PC Games N – 8/10 PlayStation Universe – 8/10 Push Square – 8/10 The Sixth Axis – 8/10 Polygon – 7.5 PC Gamer – 73
Elolvastam a PC Gamer értékelést, hát elég vacak volt. A túlnyomó részében áradoznak róla, hogy mennyire király, meg milyen hangulatos, meg milyen jó az új nemezis rendszer, mert woow. Aztán megemlítik, hogy kicsit túlzsúfolt a térkép, és túl sok felesleges tevékenység van, aminek a hiányát nem is éreznénk. BUMM, 73% :D:D:D:D
Szóval nem igazán jött le, hogy mi a problémájuk vele :D Elolvasok még egy pár cikket. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2017.10.06. 11:11:55
Mindenhol azt írják, hogy túlvállalták magukat a monolitnál a kevesebb néha több, de a legfájóbb, hogy a technikai problémákat is több helyen sérelmezik.
Ezek köszül számomra nem mérvadó egyik sem, a Gamespotról több ízben kiderült, hogy megvette a jó review-t valamelyik kiadó, az IGN meg... hááát. Csak azért csodálkoztam, mert technikai problémákról még nem hallottam a játékkal kapcsolatban, de lehet, hogy nem tájékozódtam eléggé.
Alig tűnik többnek, mint az első rész picit ráncfellvartabb, amolyan duvább mod féle változata."
Jól látod ez lesz a WAR.
Nem SOM2 hanem egy alternatív rész...valszeg ők is érezték, hogy ez inkább egy újrahasznosítás. Tomb Raider-nél is.... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.10.09. 23:27:10
Pedig egyszerű és a Polygon és a GameSpot is megemlíti: a loot box rendszer. Hogy a "valódi befejezés", a Shadow Wars vagy mi, állítólag csak úgy fejezhető be, ha egy rakás loot boxba invesztálsz vagy órákig grindolsz. Kb mint egy mobiljátéknál. Az alapkampány végigvihető simán, de annak a befejezése meg nagy csalódás a leírások szerint, szóval finoman tolják az embereket az utolsó rész, a Shadow Wars irányába, hogy a "valódi" befejezést megkapjuk.
Ez kb. nekem azt jelenti, hogy ezt a játékot még ingyen sem, köszönöm.
Aktivalodott, par orat mar toltam is. Eddig tetszik, bar normalon eddig csak akkor haltam meg ha akartam, szoval ez a harcrendszer meg mindig nagyon egyszerunek tunik. Az hogy elso szinten, alap cuccokban siman lerakom a 15-os szintu warlordot, az kicsit fura. Ennek ellenere persze nem ez fog donteni alapvetoen, es vegre van magasabb nehezsegi fok.Maga a jatek jol nez ki, meg az en regi vasamon is szepen fut.Meg az elso Act-ban maszkalok es kuldizgetek, az ork vezerek beszolasait viszont nagyon eltalaltak, jokat kacarasztam egyiken-masikon :)
Ez egy olyan dolog, amivel nem foglalkozom. A befejezést max. megnézem youtube-on, de se vásárolni, se grindolni nem fogok - utóbbit max. akkor ha valamennyire leköt, az előző részt is felrakom időnként, mert élvezem a kaszabolást, meg a világot, ezzel se lesz másképp.
Igen sokkal egyszerűbbé, én ezért kezdtem azonnal Nemesis-en, egyedül az volt baj hogy kikapcsoltam a HUD-ot és nem láttam bizonyos dolgokat. De ja, van egy brutál jó kit "trükk, hogy még az se haljon meg aki meg akar halni". Igazából a sima mobok hozzád sem érnek. :)
Amúgy érdemes a koponyáknál legyőzni a boss-okat vagy ezek ujratermelődnek? Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.10.11. 00:20:29
Ja es nem arra gondolok amikor magadert allsz bosszut hanem amikor online playerek miatt.Berak egy tok kulon instance-ba es ott kell kemenykedni egy hatalmas fortressben, 3-4 bossal, orkokkal, caragorokkal telenyomva. Na itt tenyleg kellett taktikazni meg menekulni neha :)
Előző részből mentések jók valamire? Mintha korábban lett volna róla szó, hogy tartsuk meg.
Plusz a másik részben volt olyan lehetőség, hogy külön lehetett olyan küldetéseket csinálni, hogy végezz időre a fő orkokkal stb... Ebben van hasonló, ami nincs a sztori részben? Ezt imádtam csak egy rohadt nagy hibája volt, hogy ha dobott valami cuccot a fegyókhoz és nem vettem fel, akkor ott maradt a pályán még a sztori módban is. Baromi idegesítő volt.
Kipróbáltam, rámrontott vagy 10 mob meg két szörnylovas. Párszor kellett gurulni is, de amúgy semmi egyéb speckót nem használtam, és tényleg :D:D:D Jó, hát na... A hangulat azért odab*sz :D
Itt nem ez a lényege...:) Asszem Voltan már érti mire gondolok, a gombokra, nem kell neked ezt figyelned, hanem kijátszhatod, leegyszerűsítheted a rendszert. :D
érted, nem nyomkodni kell az ütést és nézni a x-et meg háromszöget, hanem mindet EGYSZERRE NYOMKODVA szépen semmi teendőd nincs. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.10.11. 20:48:51
Ez nem Darksouls és nem is a harcrendszer a lényege szerintem. Bright lord vagy (Dark Lord szint erőben)..Bebaszna ha még a plebsz orkokon kéne görcsölnöd. Elég nagy butaság az ágyutöltelék ellenfelektől nehézséget várni. Ez nem az a játék.
ütés: négyzet ha a fejük fölött van háromszög akkor védekezned kell... alap esteben ezt figyelni kéne. x meg az elgurulás
De! ha egyfolytában nyomogatod mindkettőt/mindhármat egyszerre, akkor akár olvashatsz is közben. Nem nehéz sem így sem úgy, hanem az irányítást egyszerűsíted. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2017.10.11. 20:55:39
De mi a bánatot pörögsz te ezen? Nyomkodd egyszerre az összes gombot ha neked úgy jó, ha meg szeretnéd normálisan akkor úgy játszd. Komolyan más dolog nincs ebben a játékban, csak, hogy lehet a leglényegtelenebb részén pörögni órákat?