Nagyon pofás lett a két tisztán magyar deckbe. Tank semmi de cserébe van sok inf meg repcsi.
Nagyon jók a szinkronok is
Jelenleg nem számít, hogy ki a no.1 rankedben. Majd 500 játék és meta balanszolás után.
OFF
ALB-ben 20% WR-es noob-bal vertem el TOP100-as játékosokkal felálló csapatot utolsó játékaim között.
Az, hogy valaki ranked környezetben jó nem jelenti azt, hogy máshol is jó. Én pl. tudom magamról, hogy borzalmasan gyenge vagyok 1v1-bn. Mert nem tudok reflex RTS-t játszani szerencsejátékkal kombinálva.
Ellenben a 2v2 és 4v4 vagy 10v10-ben, ahogy egy frontszakaszos játék van és nem random ugrálás térkép között ott az átlagjátékost kb. letoltam a faszba, ha nem totál idiótákkal vagyok együtt. Mert tudok olyan egyszerű fogásokat értelmesen használni, mint a füst vagy visszavonulás.
RD-en is öröm nézni, ahogy szovjet páncélosokkal sokszor lemostam a nyugati hk-kat, mert a játékosok többsége nem ismeri fel a játék egyik expolitját (ATGM/gun váltás) és az, hogy a relatíve olcsó T-62MV-1 milyen iszonyatos dolgokra képes milyen olcsón. A 3 ATGM-mel nem sokáig virgonckodik, de legtöbb közepes kék hk-t zárjójelbe teszi nyílt terepen elite XP szinten.
De legviccesebb az volt, amikor feleakkora erővel csaptam szét ellent úgy, hogy az aknavetőkkel gyors füstöt képezve mindig kizártam az ellen egy részének erejét a harcból. Én határoztam meg, hogy hol van a harctér. Így mindig csak akkora erőt tudott küldeni, amit le tudtam verni. A végén meg visszavonultam és kijavított hk-kal mentem tovább.
ALB-ben ez még jobban működik, ahol az alap 122/155 mm tüzérség is gyorsabb és az alacsonyabb CTH miatt még könnyebb visszavonulni. Persze ehhez azt is kell tudni, hogy a sok kis olcsó teherautó gyorsabban javít mint egy nagy kapacitású egység.
Ilyen apróságokból elég nagy difik jönnek ki.
1v1-ben ALB és RD-ben nincs frontvonal, nincs logisztika, ad hoc kapkodás az egész. Nekem nem is tetszett. ON
A Magyar deck inkább a korai érában erős, olcsó és nagy létszám lehívására alkalmas, szóval igen, ahogy Te is írod, ha nincs hagyva sok idő akkor nyerő lehet. :-)
Persze kis pályán és úgy hogy a C fázisig nem nagyon jutottunk el
Hát nemtudom en legutolsó bétában az volt világelsőt megvertem 1v1ben a magyarokkal.
Nem rossz deck
Ezt nagyon jól látod, komoly páncélos erőkkel szemben nem sok esélye van. A fejlesztők ezzel, csak a realitás talaján maradtak az akkori valósághoz képest. Twitch videóknál is csak "Garbage" szavakkal illetik a tank, anti-tank, tüzérség részeket. Sőt! A 12. Tartalékos Hadosztály a legtöbb esetben I. Világháborús kiegészítőkkel rendelkezik(tüzérség, géppuska, stb). Harmatgyenge, ezt be kell látni, de én személy szerint ennyire is számítottam. Sejthető volt, hogy csak színesebbé szeretnék tenni vele a harctereket. De így nyílván a legtöbb játékos kerülni fogja, max kipróbálás szintig játszanak vele. Nekünk Magyaroknak "kuriózum". Ideig-óráig. Coop módban csapatban mozogva jó kezekben biztos használható, de sok tapsztalat és tudás kell majd hozzá, és valószínűleg akkor is szenvedős győzelemmel.
Még nem volt időm leülni elé és kimazsolázni az egységeket, de most azt látom, hogy a komoly páncélos erőkkel rendelkező hadosztályok igencsak nagy előnyben lesznek. A gyalogsági páncéltörő fegyvereket könnyű légierővel vagy tüzérséggel hatástalanítani.
én most pakolom vissza a gépre a steam-es játékaimat ssd és hdd csere után, szóval akinek lenne kedve ALB-hez vagy RD-hez az jelezze. Bár hozzáteszem nem vagyok túl nagy "spíler" bennük.
Pontosan. Az egész EE full lineáris hadjárata egy vicc, ehhez képest ezt hozták vissza a StDvN44-ben. Nálam kb. itt elbukott a játék.
Az ALB alapvetően jobban modellezte az ATGM távolsági előnyét a lövegekkel szemben, sokkal balanszoltabb volt a tüzérség szerepe (elnyomás vs pusztítás), csak az adatbázis légierő részében eszméletlen hülyeségek voltak. De a játék deck rendszere, XP rendszere alapvetően felülmúlta az RD-t az én szememben. A min. lőtávos AP bugot leszámítva nálam verte az RD-t.
(175 vagy 350 méteren belül AP vs AV-től függetlenül átüt minden KE fegyver, tehát az autocannonok kilőttek közelről szemből harckocsikat is. Bármelyiket.)
Az RD-nek ezen a vonalon kellett volna maradnia, kis kiegészítésekkel és javításokkal úgy, hogy hozzáadta a LOG chain-t, a kétéltű járműveket. Csak szétkúrták az egészet. A top tier arty pontosabb, mint az LGB, az XP és deck rendszert szétkúrták ügyesen és olyan fantasy unicorn egységekkel lett tele, hogy az fáj. A modellező értékek is szarabbak lettek. És a view stat buttonnál kevés toxikusabb dolgot tettek bele.
Az RD hadjárat motorja az, ami még jobb is lett, mint az ALB-é volt, azzal multis dinamikus hadjáratokat is lehetett volna csinálni. Sajnos ez kimaradt. Ha valaki ALB-ben 1v1 hadjáratot tolna, arra talán még ma is vevő lennék.
És az "olcsó" RUSE-t torrenteled, de a rága Mius Frontot meg megvetted Steamen 32 euróért + 112 euróért a DLC-t? Ha már Graviteam csekélységek, akkor Tank Warfare: Tunisia 1943, ez gyakorlatilag homokos Mius, és a Strategy First leárazási stratégiájának köszönhetően cakkumpakk 7!! euróért meg lehet kapni vásári időben. Erősen ajánlanám is a megvételét, mert ha visszakerül a ruszkikhoz a kiadási jog, mint az öreg Operation Star esetében, akkor a csomagot azonnal eltörlik, és a tartalma nem lesz 50 euró alatt soha többet..
Én az European Escalation-t nem tudom ajánlani, Airlandbattle emlékeim szerint mindenben jobb volt, majd Red Dragon megint jobb. EE hadjáratát külön utáltam, mert direkt arra mentek rá hogy egyféleképpen lehessen végigmenni a pályákon, és lehetett újrakezdeni ha neked nem az jutott eszedbe mint nekik.
RUSE RTS-t én is nagyon tudom ajánlani single-re, a IRISZOOM játékmotor használatán kívül semmi köze a későbbi Wargame / Steel Division RTT játékokhoz, de rendes hadjárata van átvezető videókkal és némi történettel. Amazonon még mindig árulják 10 dollárért, ha amerikai szállítási címet adsz meg, magyar kártyával és magyar adatokkal is vidáman vásárolhatsz ott. The Pack of The Rising Sun DLC is elérhető 10 dollárért, ez japán oldalt és pár új pályát ad hozzá a skirmishez(AI elleni harc), Chimera DLC pár új pályát ad 7 dollárért, ez már nagyobb pazarlás multi nélkül.
Ha mindenképp Wargame, akkor Red Dragon leárazásban, ott még valamennyire él a multi. Steel Division 1-et szerintem ne erőltesd(ha csak nem valami olcsó kulcsos helyen, akkor megérheti az ingyen SD2 DLC miatt), próbáld ki a Steel Division 2 bétáját inkább. Ez most 40 euró lesz Steamen, de mivel előrendelés, így _bármikor_ visszatéríttetheted az árát a megjelenésig, és közben annyit bétázol amennyit tudsz.
Én azt ajánlom, hogy legfeljebb a WG:RD-t, de már késő bánat. A közösség és a Eugen közösen jól tönkre vágta az egészet. Az EE egy jó ötlet volt, de mai szemmel nézve borzalmasan gyenge.
Szia, ugyan én nem tartom magam nagy WG játékosnak, de amikor nagy leértékelések voltak, beszereztem őket. Vannak itt szerintem "veteránok" akik jóval mélyebben ismerik a "gamet" de az EE valóban egy kevésbé összetettebb talán jobban átláthatóbb játék. A single résszel anno én is elég sokat elszöszöltem, és ugyebár ott még nincsenek repülők, annyival valóban egyszerűbb. 9,99€ ennyit megér, de ha jön egy 60-70%-os akció, akkor meg gyakorlatilag ajándék! :-)
Sziasztok! Ismerkednék a WG jatekaival, a kérdés hogy melyikkel kezdjem!? Külföldi fórumokon azt írták a totál kezdőknek az European Escalation t ajánlják mivel lassabb a játék és van benne egy egész jó single player mód! Vagy esetleg fektessek be ebbe az új részbe majd? A választ előre is köszönöm.
Tényleg sokat dob a játék hangulatán, hogy bekerült a magyar egységekhez a hozzá illő hang. :-) Bár nagyon remélem, hogy a korábban beígért két külön álló hadosztályt nem fogják teljesen beolvasztani a németekhez.
az lenne a jó ha a Theatreofwar-os kezelési/vezérlési rendszert ötvöznék ezzel a játékkal (sokat dob az élvezeten amikor a leharcolt német csapatokat zsákmányolt szövetséges fegyverekkel is fel lehet szerelni)
:D jah meg erdő szélén álló működő tankból kilopja a "hasznosítható" nemesfémet. Ez ilyen mindenkire veszélyes osztag lenne, szélnek ereszted és mindenkitől lop.
Magyar deckbe igazán rakhattak volna egy cigány osztagot ami a roncsokat a mehtelepre szállítva plusz incomeot adna. Ejnye eugen ejnye...
Bombázókkal több baj is van. Ha nagyon be akarod a sűrűjébe küldeni, akkor kell a légi fölény és igazán nagy rombolást nem csinál, inkább csak a többi egységgel kombinálva tud hatékony lenni, tehát támadás előtt közvetlen megszórni az ellent.
Én még nem találkoztam velük. Bombázók jók valamire? Nem tudtam meg kipróbálni őket
Igen, csak még nem igazán jöttem rá, hogy az IS-2-esekkel, hogyan bánjak el, ezzel a hadosztállyal. Tigrisek szemből nem tudják kilőni, oldalról nagyon nehéz megközelíteni, repülők sem lövik ki és nincs semmi olyan tankelhárító löveg sem, amivel szemből ki lehetne lőni.
Eddig is szerettem ezt a játékot, de a magyar szinkron egyenesen hatalmas lett! Bent van a Csaba felderítő páncélos, vannak huszárok és a repülősök között is akadnak magyarok. Nagyon tetszik ahogy beszélnek, jelentenek és káromkodnak :)
Nekem szerintem már tegnap lejött, mert ma csak egy pár megás patch jött.
Jól tudod. Ezek a magyar alakulatok a Gruppe Harteneck nevű német csoporthoz voltak csatolva. Ha érdekel a játék háttere, keress rá a Bagration hadműveletre és egyből meg fogsz világosodni
Ennek nem magyar hadosztálynak kellene lennie? Amennyire én tudom 2 is lesz. 9. huszár és a 12. tartalékos, de javítsatok ki ha tévedek
Sok 5 az 5 Játékos a közepesen nehéz gép elleni játékot játszok és hát elég frusztráló. A gép olyan szinten tömegben hozza a tankokat a gyalogokat, hogy az valami hihetetlen. Nem tudom mit csal vagy hogyan csinálja de előbb utóbb túlterhel és lenyom, áttör ott is ahol azt hinnéd, hogy nem menne.
Nagyon nem tetszik, hogy elmentek ebbe az irányba, sokkal több egységet kell felügyelned, mint korábban. Nem tudod egyszerre igazgatni a teljes frontvonalad. Nem tudom, hogy ez csak ezt a játékmódot érinti vagy az összes többit is de ez eléggé bosszantó. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.04.23. 12:37:09
Én asszem időhiány miatt elengedem ezt a játékot. Kijött a BMS 4.34 repszim és egészen biztosan nem lesz időm két "open world végtelen időt is felzabáló" játékra úgy, hogy mellett még más is csinálnék.
Azért kíváncsi leszek tapasztalatokra. A kinti fórumon egyesek nagyon verik az asztalt bár nooboknak tűnnek, akik most érkeztek a WG világába. Alapvető játékmechanikai dolgokba kötnek bele, amit nem értenek.
Ja, nem erre gondoltam, hanem, hogy ha látod, hogy milyen beállítással fut, akkor próbálsz alkalmazkodni ehhez, nem ér váratlanul a henger "A" fázisban.
Érdekes taktikákra ad lehetőséget. Ha jól emlékszem, akkor lehet látni, hogy az ellen milyen beállítással jön, ezért lehet számítani arra, hogy mi lesz. Pl.: Juggernautot A-ban meg B-ben kell legyőzni.
Ezt én nem tudom megítélni, de azért tényleg muris, hogy 50-100% közötti bevétel eltérés lehet. Sok v sok esetben lesz ennek igazán jelentősége. Mert 1v1-ben, teljesen reménytelen úgy játszani, hogy valaki 50%-kal több pontból gazdálkodik.
Ha 4 játékos esetén 3-nál kb. azonos van, de a 4. a Juggernaut, akkor a végén majd hozhatja a nagyágyúkat C fázisban.
Mostani bétában lévő két (inkább 1 mert a másik már az előzőben is bent volt )német hadosztály szinte használhatatlan számomra. Semmi nehéz tank, igazából nincsenek erősségeik.
A legnagyobb baj ezzel a sok lehetőséggel az, hogy képtelenség lesz kiegyensúlyozott multit csinálni.
A rusebol több mind egymilliót eladtak. Kb a mai napig ebből van pénzük. A többi játékból összesen nem adtak el toredeknyit sem
Én sem csak egyféle játékkal játszok és ezek a stratégiát kedvelők között nagy neveknek számítanak. Számomra a valaha volt legjobb stratégia játék a RUSE, ami buta döntések (Ubisoft) miatt ment a kukába. Iskolapéldája annak, hogyan lehet kinyírni egy jó játékot.
Visszakanyarodva a SD2-höz a béta az elvileg már megy (még nem néztem) keddig, aztán következő dátum nincs bejelentve de béta 4-is lesz. Ami be van jelentve, hogy május 29-től megjelenésig folyamatosan fog menni a béta 5. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.04.18. 08:14:35
Június 20-a lett az új kiadási dátum. Még szerencse, hogy nincs semmilyen igazán komoly stratégiai játék érkezőben ősszel, mert ezek képesek lennének eljátszani ugyanazt, mint a RUSE-al (addig tologatták tavaszról, hogy az ősszel megjelenő Starcraft 2 és Civ 5-tel együtt jelent meg, a végeredmény pedig bukás lett).
Ha jól emlékszem összesen 5 béta lesz, a megjelenésig.
Csak akkor, ha te vagy az egyetlen emberi játékos. Más esetben nem. Ha pause nincs is a very slow az nagyon lassú már. Legalábbis a StDv44-ben és a WG szériában is így volt.