A játékban van olyan pause funkcio hogy megállitom a játékot és ugy adhatok ki parancsokat?
Érdekes, hogy ezeket a hadosztályokat tesztelik egymás ellen. Ebből szerintem az 5. panzer kiemelkedik de csak azért mert a túloldalon nincs IS-2, SU-100, tehát mindig páncélzat és tűzerő fölényben lesznek. Az oroszokkal jelenleg az "A" fázist nagyon lehet uralni, mert az a 2 Tigris nagyon kevés tud lenni, ha megjön a T-34 áradat.
Hard AI ellen játszottunk. Úgy, hogy 1-es szintű játékos is volt és kezdésnél instant kilépett..., ami viszont pozitívum, hogy ilyenkor az AI veszi át a helyét nem pedig átdobja azt a mellette lévő szerencsétlennek. Gondolkodtam a kilépésen de csak bent maradtam. Hát elég kemény volt, a gép olyan harapófogókat csinált, hogy csak néztem, hogy jééé mit keresnek itt ezek a tankok a másik sávból. Végére összeszedtük magunkat és sikerült a csata végére visszaszerezni az elején elvesztett pozíciót. 17 perc alatt nyert a hard AI ellenünk.
Ami talán picit nem tetszik, hogy az elején rohanni kell, hogy jó pozícióba kerülj, mert ha a gép beássa magát, akkor "A "fázisban már az övé az a terület.
Tüzérséggel én még mindig szar vagyok. Hiába veszem meg az idő nagy részében a tankokat igazgatom és elfelejtkezek róla, hogy egyébként van az is. Ezért mindig valami dombtetőn vagy síkabb nyitott, esetleg városi de nyitott területen harcolok. Gyalogsággal elvagyok, de a tankokat jobban szeretem. Repülőkkel szívesen játszanék, de amint az ellen kiépíti a légvédelmét onnantól nincs mit kezdeni és mivel a légvédelem túl olcsó, ezért ez egy egyoldalú játék, illetve csak az elején lehet érvényesülni.
Összességében jó a játék annak annyira nem örülök, hogy sokkal több egységet kell irányítani és ezzel a "mikrózás" is sokkal fontosabb lett. Az összes jármű max. lőtávja 2km lett, ez élethűbb viszont a puha páncélvadászoknak nem segít, jobban örültem volna, ha a páncélvadászok kicsit messzebbre lőnek. Normandy 44-ben a support fülön mindig volt valami jó kis gépfegyveres, olcsó, gyalogsági támogató jármű, ezt most hiányolom.
Illetve egy dolgot észrevettem de nem volt rá időm utánanézni. Láttam, hogy azonos hadosztályt hozott egy csapattárs viszont az egyes fázisokban eltérő volt a bevétele, 3 szám volt "/" jelekkel elválasztva, gondolom ez az ABC fázisok bevételeit jelölte. Ezt be lehet valahol állítani? Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.04.08. 09:21:54
Na jó, igazad van az 5. panzer odafigyeléssel nagyon brutális tud lenni a tankjaival. Simán megfogja az ellenfeled és hiába támad, csak azt veszi észre hogy sorra pusztulnak az egységei. :-) Plusz ha az eget is uralod a tankvadász repcsikkel sem tud megfelelően operálni.
Én jobban érzem a gyalogságot és a tüzérséget, a tankokkal annyira nem tudok még bánni, a legutóbbi meccsem is majdnem káosszal végződött mert a tankjaim 3/4-de a Tigrisek martalékává vált. Mire rájöttem, hogy én vezetek és nem kell rohanni, az ellenfél támadjon. :D
Összességében most a béta alatt 24 órát pakoltam bele, és azt kell hogy mondjam, nekem tetszik. Amennyiben májusban megjelenik, szerintem a szabad időm nagy része már meg van mire fog elmenni. :)
A 78th sturmmal nekem nagyon nem megy. Így hogy, a lőtávja a Nashornnak ugyanannyi mint minden másnak, kb esélyem sincs, nem is tudom mi lenne az erőssége ennek a hadosztálynak. Az 5. panzer az sokkal jobb. Orosz oldalon még csak pár csatát mentem, inkább a német oldalt tanulgatom.
Végre 1x nyertünk Major victoryval a gép ellen. Hozzáteszem, hogy csapatjáték nélkül ez nem jött volna össze, mert az én frontvonalamon besegített a mellettem lévő csapattárs és ennek köszönhetően összeomlott az AI védelmi és ki tudtam söpörni, minimális veszteséggel, ha meg már megvan az a kritikus mennyiségű tank, akkor azzal végig lehet tarolni a frontvonalat.
Én tegnap játszottam egy 1v1 multit, 1 óráig gyötörtük a "harcot" de az oroszok emberi létszámfölénye nyert az én német egységeimmel szemben végül. A Medium AI-t eddig szinte csak ha az orosz oldal 26th Guard hadosztállyal voltam tudtam minor victory-val megnyerni. 78th sturm hadosztállyal pedig talán egyszer. Ez az időkorlátozó nekem kicsit furcsa, azt érzem mikor a gép van fölényben akkor nagyon kevés időt hagy neked visszafoglalni, bezzeg amikor te vagy fölényben a gépnek éppen az ellenkezője, "millió" ideje marad mire veszítene.
Vicces, hogy a medium AI-t 5v5 coopban eddig még nem sikerült legyőzni, a maximum, amit elértünk az egy draw lett. Többnyire mindig az idő a korlátozó tényező. Gép az oroszokkal elég durván játszik, tömegével nyomatja a páncélosokat, amíg túl nem terhel, de mivel az elején elég gyorsan kiépíti a frontvonalát, ezért nagyon nehéz őt visszaverni.
Valami olyasmire, ami más, mint egy egyszerű skirmish, ebben semmi újdonság nincs. Pedig lehetne, törd át a védelmet érj el X foglalási pontot, védekezz X időn keresztül.
Hát ez a Coop vs AI egy kicsit csalódás. Ez egy normál csata az AI ellen 5v5-ben asszem. Semmi extra.
Így elsőre nem tűnik túl acélosnak. Én eléggé tankos beállítottságú vagyok és ez nem a legjobban felszeret hadosztály, de mivel magyar ezért biztosan ez lesz a két alap hadosztályom, amivel nyomni fogom, hátha megtanulok repülőzni, meg tüzérséggel játszani :)
Nekem ez a 2K lőtávolság a tankokkal új, bár az első részével régen játszottam, és nem is voltam nagy "guru". :-)
De ez most nagyon bejön, sok mindenre kell figyelni és figyelembe venni. Mivel édesapám részéről dédnagypapám a Kelet - Lengyelországi harcokban halt meg 1944-ben, így kivált képpen felkeltette az érdeklődésem.
1st Lovas Hadosztály (Hungarian 1st Cavalry Division) An elite Hungarian division, the 'Hussar Division' is full of experienced infantry and recon units, supported by lots of Hungarian medium tanks. It struggles in the anti-tank department, but thanks to its Nimrod self-propelled anti-air gun, among others, it can handle plenty of threats from ground and air. During Operation Bagration, it was thrown against Soviet armoured divisions to cover the German retreat, costing the 1st Cavalry almost all of its tanks. The division survived, however, and it got some of the first Hetzer tank destroyers as replacements.
5th Tartalékos Hadosztály (Hungarian 5th Reserve Division) The Axis' second Hungarian division, unlike the one above, was only formed for security and anti-partisan duties, but it was still called in to shore up the German line after the Soviet assaults had punched holes through it. Eugen describes it as "WWI-minded", fighting defensively and mostly with infantry and machine guns. It has some backup, however, in the form of an independent armoured company with tanks designed for infantry support. It gets some help from the skies, too, thanks to the Pumas, the elite fighter-wing of the Royal Hungarian Air Force.
Ez nekem újdonság, hogy lesz magyar hadosztály. Rendesen választható lesz multiban?
Tegnapi nap eredménye, hogy végre sikerült major victory-t elérnem az medium AI ellen. 2v2-ben, 1AI volt az én oldalamon is. Németekkel voltam, mert ott jobban ismerem az egységeket. Viszont a KV-1 meglepően erősnek tűnt szemből nem lőtte ki a Stug, úgy kellett oldalba támadnom egy másikkal. Bújócska itt is működik csak sokkal messzebbről meglátnak már. Több egységre kell odafigyelni és mivel nagyobb a tér a lőtáv és a line of sight ezért teljesen másképp kell manőverezni. Szokni kell még. Egyelőre 1 pálya egy bizonyos pontját próbálom betanulni, mert pályaismeret nélkül nagyon nehéz játszani. Defenzív építményeket még nem is használtam.
Sziasztok, én jelenleg nyüstölöm a Bétát, egész jónak tűnik a második rész. :) Amire nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Magyar hadosztályokból mit lehet majd kihozni. Utoljára szerkesztette: TheGreatBeauty, 2019.04.04. 22:41:27
Nem tud leverni 2 db jenki gyalogost a házban. LOL.
Ez nem az én játékom. A német hadjárattal kb. annyira élvezetes játszani, mint sajtreszelővel rejszolni...
Parancsnokkal támogatott gyalogságom 3-szoros létszámfölényben Pz IV támogatással és 4 db géppuskás vaccakkal. Lol Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.03. 21:27:38
Off-map artillery-nél mutatja, hányszor használhatod fel, a bal alsó sarokban, a unit neve melletti pötty mögötti szám mutatja, mennyi salvo áll még rendelkezésre. A naval-nál pl. 3x lehet lehívni. Utoljára szerkesztette: ToMy_, 2019.04.03. 18:29:37
Szerintem sem. Meg persze jó lenne, ha minden játékmódban balance lenne, de nem tudom, hogy ez mennyire kivitelezhető. A Normandy 44 sem volt 1v1-re balance-olva.
Neten nézegettem pár videóba bele és fórumot. Nem értem, hogy mit pattognak a time limiten. Úgy tesznek, mintha kötelező lenne olyan móddal játszani. Én úgy látom, hogy nem csak az az egyetlen lehetséges játékmód.
A német 44-es hadjárat első missziója olyan, hogy pislogok. Csak az MI hülyeségei miatt nyerhető meg. Olyan túlerő van, hogy nálam mission impossible volt a sec. objective. Meg sem próbáltam. Reménytelen. Hiába van 2 db 88-as, ha nem én kezelem azokat és bambán állva várják, hogy a tüzérség elnyomja/szétlője azokat. A maradék pc. elhárítás ami bejön olyan 0, hogy arra szavak nincsenek. Hiába lőttem ki a két mobil izével oldalról vagy 4-5 páncélost, csepp tengerben. A pct. ágyúk szinte semmire sem jók mire mire a B fázisban jönnek addigra a behívási pontnál vár az ellen hk.
Tanulni alap dolgokra nagyon szódával elmegy, de kb. ennyi. Ezzel a játékkal nemigen multiznék. A 2.résszel van rá esély, de egészen biztosan nem a beta után. Ha csak feleannyira balanszolatlan, mint az WGRD volt kiadáskor akkor is sanszosan nem minőségi élmény lenne.
Kellemes meglepetés, hogy a következő béta csütörtök délután indul és nem csak 48 órás lesz, hanem hétvégén is lehet nyomni. Ja, és egy eddig be nem jelentett co-op vs AI játékmódot is lehet majd tesztelni.
Az off map tüzérségnél miért nem tünteti fel az 44, hogy hányszor hívható be? Poénból kipróbáltam a 356 mm naval arty supportot és 3 vagy mittomén hány alkalom után kimerült.
A 155 és 203 mm-nél mennyi a limit? Van? Ha igen, akkor hogy a francba gondolták azt, hogy nem tüntetik fel?
Az első jenki hadjáratot letudtam, de erősen az az érzésem volt, hogy tényleg csak a nagyon kezdők nem tudják megcsinálni. Szinte semmi kihívás nem volt egyiken sem. Minimális figyelemmel letudható volt.
Sajnos még nem volt annyi időm tesztelni, hogy ilyen mélységű véleményt mondjak. Következőnél mindenképpen kipróbálom a multit, ott úgyis kiderül, hogy mi a játék gyengéje. Mindenesetre azt el tudom mondani, hogy a korábbi játékaik (talán a RUSE kivételével) voltak a legkevésbé frusztráló játékok vereség esetén. Sokszor az is jó móka volt, hogy rendezetten vonultam vissza. Persze az arty spam az engem is zavart.
Jó játéknak tűnik és sokat léptek előre, úgy tűnik megfontolt változásokat hajtottak végre és olyan új stratégiai lehetőségeket hoztak létre, ami egyben a stratégiai mélységet is növeli de a balance-ra kíváncsi leszek. Az új line of sight miatt a németek előnybe lesznek. Olyan zónákat már nekem is sikerült csinálni, ahol a gép egyáltalán nem tudott áttörni. Az AI is más, nekem nem tűnt olyan agresszívnek, mint a normandy-ben.
A változások miatt, a játék nehezebben érthető is lett, tehát nagy figyelmet kell majd fordítaniuk a megfelelő tooltipekre, tutorialokra, mert ha sok frusztrált játékos lesz (nem tudja miért, hogyan győzték le), akkor az már középhosszú távon a játék életképességét veszélyeztetheti, márpedig itt az látszik, hogy hosszabb távra terveznek, mint a normady-val, ezért is kapott ekkora hangsúlyt a single rész. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.04.01. 12:49:27
A távolság / CTH és egyebek miatt csak rossz szokásokat vennék fel. Meg ez olyan, mint a ALB az RD után. Volt, de megzuhant. Szóval lehet, hogy a végén a sale-t sem várom meg, de beta végét azért igen.
A solo camp. után szerintem uninstall. Az eddigi infók alapján annyival másabb a 2. rész mechanikája, hogy az 1. rész kitanulása csak félrevinne...
El lehet szórakozgatni a solo hadjáratban a StDV44-ben. Lobby-ba nem mertem eddig menni, de azért kb. annyi volt mennyiségre, mint a WG RD-ben tegnap éjféltájt.
Csak értelmét nem látom a 2. mellett. Olyan szinten "összenyomott" minden. A harckocsik 300-400 méterről is mondjuk úgy, hogy kérdéses hatásfokkal tüzelnek. A 2. részben úgy tűnik azért a reálisabb megközelítés felé mozdultak el. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.30. 12:29:48
Az viszont szörnyű, hogy szerda, csütörtök és ennyi volt a béta első fázisa. Remélem a következő már hétvégén lesz, mert ezt ők sem gondolhatják komolyan.
Szerintem az erdő felett lőtt. Engem is meglepett, amikor a tankjaim elkezdtek lődözni szokatlanul nagy távolságokra :)
Amennyire láttam az első kommenteket azok arról szólnak, hogy a lőtávolságok brutálisan nőttek. Tehát aki megszokta a StDv44-et, annak kell majd némi idő. Én úgy emlékszem, hogy 500-700 méter felett ebben összevissza lövöldözött kb. szinte mindenki.
Igen, végre nem kell várni harckocsira a B és C fázisig. Még, ha noobok is...
Sikerült 2 kört menni a gép ellen. Szokni kell még de jó lesz ez. A terepadottságok teljesen más taktikát tesznek lehetővé és a térképen elfoglal pozíció sokkal fontosabb lesz. Tetszik, hogy deck összerakásnál lehet választani, hogy több vagy nagyobb tapasztalattal rendelkező egység jöjjön és, hogy melyik fázisban. Egyedüli dolog, ami nem tetszik, hogy nem tudom melyik egység micsoda mert a megjelenítése távoli nézetben nem olyan jó mint a normandy 44ben. Összességében fejlődött.
Az DvN44 két DLC-jének a tartalma nincs a Steam-en összefoglalva. Ezt mégis hogyan gondolják...? Csak unit és hist, missziók vannak, az új gameplay módokról semmi...
A játékban van "MODS" rész, ami töküres... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.27. 12:08:01
Én bétázok majd. Alap kiadást vettem meg, úgyis inkább a multi érdekel és az extra tartalom majd később jön. Már előtöltöttem a játékot de pont most nem sok időm lesz játszani.
Tegnap elindítottam az első hadjárat elso missziót. Fogalmazzunk úgy, hogy "sikerélményt biztosítónak" látom eddig az egészet. Nem igazán látom azt, hogy bárki el tudta volna ezt missziót bukni. A másik olvasata ennek az lesz, hogy pont ugyanaz lehet a vége egyes solo missionnál, mint a WG:EE-nél, hogy csak egyféle megoldása létezik az adott pályának.
Ezek legfeljebb irányított tutorialoknak foghatóak fel. Az viszont botrányos, hogy 2 év után sincs hotkey a "szem" ikonra. Ez mégis hogy f*szba képzelik? Kattintó verseny az egész megint emiatt.
Betázik majd itt valaki? Én azért sanszosan megvárom minimum a kiadást, de lehet, hogy az első sale-t. Nagyon drága a fullos kiadása...
Én úgy emlékszem, hogy ha ki van jelölve egy egység, akkor ha célzol vele kiírja a találati és páncélátütési esélyt. 40% nagyon alacsony és értelmetlen is úgy lövöldözni vele, mivel csak annyit ér el, hogy felfedi magát. Meglátjuk, nekem a legnagyobb bajom mindig is a tüzérséggel volt. Tankokat, gyalogságot jól menedzseltem de a tüzérséggel soha sem voltam jóban.
És kikapcsolt állampotan is kiírja a 70%-ot? Egyébként lehet írni a fórumra. Én beposztoltam, hogy az lenne a legjobb, ha állíthatóvá tennék és csá. Bár van egy tippem, hogy ha ezt txt állítja bárhol, akkor sok játékos első dolga lesz átírni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.22. 12:49:56
Mondjuk ezen még lenne mit heggeszteni: Efficient Shot. This is a neat new order that tells the unit to hold fire until it has a penetration chance of 40% AND a hit chance of 40% before shooting at an opposing unit. Pretty smart, especially when used on an AT gun lying in ambush
40% az egy vicc nincs is értelme használni. Inkább kikapcsolom a lövést és akkor aktiválom, amikor már legalább 70% körül van.
Hát basszus, ha ilyen szintű figyelemmel dolgoznák át a WG-ben a klasszikus hidegháborús vonalat fantasy egységek nélkül. Insta elővételben megvenném. Nem hittem volna, hogy ez lesz, de nagyon megjött a kedvem ehhez.
Kb. ez is ilyen hébe-hóba 1 meccs, volt olyan, hogy hétvégén fél órát ültem és nem találtam semmi értelmeset. Nem mondom, hogy teljesen kihalt de messze van a régi egészségestől, ahol tényleg pár perc alatt találtál egy normális 4v4, 3v3 vagy 2v2 játékot.
Bízok benne, hogy ebben a részben lesz annyi erő, hogy több évig egészséges multi lesz benne. A single rész miatt biztosan tovább fogja bírni a játék. Ami még nagyot dobna rajta az egy igazán ütőképes AI, ami nem nyilvánvaló csalásból szerzi az erejét (végtelen vagy sokkal több pénzmag, mint a játékosnak, mindent lát a térképen, stb.) Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.03.21. 13:29:56
Érdekes új opció, a kapott pontszámok arányát fázisonként is lehet befolyásolni. Az XP és mennyiség attól is függ, hogy melyik fázisban akarsz adott cardból egységet. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.21. 13:01:08
Ennyire? Nincs lobbyban senki? Pár hónapja még hébe hóba WG:ALB multi is ment. Pedig az 6 éves és nem 2...
Biztosan nem fogok betázni, de erősen érik a gondolat, hogy feltegyem a N44-et és legalább single-ben megnézzem, hogy mi a fene van most benne, hogy legalább a játékmechnikát lássam és kb. az egységeket. 10 órát toltam vele összesen majdnem 2 éve...
A furcsa az, hogy a WG letevésével és a hadszíntér kibővítésével valahogy kedvet kaptam ehhez, ha sanszosan a vége az, hogy úgyis bucira vernek majd sokáig. Lehet, hogy meg fogom venni az első komolyabb sale-en.
A WG már nem hiányzik. Sajnos elérte élettartam a végét és semmiféle fejlesztést nem kap alapvető hibákra.
Én szerettem az első részt, de sajnos elég hamar minimálisra csökkent az amúgy sem nagy multiplayer bázis. Emiatt egy kicsit bizonytalan vagyok a második rész megvételében, de mivel a jó rts-ből kevés van lehet hogy beadom a derekam. Még abban bízom azáltal, hogy elváltak a paradoxtól, ezzel a résszel tényleg megmutatják, hogy mit is akartak kihozni a Normandy 44-el. (Egyébként meg nem értem, hogy miért nem egy Wargame részt csináltak.)
CDkulcson felment az ára a francba megint, 10,6 euro az alap, 14 euró a deluxe.
Olyan szinten nulla lesz a felhozatal 2. vh-s játékokban, hogy lehet megveszem. Az árazással még mindig fenntartásaim vannak, tehát a legolcsóbb alap verziót veszem meg.
Dev Diary no.3. Ha egyszer nagyon sale-es lesz, akkor talán a single player miatt megveszem. Állítólag az MI sokkal jobb a StDV-ben, mint a RD-ben. Soha nem próbáltam ki az StDV-t singleben.
(Tavaly május óta nem is játszottam vele asszem.) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.12.29. 12:47:29
A StDv N44 multi része a kiadás után pár hónappal már az WG:RD alatt volt és ott is maradt mindig kb. Viszont 70 EUR-ért egy SP strat játékot venni elég muris.
Ez jól hangzik. Azért még mindig zavar az a dolog, hogy ha a teljes játékot meg akarnám venni, akkor tulajdonképpen 70EUR kellene fizetni. Lehet pont ezért nem fogom megvenni, mert ezt a fizetési modelt nem támogatom. Amikorra meg lemegy az ára, már lehet nem játszik senki sem a multi részével, mint most a Normandy 44-ben.
Ennyit talán megér az alapjáték, ennél nem lesz olcsóbb ha csak nem kerül be bundle-ba, abban már nem vagyok biztos hogy a Deluxe megéri-e a 2€ felárat, ha amúgy se lesz játszva.
Úgy általában nem tudom hova tenni a játékot, most akkor ezeknek tényleg elvitte az eszét a mostani AAA kiadói trend vagy mi a szösz? Ott kezdődik hogy előrendelői "jutalmak" vannak minden csomagban, aki kivár hogy egyáltalán érdemes-e megvenni a játékot, attól már elvesznek dolgokat. Aztán a csomagösszeállítás hülyeségei, Commander Pack és a History Pass kizárják egymást ha csak nem a 80 eurós csomagot veszi valaki. Aztán mint írtad a single tartalmat jó drága extradeluxe csomagba rakják. A 2 napos megjelenés előtti megjelenésnek sok értelme nincs, de ezt is csak az alja kiadók csinálják.
A vége az, hogy ezt az ubisoft vagy az actiblizzard is kiadhatta volna, pont nem látszik a szerénység hogy most már függetlenül tolják. Utoljára ilyen nyomorék "milyen kiadást vegyek" képet Call to Arms adott ki, rá is keféltek.
Ne már.... felültek ők is a game pass vonatra. Szégyen. Tehát a "legnagyobb" feature csak a 70EUR-os csomagban érhető el vagy gondolom később megvehető fizetős DLC ként. Kicsit sem pofátlan.
Az alapjáték 40EUR. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2018.12.05. 07:54:19
Az, hogy minek van piaca nem igen/nem kapcsolat dönti el. Ha a fejlesztés során aránytalanul nagy óraszámot ölnek bele és az emberek mondjuk 80%-a soha nem indítja el és a teljes óraszám a játékosoknál vonalvastagságnyi, akkor bizony oda vezet, hogy nem készül SP tartalom.
Az WG-nél csekkolja le mindenki az arányt, hogy nála mi a helyzet.