btw, ha valaki szeretne multizni, steamen is felvehet:ThomasSpiler
Tegnap nagyon csúnyán elvertek a németek. A taktikájuk az volt, hogy 3 csillagos JgPz-vel szarrá lőttek. Csapattársak miatt még előnyünk sem volt "A"-ban sem pedig én a saját szakaszom 60-70%-át minimum kontrolláltam. Aztán jött az ellenlökés ha jól emlékszem 222-est hoztak JgPz-vel együtt. Valami bitang erős volt a HE-je AT ágyúkat simán megette. Kb. közöm sem volt az egészhez mindent szétszedted és hiába volt légi fölényem semmit sem értem vele. Nem mondanám, hogy a németek hibája volt inkább az ellenfél használta ki nagyon a veterán egységek adta lehetőségeket. 3 csillaggal bitang kemény minden. Gyorsabban, pontosabban lőnek. Erre érdemes odafigyelni. No meg a rocket arty... Nem is tudom mi lenne ellene a legjobb védelem mert mindent szétkap, bénít. Valamit ki kell találni ellene mert nekem az arty spam a halálom. Repülők ellen már tudok játszani tűrhetően de az arty spam ellen nem tudok mit tenni.
Lehet az a gond, hogy én főleg 1v1-es méretű vagy 2v2-es méretű mapokon játszok 3v3, 4v4-et és a kicsi terület miatt az emberek artyznak agyba főbe. Bár azt se szeretem ha nagyobb mapon össze vissza AT-s felderítők lehetnek mindenhol meg elhagyott gyalogok mert nincs rendes frontvonal.
Ja, a 2nd (US) infantry-val voltam. Szöviknél talán ők a leggyengébbek. Mondjuk hozzátartozik az is, hogy alig játszottam velük. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.16. 12:38:31
NEW FEATURES: 2 new divisions : 6th Airborne & 352.Infanterie 2 new maps: Carpiquet & Odon New British unit voices to replace some deemed "too Americans".
FIX: Autosetting fix.
---------------------------------------------
GERMAN: IG18 range increased from 800 to 1000
17. SS-Panzergrenadier IG 18 now comes in packs of 4 instead of 3 in phase A IG 33 is now available in packs of 2 in phase A IG 33 now come in packs of 4 instead of 3 in phase B 80mm Mortars now comes in packs of 2 instead of 3 in phase A Nebelwerfer 41 is now available in packs of 1 in phase A Sk 18 removed from phase B Sk 18 now comes in packs of 2 instead of 3 in phase C
21. Panzer FK 18 removed from the division A second pack of PzH Lorraine is available in phase B
6th Airborne Iszonyat tápos. Tetrarch Little John. 60 pont, gyors és 14 !!!!!! AP-ja van. Hátránya a kis páncélzat és a 800m-es lőtáv de ekkora AP-val mindent kilő. Szinte minden gyalog egység 2 csillagos éppen ezért jelenleg a legjobb minőségű gyalogsága van. Van Sniper-felderítő és olyan felderítő is aminek 10-es a strength-e, van füst és AP képessége is. A sniper lőtávja 600m 10acc és 10-es rpm. Konkrétan felesleges HMG-t venni kiraksz egy sík területre 2 ilyet és ott gyalogos nem jön át. Konkrétan a német AA nem/alig tudta suppressálni, gyalogság tűzpárbajban nem bírt vele. Ha mellé teszel 1db 2 csillagos MG-t ott konkrétan csak artyval tud átjönni az ellen különben minden meghal
Repülőgépek: A-ban lelőhetetlen napalmos Mosquito. Tempestek 1-2 csillagos gépek és nagyon jók+ gyorsak 675km/h ezzel ha jól emlékszem a 2. leggyorsabb a játékban. Arty megfelelő, tankokban kicsit gyengébb de van megfelelő AT képessége tehát ez nem jelent gondot.
Ezt a készítők nem gondolták komolyan. Franciával összeáll ez a divizió és olyan rush-t tudnak, aminek egyszerűen nincs ellenszere. A medium AI-t úgy vertük meg, hogy majdnem a spawn pontig szorítottuk. Pedig massolta rendesen a gyalogosokat.
352.Infanterie
Elsőre nem tetszett aztán gyakoroltam kicsit vele és egész kiegyensúlyozott. Ig18-al kell megtanulni játszani és akkor egész jó. Pz3 főleg gyalogok ellen jó. Légierőt specializálni kell. Ha nem csapatba játszol, akkor csak vadászt kell hozni mert szokás szerint elég gyenge a légvédelem egyedül a 88-as az, ami ér is valamit. Szokásos német taktikát kell vele játszani, vagyis nem kikapni nagyon A-ban, ami azt is jelenti, hogy nem szabad nagy veszteségnek lennie és szép lassan fel kell tölteni a frontot, hogy B-ben már legyen erő kimozdulni.
Gyalogosok olcsók de kb. annyit is érnek, kell melléjük az Ig18 vagy simán lekaszálják őket. F
Felderítő átlagos, semmi extra van egy gumikerekes jármű, ami elmegy egynek
Tankoknál semmi igazán használható nincs Pz3 gyalogok ellen jó meg azért mert commander, StuG az olyan amilyen, párban hozva commanderrel nem annyira rossz de az AT ágyúk hamar lekaszálják.
AT egy picit talán átlag feletti de az egy szem 88-as nem tesz csodát B-ben, főleg ha az ellennél van arty. C-ben jön a Jagdpanther 300-ért. A vicc az benne, hogy ha megengedheted magadnak, akkor már úgyis nyertél.
AA a 2db 88 kivételével kuka.
Repülők, kevés a hely ahhoz, hogy bármi értelmeset össze lehessen hozni. At Stuka B-fázisban jön 2 csillagosan brutális tud lenni viszont cserébe minden, ami arra jár 2mp alatt végez vele, lassú és valami miatt már félig telt moral csíknál visszafordul.... magyarán ha az ellennél van, akár csak 1db valamire való AA, akkor használhatatlan. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.18. 08:34:27
Ja majd kifelejtettem: 6th Airborne kap egy Pak 40-et A-ban 1 v. 2 csillaggal. 1200-as lőtáv. Nem mintha kellene nekik.
Érdekes dolgot olvastam a hivatalos fórumon a 6th Airborne-al kapcsolatban. A-ban kapnak napalmos gépet, amivel akár vakon is fel lehet gyújtani mondjuk egy városba vezető utat ezzel meggátolva az ellent, hogy odaérjen. Készítők válasza erre a problematikára:
"This is the only division able to block a road with napalm and the only moment where it has a real impact is the phase A so it will stay. Each division has some unique stuff, if you're facing the 6th AB be prepared for this eventuality. If it's too powerful then the price of the plane will increase."
Baj csak az vele, hogy semmilyen skill nem kell a használatához, védekezni ellene nem igazán lehet mivel a bombázó gyors.
Az Eugen képtelen balanszolni rendesen, ezt már láttuk sajnos az RD-nél is úgy, hogy előtte pedig volt 1 évig ALB. Teljesen ötletszerűen képesek olyan marhaságokat csinálni, hogy az ember a fejét fogja úgy, hogy
mezei user is előre látja a hibákat, de nekik nem esik le... és állítólag 10 éve játékfejlesztésből ének...
Vicc....
Harc közben kaphatnak XP-t az egységek? Ha nem, akkor az RD-t is sikerült alulmúlni a deck rendszerrel pedig azt az ALB-hez képest az eltérő stat és XP-vel úgy szétkúrták, hogy azóta is az ánuszát simogatja a WG...
Én pl. gyakorlatialg semmiféle variációs lehetőséget nem látok, max 1-2 kártyát lehet variálni a deckekben, tehát a játékban kb. annyi deck van, ahány BG és csá. Ehhez képest még az ALB-en is n+1 féle deckem volt egy nemzettel úgy, hogy koalíció nem is volt és az RD-nél, ha a közösség nem lett volna nettó idióta és nem csak A kat játékot toltak volna, akkor annyi deck volt, mint égen a csillag és használhatóak is.
Itt meg mindig a legnagyobb XP-s egységet kell gyak. berakni, mert annyira számít, a 1+ nemhogy a +2 csillag, hogy semmi értelme a mennyiségnek főleg, hogy szénné kell mikrózni mindent.
Én még mindig nem értem el a 10 órás játékidőt. Az ALB és RD odaszögezett a monitor elé, ezzel meg kb. akkor játszom, amikor agyilag már zokni vagyok kreatív munkához és nincs más ötletem...
XP-t nem kapnak menet közben az egységek. Mivel itt csak pár napos max 1 hétig tartó csaták vannak lemodellezve, ezért nem fejlődnek az egységek sem. Szerintem a nagyobb XP-s egységek lehetnének kicsit drágábbak és akkor az kiegyensúlyozná.
Én szerintem már 100 óránál járok. Nekem bejön a játék igazából specializálódnom kellene 1 div-re oldalanként mert minden divízió más játékstílust képvisel.
Szövi oldalról én eddig a páncélos kivételével nem tudtam olyan decket összerakni, amivel el mernék indulni. A B fázisban a német páncélosok ellen egyszerűen nem lehet AT ágyúkkal küzdeni...
Nekem nem szokott ilyen gondom lenni, mondjuk én mostanában főleg a Franciákkal játszok. Ott van M10 szarásig. Elbújtatom őket több helyen és oldalba lövöm az ellent, ahogy lehet. Fontos, hogy A-ban a terület a te uralmad alatt legyen és akkor ez kevésbé gond. Nyomni kell A-ban, hogy B-ben legyen hely manőverezni. Némettel én sokkal kevésbé tudok játszani, mondjuk nem is játszom velük sokat. Igaz most, hogy az Ig18-at felfedeztem lehet fogok velük többet játszani.
Ez lesz a kampány? Pár mission egymás után? A wargame kampányok után ez kurva nagy csalódás, ez nulla.
Ezt írták korábban is, hogy visszatérnek a lineáris kampányhoz mert úgy jobban tudnak történetet mesélni vagy mi volt a hivatalos indoklás. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.21. 11:02:11
Engem nem érdekel a történetmesélés. Az ALB hadjárata kurva jó volt, mert egymás ellen is tolható volt, az RD-nél sajnos ez elveszett... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2017.05.21. 11:38:59
Hát ja. Nyilván nem fogják azt mondani, hogy "mivel hosszú távon úgyis a multi érdekli az embereket, ezért úgy döntöttünk, hogy a SP módot leszarjuk" :) Azért most örülök, hogy pont nem tudtam megvenni, amikor április elején megnyílt a lehetőség. Ebbe a preorder csapdába most simán beleestem volna.
Kinek a pap, kinek a papné. A wargame-t is single miatt vettem meg, úgy játszottam, úgy élveztem. Nem mindenki szereti ügyességi játékká butított stratégiát, és multiban azt kapod. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2017.05.21. 15:00:59
Egy bizonyos szint felett már csak a stratégia számít. Strarcraft-ra is azt mondják, hogy egy bizonyos APM felett már jobban számít a stratégia, pedig az aztán a kattintgatós játék.
Biztosan megnézem a kampányt de az előre script-elt dolgoktól meg én hányok. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.21. 15:57:40
Valaki tudna ezzekre válaszolni? 1 valaki tudja hogyan tudom behivni az összes vadászom max 2 kattintásal?(ne egyesével keljen) 2 ha a 10 emberből álló csapatból 5 meghall, akkor a tüzerő is kb felezödik? (illetveha a lánszoros egységnél meghal a lángszoros(ha megtud) akkor nincs lánszorosom) elöre thx
1. Kijelölöd alul az összes gépet (shift segítségével).
2. Passz. Erre vonatkozólag nem találtam semmit de szerintem is az van, hogy feleződnek. A lángszórós nem tud szerintem meghalni. Viszont a support fül lángszórósai szerintem annyira nem használhatóak ill. csak korlátozottan, mondjuk két ház között. Vagy valamilyen egység mögött futtatva őket szarrá mikrózva.
1:05:30-nál kezdődik a 716-osok bemutatása. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.22. 15:05:40
Gyalogságban semmi extra Tankoknál csak francia zsákmányolt tankok vannak, ami egy vicc. Supportnál IG18 és ami érdekesség Flammenpanzer (B2-es) 260m-es hatótával. AT ágyúban semmi extra. Van 1db 75mm-es pak 40 A-ban és kb. ennyi 43-as Pak csak C-ben jön. AA itt már van egy kis élet 88-as flak41 A-ban igaz csak 1db és az is 140-ért de jön még hozzá 2x2 B-ben. Arty Lorraine A-ban, ami egész jó és viszonylag olcsó Wurfhrammen B-ben. Repcsik Ju-88s A-ban az egész jó, B-ben két csillagos vadászok és HS-129 tankvadászatra és még több Ju-88 de csak 4 hely van a repcsiknek.
Összességében megint azt lehet mondani, hogy a németek egész kiegyensúlyozottak de ez a divízió is Sitzkrieg-et fog játszani annak ellenére, hogy 100 pont a percenkénti bevétele, viszont ezzel legalább lehet majd védekezni komolyan. Bombázó + 88-as AA és az egész jó arti elég drága kombó de egész jó védelmet lehet összehozni a lángszórós tankkal együtt. Rush ellen ez sem véd mivel a 88-asnak kicsit a tűzgyorsasága de kiegészítve 1-2 olcsóbb egységgel egész használhatónak tűnik. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.22. 15:21:36
Am elvileg minél kissebb az ágyúk használunk az AA-ba annál nagyobb az esély, hog leszedik a gépeket. (de ebbe nem vok biztos) Btw, azt valaki tudja, h az egységeknél irt HE érték az egy lövés értékét mutatja vagy mondjunk bizonyos irdőre vonatkozik? (mondjuk 1 perc allat mennyi sebzést ad le) azt lehet egyik egységnek magas HE, mondjuk 12 a másiknak meg 6, de mire nagyobb lő ketöt adigra a pici már 5-ször.
Mikor lehet refundolni?
Amíg gold-ba nem megy, azaz a hivatalos kiadás meg nem történik. Ez amúgy 2017-05-23, úgyhogy valszeg ha ma nem refundolsz, akkor buktad.
Mindegy, akkor megtartom, hátha egyszer rabul ejt. Vagy 10 napja nem játszottam. Majd megpróbálok a magyar steam csoporttal valami értelmes játékba becsatlakozni.
A HE érték szerintem 1 lövésre vonatkozik. Viszont az is igaz, amit te mondtál. Attól lehet még nagyobb a gyorsabban tüzelő DPS-e mint a lassabban de nagyot lövő járműé.
Ha gyalogos irtás a cél, akkor azt kell nézni, hogy milyen kiegészítő fegyverzet van, ami még tudja mellette puttyogtatni. Ha van mellette még 2 géppuska, akkor hatékonyabban tudja ölni őket.
Kiadás előtt szó nélkül visszaadják a pénzed bármilyen bajod is van vele. Kiadás után is él a pénzvisszatérítés az átlag szabályok szerint: max 2 óra játékidő, és vásárlástól/kiadástól számított 2 héten belül kell megnyomni a nagy piros gombot.
Én magam nem vettem meg, talán majd zakcióban ha és amennyiben lesz értelmes játékegyensúly. Azért bámulatos hogy European Escalation óta eltelt 5 év, azóta már a deck építést is kikukázták az előre megszabott egységkombinációk javára, és még mindig nem megy nekik a balance.
Lehet valami chemtrailt kevertek az illuminátusok a stratégia fejlesztők által kedvelt kokóba, mert a Relic is elfelejtett játékot készíteni a Dawn of War III premierjére. Ahhoz képest a Sudden Strike 4 eleve hendikeppel indul, bele sem merek gondolni az milyen lesz majd.
FEATURES : All divisions are unlocked. All maps are unlocked. All solo campaigns are unlocked. Additional languages added: French, German, Russian & Chinese. AI Medium will automatically replace disconnected and quitting players. Ace units are now available for eligible players. In Destruction Mode, a team that controls 90% of the map automatically wins the game.
FIX : Planes will now enter the map from the correct air deployment corridors
-----------------------------
BALANCE :
GERMANY : Hs-129 resilience increased Panzerjager 35 gun's HE value fixed. Two cards of elite Tiger E added to 12. SS-Panzerdivision
UK : 15th Scottish's Spitfire Mk.IX (fighter configuration one)'s XP reduced by 1, elite planes are now available in C.
-----------------------------
DISCLAIMER / KNOWN BUGS : Some localization typo might still be present, we are compiling them in order to fix them all. In the International (aka, non-German) version, Kurt Meyer's biography is still that of Fritz Witt. It will be fixed very soon. Some graphic glitches on Mount Ormel map's deployment zone.
Igazából itt van a balance. A fázisban a szövik sokkal erősebbek, főleg az olyanon mint a 6th vagy 101st Airborne, nagyon jók területszerzésre. B után meg a németek feljönnek mint a talajvíz a sokkal erősebb harckocsik és tüzérség miatt. Mondjuk ma este toltam egy 10v10et ahol végig tudtunk dominálni németekkel, a B fázis végére meg a Tiger & Panther hordák a map teljes részeit le is tolták.
Tegnap nem sikerült még ránéznem a játékra, ma nézegettem. Lesznek érdekességek és kb. rémálom lesz kiegyensúlyozni ennyi divíziót.
Én csak 10 játékot játszottam, de a deckek olyanok, hogy két héttel ezelőttig is én a szövi oldalon a páncélos decket leszámítva mást össze sem raktam, mert eleve esélytelennek tűnik B és C fázisban. A szövi gépeket ebben a deckben meg halomra mészárolja a német légierő, ami egy vicc...
Én a francia Spit-ekkel elég sikeres szoktam lenni de a 6th armored-ben is baromi erősek a Tempestek. A légi csata arról szól, hogy csapdába tudom-e csalni őket. 1 spit-el becsalogatom őket az AA felé aztán behozom a többit és leszedem őket, mivel az AA visszafordítja a többi Spit meg leszedi. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2017.05.24. 14:25:27
Olyan egységet nem is láttam még aminek az opticja EX-es lett volna. Csak VH volt a max aszem, bár lehet h tévedek.
Kész, nekem elegem van ebből a fosból... A LW mindent letarol, a nyugati fronton nem is repülő Ju-87G instakillezi minden hk-mat. Takarodjanak az anyukba ezzel a balanszolatlan szarral...
A LW-nek lehetnek két csillagos vadászai amit 2 másodperces sorohzattal leszedik a gépemet, de a jenki pc. nulla csillagos vadászai és légvédelme dísznek jó..
Áh...
Hiába tolom le A fázisban az ellent, jön egy Ju-87G és szétlő 2 rácsapásból két tankot. Ez balasz az EUGEN szerint....?
Én ezennel búcsút intettem ennek a fostaligának, egyszerűen semmi értelmét nem látom. Alapjaiban van elkúrva az egész...
Basszák meg a P-47-esemet egy AAA és 1 másodperces vadász sorozat leszendi, de nálam 1 AAA egy rakás egység nem képes egy KURVA ELLENSÉGES gépet sem leszedni mikor már füstölő állapotban van...? Mi a kifaszom ez...?
Olyan szinten balanszolatlan és olyan kocepcionális hiábk vannak benne, hogy nevetséges. Az Eugennek jó ötletei vannak, de hogy a játékfejlesztéshez túl sok helyen nem értenek az ziher...
Életemben kevés játékban csalódtam annyira, mint ebben. Inkább megyek vissza RPG-ézni, azoknak legalább van vége...
Egyszer talán, majd úgy fél év múlva ránézek a játékra, de jelen formájában csak arra jó, hogy felbassza az agyam. Az ÖSSZES játék eddig ugyanarról szólt. Az A fázisban a jenkikkel szétkúrtam az ellenfelet, de mint az állat a páncélos deckkel. Aztán jön a Ju-87 és HS.129 és insta szétlővi az összes hk-mat. Semmit sem tudok tenni, mert a LW kétcsillagos vadászokkal jön a légvédelem és 0 csillagos vadász szart sem ér.
(Az összes játékban gyökerekkel vagyok együtt, akik már az elején vesztenek. Mindig én török előre úgy, hogy néha a 130 pontos M4-em az elején még őket segíti. A kevés gyalog recon és két parancsnoki M8 meg szétcsap mindent.
Németekkel nem tudtam játszani, minden lobbyban mindig a német oldal van tele.
én nem értem miért erölteted az ismeretlenekkel való sok vs sok játékokat?
vagy menj 1v1et és rögtön meglátod hogy a canada a 2inf és a 101airborne mennyire erősek. olyan légvédelmük van hogy 3 mp alatt szednek le akár egy bombázót is. (3 csillaggal ) stb. vagy játsszál 2v2öt egy ismerőssel.
a német vadász jobb de sokkal kevesebbet lehet behivni és a 88ason kivül a német légvédelem szart se ér ellenben a szövi oldalon kb még a nyugdijas kató néninek is van AAja.
sajnos jelenleg az igazi baj az hogy két három battlegroupon kivül az összes esélytelen. német oldalon mindenki fallshumjager szöviknél meg 101 airborne. de ott szuper még a 2inf és kanada is.
Mert az 1v1 pont azért fost amiért az ALB és RD is volt. Klikkelőbajnokság és refelxverseny és még inkább hangsúlyos a szerencse, mert ez még mikro intezívebb és a szerencse a CTH és PEN esély miatt még durvább. Az ALB és RD-ben azért az AP és AV viszony jól belőtte, hogy mit élhetsz túl. Itt meg van olyan, hogy 3-szor bounce-os a hk és hármoszor talál meg olyan, hogy 6 lövésből nulla találat vagy 1 lövésből egy istna pen úgy, hogy CTH 27% és PEN 20% tája volt. Ezzel 1v1-ben szart sem tudsz kezdeni.
Ismerősöm nemigen van, még nem vettem fel senkit és marginális az esély, hogy pont akkor vannak fent és nincsenek lobbyban, amikor én.
Van kb. tucatny RPG, amit végig akarok tolni. Ha elegem van belőlük, majd akkor felteszem ezt. Jelen állapotában annyira szórakoztató ez a játék, mint sajtreszelővel rejszolni, mert félelmetesen balaszolatlan főleg a légierő. A rendelkezésre állás és XP semmilyen szitnen nem balaszos. Az a BG, ahol nincs csillagos vadász az lényegében bekaphatja, 1v1-ben főleg, mert senki nem képes segíteni... Nem igaz, hogy az Eugen akkora gyökér, hogy ilyen alapvető dolgokat nem lát és nem ért meg...
Én szövi oldalon még mindig egy BG-vel bírok, az jenki armored, mert az harcképes az összes fázisban és A-ban bitang erős. A bibi az, hogy az egész légierő és légvédelem annyira kibaszottul nem balanszolt, hogy légierő az, ami kinyír.. Nem volt még olyan játék, mióta értem a mechnaikát, ahol a földön meg tudtak volna verni... Csak aztán a többi bénázó társ leverése után összekuporgattak annyi zsét, hogy hoztak Ju-87G és HS-129-et és instakillezik a hk-mat. Persze a kibszott szövi gépekkel képtelenség még kibaszott páncélozatlan járműt is kilőni, de a fenti gép insta szétszedni a Jumbo-t is.
Erre csak annyit tudok mondani, hogy kedves Eugen takardojon a... Képtelenek a legminimálisabb szinten balanszolni és hallgatni azon emberekre, akik képesek átlátni azt, hogy hol basszák el ezt is.
Az RD is végül ezen csúszott el. Igazság szerint részben szívességet is tettek talán, mert nem fogok így 1500 órát 3,5 év alatt beletolni valamibe, ami neverending story. Fórumozás sem megy el erre, végre letolhatom a Witcher 3-at, a Mass Effectet, a Dragon Age-t, az Enderalt, meg lesz amúgy is több várós játék.
Van potenciál a játékban, de ehhez képest az RD kiadáskor állapota is balanszoltabb volt, pedig az is egy fostaliga volt.
én lassan 100 1v1et nyomtam (ranked) és elenyésző esetben volt olyan hogy a szerencsén ment volna el egy meccs.
szövi légierőt sokkal erősebbnek érzem, igaz max 2v2öt játszottam eddig. nyilván ha megjönnek a 88asok akkor már szopás van de addig.. amúgy meg nem kell eltolni az ellent hanem elég csak plussz egybe lenni. és akkor nincs ilyen gond.
engem sokkal jobban idegesit a túl erős inf és mortar szövi oldalon. egyedül a fallshumjager veszi fel velük a versenyt
Muszáj volt 2v2 és 4v4 játékokban tolni az ellent, mert a többiek eleve bukták és 44-45 tájára estük vissza... A másik pontosan az, hogy n+1-en jelezték, hogy az 51/49 aránynál +1 pont szerzése conquestben totálisan faszság és kurva nagy imbalasz. Változtattak rajta? Ááááááááááááááááá, azt minek... 52/48 vagy 53/47 aránynál kellene kb. pontgyűjtést elkezdeni...
Miért nem destruction-t játszol? Egyébként sem értem, hogy miért ez a "semmi sem drága, csak a terület számít" jellegű conquest mód a népszerű, bármerre nézek. Nekem sokkal szimpatikusabb (gameplayek és skirmish alapján) a másik, ahol az okozott és szenvedett kár sem mindegy.
Van ennek valami oka, hogy a conquestet tolják inkább?
Destruction arról szól, hogy snipe-olok egy kis előnyt, aztán visszavonulok vagy rosszabb esetben semmit sem hozok csak bújócskázok. Nekem a conquest sokkal szimpatikusabb.
Destructiont is toltam már, de ott is kikaptnuk a csapattársak hülyeségei miatt. Szarrá vertem midenkit és income előny is volt vagy 20 percig, de aztán a többiek faszság meghozta gyümölcsét...
Mondom, a jenki A deckkel menetrendszerűen tolok le mindenkit az A fázisban. Kompletten a velem szemben álló játékost kétszer veszteség nélkül irtottam ki. Mégis, a csapatnak esélye sem volt győzni...
Am kb én mindig találok valakit, h játszunk. :) Ha tudsz angolul probáld meg ezt: https://discord.gg/A5h7upY, elégé népszerű. :) (én pl 2 holand csávoval szoktam játszani itt) Meg persze az itteni forumon is vagyunk páran. :)
Elkezdtem Witcher 3 első kigjét. Kb. semmi kedvem nincs ehhez most... Fél kettőig toltam tegnap, mert nem akartam félbevágni egy questet...
Gather your troops Commander, the war is far from over! The Duellists, our second major update for Steel Division: Normandy 44 after And Justice For All, is coming next week, on Wednesday, June 28th! You will have access to extra free content along with some awaited improvements.
This update will grant you:
Variants of two existing maps, Carpiquet and Sainte-Mère-Eglise, in both Multiplayer and Skirmish. They will be available in 1v1 ("The Duellists"... get it now?), 2v2 & 3v3 (The... Duellists?). A slight change of perspective can transform the whole gameplay. Two 10v10 maps. The Duellists will give you access to Carpiquet and Pegasus Bridge in 10v10! Dedicated servers. You heard us right. Your. Own. Servers. The game fully translated into Spanish. We hope that our Spanish-speakers who strongly asked for it will be happy! Your punctual dose of balancing. You are starting to get used to it, our teams have improved the game's balance after reading your comments and analyzing recent game statistic
CONTENT New “Duellists” 1v1 & 2v2/3v3 variants of the Carpiquet & Sainte-Mère-Eglise maps. Carpiquet & Pegasus now available in 10v10. New Axis vs. Axis & Allies vs. Allis 10v10 servers added. Spanish language added
FIXES Fixed a bug preventing the s.FH396(r) from firing at its maximum range. Fixed a bug regarding the Besa HMG's AP value. Fixed a bug hiding an allied unit's ghost' name & weapons. Fixed a bug instantly removing a dead infantry unit in a city block, instead of having it greyed first like others. Fixed a freeze sometimes occurring when deactivating some sound peripherals. Fixed a crash occurring with towed units. Fixed a bug allowing planes to fly through mountains after a diving attack. Fixed a crash for invited players occurring when the search started while looking for someone to invite. Fixed a bug displaying empty players' name with "NEUTRAL" in replays. Fixed a plane behavior bug: when one loses its target before entering on-map, it now exists the map through the proper air corridor. Fixed a bug displaying "LIVE" on a replay. Removed the ability to save a game after having surrendered, which resulted in a corrupted save. Fixed the "Level up" display in French. Fixing a display bug in the "lost password" window. Fixing the Destruction mode's hint. Fixing the AT rockets' hint. Once a solo mission is complete, the next one is automatically selected in the missions' list after the debriefing screen. Fixed a score display bug in the final German solo mission. Fixed some rare crashes or freezes.
This patch focuses on generic balance issues, not individual divisions. A next one will be dedicated to individual divisions' balance.
Generic Decreased number of shots fired by 203mm & 210mm off-map artillery from 15 to 12. Increased off-map 356mm & 380mm artillery observers' price from 160 to 180. Reworked vetted autocannons which do not get RoF bonus anymore. Decreased (and standardized) "Ammo" loadout for flamethrowers. Decreased TNT explosives' suppression. Decreased artillery observers' range of vision from 1300 to 1000m. Decreased recon planes' refueling time. Increased all planes' repairing time. Decreased AA supply consumption. Reworked bombers' drop pattern, which is now more dispersed when the plane is suppressed. Increased single AA 20mm (FlaK 38 & Polsten)'s efficiency.
-------------------------------------
ALLIES Increased M5A1/Stuart VI & Staghound' accuracy by 1. Increased 25-pdr & Sexton's Rate of Fire. Fixed the M15 CGMC's .50 range (which was inferior to the other AA .50).
101st Airborne Increased M22's accuracy increase by 1. Increased M22 aiming time from 3 to 4 seconds.
6th Airborne Fixed the Paratroopers' speed.
-------------------------------------
AXIS Decreased ammo loadout for SPW 222, SPW 231 & SPW 232 from 300 to 180 rounds. Decreased FlaK 88mm's suppression.