Mostani bétában lévő két (inkább 1 mert a másik már az előzőben is bent volt )német hadosztály szinte használhatatlan számomra. Semmi nehéz tank, igazából nincsenek erősségeik.
Ezt én nem tudom megítélni, de azért tényleg muris, hogy 50-100% közötti bevétel eltérés lehet. Sok v sok esetben lesz ennek igazán jelentősége. Mert 1v1-ben, teljesen reménytelen úgy játszani, hogy valaki 50%-kal több pontból gazdálkodik.
Ha 4 játékos esetén 3-nál kb. azonos van, de a 4. a Juggernaut, akkor a végén majd hozhatja a nagyágyúkat C fázisban.
Érdekes taktikákra ad lehetőséget. Ha jól emlékszem, akkor lehet látni, hogy az ellen milyen beállítással jön, ezért lehet számítani arra, hogy mi lesz. Pl.: Juggernautot A-ban meg B-ben kell legyőzni.
Ja, nem erre gondoltam, hanem, hogy ha látod, hogy milyen beállítással fut, akkor próbálsz alkalmazkodni ehhez, nem ér váratlanul a henger "A" fázisban.
Én asszem időhiány miatt elengedem ezt a játékot. Kijött a BMS 4.34 repszim és egészen biztosan nem lesz időm két "open world végtelen időt is felzabáló" játékra úgy, hogy mellett még más is csinálnék.
Azért kíváncsi leszek tapasztalatokra. A kinti fórumon egyesek nagyon verik az asztalt bár nooboknak tűnnek, akik most érkeztek a WG világába. Alapvető játékmechanikai dolgokba kötnek bele, amit nem értenek.
Sok 5 az 5 Játékos a közepesen nehéz gép elleni játékot játszok és hát elég frusztráló. A gép olyan szinten tömegben hozza a tankokat a gyalogokat, hogy az valami hihetetlen. Nem tudom mit csal vagy hogyan csinálja de előbb utóbb túlterhel és lenyom, áttör ott is ahol azt hinnéd, hogy nem menne.
Nagyon nem tetszik, hogy elmentek ebbe az irányba, sokkal több egységet kell felügyelned, mint korábban. Nem tudod egyszerre igazgatni a teljes frontvonalad. Nem tudom, hogy ez csak ezt a játékmódot érinti vagy az összes többit is de ez eléggé bosszantó. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.04.23. 12:37:09
Semmi új amiről lehet mesélni?
Holnaptól jön a beta 4 ezúttal 6 hadosztállyal és hétfőn lesz vége.
Jól tudod. Ezek a magyar alakulatok a Gruppe Harteneck nevű német csoporthoz voltak csatolva. Ha érdekel a játék háttere, keress rá a Bagration hadműveletre és egyből meg fogsz világosodni
Tölthető már az új béta?
Nekem szerintem már tegnap lejött, mert ma csak egy pár megás patch jött.
Eddig is szerettem ezt a játékot, de a magyar szinkron egyenesen hatalmas lett! Bent van a Csaba felderítő páncélos, vannak huszárok és a repülősök között is akadnak magyarok. Nagyon tetszik ahogy beszélnek, jelentenek és káromkodnak :)
Igen, csak még nem igazán jöttem rá, hogy az IS-2-esekkel, hogyan bánjak el, ezzel a hadosztállyal. Tigrisek szemből nem tudják kilőni, oldalról nagyon nehéz megközelíteni, repülők sem lövik ki és nincs semmi olyan tankelhárító löveg sem, amivel szemből ki lehetne lőni.
Én még nem találkoztam velük. Bombázók jók valamire? Nem tudtam meg kipróbálni őket
Bombázókkal több baj is van. Ha nagyon be akarod a sűrűjébe küldeni, akkor kell a légi fölény és igazán nagy rombolást nem csinál, inkább csak a többi egységgel kombinálva tud hatékony lenni, tehát támadás előtt közvetlen megszórni az ellent.
Magyar deckbe igazán rakhattak volna egy cigány osztagot ami a roncsokat a mehtelepre szállítva plusz incomeot adna. Ejnye eugen ejnye...
:D jah meg erdő szélén álló működő tankból kilopja a "hasznosítható" nemesfémet. Ez ilyen mindenkire veszélyes osztag lenne, szélnek ereszted és mindenkitől lop.
az lenne a jó ha a Theatreofwar-os kezelési/vezérlési rendszert ötvöznék ezzel a játékkal (sokat dob az élvezeten amikor a leharcolt német csapatokat zsákmányolt szövetséges fegyverekkel is fel lehet szerelni)
Tényleg sokat dob a játék hangulatán, hogy bekerült a magyar egységekhez a hozzá illő hang. :-) Bár nagyon remélem, hogy a korábban beígért két külön álló hadosztályt nem fogják teljesen beolvasztani a németekhez.
Sziasztok! Ismerkednék a WG jatekaival, a kérdés hogy melyikkel kezdjem!? Külföldi fórumokon azt írták a totál kezdőknek az European Escalation t ajánlják mivel lassabb a játék és van benne egy egész jó single player mód! Vagy esetleg fektessek be ebbe az új részbe majd? A választ előre is köszönöm.
Szia, ugyan én nem tartom magam nagy WG játékosnak, de amikor nagy leértékelések voltak, beszereztem őket. Vannak itt szerintem "veteránok" akik jóval mélyebben ismerik a "gamet" de az EE valóban egy kevésbé összetettebb talán jobban átláthatóbb játék. A single résszel anno én is elég sokat elszöszöltem, és ugyebár ott még nincsenek repülők, annyival valóban egyszerűbb. 9,99€ ennyit megér, de ha jön egy 60-70%-os akció, akkor meg gyakorlatilag ajándék! :-)
Én azt ajánlom, hogy legfeljebb a WG:RD-t, de már késő bánat. A közösség és a Eugen közösen jól tönkre vágta az egészet. Az EE egy jó ötlet volt, de mai szemmel nézve borzalmasan gyenge.
Is-2 T ki lehet lőni a magyar deckbe lévő repcsivel. Ha előtte vadásszák panikoltatod és utána mész rá az At repcsivel akkor szinte biztos a siker.
Én tegnap 1v1ben kb 10 ét lőttem ki. Mondjuk elég havasi gyopár volt az ellen mert hetet a gyalogok tették el láb alól
Üdv!
Én az European Escalation-t nem tudom ajánlani, Airlandbattle emlékeim szerint mindenben jobb volt, majd Red Dragon megint jobb. EE hadjáratát külön utáltam, mert direkt arra mentek rá hogy egyféleképpen lehessen végigmenni a pályákon, és lehetett újrakezdeni ha neked nem az jutott eszedbe mint nekik.
RUSE RTS-t én is nagyon tudom ajánlani single-re, a IRISZOOM játékmotor használatán kívül semmi köze a későbbi Wargame / Steel Division RTT játékokhoz, de rendes hadjárata van átvezető videókkal és némi történettel. Amazonon még mindig árulják 10 dollárért, ha amerikai szállítási címet adsz meg, magyar kártyával és magyar adatokkal is vidáman vásárolhatsz ott. The Pack of The Rising Sun DLC is elérhető 10 dollárért, ez japán oldalt és pár új pályát ad hozzá a skirmishez(AI elleni harc), Chimera DLC pár új pályát ad 7 dollárért, ez már nagyobb pazarlás multi nélkül.
Ha mindenképp Wargame, akkor Red Dragon leárazásban, ott még valamennyire él a multi. Steel Division 1-et szerintem ne erőltesd(ha csak nem valami olcsó kulcsos helyen, akkor megérheti az ingyen SD2 DLC miatt), próbáld ki a Steel Division 2 bétáját inkább. Ez most 40 euró lesz Steamen, de mivel előrendelés, így _bármikor_ visszatéríttetheted az árát a megjelenésig, és közben annyit bétázol amennyit tudsz.
És az "olcsó" RUSE-t torrenteled, de a rága Mius Frontot meg megvetted Steamen 32 euróért + 112 euróért a DLC-t? Ha már Graviteam csekélységek, akkor Tank Warfare: Tunisia 1943, ez gyakorlatilag homokos Mius, és a Strategy First leárazási stratégiájának köszönhetően cakkumpakk 7!! euróért meg lehet kapni vásári időben. Erősen ajánlanám is a megvételét, mert ha visszakerül a ruszkikhoz a kiadási jog, mint az öreg Operation Star esetében, akkor a csomagot azonnal eltörlik, és a tartalma nem lesz 50 euró alatt soha többet..
Pontosan. Az egész EE full lineáris hadjárata egy vicc, ehhez képest ezt hozták vissza a StDvN44-ben. Nálam kb. itt elbukott a játék.
Az ALB alapvetően jobban modellezte az ATGM távolsági előnyét a lövegekkel szemben, sokkal balanszoltabb volt a tüzérség szerepe (elnyomás vs pusztítás), csak az adatbázis légierő részében eszméletlen hülyeségek voltak. De a játék deck rendszere, XP rendszere alapvetően felülmúlta az RD-t az én szememben. A min. lőtávos AP bugot leszámítva nálam verte az RD-t.
(175 vagy 350 méteren belül AP vs AV-től függetlenül átüt minden KE fegyver, tehát az autocannonok kilőttek közelről szemből harckocsikat is. Bármelyiket.)
Az RD-nek ezen a vonalon kellett volna maradnia, kis kiegészítésekkel és javításokkal úgy, hogy hozzáadta a LOG chain-t, a kétéltű járműveket. Csak szétkúrták az egészet. A top tier arty pontosabb, mint az LGB, az XP és deck rendszert szétkúrták ügyesen és olyan fantasy unicorn egységekkel lett tele, hogy az fáj. A modellező értékek is szarabbak lettek. És a view stat buttonnál kevés toxikusabb dolgot tettek bele.
Az RD hadjárat motorja az, ami még jobb is lett, mint az ALB-é volt, azzal multis dinamikus hadjáratokat is lehetett volna csinálni. Sajnos ez kimaradt. Ha valaki ALB-ben 1v1 hadjáratot tolna, arra talán még ma is vevő lennék.
én most pakolom vissza a gépre a steam-es játékaimat ssd és hdd csere után, szóval akinek lenne kedve ALB-hez vagy RD-hez az jelezze. Bár hozzáteszem nem vagyok túl nagy "spíler" bennük.
Még nem volt időm leülni elé és kimazsolázni az egységeket, de most azt látom, hogy a komoly páncélos erőkkel rendelkező hadosztályok igencsak nagy előnyben lesznek. A gyalogsági páncéltörő fegyvereket könnyű légierővel vagy tüzérséggel hatástalanítani.
Ezt nagyon jól látod, komoly páncélos erőkkel szemben nem sok esélye van. A fejlesztők ezzel, csak a realitás talaján maradtak az akkori valósághoz képest. Twitch videóknál is csak "Garbage" szavakkal illetik a tank, anti-tank, tüzérség részeket. Sőt! A 12. Tartalékos Hadosztály a legtöbb esetben I. Világháborús kiegészítőkkel rendelkezik(tüzérség, géppuska, stb). Harmatgyenge, ezt be kell látni, de én személy szerint ennyire is számítottam. Sejthető volt, hogy csak színesebbé szeretnék tenni vele a harctereket. De így nyílván a legtöbb játékos kerülni fogja, max kipróbálás szintig játszanak vele. Nekünk Magyaroknak "kuriózum". Ideig-óráig. Coop módban csapatban mozogva jó kezekben biztos használható, de sok tapsztalat és tudás kell majd hozzá, és valószínűleg akkor is szenvedős győzelemmel.
Hát nemtudom en legutolsó bétában az volt világelsőt megvertem 1v1ben a magyarokkal.
Nem rossz deck
Persze kis pályán és úgy hogy a C fázisig nem nagyon jutottunk el
A Magyar deck inkább a korai érában erős, olcsó és nagy létszám lehívására alkalmas, szóval igen, ahogy Te is írod, ha nincs hagyva sok idő akkor nyerő lehet. :-)
Jelenleg nem számít, hogy ki a no.1 rankedben. Majd 500 játék és meta balanszolás után.
OFF
ALB-ben 20% WR-es noob-bal vertem el TOP100-as játékosokkal felálló csapatot utolsó játékaim között.
Az, hogy valaki ranked környezetben jó nem jelenti azt, hogy máshol is jó. Én pl. tudom magamról, hogy borzalmasan gyenge vagyok 1v1-bn. Mert nem tudok reflex RTS-t játszani szerencsejátékkal kombinálva.
Ellenben a 2v2 és 4v4 vagy 10v10-ben, ahogy egy frontszakaszos játék van és nem random ugrálás térkép között ott az átlagjátékost kb. letoltam a faszba, ha nem totál idiótákkal vagyok együtt. Mert tudok olyan egyszerű fogásokat értelmesen használni, mint a füst vagy visszavonulás.
RD-en is öröm nézni, ahogy szovjet páncélosokkal sokszor lemostam a nyugati hk-kat, mert a játékosok többsége nem ismeri fel a játék egyik expolitját (ATGM/gun váltás) és az, hogy a relatíve olcsó T-62MV-1 milyen iszonyatos dolgokra képes milyen olcsón. A 3 ATGM-mel nem sokáig virgonckodik, de legtöbb közepes kék hk-t zárjójelbe teszi nyílt terepen elite XP szinten.
De legviccesebb az volt, amikor feleakkora erővel csaptam szét ellent úgy, hogy az aknavetőkkel gyors füstöt képezve mindig kizártam az ellen egy részének erejét a harcból. Én határoztam meg, hogy hol van a harctér. Így mindig csak akkora erőt tudott küldeni, amit le tudtam verni. A végén meg visszavonultam és kijavított hk-kal mentem tovább.
ALB-ben ez még jobban működik, ahol az alap 122/155 mm tüzérség is gyorsabb és az alacsonyabb CTH miatt még könnyebb visszavonulni. Persze ehhez azt is kell tudni, hogy a sok kis olcsó teherautó gyorsabban javít mint egy nagy kapacitású egység.
Ilyen apróságokból elég nagy difik jönnek ki.
1v1-ben ALB és RD-ben nincs frontvonal, nincs logisztika, ad hoc kapkodás az egész. Nekem nem is tetszett. ON
Tegnap játszottam 1et az 1. lovasokkal Coop 5v5-ben. Háát sajnos nem ez lesz a kedvenc hadosztályom. Tankok használhatatlanok, csakis support szerepkörbe valók, mert ami rájuk lő az kiszedi őket. Gyalogság és a légierő, ami erős. Próbáltam még a Nimrodokat páncélelhárító szerepkörbe alkalmazni, de pillanatok alatt elhullottak. Esetleg egy erős tüzérséges, légierős paklit össze lehetne hozni belőle, de az meg nagyon nem az én játékstílusom. Gyalogsággal még egy közepes szinten eljátszogatok de a többi nem az én asztalom. Eleve, ha az ellen telerakja az összes bokrot légvédelemmel, akkor a légierő nem sokat tud kezdeni vele. Túl sok a Stuka a pakliban azokat meg vagy az ellen vadásza vagy a légvédelem szedi le könnyedén. Biztos fogom még próbálgatni, hátha ráérzek de ahogy lent írta valaki ezzel a hadosztállyal tényleg csak magyarok fognak játszani. A szinkron viszont parádés! A beszólások, a dumák, tényleg nagyon jó munkát végeztek vele. Kár, hogy magyar nyelven nem jelenik meg, adná magát. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2019.05.30. 08:31:01
Látszódik és érződik rajta, hogy a fejlesztők igyekeznek odafigyelni a részletekre. Magyar nyelven pedig sajna Én nem látom értelmét, hogy megjelenjen. Az időt amit erre kellene fordítaniuk, inkább a játék csiszolására áldozzák. Már csak azért is, mert lehet csak nekem furcsa, de egy Magyar játékoldal sem foglalkozik a játékkal. Sehol egy hír, hogy Béta van és lehet próbálni, csak a "fikázás" régebbről, hogy már megint csúszik a megjelenés, nem túl bíztató előjel stb. Bár nem is lennénk Magyarok, ha nem lenne bennünk rosszindulat. Lényeg, hogy szerintem annyira réteg játék, hogy iszony kevés Magyar játékost tud bevonzani. Fortnite, meg a fene tudja milyen cuccokra vevő a nép. (Isten ments, hogy kritizáljam, Én is játszottam vele.) De ez nem az a "game" amivel boldog-boldogtalan kikapcsolódhat.
A mai világban kérdem én, hogy egy ennyire faék egyszerűségű játékot hova kell magyarul kiadni? 18-20 éves korára mindenkinek alapszinten kéne tudnia angolul. A mai világban nem beszélni angolul kb. olyan, mintha süket és vak lenne az ember. Azt még megértem, hogy sok és nehéz szövegű RPG-nek magyarítanak, de bakker egy szutyok RTS-t...?
Az RTS meg lassan 8+ éve rétegjáték az TW szériát leszámítva. A SC II sem tartja magát nagyon. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.30. 13:22:17
A fordítással a fordító cég, foglalkozna, nekik túl sok idejükbe nem kerülne. Az, hogy a magyar oldalakon nincs róla hír az nyilván az alacsony marketing költségének köszönhető. RUSE anno az Ubisoft alatt jelent meg (szintén Eugen játék), ott volt is hírverés rendesen, aztán persze szintén az ubi volt a hibás azért is, hogy a játék oda jutott ahova, de ez már egy másik történet.
A magyar szinkron nem tetszik? Na, a fordítás sem azért lenne jó mert senki sem tud angolul. Marketing értéke is nagyobb, pláne ha adott országban reklámozzák ez mind hozzátesz a játékhoz.
Nincs meg a játék. Az, hogy magyarul beszélnek az egységek a saját standard és sanszosan ezt is rajongói segítséggel csinálták meg. Hogy az egész játék összes szövegét magyarra tegyék, az nem prioritás. De minek is kéne? A játékban a fontos összes szöveg néhány oldal lehet.
OFF
Aki ennyire nem tud angolul az ne játsszon. Ennyi. Vagy akkor tudjon németül vagy franciául vagy oroszul. Az nem állapot a mai világban, hogy nem beszélsz semmilyen más nyelvet a magyaron kívül.
WoW! Én egy multinál dolgozom, még is az a tapasztalatom, hogy sok Német, Francia vagy akár Olasz nem fog veled beszélni Angolul, hanem inkább tolmácsért kiállt, vagy elvárja hogy beszéld Te az Ő nyelvét!
Hagyjuk már ezt az "aki nem beszél Angolul az süket és vak." Egy gyári, sori munkát végző dolgozónak pl. szerinted kell tudnia Angolul? Hmmm? Ha kell is, akkor a színeket tudja több nyelven, de nem fog vele tárgyalni a külföldi mérnök. Arra ott a Magyar mérnök, részlegvezető aki tud valamilyen nyelven. Namármost, ez a sori dolgozó meg szerinted menjen a fenébe, csak mert nem beszél nyelveket? De lehet, hogy ugyan ez az ember meg játszana ezzel a "szutyok RTS-el" csak pont hogy az ilyen emberek miatt, még az a kicsi önbizalma is odavész...ebben van igazság ToxiMaxi részéről, hogy azok akiket visszatart, hogy nincs Magyar nyelv, ennek hatására venné a bátorságot és megpróbálná.
Illetve a kipróbálás után esetleg belátná, hogy a jobb játékélmény elérése végett igen is kutya kötelessége fejlesztenie a nyelvérzékét. Ha másért nem is, legalább ezért.