Újabb update videóval gondoltam megnyitom a topicot. Az első rész is nagyon ott volt, de ez a 2. egyre jobb lesz, ahogy jönnek az infók/videók :)
Friss Neketaka videó :)
Legénység, animációk, bombák, macska.
Multi classokról infók.
Ott lesz a szeren ez. Mintha, új képességek, mintha egyedül is hatékonyabb lenne a karakter, érdekes ez a multi class ez s kombinációs dolog. Bár szerintem lesznek akik ezt nyitásnak veszik a casual felé a video alapján nekem is van ilyen érzésem, de mégis jónak tűnik ez. Ez a Josh fiú meg :D De a csapat is érdekes :)
Én már a Pillars II DLC-t is hozzáadtam az alaphoz. Csak még nem aktiváltam egyik platformon (GOG/Steam) se. :) Nem tudom hogy vagy vele Daermon, de szerintem azt a +20 dolcsit megéri. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.02.05. 13:35:53
Nálam is pending. Az igazoló e-mail megvan a hozzá tartozó kulccsal együtt. Valószínűleg majd csak akkor lesz elérhető, ha megjelenik a játék vagy a DLC bejelentésekor/-után. Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.02.06. 13:25:25
Hír: május 8 a megjelenés PetruZ: sajnos látom. Bár addig ott a Total Warok meg az FF15 :D Legalább májusban minden időm ennek szentelhetem :) Aztán majd új karival az 1-2 újra :)
Ja ja. Lehetett sejteni. Az bemutatók során ilyen lesz. Úgy néz ki játékról, játékra fejlesztik a rendszert. Mindig egyre többet és többet tud. Már a következőt nézném az milyen lesz :)
Igen, eléggé feljavítottak benne sok mindent. Minden tekintetben erősebbnek tűnik az 1-nél, pedig az is nagyon jó volt. Idén esélyesen év RPG-je lesz.
Elég ötletesek a srácok, ennek van hangulata! Scavenger hunt
A zene, a körítés, mint régen kezedbe kerül egy jó könyv és nem tudod lerakni. Pár hétre, hónapra megint egy időutazás a múltba :) Mikor vártad a Dragon Age originst vagy ami előtte volt. Ez a cég elhozza neked. Sok sok újítás de a lényeg nem változik.
Ez is azon ritka alkalmak egyike amikor alig várom már, hogy vége legyen a hétvégének. Napok óta karaktereket tervezgetek. :D
Én szintén karaktert tervezgetek, de minnél többet agyalok, annál inkább nézném meg élesben.
Amúgy ki mit tervez indítani? Én monk vagy monk/valamit indítok elsőre. Most már nagyrészben megvannak a pow lvl 8-9-es képességek leírásai is és nem lesz egyszerű az élet. :)
Korábbi játékokban is leginkább hybrid battlemage/spellblade jellegű karaktereket szerettem csinálni, de a dnd shining hand varázsló monkjai is szimpatikusak voltak. PoE-ben nem tetszett a wizard, a ciphert meg elég hamar visszafogták. Örülök, hogy itt per encounterek lesznek a képességek. Így papíron játszik a wizard+ kb bármi melee eddig. :D
Láttam, hogy van olyan subclass, ami a summonerségre épít. Dupla summon mennyiség, de kisebbek (kevesebb hp meg endurance szerk.: és a duration is). Ezt mivel lenne érdemes kombinálni? Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2018.05.06. 17:31:27
Én vagy a chiperem vagy a barbárom vagy a rangeremet improtálom elsőnek és azzal folytatom :)
Szerintem olyannal, aki tudja őket erősíteni/gyógyítani. Pap-ot láttam ajánlani hozzá (Wael/Eothas). A ranger is egy izgalmas dolog, de ott mindenhol a companion szót használják sajnos nem summont. Úgy meg sanszos, hogy nem hatnak a summonokra a plusszok. Amúgy azon láttam matekozást, hogy a több summon vagy a hosszabb időtartam éri meg jobban. :)
@BEAST az elsőbe csak az elején volt gyenge a varázsló, úgy a közepétől viszont már jó volt a végén pedig durva lett. Nem véletlenül korlátozták a spell mastery-t. Onnan, hogy encounterenként dobálhatott spelleket, már elég beteg tudott lenni ( az elején még nem volt korlátozva, hogy milyen spell legyen mastery-s). Utoljára szerkesztette: fluency, 2018.05.06. 18:30:57
Tudom, csak a wizardjaimat mindig feladtam Defiance Bay környékén. Elején a Cipherrel viszont nagyon élveztem a játékot. Az első és utolsó végigjátszásomat is azzal értem el. :)
A cipher +sebzést és kontrollt ad egy multihoz, a wizard inkább védelmet és kontrollt. Az biztos hogy a kedd estém valószínűleg karakter generálással fog telni. :)
Nekem is. De az tény, hogy ezzel a multiclass rendszerrel jól megkeverték a lapokat, mert qrvára nem tudom eldönteni mit és milyen variációban indítsak. :D
Minden azon múlik, hogy milyen erősek lesznek a magas szintű (8-as,9-es képességek), mert azokat a multiclassok nem tudják elérni. Szerintem a multiclass kezdetben erős lesz, aztán fokozatosan lesznek erősebb a single classok. Kivéve, ha valaki felfedez egy op kombót:)
Nekem az a bajom a multiclass rendszerrel, hogy már a PoE 1 is, a maga single class rendszerével tele volt aránytalanságokkal a kasztok között, egy csomót kellett peccselni, hogy nagyjából egyensúly legyen. Ennyi variáció mellett, amennyit a multiclass ad, egészen biztos vagyok benne, hogy pár héten belül brutál OP kombókkal lesz tele a net. SP játéknál persze ez nem akkora tragédia, de akkor se szerencsés. Ha pedig mellé elkövetik azt a hibát, hogy a 8-9 képzettségek harmatosak lesznek, akkor egész végigjátszások mehetnek majd félúton a kukába. Kicsit azért aggódok emiatt. A multiclass annyival erősebbnek látszik egészen amíg a mai napig el nem árult 8-9-es képzettségekig el nem érünk, hogy jelenleg kb semmi értelmét nem látom single class karaktereknek. Le lesznek maradva.
Egy korábbi backer updateben talán volt erről szó, és azt remélik, hogy a single class karakterek kezdetben erősebbek lesznek. Előbb kapnak nagyobb tierbeli skilleket, míg a multiclasshoz gear is fog kelleni. Meglátjuk mennyire jön össze.
Én fő karakternek egy chantert akarok csinálni "beckoner" subclassal.
Wikiről: "Chanters passively "chant" while in combat, providing buffs and debuffs. This allows them to Multiclass effectively because they can melee, ranged attack or cast spells and this will still occur."
Fent említett hamarabb nagyobb szintű summonokért single, vagy találni egy jó kombót és multi... Szerintem én is ülni fogok a karakter készítő fölött holnap...
Na igen, de itt már eleve magas szinten kezdünk ... Én egy picit úgy érzem, hogy a szingli kasztok gyengék lesznek. Minden a 8-9. tier képességektől függ, amiket még nem ismerünk.
A main karakterem tuti multiclass lesz, elég ha a companionokat specializálom valahogy. Viszont minnél többet agyalok a kasztokon, annál kevésbé vagyok biztos benne, hogy mi is lesz az első karakterem.
A melee+cipher multi elég sok sebzés bónuszt tud összeszedni és cc-ben sem utolsó. Arról nem is beszélve, hogy már az első részben is a legtöbb plusz infohoz a cipher fért hozzá. A wizard valamivel színesebb repertoárral rendelkezik, viszont a sebzés helyett inkább védelmet ad. Igazából még ebben sem sikerült dűlőre jutnom, pedig a káosz a multi másik felénél jön elő. :D
A monk tele van stunnal ráadásul két subclass is érdekesnek tűnik, de attól tartok ha unarmedként építem nem lesz elég penetration-je. Persze használhat fegyvereket is, de akkor már miért ne rögtön másik melee kaszt legyen.
A fighter az egyik biztos befutónak tűnik multiknál, mert támadásra és védelemre is egyaránt jó. Nem csak accuracy de penetration buffjai is vannak, mellesleg lassan de biztosan gyógyítani is tudja magát, de a knockdownt elég szépen nerfelték így már inkább csak interruptra jó. Viszont ha valamilyen csoda folytán már most tudnám milyen fegyverekre lesz érdemes koncentrálni akkor a Devoted subclass tökéletes lenne.
A paladin már az első részben is egész tetszett. Itt is egész jó a +sebzés és mellette tele van support képességekkel is. A non combat skillek alapján meg talán a legjobb kaszt a párbeszédekhez. Csak egyetlen gondom van ezzel, mégpedig a paladin rendek szabályai amihez ragaszkodni kell a döntéseidnél. Viszont az Arcane Knight (paladin/wizard) nagyon vonzó kombináció.
A rogue lenne még érdekes, a trickster subclass ha minden igaz rogueként is hozzáfér a wizard illusion spellekhez amik leginkább ellenfelet debuffolnak vagy deflection bonust adnak, cserébe a sneak attackja gyengül. Egy Mindstalker (cipher/rogue) Soulblade és Trickster subclassal nem hangzik rosszul.
Remélem azért a hétvégére eljutok a játékig is. :D
Hát az egy jó kérdés, hogy én is mikor jutok el az Érdemi játékhoz a kísérletezgetés után. :D
A monkhoz csak annyit tennék hozzá, hogy a Devoted (fighter) melee weapon proficiency-je elvileg működik unarmed is. Ezen én is elgondolkoztam. Ad +2 pent és 25% crit dmg-t. De ahogy néztem a monk a stunok mellé prone-t és knock down-t kapott. Amire meg most figyetem fel, hogy a long pain fist az summon weapon. Na ennek majd utánna kell nézni, mert lehet hogy ezt lehet tuningolni valamivel. :)
A monk Shattered Pillar wound termelése nagyon szimpatikus, kb ez volt a legnagyobb bajom az első rész monkjaival. Ráadásul az unarmed style két egykezesnek számíta játék szempontjából, így a recovery is elég alacsony, főleg ha nem nehéz páncélzatban hadonászik az ember. :)
Ahogy jobban elmélyültem a képességekben azt néztem hogy a spellblade (wizard+rogue) egész passzolhat. A wizard egy halom +deflectiont tud adni a rogue pedig a riposte passzívval minden deflection védés után x eséllyel támadhat egyet. A mindstalker (cipher+rogue) pedig képes saját magának flankelni az ellenfeleit, miközben a trickster subclassnak köszönhetően egyszerre lesznek cipher és wizard spelljei is vagyis szintén képes lenne a riposte kombóra. :D
Companionok között lesz paladin és fighter is, így lehet elsőre maradok a rogue+wizard/cipher karakternél, de ez még változat. :)
Na igen. A wizard elég jó választás, ha védelem kell és buff. A másik ilyen a wael priest. Ezt majd le kell teszetlni a játékban, hogy ezeknek mekkora szerepük lesz. Az egyik örök dilemma: + sebzés vagy+ védelem. :)
A rogue(trickster)+cipher(soulblade) tetszik most leginkább, majd csak arra leszek kíváncsi mennyire lesz zavaró, hogy rogue sourceból kell használni a wizard védelmet. :)
Barckerkor lehetett venni 20€-ért, és most aktiválták ezt is. Ugyan az mint most a season pass, csak gyűjtés alatt megleheltetett venni. Utoljára szerkesztette: Daermon, 2018.05.08. 19:01:07
A fextralife-on elkezték feltölteni a classok videóit. Érdemes ránézni. Meg most már hiánytalanul megvan minden class lvl 8/9-es képességnek a leírása.