na, a naív kérdésed óta eltelt 3 év. szerinted? kína magasan a legszennyezőbb ország továbbra is, durván kétszer annyi szart ereget, mint az usa, és egymaga a teljes föld szennyezésének 30%-ért felelős (egy ével korábban 28%). szóval van értelme a szerződésnek?
a környezeten belül a VÁROS/TELEPÜLÉS LAKÓIT értjük, ne keverjük a dolgokat. a dízel mikrorészecskéi magát a KÖRNYEZETET általánosságban véve nem károsítják, legalábbis annyira nem, mint pl. a co2 hosszútávon. de ez csak egy dolog ! Amit sokkan jobban károsít a mikrorészecske az az emberi TEST !!!!! pontosan : asztma,allergia,felsőléguti betegségek és rák írható a számlájára.
tehát ezt okozza a dízel. ha a városokból kitiltanák, rögtön vissza esne ezen típusú betegségek száma. amerika co2 párti, attól meg majd megsülünk.....egyik sem jobb, azt kell mondjam :D ellenben a co2-nél ott van a csavar !!!!! hogy a globális co2 ből a személyautók 10%-ot foglalnak el.....tehát, ha az összes benzines/dízelt leállítanánk a szennyezés nagy része ugyanúgy megmaradna !!!!!!! az autóipar nem releváns ebből a szempontból igazán. a nagyfalatok a : szállítmányozás (áruk,emberek,légben-földön-vízen) és gyárak !!!!! ezek teszik ki a másik 90%-ot....de ezekhez nagyon félve nyúlnak a takonygerincű korrumpálható döntéshozók.....gondolom mindenki sejti, hogy miért.
Egy fuggetlen csapat botlott bele es az amerikai politikusok karoltak fel a temat. Mivel a szennyezo motorokat joreszt itt gyartjak, ezert nekunk anyagilag talan rossz, de a kornyezetnek biztosan jo ha megszunik a szennyezes. Jo, potoljak massal, de itt ez kivetelesen az az eset amikor a politikusok anyagi erdeke mellekhataskent jo is a kornyezetnek. A nemetek meg panikolhatnak.
Viszont a mostani botranyok utan az amerikaiak nagyjabol seninek nem fognak hinni europabol. Itt lenne az ideje atallni az elektromos autok gyartasara.
Nekem a boszorkányüldözés azt jelenti, hogy valakiről kitalálunk valamit és amiatt üldözzük. Most egyértelműen nem ez a helyzet. Nem kitaláció a vád hanem valós. Lehet, hogy most ezzel a rivális autógyártók jártak jól? Lehet ők robbantották ki az egészet? Lehet. De elsősorban akkor is a mi érdekünk, hogy ez kiderüljön, mert a károsanyag kibocsájtási korlátozások értünk vannak.
Azért el lehet gndolkodni azon is, hogy ez az évek óa tartó boszorkányüldözés mekkora veszteséget jelent a német autóiparnak, Németországnak, Európának, akár nekünk is a rahedli német autógyárunkkal.
És azon is, hogy mindez kinek érdeke? ;) Az üzlet háború! - japán mondás.
Index sincs benne, fossa is a szemetet. Látni hogy csak a design és a régi név kerűl pénzbe mert technikailag 0.