Az egész nem a vád megalapozottságáról szól, hanem a perköltségekről, ami sok céget peren kívüli megegyezésre kényszerít. Az USA-ban vesztesként nem vagy köteles a megtámadott fél perköltségeit kifizetni, azaz megéri fűt-fát beperelni minden baromsággal, mert az esetek többségében a megtámadott félnek többe kerül végigvinni a pert és megnyerni, mint rögtön az elején kifizetni a perköltség felét a vádlónak. Az Apple ugyanakkor egyes esetekben végig viszi a pert, mert a perrel járó publicitás miatt megéri akár bukni is a végén. Az kell csak, hogy egyértelmű baromság legyen a vád: ha nyernek, akkor az Apple jól legyalulta a trollokat, ha vesztenek, akkor meg az agyament jogrendszer áldozatai lettek. Mindkét esetben bekerülnek a hírekbe, azaz win-win.
Szerintem teljessen korrekt lenne, ha letiltana a telefon mozgas kozben, es nem csak autozaskor, hanem jaras kozben is,mert abbol is sok baleset van. Ezenkivul a telefonnak automatikussan ertesiteni kene a hatosagokat az illegalis hasznalatrol.
sztem ezt a pert helyből elvesztette a vádló. Sokba fog ez neki kerülni. Egyrészt nem tehető felelőssé pl. az Apple azért, mert valami barom telefonált és elgázolt valakit. Továbbá: ha a vádló nyer akkor ez precedens lesz, hiszen nem csak Apple cuccal telóznak vezetés közben. Ez egy nagy marhaság, és az is egy nagy marha volt aki befogadta ezt a peranyagot. Egyéb iránt én nem az Apple-t perelném hanem azt aki kitalálta a mobil eszközöket. Ő tehet mindenről. :p
Egetverő baromság! Nehogymár a telefongyártóra kenjék azt hogy idióta a user...
Az újabb kocsikban nincs éppen olyan funkció, hogy a mobiltelcsi tapiképernyőjét gyak ki tudom rakni az autó sajátjára!? Valami ilyesmiről hallottam, mondjuk az én kocsimban ilyen nincs. De ha valaki az autó képernyőjén FB-zik az sem jobb mintha a telón csinálja.
Beépített kihangosító viszont már az enyémben is van. Eddig nem vettem fel vezetés közben, most már felveszem. Ennyi.
Amikor az idiotizmus társadalmi szintű odafigyelést és támogatást kap...
Lol, és hogyan tudja bármilyen almás telefon szabadalma eldönteni hogy utas vagyok-e vagy sofőr?
Felelősséghárítás lvl 9000. Nem szívleljük az Apple-t, mint céget, de azért ez nem az ő felelősségük.