Jah és a vadászat elég trükkösen van megoldva, jobb lesz keresel videó róla, mert szerintem ember fia magától rá nem jönne hogy működik.:) Viszont ez maga az egész játékra igaz még egy tatyót is körülményes elkészíteni. Kicsit néha túllőttek a realizmus határán.
Szerintem igen, egyedül is játszhatsz vagy barátokkal. Rengeteg egyéni beállítással rendelkező szerver van. Kicsit összetett a karakter életben tartása, de ezt gondolom láttad. Szóval nem csak egy egyszerű lövöldözős játék. Én a játék elejét élvezem a legjobban mikor nincs semmid és akkár egy kis élelemnek is tudsz örülni, persze ez sokban számít a szerver beállításokon. Jó a főzési rendszer, elég hangulatos és ha akarod pecezással is el lehet ütni az időt.
Én egy német szerveren játszom, ott nem lehet autó, motort, repülőt találni csak venni. Ez kicsit érdekesebbé teszi a dolgokat. És sokat kell lootolni és a kereskedőkhöz járni és eladni a cuccost.
Nem sokára kijön az 1.0 akkor gondolom a játék is drágább lesz. És akkor modolható lesz, na az még egy nagy lökést ad majd a játéknak.
Sziasztok! A kereskedéssel van némi bajom. Nem tudok eladni. Hiába kattintok a sell feliratra, vagy a depot-ra nem engedi átrakni azt amit el akarok adni. Több kereskedőnél is hiába próbálkoztam. Hálás lennék ha valaki leírná ennek a folyamatát. De megteszi egy ilyen video is, bár én nem találtam. Köszönöm.
Sziasztok! Van bárkinek tapasztalata olyannal, hogy az EAC ok nélkül kibannolja az összes (AZ ÖSSZES) szerverről? Pár napja haver bérelt egy szervert, hogy majd azon eljátszogatunk, esetleg a haverikörből is hátha kedvet kapnak hozzá néhányan. Ezért néhány napja csak azon ügyködtünk, hogy beállítsuk a szervert a mi ízlésünkhöz mérten. Néha lekértem egy-egy járművet, meg fegyvert, hogy a tesztelés könnyebben menjen. Természetesen mindketten hozzá vagyunk adva adminnak a szerveren (különben nem is tudtunk volna addolni dolgokat). Tegnap este még próbálgattunk néhány dolgot, és minden szépen működött. Ma délután indítom a steamet, és az az üzenet várt, hogy ki lettem tiltva a rákba. Néztem, a steam support nem foglalkozik vele, mert az EAC bannolt. Írtam ticketet az EAC oldalán, hogy ez biztos csak valami félreértés, és vonják vissza. Ott azt olvastam, hogy 3-14 napig is eltarthat, mire egyáltalán elolvassák. Néztem a Scum hivatalos discordját is, de ott sem találtam olyan topikot, ahol ezzel foglalkoznának. Így most cseszhetjük, mert én nem tudok szerverre fel lépni, ezzel havernak is elment a kedve a játéktól. Ha esetleg bárkinek van bármi ötlete, hogy mit lehetne még tenni az unban ügyében, azt szívesen olvasnám, és meg köszönném.
Sziasztok!Egyelore csak 10 slotos pve szerver indult! elerhetosege itt > Pve hunland neven ,IP 176.57.160.113:28002.Egymas segitese,jatekos altal rakott zar nem torheto,kulkturalt jatek,zombi kb 3x os,loot 3x,mechek vannak...jo szorakozast
Hello!Magyar pve szervert keresek.Aki tud ilyet az ne tartsa magaban.koszonom
Köszi! Hát én singlebe tolom, ott van valami beállítási lehetőség? Múltkor találtam egy taligát elég jó cucc csak lassú :D Nekem a screwdriver 1 db szokott lenni , ami pakkba van az gémkapocs nem? Meg volt hogy csak 1-1 db cucc volt benne/ szekrény
Igen, screwdriver angolul, 14 vagy 30 db-os (ha jól emlékszem) szettekben van. Az, hogy airdrop robban vagy sem, szerintem szerverbeállítás is lehet, ahogy emellett még sok minden más is. Ha nincs nagy tárolókapacitásod (nagy hátizsák vagy jármű) akkor szerintem nem igazán éri meg, de ez ugye attól függ, mit találsz benne.
Köszi, lehet akkor véletlenül volt nálam csavarhúzó , az a screwdriver vagy mi angolul? Airdrop simán ment mármint elsőre mikor sikerült lockpickkelnem. Viszont azt még mindig nem értem hogy másnál hogy nem robban fel? Ez valami új feature ami nem rég jött be és azért nem láthattam magyar gameplayekbe? Am szóval úgy ámblokk nem érdemes még alacsony szinten foglalkozni az airdroppal?
Lockpickhez mellé kell csavarhúzó is, plusz nem árt, ha a tolvaj skilled basic fölött van. Airdrop-ot magas skill és 15-20 db csavarhúzó nélkül ne erőltesd, nem lesz sikerélményed. A rendőrségeken vannak zárt szekrények, azokon tudsz gyakorolni.
Sziasztok! Van pár gondom a játékkal. Az egyik, hogy amikor airdrop van, nem tudom kifosztani az egész dropot mert lejár az idő, hiába futok el meghalok.Illetve észrevettem, hogy picklock-al fel lehet néha törni a szekrényekez a dropban (1x engedte legalábbis). Aztán a másik hogy hiába van nálam sokszor picklock és találok egy szekrényt pl a rendőrségen nem engedi feltörni, meg se jelenik az opció rá. Valaki tud ezekben segíteni?
Aki le akarja darálni Tutorialt még az elején az kezdjen egy balta craft-al és 2db szög kereséssel(zombik dobnak vagy keresni kell) és ezután kezdje el.Ad rá 100TP-t,megéri
Jött új Patch. Motorok bennt vannak.Kapott egy teljesen új Metabolism rendszert,Stat-ok megváltoztak oszthatók. Szervereket egy időzónára tették mind. Graf.tuningot megint kapott.Szerintem nagyon szép már a játék ill.optimalizálták is természetesen. Bekerült a "korosodás"(választható) 30 éves kortól kezdi már nem választható életkor.
Kaja-vízszükséglet arányosan csökken. Új sérülés animáció. Ezek amiket észrevettem,nagyon tetszik!
Oké! Ránézek,mert nagyon gyanús nekem hogy full egyedül játszok,ami pedig unalmas igy. Ha átmegyek egy másik szerverre akkor viszek magammal mindent amit eddig megszereztem? Gear,quad motor,fegyverek?
Nem játszom már jó ideje vele, de a steam szerint kb 3700 játékos van, keress rá a szerveredre, hogy mennyi a játékos. Lehet hogy full egyedül vagy, vagy csak pár ember játszik pont más időkben mint te.
Az úgy REAL, hogy három napja játszom 10 óra van benne és fullos armoryban rengeteg fegyóval sétálgatok bekapcsolt rádióval a repülőtéren és nincs egy játékos sem? Vagy szerver kérdése.
Sziasztok! Eddig csak néztem Eroktic gameplay videóit,de most meg is vettem a Scum,DayZ,Miscreated survival túlélő játékokat és nem tudom ki hogy van vele,de eddig nekem a SCUM jött be a legjobban ezek közül. 2 óra alatt találtam body armort,shotgunt, egy rifle weapont körülbelül 100 töltényt bele és minden más vizállóruhákat is. Játékossal nem találkoztam még. Egyébbként TI hogy látjátok ezt? Játszanak még ezzel a játékkal?
Sziasztok!
Csaptársakat keresünk, légy csapatjátékos és rendelkezz némi szabadidővel! (pvp szerveren játszunk)
25 év feletti fiúk esetleg lányok jelentkezését várjuk. Jelige: csapatjáték
:)
Szia
Nekem a Dayz nincs meg, de a Scum nagyon tetszik. Társaságban jobb a játék mint egyedül.
Scum vásárlás előtt állok. Érdemes megvenni vagy inkább fektessek a DayZ-be?
Sziasztok. Ránéztem erre a kis játékra. Inkább amolyan Rp pve szervert szeretnék kialakítani. Szóval, ha valaki találkozik a másikkal inkább megdumálják a dolgot mint egyből ledarálni. Szerver keresőbe beírod:Hexarius (Magyar) Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2019.04.11. 16:04:17
Single Player-t szerver wipe ugye nem érinti? Ha ott kezdek akkor mindig megmarad minden?
Jó lenne ha lassan lehetne bázist építeni a játékban. Akkor lenne igazán értelme csak az egésznek. Tetszenek nagyon a mechanikák a játékban, de jelenleg csak spawn olsz, lootolsz, ölsz és meghalsz/kilépsz és ennyi. Kell a játéknak vmi endgame cél, hogy megtartsa a figyelmet. Amint lenne építés egyből épülne egy valós community is a játék mellé. Minden szervernek meglenne a saját játékos bázisa, megjelennének a "klánok" onnantól lenne buli az egész.
Mostanában elég sokat eventezek, szerencsére megjött a kedve a játékosoknak, még úgy is, hogy gyakorlatilag semmit nem kapunk cserébe. Azt azonban egyáltalán nem értem, mi alapján számolja ki a ranglistát a játék. Az alábbi listán szeruntetek mitől lettem ötödik ? Az én számításom szerint első kellett volna legyek :)
Tegnap nagyon durva csiterrel találkoztunk egyébként :(. Békésen kocogok az erdőben, hirtelen nyisz-nyasz ,mintha késsel vágnának és halál. Éledek vagy 3 zónával arrébb, 10 másodperc leöl ugyanaz a player, éledek ismét, megöl megint ugyanaz. Rá fél percre megöli a barátnőm kariját is, aztán végig ment a szerveren a tag. Kb mindenkit legyilkolt, le is lépett a legtöbb játékos, hogy csiter szerver :( Sajnálatos nagyon, mert nagyon stabil és jó szerver volt, messze a legjobb amin játszottam. Ok.... minden játékban vannak csiterek, de hogy a rendszer egy ennyire szélsőséges csitet sem vesz észre.... kb. a manus mindenkihez odateleportált láthatatlanul és leölte a játékosokat egymás után. Mit szűr ki ha ezt sem ?
Boot Camp-be ma toltam egy 1v5 csatát, először ketten jöttek rám egy irányból shotival és AK-val, rá 1 perre hárman két bejáraton :). NEm vagyok egy nagy lövész, ráadásul a robot meg is tépázott előtte így 40% körül volt a HP-m. Valahogy Megúsztam. Végig ordibáltak egymásnak merre vagyok stb :). Volt izgalom. Egy Német szeron volt, (SCUM Server Official #1 - GERMANY). Egész nap szinte fullosan be van lakva, de mégis nagyon stabilnak tűnik, már az inventoriba pakoláskor is érezni hogy minden jó sebességgel fut, minden játékos mozgását szépen láttam, adta a találatokat is.
Az egyik szerón kísérletezgetek a ládákkal. Nem tudom mennyi idő lehet, de ha nem mentem felé sokáig, elkezdett lebomlani. A tartóssága lement 30%-ra. Tettem mellé egy másikat, abba átpakoltam, de azóta egyik sem kopik tovább :D. Szal nem értem a ládás dolgot még most sem :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.18. 12:18:00
Privát szerveren toljuk, a ládák nem tűnnek el, igaz közel van a Shelterhez. Nem tudom számít e. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.17. 21:12:42
Ládákkal kapcsolatban nem tud valaki infót. Shelter közelében kell-e lennie, mennyi ideig marad ott ha letettem stb ?
kíváncsi vagyok mikor jön az első jelentősebb update, eddig csak apró foltozgatások voltak. Leginkább az érdekel, mennyire sikerül beleoltani az esetleges újításokat, fejlesztéseket. Értem ezt úgy, hogy lesz-e vajon ami elromlik, és ami bekerül :) Mint lenni szokott sok játéknál. Egyébként mi továbbra is nagy lendülettel játsszuk. Építettünk kis tábort, ládát a holmiknak. Egyébként ha valaki el akarja rejteni a holmiját, ajánlom hogy víz alá tegye a ládát. HA odahordod a deszkákat stb. ahol a ládát szeretnéd, simán beteszi a víz alá. Teljesen el lehet rejteni, kinyitni sem lehet ha arra nézel, de ha megnyitod a láda közelében az inventorit, akkor lehet bele pakolni. Másképp észre sem lehet venni ha jól sikerül elhelyezni. A Sheltert érdemes 50-100 méterre vagy messzebb tenni, ha van a ládában cucc és meghalsz úgy hogy esély sincs visszaszerezni a cuccod, éledhetsz a Shelternél a láda közelében és máris van lőszer, fegyver ami kell, persze csak ha pakoltál magadnak tartalékot. Elég sok holmi belefér a ládába, de lehet akár kettő is, egyik a fegyvereknek, lőszernek, másik az egyébnek. A létszám most úgy 20 000 + online-nél tart tartósan. Meglátjuk mennyire apad tovább. HA 10 000+ megmaradna átlagban esténként a játék már akkor is életképes lesz bőven hosszútávon is.
Már jócskán beletettem 70 óra körül, és még mindig lenyűgöz a terep részletessége a táj szépsége. VAlami eszméletlen jó munkát végeztek ezen a téren. Kiválló munka volt.
Egyenlőre jól tartja magát, egész hétvégén este felé 40 000 + :)
Ez a játékok 60-70%-nál megtörténik. Nyugi, ha ügyesek a fejlesztők és faszántosan kikalapálják a játékot 2019-ben, nagy és népszerű játék lehet belőle. :)
Rainbow Six Siege se indult olyan jól és mára hogy kinőtte magát. (tudom, nem a legjobb példa, mert az tripla AAA-s termék)
De akkor ott van a Red Orchestra 2. Az se mai csirke már és még mindig van egy 500-1000 fős közössége akik folyamatosan játszanak vele. Az európai szerverek mindig teli szoktak lenni este tájékán. Nem muszáj hogy egy játék rohadt népszerű legyen, 1000-2000 fő teljesen egészséges tud még lenni. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2018.09.08. 17:50:55
Sajnos nagyjából bekövetkezett amitől tartottam. A kezdeti népszerűség után volt hogy közel 70 000 online játékos volt. Most szédületes tempóban zuhan, csúcsidőben alig 20K :(. Abban bízok, hogy a nem várt pénzmag amivel a játékosok kitömték 2-3 nap alatt a fejlesztőket, ad némi löketet a dolognak, és oda teszik magukat.
Ja nekem is vége a karakteremnek.53 órát tettem a játékba.Majd ha végleges lesz a game folytatom:)
Nálam úgy volt, hogy az istennek sem engedett be a kezdő képernyőn karimmal a szerverre, ledobált egyfolytában. Aztán rákerestem a listán a szerverre, és amikor csatlakoztam már csak új karakterrel engedett. Elvileg a single mentések miatt volt wipe ha jól olvastam, de mi uyga multiban toljuk, szal valamit elérthettem, de volt valóban.
mi most saját szerveren vagyunk de nagyon jó együtt menni felfedezni a bázisokat meg zombikat ölni
igen server wipe volt
nektek is töröltek karikat? három karim volt 3 különböző offical szerveren,de tegnap néztem és csak egy maradt meg.......mikor ráklikkeltem a szerverre még mutatta a karim a keződképernyőn full cuccban majd mikor indítottam a szervert a karigenerálóra rakott egyből......
Ez is elég jó cucc, gondolom szépen fogják fejlesztgetni majd a jövőben.
Hihetetlen amúgy milyen dolgok tudnak megtörténni. Előző nap kiloggoltam egy bunkerben, kacskaringós járatok végén egy budiban, egy "box" ajtaja mögött, a csészén ácsorogva (Tudjátok.. :) "Az egész világ egy nagy vécécsésze". Szal másnap beloggolok, és amint betölt a képernyű már jön is egy muksó a sloziba és éppen az én ajtóm előtt áll meg AK val, az ajtóra célozva. Kilátszott a fejem búbja, nyilván tudta hogy itt vagyok. De mi esély van arra, hogy az egész hatalmas bunbkerban, pont a budiban van amikor beloggolok, ahol semmi loot nincs kb. Volt egy Shotim, azon vacilláltam én nyissam az ajtót vagy megvárjam míg ő. Végül nyitottam én, egyszerre kezdtünk el tüzelni, ő AK val tolta a sorozatot én Shotival lőttem és 50% HP val én maradtam talpon :). Riot mellény és sisak volt rajtam, rajta meg az a mellény amibe van 8 slot pakolni való hely. Jobban jártam a Riot-al :). Elég jó lootja volt. Aztán elindultam kifelé, hallom lövöldöz a robot valakire, a kijárat előtt bevártam az új tagot. Az a durva h lándzsával jött, de jól fejbevert vagy 3-4 szer mire kilőttem a cipőjéből, belelőttem vagy 4-5 shoti lőszert. Jól mozgott alig találtam el, közben a fejem püfölte a lándzsával. Ezúttal is jól látható volt eltűnés és teleportálás nélkül a palyer, szal ez a szerver egész jó tényleg. A sztorihoz hozzátartozik, hogy kifelé menet agyig pakolva lőszerrel, fegyverrel, cuccal, gyógyszerrel, kajával... Mondom, no a robot háttal van simán kiszaladok a kerítésen túl... hát nem :) Leradírozott és újra gatyában éledtem a térkép másik sarkában :D. Sajnos nem volt csak 45 pontom, így nem tudtam az adott zónában éledni :). Valahogy mintha jobban céloznának a robotok az elmúlt 2 napban. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.07. 09:24:11
Kb 25-30 szerveren játszottam az elmúlt időszakban, jelenleg az EU-s official # 6 szeron tolom, és messze a legstabilabb multira. Toltam egy lándzsaharcot két másik playerrel beloggolásom utáni pár percben, és egész jól lehetett mozogni. Először nekem jött az egyikük kőlándzsával, nekem fémhegyű volt :), elég szépen meggyapáltam, közben jött a társa és hárman keringőztünk, hajszálon levágtam őket, végül lenyomtak, de az eddigi tapasztalataimhoz mérten jól működött a PVP. Élveztem nagyon :) Már simán keresgélés, futás közben is érezhetően jobban futott a játék, mint a többin, remélem nem pillanatnyi volt a dolog és ha ma visszatérek, akkor is marad a kedvezőbb állapot. Persze ez sem volt tökéletes, de messze a legjobb amit láttam 30+ óra játék után. Szal elképzelhető hogy a sok száz szerver között akad 1-2 ami kicsit stabilabb mint a többi. A Térkép nagyon jó, kösz ezúton is. Bár használtam hasonlót a STEAM-en van pár változat, de ez tetszik a legjobban eddig. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.06. 16:43:13
A térképnek örülök, bár nem játszottam csak kb összesen 2 órát, de volt így is meglepetés, hogy egy-egy látszólag unalmas helyen pl bunker volt, sok loottal. Mondjuk ha lesz autó (bár nem tudni mennyi, és hogyan lesz szétosztva), akkor azért begyorsul egy kicsit a játék / felfedezés. Nekem a célok meghatározása, létrehozása döntő lehet, mert egyelőre számomra elég unalmas. Ettől függetlenül van benne potenciál.
Valóban jó a térkép. Már én is ezt használom. Rengetegszer újra spawnoltam magam singlében a reptérre, bár nem néztem át az égeszet; az M1 rifle nem került hozzám sose, csak a tár meg a lőszere. Meghaltam és a reptér alatti zöld pöttyel jelölt táborban megkaptam tárral lőszerrel. Lehet, hogy helyspecifikus lesz egy egy fegyver lelőhelye? Vagy csak véletlenül adta így? Láttam streamben, hogy milyen állapotok vannak pvp-ben. Egyjátékos módban tök jól működik a harc a zombikkal. Éhségérzet mérő bugos, de nem hal éhen a karakter szóval mindegy. Factoryt kell majd felderíteni. Az a következő kihívás. Tetszik, hogy nem csak úgy besétálunk bárhova. A single mód alapján, ez egy nagyon jó játék lett és lesz, ha megoldják a multis problémákat.
Semmi nincs a reptéren amit máshol ne lehetne megszerezni. Bunkerekben, kisebb katonai bázisokon, sőt az erdőben barangolva találtam már sima katonai sátrakat extra loottal. Nem lesz ezzel gond szerintem, főleg hogy meglehetősen véges az egyszerre játszhatók száma a térképen. Gondoljunk bele, PUBG-ben 8x8 km-es térképen 100 player alig találja egymást, ha nem szűkülne a kör, időtlen időkig keresnék a másikat. Ez a térkép területileg 2,2 szer nagyobb mint a PUBG térképe és max 64 player lehet rajta egyszerre. Nem hiszem hogy aggódni kell majd amiatt, hogy nem lehet jó lootot összeszedni :). Van élet a reptéren túl is. Messze van ez a játék még attól, hogy igazi PVP menjen teszem azt klánok közt a szervereken.. addig alszunk még párat. És sajnos az sem borítékolható még, hogy hosszú távon lesz elég játékosbázis. Ezt csak az idő fogja kideríteni. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.04. 21:27:01
Aki esetleg nem ismeri még a játékban megjelenő világ, környezet történetét annak ajánlom olvassák el ezt a leírást. Nagyon jó történetet vezetnek fel a játék hátterével kapcsolatban, egész jó kis sztorit írtak köré, illetve lehet következtetni belőle pár a jövőben megjelenő fejlesztésre. Kis útmutató is lehet akár. Amióta ezt átbogarásztam, sokkal jobban tetszik a játék, a koncepció, a világ, az atmoszféra. Jobban el tudja helyezni az ember a zombikat (akik nem is zombik), a szigetet, a rabokat, a játékmenetet. A szigetnek, a rendszernek, a raboknak is saját történetük van. Szal mindenképp megéri rászánni egy kis időt:
Ez az EA problémája, hogy túl hamar lehet ítélkezni, az emberek meg kicsit sem megértőek, és nem érdekli őket egy-egy állapot, hiába van oda írva. Az egyik túl akarja élni a fejlesztési költségeket, a másik meg játszani akar. Nyilván ütközik a kettő, és mindkét oldal érthető, de ettől még megmarad a tény, hogy az EA az egy rohadtul nem végleges állapot, míg a user azt szeretné látni benne. Sztem ez egy szar konstrukció, de ez van, várni kell. Utoljára szerkesztette: nortsen, 2018.09.04. 20:03:11
Hát nemtom, remélem akkor nektek van igazatok. De az biztos, ha egymás mellett szaladunk a haverral, elég durván rángat, teleportálgat a másik fél. Elvileg működni kéne valami féle álcázás mechanizmusnak is a játékban, szal ha eventezünk, mindenki fullos öltözetben van, terepruhában.... Bár a robotos esetben az ajtó pont velem szemben nyílt ki kb 30 méterre, és én is egy nyitott ajtón át bámészkodtam, a robot balról mászkált az épület, vagy konténer mögött amiben voltam.. szal nemtom. Amikor a zombik püfölték a playert de nem volt látható, akkor végül leugrottam szaladtam utánuk, a játékost továbbra sem láttam, bement egy rendőrségi épületbe becsukta az ajtót maga után. Én kinyitottam és az alap sárga ruhában már láttam a faszit, de duplán állt, egy helyben de duplikálva... shotival belelőttem egyik elfeküdt egyenesen, másik élve roskadt össze.. pár másodpercig duplán volt jelen aztán csak az maradt meg ami elfeküdt a padlón. Szal komoly gondok ezek.
HA megnézzük a karakter generáláskor még szürke képességeket, durva dolgok lesznek viszont, vezetés, motorozás, repülés, vitorlázás, mászás, zártörés, robbantás, programozás és egy csomó más képesség. :) Nem tudom képesek-e lesznek egyáltalán megcsinálni, de ha igen... és még a tickrate is lesz legalább 20 .. (nem, nem várom el hogy 60 vagy jobb legyen.. unreal motortól hiba lenne ilet várni 64 playerre) akkor már elégedett lennék. PUGB is elmuzsikál 20-22 tickkel. Szal ha ezeket összehozzák, egy igen érdekes játék lesz ez, de ekkora térképen simán lehetne 150-200 a limit.. ami viszont sajnos kivitelezhetetlen szintén ezzel a motorral, online multiban.
1-2 év múlva még nagyon jó is lehet, de félő, hogy addigra "kiszeretnek" a játékosok belőle, és bár most este van 60-70 000 online, mire kész lesz, és tényleg nagyon jó játék lesz, addigra elfelejtik a népek és 5-6000 online fog mozogni esténként. Sajna sok Early Acess státuszú játék jár így, mire kész, és tényleg jó is, addigra elnéptelenedik mert más gama lesz a divatos. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.04. 06:57:16
igen én is igy vagyok vele fura mert emlekeim szerint Miscreated mar az elejen jo volt ebbol a szempontbol, Long Dark kicsit mas de az is eleg szepen muzsikalt bar ott nincs multi. Forestnel nem tudfom volt e az elejen nekem kesobb lett meg.
"Olyan is volt, hogy egy katonai bázison lapulok a robotok elől egy konténerben, látom bőszen soroz valamit a robot, aztán nyílik nem messze tőlem egy hangárajtó, hallom ahogy kopog a cipője valakinek, elszalad előttem pár méterre, végig hallani a hangját, aztán nyílik egy másik ajtó. Az emberből nem láttam semmit, pedig jó loot lett volna ha sörétessel kilövöm a cipőjéből."
Ne haragudj hogy beleszólok, a desync tényleg nagy probléma most a játékban, de ez a szituáció nem azért lehetett, mert a karaktered teljesen fedezék mögött volt? Ugyanis takarásban a karaktered semmilyen mértékben nem láthatja a fedezék túloldalán levő játékost.
A hétvégén beletettem pár órát a játékba úgy 20-21 órát. Szal van viszonyítási alapom. El lehet vele lenni, de nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy ezzel a felállással 5-600 órát beletoljon az ember. Nagyon sok Early Acess stádiumban kezdő játékot megvettem, kipróbáltam már az első napon, de ez a játék messze a legrosszabb minőségű (nem a grafikára, ötletekre értendő) játszhatóság szempontjából amit az utóbbi 10 évben láttam. Infestation (War-Z ként indult), Shattered Sky, Miscreated, Rust, PUBG összehasonlíthatatlanul jobb minőséget adott játszhatóság, multi szempontjából az első napon. Egyenlőre azt mondom, hamar ki fog menni a divatból. Streamerek felhúzták a népszerűséget, de hamar találnak majd maguknak mást. Multira teljesen alkalmatlan jelenleg a játék, jártam vagy 10-15 szerveren, de mindenütt ugyanaz volt, ha egy player kicsit nagyobb sebességgel szalad, az nagyrészt láthatatlan, az eventeken is a játékban is. Volt hogy onnan tudtam hol a játékos, hogy a zombik ütötték, kergették, de látni nem lehetett. Olyan is volt, hogy egy katonai bázison lapulok a robotok elől egy konténerben, látom bőszen soroz valamit a robot, aztán nyílik nem messze tőlem egy hangárajtó, hallom ahogy kopog a cipője valakinek, elszalad előttem pár méterre, végig hallani a hangját, aztán nyílik egy másik ajtó. Az emberből nem láttam semmit, pedig jó loot lett volna ha sörétessel kilövöm a cipőjéből. Nem tudom hogy játék hiba, vagy durva cheat.. de mindegy is. A tickrate olyan mintha 1-5 között lenne kb. Jelenleg a játék kb egy eszek, iszok séta szimulátor. Szurkolok a játéknak, de Early Aces ide vagy oda, ez botrányos kiadás, a fent felsoroltak mellé még írhatnék címeket, ti is tudnátok, egyikért sem bántam meg a kiadott pénzt.. de ez nem érte meg. Early A ide vagy oda, egy multiplayer játékot nem lehet még EA-ban sem kiadni úgy, hogy a netkód teljesen alkalmatlan a játékra. Szurítok még a csapatnak, van azért munka ebben aj átékban rendesen, a térkép nagyon jó lett szerintem, a grafikára nem lehet panaszunk, az animációktól nem estem hasra.. ott van lemaradás, de azért bízom benne összehozzák majd.
Az aztán sok pénz:D Korai hozzáférés van,úgy kell kezelni. Csalók ha léteznek az baj.Én még nem találkoztam egyel sem
Azt a pöcst biztos nem nézem, de olvastam róla. Hát ennyit ér az EAC. Megmarad a 17 eurom egy jó darabig, ahogy nézem, mert szerintem ez a netkód nem lesz jó egyik napról a másikra.
Nem tud valaki véletlenül valami gyógyszert arra, hogy nálam van minden komponens, mégsem enged 9 mm-es lőszert gyártani. Az összes más fajtát engedi, kivéve ezt, persze mert ez kéne :D. Ehhez van fegyverem :) Minden alkatrész megvan, szerelődoboz, lőpor, ólom, fém ami kell. Mindegyik féle lőszert tudom kraftolni, csak ezt nem. szürke csíkozása van :(.
basszus véletlen itemet duplikáltam :S
volt 2 szabad helyem az esőkabátomban, belelootoltam egy box-ba ahol volt egy doboz /20db shoti lőszer meg egy kötszer/ elakartam rakni mind a kettőt,de nem engedte behúzni az üres slotba.....mind a kettőt próbáltam mind a két helyre ,de nem engedte.......két random cuccot a földre raktam, ezek helyére betettem a lőszert meg a kötszert az esőkabátot pedig a földre raktam.....mikor visszavettem az esőkabátot benne volt még egyszer a shoti lőszer és a kötszer is
Na ettől a Fatal Error-tól kivagyok. Párszor volt már, de az előbb az életembe is került. Nem mellesleg azért kellett a FEMA pontomat is pocsékolni. A bunker bejáratánál kempeltem és figyeltem a robotot mikor hajlandó beengedni. Kihajolok jobbra és bumm, Fatal Erroral kifagyott a játék. Visszalépve látom, hogy megölt a robot. Sejtettem, hogy ez lesz, mert kihajolás után valszeg oldalazott is, így a robot meglátta és lelőtte. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.02. 14:45:15
elvileg élesítették anti cheatet meg nerfelték sentryket most
Ha a Mech pirosan világít, nagyon durvák viselkedik. Elfordul és távolodik és ha kimész és próbálsz elfutni, rád se néz, de pillanat alatt képes elkapni és lelőni. Este lelőtt újra. Hogy visszaszerezzem a cuccom, a társam elkezdte lőni, hogy elcsalja mivel a legrosszabb helyen feküdt az előző testem vigyáz állásban a földön. Feleszedtem, majd kimentem és elkezdtük darálni. Sok FEMA pontot lehet ám kapni a találatokra, majd kifogytunk és arrébb álltunk.
Szerver: mi a hivatalos szerveren (#115 EU) vagyunk, itt sokszor még zombit ölni is nehéz, legalábbis anélkül, hogy ne üssenek meg, mert automata sörétessel telibe lövöm és alig kapja a hitet. Néha laggot is tapasztalni. Viszont Event alatt folyamatosnak/jobbnak tűnt a játék. Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.09.02. 13:06:07
Én egész jó szerveren vagyok akkor!
Beérem egyelőre azzal ami van. Talán a craft-ot keveslem,ez az ami bosszant de minden mást nagyon birok:)
Bázisnak most gondolkodom,hogy befoglalok egy tanyát/kis farmot valahol és oda teszem Shelter-t. Ahol van vadászles stb.. Mondjuk ezt őrizni kell biztos keményen de jobb lehet éjjel esőben bennt mint a sima kis tető alatt lapítani az erdőben.
Azért is vettem meg, hátha itt tudok csalók nélkül játszani. Pff - Fúúú ilyenkor nagyon rossz véleményem van az emberiségről. Nem tudnak veszíteni, de még külön élvezik, hogy szívathatnak másokat.
Ugyanezt látom én is. HA partyzunk a társam össze vissza rángatózik, teleportálgat. Eventen szalad feléd az ember és eltűnik, megjelenik, eltűnik kb. minden alkalommal ha valaki kicsit nagyobb sebességgel fut. Persze ez lehet szerver függő is, ki hova loggolt, mennyire szerencsés, de abból amit eddig láttam, valameik officialon tolom, már nem tudom meiken, multira egyenlőre alkalmatlan a játék, legalábbis ha a PVP nézzük. Egyébiránt el lehet azért lenni vele, az erdő elég szép, ha nincsenek nagy terek ahol messzire el lehet látni, nagyon szép tud lenni a játék. A vízfelület az nagyon gyenge, de a talaj textúra, a fák, bokrok, szépen vannak megcsinálva. Mindent maxra állítva játszom grafikailag, de azért szebbre számítottam a megelőző, bemutató videók alapján. Bár az erdő belseje, tényleg talán a legszebb amit láttam multis játékban. A sokat szidott PUBG az első Early Acess napján azért mérföldekkel előrébb volt ennél a játéknál, különböző stílus ide vagy oda. Ettől függetlenül látok a játékban potenciált, ha lesz valami bázis építési rendszer, esetleg 1-2 jármű amiket úgy kell összeszerelni, az eventek sürűbben indulnak nagyobb létszámmal stb. Egyenlőre amolyan egyél, igyál játék.. no de akkor minek a sok eszköz, fegyver, no meg a zombik :) ? A zombikat kihagyhatták volna, kár volt betenni. HA már a realisztikusságra törekedtek, kaja, pia, vitaminok, vizelés, székelés, hányás.... a zombikkal lerontják az egész realisztikus hozzáállást. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.09.01. 22:01:48