Már van. Hmm, nagyvonalakban annyi, hogy egy "repülő" lesz egy csapat, de persze több csapatod is lesz majd később. A térképen a különböző frackciókhoz fűződő kapcsolatod javítása után tudsz újabb üzemanyagutántöltő állomásokat létrehozni, és így tudsz egyre távolabb menni... De ugye nem mindegyik frakció szereti, ha a másikkal jóban vagy... Stb.
Más? Kijött a Mutants: Year Zero is (dec 1-én kapták meg, akik megvették előre), nagyon kellemes, bár Very Hardon belekezdve fogynak azért a medkitek. :-( Utoljára szerkesztette: Maala, 2018.12.03. 16:10:09
A 2013-as TR is bejött, bár egyetlen régi TR-rel sem játszottam. Az első ős TR-t kb. 1 óráig toltam. Az igazából egy logikai játék volt, amit nem nagyon szerettem régen sem.
> Nekem az első XCOM remake nagyon betalált és hozta a régi hangulatát.
Egyetertek. A legjobb reboot, amivel en eddig talalkoztam (TR reboot mellett). Es ami "vicces", hogy a folytatas meg ezt is uberelni tudta, ami eleg ritka ebben az iparagban.
Igen, ezt kipróbáltam, amikor inkább pénzt áldoztam be repuért. Csak elveszteni két 600k-s vadászgépet a fegyverzettel nem mindig érte meg finoman szólva.
Nekem az első XCOM remake nagyon betalált és hozta a régi hangulatát.
Tobb bazisrol inditott kisebb vadaszgepekkel (raketakkal vagy torpedoval felszerelve) is le tudtal szedni barmit, csak nyilvan 1-2 megsemmisult kozben, de sebezte annyira az ufot, hogy a kovetkezo gep mar leszedte. De ehhez kellett, hogy egy idoben tobbet is el tudj inditani, ilyenkor jottek jol a kisebb helyorsegek/bazisok.
En ertem, hogy nem ez a maximalista/profi/hatekony modszer, de hat ez van, en igy jatszottam, es sikeresen (a legtobb esetben eheh). Sosem voltam hive a millimeterre es grammra pontosan kiszamolt jatekoknak, ahol minden az optimalistol eltero dolog felesleges es ertelmetlen, sorry. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.03.03. 11:50:44
Nem az bajom, hogy nem volt egyszerű - 16 évesen sem okozott problémát - , hanem hogy nem volt értelme...
A radar felderítést növelhetted, de a nagyobb hajókat úgysem tudtad lelőni, ha több géped volt már lézer vagy plazmafegyverrel. A kisebb bázisd védelme meg katonákkal olyan sokba került, hogy meg sem érte, olcsóbb volt újraépíteni a bázist. A játékban a szűk km az volt, hogy mikor rakod össze az első új repcsit-t, amivel legalább a med size UFO-kat le tudtad lőni. Utána már lényegesen könnyebb volt.
En speciel szerettem ugy jatszani, hogy a fo bazisom mellett kontinensenkent fenntartottam egy kisebb bazist, egy (esetleg ket) hangarral, nemi szemelyzettel es vedelemmel (katonakkal es legvedelemmel), mert konnyebb volt onnan inditva vadaszni az ufokat, illetve a penzt is jobban adtak ho vegen, ha "jelen voltunk". Nyilvan nem volt egyszeru sok apro bazissal szorakozni, hiszen a loszertol kezdve az osszes felszerelesen at midnent neked kellett legyartani es logisztikazni, de mondom, en szerettem ezzel tokolni.
A bazis epitesnek volt szerepe, mert ki lehetett ugy alakitani a "komplexum alaprajzat", hogy az ufokat tudtad terelni (tudhattad, hogy merre indulnak nagyjabol), illetve a katonaid is merre spawnolnak. Aztan persze kesobb jott a szokasos gond, tul sok technologia es keves hely a bazison, es akkor jottek az atepitesek, az egyszerusitesek, stb. En szerettem ezze is molyolni akkoriban.
Hozzateszem, hogy azota eltelt 20+ ev, siman lehet, hogy a nosztalgia faktor megszepiti az emlekeket, nem tudom. Lehet, hogy most/ma mar a hajamat tepnem hasonlo esetben. Evek ota nem raktam fel a regi klasszikust friss elmenyert. :)
Az első klasszikus UFO-nak sok erénye mellett sok hibája is volt. A bázisépítgetésnek szinte semmi szerepe nem volt. 2-nél több bázisra nem volt szükséged. Repkedve felfedezhettél épülő alien base-t, de ez nagyon ritka volt és a hó végén, ha volt base, akkor felbukkant. A bázis betámadásnak is voltak érdekes mellékhatásai. Volt olyan védés, ahol több ezer eleriumot zsákmányoltam. Bug lehetett.?
Hat, az egesz mufajt Julian teremtette a 80-as evekben, chaos es rebelstartolk kezdve a laser squadon at az elso xcomokig minden az o projektje, igy nagyon elterni nem fog a bevalt dolgoktol. :) Nekem speciel ez mondjuk elony, mert imadom a stilust.
A harc az az xcom rebootjara nagyon hajaz, ketsegtelen, de hat bevalt recepten ne valtozassunk ugyebar.
Viszont ha figyelted a kerdeseket es a valaszokat - ami miatt bosszus is vagyok, mert szeretnem mar videon is latni a dolgokat, nem csak igeretkent, de szerencsere mindjart indul elvileg az EA -, akkor az viszont mar boven lesz olyan dolog a jatekban, amely a regi xcomban volt, a rebootban nem (vagy csak csokkentve). Peldaul nekem marhara hianyzik a bazismenedzseles es teljesen szabadkezet nyujto epites, ami az elso reszben volt, a tobbibol kimaradt. Vagy a bazis vedelem, nem csak egyszer scriptelve, hanem folyamatos veszelyforraskent, mint regen. Illetve nagyon orulok, hogy nem az xcom reboot fele "pod" jellegu ufo spawn rendszert hasznalja, hanem az elso lepestol kezdve a hatterben dolgoznak es mozognak az ellenfelek, es bizony akar rajtunk is uthetnek.
Hozzateszem, hogy a WotC kieggel felturbozott XCOM2-nel nem tudom, hogy lehet e jobbat csinalni, mert az egyszeruen zsenialis, de szamomra az is eleg, ha kapok egy jo jatekot amivel elleszek megint eveket. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.03.03. 11:16:32
Hát ebben a videóban sok új nem volt számomra. Jöhetne lassan a többiről is valami. Egyébként az XCOM-ban a kardos sztorit nagyon bírtam, nagyon hasznos és erős funkció volt, remélem itt is lesz valami ilyesmi.
Hat, azert volt tobb is (szerencsenkre), mint a rebootot megelozo 10-15 evben :) Hard West speciel egesz jo lett (bar kisse fapados, de hangulatos) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.02.21. 14:17:06
Akkor semmi meglepő nincs benne, hogy ebben ugyan az a harcrendszer van mint az xcomban, ami másolta azt a harcrendszer ami az eredeti xcomban volt és azt az az emberke találta ki aki ezt a játékot is. Nna megszakértettem.
Az XCOM2-ért sem érte meg a teljes ár... Akkor egy klón miért érné meg? A kommentem lényege ez... (Az meg egészen döbbenetes volt, hogy azonos motor és minden más mellett képes volt kiadás után szagganti..)
A csata teljesen XCOM, semmi major difit nem látok. Kis extra a szörnyeknél, de még a különleges képesség is 1:1 másolatnak tűnik a dash. Nem szégyen a jót másolni, de igen drágáért ezt így nem hiszem, hogy megéri megvenni.
A bázis és strat része lehet még talán gyökeresen eltérő. Várom a videókat és infókat, de csodára nem számítok.
Az XCOM nekem nem lett unalmas. A kiegje az EXALT-tal és minden mással felesleges volt. Az XCOM 2 meg inkább tűnt egy nagy MOD-nak, mint új játéknak. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.02.19. 18:12:58
Mitől lenne középszerű? Ha mindent beletesznek amit akarnak, akkor már most változatosabb lesz, mint az XCOM 2, ami egy igen jó játék volt. Kikerüli annak monotonitását és egy irányba terelését. A bázisépítés még teljesen homály, de remélem jó lesz, remélem a technika felfedezését is odarakják rendesen. Az XCOM-ban pont az zavart, hogy mindkét résznek az eleje nagyon jól indult, közép távtól viszont befordult monotonná és unalmassá.
Get 20% off the Luxury Digital Edition and higher. Enter code LUX20 at checkout. Ends soon. Link
A videók alapján lesz olyan jó, mint az XCOM2. Utoljára szerkesztette: Running, 2018.02.18. 10:40:01
Na, akinek megvan és majd kiadják számoljon be róla, hogy ez mennyire csak az XCOM/UFO klón. Én nem mertem vakon megvenni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.02.18. 10:17:44
Első verzió kiadásának dátuma: 2018. december Fejlesztő: Snapshot Games Tervező: Julian Gollop Platformok: Windows, Linux, Mac OS Műfajok: Turn-based strategy, Turn-based tactics
Az eredeti X-COM-széria fejlesztője és eredeti ötletgazdája Julian Gollop játéka. Sztori