Hogyan lehet tüzes nyílra átváltani? Egyszerűen nem sikerül. Gyártottam, tehát van de hiába váltom át, nem ég a nyílvessző.
Mondjuk ertheto, hogy csinalnak par tomb-ot amit ketten lehet csak megcsinalni, de nekem ez igy keves. Bezzeg ha split screenbe vegig lehetne tolni kozosen, az jo moka lenne, persze sok helyen elverezne a jatek, mert nem igy lett hozzaallva, pedig az jo moka lenne.
Csak a pontossag kedveert megneztem, ha pl meghalsz akkor a jatekon beluli jatekido is visszatekeredik a checkpoint-ig. szoval az igazsag valahol a ket ido kozott lehet.
Ha elalszol ittasan ha csak almodban nem csapsz a pause-ra, akkor szamol tovabb ugye. Szoval csak a fozes lehetett itt tobbsegben :)
Igazad van, a játék frame az csak 42 órát mutat. Akkor valószínű sokat voltam főzni, illetve ittasan elaludhattam a játék előtt többször is és amiatt ketyegett az idő Steam alatt.
uhh, nagyon durva vagy, te aztan szeretsz szoszmotolni :) 91 ora... Most ertem a vegere, bar a steam nekem is 27-et ir, de ugye az csak azt nezi fut-e a jatek. ha pl leallitod es elmesz fozni, akkor az szamlal tovabb. Milyen nehezsegen toltad? Jatekon belul be lehet kapcsolni a "frame" opciot, akkor rajzol egy keretet a kepernyop kore, abban latszik a pontos jatekido. Ugy ereztem fel evszazadot jatszottam, meglepodtem, hogy 16 ora valamennyit irt. Mindezt hardon 73%-on. Te meg 5,5 x tobbet toltad. Nagyon rossz passzban lehettel a fomuftinal, konnyen adta magat, meghogy devil may cry :) Akkor mar nehezebb volt amikor eloszor jottek a ... emberek kb 10 darab a ketreceknel. ott meg is haltam vagy 5x. Igy, hogy az egeszet neztem egyben, kb tenyleg a jatek feleig van a dzsungel, igy nem tunt olyan soknak mar. Hatalmas foldalatti helyszinek nagyon adtak. Viszont ezek a nagyon bena mellekkuldik, rohangalj korbe a varoson (amit amugy max 2 perc keresztulfutni) es allj meg 10 helyen nagyon szinvonalon aluli ide. Osszesegeben, kafa volt ez, ha nem a gyengesegeire fokuszal az ember. A indiana hangulat meg egyre jobban jon a feletol az nekem plusz pont volt. Tovabbra is azt mondom kb gondolkodni nem kellett annyira adta magat minden, neha nem latszodott mit kell csinalni a grafika miatt, vagy mert tul tavol volt, vagy nem lattam a tv-n. Hardon ugye nincs segitseg, se vilagito fal. Szoval olyan 12-14 ora lehetett volna nekem normalon. Maradt ki talan egy tomb az elejen, ahova nem tudtam bemenni, nem volt meg az eszkoz hozza meg azt megcsinalom, aztan 2 evre felre is lesz teve.
Végig vittem, összességében nagyon kellemes élményeket okozott mind történet ügyileg, mind látványban, mind pedig a fejtörőkben. Az akció jelentek is jók voltak, mert ott is agyalni kellett a katonák kijátszásán, ha nem akarsz harcba bonyolódni, bár ha van muníciód, elég könnyen ki lehet iktatni egy-egy alakulatot, bármilyen cuccban is vannak.
A végső Boss harc kicsiit elcsépelt volt nekem ezzel az 5x kell megölni a bosst, de ha pl. a harmadiknál meghalsz, akkor kezdheted a melót előröl. Felesleges sztem ez a fajta ügyességi elem bele, enélkül is jó lett volna a vége. Herótóm van egyébként is a kurva nehéz boss fightoktól egy kaland játékban. Az ilyesmi a Devil May Cry-ba való nem ide.
Aki kiveséz mindent, - tehát tombok, artifactok, szobrok, mellék küldik stb. felkeresése - annak elég hosszú lehet a játék ideje. A steam szerint az enyém 91 óra és 95%-on fejeztem be a játékot, maradt némi mellék küldetés hátra. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2018.11.03. 15:48:29
nekem semmi bajom nem volt a jatekkal egyszer sem fagyott ki dx12-ben. de valamit mokoltak nvidianal is. This is GeForce Hot Fix driver version 416.64 that addresses the following: Shadow of the Tomb Raider: Improves game stability
Hát azért azt állítani, hogy a Rise szebb volt, sztem nagyon nagy túlzás. Csak nézd meg a vizet, ott a Riseben valami elmosott, nem átlátszó (szürkés) hömpölygő maszlag lett.A Shadowban legalább van víz, amit lehet használni is, nem csak belefulladni. A Rise is szép volt, de ott nem volt még ennyire részletgazdag, vegetációval telített a táj. Itt sokkal több és részletesebbek ezek az objektumok. Én 54%-on állok és nagyon sok órám van ehhez képest benne, kb. ha lehet hinni a steamnek, akkor 70. De én mindent felkutatok és összeszedek.
Ennél nagyságrendekkel rosszabb sztorikkal adnak el milliós példányban játékokat. Gyengébb felépítéssel, karakterekkel. Ez 3 részre osztott karakter fejlesztés se volt ultra gáz. Nem tudom letisztult ahogy sokan mondják vagy butított a kezdethez képest. Nálam összességében elfogadható játék lett. A három rész. Lehetett volna jobb is. Válalható lett.
Ízlések és pofonok. Persze érteni kell angolul de nálad ez nem gond. Szóval meglepett ez a nem fekete fehér gonosz. Egész Paiti rész vagy hogy írják a fő sztori. A vége is. A mondandó egyértelműen a sorszerűségen forgott. Mit miért teszünk. Vannak gyenge részei ez egyértelmű, kicsit összecsapott de nem rossz. A gyerekkor beillesztésével kaptunk egy befejezést. Ami nem befejezés csak a kezdet. A felnőtt Lara előtt. Tetszett jópár karakter. Érdekes volt a box védőinek felépítése. Nem szokványos mese lett. Nem kiemelkedő nem rossz. Egyszerűen érdekes.
Mit számítanak a tesztek, ha a tech support kommentjeinek 90%-a arról szól, hogy DX12 alatt instabil. Ráadásul a legutóbbi két patch is DX12 javításokkal foglalkozik és még mindig problémák vannak vele. Az hogy nálam is crash-el két konfigon is (i5-6600/1070, i5-8600/1080Ti) az másik dolog.
Hogy a játékról is szó essen, sajna nem változott a véleményem, ez az eddigi leggyengébb TR rész. Megjelenéskor vettem és még mindig csak 30%-nál tartok, annyira nem köt le. Minden második pillanata copy/paste a korábbi részekből, még mindig idegesítően rossz a harcrendszer, gyenge a sztori, a karakterek, rossza szinkron, semmi értelme a crafting és perkeknek. Pusztán két pozitívumot tudok felhozni: szép (bár szerintem a Rise szebb volt), és van 1-2 jópofa puzzle benne.
na de, hogy a jatekrol is essen szo, szerintem mar messze tul vagyok a felen, es oke, hogy csilli-villi ez a zold dzsungel, de harminc eve s az okozott oromot a nepnek, ha nem zold palyan ment 20 percig, hanem a kovetkezo palya, mar kek volt es aszfaltos. Kezd uncsi lenni a kornyezet, meg ha a "Barlangosdi reszek" igen kellemes indiana jones-os hangulatot ideznek, gyrerek koromban azert megallt az uto bennem, mikor kivettek a szivet a csokanak es meg dobogott a kezeben. Azert erosen korbelengi ezt a hangulatot, ha nem epp az arbotrzumban ,szedem, a sohasem felhasznalt, gyogyito, mindentlato novenyeket.Illetve idaig a harc is, total minimal volt, a jatekido 1 szazalekat, ha kitette. Utoljára szerkesztette: alma2, 2018.10.23. 20:52:40
Semki nem allitotta, hogy hazudott. Csak kijelentett valamit, teljesen feleslegesen, amit talan a sajat boren tapasztalt. Mindenfele hasznos informacio nelkul. Lehet o az egyik kivetel, akinek rosszabbul megy dx12-ben, de nem ez a jellemzo, es konfig nelkul total haszontalan megjegyzes.
ezt aztan kijelentetted, kozben 5000 tesztet megnezhetsz, sokkal jobban megy dx12-ben a legtobb kartyan(ertsd ati es nvidia). Nem a latvany kedveert jatszunk azon. Egy az millio teszt kozul, de mivel eddig amugy teszteket sem neztem, csak sajat boromon tapasztaltam, igy nem is ertelek. teszt1_az_otezerbol
DX11 módban játszatok, sokkal stabilabb, gyorsabb és semmi különbség látvány tekintetében.
Még dolgozik a youtube!
dx12-ben jott elo az utolso patch ota. (ami par napja volt) De ma elinditva a steamet megint toltott le hozza valamit. Lehet mar javitottak is a hibat.
Egyet értek, valahol én is így vagyok. Hájp ide vagy oda egyes játékoknál, ha 10% után nincs az az érzésem naponta, hogy szeretnék vele játszani munka után, akkor az sajna süllyesztő, még ha 50-60 EUR-t is kiadtam rá... És nem azéért mert lefikázom, egyszerűen nem kapcsolom be , mert nem érzek rá ingerenciát.... Na most ennél nem így van, imádom az egészet, az atmoszféráját, a feladatokat, a tombokat én is detto, stb..stb. sztem állati jó. Kár hogy manapság olyan qrva nagyok lettek az elvárások egyeseknél, hogy egy ilyen játékot olyan könnyedén lehúznak, leminősítenek sokan, véleményem szerint tök indokolatlanul. Már-már arra gondolok, hogy sok ilyen kritikusnak semmilyen játék nem jó, mert kiégtek, nem találnak semmilyen játékban élvezetet.
Sokkal rosszabbra számítottam. Ez a cég tartja a színvonalat amivel elkezdte ezt az új vonalat. Sokaknak kevés néhányaknak elég. Egy kis mozis élmény amit te játszol. Van olyan jó mint a Lara filmek. Persze erre mondják az nem nehéz. :)
Oké hétvégén kihasználva a visszamondás lehetőségét megvettem a játékot.
Pár észrevétel. 1. A sztori és a karakterek semmivel sem rosszabbak eddig mint az előző részeké. 2. A játék nagy játéktérrel rendelkezik nagyobbal mint az előzök. Jelentősen. 3. Jók a tombok nem rosszabbak mint a korábbiak. Stb. stb. Talán vannak akiknek ez 60Jurot is megér nekem a, szóval a 40-et nem bánom. Eddig pont az a színvonal ami a korábbiaké. Persze ez sokaknak kevés nekem pont elég egy kis kikapcsolódásra. Tudva a kiscsaj a képzelet szüleménye. Nehéz feladat ez a shadow of Tomb Raider. Szenzációs a gyerekkor beillesztése. Nekem egy nem hardcore játékosnak. Éedekes ez lehet mondani szubjektív a történet és a karakterek megítélése. Szerintem van az a pont ahol értékelhetetlen. Szoktam mondani ami nekem szar történetbe az tényleg szar. Ez nem az. Gyerekes? Ez az egész az :)
Annak a jelenségnek mi a pontos, vagy szakmaibb megnevezése, amikor a vízesés, köd, füst vibrál, tikkel, villog? Ezt DX12 alatt tapasztalom és elég zavaró. A benchmark 3. felvonásában például piszkosul villognak ezek a grafikai objektumok. Csak szeretnék rákeresni a neten, de ha ezeket írom be, nem mutat eredményt, azonban azt kötve hiszem, hogy csak nekem egyedül lenne ezzel problémám a világon. :)
Eddig azt mondanam, hogy meg egyszerubb lett ez a jatek, ha meg lehetett valamit mit egyszerusiteni (20%-nal jarok) lehet majd maskepp gondolom kesobb. Hard-on tolom, semmi erzekeles, hint. total bugyuta feladvanyok. a legtobb extra, pont az utadban van elasva, eldobva, ami nem feltetlen baj, mert nem szeretem gyujtogetni oket, de kulonosebb erofeszites nelkul eleg sokat osszszedtem. Tuti az elozo reszevel tobbet kuzdottem meg segitsegekkel is, persze nem ebben rejlik a szepsege.A torteneti szal unalmas, a kicsi lara vergagyi. Eddig az elozo resz sokkal jobban bejott. Egy helyen nem birta belassulas nelkul(a dzsungelben a falu) dx11-es modban, atkapcsolva dx12-ben, nem lassult be. Ami erdekes mert az elozo resze nvidian eleg hektikus tempot produkalt dx12-ben, nem is abban toltam.
A lenyegre terve, ennel a resznel, elokap egy fotot a megoldashoz, illetve walkie-talkie-n kapja a masik infot. Na ez hardon total elmaradt. Hirtelen nem is tudtam, mi a kulcs. mondjuk elsore rahibaztam az 5. "kodokra". Erre gondolok pontosan. Ezt, hogyan gondolthattak amugy?
Ohh igen bekaphatjak. Tegnap kiprobaltam, legalabbis csak volna, mert nem indult el. Konfig ablak bejott, utana katt a playre, toltogetett fekete kepernyo majd kilepett. Tokoltem feleslegesen ket orat. Ma elinditottam es siman mukodott, hihetetlen. ja igen volt steam update, de nem tudom, koze volt-e hozza. szerintem a csuda denuvonal nem mukodott valami.
Hazajöttem munkából, települt egy Steam frissítés, és most MŰKÖDIK :D De boldog vagyok :)
Nevezd at a movies/pc/000_000_000_Logos.bik filet es probald meg ugy!
Hmm, van némi változás. Ha elindítom, és kitabolok az asztalra, tehát a kvázi a háttérben fut, akkor bejönnek a céglogók. De ha belekattintok, akkor kilép. Érdekes.
Most frissítettem a VGA drivert is, a Steames ellenőrzést is megcsináltam, de semmi :( Még arra gyanakszok, hogy utolsó win10 update miatt szart be, de azzal meg nem tudok mit kezdeni.
darkSectorxxx: Írtam, hogy az, dobozosan van meg.
Próbálj meg egy fájl ellenőrzést Steamen. Nem biztos, hogy segít, de egy próbát megér.
Megvan a játék eredetiben. Kb 8 órát játszottam vele, aztán pár napig pihentettem. Most újra elő akartam venni, de nem indul :( Elindítom, fekete képrenyő és visszadob az asztalra. Steames fórumokon Bitdefenderrel voltak problémák, nekem Eset Smart Security van, de ha lekapcsolom se megy. Valaki találkozott már ezzel a problémával?
Egyébként szerintem ott van a nehézségbeli különbség a feladványokban a játék beállításait illetően, hogy nem jeleníti meg a segítséget, vagy csak ha nagyon közel mész az adott kapcsolóhoz/karhoz. Gondolom könnyű változatban már a terembe/barlangba/stb. való belépéskor nagyítóval látható a megoldási út. Mert feltételezem a megoldási útvonal nem módosul a nehézség változtatásával, az fix.
Ő, Hardon tolom a játékot már most. :) BB óta a legnehezebben mindent, kivéve a God of War, az beteg nagyon. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.23. 17:26:19
Játszál hardon, majd meglátjuk mit fogsz mondani a feladványokról.... És akkor az még nem is very hard, ahol állítólag a lehetetlenség néhány helyen a megoldás.
Ha pl magamra gondolok. Amit mondtál az fasza, hogy hozza a TR feelinget mert copy-paste 3. rész. :D Meg örülök annak, hogy autentikus, de hol a játék?
Eddig szerintem nagyon jó a játék, nem értem a fanyalgókat. Abszolút hozza a TR feelinget (még ha a 90-es évek TR-jeit veszem alapul akkor is), jól kidolgozott játék, figyel a részletekre. Az elhagyatott helyek nagyon egzotikusak és beszédesek. Arról tanúskodnak, hogy több éve, vagy több száz éve még véres rituálék voltak a dzsungel azon pontján. Hogy épített olyan helyekre az ember ilyen gigászi építményeket, szobrokat? Mi történhetett ott korábban? Szóval látványos, sejtelmes, részletgazdag játék.
Kártyát váltottam (lásd:leírásban) köszönhetően a pangó és várakozó piacnak, elég jó áron sikerült hozzá jutnom az 1080Ti-k plafonjához. Ezzel 4k-ban Lara 46 fps átlagot fut az elég elavult i7 4790 rásegítésével. Ezt a teljesítményt mindent grafikai beállítást maxra húzva hozza, kivéve az SMAA4x-et, mert ott 60%-ra csökken az addig tapasztalt frame, nagyon megeszi ez az erőforrást. De még úgy is 30fps. Tapasztalat alapján ez a kártya (bár tény, hogy extreme) majd 90%-al gyorsabb a 980Ti OC-tól. Tehát nekem pont jó lesz 1,5-2 évig, a lényeg, hogy ne szaggasson 4k-ban, viszonylag maxra húzott grafikai beállítás mellett.
Ja vágom, mert van nekem egy, csak érted mi a furcsa, eddigi játékokban is gyakorlatilag egy TP volt mégsem volt specifikus kapcsoló. Azt hittem valami plusz funkció Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.21. 19:58:59
Őizé, de minek van külön fícsör? :D Külön opció? :D ennyire nagy dolog hogy egy hivatalos kontrollerrel lehet játszani, a hozzá tartozó platformon. :D lol Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.09.21. 14:09:28
Anno a Witcher 2-t láttam először az emberünktől, nem rossz szerintem. egy időben néztem is mit érdemes megvenni teljes áron. Le is zártam majd egy steames leárazáson jó olcsún megvesszük :) Egy menetre jó lesz 5e forintért :)
hmm köszi meglesem! a gamepad jó 5let, nekiesek azzal is ha nem jön össze. szerk: Valóban, a 2 irányt kell egyszerre nyomi! :) Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2018.09.20. 19:57:58
Nem az a baj, hogy akció, ha van mellé jó történet is. Ha nincs, akkor viszont húzza az ember a száját. Az Unchartedben is sok gyakás van, na de milyen karakterek és fejlődésív..? Izé...
Az új SW filmek hulladékok, az RO volt jó, csak sajnos ismert a történet vége. Azon a színvonalon kellene egy teljesen új történet. Na, az ütne. Nem fekete és fehér világ, olyan szaga volt az egésznek, hogy értelmes lények alkotják az univerzumot, célokkal, múlttal és jövővel.
A Solo nem nagyon érdekel. Fenn van torrentékán, még sem szedtem le. SW filmet én sem hiszem, hogy látok már valaha moziban...
Pont ez az én bajom is, ezzel a ribúttal... TR mindig is egy kalandjáték volt, útkereséssel, fejtörőkkel, ugrálással, némi lövöldével. Már a 2013-as TR is inkább lövölde volt, mint kalandjáték. És ha ez még tovább mozdult ebbe az irányba, az egy valódi játékos számára, aki játszott az összes eddigi résszel, (Tegyük hozzá, meg is vette) nem jó hír. Értem én, a kiadók szerint ebben van a pénz, (Amúgy nem, ha kíváncsi rá valaki szívesen kifejtem miért) de akkor miért TR? Miért nem "a jó csaj lemészárol mindenkit, miközben sírokat fosztogat" a címe?
Épp a napokban néztem meg a 3 új ST filmet. Nagyon jó kis akció-sci-fik. Nagy kár, hogy a Star Trek sosem volt az.... A sorozatok egyáltalán nem, a filmek igaz tettek az akció irányába egy bátortalan fél-lépést. Az új ST filmek meg 3x2 óra akció.
Minden reboottal ez a gond. Vesznek egy épp népszerű kategóriát, tisztes iparos munkával csinálnak egy közepesnek mondható filmet / játékot, aztán a főhősre ráadnak egy ismert karaktertől származó ruhát, oszt kész is reboot, nesztek.
És itt a baj. A rajongóknak nem kell, mert nem az, amit megszoktak. Az újaknak meg azért nem kell, mert JÓ ESETBEN egy tisztes iparos munka.
SW a másik kedvenc filmes élményem. Az eredeti 3 isteni. Aztán jött a második / első három rész, és így visszagondolva, ha kivesszük Jar-Jart, és eltekintünk attól, hogy aki az első rész közepére nem tudta, hogy Palpatine a sötét nagyúr, az retardált, valamint a végén a gyerekeket gyilkolós, égjáró szenvedését az átalakulással, még emészthető is a dolog. Aztán jöttek a Disney féle filmek. Az első ugye nem mert kockáztatni, ezt tudta mindenki. Semmilyen is lett. Aztán jött az első "Egy ST történet" egész nézhető volt. Aztán nem olyan rég az utolsó Jedi, Na, hogy én moziba több SW-t nem nézek meg, az is biztos. Solo-t is max ilyen másfél gigás formátumban fogom leszedni, majd megnézem napi 20 percenként, míg villamosozok...
Félreérted. Én azt nem értettem, hogy a véleményt ekézed, mert nem igaz vagy azt, hogy "bakker, ez RPG/TPS akció és a törénetes szar". Ami ilyen játéknál kb. a játék 50%-a kéne, hogy legyen, mert anélkül erős túlzással csak egy szebb 3D-s Mario game lenne.
Engem azt sem érdekelt volna, a 3. rész grafikailag 1:1-ben a RoTTR, a történet vége érdekelt volna. Így már azon is gondolkozom, hogy megéri -e foglalkozni vele... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.09.19. 15:29:41
Az a gáz ha igaz, amit leír nem ? Pont a sztori a szíve lelke egy kalandjátéknak. Akkor még féláron se vesszük meg ha ennyire nem öltek pénzt a történet gyártásba. Az a helyzet nem sok cikket olvastam ami dicsérte volna a sztorit. Sőt ez az amit leginkább lehúztak.
Oké egy kalandjátéknál elég gáz ha ilyet olvasok. Mert elvárás a jól megírt történet, ami nem olyan nehéz hisz jellegénél fogva lineáris történetmesélés van. Akik dicsérik azok nem kalandjátékként dicsérik itt sem, hanem látványos akciójátékként és itt már az pozitívum tényleg ha a tombok fejlődtek. "Dominguez még Laránál is rosszabbul lett összerakva. Róla a reklámhadjárat és a játék első pályája is azt akarja elhitetni, hogy összetett karakter lesz, aki hiába egy tömeggyilkos, fanatikus katonai szervezet vezetője, igazából jót akar, csak rosszak az eszközei. Hát nem lett belőle Thanos, hiába sulykolják az első jelenetben, hogy amúgy törődik a pórnéppel, nem sokkal később bekövetkezik egy totálisan nonszensz fordulat, emberünk pedig átmegy tipikus, elmeháborodott gonosztevőbe. A Trinity pedig megmarad a játéktörténelem leggyengébb Illuminátus-utánzatának, amelyet ugyanolyan felületesen végeztek ki, mint ahogy felvezették. " Ez gáz még olvasni is.