Ha megnézed akkor "régi motoros" gamer fejjel is érdekes az egész, hihetetlenül pontosan, már-már szinte vegyészi pontossággal vannak megkomponálva a játékmechanikai elemek. Puzzle, leveling, skill pontok. VALAMINT NEM BESZÉLVE A MELLÉKKÜLDETÉSEKRŐL. Itt nem az van, hogy öncélú farm egy-egy mellékküldetés. Sokszor többet megtudsz a hőseinkről mint a fő küldetés alatt. Full dialógusok, csavarok, fantasztikus backtracking (ahogy nyílnak új képességek vissza tudsz menni) - Minden collectible élvezetes, és élmény felfedezni minden sarkot, minden kis pluszt ebben a játékban.
Több mint fél évvel ezelőtti hozzászólás, tehát tök felesleges reagálni is, de sikerült rendesen felbaszni az agyam( tegnap fejeztem be God os War-t, azért néztem be)
,,- Give Me A Story - Ez lenne az easy, de ez hazugság. Ez egy nulla, egy semmi. Aki ezen tolja az nettó elmebeteg."
Hogy mi van bazd meg? Ilyenkor érzem azt hogy a játékos társadalom egy része, az az emberiség legkreténebb férge.
Kicsit gondolkodjunk már el emberek. Ez egy játék. Szórakozásra van. Azon ,hogy nekem mi a szórakozás, azon nem múlik semmi. Se magánéletben se munkában jobb-rosszabb az ember nem lesz ettől Na most, nekem, bizony még ezen az legkönnyebb fokozaton is volt benne kihívás. Igaz,. nem vagyok egy úgymond hardcore játékos. Ps4-et is most vettem egy hónapja, előtte kontrollert se fogtam a kezembe. Lehet, hogy másnak ez nem volt kihívás, de én még ezen a fokozaton se sikerült minden valkűrt például legyőzni. Ez van. Lehet hogy béna vagyok, ügyetlen, de engem az érdekel hogy jól szórakoztam egy játékkal, és bárki azt hiszi hogy bármilyen értékmérő dolog, hogy ki milyen nehézségen játszik azaz szórakozik, na az a kibaszottul elmebeteg! Egy elcseszett torz lény. Rohadtul elcseszett világnézettel.
Kikérem magamnak ,hogy le elmebetegezzen bárki is egy játék miatt. Hogy van pofád?!
Én csak sima pro-t tudtam venni játékkal.De ha talán sikerül szerezni róla képet akkor felmatricázom. Kegyetlen jó ez a god of war.Eddig pc-s voltam.Na jó pár éve volt 360-om. Kellett pár nap mire megszokom a kontrollert.A játék iszonyat büntet , de bele kellett rázódni.Most kezdtem egy new game +t.De az óriás vésőlye miért nem maradt meg? Amivel az ilyen varázskapukat ki lehetne nyitni? Mire elérek addig elfelejtem hol voltak.A játék elején is van egy.Annak még örültem volna ha pár világ nem csak loot-nak van.Valami kis sztori belefért volna.Ahol pl a köd cuccokat kell gyűjteni vagy ahol azokat a tűzköveket.Mondjuk abba vannak chellenge-k , egy nem sikerüt amikor nem szabad sérülni.A sztori is tetszik bàr az összes párbeszédet nehéz elolvasni.Végigjátszás utàn a valküröket nem lehet lenyomni? Nem találok oda valahogy.
Szűk 3 hete vettem még életem első PS4 Pro ját. Hatalmas mázlival sikerült egy utolsó darabos GOW Limited -et megszerezni. Gondoltam ha már PS4-et vesz az ember meg kell adni a módját. :)
Tegnap fejeztem be a God of Wart és fantasztikus volt! rögtön ment legjobb játékos élmények közé. :) Remekül bemutatott egy idősebb és bölcsebb Kratost valamint nagyon jó volt a "kémia" közte és a boy... izé Atreus között.
A fórum téma neve az ami csalóka, a kereső nem adta ki mellé a 2018-as dátumot. Nyilván nem a legújabb GoW-ra gondoltam hanem az első részekre. A GoW Collection volume1 és volume 2 ami játszható, tehát az első négy játék. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2018.08.19. 09:39:52
Már emulátorral is játszható számítógépen, megvan a 30 fps pedig csak egy negyedik generációs i3-asom van. Az RPCS3 emu sokat fejlődött az utóbbi időben, sok PS3-as cím elérhető rá.
lepörgött nalam is, joak volt. credits utan van meg valami sztori morzsa?
Köszi :-)
Egy mondat csak még: A mellékküldik felderítésére gondoltam ami élvezetes és nem repetitív, de a legeslegvégén a hollókeresés/ládakeresés már frusztráló meló ezzel a térképrendszerrel.
Ja és ami nekem nagyon hiányzik az egy "teleport stone". Az endgame után meg kellene kapjuk, mert rettentő sok a felesleges mászkálás.
Én normalon kezdtem és az elején még egész balanced volt a nehézség, de utána elég könnyű lett. Nem babráltam már a nehézséget utána, de legnehezebben tuti nem álltam volna neki. Néztem 1-2 embert mit szenvedett vele, bár a felétől kb az a nehézség is sokat enyhül.
+ Gyakorlatilag újradefiniálta a third person akciójátékok fogalmát. Olyan rohadt magas szintre rakta fel a lécet, hogy azt mostanában nem veri le onnan senki. + Olyan epic, arcletépős jelenetek, hogy a sokat látott szemem is elkerekedett párszor... +... a hangok, zenék meg szintén elite szint. + Ha ebben a játékban a cirka 35 órás kalandod alatt unatkozol, akkor a hiba kizárólag benned keresendő. Felderítve az érdekességeket, rejtett dolgokat ez a szám simán 50-55 óra is lehet, ami nagyon dicséretes, főleg, hogy alig érződik repetitívnek a maxolgatása, mert közben is folyamatosan újabb dolgokat tudsz meg. + Brutális mennyiségű munka van ebben... és nem csak munka, hanem mindfuck szintű fantázia is. Félelmetes, hogy ezt 3.5 év alatt így elénk tolták. + Akadnak apróbb bugok, de a játék helyszínei és a terület nagysága fényében ezek tényleg nem sok vizet zavarnak. + Ritkán merem azt mondani egy játékra, hogy megéri a Day1 árát, de az most olyan. 18k körül kezdett ha jól rémlik és ha ezt tudom, hogy ilyen lesz, akkor pre-order. + Ennél system sellerebb cím nincs PS4-re. + Az alkalmazott textúrák és felületek többnyire nagyon rendben vannak, piszok jól tud kinézni... + A magyar ferdítés nem sikerült rosszul. Ritkán van 1-2 elgépelés, félreferdítés, de semmi őrjöngésre okot adó szarvashiba. + Remek és változatos történet, olyan kibaxott jól kidolgozott háttérvilággal, ahogy az a nagy könyvben az "etalon" címszó alatt be vagyon vésve! + Nem gondoltam volna, hogy a QTE mocskot ennyire visszaszorítják. Megtették. Alig van. Mondjuk ahol van, ott olyan kibebaxott felesleges, hogy csak lesel -.-
0 - A Souls-oknál sokrétűbb, összetettebb harc, de sajna nincs olyan precízen kidolgozva. (Dehogy a DaS 3-ról beszélek. -.-) 0 - Egészen sokféle ellenfél, de mégis... ha jól belegondol az ember, azért egy picit át vagyunk verve, mert az egyik, igazából a másik, csak kicsit másképp. Ráadásul a boss harcok esetében is sok az ismétlődés... 0 - Elsőre azt hiszed, hogy szinte open world játék, hogy nem lineáris. Valójában remek a lvl design, mert egyáltalán nem zavaró, hogy igazából ez is egy cső játék, de nagyon okosan kivitelezve, úgy, hogy ne érezd annak.
- A játék legnagyobb hibája: Poise probléma. Van egy nyüzüge enemy, meg van a maxra feltolt iszonyú erős, speciális rúnás támadásom. Eltolom rá és hiába csaptam másodpercekkel előbb, játszi könnyedséggel átmegy rajta, nem akasztja meg, sőt rámcsap és leveszi az életerőm felét. WTF? Ezzel az a rettentő kínos, hogy a játék NEM ad SEMMILYEN lehetőséget arra, hogy a speckó támadásod megszakítsd! Az animációs fázisok, mint a megriadt lemmingek úgy pörögnek egymás után és te csak nézed, ahogy közben meghalsz! Nincs cancel!!! Aki egy picit is járatos a Street Fighterben az tudja, hogy egy melee küzdelemnél LÉTKÉRDÉS már magasabb szinten a mozdulat TÖRLÉSE! Itt ilyen nincs és úgy megdöglesz emiatt 2123123121x, mint a szar! Nyilván nem várom azt, hogy a full alap, nulla szar támadásom akár egy pillangót is megakasszon, de hogy a legbrutálisabb hegyet rángató támadásomba belebax szemből az enemy és semmit nem tudok ellene tenni, csak nézni, az iszonyú gáz!!! - A frame az sehol nem stabil. A legrosszabb talán a performance mód, ahol az AA érezhetően lejjebb csúszik, de ez is kevés, mert a 60 frém az ritka, mint a fehér holló. Többnyire olyan 50-55 körül poroszkál, de néha csúnyán bezuhan. Quality módban többnyire 30 frém. De csak többnyire. Cserébe viszont mintha belassulna a világ, minden lomha és csiga lassú lesz. (Én eztmá' nem bírom egy 2018-as címnél, szóval toltam fos ~50 frém mellett.) - Van itt néha stuttering is nyugi. Főleg akkor látható, amikor eldurvul az akció, nagyobb tér van és forgatod a kamerát. - A torture kill és az evade nem mindig pontosan úgy reagál ahogy kéne. Ez normalon fel sem tűnik, de hardon és felette igen. - Az elején nagyon fárasztó a főhős bunkó hozzáállása mindenhez. Egy ideig emészthető, aztán nagyon zavaró... szerencsére ez később finomodik, sokat változik. Na igen... itt aztán van kari fejlődés az nem is kérdés. - Szar a térkép. Lehet ez mosdatni, de inkább ne. Szar. Nem jó. - Persze nem olyan szar, mint a menürendszer, ahol még 10 óra után is kerestem, hogy hol a pcsbe is van xy. - Szokásos elbaszott XP és kereskedelem rendszer! Nekem a játék felénél már bőven feleslegben volt az ezüst, a játék végére, maxolgatás nélkül elértem az 1 milla elköltetlen ezüstöt, az XP-t fingom sincs mire rakjam, lassan kiakad a számláló. Értelmezni se tudom, hogy erre miért nem figyeltek. - Nincs SEMMI bonus azért, ha hardon tolod le, de azért se ha a legnehezebb fokozaton. Nekem ez mondjuk érthetetlen.
*Valójában:
- Give Me A Story - Ez lenne az easy, de ez hazugság. Ez egy nulla, egy semmi. Aki ezen tolja az nettó elmebeteg. - Give Me A Balanced Experience - Ez lenne a normal, de ez az easy, a story mode. No comment. - Give Me A Challenge - Ez a lenne a hard, de meglepő módon csak az eleje nehézkes, amíg a felszerelésünk fejlesztésére nincs lehetőség. Valójában ez a normal. Egyedül az opcionális(!) boss harcok okozhatnak itt fejtörést, de megfelelő gear hangolással nem gond. - Give Me God of War - Ez viszont tényleg hard, bár ha fullra csak a sztorit nézzük, akkor valójában túl van misztifikálva, mert csak simán egy komoly kihívást nyújtó, de véletlenül sem lehetetlen menet. Viszont itt már az opcionális bossok elmebeteg nehezek. (Szokásos: Alig sebzed full szettben, míg ő majdnem one-hit killel.)
Mégis a hibái ellenére is vastagon 9.5/10, mert erősen addiktív, mert a mellékzöngéi is baromi jók, mert érdekes minden perce, mert a harc változatos, a sztorit végig ismerni akarod, a helyszínek látványosak, érdekesek, a mitológiai háttér gyakorlatilag kifogástalan és ha lepergett a credits, örömmel mész még vissza felderíteni a kimaradt részeket.
A GoW (2018) egy új etalon lett.
Nekem ez úgy lett platina, hogy az olvasható feliratból/kőtáblából 1 db. maradt is el valahol.
Maximálisan munkának éreztem az elmúlt 4 órát, nem mondom, hogy rettenetes volt, de közel állt hozzá. Tényleg csak azért csináltam, mert közel voltam a maxhoz.
Ennek a játéknak az újrajátszhatósági mutatója valahol a nulla és a semmi között van. Elsőre üt, agyonver, ha kimaxolod semmi, de semmi nem marad benne, ami onnantól érdekes lenne. Az kicsit sem érdekes, hogy elmegyek egy területre ahol már leirtottam mindenkit és a semmiből újra jön pár mob.
Amúgy hardon toltam le... de hogy azért is nem jár achi, az elég pathetic, pedig az első negyede elég húzós hardon, meg nyilván az opcionális csaták is. Majdnem LVL 9-en végeztem. Nem tudom van-e benne amúgy LVL 9, de a LVL 8 maximumából kb. 10% hiányozhatott. Az STR és a runic is majdnem végig értek, a lehető legjobb páncél volt rajtam csutkára húzva, fegyók is nyilván maxon, HP, rage naná.
Soha többet nem venném elő. Demon's Soul platina effekt. Nincs tovább. Utoljára szerkesztette: Tinman, 2018.06.15. 22:50:16
Ezzel nem értek egyet. Nekem úgy lett meg mind pálya 100%-ra (ami nem is kell a platinához se), hogy sehova nem kellett visszamennem. Mindezzel együtt, hogy _mindent_ kiszedtem a játékból, is nagyon szívesen mennék vissza játszani ebben szent percben is.
Hollókat, meg véletlenül elhagyott 2 ládát keresni a szokásos putri lvl. És akkor nekem még mákom volt, mert eléggé alapos vagyok, így alig maradt el valami, "csak" +4 órába telt a célirányos platinázás. Na de minek? Totál értelmetlen. Ha nem lettem volna ilyen közel hozzá, tuti skippelem. Mindenkit lebeszélnék arról, aki eddig nem maxolta ki, hogy ne tegye. Baromság. Toljon le minden küldit, verjen le minden boss-t és tegye el a kellemes emlékek közé a játékot, mert ennél továbbmenve csak ront az összképen.
Hello. Ne a játék beállításaiban keresd, hanem a PS beállításaiban. System Settings > Sound and Screen > Display Area Settings
Sziasztok! Most vettem PS4-et és elindítottam a God ofWart de a képernyő szélein maradt egy fekete csík, hol tudom beállítani a felbontást vagy magát a képernyőt, hogy kitöltse az egészet? Gondolom valamit kihagyhattam, amikor először konfiguráltam. Előre is köszi!
Most már nem először veszem észre, hogy néha az R1-re nem reagál, áll ott mint lófax a lakodalomba, pajzsa offon... ahogy néha a kör->nyomva tartás se okés. Utóbbi esetben ordítok a képernyőre, hogy bazdmeg nyomom, hát nyomom hát miért nem végzed már ki??? Közben meg ütik a hátam 5-en. Haltam meg már emiatt nem is 1x. Vannak gondok. (ValkÚR azért 2.-ra hardon lement, elsőre is meglett volna, de alábecsültem.)
Engem nagyon is érdekel, szívesen nézem, ha más ügyes, miközben játszik..
Már mások rég feltöltötték. Le vagyok maradva 1 hónappal, már kb. senkit nem érdekel, elavult stuff :-/
Tény, hogy a harcrendszerrel vannak apró gondok, de szokható, alkalmazkodni lehet hozzá, a hülyeségeit meg el kell viselni. Pl.: Pont az előbb harcoltam egy nálam 2 szinttel erősebb Travelerrel. Nyilván levertem hamar, de többször is belenyaltam abba, hogy a játék gyakran nem ismeri a poise fogalmát. Ez dettó u.a. a hiba, amit a DaS 3-ban is csak cirka 3/4 év után javítgattak. Nevezetesen, hogy van egy brutál erős kombód, mondjuk egy maxra felfejlesztett rúna támadás és az enemyt mégsem hatja meg, mert amit elkezdett, azt be is fejezi! Ott csapod neki a baltát melee-be, szakad szét a fél világ, Kratos ordít, effektparádé, a mob animációs folyamata meg tudomást sem vesz róla, sőt közben indít egy támadást és leveszi az életerőd felét, mert te elgurulni nem tudsz! Védekezni nem tudsz! Tart az animációs fázisod, várd ki a végét. Lol. (Ők nyilván megtudnak szakítani, de legalábbis garantáltan megsebeznek, vagy azonnal meghalsz, míg visszafelé már nem működik.)
"Ja, igen, baromira nagy élmény 50-szer meghalni, és arra emlékezni, hogy mennyit szoptál egy adott helyen. Nekem meg attól lesz sikerélményem, hogy odamegyek, és leverek elsőre mindenkit. Eszem ágában sincs olyan játékokban, ahol van választási lehetőség, szopatni magam."
Ezt Gabe18-nak egyértelműen a GoW-ra írtad, ami ON topik, a W3 meg pl. kicsit sem.
Hardon kezdtem el, semmit nem tudtam róla, teljesen kellemes a kihívás. Néha túl könnyűnek is tűnik, mert minden sarokba benézek, mindent felszedek, mindent felhúzok, így is tele vagyok XP-vel + ezüsttel.
Pont tegnap voltam egy helyen, egy kicsit korán érkezhettem oda, mert 3. szintűnek ír, 3 db. LVL7-et tolt az arcomba, meg se tudtak ütni :-D
Ja, igen, baromira nagy élmény 50-szer meghalni, és arra emlékezni, hogy mennyit szoptál egy adott helyen. Nekem meg attól lesz sikerélményem, hogy odamegyek, és leverek elsőre mindenkit. Eszem ágában sincs olyan játékokban, ahol van választási lehetőség, szopatni magam.
Most, hogy újrakezdtem a Witcher GOTY-t X1X-en, normálon kezdetem el a játékot, mint a korábbi két végigjátszásban is, majd egyszer felbosszantott valami köcsög nekker, s visszavettem a legkönnyebbre. Azóta fluidan haladok és élvezem a játékot, pontosan ezért kezdtem el X-en újra! Hogy kapjak egy ilyen élményt.
Vaaagy, az Intel-nek, és az nVidia-nak kellene Gow szintű játékokat pc-re szponzorálniuk, hamár a pofátlanul túlárazott cuccaikból gyennyesre keresték magukat. Így mindenki jól járna. Főleg a konzolos fejlesztők, akiknek megmaradna így legalább a hajuk, és a maradék sem őszülne meg az állandó anyázástól, amit a júzerektől kapna, mert az ő konfigurációjukon nem akar működni valamiért.
Igen, nagy szerencse, hogy azért kell tartanunk egy brutálisan zajos, elavult hardvert, hogy azon egy olyan kiváló játékkal játszhassunk, ami összefossa magát full hd-ben.
Isteni szerencse, hogy a Sony-é ez a csapat, különben sose játszottam volna vele ha pc-re jön. Valószínűleg nem is ilyen formában jelent volna meg akkor.
Ha neked igy jó, csináld így. Én élvezem a kihívást sok játékban (DS-ek, Bloodborn, összes HALO játék Legendary-n) , és nem egy óriási élmény és emlék marad így mikor sikerül túljutni rajta. Nem azért mert egy táblát akasztok a nyakamba és azután úgy járok hogy mindenki lássa, hanem mert nekem sikerélmény. De ebben benne van hogy van amikor nem sikerül, mint most. Vagy majd csak valamikor sokadjára sikerül, ha épp olyanom lesz és nekimegyek majd újra.
Mások azt élvezik ha kimaxolnak egy játékot, és az utolsó kis vacakért is elmennek pl. egy Far Cry-ban a térkép másik oldalára, hogy meglegyen. Na én pl. ilyenbe sose vágnék bele.
Pontosan így van egy szép videó mögött sokszor brutális meló van.
Olyanez mint amikor a sok kezdő stream-er mondja hogy, "háde befutott a józska is meg a gyurka is".
Csak azt nem látják milyen áron, és a youtube-on azokat nem látják, akik sokkal többen vannak mert bebuktak. A youtube-on csak azokat látják példaként, akiknek sikerült, azt azt hiszik minden 2 ember megélhet majd ebből. :) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.05.18. 14:30:14
Ha jól láttam már 25-én volt fent neki Sigrun harcról videója. Szal simán lehet, hogy vagy 2 hétig semmi mást nem csinált egész nap, mint ezt gyakorolta. Lehet neki ebben az egy harcban 100 órája. Így én sem fogok, mert nem teszek 100 órát egy harcba, meg nem is vagyokügyes, szal ez ne frusztráljon. Állítsd be arra a nehézségre, ami az általad vállalható keretek között racionálisan leküzdhető, és élvezd a játékot.
Hát akkor szopjál, ha ez általad kedvelt időtöltés.
Engem már nem érdekel semmilyen játékban ez: ha adott pillanatban úgy érzem, hogy valami nem megy, és tudom, hogy nem akarok baszakodni vele, inkább visszaveszem a nehézséget.
Pont két nappal ezelőtt voltam így, hogy a wolfi 2-ben az egyik legmasszívabb résznél a játékban visszavettem can i play daddy-re a nehézséget, miután vagy ötször elhullottam ugyanott. Egyszerűen nem volt kedvem baszakodni vele. Kevesebb lettem? Nem. Rosszabb ember? Nem.
Már ne haragudj, de amikor ezen a videón 2.50-nél elnyomja az ugró támadását, abba te hogy vágod a fejszét bele? A játékos is csak oldalra gurulni tud.
De szerintem nyugodtan továbbléphetünk. Ahogy ez a csávó játszik, úgy én sose fogok. Meg Challange-en se fogom ezt a boss-t lenyomni. Van ez igy. Kicsit délután felidegelt, de már semmi gond.
Amikor rádugrik, azt is úgy kezdi, hogy felemelkedik. Ha belebaszod a fejszét nem ugrik sehova. Stimt? Sigrun, lvl1, Give me God OF War, No Damage. Nézi, tanul. Eddig úgyis az volt a baj, hogy nem fejlődtél semmit. Most tudsz. olcsón.
Az aztán hatalmas csalás, hogy úgy csinálod meg, ahogy bírod :D Demegértem, igazad van. Ne csalj,. Inkább utáld meg a játékot. Az azért mégiscsak jobb, mint CSALNI :P Utoljára szerkesztette: Moby, 2018.05.17. 23:37:12
Igen, csak mondjuk az előzőek 3-4 támadást variáltak, ez meg vagy 13-at. Ráadásul pl. ott az egyik legmoslékabb támadása mikor a levegőből rád zuhan és tapos. A sima valkűrök ennél előtte beordították azt a "Valhalla!!" kiáltásukat, és úgy pont annyival volt több időd lereagálni ami nekem még belefért. De igy hogy simán csak ugrik, 10-ből 8x tuti beszopom.
Persze tisztába vagyok vele hogy a DS sokkal inkább épít az rpg vonalra (tárgyak, pajzsok, fegyverek stb hatásai) , és más a harcrendszer és a gameplay alapja. Ez meg ugye egyfajta konzolos "hack n slash" újragondolás. Lényeg hogy úgy tűnik ez már nekem nem megy ezen a szinten. Inkább gyorsan kölcsönadom egy ismerősnek, míg túlzottan fel nem idegelem magam még rajta...
Mintha a számból vetted volna ki a hsz-t. Pacsit neked.
Nem megy ez sehogy. Sikerült elérnie hogy megutáljam ezt a játékot... A Dark Soulsokba legalább érezte az ember minden bukás után hogy lassan jobb lesz és kitanulja. Itt semmi. Kiszámíthatatlan melyik támadásából mi jön, képtelenség lereagálni a teljesen random megoldásait. Meg annyira gyors, hogy itt már a lomha kameramozgás abszolut hátrány sokszor. Nyilván meg lehet csinálni,csak nem nekem. Öreg vagyok már ehhez aztán kész.
én sztem 50x próbáltam :D max. koncentrációt igényel. ha nem megy, akkor azt jelenti, fáradt vagy, próbáld később Utoljára szerkesztette: Rage47, 2018.05.17. 19:25:10
Hát ez a Valkűr királynő challange-en kb lehetetlennek tűnik... Aztán megnéztem 1-2 Youtube videót. Na ne bassz... Van aki Level 1 karival sérülés nélkül veri agyon a legnehezebb szinten. Hát nem tudom hogy csinálom, de valami majd lesz.
Szerintem meg inkább egy jó boss harc legyen, mint nem egy hullámokban rád törő hadsereg, az olyan unalmas már (ahogy a boss+hullámokban ömlő pribékjei kombó is :D)