Nem is tudom. Én az FFXV óta másképpen kezelem az itt hallott kihívásokat, ott kb. nem tudtam konkrétan megdögleni, mások szerint meg nehéz volt. De az ACO is csak nightmare -n volt érdekes...
Indulok Mr. Hard fokozaton Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2018.04.20. 13:05:28
Hát itt a 3. nehézségi szint, az tényleg Hard... Az első adag ellenfelet vagy tizedszerre tudtam agyonverni. Nagyon fura hogy az ellenfelek, ha elkezdenek egy támadást, akkor ha közbeütsz az semmit sem ér, mert akkor is befejezi a mozdulatot. Ja meg a Bloodborne/DS-ek után az hogy nincs stanima, és addig püfölöm amíg akarom, az is szokatlan. Néha már "rutinból" abba akarom hagyni a támadást, pedig nem kéne. Na de ez van, ki kell tapasztalni nincs mese.
Egy picit nyomkodtam én is: egyelőre nem tudom tetszik-e egy GoW-ban az, hogy küldetések vannak, meg ilyen félopenworld. A leginkább az ugrás hiánya zavar és hogy csak akkor ugorhatok, amikor van rá egy jelzés, hogy itt megtehetem. A harc hardon nem rossz, furcsa a stamina hiánya nekem is, de egész jól el lehet boldogulni. Meglátjuk mi sül ki ebből, de amit eddig láttam az alapján eléggé durván elrugaszkodtak az eredeti koncepciótól.
Azt tudom, hogy eleve reboot, de szerintem nem attól lesz egy játék jó, meg mai, hogy openworld és iránytű van benne. (első dolgom volt kikapcsolni) Ez az irány nem tetszik, de őszintén remélem, hogy meg fogja tudni mutatni, mitől 10/10.
Az egy dolog, hogy 4k HDRbe döbbenet ahogy kinéz, de e mellé még iszonyat jók a hangok is és a sound mixet se kúrták el, ahogy sokan mások szokták.
Bászki ez a combat Lassan olyan lesz, mint egy fighting game :D
Hangokon ledöbbentem. Ez a game ami a high end rendszeremen a 7.1-et teljes mértékben precízen használja. Úgy jönnek a hangok minden irányból nem hiszem el. Játéktól ilyent nem nagyon hallottam még. Utoljára szerkesztette: yesname, 2018.04.20. 16:28:07
Nekem ehhez elég volt az első 4-5 monsterrel megküzdenem, átlátom a harcot, ez nem az a fajta na majd sikerül, hanem a na majd hónapok műlva talán. Mindez csak a harcrendszer miatt, semmi több. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2018.04.20. 18:24:26
Egyelőre nem tudok afelett átsiklani, hogy az UC-ban, TloU-ban százmilliószor ellőtt "boost me up", meg "dobd le a láncot, hadd másszak fel" itt is megjelenik. Egyszerűen hihetetlen, hogy nem tudnak újat kitalálni.
Viszonyítás kérdése ez a suttyó... A "régi Kratos az első nem nyitható bejáratnál, mikor a gyerek ilyen lesajnálva megkérdezi tőle hogy "még mindig nem tudod kinyitni az ajtót?" , szerintem olyat levert volna neki hogy leszakad a feje...
Azert az vicc, hogy a vilagvero Kratos nem bir felmaszni egy ket es fel meter magas pallon, feldobja a fiat es elkuldi, hogy keressen valamit...:(
Nem vagyok tovabbra sem elragadtatva. Ilyen latvanyt Horizonban mar lattunk, szoval attol nem hidalok le. Nalam eleve nem lehet 10-es egy olyan jatek, amiben lathatatlan falak vannak. Meg olyan sem, amiben hiaba kaszabolod az erdoben a fat, nulla fizikaja van: nem is az, hogy lepattan a fatorzsrol a fejsze, hanem atmegy rajta, mint a levegon. :( Ez eleg kiabrandito igy 2018-ban.
A zene es a hangok az kiraly!
A harcrendszert meg erosen szokni kell, Darky itt aztan tancolhatna...lol.
(Mobynal valami gaz lehet otthon, olyan nincs, hogy o nincs itt day one, egesz nap a forumon sincs...szoval valami nem oke...)
Arrol meg ne is beszeljunk, hogy mi a faszt keres itt Kratos? O meghalt a harmadik resz vegen, raadasul kinyirta a feleseget es a gyereket, akkor most hogy van gyereke?
Szerintem faszparaszt nagyon. Az a gyerek kb hat eves vagy het, ha ezt hallgatta het even at, akkor garantaltan komoly lelki serult lesz egesz eleteben.
Majd kimegy hozzájuk a családvédelem... Hagyjuk már. Ez egy kitalált történet, most hogy neked nem tetszik, olyan van. De ne kössünk már bele mindenbe.
Atyaisten, h néz ki ez a játék!? Fülessel nyomom, de olyan hangok vannak...vááá!!
Amúgy tényleg paraszt Kratos, és sajnálom is a kölköt néha - de valszeg ez majd változni fog, gyanítom lesznek jellemfejlődések.. Biztos okkal van így alakítva az egész.. meg hát ugye most még egy 1-2 további részig fix marad ez a mitológia, úgyhogy lesz idő mindenre... :D
Egyébként meg übergecidurva az egész, már kb délután 5 óta játszom vele, egyszerűen nemtom abbahagyni :D sima base PS4-en tolom, brutálisan néz ki a játék, és tényleg überdurvák a hangok... mikor elmész egy tűz mellett, akkor tényleg úgy pattog meg serceg, mintha melletted lenne :D ez emberidegen...
Az első (vagyis második :P) bossharctól pedig letettem a hajamat kb... atttyaég :D
Story is nagyon jó, leköti nagyon az embert. Jah, és pirospont a fordításért, tényleg nagyon igényes (eddig).. Pedig gondolkoztam, hogy angolul tolom majd úgyis, de tényleg szép munka lett az is. :)
Nekem csak 1-2 apróság bajom van eddig összvissz, az is csak technikai: - kurvakicsik a betűk szvsz :D anno Witcher 3-nál volt ez.. egész közel vagyok a tv-hez, és lófasz nem látok néha 1-1 naplóbejegyzésnél... :D - jó lenne custom gombkiosztás, nem csak a 3 sablon :\ Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2018.04.20. 22:09:07
Najó, ...nagy vót a pofám...az első pár mob megbaszott szárazon,...sokszor. Tanulni kell a harcot. De maradok hardon.
Kábítás csak puszta kézzel meg a BOY! nyílától vanik? Mert azért a fejsze gyakorlatiasabb fegyó mint a parasztlengő, nemdebár?
Van a fejszétől is csak kevésbé ahogy nézem.
Ok ez a Dark Souls-ból szedett nézet nagyon látványossá teszi a dolgokat, de ez leginkáb 1v1 elleni harcoknál működik.
De pl. itt mikor a piactéren egyszerre vagy 8 Draugr jön neked, hát néha elég kaotikus lesz hogy most ki hol van, ami nem egy életbiztosítás mikor 3-4 bekapott találat után reload...
Nem tudom, én alapból rühellem a túl élénk színeket és a nagy fényerőt, nem tudom nekem tetszene-e egyáltalán a csoda-hdr. Resolution módban meg jól mutat a kalibrált fullhd tv-men is. Oledet én elsősorban a feketéje miatt vennék.
sony first party hihetetlen. Egymást nyomják le minőségben folyamatosan
Mivel szinte teljdesíthetetlen a 4. fokozat, vagy csak nagyon sok idő alatt, akik csinálják, azok is jórészt balta dobálgatással, ami nekem nem fun.
Ezért azt hagyom másdoszorra, a 3. azaz "hard" - on megyek, hát nem annyira egyszerű, szopóág van sokszor, de cska a trágya kezelés meg harc miatt, inkorrekt a cucc nagyon.
Legnehezebb fokon majd ha ezzel végeztem, nekiállok, de mgpróbálom nem baltadobálgatássla, mert úgy nem sok tétje van.
Továbbmegyek, nem láttam 1 pillanatot, nem tudtam kifényképezni egy képkockát se, ahol rondának tünne ajáték. Annyira éles minden és színes és hihetetlen....
A vicc, hogy felbontást növelve játszok, nem fps módban és így is kibaszott sima a futás. Nagyon durván simán fut a játék.
Komolyan, beszarok egy ismerősöm, stream-er csaj, a 3. fokozaton megy, és elsőre pl megölte az első boss-t, nem térek magamhoz....brutális, én meg itt eltörpülök mellette is. :D Beszarok neki, de komolyan.
Egyszerűen vannak akiknek sokkal jobb a reakció idejük. Nem véletlenül választotta azt a fokozatot. Van aki pedig medium fokozaton is halt többször.
Nem attól nem lesz 10-es a játék nálam, hogy Kratos suttyó. Az egy dolog, az valóban ízlés kérdése.
De a láthatatlan fal, mint játékmechanikai megoldás 2018-ban szerintem rém kínos...Meg a nulla fizika az erdőben, vagy bárhol, bármire rácsapsz, átmegy rajta a fejsze, mint a levegőn. Semmi "rombolás" fizika nincs a játékban.
Amiket felsorolsz és hasonlókat minden játékban lehet találni. Ezek ilyen kötözködések, melyeknek a játékhoz nincs valós hozzáadott értéke (persze játéktípustól függően). Nyilván egy olyan játéknál, ahol rombolhatóság központúság van, ott nem apróság lenne az, hogy a fejsze átmegy ezen, azon és nincs teljes körű fizika. A harc pl. nagyon jó, dinamikus, az ütések, találatok visszacsatolása a játékos felé kiváló. A lényeg a történet és előadása, íve, a level design, art, grafikai megvalósítás, hangok, harc, koreográfia és hasonlók, a nagybetűs hangulat. Nálam eddig valóban 10/10-es. Utoljára szerkesztette: yesname, 2018.04.21. 09:01:38
Sajnos azt kell hogy mondjam, hogy nem minden játékban. De az nem igaz hogy azért mert másik játékban van ezért itt is már legitim. Én azt gondolom, hogy 2018 ban már minden eszköz a fejlesztő kezében van ahhoz, hogy ne láthatatlan fallal kelljen megakadályozni, hogy a játékos olyan irányba menjen, amilyenben nem szeretnék. Azt még rémesen gagyinak tartom bármilyen játékban hogyha egy fizikai tárgy ott van előttem azzal nem tudsz kapcsolatba lépni. Akkor ne legyen ott. Vagy ha már ott van akkor legalább hogyha rácsapok a fejszével pattanjon le róla a fejsze. Ezt nem olyan nagy művészetem leprogramozni. 13 éves unokaöcsém pár nap gondolkodás után megcsinálná.
Nem a hangulatról, meg a harcrendszerrol beszéltem. De egy játékban nemcsak a level design szàmít, hanem a játék mechanika is. így lesz komplex egész. Részleteiben nem lehet valamit értékelni, nincs értelme. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2018.04.21. 09:06:34
Örülök hogy mindenki ilyen tökéletesen beszél itt angolul
Az olyan magasroptu parbeszedekhez, ami a jatekban van, aligha kell magyar felirat.
You are not ready, son. Father, who was that man? Don’t shoot before I tell you to.
Stb.
Tudtam, hogy sikerül félreértened. Amikor azt írtam, hogy ilyeneket és hasonókat, nem arra gondoltam, hogy pont ugyanezeket. Arra utaltam, hogy ugyanilyen dolgokba minden játékban bele lehet kötni, aminek a játékélményhez marhára nincs köze. Mondhatsz bármilyen játékot ha ismerem már sorolom is mi mekkora gáz, hiszen 2018-ban alapvető dolog kén legyen és másokban ott van. Csa képpen számomra lényegtelen, semmit se vesz el vagy ad hozzá a játékélményhez abban a játékban. Utoljára szerkesztette: yesname, 2018.04.21. 10:25:42
egyébként se lehet elolvasni, olyan apró betűkkel sikerült kivitelezni a feliratozást Komolyan nem értem a fejlesztőket, hogy egyiknek se jut eszébe hogy beüljön egy normál nappaliba és kipróbálja a játékot? Gondolom kurva jól látszik minden felirat mikor a 28"as monitorjanál ül az asztalnál....
Akkor legyél szigorú és legyen csak 9.5 pont, vagy 9 mert nem forgácsolódik minden fa az erdőben, és néhol nem mehetsz arra amerre akarsz. És akkor baj van? Mert szerintem nincs, Ha megnézed nem adott rá minden újság és weboldal 10/10-et. Szerintem annak is igaza van aki adott, mert az eddigiek alapján az összhatás 10-es. De ha akarom kötözködhetek és valóban itt-ott lehetett volna javítani még, és akkor kicsit kevesebb.
Nagyon meg kell tanulni a harcot, az időzítéseket, ráadásul a gyerek nyilazása bármennyire is értelmetlennek hat sokszor, nagyon fontos. Az éjjel például
A BOY! nyilazása pedig aranyat ér, én már az első mini boss -nál tapasztaltam, sokkal könnyebb volt, hogy elterelte vele a figyelmét. Hardon kincset ér a BOY!