Akkor legyen neki is új topicja, mert minden TW játék megérdemli :)
Szóljunk hozzá :)
Nem néz ki rosszul, de most teljesen leköt a tw warhammer (modolva), pedig itt vannak formációk is. Egyszerűen túl egysíkú már az ember-ember elleni világ. Nincs is jobb, mint pl. mikor Kholek megindul, és véres rendet vág a törpék közt, csak úgy repkednek a testek:) Utoljára szerkesztette: silverchain, 2018.04.15. 11:25:59
Ja. Kicsit fura így a kinézet:)
én meg agyvérzést kapok az ilyen olyan kreatúra hadseregektől . nem tudom beleélni magam hogy mondjuk egy patkány "hadsereget" mozgassak . ezerszer inkább harcolok a viking hódítók ellen az Írekkel, vagy az anglo szakszonokkal :) ráadásul most lesznek újítások is a kampány menetben, ez nem csak egy szimpla Attila "dlc" ahogy sokan állítják. ha jól lesz balanszolva, jó lesz az AI akkor szuper rész lesz ez a Saga . Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2018.04.16. 01:40:45
Én is vikingekkel megyek majd :D Elsőre legalábbis. Amúgy kicsit jó lesz újra realitásban játszani, de persze 2-3 ToB után biztos újra Warhammer lesz, mert szerintem nagyon jó áll a TW-nek a fantasy. Bár csal jönne egy official Total War: Battle for Middle-earth :D
Ahogy érzed. Én az első csata után pánik szerűen uninstalláltam a WH -t !! :))))
azé jól el beszélgetünk itt ketten ... ennyire senkit nem érdekel ez a ToB ?
Olvasgatom ugyan a topikot úgy "tisztességből", mint történelmi TW-játékos, de egész egyszerűen nem tudom megindokolni magamnak a vételt. Britanniai játszható frakció jóformán az összesben volt (oké, az Alexanderben nem... ), azon belül a vikingeket ilyen-olyan módon vagy minőségben besuvasztó játékokból vagy DLC-kből ez lesz legalább a harmadik, ha nem a negyedik. Maga a játék, bár egyik oldalon érdekes újítások jönnek be, másik oldalán viszont egy rohadt asset flip-nek érződik, és mindezért elkérnek egy valag pénzt.
...így aztán nem, nem igazán. :) Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2018.04.16. 21:53:20
Nem akarok károgni, de szerintem pont ezek miatt lesz érdektelen a közösségnek. :( Imádom az új fantasy vonalat amit elkezdtek és talán a multis címük is jól fog elsülni. (Wargaming ha a world of tanks féle fejlődést erőlteti, akkor viszont kössétek fel a gatyót, mert bizony kelleni fog költeni az értelmes sebességű/frusztráció mentes fejlődéshez.)
Egy medieval 3-nak örülnék. Az összes többi variáció már nem izgat. A warhammer nagyon bejön. Érdekes eddig szerettem a történelmi TW játékokat, de a warhammer olyan magasra rakta nálam a lecet, hogy nem veszem meg se a ToB, se a three kingdomst. De ez csak az én nézőpontom.
Hasonlóan vagyok én is, de a ToB-ot megveszem, mert jó korszak és szeretem. Three Kingdomsot viszont passzolom én is.
Meglehet. Azért nem kívánom, hogy sikertelen legyen a játék, mert több pénz -> további fejlesztések, ugye. Még azt sem zárom ki, hogy valamelyik nyárra, rendesen leakciózva, tisztes informálódás után megveszem, de egyelőre erre igen kevés esélyt látok. Ugyanekkor viszont a fantasy tökéletesen hidegen hagy, úgyhogy két szék között a pad alá. :D Kína, ha jól összerakják, még csecse is lehet - valójában korabeli szinten, európai szemmel nézve félelmetesen erős és fejlett területekről beszélünk, amiről személy szerint fájón keveset tudok; ugyanekkor épp emiatt nem is áll az érdeklődésem homlokterében. Ami instant vétel lett volna, az mondjuk valami a klasszikus ókor előttről; Mükéné, Asszíria, Egyiptom, m'ttomén.
bocsi a videóért. a srácnak fogalma sincs hogyan kell játszani egy Total Warral ! :) olyan mintha először játszana vele
Egyet értek én sem kívánom, de fogyasztóként a tárcánkkal szavazunk, aztán ha elegen veszik EA / ubisoft szintű pofátlanság lesz. Fantasy vonal nekem pont jól jött, viszont a shogunokkal voltam úgy, hogy annyira idegen, hogy nem is nagyon vette be a gyomrom.
Ugyanaz volt a véleményem mint Hunornak. Csak az a baj, hogy a Warhammer, mindent egybevéve a legjobb! TW eddig. Ez csak akkor derül ki, ha pár kampányt végignyomsz Hunor. Sokkal több az újdonság a játékmenetben mintha az előtte lévő jó pár TW. játékot összeadom. Csak az a fránya fantazy ne lenne, attól sajnos néha még mindig hánynom kell-de ezt nem is részletezem. Egy előnye van, itt csak legenda fokozaton játszom, mert nem érdekelnek a csaták közelről, így nem kell a pause. Rátérve a TOB-ra:Nagyon remélem, hogy amiért nagyszerűnek gondolom a WH-t, azokat a dolgokat mid beemelik ide. Pár dolgot látok is, úgyhoghy nagyon reménykedek. Ami a kínait illeti, szerintem az már egy köv. generációs tw lesz-kötelező vétel. Még úgy is, hogy a korszak hidegen hagy. Remélem szakítanak a 20 egység, 160 fő, 20 éves hagyományával.
16 órától élő stream lesz kampányból ! https://www.twitch.tv/totalwarofficial
Nagyon igazad van egy jó középkori stratégia kellene.. Ismét bevenni Jeruzsálemet a templomosokkal :D
Vérhammerrel nekem nem a fantasy volt a bajom (a WH amúgy is poén és jobbat se lehetne találni totalwar tematikára),hanem hogy a játékmechnika bizony vérprimitív lett. A város ostromok a legrosszabbak.
Sokat írtam, de valamiért elment a levesbe-szóval csak röviden. A gazdaság is szarabb, ennek ellenére állítom amit írtam. A sógun egy óta játszom, mindegyikkel, utálom a fantazyt, gondolhatod, hogy nem örülök amikor ezt kell írnom, hogy ez a legjobb.
Én mint fantasy rajongó, nagyon élvezem a WH-t :) Persze lenne jobb fantasy világ, amit szívesebben látnék a Total Warként.
csak azért nem szóltam hozzá mert ez a topic nem arról szól hogy ki hogy élvezi vagy utálja a fantasyt. inkább linkelek egy friss "lets play" videót :
ami bizakodásra ad okot az az hogy végre eltűntek az 1 településsel rendelkező kis frakciók, akik 2-3 full sereggel kempelnek a városuk körül . sereget sem lehet toborozni vég nélkül. ha nincs elég kaja nincs sereg sem ! :)
Az miért van ha írok egy csomó minden nem rakja ki????
Nincsen valami elállítva, más fórumon nincsen ilyen?
mert ? mi rosszat írtál ? csak nem a warhammerről meg a fantasztikus fantasy hangulatról ? :))
:)))ördögöd van. Nem, csak azt sorjáztam mi mindent látnék szívesen a briteknél, amit már van a fantasyban. Meg azt, hogy a csata újdonságait mutató vidi, egy csomó olyan dologról beszél, ami már van. Nem is értem.
mert mi kéne a briteknek ? szárnyaló griffek ? :))))))
Mert mit adtak nekünk a rómaiak?:) Pl. a vert seregek viselkedése-nem fog max. a kínaiban-a seregek összetétel alapján változó mozgás sugara. És ez nem csak annyi, hogy mondjuk egy lovas sereg be egy gyalogos egység már az egész sereget lelassítja, stb. Továbbá teljesen eltérő spec képességek-főleg ha a táj képe is adott. Többet nem írok, hátha nem rakja be:))
szerencsére én nem szenvedek ebben a fantasy betegségben, így nem is tudom összehasonlítani a ToB-ot a Wh-el ! :))))) főleg hogy meg sem jelent még . Ok azt aláírom hogy a CA "visszavágott" több funkciót a campány ficsörökből , de ezek az egyszerűsítések lehet hogy pont segítik majd az AI-t egy dinamikusabb viselkedésre . Ugyan akkor van néhány érdekes változtatás is . én minden esetre bizakodó vagyok . sőt a modok még csiszolnak is rajta . Lehet hogy lesz majd egy Artúr legenda mod is egyszer , és akkor lehetnek fantasy elemek is benne . bár nekem nem hiányzik egy sem . mitől lesz izgibb egy stratégiai játék attól hogy mondjuk csontváz vagy ork seregeket kell aprítani ?
Fantasy mivolta miatt a csaták jobbak: mágia, oriás egységek, légi egységek.
A legnagyobb hiba lenne keverni a két vonalat. Artúr, az 5 század körül volt, arra meg ott az Atilla. Ha meg a varázs Artúrt akarnák:), az meg a mese-na az remélem nem lesz. Ezért is félek kicsit a kínai résztől, az szinte kínálja a túlzásokat, mondjuk leginkább a csatában..remélem nem indulnak el a régi kung-fu látványvilág felé, mert akkor behalok. A Warhammer legidegesítőbb dolga, hogy valamiért szereti a fantazysok egy jó része, ezeket a Piedóne szerű, ütéstől való felfeléugrokmielőttelterülök dolgot. Marha idétlen. A Britannia hála az égnek követi a történelmi vonalat. Abban mondjuk látok érdekes dolgokat. Egész élethűnek néz ki a pajzsfalak harca.
Persze tudom mi az. Amióta csak van ilyen lehetőség, használom is a jobbakat. Csak így 20 év után, már vannak elvárásaim. Mondjuk nem mintha nem loptak volna eleget a saját modereiktől,(nem véletlen a példátlan támogatás-e téren) de végül is a lényeg, hogy faxa legyen!
Elnézve a kampányról készült videókat, furcsának tűnik, hogy egy év mindössze 4 körből áll, noha relatíve kicsi a térkép, és kis távolságot tesznek meg az egységek.
Hasonló méretű vagy akár még nagyobb térképeken egy év 12 vagy 24 körből állt.
Meg nem tudom, ki hogy van ezzel, de az egyszínű narancssárga, lila stb. ruházatú egységek nem éppen segítik a beleélést. A különböző modok (pl. Divide et Empire) gyöngyörű megoldásokat valósítottak meg eddig is. Megjegyzem, ingyen.
Igen. 3 év míg elgyalogolsz Skóciába. Megint egy hagyományos TW. faxság.
jó de basszus ez egy JÁTÉK ! vagy hogy gondoltad? egy kör alatt érjen fel egy sereg dél angliából északra, csak mert az a "reális" idő ?
Nem. Mondjuk úgy, hogy legyen jobban lebontva a körök száma-örök vita amúgy-és így közelebb kerül a valósághoz. Bele lehet menni, hogy egy hadsereg mennyire lehet gyors, de ez botrányosan irreális.
Legalább az egyedi karakterek mozognának nagyon gyorsan-ügynökök stb..A Napóleonban pl egy évszak 2 körből állt, szóval az itt is jó legyen. Mert akkor egy jó év alatt Skóciába érhetnénk:)
hát én mondjuk sosem filóztam azon hogy hány kör alatt érek A-ból B-be, és hogy ez akkor hány hónap/év a valós világban. egyszerűen csak játszottam. azt figyeltem mondjuk hogy egy full ellenséges sereg mikor érheti el egyik városomat (kör) és nem azt hogy most ez reális-e .
Nem mindegy, hogy egy kör egy év / egy évszak / egy hónap.
Egyébként az egy kör egy hónap nagyobb mélységet visz a játékba, hiszen az évszakok közötti különbségnek stratégiai jelentőséget adhat: pl. tavasztól őszig be kell fejezni egy kisebb hadjáratot; ugyebár egy kör egy évszaknál ez nem lehetséges, hiszen fél év / egy év, amíg egyáltalán odaérsz a szomszéd, mondjuk 50km-re lévő városhoz.
Azért nem értem, mivel az eddigi játékokban (DLC-kben - és valljuk be, gyakorlatilag ez is egy méretesebb, kifinomultabb DLC) ezt eddig nem b***ták el ennyire.
Mondjuk ezt most most én sem értem, fikázod a fantazyt, mert(többek közt) mese, de a körök száma nem érdekel. Pont ez az(és még sok minden más) ami különböztesse meg a történelmi vonalat, a mese vonaltól. És az kevés, hogy ez egy játék-mert ez egy történelmi játék!
a nagy kérdés mindig az hogy a buta AI miként "használja" a terepet . de ahogy látom a hülyéje feláll a falakra ahol van ostrom torony, ahelyett hogy a város utcáit használná ki .
Mondjuk ha jól lenne megcsinálva a fizika, akkor a falakon kell állni. Ha nem így lenne, nem lennének várak, erődök.
a falakon harcolva nagy a veszteség, és nincsen taktikai lehetőség. én legtöbbször engedem hogy bezúduljanak a városba , és az utcákat kihasználva , mögéjük kerülve győzöm le a támadókat .
Értem én-szoktam ilyet én is amíg nem elég erősek a falak, de mondom-nem reális, hogy ez ilyen.
Ne a Steamon vegyétek, mert majd 2000 ft-vel olcsóbb az 576-ban. Még a steamos 10% beleszámítva is.
Annál is inkább, mivel ha jól emlékszem a feature-ökre, a "raider" egységek hamar elkezdik felgyújtogatni a várost, ha bejutnak. Az meg azért egy kicsit ciki olyankor, amikor papíron pont attól védenéd. :)
mit számít ha nyerek? a csata után kijavítom ! :)
Az őseink által emelt templomokat? Összeszigszalagozod a megerőszakolt nőket? A legyilkolt gyermekeket? Az oldalba rúgott kutyákat? A legázolt virágoskerteket? Hagyod, hogy megnézzék az asztalt, amit még az ükapánk épített, és hümmögve azt mondják róla, hogy "Ez kissé billeg?"
hahaha, sem legyilkolt gyermekeket, sem oldalba rúgott kutyákat nem látok a játékban . ez csupán játékstílus kérdése. Már a korábbi részeknél is úgy játszottam hogy hagytam őket bejönni. Ugye akkor az volt a győzelmi feltétel hogy a piacteret kellett elfoglalni. sokkal kevesebb áldozattal járt az AI-t kelepcébe csalni a városban . ezt szoktam meg egyszerűen. Természetesen volt hogy a falakon is harcoltam azért, mikor mit hozott az AI, és milyen véderő volt a várban .
szerintetek nagyon felborítaná a játék balanszot ha a falvak is kapnának valami kis őrséget ? (garrison) 2-3 levy egységre gondoltam csak, hogy ne lehessen 1 generállal elfoglalni 2-3 falut is egymás után. avagy legyen némi esély a kis létszámú lázadók ellen. de a nagy városokba sem ártana egy két egységnyi erősítés . nem tudom ez mennyire fogná meg az AI terjeszkedést .
Semennyire. Wh-ban olyan erős várak is vannak mint egy erősebb sereg,l mégis állat módjára nyomul a gép ha beindul.
állítólag holnap már pre-load lesz. remélem akkor már tudom böngészni a játék pack fáljjait ! :) Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2018.04.30. 21:39:32
Valószínűnek tartom, hogy egy csomó aspektusból a legélethűbb Totalwart kapjuk. Csinálják ezt egyfajta tesztből, hogy mekkora keletje lesz. Ha nagyon beválik-bonyolultabb ellátás, tényleges főcsaták, egység képzés realitása,népenkénti igazi különbségek, teljesen más alrendszerek stb_-akkor ez lesz a főcsapás iránya. Vsz még a kínait is behúzzák efelé. Ha nem jön be, akkor megyünk a csillivilli grafika, arany középút felé. Illetve tartjuk azt. Nem szeretném.
pedig az az egyszerűbb út nekik, sajnos . azt nem értem ha képes az ember kibaszott jó sakkprogramokat írni, ahol az AI képes az embert is megverni, hogy a faszba nem tudnak egy jó AI-t programozni egy stratégiai játékba ?! csak a legegyszerűbb : a kurva AI (legalább ahol nagy serege van) tartson hátul 2-3 reserve egységet akikkel reagálhatna a játékosok flanking akcióira, mert így baromi könnyű mögéjük kerülni. meg hogy ne az egész serege támadjon be középen 12 egységgel mint valami hangyaboly
Mondjuk ez azért már nem ilyen egyértelmű. A WH már biztos, hogy ennél jóval okosabb, de talán az Attila sem volt faék ebben a kérdésben. De lehet a módokkal keverem. Az ért jó Ai írni nem ilyen egyszerű. Milyen fokozaton szoktál játszani?