Több évvel a negyedik rész után járunk és Red Grave Cityt elözönlötték a démonok, amelynek okozója egy démoni fa, ami a város alatt vert gyökeret. Ezt igyekszik felgöngyölíteni Nero, aki elvesztette a démoni karját, viszont kapott egy új társat Nico személyében, aki az új robot karért is felelős (nem vagyok otthon a lore-ban, de olyat is olvastam, hogy az Ebony&Ivory készítőjének leszármazottja lehet?). Rendező: Hideaki Itsuno (Kamiya távozása óta ő az atyaúristene a szériának) Platformok: Xbox One, Playstation 4, PC Megjelenés: 2019 tavasz Játszható karakterek: Nero, Dante és 99%, hogy Vergil A trailer alatt is hallható Nero új theme songja:
TLDR; -a feka, szivarozós arc Morrison a DMC animéből ( elég sokat változott :D ) -az autón a Neon DMC felirat utalás a devil may cry regényre(?), mégpedig Dante adta Neronak, hogy nyisson saját démonvadász irodát, ami maga a furgon -a Devil Trigger zene borzasztó klippje tartalmaz utalásokat a jobb szélső "Mysterious V" karakterre a borítón -a robotkarokat "Devil Breaker"-eknek hívják, ezekből többet is fel lehet majd oldani (talán lehet majd váltogatni a dmc4-es Dante style switcher mintájára?) -Nero kabátját tényleg megcsinálták, majd beszkennelték, hogy minél élethűbb legyen (a Fotogrammetria jelentős feature a RE engine-nek, ezért is váltottak fotorealisztikusabb stílusra) -igyekeztek minél több egykori kollégát beszervezni, akik a harmadik és negyedik részeken dolgoztak -az összes jelenetet valós időben renderelték a RE engine-nel. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.06.13. 13:33:53
devilmaycry_jp tweet Google translate: "From the venue, Capcom TV! Deliver three shots of Okabe Producer, Itsuno Director, Matt Producer who is scheduled to appear in the event! Do not miss the live broadcast on 20th!" Szóval Június 20-án érdemes lesz figyelni az élő közvetítésüket. Plusz kiadták a Devil Trigger hivatalos szövegét:
Yup, 4 kar a d-padra, minta Dante Style switchere, 99%. Valamelyik interjúban elmondták, hogy a robotkar képességéhez egy beosztandó erőforrás lesz, ami csökken, ha eltalálják a playert. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.06.18. 23:16:42
Magyar idő szerint délután 5 - negyed hat tájékán várható a DMC5 gamescomos műsora. Maga a közvetítés olyan délután 3 körül fog kezdődni TwitchIGN Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2018.08.21. 09:44:04
PS4-re is kint a demo, plusz xboxon is már lehet venni skilleket Nicotól többszöri végigjátszásoknál. PC-re sajnos nem lesz demo. :(
Nero néhány mozdulata a 4. és az 5 részben. Továbbá több oldalon is jelentek meg előzetes cikkek, ahol az újságírók 10 missiont tolhattak le és nem csak Neroval, szóval csak óvatosan a spoilerekkel.
Ezt már én is észrevettem, hogy full át lett emelve Nero. :)
A mi időzónánk szerint Március 8, hajnal 1 óra a megjelenés. Egyelőre a pre-loadról nincs hivatalos infó.
Nektek hogy tetszik a játék?
Nálam egy elmegy kategória, de egyébként jó játék, nem bírom ezt a fajta játékstílust, dmc-vel is csak a 4-el játszottam korábban, de azt sem végig. Van pár jó momentuma, de annyira azért nem tud engem lázba hozni. Amitől viszont iszonyat agyfaszt kapok az a 2 percenkénti cutscene, én nem tudom kinek jó ez.
Eszméletlen királyság. Talán a 3-at nem taszította le nálam a trónról, de nagyon ott van. Annyi lehetőség van, hogy még jópár végigjátszás és kísérletezgetés bele fog menni, pedig nem nagyon szoktam újrajátszani játékokat rögtön a stáblista lepörgése után. Külön tetszett, hogy Dantenak is lehet megadni loadoutot, szóval meg tudtam oldani, hogy csak 2-2 lőfegyver és devil arm legyen nálam, mert azt még harc közben tudom menedzselni. A több közül válogatást meghagyom a spagetti ujjú ufóknak.
Konzolon a sima Xbox One és az S-t leszámítva mindegyik rendben van.
Kibaszott jó lett! Azt hiszem ennél jobban nem lehet megfogalmazni. :)
Ezek a karakterek annyira lazák, jó fejek, semmitől sem félnek, hogy nem lehet nem szeretni őket. Az ellenfelek meg te jó ég! Komolyan nem láttam még ennyire kreatív ocsmányságokat, no meg ez az új RE engine. Döbbenetesen jól néz ki benne szinte minden. A DMC kocsis csaj, ahogy mátrixszerűen berobban az autóval. Hát annál már csak az néz ki jobban, mikor az utolsó befejező mozdulatot csinálja a hősünk lassítva és olyan részecske effektorgiát még nem igen láttam képernyőn eddig.
Szóval a prezentáció az nagyjából csillagos hatos, az ellenfelek, főnökök brutálisan jól néznek ki és öröm szelni szét az arcukat meg úgy általában mindenüket. V pedig OMG. Mit lehet mást mondani rá? Irányítja a démonait és talán vele a legkönnyebb elérni az SSS értékelésű díjat harc végén. Váó az egész.
Viszont az eléggé gáz, hogy én bár könnyű fokozaton ugrottam bele elsőre, úgy vélem (legalábbis azt gondolom) a játék vége felé járok és 5 órát ír a Steam. Ez vajon lehetséges?
Legalábbis most ott tartok, hogy Dantéval nemsokára megérkezem Urizen-hez másodjára. Szerintem ott lesz a vége, aztán lehet csak én tudom rosszul. Mondjuk nehezebb fokozaton tuti végigviszem újra, ez nem is kérdés.
Én kicsit csalódott vagyok. Ennek pedig legfőbb oka a pályadesign. Amíg a városi környezetben vagyunk, az remek, de aztán beérünk oda ahol a játék prológusa is játszódott, a Giger féle húsos, csontos, szivárványszínű takonyba. Na ezt fogjuk látni nagyon sokat a játék második felében, és ez nekem annyira egy lusta, unalmas, ötlettelen helyszín, hogy csak emiatt és még pár apróság miatt(pl a sok ide oda töltögetés fejlesztéskor és küldi indításakor) nálam max 8 pontos a cucc. Devil Hunter fokozaton olyan 10 óra körül lehetett a végigjátszása, ami ilyen játéknál nekem bőven elég, van bőven benne replay value
Játékban az arca picit hasonlít Mia-ra. (Mia a Resident Evil 7-ben az irányítható karakter barátnője, aki eltűnik évekre.)
Várom a RE8-at, pont amitt mert ez a motor félelmetesen élethű arcokat tud prezentálni és a női karakterek is egyre jobbak benne. Például RE2-ben (ami februárban jelent meg), mikor megkaptam Ada irányítását. Letettem az arcom az asztalra. Szinte tökéletes női karaktert láttam a képernyőn. Talán az arca egy két ponton még nem volt az a 10/10 technikailag, de tuti idővel, ahogy a motor fejlődik szinte élethű lesz.
Meg ugye a RE2 elején a kamionos faszi és arcszőrzete, meg a hamburger amibe beleharap. Az már ilyen majdnem CGI szint, real-time prezentálva. RE8-at a népnek! :)
Nekem amúgy a városi részek is bejöttek. De ami igazán ütős lett az a: vörös taknyos érhálózatos rész. Láttam már sokféle megvalósítást játékokban, filmekben, de itt művészi szintre emelték ezt. A színvilága, kidolgozottsága, szerkezete az egész... roppant tehetséges aki ezt így összehozta grafikailag. Már eleve az is egy szint, mikor a földi helyszíneket átszövi ez az egész gyökérhálózat és mindenféle fajzása. RE-ben is volt sok ocsmány dolog, de itt több szinttel sikerült meglépni mindazt. Nekem például konkrétan tátva maradt a szám, mikor V a rémálom teremtményét lehívja és látszik ahogy formálódik a testében a massza anyaga amiből összeáll ez a kreatúra.
Ami viszont nem az igazi, a kombinációk kiosztása az irányításnál. Volt olyan szitu, hogy úgy csináltam S értékelést V-vel, vagy mással, hogy igazából azt sem tudtam mit nyomkodok. Annyi fajta dolog van, nagyon hasonló de legalább 3-4 gombot, ravaszt, analóg kart igénylő sorozatokra, hogy nehéz megjegyezni, sokszor kivitelezni is. Ez mondjuk könnyebb fokozaton nem okozott problémát, de nyilván nem jó ez így. Remélem a Sekiro-ban normálisabb kiosztások lesznek, mert ezt kicsit itt elbaltázták. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2019.03.12. 09:31:26
A kiosztást szabadon lehet változtatni. V-nél például megcseréltem Griffont és Nightmaret, kvázi úgy tudtam használni, mint a 4-ben a charge shotot Neroval. Az automatán hős mögé forgó-morgó kamerát pedig erősen ajánlom kikapcsolni, mert úgy egyszerűbb előhozni az összes sticket rángató mozdulatot.
elképesztő lett a játék, pár perce végeztem a sztorival, Dante harc stílusa überelte az összes eddigi DMC részben a harcot, ahogy 4 fegyverre át vált + 4 fegyver folyamatosan, hihetetlen a combója. Neronak a különféle robot karos combók is jók voltak, V egy borzalmasan EMO karakter lett, nem jött be.
viszont jöjjön egy kis negativ : nagyon könnyű volt a játék számomra, remélem később bele raknak esetleg nehezebb fokozatot, mert DH szint nagyon könnyű volt, ki próbáltam a Son of Sparda game mode-t hát a prológus elsőre A-ra sikerült, mikor DH prológus C lett.:D
áprilisban jön egy ingyenes Update : 100 floor + Vergill játszható karakter. visszatérünk majd még rá.
végszóval : nagyon jó volt, még 1x ki fogom játszani, aki még nem vitte végig, annak meg jó játékot. :)
Végre felkerült Spotify-ra a hivatalos Soundtrack.
Ha a skin kiválasztásnál nyomva tartjátok a shoulder gombokat (L1+L2+R1+R2) és úgy választjátok ki, akkor Dante-nak pl. a hosszú hajú missziókban a rövidebb hajú skinre vált, V-nél pedig a töredezett bőrt lehet így "kapcsolgatni". Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2019.03.28. 15:41:15