Bemutatkozott a Max Payne és az Alan Wake alkotóinak új játéka, a Control.
Sok rajongó kíváncsian várta, hogy a Quantum Break vegyesebb fogadtatása után a Remedy, aki korábban a Max Payne és Alan Wake franchise-zokkal tette le a névjegyét a játékvilágban, vajon mivel rukkol majd elő. Nos, az expón végre hivatalosan is lerántották a leplet a korábban csak P7 munkacímen emlegetett akció-kalandjátékukról, mely végül Control címmel lesz elérhető jövőre. A program hőse Jesse Faden, a Control nevet viselő csoport vezetője, aki egy New York-i invázió után száll harcba a támadókkal.
A látottak alapján a Control leginkább a Quantum Break világát és megoldásait hozza majd vissza, bár sokaknak elsőre az Eredet ugrott be a jelenet láttán. Mindkét cím jó ajánlólevél és a hangulattal ismét nem lesz probléma. Hősünk ugyanis képes a telekinézisre, azaz tárgyakat mozgat a tudatával és így egészen élvezetes harcokat folytathatunk majd le.
Mindenki anyázza az epicet, pedig jót tesz a játékiparnak. Nem csak a verseny maga, hanem az is, hogy a játékfejlesztőknél több pénz marad (a steam többet kér). Maga a platform meg szerintem jól működik.
"Nem csak a verseny maga"
Verseny ott lehet, ahol elindulhatnak többen is, ha csak egy szereplő van, az nem verseny.
A launcher és a platform nem vészes, bár kétségtelen, hogy elég vérszegény, a véleményezés lehetőségének hiánya (és az, hogy nem is tervezik ezt megteremteni) pedig eléggé problémás. Lehet sipítozni, hogy a játék értékelése a steamen mogroggyan ha valami ostobaságot tesz a fejlesztő/terjesztő, ám ez bizony igenis hasznos a vásárlónak, ami nem lesz ez epic esetében. Pénz pedig akkor számít, ha ebből látunk is valamit, vagy alacsonyabb árakkal, vagy jobb/tartalmasabb játékokkal, amíg csak a vezetők és a tulajdonosok többet kaszálnak, nem igazán érdekel.
Csak ez így nem verseny. Reméljük nem marad "örökre" így, hogy a Fortnight profitjából megvásárolják az exkluzivitást, és később valóban verseny lesz a két áruház között.
Van egy kis Resident Evil beütése, de amúgy klasszikus Remedy játék, az optimalizáltság is klasszikusan rossz. Gyakran beesik 60 alá, pedig nincs is felhúzva a grafika, bugok is előfordulnak. A harc élvezetes, ahogy haladunk előre nyílnak meg képességek, fejlesztések, kerülnek elő változatosabb ellenfelek. Nem igazán lehet ész nélkül rohangálni, használni kell a térképet mert könnyű eltévedni és némi fejtörő is került bele. A történettől nem vagyok elragadtatva, egyelőre elég homályos és még nem igazán tudni mi micsoda, a Quantum Break érdekesebb volt de majd meglátjuk. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2019.08.28. 19:59:00
Ha valakit csak ez tartana vissza a megvételtől.
Ki lehetne tenni valami bannert, esetleg.
Kihívások azok végtelenek?,meg hova kell menni a bosszharc után?
Sziasztok. Valaki nem tudja, hogy jó minőségben megtekinthető-e valahol a neten a Trehold Kids összes epizódja? Mert csak ilyen kép a képben felvételeket találni legtöbb helyen, és érdekelne a cucc.
Jól elb@szták a grafikát,kivették a render állítást így most tolhatom homályban 1440p-ben....anyám...
evek ota nem volt olyan jatek, ami arra osztokelt volna 1-2 ora utan, hogy ujra elinditsam, na ennek sikerult. Plane olyan nem volt, hogy 3-4 nap alatt vegig menjek rajta. Bonuszkent, hogy vege lett annyira felporgetett, hogy elkezdtem ujra az elozo jatekukat is. Lehet utalni a remedy-t, szidni is sok mindenert, de (bar erezhetoen visszaleptek jo par dologban a qb-hez kepest koltsegek teren) de ez a gravity gun-os bohockodas mindig adja, nem hiaba jo jatek a half life 2. A fenyek a hangok megint csillagos 5, a hangulat is. Sajnos a terep, helyszin valasztas, a normalis cutscenek teljes hianya, azert megbelyegzi, de jatszani elvezetesebb veli mint a qb-vel.
A nagy Epic mesterek.. kutya se veszi a cuccot már kell a zseton a cégnek? Jön a játék a game passba. Azt a 300ft-ot megkapják annyit megérdemelnek a csicskaságuk után többet nem
"Ez a kiegészítő lényegében egy új játékmódot ad a Controlhoz, melynek a neve egyezik a DLC címével: Expeditions. Ebben az új játékmódban a Legöregebb Ház legmélyére látogathatunk, ahol több logikai és ügyességi feladat megoldásán túl négy területet is meg kell tisztítanunk az ellenséges erőktől, ráadásul mindezt időre, hogy ne legyen túl könnyű dolgunk. Az Expeditions jelenleg már elérhető, így ha valaki belevágna, már töltheti is."
Control - The Foundation Expansion Trailer
A fejlesztők hamarosan élesben játszanak The Foundation DLC-vel Twitch
Köszönjük szépen a honosítást :) Vicces hogy a kikerülés előtti napon kezdtem el vele játszani, és pont ránéztem hogy mi a helyzet a project-tel, ám sok infót nem találtam. Erre másnap reggel mit látok:)
"A tegnap éjszaka tartott PlayStation 5 show után a fejlesztők egy rövid Twitter bejegyzést tettek közzé, amelyben arról írnak, hogy a programjuk PlayStation 5-re és Xbox Series X-re is megjelenik (Vélhetőleg némileg kipofozva), azonban egyelőre részleteket nem kaptunk tőlük a témában."
Bemutatkozott a második kiegészítő, az AWE, benne egy régi ismerőssel, amivel végképp összekötik a két játékot.
"Szeptember 10-én jön a Control: Ultimate Edition, amely az alapjáték mellett az összes DLC-t tartalmazni fogja.
Ha valaki szeretné ingyen megkapni a nextgen változatokat, annak meg kell vennie ezt a csomagot. Ha korábban már beszerezted a játékot és a kiegészítőket, akkor így jártál."
Márciusi humble choiceba ott lesz sok más királysággal
Control XCOM: Chimera Squad ELEX Kingdom Two Crowns WWE 2K Battlegrounds Hotshot Racing Peaky Blinders: Mastermind Cyber Hook Pesterquest Wildfire Boreal Blade Ageless
az mitől lehet, hogy néha egy két átvezetőnél (mikor egy-egy karaktert mutat teljesen fekete háttérben), akkor a fekete szineknek az átmenetét látom szinte elválasztva, nincs szép normális átmenet
Nekem olyat csinál ,hogy elég sok párbeszédnek nincs se felirata se hangja csak látom hogy menne a beszélgetés de csak a pantominezés megy.. Mindezt egy lassan 2 éves elvileg kiforrót game teszi...Vannak bajok.
Arra van megoldas, hogy ne legyen homalyos a grafika? Ez a TAA szeruseg, amit alkalmaztak, eleg borzaszto.
ezt miért csinálhatja? Hogy a fekete háttérben, ahol gondolom szét átmenetesnek kéne lennie, ennyire elkülöníthető vonalakban látszódik . Nehéz megfogalmazni, de biztos van ennek neve is :D
lehet hogy a monitor szar, vagy valamelyik hardver? csak direkt ilyen, esetleg a játék? vagy az átvezető miatt?
Bazz, free az epicen a Control! :) Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2021.06.10. 18:06:30
DX12 alatt nem töltődnek be rendesen a textúrák, főleg a feliratok és finomabb részletek lesznek homályosak/pixelesek. Emiatt meg se tudtam csinálni a lyukkártyás puzzle-t, a táblákon lévő magyarázó ábrák nem voltak láthatóak. A karakterek arcai is viaszbábukra hasonlítottak. Átváltva DX11-re minden megjavult. Fura.
Az elveszett szoba címen volt régen egy sorozat, egy motelszoba misztikus erővel bíró tárgyairól szólt. A játék le se tagadhatná hogy ebből inspirálódott, legalább az író biztos látta. Most így magyarítással újrajátszva végre értem is a történetet, és igazán lenyűgöző milyen aprólékossággal, gondossággal alkották meg. Ez a játék egyszerűen nagyszerű, egyetlen hibája hogy a térkép használhatatlan. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2021.12.03. 08:34:03