Játszottam a játékkal: Tapasztalataim most 9-es presztízs szinten. Nem lehet fejleszteni az leopárdot.. miért hagyták ki? Vagy esetleg egy bolygót kaphatnánk.. de hát nem. Nem találkoztam arénával.. pedig jó lett volna a földön is harcolgatni kicsit :) Comstar hol van? Clan-ok hol vannak? A játék a szabadság illúzióját kelti a sok bolygóval de kb 10%át látogatod meg és azt is igazából irányítottan mert különben megszívod. A harc nem lenne rossz csak egy idő után unalomba fullad mert miért is küzdünk hiába más bolygón mégis ugyan az a sémában? A nagyobb presztízsért.. de nincs meg a változatosság. A pénz hajszolás és a jobb mechek keresése max. A gyakorló pályán volt mechjavító üzem és lehetett találni raktárat is amiben volt ellátmány. Játék közben egyetlen darabot sem találtam.. nem is értem ezt.
A lézeres célmegjelőlő miben segit ? Rakétáknál vagy lézer ágyu és egyébb nehézfegyverzet esetén is ?
Lehet Compani Logo-t változtatni ?? Vagy csak nevet ? Mert a logo kép nem jött össze .
400 tonnás sulyhatáros pl: 83-as erősségü " meccsekre " milyen Mech-eket vásároljak és fegyverzeti konfigurációt ? Csináltam egy bázisvédést 70-85 tonnás robotokkal és elvéreztem annyian jöttek ! Valami jó taktika és felszerelés kombináció javaslat kéne ? 9-es repütációm van és 109000000 vásárlásra de csak 23-30-as erősségen nyomom a periférián . Be kéne már vásásrolni és nyomni a nehezebb mérkőzéseket ! Hol lehet kapni a jobb cuccokat ( bolygok stb (vagy ez spontán generált ?)) ?
A 70-100 tonnás Mechekre gondolsz? Mik azok a hercek? Én királyrákkal járok, a két csúf 20-as AC eléggé megdarál mindenkit, lévén arra tervezték hogy egy közepes mechnek leszakítsa a karjait. Sokan szeretik az Atlast, de nekem itt nem jött be. A vége felé kapsz majd egy nightstart az is jó kis verda. Én itt inkább a gépágyúkat kedvelem. Majd ha lesznek klánok, akkor nyúlok egy Daishit lézerekkel :)
Milyen fegyvereket ajánlotok a 70 és 100 tonnás " Herc "-ek ellen ?? Sugárfegyverek stb közel tvagy ávolharcra ! Mert az ML közepes fegyvertartokozolokon laser nem tul hatékony . Ajánljatok Egy jo " Herc " tipust vagy tipusokat nehéz " Herc 2 -ek ellen . Kéne egy jó " konzervnyitó " !
Igen minden pilótának van egy max szintje. Ezután cserélni kell őket, és az elején még nem érdemes többet felbérelni mint amennyi meched van. Nagyobb mechet venni majd a történet előrehaladtával lehet. Igen ott van egy sérülés mentes mech. Az egyes küldetéseknek van súlykorlátja, nem a dobóhajónak. És lehet több meched nem csak 4. De csak azt a 4-et látod az állványon ami aktív.
Ha megtelt " Herc "-kell a űrhajó mit tudok csinálni , csak eladni lehet a " Herc "-ket ? vagy van valami raktár valami bolygon ??
Most kezdtem el a játékot ! Volna egy kérdésem a pilotákkal kapcsolatban . Van a pilotáknál a skill pl: 10/13 . Ez azt jelenti hogy 13-as szintre tud maximum fejlődni ? Hány pilotát érdemes meg " Herc " -et fentartani költségvetés és, bevethetőség szempontjábol ? 100 tonnás " Herc " -et hol lehet vásárolni még csak 55 tonnásakat tudok ? Van olyan hogy különleges " Herc " bolygonál irja az mitől az ?? Egybe van nem sérült ?? A szálito landolo ürhajonak mitől függ a teherbiró képessége ( hogyan lehet növelni mert láttam nem minden bolygonál volt ugyanannyi volt kb 10 tonna különbség ) ? Egyenlőre ennyi azt majd folytatom ahogy jönnek sorba a kérdések ahogy haladok előre a játékba .
OK akkor ez megvan, majd igyekszem a játék mellett a faq is bővíteni ☺️
Készítettem egy bannert ami ki is került, és egy Faq-t amibe építő segítséget elfogadok plusz tartalomként.
Az idő múlása nincs hatással küldetésekre és a történetre sem, az csak akkor telik ha csinálod a fő kampányt. Vagyis érdemes egy konfliktusos rendszert elhagyni a javítás, gyógyítás miatt egy "normál" rendszerbe. Mert kevesebb időt és pénzt vesztesz az ilyen rendszerek büntető státuszából adodoan. És a történet véget ér 3049-ben :( pedig jó lett volna a legelejét még lejátszani.
Ja, nyitott világú a játék bármelyik bolygóra mehetsz (miután feloldottad a fő küldetésben a galaxis mapot), és ott a rendszerben elérhető küldetéseknél jelzi annak nehézségi fokát. Így van megoldva a nehézségi szint. Pedig néha jól jönne a menüből variálható szint, mert a küldetés végére nem sok páncélod marad és elég bosszantó hogyha 15-20 perc játék után kezdheted újra és újra az adott küldetést a legelejéről :(
Kipróbálta valaki mi történik ha küldetés közben mentek és újra betöltöm. A küldetés elejére dob vagy onnan folytatódik ahol a mentés történt?
Igen mármint ha nincs más lehetőséged akkor tudod választani azt a lehetőséget hogy kivárod a javítás vagy alkatrész cseréjének idejét. Ez alapján kíváncsi vagyok időben változik-e a belső szféra a kánon szerint és el lehet-e jutni 3050-ig?
A küldetés halasztódik amíg a javítás el nem készül. Én már a Huntcback-emet lövetem szét. :) Az első mech amivel nem ronggyá lőve megyek haza. Megvan a 6. szint a hírnévben. Már szeretnék nehéz mecheket is :)
Árkádosan egyszerű maga az irányítás, de a harcok szerintem kemények lesznek, mivel a tankok is szépen amortizálják a páncélt, és az a része lesz az izgalmas, hogy a leharcolt gépparkot hogyan hozzuk harcképes állapotba. Egészen hasonlít a körökre osztott játékra, annyira hasonlít, hogy kábé ugyanaz, csak mi irányítjuk a mechet. Olyan problémával nézek szembe, hogy 45 napig javítja az alapgépet az első küldetés után. Eközben az űrben kacsázunk, van egy tartalékmech, de azt is leamortizálják a következő küldiben, és akkor most tartok ott, hogy ezek után nem tudom mi lesz. :D És úgy garantáltan nem tudunk végigmenni a pályákon, hogy ne legyen a végére tropa a gép. Szóval ki kell tanulni a csínját-bínját annak, hogy mit hogyan kell itt menedzselni.
Meglepően jó az irányítása egér+billel. Mechwarrior 3-at játszottam joystickkal, de valszeg már azt is jobb lett volna egérrel. Feeling kedvéért joyoztam. Jó kis retro feeling, engem nem zavar a grafika, talán csak annyiban, hogy idétlenek a festések a mecheken, mármint az elején. Kiváncsi leszek a mechek elleni harcra. Meg egyáltalán ez a mechmanagement is izgi lesz.
Jött a második bemutatója.
A kezdeti véleményem a játékról. Nyilván mint minden játék ez sem hibáktól mentes. De szerintem hozza a mechwarrior fillinget. És adja a Mercenaries felépítést, vagyis észnél kell lenni mit és hogyan mekkora kárral csinálsz. Grafikailag is megfelelő a mostani színvonalhoz. Messze kerüli az Online hátrányait de van benne 4-es cop. Az hogy mennyire bírja a hatalmas map hogy fenntartsa az érdeklődést, és megéri-e ezt a pénzt azt mindenki maga dönti el. Nekem igen :)
Gondolom lesz mikrotranzakció, ez elvileg Pay and Play játék lesz. Hogy játszom-e az Online-t. Nem, csalódtam bennük a Pay and Win rendszer miatt ( vagy inkább pay that we should be rich) Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.12.09. 20:10:19
kíváncsi lennék hogy ebből milyen pénzlehúzást csinálnak majd.. Online megy még?
2019 szeptemberében jelenhet meg a játék a Piranha Games bejelentés alapján. Viszont kaptunk új játékmenetet is tartalmazó videót.
2018 decemberében várható a bejelentés hogy a csúsztatott megjelenés mikor is lesz pontosan 2019-ben. Talán a December 1-i MechCon-on.
A sztori szerint a Harmadik Örökösödési Háború idején 3015-ben egy zsoldos csapatot fogunk menedzselni mint a Merc. 4-ben, tehát nem lesznek Clan-os mechek (az elején) mivel a sztori elég hosszúra nyúlik majd időben. A csaták a Belső Szféra különböző bolygóin fognak zajlani, ahol elég nagy szabadságot kapunk mind a frakciók választhatósága mind a küldetések közti mozgást illetően. Ismét sok szempontból is fontos lesz a c-bill, a piac, a roncsmentés.
Tizenöt évvel a negyedik rész után jön az egyszemélyes kampánnyal is felruházott Mechwarrior 5 Mercenaries a Piranha Games tálalásában. A széria egyik legélvezhetőbb része a Mercenaries 4 volt, ezt az online játék grafikájával megtoldva talán kapunk ismét egy jó játékot.
Visszatér az egyszemélyes kampányt is tartalmazó Mechwarrior-játék, a MechWarrior 5: Mercenariest címet viselő az Unreal Engine 4-et használó játék, aminek megjelenését 2018 decemberére datálják.