"nem a jobb gazdasági szereplő a sikeres, hanem amelyik ügyesebben jelenik meg a piacon ("
csakhogy a piaci megjelenésnek költsége van, ergó lehet, hogy a gazdagabb jelenhet meg ügyesebben - a kérdés viszont az, hogy vajon a gazdag nem azért lett gazdag, mert jobb? egyszerűen csak arról van szó, hogy a bejáratott brandek mellett nem egyszerű belépni a piacra, de a bejáratott brandek, mint mondjuk a Disney, bőven tettek mit le az asztalra korábban is.
Valóban. A mai marketing vezérelt világban nagyon gyakran előfordul, hogy nem a jobb gazdasági szereplő a sikeres, hanem amelyik ügyesebben jelenik meg a piacon (veri át a vevőket, csinál hype-ot vagy egyszerűen reklámmal eláraszt mindent).
Szerintem ez egy ritka nagy baromság a cikk írójától. Egy kis gyereket maximálisan nem érdekli az, hogy a moziban látható mesét melyik stúdió gyártja( valószínűleg a szülőket sem), sőt megkockáztatom, hogy egy 7-8-10 éves gyereknek éppen fogalma sincs róla, hogy léteznek ezek a stúdiók, nekik csak az van, hogy lesz ez a mese a moziban, anya-apa menjünk el. Azt meg, hogy melyik stúdió mit talál ki, azt mennyire és hogy reklámozza, mennyire szippantja be a közönséget a moziba, azt meg úgy hívják, hogy marketing és mindenki egyenlő eséllyel indulhat el ebben a versenyben.
Jó volt. A gyerekeim is végig élvezték. Mondjuk mi is a nejemmel. :D