Lehet lesz most, hogy a Microsoft a tulaj. Végiggondolva az EA vagy ők a jobb. Eddig mérföldek a micro javára. Kiderül a következő skyrim szerű játéknál amit az obsidian kiad. A leírat szerint a Mesterek alkotni fognak. Jó lesz egy versenytárs a CD-nek.
Én emlékszem rosszul vagy tényleg az hangzott el a MS júliusi showján, ahol a Peril on Gorgon reveal is volt, hogy "amit ma itt bemutatunk, az minden day1 ingyé jár minden game pass előfizetőnek"? Csak mert a Peril on Gorgon kurvára nem jár. Gáláns 460 forintos kedvezményt jelent (10% kb) a game pass előfizetésem. És igen, tudom, hogy dlc-k nem szoktak benne lenni a game passban, de ez konkrétan elhangzott a show alatt és nem a tavaly TOW-ot mutatták be, az alapjátékot, hanem a kieget.
Oh well, amúgy is elég gyenge lett. Kizárt, hogy pénzt adjak érte.
Van respawn. Supernova szinten nincs automata mentés, csak a hajón lehet menteni. A companionok halnak csak meg végleg ezen a nehézségi szinten úgy tudom.
A cuccokat a hajón érdemes tárolni, nekem onnan nem tűnt el semmim.
Kezdő karakter úgy állítod be ahogy akarod. :) Viccet félretéve, sneak/lockpick/hacking nem árt. Minden más a játékstílusodra van bízva.
A botanikus laborba már nem emlékszem, hogy jutottam be, de itt egy leírás.
Most kezdtem a játékot ! Volna pár kérdésem . Igaz-e hogy nincs respawn a játékba ? Hogy állitsam be a kezdő karaktert ( mi a legaktuálisabb ) ? A botanikus laborba hogyan lehet eljutni az első pályán utba van a láva ? Ja és hol tároljam a cuccaim ahol nem lopjak el ? Utoljára szerkesztette: horthy, 2020.08.28. 17:06:06
Kár hogy a PC-s Xbox app egy rakás trágya, így most megint nem tudok játszani vele... úgy hogy már fel volt rakva.
Sajnálom, hogy nekem kell kimondanom: Nem rólad és az ismerőseidről készül statisztika, hanem a "globális" adatokból vesznek átlagot. A "sok barom" hozza a pénzt, attól hogy te és a netbarátaid csalódottan nem vesznek több játékot, attól még nem lesz bukás. A stílusodat elnézve ti úgysem vagytok sokan, bár ez így is túl sok.
Nem haragszom balfaszka, ám nem a sarki haverom mondja, hogy az első trilógiát feljavított formában (eredetiben sosemvolt lehetőségem) moziban néztem, nemegyszer, az új trilógiát (prequel), szintén, bár csökkenő lelkesedéssel, a mostani esetében az első részt moziban néztem, a másodikat már csak virágboltban, a harmadikat meg vélhetően sehogysem, és nem egyedül vagyok, de azért mond csak a faszságodat, hogy nem bukott meg.
A Bethesda gámái hasonlóak, ES 2-4 és közte mind azonnal kötelező volt (még a gyengébb darabok is), a skyrimet is el lehetett tolni, F3 és NV szintén ott volt a szeren, bár nem tökéletes egyik sem. F4 telepítése tovább tartott, mint amít játszottam vele, F76 még csak lázba sem hozott, utána meg mai napig szopás azoknak, akik öntik bele a pénzt. Starfall alig izgat, ES 6 vélhetően próbát kap, ám ha tovább haladnak az egyszerűsítés felé, akkor az sem ér meg egy órát sem. Ám biztosan nyavalygás.
A tömeg lehet, hogy termeli a zsetont, ám attól még meghagyom a legyeknek amit ők szeretnek. Utoljára szerkesztette: Xsillione, 2019.11.15. 10:41:40
Az megvan, hogy az Obsidian új játéka egy gyerekes survival játék lesz? :D Szerintem az MS nem érti ezt a játékfejlesztés dolgot :D Grounded bejelentés Eléggé megdislikeolták :D
Miután kiröhögtem magam viszont szomorú is lettem, innentől nagyon nem reménykedem már PoE3, TOW 2-ben. De lassan már egy új Obsidianos RPG-ben sem.
> nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát,
Gamer hiszti, mint egy óvodás, akinek elvették az uzsidobozát. Jogosnak jogos, mert minden vélemény jogos, de a nagy esküdözés és fogadkozás kb. addig tart, mint az aranyhal memóriája... Ugyanúgy meg fogja venni a Starfieldet vagy a TES VI-t a habzó szájjal hisztizők 90%-a, ez már csak így működik.
> az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.
Ne haragudj, de ne higgy el mindent, amit a sarki Star Trekes fűszeres haverod mesél. Jelenleg majdnem az Endgame elővételi rekordját is megdöntötte a Rise of Skywalker, és a Disney gennyesre fogja magát keresni rajta. De már előtte, a mai Mandalorian premiert is milliók várják, szintén szép summát hozva ott, ahol elérhető a szolgáltatás. Visszahozza az árát, emiatt ne aggódj.
A sztorivezetés és a világépítés minősége bicsaklott meg, ez tény, sokan így látják, de attól még a világ legjövedelmezőbb franchiseja.
> nem ettől sikeres vagy sem egy játék
Vegyük külön a szakmai sikert és a pénzügyi sikert, mert a kettő egymástól független. Lehet kritikai siker egy indie/független alkotás is úgy, hogy nem hoz, csak minimális bevételt, ahogy lehet szakmailag egy rossz játék/film az is, ami milliárdokat termel a moziba/boltokban.
> hogy mindig van elég barom
Egyetértek, de sajnos amíg nem az én pénzemet költik, nem nem tudok mit tenni. Viszont, amíg pedig ÉN az én pénzemet költöm, addig meg másnak semmi köze hozzá. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.12. 10:44:41
Nem volt sikeres, abból a 15 millióból nagyon sok többet nem vesz semmilyen bethesda gámát, az első két disney SW film milliárdokat hozott, ám ettől még nem sikeresek, mert a következő már a kötlségeit sem biztos, hogy visszahoza, az IP pedig haldoklik.
Az, hogy mindig van elég barom, hogy egyáltalan létezzenek, az elég baj, ám nem ettől sikeres vagy sem egy játék, hanem a következőnél látszik majd meg.
Bár nagyon jó a gáma, nagyon sokat segített, hogy ideális időben érkezett, az F4 nem volt túl sikeres, az F76 katasztrófájánál jelentették be, és az F76 egész évben szolgáltatta a hogyan ne példákat, ráadásul a fizetős akciót is épp most dobták be. Plusz még az RDR2 pc-s vátozat előtt kijött, így nem egy túltelített piacra esett be.
Az elso resz nagyot szolt, hianypotlo volt, meglovagolta a nosztalgiat, de sajnos a vele egy idoben erkezo DOS 1. majd annak a 2. resze letarolta a piac maradekat, amit jol bizonyit, hogy kozben felkertek oket a Baldurs Gate III-ra is. A klasszikus infinity/aurora motorral keszult jatekok stilusanak a kedveloi szamara pedig idokozben megjelentek a korabbi Black Isle/Bioware rpgk remasterei is (konzolra is), ott volt a Walstelands 2 is, stb. igy a piac jelenleg tele van az izometrikus klasszikus rpgkkel.
Az Obsidian mindent jol csinalt, csak menet kozben ugy alakult, hogy egyelore nincs igeny a folytatasra. Majd par ev mulva megint eloveszik es johet a harmadik resz. Addig meg csinaljak azt, amihez ertenek, rpgket, de mas stilusban, lasd TOW, amelyben tobb potencial van (mind sztori, mind anyagi szempontbol), mint a POE esetleges harmadik reszeben.
Szerintem.
(POE 1, kb. 1 misi eladott peldany felett jarhat 4 ev alatt, a POE 2 alig parszaz ezer felett 2 ev alatt, a TOW viszont par het alatt millios eladast produkalt es meg korant nincs vege.) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.11.11. 21:35:19
Igen, ez is egy nézőpont. Nekem még ott a második. Karácsonyt néztem ki rá. Biztos nagy élmény lesz :) Lehet ez is ok én is sajnáltam rá a pénzt. Ez az én hibám. Ők azt gondolták ez ugyanaz mint a modern játékok. Nekem és talán sokaknak így kellett volna gondolni. Nem kell mentegetőzni. Ők mos tényleg nem értik. Persze olvasom az okosokat a PC dome forumon is. Viszont nem okoskodom ezt elbasztam. Én is. Ők meg csalódottak joggal. Valami megváltozott.
Az Ubisoft-nak már megcsinálták a South Park játékot. Ok, biztos az se AAA mert nem volt nagy marketingje. Sajnos nem látok bele kívülről a költségekbe.
Hibátlanul indult és megy egymillió patch nélkül, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs érkezéskor bolt mikro és makrotranzakciókkal megspékelve, amiket folyamatosan a pofádba tol, innen tudhatod, hogy nem AAA, nincs bejelentett DLC özön és season pass,...
Plusz ne felejtsd ki a fejlesztesre szant koltseget. Ezt meg az Obsi az MS nelkul kalapalta ossze, toredek penzbol a nagyokhoz kepest. De, szerencsere a minoseg az forditottan aranyos jelen esetben :)
Az AAA játék az nem azt jelenti, hogy jó (vagy hogy rossz), hanem hogy nagy kiadó adja, nagy marketing mellett, nagy pénzért. Pl. kb minden, amit az EA ad ki, vagy az Ubi vagy a Bethesda akár. Most, hogy a MS alá került az Obsidian, most már várható AAA játék az Obsidiantól is, de a TOW még nem az.
Értem én hogy Gamestar, de ha ez nem AAA játék, akkor mi az? A review-knál is ez volt az érzésem, hogy valahogy nem merték a játékra azt mondani, hogy kurvajó, miközben titokban mindenki rommá szórakozta magát rajta. Közben elővettem az F4-et is, és mérföldekkel csiszoltabb élmény, mint az. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2019.11.09. 13:01:40
Nyugi, ott annál a szorosnál nekem is gond volt, egy apró szaggatás. Nekem az ugrás a zavaró... olyan mintha holdgravitáció lenne, mert tök lassan ugrok és esek.
Ahogy mondod ezért extrán vicces, hogy a Radeon Ryzen logo ott van közben tesztben meg érezhetően többet ki lehetne azokból a kártyákból hozni, majd lehet patchelik. Még nálam is volt mikor beakadt pedig Radeon VII meg full hd alatti felbontás és csak very highon volt :D Na fel is teszem ultrára hátha jobb lesz. Jó nem valami nagy akadás volt csak mentem át valami szoroson és láthatóank megreccent, lehet ez inkább töltési gond.
Az fps drop valós. Egy olyan furcsaságot vettem észre, hogy néha ha quickloadolok, akkor lezuhan a frame rate 30-40-50-re. Ilyenkor gyorsan újra quickloadolok és a második töltésnél már visszamegy rendes értékre. Ezt nyilván peccselik majd, de picit azért zavaró.
Egész addig, amíg nem mész be az első városba :D A kinti 120-140 FPS lezuhan szépen 70-re is időnként, i7 9700k és 2080 Super társaságában full hd-ban. Ráadásul a város nem is túl nagy. Ez így persze nem nagy baj még, általában úgyis 60 FPS-re korlátozva játszom, de a későbbi, esetleg nagyobb városoknál ez már probléma lehet... Szóval sűrűbb helyeken van gépigénye keményen.
Ma reggel ránéztem 20 percre mielőtt melóba indultam, eléggé faszának tűnik, hangulata az van, az biztos. Jó stílus, jól adagolt humor, grafika tetszik, szép a játék, így ennyiből a mechanikája a szokásos Fallout New Vegas jelleg. Jó lesz ez.
Nem kell, már elérhető a játék itt is. Meló után telefon kikapcs és végre egy potenciálisan jó játékkal is lehet játszani a sok multiszar helyett, ami eddig kijött. Végre egy rendes fallout játékot kapunk még ha igazából nem is fallout játék.
Amin egy picit meglepődtem az az, hogy kevés benne a bug. A viszonylag rövid fejlesztési idő miatt aggódtam kicsit, hogy lesznek bent hibák, de ahogy olvasom feleslegesen. Mondjuk már az utóbbi játékokban is elég jól teljesítettek a bugok terén, mivel a Pillars 1-2 és a Tyranny sem hemzsegett tőlük, sőt...
"A The Outer Worlds kiadója, a Private Division bejelentette, hogy a sokak által várt szerepjáték Xbox One X-en kihasználja majd az erősített konzol által adott lehetőségeket, a PlayStation 4 Pro azonban nem kap semmiféle extrát az alapváltozathoz képest. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy a Sony erősebbik gépét használó játékosok lemaradnak a 4K-s látványvilágról, s be kell érniük a 1080p-s felbontással."
Azért ebből a világból elég sok mindent ki lehet(ne) hozni. Simán benne van több rész vagy akár más típusú játék. Csodálkoztam is, hogy ilyen hamar a bejelentés után már mutatták be a játék elemeit, utána meg már gameplay videó jött. Szerintem ez kicsit gyors volt. Azért egy játék fejlesztése nem több évnyi munka, a The Outer Worlds bejelentése pedig 9 hónapja történt!
Most is tartom azt az állításom, hogy az Obsidian azért kell az MS-nek, hogy bővítse a termék palettáját játékokkal. Az Obsidian jó stúdió, akik jó játékokat készítenek. Az viszont sose vezetett náluk jóra, ha mások mondták meg nekik, mit mire készítsenek el. A pillarsok jó példák erre. Nem volt bennük sok bug és mindkettő minőségi munka volt. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.08.12. 06:04:56