Nyilvan. Csak komment helyett el kellett volna olvasni figyelmesen mit irtam es te mirol beszelsz. (87-ben 11 evesen kaptam meg a c64-em... A grafika meg nem lehet retro (ugye a grafikarol volt szo) mivel 15 eve meg osszefosta volna magat egy ilyentol barmelyik konzol vagy pc. A jatek nehany alapveto gameplay eleme (sidescroll+gyepa) ami retro (double trouble (asszem), renegade, golden axe, stb). Viszont ez joval osszetettebb. Szerintem en inkabb vagom mirol van szo.
Ezt a szines, szogletes, szinte alig arnyekolt es eles szinatmenetes, korbe rajzolas nelkuli, flat design-t a cartoon network es a nickelodeon hozta be par eve. (Elkeztek szamitogepen csinalni dompingszeruen a rajzfilmeket) Hasonlo, szamitogepes jatek a vektoros megjelenites miatt egy volt. Az another world.
Bevallom sem a játék, sem a cikk nem érdekel, de a hozzászólásokat olvastam. Nem értem mitől "retró" a grafika. Minden primitív grafika retró? :-O Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2019.05.20. 21:52:36
Ez egy grafikai stilus. Manapsag minden rajzfilm igy nez ki. De nyilvan csak a fotoreal a jo. Ami 2 ev mulva tok rohej lesz. Nem ertem ennyi esszel hogy elhette meg a felnott kort...
Egyik állításod sem igaz, illetve nem értek vele egyet. 1. Mi ebben a stílus? Ezt te stílusnak hívod? :-O 2. Természetesen sok rajzfilm nem így néz ki. 3. Soha nem állítottam ilyet és nem is így gondolom. 4. Több játék grafikája hosszabb ideig is tartotta magát. 5. ...
Az #5-ben feltett kérdés még mindig áll. Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2019.12.18. 22:58:02