Ez “csak” Saga. Készül a Warhammer 3, meg egy teljes TW is. Én bizom benne, hogy az lesz a Medieval 3. Jó lenne modern verzióban Mátyással rendet tenni Európában. Sajnos a Medieval 2 felett csúnyán eljárt az idő.
hátigen egy normális med3 az lenne a legjobb, főleg ha végre ráfeküdnének uj város és várak épitésének engedélyezésére ami europát megkülönböztette a világ többi civilizáciojátol, és ami a fennmaradást is biztositotta mert a középkori europában az már nem működött hogy egy döntő csata oszt egész ország elfoglalva
Azt kell mondanom a SEGA, Creative csapat együtt egy nagyon jól felépített rendszert alkotott. Szóval Szófia. Ők csinálják ezek szerint a Saga részeket amik nem rossz anyagok. Használják a globális piac adta lehetőségeket fényévekkel jobban mint az EA. Nagyjából benne vannak az első háromban akiket profinak neveznék minden szempontból.
Kíváncsian várom :) Igazság szerint a Thrones of Britannia nekem nem tetszett, unalmas, és roppant idegesítő számomra, két végigpörgetés bőven elég volt. Remélem magát a kampány részét átdolgozzák, szerintem nem kellene bele ekkora hangsúlyt fektetni a politikai rendszerre, akkor előveszem a Crusader Kings-et (vagy nincs igazam?). Inkább magára a világra, frakciók változatosságára, esetleg egy történeti szálra fókuszálhatnának.
Off: Srácok, nem követem az angol nyelvű fórumokat, csak úgy "nyomozatilag" kérdezem: mekkora a játékostábor részéről a nyomás egy új Medieval játékért? Legalább a Rome II óta hallom/olvasom hazai oldalról, hogy "jajjdejólenne", és én is így vagyok vele, abszolút kedvenc volt anno, főleg az SS 6.4 turbózással.
szerk:
Elolvastam az angol nyelvű cikket, így már csak az off topicom maradt érvényben :D
Inkább egy viktoriánus korban játszódó változat jöhetne. A Shogun 2 fall of the samurais nagyon jó volt. Egy ilyen témakörben Európai nagyhatalmakkal tök jó lenne.
Egy Medieval 3 nagyon jó lenne. Mondjuk a 950-es évektől 1526-ig... :D És lehetne választani, hogy melyik korszakban akar kezdeni a fotelstratégosz. :D Ahogy más is írta, falvak, városok, várak és erődök építésével. Akkora lehetőség van az egész játékban. Szerintem megalkothatnák minden idők legjobb körökre osztott stratégiai játékát. Esetleg belecsempésznék, hogy választhatsz egy nemest és az ő dinasztiájával hódítod meg Európát.
Ez reális lehet. A 3K- ban már nem is igazi frakciók vannak, hanem fővezérek és befolyásos emberek akik hadsereget toborozhatnak maguknak és hódíthatnak kedvükre vagy az adott történelmi szkript szerint. Nem tart semeddig átemelni ezeket az elemeket. Már ha akarják.
Jó lenne. De szerintem nem fogják megcsinálni, mert komoly térképészeti munkát kellene végezniük. Vagy fel kellene kérniük a komolyabb modder csapatokat, hogy segítsenek. Úgy, mint az football manager-ben is van egy elég nagy hálózat, akik segítenek a cégnek az adatbázist frissíteni. Ez mind megtörténne és bug mentes játékot raknának az asztalra. Tuti vétel lenne a számomra. De tudjuk, álmodik a nyomor... :D
Plusz történelmi családokat belerakni, az nem kis kutatás és munka lenne. Pedig ezzel olyat alkothatnának, ami a stratégiai játékok piacán minden idők legjobbja lenne. Csak kérdés, hogy vevő lenne-e rá a játékos bázis. Így is elég réteg játék.
Hát, ha választani kellene nekik, akkor remélem, nem a cicomázás, hanem a minőségi tartalom felé indulnak el! A munka és kutatás egy részét elvégeznék az egyetemek/levéltárak/múzeumok is, ha a reklámokra szánt pénzből inkább nekik dobnának egy keveset... (pl. Empire-ben/Napoleon-ban a hajótervek a brit haditengerészet levéltárából)
Nem bánnám, ha tényleg egy minőségi med3-at tennének le az asztalra. A warhammer és fantasy nem érdekel. A legjobban a középkor. Mondjuk tényleg az egyetemek, levéltárak és múzeumok biztos tudnának mutatni nekik sok hasznosítható infót. Gondolom össze tudnának annyi pénzt rakni, hogy megcsinálják.
Szerintem a kutatásokat már elvégezték "mások" csak az eredményeket kell(ene) felhasználniuk. Elég ha megnézel pár doku filmet, látni, hogy a korszakot folyamatosan kutatják max fel kell venni azokkal a kapcsolatot akik ennek a területnek a "szakértői". A 3K is rendben van. A kínai ókor sem egyszerű képlet, még is megoldották valid személyekkel és összefüggésekkel. Személy szerint én örülök hogy a földközi tengeri ókort veszik megint gorcső alá. Igazi hoplita csatákat csak MODokkal lehetett anno is megrendezni.
Itt már egészen a bronz korig megyünk vissza ami azt is jelenti, hogy nem lesznek hoplita phalanx-ok mert azok néhány száz évvel később alakultak csak ki. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.09.28. 13:29:56
mondjuk el is lehet felejteni a több ezres harcokat, meg a csaták annyik voltak hogy mindenki kiszemelt egy harcost a ellenfélnél és azzal küzdött meg mig valaki nem győzött aztán ment tovább, nagy taktikai fondorlatok nem voltak, ellentetben kínával
Jaja. Utána koppant, hogy ebben az érában még Rómát se alapították meg így kicsit korábban leszünk. Ettől függetlenül szerintem hoplonos egységek biztosan lesznek meg hosszú lándzsák ... de majd meglátjuk mit pakolnak bele a készítők.
a görögök is ázsiából jöttek, ezért a bronz és kora vaskori fegyverzet és harci felszerelés is ezt tükrözi :-D ha falanxok nem is de harci szekerek voltak
a témában ajánlott az osprey sorozat ha irtok egy regelés nélküli fájlfeltöltőt felrakom a könyvet
nem véletlen hogy amerika partjain sok főniciniai sztélé van, minnél régebbre megyünk vissza annál jobban hasonlitanak az inka harcosok meg a kisázsiai harci öltözet, példa a tollas sisak, pajzsok stb
punok amerikában Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.09.30. 17:00:26
Eddig sem láttam értelmét ennek.. sok minden nem változott. Csinálnának inkább egy Medivalt..
EPIC sok értéket nem tud termelni, lenyúlta anno az Quake koncepcióját, megcsinálta a UT, utána lenyúlta a PUBG-t, jött a Fornite. EGS-t is csak azzal akarja eladni, hogy ingyen játékokat ad hozzá, hátha odaszoknak az emberek. Nekem minden TotalWar játék megvan, imádom őket, de ezt 1 évig nem veszem.....
Én valószínű meg se veszem ezután a húzás után. Mondjuk az nem véletlen gondolom, hogy már le is szögezték twitteren, hogy nincs több EGS exluziv TW játék tervben.
Ma ingyenes. Behúztam, mert elfelejtettem hogy a saga az melyik fajta :)
Én se veszem meg. Ma ingyenes volt, behúztam ingyen.
Más. Csak vélemény. Egyszerűen nem értem mi a gond az Epiccel? Volt egy piaci rés, volt hozzá koncepció. Benyomultak egy piaci résbe és az összes működő korábbi témából SAJÁT koncepcióval alkottak pár máshoz hasonlító játékot, amelyekkel, ha vki játszik, qurvára nem azt nézi, hogy pff, ez is Epic, hanem csak szórakozik vele. De ha már exkluzivitás. Pl. itt van az a remek GoT. Playstation exkluzív. Vagy a TLOU széria. Na bumm! Hol érdekel engem, hogy PS exkluzív? Tudtam, hogy ezekhez SP és ND játékok a PSen jutok hozzá, és anno PSt vettem, nem XBoxot. Egy játék a százezer közül csak Epicen jelenik meg induláskor? Akkor ott veszed meg, ha kell. Ha meg csak azért nem húzod be ingyen, mert Epic, akkor így jártál. De még a RDR2 kapcsán is ott volt a Rockstar saját launcherje alternatívának az Epic mellett mielőtt Steamre is kijött. Én ebből nem csinálok problémát. A Steam is tök jól megél, és az Epic is. A GOG is. stb. 50 euro vs ingyen? Rohadt Epic!
Akármilyen is a Saga sorozat, ha nem kell érte fizetni, nem kell finnyásnak lenni, be kell húzni és kész. 50eurót én sem adtam volna érte, de így nem kérdés. Pörgettem pár kört ... Britanniához képest nekem jobban tetszik. Lehet hogy az Era miatt lehet más, de vannak benne jó megoldások.
Ami az EG stratégiáját illeti, kezdem kapizsgálni, hogy mit művelnek. Ad egy alap játékot amit úgy is DLC-ni fognak (mert manapság már mindent DLC vel értékesítenek tovább) Így kölövi a Torrentes verziók mellé töltését. ( Vagy letöltöd kompletten torrentről és 2x telepíted a gépedre a DLC-k miatt vagy hagyod.) Kilövi a Steam és más kiadók esetleges megjelenéseit, (Exclusive megjelenés 1év stb.) mert nem fog passzolni hozzá semmi csak a saját kiadású alap játéka. Így szépen rávezeti a játékosokat, hogy ha pár euró is de fizessenek a késöbbi DLC megjelenésekért.
Persze ebbe benne van az is, hogy a játékipar belekerült egy könyörtelen spirálba (fejlesztés,kreatívok,programozók, kiadó, forgalmazó, határidő stb) ami nem szül jó eredményeket mert mindenkin nyomás van. Főként ha kevés az értékelhető programozó és grafikus. lásd. a szakértő beszélget róla: ... innen egyenes az út hogy még a többi kiadóval is harcolni kell ... nekünk meg leesik pár "A" kategóriás játék, ingyen. Lehet durcásnak lenni, de ez a fajta verseny valahol nekünk is jó lehet. Talán kiszűri a piacról az szutykokat ... talán.
Epic stratégia: Lehet a DLC is, de szerintem főként nem ez. A részükről ez az egész egy befektetés. Dől a pénz a Fortnite-ból, amivel valamit kezdeni kell. Úgy döntöttek, hogy nyitnak egy Store-t és ennek a pénznek egy kis részéből futtatják fel. (Azért az elég sokat elárul az anyagi helyzetükről, hogy épp most perlik be az Apple-t...) A felfuttatáshoz az kell, hogy minél több aktív felhasználójuk legyen. Ehhez kellenek az exkluzívok és az ingyen játékok. Játékonként nem kis összegekről beszélünk: Control exkluzivitás
Látható, hogy az Epic előre kitalálja miért kér vagy fizet 1 éve exclusiv-ért. Amiket írtál tényleg úgy van, még ha réteg is a játék a nagy számok törvénye alapján biztos nem szűkösködik a bevételből. A Troy-ra is van már time-line.
Én sem fizetek érte. Ma délelőtt beszereztem ingyen. Nem akartam, de csak úgy döntöttem, hogy beszerzem. Ingyen van. Egy gyenge laptopom van, kipróbáltam rajta. Elindult, igaz csatát nem játszottam vele. Tervben van egy asztali gép, ha meg lesz rá a keret. Majd akkor játszom vele. Nem a kedvenc korszakom, de szórakozni jó lesz.
Egyébként a szeptemberi dlc-t is megkapod ingyen, ha összekötöd az epices accod a total waros accoddal. A játékról annyit, hogy engem mocsok mód beszippantott, nagyon jól ki van találva. Szép a grafikája, hdd-vel is gyorsan tölt magas grafikán, a korszak a kedvenceim egyike és a mitológiai lényeket is szuperül beillesztették.
Nekem is nagyon tetszik és persze örülök hogy ingyen volt!:) Kivel kezdtetek?
Én speciel örülök, hogy ingyen kaptam egy sokadik játékot Epictől. Total war fan vagyok ! Az más kérdés, hogy időm nincs rá, majd a nyugdíjban :DDD. Hogy miért savazzák ennyien , összetett kérdés és nem is itt kell kitárgyalni. De aki folyton folyvást szíd egy store-t, mert ingyen osztogatja a játékokat, (+ havonta egy jót is illetve értékesebbet). Mind ennek nem örül, az szerintem semmit nem tud értékelni és mindennel okvetetlenkedik. Általában az élettel van bajuk, a saját életükkel. De hát ez van, viszont kb. senkit nem izgat, hogy nem töltik le, nem játszanak vele, vagy el se indítja a store-t. Mégis mindig ellenálhatatlan vágyat éreznek, hogy ezeket kinyilatkoztassák (szar epic én ugyan le nem töltöm :DDD). Önmaguk paródiája és ráadásul kissebségben is vannak.
Megjegyzem, valamit bütykölhettek AI-val mert elkenték a számat :) Hectorral kezdtem H/H fokozaton, és szégyen vagy sem, 50kör alatt levertek a térképről. Valaki a szigetekről háborút hírdetett ellenem, mondom nesze nekem, majd csak elég messze vagy. De simán idáig elgyalogolt és betámadott, és még egy frakció és még egy ... három egy ellen ? ... elmennek ám a fenébe :) mondom ez már kihívás ... majd a fővárosomat is elfoglalták míg a határon kardoskodtam egy város visszafoglalásnál ... szokni kell. Vannak benn új módszerek és stratégiák amiket kénytelen leszek használni mert nem lesz hatékony egy hadjárat. Végre megint vannak mozgatható "ügynökök" a térképen. Pl. Ha sikerül egy Safe Haven-t létrehozni kémmel, egy idegen területen lévő városban, "titokban" egységeket lehet képezni vagy utánpótlást nyerni ott ahol egyébként támadóként nem lenne csak elfoglalás után képezhető egységek ... ? Családfát, házasság intézményét nem találtam, az építési fát viszont jól eltalálták szerintem. A csaták utáni párbajok látványosak, de a csata közbeni hősök harca is remekül meg lett koreografálva. Az íjászok vagy lövedékes egységek elég erősek lettek, morálra rendesen hatással vannak. Úgy érzem lesz még pár meglepi - pro és kontra - ebben a részben.
Igen, én is meglepődtem, amikor úgy az ötvenedik kör környékén Párisz partra szállt egy komplett óvodányi Prince of Troy-jal, meg annyi Hektór Terminátoraival állig bronzban, kivétel nélkül rank 8-cal, hogy egy pillanatra meg kellett néznem, nem az Attilával játszom-e. Két seregemet eldózerolták, bunkó, gerely, parittya egyre ment, egy parittyáscsapat üresre lőtte az erszényeit, 1 kill. Páriszt mindkét csata elején összehajtogattam, az sem hatotta meg őket, hátbatámadás dettó. Hm, mondom. :)
Olvasom itt az élménybeszámolóitokat és közben szidom magam, hogy lemaradtam róla. :( Egyszerüen átaludtam az akciót az éjszakás müszakom miatt. :) 50€-ért viszont nem veszem meg egyelöre.
Nagyon jól adja vissza a Görög mitológiát a játék.Nem egy hazugság mint az egész Trója film..
Amúgy van egy cikk hogy kb.7.5 millió felhasználó adta hozzá könyvtárához Troy-t ami Epicnek állítólag 375millio dollárba került így.A studió meg örül mert így ennyit egyik TW game sem hozott nekik:D Aztán ebből mi igaz nem tudom de azért ritka az ilyen.
De tényleg nehéz ahogy írtátok.Jól bebuktam az egészet,bár mentem is ész nélkül(régen TW-ztam már az igaz) és Odüsszeusz-ra Hard-ot ír kezdésre(legyen mentségemre!:)
Odüsszeusz N/N aztán Akhilleusz van tervben és Hector
Hali!
Nem talalok lehetoseget multira. Mi fiammal coopban szoktuk jatszani a warhammer 2t. Ezt is kiprobalnank.
Nincs még benne multi. Később lesz csak, ha jól tudom.
Odüsszeusznak milyen hülye hangot adtak:( Meg Paris-nak
Kövezzetek meg, de nekem nagyon tetszik ez a grafika amit a víz és partvonal effekthez használtak. Szépen meg van rajzolva és jól láthatóak azok a pontok ahol partra is lehet szállni ha éppen hajóval jön megy az ember. A partvonalak behajózása, a mélyebb vizekben való lemorzsolódás, a diplomáciai sértettség ha szövetség nélküli területeknek mennénk át ... apróságok de sokat hozzá tesznek a hangulathoz.
hello. lovasság van benne , vagy csak harci szekerek?
Van olyan nép aminek vannak lovasai. Egyébként meg harci szekerek elérhetőek. A terület specifikus egység választék miatt akár a legyőzött népek egységeit is lehet majd képezni, korlátozottan.
aha, köszi. én sajnos lemaradtam az ingyenes verzióról :( de nézegetek videókat. egyelőre nem tudom eldönteni hogy megvegyem-e? de talán majd ha lejjebb megy az ára. Ez a Troy talán jobb mint a Britannia igaz?köszi
Egyelőre igen. Jobbnak tűnik mint a Britannia. Persze nézőpont kérdése is lehet mivel két különböző korszakot ölel fel a két játék. Nagyjából 150kör játék utáni tapasztalataim szerint úgy néz ki, hogy AI fejlesztve lett, koherensen támad aki ellenséges népként lép fel velünk szemben. Tapasztaltam már összefogást is. Két különböző frakció akik egyébként szövetségben álltak egymással képesek voltak egyszerre egy várost támadva támadólag fellépni ellenem. Sokkal megfontoltabban és taktikusabban kell lépkedni a térképen, ha egy mód van rá, akkor sokat kell rejtőzködni, rajtaütésekkel operálni, mert a térkép elég "nyitott". A Görög szigetvilágból fakadóan bárki bármerről támadhat és úgy látom nem törekszik az AI sem tökéletesen homogén egymáshoz kapcsolódó birodalmakat létrehozni. Bizony sok olyan frakció van akiknek egymástól távoli tartományai vannak és próbálják birtokolni amennyire lehet. Vagy onnan villám támadásokkal gyengíteni az ellent. Az Attilához hasonlóan itt is lehet várost elpusztítani, lerombolni, amit persze újra lehet alapítani nyersanyag, és némi katonai áldozattal. Sereged kb. 10% lemorzsolódik alapítóként ha egy lerombolt várost akar az ember újból indítani.
A kibővített nyersanyag igényű játékmenet miatt kevesebb sereg képezhető. Fa, Bronz, Élelem, Kő vagy Márvány és Arany nélkül nehéz összetett sereget képezni és fenntartani. Ezek az alapvető nyersanyagok sem adottak minden területen. Ezekért a nyersanyagokért folyamatosan megy a küzdelem és adódhat olyan időszak a játékban amikor úgy érzi az ember, hogy nem halad előre semmit. Ha látszólag nem is de minőségben egy idő után egyre gyengébb egységeket toboroz a AI mert azt könnyebb, olcsóbb fenntartani ? Mintha. A RealTime csatában is jobban érvényesülnek a rejtett seregek és ha jól vannak elrejtve az egységek akkor bizony egy nagyobb sereget is meg lehet futtatni egy jól ütemezett hátbatámadással. Végre, kisebb sereggel és egy jó stratégiával lehet győzni létszámban nagyobb seregekkel szemben.
Privát véleményem, hogy ez a nyitott szigetvilág hosszú távon védhetetlen kalamajkát okoz a frakciók körében. Bár a diplomáciai törekvéseket fent lehet tartani, megnemtámadási egyezmények működőek, de korlátos idejűek. A katonai és védelmi szövetségeknek is lehet előnye ha erősítést kérünk a szöviktől megérkezik, bár el is foglalják az adott területet ahova hívtuk őket. A bartel kereskedelemmel jól lehet a két nép hozzáállását növelni, de továbbra is hiányzik számomra a területek el ajándékozása. Elég sokszor adódik olyan helyzet, hogy elfoglalok egy területet egye ellentől, de nem tartanám meg mert stratégiailag nem passzol, jó lenne a szomszédos szövetségesnek odaadni, hogy használja és ne kerüljön ellenséges kézre. De ez kikerült a játékból. Legalább is én nem találtam benne. Azt sem értem, hogy a családfát miért hagyták ki, nem csak hősök éltek az Ókorban és bizony az adott nép túlélését az utódlással oldották meg még akkoriban is. Nem utolsó sorban Paris minek lógatta meg Helénét ha nem azért hogy családot tudjanak majd alapítani? Menelaosz se rágott volna be ennyire ha nem az ellopott nő és az általa várt utódok lettek volna fontosak ... nam mind1.
Nem összefoglalóként, de igen, úgy tűnik jól sikerült a Tory. Jobban ki van dolgozva mint a Britanni. Van hangulata és jól bele lehet csúszni az adott hős karakterébe. Kíváncsian várom a kiegészítőket, és persze a MODokat majd.
"... de talán majd ha lejjebb megy az ára." Van egy olyan gyanúm, hogy nem nagyon fog. A Three Kingdoms-nál én is arra vártam, hogy behulljon 10K alá, talán már most meg lehetne venni annyiért de annyi DLC van már hozzá, hogy ha azokkal együtt akarnám, már 20K alig takarná be. Talán BF akcióban vagy karácsonyiban. Talán ... Utoljára szerkesztette: Yag, 2020.08.28. 17:02:38
ok, végül is ki tudom fizetni. meg aztán minden total war megvan, ezt is beszerzem akkor. csak még előbb egy kicsit : This Land is My Landdal nyomulok .
The 1.1.0 update is the first major update for A Total War Saga: TROY, and fixes a number of issues raised by the community. These include technical and gameplay related stabilizations, tweaks, improvements, and fixes to many areas of the game, such as:
The 1.1.0 update is the first major update for A Total War Saga: TROY, and fixes a number of issues raised by the community. These include technical and gameplay related stabilizations, tweaks, improvements, and fixes to many areas of the game, such as:
Various adjustments to chariots, primarily resulting in greatly reduced melee defence Fixes to bartering, including how the AI evaluates negative income (thus fixing the relevant exploit) A tweak to Poison the Well to make it more balanced (but still effective) Achilles’ start becoming easier due to adjustments to the Ellopian army Centaurs and Centaur Elders are now able to be recruited from their respective buildings
Bug Fixes Crashes
Fixed a rare crash in the buildings popup Fixed a rare crash when hovering over an available slot for construction in a settlement Fixed a rare crash when the event panel opens Fixed а rare crash when the event panel opens after starting a new turn Fixed a crash in Odysseus’ 12th epic mission when he has more defensive alliances than military Fixed an AI battle analyzer bug that sometimes made missile attacks crash in extreme unit sizes Fixed a crash that could happen when recruitment is cancelled Fixed a crash related to rebel armies in ambush stance Fixed a crash that occurred while trying to build a resource building in the Meliboea region Fixed a crash that occurred after declining an offer from the AI Fixed a crash that occurred when changing general with an army full of units in the recruitment queue Fixed a crash when trying to show the tooltip for trading resources Fixed a crash on loading a save where the player’s faction is the last one standing Fixed missing mappings in script interfaces related to effects (this also fixes a possible crash in mods that use them)
Epic Heroes and Missions
The Trojan Host Gathers and The Danaan Host Gathers dilemmas will no longer trigger if the player is at war with major factions of their own culture or if more than 40 turns have passed since the start of the campaign Achilles now properly calms down from the Indignant mood, even when he has a priestess in the army Achilles’ event message for becoming Indignant due to his favour tier being down now properly displays why he’s becoming Indignant Achilles’ Grieving mood now correctly provides a 20% bonus to favour from rituals The Shining City mission now awards Light Javelinmen to Agamemnon upon successful completion A Thriving Settlement and The Shining City missions can now be completed by upgrading the main building in Mycenae Aeneas is now correctly referred to as Priam’s first cousin once removed A Trojan Horse event will no longer be triggered if the player chooses to not finance Odysseus’ Ruse after having financed it once already Fixed an issue with Odysseus’ Ruse battle not being saved upon breaking the siege and the dilemma reappearing Thirst for Conquest and Growing Influence early game missions now have an objective to control two and four provinces respectively for all factions Epic missions no longer cause a script error when loading a save, thus preventing active missions from being completed Updated mission text to correctly refer to a settlement main building
Diplomacy
Fixed a bug in the diplomacy panel where the Balance of Power bar shows the player is dominant when they have no armies Fixed a bug where AI evaluation of resources, proposed by a faction with negative income, jumped abruptly Breaking gift agreements now properly lowers reliability, applies retroactively Fixed barters contributing to strategic evaluation when their role in a negotiation is set to payment or gift Fixed an issue in the treasury panel where if you had a barter agreement with five resources some icons would bleed out Fixed an issue to prevent the AI from evaluating needlessly high barter agreements that the other side cannot fulfill (for example when they would result in bankruptcy) Made the AI come to the player with offers that include sufficient payment so that the overall evaluation of the deal is close to 0 Reduced the confederation priority for all AI factions Reduced AI confederation desirability bonus if the resulting confederation will be as strong as – or stronger – than the player Strong AI factions are now more likely to confederate weaker ones instead of the other way around There is no longer a discrepancy between the confederation penalty effect bundle cooldown and the actual restriction for confederation
Campaign
Fixed а bug where confederating another faction would lead to corrupted faction forces statistics Centaur Elders and Centaur Champions can now be recruited through their region-specific building The Master Builders royal decree and communing with Deadalus through Stygian Voices will now only affect the construction time of administration buildings Heroes’ aura now gives morale to units when the Cult of Athena is at level 3 Shielded Ranged Units now receive the buff for melee defence by the second tier of the Cult of Athena Prayer to Poseidon now also grants battle speed to units wielding two-handed weapons Corrected the effect’s description for growth requiring Cult of Hera influence at level 2 and it now accurately states that the required influence is 60% Fixed a bug where the AI turn fast forward button was reset to default after the player enters battle Fixed a soft lock after end turn when trying to show a dilemma after revealing the antagonist Fixed an issue where vassal Heroes who were in the ambush state were not visible to their master faction and were not able to interact with the Hero (military ally armies in ambush will remain invisible) Adjusted the Cinematic and Low campaign cameras to prevent the player from being able to see above the skybox Fixed an issue with ammunition bonus from buildings The spy action Murmurs of Sedition has been toned down to prevent it from completely crippling the enemy garrison Fixed a bug where the recruitment animation in campaign stops playing
Fixed a bug where the spy action Poison the Well would fail more than intended after acquiring the Nightshade Brew skill The number of actions large AI factions can take during their turns is no longer capped Fixed a bug that caused constant notifications about the Antagonist
Now Sarpedon’s Veil of Nyx character skill specialisations properly lock each other Fixed a bug where assigning a skill point to a character would sometimes assign it to the next character in the active Faction character list
The Bloodthirst (Battle) ability now correctly replaces the base Bloodthirst ability in the UI (while still providing both effects)
Army’s Shadow stance is no longer lost if Odysseus gets wounded
UI/UX Campaign
Fixed an issue where some of Hector’s units did not have their traits properly listed Changed the position of the Overlay button label so it doesn’t overlap the header An active Help Overlay button state was added in the Diplomacy panel, located in the header Agent skills now do not spill out into the character details panel Fixed an issue where a white rectangle appears on agents’ actions in the character details panel Fixed the incorrectly sized faction list panel in Agamemnon’s The Lion’s Share faction mechanic screen A note that Troy is immune to agent actions has been added to a tooltip in Troy’s nameplate and to a special advice text Fixed the appearance of income bars under the nameplates of rebel-owned settlements that were getting cut off The King of Troy trait now has proper colour coding Updated tooltip to correctly describe cases of depletable resources The help page button is now hidden in the victory conditions panel when viewed in the main menu as help pages can be only opened only in the campaign map or battle Fixed an issue with the incorrectly set height of the Your Vassals list view panel Updated epic agents’ skill information to point out that epic agents are removed after performing an action Now references to Heroеs in the character skill tree properly display the icon of Heroes instead of agents Fixed a tooltip to correctly refer to royal decrees Fixed the size of the Quick Save icon to avoid stretching and blurriness The effect bundle applied by Hera’s Divine Will track now has positive as opposed to neutral colour coding in the relevant dropdown menu Added effect bundle icon for Passive Action in agent details showing full details of the passive action’s effects Adjusted the unit bullet points of Dardania’s Faction roster to better represent their in-game qualities The icon of the character trait Grieving should now be properly displayed Right-clicking on the unit card of the Cyclops now leads to their dedicated help page
Tutorials
Difficulty options are now disabled when you select Tutorial mode from the initial questionnaire Fixed a Tutorial menu freeze on Battle Realism mode Counteroffer tooltip in Tutorial mode is no longer displayed if a faction ends an agreement with the player Agamemnon can now cancel unit recruitment in the beginning of turn 2 if he’s still recruiting during Tutorial mode Updated the Agamemnon ambush in Tutorial mode so it appears correctly Army recruitment scripted tour should now stop when the unit exchange panel opens Tutorial battles were disabled during end turn, preventing numerous issues Tutorial battles buttons are disabled on the pre and post battle screen
Battle
Fixed an issue causing Lycian Winged Chariots to have incorrect range Amazon Champions (a chariot unit) will no longer count as a Shielded unit Phrygian Axemen and Trojan Spearmen now properly benefit from effects that reference Shielded units Fixed an issue where the player’s entire army could be deployed inside Odysseus’ Ruse and the limit ignored Troy’s garrison now start the Odysseus’ Ruse night battle very tired Fixed an issue making Apollo’s Aim ability not usable when on a mount as by design Outflanking should now not start until all units are ready to move forward Skirmisher units now properly change their weapons while entering or leaving siege towers Some inconsistencies between low tier and higher tier units were fixed Hero now can be targeted again once their chariot is destroyed Mounted AI Heroes can now be targeted in battles
Battle Animations, Art, and Terrain
Fixed render issue with shields and weapons during proximity fading when using MSAA Fixed a visual bug where an intersection was occurring between the hand and a shield (when a defender kills a defender) Visual bug with Hector’s arm clipping through his shield is now fixed Fixed some issues with the Minotaur’s weapon during idle animations Fixed some issues with the Cyclops’s weapon during idle animations Fixed some visual bugs with floating objects Fixed an issue with a glitch in the terrain near the shoreline in the outfield Added a missing no-go zone to an Anatolian chokepoint map Fixed an issue with reinforcements getting stuck inside a blocked-off portion of the map
UI/UX Battle
Fort Towers’ tooltips now correctly reflect what’s in game Fixed an issue with army group frame not tiling properly on 4K resolutions Fixed the battle formations tooltip when there is a mounted Hero present Hero Skills will no longer be hidden when a unit is in rage or berserk mode (they’ll be set to a disabled state and their tooltip will inform the player why they can’t be used) Fixed a bug that showed the mini map during the end battle phase Hector’s portrait in custom battles when he is mounted on a chariot is now fixed Overlays are now dismissed after the end of a battle or replay Fix an issue where a placeholder white rectangle was being displayed in battles for the third person manual camera controls instead of the proper icon The mount cursor no longer appears once a general on a chariot dismounts
Localization
Mount options in custom battles is now localized in all languages Fixed the first letter in the Rewards title getting cut off when playing in Turkish Fixed missing VO for all additional characters on the map overview in all flybys (French, Italian, German, Spanish, Russian, Polish)
Campaign Balance Changes
The Descendant of Zeus trait now gives 40 to a Hero’s melee damage instead of 4 The gold granted by Gift of Gold in The Pharaoh’s Gift dilemma has been reduced from 250 to 150 Now all playable factions have unique 20-unit garrisons of late-game units while occupying the city of Troy Envoys recruitment cost effects have been toned down to prevent an exploit that meant players could recruit army units for free The Lament Your Fate option in the A Destiny Ordained dilemma for Achilles now provides +70 favour to Zeus so it’s more appealing with the Divine Will thresholds The Ellopian army, which provides the initial battle challenge for Achilles, has had its units decreased by four, making the early progress of this faction easier Poison the Well spy action is balanced to inflict modest but effective damage to both Heroes and army units
Battle AI Changes
Fixed an issue where the AI units sometimes ignored the player’s Hero Improved defending AI behaviour when the player has a lot of hidden units AI will defend all walls more accurately when needed and properly match the player’s deployment Fixed an issue where attacking cavalry and chariot units were staying idle outside the city gates Fixed an issue where AI gate crushers sometimes do not enter the city after destroying the gate Improved defending AI reaction to units moving near the victory point Improved AI behavior when capturing the victory point on some maps Harassment missile units now do not try to outflank units that are not in melee
Battle Balance Changes
Removed the Missile Resistance stat from all Heroes Added the Siege Attacker trait to all Archer Hero types (Trickster and Skirmisher) in campaign Rebalanced weapon length of all weapons to reduce animation attacks missing their targets Slightly reduced charge speed of all chariots Chariots now have less mass and will find it harder to completely pass through enemy lines All chariot units have had their melee defence reduced by 15%, which will make them take more hits from melee units All chariots now have their own ground type interaction group All chariots will now have greatly reduced speed when trying to pass through a forest All chariots will now have greatly reduced speed when trying to pass through mud All chariots will now have reduced speed when passing through tall grass All chariots will now have greatly reduced melee defence and attack when fighting in a forest All chariots will now have greatly reduced melee defence and attack when fighting in mud All chariots will now have reduced melee defence when fighting in tall grass Chariots will now do extremely small damage to city gates City gates now have increased health and require more time to be destroyed Bonus versus Heroes stat has been increased by 10% for Archer Heroes Bonus versus Heroes stat has been increased by 15% for Warlord and Fighter Heroes Bonus versus Heroes stat has been increased by 20% for Defender Heroes Harpies’ missile damage has been reduced by 23 Added +30% battle speed increase to the Strafe (Speed) specialisation Reduced Shield Block Chance of Renowned Swordsmen from 75% to 65%
Battle maps
Added additional tier 1 and tier 2 minor settlement battle maps to custom battle
UI/UX Improvements
Fixed the poses and cameras of fighter type Heroes in the character information panel so they are no longer as obstructed by the larger shields Now temple effects are organised in a consistent manner (all shared temple effects are displayed on top, while the differing temple effects are displayed on the bottom of the building UI) Improved layout of Hero portraits in the Event Messages list Certain low priority event messages have been disabled from opening automatically when received (they still appear in the feed) to reduce the amount of information triggered when beginning a new turn Changed the Happiness icon to better match the rest of the iconography Attitude to Faction/Relations icons have been updated to use the main Diplomacy icon (sword/scroll) for better consistency Updated the Battering Ram icon to look more like, well, a battering ram Updated places where the icon that represents the Siege action as a whole (e.g. the Continue Siege button) to use the general Siege icon instead of an icon that represents a particular siege machine New mood icons for Helen, My Love mechanic that actually represent Helen Updated Recruit button to use the latest ornamented button in the Recruitment panel Update action buttons to use the latest ornamented button in the Settlement Captured panel Polished 31 building icons to be more readable and visually consistent with the overall UI aesthetic Updated layout of Hero mount options in custom battle Changed the Hero and agent event icons in the Events dropdown from rectangular portraits to circular ones Added a locked state for unavailable siege machines in the pre-battle screen Kill counter no longer spills out of its unit card in the post-battle screen Updated parchment texture to be brighter and match the rest of the parchment in the UI of the Antagonist Updated the Gorgon porthole to be properly centered The Supply Lines icon will now be shown in the Army panel when an army is selected as well as in the Hero panel. The tooltip has also been updated to include information on how many resources will be saved per turn if the army is disbanded. For armies controlled by faction leaders, an additional message will be shown to inform the player that those armies cannot be disbanded The position of the Overlays panel has been moved to the left side of the screen to avoid overlap with the dropdown lists for events, factions, armies, etc., which are useful to look at while in Strategic Map View A button has been added that allows the player to hide or show the Overlay panel with a single click The Frontend News component in the main menu shows an error message if an error is encountered upon interacting with a news item UI scaling will be set to 150% when a resolution above and including 1440p is used and 130% if it is ultra-wide
Patch 7Gb,lehet tölteni és persze Amazonok végre:-)
Elvileg 14 napig ingyenes Horda ha megvásárláskor v.ki nem szerezte be
Arra valakinek esetleg van ötlete, hogy azt a nyavalyás piros felkiáltójeles háromszöget hogyan lehetne eltüntetni? Tudom, hogy elvileg az fps-szám csökkenésére hívja fel a figyelmet, de nekem tökéletesen fut a játék, mégis gyakran "riaszt".
Amazonas dlc nem ingyenes?,tudtommal be lehetett zsebelni.
De ingyenes ha megvan az alapjáték csak újból hozzá kell adni Epic-hez hogy meglegyen. Kapsz egy kódot hivatalos oldalon amit be kell írni Epic store-ba. Még 12 napig lehetséges utána fizetős lesz!
Csak mert nálam fizetősre írja, pedig megvan az eredetibe az alap.
Menj fel a totalwar.com-ra és ott a felső banner-ben ott van, hogy claim now (amazons dlc hirdetés), arra katt rá és kövesd az instrukciókat amiket megad. Regisztrálnod kell, aztán összekötni az epicet a total war acces-el, azután generál neked egy kódot, amit az epic-en a felhasználó fiókodra rákattintasz (bal alsó sarok), ott a redeem code és oda bepötyögöd a kódot.
Sziasztok. Akit érdekel, kész a Total War Saga TROY magyarítása. Ez egy Google fordítóval készült fordítás. Elérhető facebook csoportunkban. Gépi Game Magyarítások
A javítását Yag fogja csinálni, ahogy a többi Total War Játéknak is. A javított verzió valószínű nála lesz elérhető. totalwarmagyaritasok
A tartalom örökre az Ön Epic Games-fiókjához lesz kötve, ezért kérésre mindenképpen jelentkezzen be a megfelelő fiókba ezt írta ki és nem tudom beaktiválni.
"Mindenkinek" sikerült az Amazonos DLC-t aktiválni ? Pörgettem vele pár kört ... ebben a hordás játékmenetben látok fantáziát. Egyébként is elég nehezen védhető ezen a térképen pár terület, de így hogy nem kell csak hordaként vonulni, nem kell félni, hogy a hátországba "betámad valaki" ... kíváncsi lettem. Próbálta még valaki ezt a DLC-t ? Ti, hogy látjátok a játékmenetet ?