Hát VR szempontból szarnak nevezni az Alyx-et részemről erős túlzás. Én minden fps-t hozzá mérek és sajnos semmi nem ér a közelébe. Biztos van olyan játékelem amit kihagytak, viszont ilyen interaktív világot még senki nem készített. Minden mozgatható, megemelhető amit egy 25éves nőtől elvárhat az ember, a kezed tényleg ott van és bele ütközik a falba/szekrénybe stb... A kezeddel mindent ott fogsz meg ahol megnyomod a gombot, bármivel játszottam eddig statikusan megvolt hogy mit hogy tart a kezében és kész. Itt ha akarod megmarkolod a sörös üveget, ha akarod fogod a nyakán, az alján stb.... A gombokat például nem csak a kezeddel tudod megnyomni, ha megfogsz egy seprűt azzal is benyomhatod, vagy nekidobsz egy headcrab-et. Tengernyi apróság ami nagyon sokat tud hozzáadni és nem láttam még semelyik játékban.
Engedd el. Már 100-szor kitárgyaltuk, hogy sima FPS-nek egy kalap szar az egész, mert lassú, zárt és unalmas (tipikus VR jellemzők videón keresztül). Még a mai gamer közösség se pénztárcában se mentálisan nem kész a VR-ra. Aki meg igen, próbál értelmet verni a nagy többségbe, ami tudjuk hogy már csak statisztikai alapon is tele van fogyatékosokkal, ergo esélytelen. Hagyjad, had próbálkozzanak, ha nekik ez a minőség elég, akkor had szórakozzanak (végülis az online TV adók is kurvára mennek a 480p felbontással és mozis hanggal. Ennyire igénytelenek az emberek és kész, a lényeg hogy elmondhassa, látta, próbálta, szar/fos, ahogy írtad) Majd ha szellemileg felnő a gamer közösség a VR-hoz, akkor majd fognak értelmesebb játékot is csinálni VR-re, mint ez. Mert egyébként ez is egy kalap fos VR szempontból, mert annyi ziccert hagytak ki, hogy egy két évvel előtte járó VR-mod a fallouthoz vagy skyrimhez is messze nagyobb játékélményt ad. Tény, hogy az Alyx szép, de mást nem igazán tud felmutatni mint VR játék. Ez meg doszt elég a konzolokra is meg a gamer közösség nagy részének. Lásd a sikerét a sok hulladék AAA játéknak mint a codok BF-ek vagy a NFS széria. Fogyatékosokból szedik gennyesre magukat és az aki szeretne minőségi játékkal játszani, az várhat 2-3 évet mire egy valamire való játék kipottyan egy gyártótól... Utoljára szerkesztette: mulli1986, 2021.05.19. 22:08:30
Szólhatsz csak kb semmit nem ér. Aki akarja tolni VR nélkül fogja is. Ahogy sok játékot amit előbb VR-re adtak ki, kiadnak simán is mert a kiadó látja hogy sok ember nem csak a VR-re matyizik és VR nélkül új eladások lesznek. Nekik eleve kell is hogy 2 féle verzió legyen ,mert ők a játékot akarják eladni a valve meg a VR headsetet inkább mintsem a játékukat. Amint jóáras lesz én meg is veszem és tolom ezzel a megoldással,de lehet addig készül majd még több Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.04.15. 12:17:07
Csak azt mondja már meg valaki hogy minek ? Egyszerűen nem értem. Ez egy teljesen 100%-ig VR-mechanikákra tervezett játék. Ha ezeket kiveszik, ill. gombnyomásra működnek, az egész játék lényege vész el. Persze a történetet végig lehet tolni az jó nagyon, csak a hangulata veszik el teljesen...
Vagy ennyire fontos, hogy mindenképpen ki kelljen próbálni minden game-t mindenkinek, főleg azokra gondolok - és bocs ha valakinek ez sértő de így gondolom - akiknek "viszket a segge" hogy minden létező megjelenést kipróbáljon ha tetszik neki ha nem, hogy azután beírja majd ide : "Mekkora szar/átlagos izé ez már, nem tudom mit esznek rajta"...?
És egyébként még ki szeretne olyan FPS-el is játszani amiben nem lehet lőni, vagy olyan vanília fagyit enni amiben nincs vanília ?
Most nem akarok "elitista" lenni, de akinek nincs VR-ja az ne akarjon már játtszani ezzel, vagy ha mindenképpen akarja, ne legyen már meglepődve/megsértődve hogyha így kap egy átlagos valamit.
Én is imádom a realiszikus repszimeket, régen sokat is játszottam velük, de ma már nincs a maiakhoz "felszerelésem", és nem is kívánok rá befektetni, ezért nem játszok velük és nem sírom tele a fórumokat sem hogy tegyék már bill+egérrel játszhatóvá, mert kb. az a műfaj kiherélése lenne.
Na kb. ilyen élmény lesz az Alyx is szemüveg nélkül, most szólok.
Valve’s flagship VR game Half-Life: Alyx has surpassed 2 million owners on Steam, according to SteamSpy.
Sajnos passzolom. Abból kifolyólag hogy alap verzióról se ír senki se így erről a non vr-ről se fog senki.. inkább a külföldi fórumokban kéne kutakodni vagy talán a torrent oldalakon hátha ott valaki feltette.
ownload the latest release from the releases page. You'll need a program like 7-Zip to open it.
Extract "hlvr" and "pancake_base" to your "steamapps\common\Half-Life Alyx\game" folder. Make sure you overwrite any files that need to be overwritten.
Add "-novr" to the launch options for Half-Life: Alyx.
That's it! Simply make an addon (or if you have an existing one, use that), and you can now use the PFSK!
és mégsem megy.
Játék sem indul el kidob hibával hogy nem találja a HLVR-t és install failed. 110es hibakód
Utoljára szerkesztette: JaSoN HuNTeR, 2020.06.16. 11:02:08
Setup New method
Install [SteamVR] (https://store.steampowered.com/app/250820/SteamVR/). Unzip the driver "HalfLifeAlyx.SteamVR.driver.zip", in the folder "...\Steam\steamapps\common\SteamVR\drivers" . Change the settings in the configuration file "...\Steam\steamapps\common\SteamVR\drivers\tovr\resources\settings\default.vrsettings", "renderWidth" width, and "renderHeight" the height of the game’s resolution (for example, for a game in 1920 by 1080, you need to set "renderWidth" 1920, and "renderHeight" 1080 (to reduce FOV, you can set "ZoomWidth" to 0.8 and "ZoomHeight" to 0.8, so this will help reduce the "black corners"), if the game slows down, then these parameters can be made smaller, for example, 1280 and 720). Start SteamVR and in the SteamVR status window, click -> Room settings -> Small room -> Calibration -> 170 cm. You can close the SteamVR tutorial, and SteamVR Home is disabled in the SteamVR settings. For Steam, go to the game’s properties, click on the launch options and enter + vr_gg_gesture_pull 0. For a regular shortcut, go to the shortcut properties and add the same: "C:\Games\Half-Life Alyx\bin\win64\hlvr.exe " +vr_gg_gesture_pull 0. This is necessary so that objects are pulled up by one button. Run the game, select the game and click on it, then press ALT + TAB and switch to the "Headset Window" and click. The SteamVR status window and SteamVR messages can be hidden. In the settings of the games, select "Movement: Sliding" (for a smooth walk like in normal games) and turn off the rotation (so that the inscription does not interfere with the rotation). (Optional) To play in spectator mode, you need to change the "Stereo" parameter to true. Set "renderWidth" and "renderHeight" - 1920. To disable the cursor, use the "HideCursor" utility (in the archive with the driver). You will also have to load the game into the "Headset Window".
Old method: TrueOpenVR
Unzip TrueOpenVR into the folder "C:\Program File\TrueOpenVR" Unzip the driver "HalfLifeAlyx64.dll" into the folder "C:\Program File\TrueOpenVR\Settings\Drivers". Run"TrueOpenVR Settings.exe"(C:\Program File\TrueOpenVR\Setttings), select"HalfLifeAlyx64.dll"there and click apply. Install SteamVR. Unzip the driver "TrueOpenVR.SteamVR.manual.zip" for SteamVR (bridge driver), in the folder "...\Steam\steamapps\common\SteamVR\drivers". Change the settings in the configuration file "...\Steam\steamapps\common\SteamVR\drivers\tovr\resources\settings\default.vrsettings", "renderWidth" width, and "renderHeight" the height of the game resolution (for example, for a game in 1920 by 1080, you need to set "renderWidth" 1920 and "renderHeight" 1080 (1280 can be used to reduce FOV or increasing "ZoomWidth" to 0.8 and "ZoomHeight" to 0.8, also this will reduce "black corners"), if the game slows down, then these parameters can be made smaller, for example, 1280 and 720). Also, "windowWidth" is the width of the window, and "windowHeight" is the height, these parameters must strictly correspond to the resolution of your monitor (see the resolution in the settings). You must also change the "Stereo" parameter from true to false. If you want to play 3D on a mobile VR headset from a smartphone, you can leave true, but renderWidth will have to be changed back to 1080. For PSVR helmets and other HDMI helmets working in the extended screen mode, you can change the"windowX"parameter to 1920 (resolution width the first monitor) and the window will be displayed on the second monitor. Start SteamVR and in the SteamVR status window, click -> Room Settings -> Small Room -> Calibration -> 170 cm. The SteamVR tutorial can be closed, and SteamVR Home is disabled in the SteamVR settings. For Steam, go to the game properties, click on the launch options and enter +vr_gg_gesture_pull 0. For a regular shortcut, go to the shortcut properties and add the same: "C:\Games\Half-Life Alyx\bin\win64\hlvr.exe" +vr_gg_gesture_pull 0. This is necessary so that the objects pulled up on one button. Run the game, select the game and click on it, then press ALT + TAB and switch to the "Headset Window" and click. The SteamVR status window and SteamVR messages can be hidden. In the game settings select "Movement: Sliding" (for smooth walking as in regular games) and turn off the rotation (so that the inscription use the rotation does not interfere).. (Optional) To play in spectator mode, you need to increase the FOV in the configuration file "default.vrsettings" by 110. Return the "Stereo" parameter to true. Set "renderWidth" and "renderHeight" - 1920. To disable the cursor, use the "HideCursor" utility (in the archive with the driver). You will also have to load the game into the "Headset Window".
Also study the descriptions of the buttons, if you cannot pass at some point, read the instructions and see the walkthrough manuals on youtube.
If you are running SteamVR Home, then go into SteamVR settings and disable its autostart when SteamVR starts.
Fasza lett, le a kalappal. De így már látszik mennyire nevetségesen könnyű a játék ilyen módon. Ezzel a tempóval sztem olyan 2 óra alatt át lehet vinni a játékot. Kihívás nincs benne. Mondjuk a fegyverek láttán erős nosztalgikus érzések indultak meg bennem. Kár hogy nem rakták ezeket is bele az eredetibe... Utoljára szerkesztette: mulli1986, 2020.06.01. 00:23:39
Akk önszántából 110fovozik monitoron ahol max 60 reális attól meg nemigen lehet mást várni, csak frocsogest pozitív vagy negatív elojellel. :D Mondjuk a fovtard-ság vr-ben is jelen van :D
Hát ez így olyan meeh kategória. Rendben működik VR nélkül, szuper, csak épp ez a játék VR-ban elképesztően másabb. Ilyen módszerekkel majd pár ember végig játssza és jön a fröcsögés hogy mekkora egy szar , vr-ban meg Jeffnél össze fosná magát . Bár igazából el se kell odáig menni, az első egykét zombi is elég para az elején.
Megjött ma a HP Reverb headsetem, hát eddig is gondoltam hogy az Alyx szép lesz, persze videókból jútúbon egy kicsit turbózott HL2-t láttam. De most szemüvegbe, Jézusom, leírhatatlan hogy mennyire élethűek a fények a tárgyak meg az egész világ, egyre jobban megértem hogy ez miért VR játék és miért így akarták, meseszép és elképzelni nem lehet szemüveg nélkül hogy milyen élményt nyújt.
Tudom én azt, de néha meglepődöm, amikor még magán is túltesz.
Nincs veletek semmi baj ,kell aki bétázza ezeket az ótvarokat és majd amikor eljön a 4k-s kánaán mi is beléphetünk. Légy büszke hogy fizetős teszter vagy
Akinek nincs pénze VR-ra és csak picsogni tud, annak legyen jó ez a 90 évek eleje szintű xar. Most már én is ezt mondom. Legyen nagyképű akinek VR-ja. Miért csak a VR nélküli emberek lehetnek hülyék és kretének? Had legyek már én is az és nyomhassam a fullba a kretént...
Unreal academy nevezetű youtuber pont ma dobott ki egy modot nem tudom hogy ugyanaz-e, de ő már régóta rá van feküdve erre.
Nem a játék FOV-ra gondoltam, hanem a valódi RL FOV-ra. Field of view: nem gamer értelemben, hanem szó szerinti értelemben. Hogy a szemüveg blokkolja a periférikus látásod, ez pedig hozzájárul a klausztrofób érzéshez. Az ember megszokta, hogy van periférikus látása, ha ettől megfosztják, az növeli a feszültséget.
Rift S 115 FOV, Index 130, monitoron FPS játékoknál sokban állítható, de az ideális olyan 90 körül van 16:9 képarány esetében. Szóval igazából VR-ban nagyobb a FOV.
Grebbernek mindegy. Már leírta százszor száz helyre, hogy nem szereti a Half Life sorozatot és túl van hype-olva. Ő csak azért akarja játszani, h ezt is kipipálhassa, hogy megvolt.
A játék nem ér semmit. A játékélmény, a gameplay, nem tudom máshogy leírni. A harcok egér-bill kombóval nulla kihívás, három zombi tántorog feléd és HL1-2-ben pisztollyal becsukott szemmel végzel velük. Itt kihívás. Azért, mert ott vagy, mert a VR szemüveg miatt kisebb az FOV-d, meg mert be vagy szarva mert a pofádba ugrik valami és kapkodsz, elejted a tárat, elfelejtesz csőre tölteni stb. Ez a kihívás benne. Ha mindez egy billentyű, mint egy egér-bill játékkal, akkor nincs meg ez a kihívás és egy kifejezetten gyenge játékélményt kapsz.
De nekem mindegy. Miattam told egérrel meg billel. Aztán ne gyere vissza sírni, hogy ez micsoda szar volt. Azért volt szar, mert nem úgy játszottad, ahogy tervezték. Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.03.30. 22:29:34
Minden amit leírsz az eddigi Half Lifeokat írja le..semmivel nem lesz ez másabb.. VR nélkül walking sim lesz? És rajtatok VR-eseken kívül ez a kutyát nem érdekli.
Egyébként vicces hogy azok fújolnak a legjobban akik szerint a vr a)egy hülyeség b)olyan mint a 3d tv el fog tűnni hamar c)csak a gazdagok engedhetik meg maguknak d)nincs rá tartalom Ha hülyeség ne vegyél, de akkor kimaradsz a játékból. Ha nem hülyeség akkor vegyél vr szettet. Ha nem engedheted meg magadnak az sajnálatos, de arról meg nem a Valve tehet. Én is sok olyan játékot ismerek ami konzol exkluzív, de tudomásul vettem és továbbléptem. Nem éhségsztrájkoltam a Sony központ előtt hogy igenis én is akarok játszani. És nem vettem konzolt hanem játszottam mással. Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2020.03.30. 21:24:54
Ugyanez elmondható, ha VR nélkül játszod. Végigviheted egér/bill irányítással és kapsz egy valamennyire hasonló játékot, de akkor sem ugyanaz.
#98 Meg annyit, h nem érted, h nem csak arról van szó, h FPS és lövöldözés? Azt persze, h lehet egérrel, meg billentyűzettel. Azt nem tudod megérteni, h az összes puzzle VR-os irányításra van kitalálva, ahogy a lőszer és a fejlesztéshez szükséges resin és egyéb cuccok keresése és lootolása is. Valamint, mivel VR-ban kb. úgy kell célozni és lőni, mint a való életben egy igazi fegyverrel (mínusz a visszarúgás és fegyver súlya), így az ellenségek száma és MI-je is arra van kitalálva. Ha túl nyomulósak és túl sokan lennének, akkor túl nehéz lenne. Egér/bill kombóval kb. 0 lenne a kihívás. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.03.30. 21:23:48
"A játék nem ér semmit VR nélkül" Végülis biztos nem ér semmit csak megismerünk egy új történetet amire az emberek ezer éve várnak. Azt a történetet ami ezer éve is VR mentes volt így itt se lesz másképpen. Akinek élmény kell veszi a VR bétát akinek történet is elég az majd tolja egérrel. Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.03.30. 20:33:19
Lehet, hogy nem volt egyértelmű: ez nem Skyrim VR, ez nem Fallout 4 VR. Ez nem egy rendes játék VR verziója. Ez egy VR játék. Eleve annak készült, a játékidő nagy részét a VR-specifikus dolgok viszik el.
A játék nem ér semmit VR nélkül. Lineáris, három fegyver van, nincs közelharc és 4-5 féle ellenség van összesen kb. Ráadásul rövid is.
Olyan ez, mint pornófilmet nézni, de csak a történetért. Kivághatod az összes dugást, esetleg kapsz is majd valamilyen filmszerűséget a végén, de messze nem ugyanazt az élményt, amire kitalálták az elején.
Hagyd nem tudják felfogni... inkább jönnek a butasággal.. hogy egy fps milyen lesz egérrel meg billel hát pont olyan amilyennek kell. Nem mellesleg itt a Valve köcsögsége ők itt most egy másodpercig sem játékot akartak eladni hanem a VR szarjukat. És egy "noname senki bebizonyitja" hogy márpedig VR nélkül is lehet tolni. Persze hogy lehet ,ahogy a létező összeset lehetne sima verzióba kiadni. Csak hát az árucsatolás nagy úr...
hát skacok elolvastam itt az "ESZMECSERÉKET" :D régen mikor valaki megkérdezte milyen a vr .. azt mondtam nem lehet elmondani ki kell próbálni.. ugy se tudod olyannak megmagyarázni aki fikázza ,hogy mér jó.." hát ő látja a youtubon hogy szar a felbontás " :D Amugy én is azt mondom ez csak vr-be ér valamit anélkül nagyon lapos .. a "betegséget" meg meg lehet szokni ahogy a tengeri betegséget is .. valaki hamarabb valaki késöbb.. Utoljára szerkesztette: priluki, 2020.03.30. 17:58:59
HL fanok leszarják hogy mivel csak tudják játszani.
Meg a játéknak kb az az értelme, hogy VR-ban csinálod, amit csinálsz. Ha leszedjük a VR részt belőle, akkor mi marad? Barnicle-ket lősz, headcrabeket, zombikat, combine katonákat stb. Mindezeket csináltad már 15 évvel ezelőtt is. Sőt, a többségét már az eredeti HL-ban is. Itt 3-4 zombi vagy headcrab támadása óriási feeling, mert ott vagy és szó szerint a képedbe ugranak, de mindez egy monitoron keresztül dögunalmas, láttuk már ezerszer. A játék lényege pontosan az, hogy a kezeddel megfogod a hullát és felmeled, megnézed, van-e nála lőszer. Ha mindez egy E-betű a billentyűzeten, akkor az egész lényege, értelme vész el.
Biztos át lehet valahogy tenni fullosan VR-mentesre, csak épp az értelme vész el. Marad egy közepes és rövid (VR-os bénázás és nézelődés nélkül feleannyi idő a játék) shooter, ahol 20 évvel ezelőtti alapfunkciók is hiányoznak.
A mozgás a legkönnyebb része, viszont egy 2 dimenziós monitoron nem tudod lekövetni a 3 dimenziós mozgást amire a játékhoz szükség van. Az egész játék abból áll hogy fiókokban matatsz, üvegeket dobálsz, és 3d-s puzzle feladványokat oldasz meg. Ha erre kitalálnak valamit akkor végig lehet nyomni vr nélkül is. De egyelőre fogalmam sincs hogyan lehetne ezt egérrel megoldani.
Én 2-3 órát játszottam egyelőre vele, de egyetértek. Nekem ez eddig a legjobb VR játék, amivel találkoztam. Örülök neki külön, hogy az oculus touch controllert jól kihasználja.
14 óra alatt végigjátszva. Azt kell mondanom, h az eddigi legjobb VR játék, amivel játszottam. Hozza a kötelező Half Life minőséget: hangulat, történetmesélés, játékmenet, fantasztikus VR köntösbe bugyolálva. Nem tökéletes. Néhány szempontból talán visszalépés is néhány újabb VR játékhoz hasonlítva. Nincs közelharc. Az ellenségek nem reagálnak, ha különböző tárgyakkal megütjük őket, valamint a 3 fegyvert is kicsit keveslettem. Ezt a két apróságot leszámítva, azonban olyan minőséget kapunk, ami eddig VR fronton nem fordult elő. Sok a jó VR indie és AA játék, valamint néhány AAA is, de a Valve ezzel a játékkal olyan szintet hozott, amit eddig senkinek se sikerült VR-ban elérnie. Az a befejezés pedig. Hűű... Remélem, hogy nem kell újabb 13 évet várni a folytatásra.
Moddereknek hála lesz itt billes egeres irányítás ebből is... Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.03.27. 22:54:10
Én vagyok itt az egyetlen, aki szerint az „ellenszem”* aktuális fejlettségi fokáról szóló vita közben méltatlanul megfeledkezünk arról a csendes többségről, melyet semennyire sem érdekel semmilyen VR, ám egy új HL játékkal azért – már csak nosztalgiából is – szívesen eljátszogatnának?
* „ellenszem”: Stanislaw Lem így nevezte a virtuális valóság megjelenítőjét az 1960-as években kiadott Summa Technologiae c. könyvében. Mielőtt még valaki a meleg víz újrafeltalálása okán nagy arcot villantana...
Néztem róla yt-on összehasonlító teszteket. Nem vagyok egyelőre meggyőzve, hogy megéri ezt az árat az upgrade. Várok egy nagy áttörésre és szerintem az még az index sem hozta el.
A játék agyon lesz modolva hamarosan. Egész biztos lesz köztük nem VR mod is. Kérdés, h meddig fog tartani, h minden játékmeneti elemet működővé csináljanak bill egérrel.
eddigi VR élményeim ide meg oda, én annak is örülnék ha kijönne a "non vr version" is valamikor a jövőben.
Kopipaszta Rift S és Quest összehasonlítás tőlem másik topicból Mindkettőnek megvan az előnye és hátránya.
Rift S Csak PC-n használható. Quest PC-vel és különállóan is használható
A Rift S-nek LCD kijelzője van és ezért a színek és a fekete nem olyan jó, mint a Questben, de az LCD kijelző miatt a screen door effect kevésbé jön elő, mint a Quest esetében, annak ellenére, h a felbontása kisebb. A Questnek OLED kijelzője van és ezért a színek és a fekete jobb, mint a Rift S esetében, de az OLED kijelző miatt a screen door effect jobban előjön, mint a Rift S esetében, annak ellenére, h a felbontása nagyobb.
A Rift S esetében az IPD (szemek közötti távolság) beállítások szűkebb skálán mozognak és csak szoftveresen állíthatóak, a Quest hardveresen és nagyobb skálán. Így előfordul, h egyesek a Rift S-nél nem tudják beállítani akkorára, ami nekik ideális lenne.
Árban a Rift S és a Quest 64GB-os verziója megegyezik, azonban, ha a Questet számítógépen (is) akarod használni és a hivatalos kábelt akarod megvenni mellé, akkor drágábban jön ki, mint a Rift S. Ugyanakkor olcsóbb, nem hivatalos kábelekkel is működik. Ha megfelelőt veszel, akkor ugyanolyan jól, mint a hivatalossal.
A Rift S kényelmesebb, mint a Quest.
Szerk: Amúgy, ami a felbontásokat illeti: Quest 1440 x 1600 szemenként, Index szintén, Rift S-ben csak egy kijelző van különválasztva és nem kettő van benne és az meg 2560×1440. Szerk 2: De amúgy jól tudjuk, h nem csak a felbontás számít bele abba, h mennyire jön elő a SDE. Ezért nincs fingja grebbernek. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.03.27. 14:24:19
A Quest tudtommal gatya minőség, csak ugye a szabadság, amit ad, azt kell megfizetni. Nem tudom, várok még egy generációt, addig jó lesz a Vive és a régi Rift is.
Vive már sajnos nem nagy név a játszmában. Az Index a csúcs most, aztán a Rift S és a Quest a középkat. Azt hallottam, h a WMR headsetek se rosszak, különösen a Samsung Odyssey+, habár azokat még nem próbáltam.
Nincs itt egy officer, aki ezt a két VR ellenes baromságokat szajkozó delikvenst kitenné? Grebber, a múltkor mikro téged céloztalak meg a videókáryás topikban, pont erről beszéltem... Már akaratlanul is ezt a stílust éled és látja benned mindenki. Fújjátok a tapasztalati hiányból adódó baromságot, amit a neten olvastok. Próbáljátok ki valahol és tapasztaljátok meg. Addig meg ne okoskodjatok itt nulla tapasztalattal, mert tényleg csak trollkodás kategória...
Tervbe van véve. Próbáltam már egyet-kettőt (vive pro), jobb a felbontás, de pl. a screen door effect még mindig ott van mindegyik Vive-ban. Várok egy generációt még és a következőt kipróbálom majd. Alig van rá értelmes játék amúgy is.