A vikinges téma önmagában eladja a játékot, az még inkább hogy pont abban a korban és helyszíneken fog játszódni mint amit a Vikingek sorozatból megismertünk. Kihagyhatatlan ziccer lenne ha nem szerepeltetnék valamilyen módon Ragnart és fiait. Alfréd király benne lesz ez biztos, ő van a trailerben is. Biztos lesznek a római korból származó romos erődítmények, fürdők, hídak, de talán még Stonehange is helyet kap benne. Küldiben megszerezhetjük az Excaliburt, meglátogathatjuk Camelot várát, vagy kincsvadászatban a Grál után eredhetünk (ISU ereklye?). Nagyon sok lehetőséget és izgalmas kalandot kínál a kora középkori Anglia. Kíváncsian várom. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.04.30. 21:42:53
Nálam is nagyon várós. Megvan ugyan az összes Assassin's Creed rész, de az utolsó kettönél már a DLC-ket nem játszottam végig, illetve 100%-ra se hoztam ki a két uccsó részt, a vége felé már egy kicsit unalmas lett. Nagyon remélem, hogy ezzel a korral kicsit változik a játékmenet. Karácsonykor biztos vétel, ha megjelenik. :)
Én csak annyit kérek, h vagy legyen kisebb a map vagy legyenek változatosabb helyszínek és ne legyen kismillió bázis mindenfelé, ahol ugyanazokat a dolgokat kell megcsinálni pepitában a teljesítésükhöz. Jó-jó, tudom, h nem kötelező, de kényszeresen meg szoktam mindent csinálni az open world játékokban, úgyhogy Odyssey-ben is abszolút minden bázist teljesítettem, mindent, de mindent megcsináltam az alapjátékban és az összes DLC-ben is. :D
Sajnos kényszeredetten próbálják minden hülyeséggel telerakni a világot, mert egyébként meg azért sírnának a kritikusok hogy miért üres, csak sajnos fizikai képtelenség egyedi dolgokkal telerakni ezért jönnek a sablon generált szarságok amik többet ártanak mint használnak. Szerintem térkép feltétlenül nem kell kisebb legyen, gyorsutazás kell hogy kiszolgálja mindazokat akik szeretnek 20-30 percet hajózgatni lovagolni meg engem is akit inkább a történet hajt és szeretek gyorsan ott lenni mert ekkora utazások 2-3 alkalom után unalmassá válnak és ezt nem fogják azzal feldobni hogy erőltetve minden bokorból megtámadnak mert azzal csak méginkább elhúzzák a szenvedés részét.
Szerintem is azzal hoznának legtöbbet ha nagyon jó történetek írnának, a mellékszálakat sem hanyagolnánk el, befolyásunk lenne a világban szövevényes ide oda utalgatós küldik, kb mint a witcherben, vagy már így 5 év után illene arra is rátenni egy lapáttal. Akár mennyire políroznak mást ha nincs jó történet elveszett az egész, mint az előző két rész nálam, egyszerűen speedhackel godmodban toltam végig teleportálgatva mert hogy mi lesz az érdekelt de a sok lassító körülmény viszont nem és a sztori sem volt magába szippantó szóval inkább valami alap kíváncsiság hajtott mintsem hogy annyira tudni akartam mi lesz a továbbiakban, sajna közepesre sikerült a sztori.
Évek óta ezt mondom én is. Az Ubi játékok lehetnének elsőosztályúak hisz megvan a kellő emberük, pénzük hozzá, általában piszok jól néznek ki, az egyjátékosra is koncentrálnak csak... kellene pár jó író nekik. Ha szigorúan az AC szériánál maradunk; csapnivaló sztorik, teljesen érdektelen főszereplők, tökre ismétlődő feladatok...de ez igaz a többi játékra is.
Azért milyen gáz már, hogy 5 év után harmadik nekifutással se tudnak felérni küldetésekben a Witcher 3-hoz mert én előre borítékolom, hogy akármit ígérnek minimális előrelépés lesz az Odyssey-hez képest... oké, hogy a W3 a könyvekből merítkezett de ne mondja már nekem senki, hogy Sapkowskin kívül nincs más ember a világon aki tudna jó világot írni....
Én eléggé jártasnak vallom magam a CGI-ben, de annyi egészen biztos hogy nem vagyok dilettáns és ilyen szemmel mondom hogy szerintem az Ubinál dolgoznak a legjobb művészek az iparban. Egyszerűen az a részletesség meg kinézet és design amit beletesznek csak nyomokban található meg máshol.
Az Ubit mentegetve más sem tud felérni, nem is tudom mi sikerült a Witcherben ennyire jól de olyan történeteket találtak ki és azt úgy tálalták ami magával ragadta az arra hajlamosakat köztük minket is. Viszont a mondat második felét nagyon átértékelném a helyedben és az már az Ubi ellen fog szólni. Nézd én olvastam az összes Witcher könyvet, magyarul ha számít ez valamit, de egyszer nem volt olyan érzésem hogy nah igen ezt csinálták meg játékban is, oké talán a Strigás rész úgy benne volt, de hát az is az első részben, de most leginkább a 3. ról beszélünk abból meg tényleg semmi de semmi nincs a könyvekben, de a másik 2 játékból is csak nyomokban utalgatás a jellemző. Meg oké a világ nyilván onnan van, szörnyek stb, de az igazából egy élettelen váz. Én azokkal értek egyet akik szerint Sapowski egy középszerű író, ez tényleg így van, kár ezt szépíteni jól összegyűjtött pár mondát kitalált pár érdekességet de semmi eszeveszettül különleges vagy nagy nincs benne. Az Ubisoft meg mivel dolgozhatott? Görög mitológia, ősi egyiptom? Ezek minden idők legnagyobb mitológiai tárháza, sok sok legenda lengi körül a témát egészen az UFO-kig is akár, de hát ott volt még a kicseszett Atlantisz is és így mindent bedobva is tényleg unalmas semmitmondó volt az egész. Szóval nem a nyersanyag hiányával van itt a gond, egyszerűen az írók kiégettek vagy nem engedik őket kísérletezni mert a középszar az biztos bevétel úgy is vagy én nem tudom pontosan mi áll a háttérben de mindig az az érzésem hogy ez a grafikai művészek elpazarlása ilyen formában, ráadásul úgy hogy az Ubisoft amúgy sem olyan kellemes munkahely, lehet az írókból is ki van a szar is hajtva és a rövid határidők alatt ennyi fér bele, még hogy ennyi stúdió fejleszti is elég erőltetett a tempó úgy néz ki, de igazából az írói munka nem olyasmi ami a teljes fejlesztési időszak alatt kell, csak a legelején kéne, úgy meg fura hogy még az egyik játékot kitalálták lenne 3-4 évük valamit írni de csak ennyit sikerül. Az is lehet nem állandóan vannak foglalkoztatva felveszik őket mikor már a többi fejlesztő az assetet gyártja és van az íróknak 1-2 hónapuk összefércelni valamit aztán ahogy lejár a projekt többet nem foglalkoztatják. Bárcsak valaki tudná biztosan mi áll a háttérben.
Igazából mind az Origin, mind az Odyssey lehetett volna jobb. Sőt, előreláthatólag ahogy a Valhalla is, ha nem kellene belerőszakolniuk az AC világába. Szerintem önálló IP-ként mindegyik jobb lehetet volna, az íróknak is jobb lenne. Az idióta jövőben játszódó részek meg mindig bénák és megtörik az élményt. Origin és az Odyssey is megvan, de mindegyiket jó kövét kedvezménnyel húztam be, többet nem is èrtek. Gyerekkorom óta csípem a vikingek történelmét, úgyhogy ez a téma érdekel. Csak ne AC-be eröltették volna bele. Gameplayek után majd eldöntöm, hogy egyből vagy akciósan szerzem-e be. Hátha fejlödőtt az Odyssey középszerüsége után.
Én azt hiszem a főszereplő lenne a kulcs, illetve az hogy az Ubi játékokban Ezio óta nem volt egy igazán karizmatkus egyéniség. A witcher nemcsak a világa miatt érdekes hanem mert Geralt of Rívia egy nagyon szerethető figura. És ugyanígy olyan karakterek veszik körül akiknek igazi személyisége van. Szóval a witcherben lelkük van a szereplőknek, a AC-ben meg élettelenek, sablonosak, mintha egy gépre bízták volna hogy írja meg a szövegüket. Ettől függetlenül én szeretem az AC-t de csak a játékmenet és a történelmi díszletek alapos kidolgozottsága miatt.
Arno (Unity) szerintem zseniális karakter volt, csak sajnos nem volt kiaknázva :/ Illetve valamilyen szinten Bayek-et is csíptem. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.05.04. 17:25:01
Ubi a Magyar Digic-el készítteti a CGI-t, ahogy sok más nagy cég is :)
Pl. Dragon Age, Warframe, Darksiders, Sekiro, Destiny 2, League of Legends, CoD, Witcher GWENT és még számos CGI trailert készítettek. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.05.04. 17:30:43
Állítólag nem lesz ma gameplay. Csak ún. in-game videó. Szóval valami hasonló, mint amilyen ez volt az Originshez.
Más: ""In a response to an article about the size of Valhalla – which features a map that encompasses some of Norway and the four kingdoms of England – Ubisoft’s head of communications for the Middle East, Malek Teffaha, says the developer has addressed criticisms of the last game’s bloat."
“FYI, it won’t be the longest or biggest game in the series. They addressed criticism on this one,” he said, referring to the size of the game.""
Hál' a fasznak. Nem kell nekem akkora map, mint az Odyssey.
Az író, meg a fő fejlesztőcsapat ugyanazok, akiknek a Black Flaget és az Originst köszönhetjük. Szóval remélhetőleg nem lesz itt gond. Az AC2 mellett ez a kettő a két kedvenc AC játékom. Nagyok az elvárásaim. :D
Igazából a beharangozott brutálisabb harcra / csonkolások meg az ütéseknek nagyobb erejük lesz, stb / lennék kiváncsi elsö körben de a megjelenés még ugy is messze van.
Használtak íjat is, nem is rossz minőségűt a leletek alapján. Más kérdés, hogy konkrét íjász jellegű csapataik nem voltak, mint a későbbi középkorban, de nyilaztak azért ők is serényen.
Nem arról van szó, h lesz-e hajó, mert az tudnivaló, h lesz, hanem, h lesz-e hajós csata, ami az eddigi infók alapján nem lesz. Hajót valszeg közlekedésre, ostrom alatt partraszállásra lehet majd használni.
Nézd, ha lesz benne hajó, akkor hajós csata is lesz benne. Vikingekkel egyébként nem nyilazgatást képzelek el, hanem nekimegyünk a másiknak, átugrálunk, és legyakjuk őket test-test elleni küzdelemben. De persze valszeg íjászkodás lesz a vége, mer ezt szokta meg a közönség.
Ez a nyilazás sz.tem senkinek nem hiányozna új AC részből.Ody.-ba is a Hunter ág semmit nem ér.Meg úgy az egész íjjazás valami förtelem ahogy "megoldották".
100x inkább darálok baltával meg dobom ellenbe ezzel a Combat-al mint nyilazgatok.
Pedig elég op volt a nyilazás :D de nekem sem hiányozna ha mégegyet csavarnának a harcrendszeren én is jobban díjaznám, valahogy a két új részbe nekem súlytalan volt a harc. Persze az előző részekhez képest ahol körbeállunk és egyenként rádmegyünk rengeteget fejlődött de még lehetne hova innen is. Meg akármilyen vicces még a körbeállósaknál is jobbaan éreztem hogy most én blokkoltam és beviszem az ütést mint az új részeknél ahol ugrálok és csadarászom a semmit amibe majd beleakad az ellen volt :D
A "gameplay" trailer után adott interjúban azt mondta a fickó, h változtattak/fejlesztettek a harcon. Most, h ez pontosan mit jelent, majd megtudjuk. :)
Assassin's Creed Valhalla will run at minimum 30FPS on Xbox Series X (read probably 4K/30)
Ez most akkor, ugráló framerate-et takar? Annál még a stabil 30 is jobb. Amúgy meg vicc, h sokan 60 FPS 4K-t várnak az új Xbox-tól és már egy crossgen játéknál sem tudja ezt elérni. :D
Ez kurva nagy csalódás amúgy. Ennyit a mostani generáció is tudott. Ha itt is 4k/30 fps lesz a standard, akkor felmerül a kérdés, hogy mi a fenének kell az új gen?
Mivel 2080ti se tud 4k 60-at folyamatosan csak a grafikát butítva egy 2 éves AC-ben szerintem lazán egy buta ember aki egy fele annyiba kerülő bármitől is elvárja ezt a legfrissebb gameben.A fejlesztőké volt eddig is a döntés ahogy most is ...kicsit csúnyább de pl 60fps vagy "nagyon szép" de csak "szinematik" 30fps.. és mint látjuk valamiért ez a filmes vonal a nyerő ubinál is. Utoljára szerkesztette: grebber, 2020.05.18. 16:34:33
Ez valszeg tök igaz. De ott van az az oldal is, hogy a zemberek az új generációtól kicsit többet várnak ( szerintem is sokszor irreálisan ), és mondjuk ilyenkor az viszonylag jogos felvetés, hogy "De hát a 4k 30at az a One X is tudta, akkor most mi is van, csókolom?" Lássuk be, valahol ez is tök jogos.
Nekem 2080ti-m van. A monitorom 21:9, 3440x1440 és minden megy 60+ fpsen legtöbbször maxon, néha itt-ott egy-két dolgot lejjebb kell venni, de kb 90%-ra feltekerve akkor is. A játékok legtöbbje 80-100 fps-sel megy. Azért nem többel, mert 100 a max, amit a monitor tud. Új játékok, nem 5-10 évesek (nyilván azok is). És igen, ha az az ára, akkor picit butítsanak a grafikán. Butítottak ebben a genben is. Ha tökugyanazt a felbontást és tökugyanazt a frame rate-et kapjuk megint, mint az előző generációban, akkor a lőtéri kutyát nem fogja érdekelni olyan effektek, amiket legfeljebb a Digital Foundry kilassított videóiban veszünk észre, mozgás és játék közben nem.
Nem tudnék mégegy olyan generáció váltást mondani, amikor a felbontás és a frame rate is maradt ugyanaz, mint az előzőben. A 720p-ből 1080p-be, majd félúton 4k-ba váltás után maradunk 4k-ban. 30 fps-en. Mint eddig. Hurrá. Mi a fene változik? Sajnálom, de a gameplay nélkül gameplay trailere az ACV-nek nem volt akkora grafikai ugrás nekem az Origins meg az Odyssey után. Valahogy nem érzékelem a generációváltást ebben.
Tudta de nem az AC Valhalla alatt hanem egy 2 évvel korábbi részben és azt se stabilan...Kár ezen vedrgődni fps kell toljátok majd a Dirt 5-öt ott lesz 120 is De érdekes eddig kutyát nem érdekelt konzolon az fps mert "ugyse" látjuk "elég az a 30" mikor lett hirtelen a sok konzolos ennyire pc-s?
De elvileg nextgen hardware-en fog futni. PC-n eddig is lehetett "nextgen" felbontást és frame rate-et hozni "lastgen" vagy "current gen" játékokkal is. 100+ fps, 4K felbontás stb. Mindez csak vas (és pénz) kérdése volt. Konzolon nem. Még az XB1X, ami a legerősebb current gen konzol, is max 30 fps / 4K felbontást tudott, azt is butítva, illetve sokszor dynamic scalinggel, tehát nem is valódi 4K-n.
Az ember azt gondolná, hogy ha a játék last gen is, az új vason attól még jobban fog futni. Mert ugye kijön ugyanez (tudtommal) jelenlegi konzolokra is. Érdekes lesz megnézni egy xbx1x vs xbox series x összehasonlítást. Mindkettő azonos felbontáson és frame rate-tel fog futni, nagyon kíváncsi leszek az eltérésekre. Tippem, hogy nagyítóval kell majd keressük.
Ilyenre nem emlékszem egyik generációváltásnál sem. A Dragon Age Inquisition is kijött xbox 360-ra és xbox one-ra is és 3 mp alatt rögtön mindenki látta a különbséget a kettő változat között. Ég és föld. Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.05.19. 08:14:31
Nincs ebben semmi, a grafikai fejlődés egy exponencionálisan növekvő függvény, aminek közel járunk már a csúcsához szóval ott szokott ellaposodni és egyre több erőforrás kell egyre kevésbé észrevehető fejlődéshez. Azért majd revizionáld az álláspontod úgy 3-4 év múlva mikor már kezdik kihozni a konzolokból ami bennük van.
Értem én ezt, ettől még csalódás. Az álláspontomon nem tudok majd mit revideálni, mert a játék ugyanúgy 4k/30 fps marad az új generációban 3-4 év múlva is. Más játék lehet, hogy több lesz (nagyon-nagyon remélem egyébként), de ez ennyi marad attól még.
Azt is értem, hogy persze, laposodik a különbség, ahogy haladunk előre a fejlődésben, de tényleg nem emlékszem olyan generációváltásra, ahol sem a felbontás, sem a frame rate nem változott. Ez az első. Még a legutóbbi, fél-generáció váltásakor is volt egy felbontás-ugrás.
Már miért ne lehetne? A "be van lőve 30 fps-re", az csak a konzolverzióra igaz, pc-n eddig is ment mindegyik AC játék annyi fps-en, amennyit a vasad bírt. Szóval a technika adott, eddig a kifogás az volt (ami érthető is volt), hogy a mostani konzolok ennyit tudnak. Erre jön az új generáció és az is ennyit tud. Csalódás. Szerintem a vas képes lenne ennél többre is, ezért a csalódás az az Ubiban van, mert ennyit hoznak ki belőle.
A kérdésem csak annyi, hogy ha a 4k/60 fps-t sem tudják hozni, akkor mi a lófenét akarnak majd a ray tracinggel? Az konkrétan letérdelteti a 2080ti-omat is, ezeket a konzolokat meg fogja sütni.
It just works. Ahogy Todd Howard mondaná :) Én meg hiszem, ha látom. Egyelőre a "geforsz" az, ami kereskedelmi forgalomban elérhető, szóval csak abból tudok következtetést levonni. És az pl. a Shadow of Tomb Raidernél bekapcsolva -30-40 fps átlagban a 2080ti-on. Ami brutális.
Az rtx egy rossz vicc. A mai modern motorok ugyan azt a látványt kihozzák a megvilágítási megoldásaikkal, fele, harmada költségen. A buzi vidia nyomta be, mint új extra ficsör, kis plusz eladás reményébe, mellé meg fullba nyomatták a kretént, hogy ez mekkora szám.
Mivel a konzolok is támogatják és lesz és rengeteg gamebe sugárkövetés így a dolog nem vicc. Sokkal szebb élethűbb dolgokat lehet vele. Az meg hogy az mv eköré külön magokat épitett az egy dolog. Nem kötelező nvre írni megy az nélküle is
Veled értek egyet. A ray tracing játék közben bár észlelhető, de messze nincs arányban az árával, a masszív frame droppal. Soha nem kapcsolom be. A konzolokat ugyanakkor ezzel promózzák, szóval tartok tőle előbb lesz 15-20 fps és ray tracing, mint 60 fps.
Ehhez nem kell RTX és a crytek egy kb haldokló cég halott graf engin-el amit a kutya se licenszel... konzolon meg kb minden stúdió milliószor nagyobb mint a crytek.. Röhögve lesznek csodás sugaras gamek konzolon.
"Ahogyan az lenni szokott, természetesen megjelentek azok a hangok, amelyek történelemhamisítást kiáltottak, másokat csak az zavart, hogy ez nem feltétlenül fog beleilleni a program hangulatvilágába"
Marhára érthettek a dologhoz. Rendesen dokumentálva van több forrásban, hogy bevett szokás volt a szópárbajozás, amikor az ellenfelek minél mívesebben, költőibben küldték el egymást a picsába. Az Eddában, és Sagákban is van rá példa. Imádom, amikor a "faszparasztok" azt hiszik, hogy értenek valamihez, csak mert megnéztek egy évadot egy sorozatból, és egyszer ránéztek a wikipédiára.
Eivor. Remek és változatos. Még jó, hogy nem R'athgaard, Clocky, Böyern, Bollo, Bubble, Hvytsrack lett a főszereplőből, ha már a Last Kingdom Alfredjának kinézetét szinte egy az egyben lopták a Valhallába. :)
Nem lopott senki semmit. A színész arcával dolgoztak aki a mo-cap/szinkron-t csinálta. Egyébként szerintem még csak nem is hasonlít a két arc a képeiden.
"Kiszivárgott 30 percnyi, rosz minőségű (alacsony a felbontás) Assassin's Creed Valhalla gameplay videó. Mivel Uborkasoft törli mindenhonnan, így YT linket nem adok, csak magát a forrásfile-t, aki akarja letöltheti és megnézheti.(Nyilván esélyes, hogy ezt is törlik)"