Ez a Task Force Admiral? Én szimulációt látok, nem szimulátort. Még egyetlen repülhető géppel is gigászi lenne nagyhirtelen egy repszimet csinálni.
Amennyire látom mintha a mai 3D modellezéssel inkább afféle parancsnok modellezés felé mozdulnak el, de hozzácsapva egy szép látványt, növelve az immerziót, hogy ne a játékos képzeletére legyen bízva, hogy mi történik. Bevallom nekem megmozgatja fantáziámat a SP. A Command: Modern Air Naval Operations nekem túl komplex, ez annak sokkal áramvonalasabb változata lehet, de szárazföldi harc nélkül.
Ja, az a linkelt oldalt mondjuk úgy nem először írt tévedést. Még az eredeti oldal pontokba szedett részét sem sikerült értelmeznie.
A SP és az II. vh-s játék ugyanazon koncepciónak tűnik, csak más korszakban. Nekem ez alapján az jön le, hogy az egész harctér, mint "élmény" modellezésére mennek rá és a nem a DCS féle részletes modul, de... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.06. 13:56:13
Szerintem sem szimulátor lesz, a 30 hadszintér (!), 90 hadihajó és 40 repülőgép olyan mennyiség, amit teljesen kizárt, hogy valaki repszimbe beletegyen, mármint így indulásra. Régi Il-2 szép mennyiséget hozott, de nekik is kellett hozzá 8-10 év :) Az eredeti angol leírásban is az van, hogy single player játék lesz, ahol a parancsnoki szerepkörbe raknak (admirális), nem pilótának, vagy tengerésznek:
Task Force Admiral, a single-player experience centered on the command of an early Pacific War US Navy carrier task force that puts you in the nerve-wrecking role of the admiral in charge .
Az ugye megvan mindenkinek, hogy a TitanIm az az Outerra enginet használ és az egész föld bolygó van 90m-es pontossággal lemodellezve benne? TitanIM Ennek fényében akár lehet egy ARMA féle szimulátor ami földön vizen levegőben lehet játszani. És igy már a 30 terület már nem is hangzik olyan soknak,
Lehet , hogy nem egy DCS szintü szimulácio lesz, de az ARMA-nál akár jobb lehet a földi és légi egységek szimulálása. Utoljára szerkesztette: repvez, 2020.05.06. 17:05:19
Nem a helyszínek száma a promlémás, azt még le tudnád a sandbox úgy, hogy nem töltik meg tartalommal. Értelme mondjuk nem lenne. Az, hogy 40 repcsinek legalább AI számára használható, de ne röhejesen pontatlan FM legyen így a semmiből a kb. sci-fi.
Engem a 3. bejelentett címből kettő érdekel. Jó arány.
egyfelöl nem tudjuk, mennyi ideje dolgoznak rajta, másodszorban ha elég jó alapot készitenek az FM-hez akkor az jó lehet mindegyik AI géphez, lévén, hogy minden gépre ugyan azok a fizikai hatások érvényesek. ha ezeket jol kezelik, már csak a 3d modelleket kell rápakolni. Ha nem AI vezérelt géphez meg finomitják az alapot . Arról nem volt szó hogy a 40 gépbol mennyi lesz repülhető.
A Microprose anno is két cégből állt, volt egy játékfejlesztő cég és volt egy kiadó. Ezt a Task Force Admiral-t a Drydock Dreams Games fejleszti (másik kettőt is külsősök csinálják), Microprose csak a kiadó, de nem a fejlesztő (egyiknek sincs köze a Titan-hoz). Az egyébként is valószínűtlen, hogy ne írnák bele a bejelentésbe, ha ilyen volumenű fícsöröket tudna a játék.
Gondolom , mivel a most bejelentett 3 játék teljesen más vonal. ÉS megint más lesz majd a szimulátor amit még nem jelentettek be. Annál majd ott fohják a featuroket bemutatni. De ha semmi közül nem lenne akkor a videoban nem ugy jelenne meg , hogy powered by TitanImM
De majd meglátjuk.. mindenesetre én őrülnék egy outerra alapokon készülö szimulátornak.
Arról nem volt szó hogy a 40 gépbol mennyi lesz repülhető.
Írták bárhol, hogy akár egyetlen gép is repülhető lenne? Szerintem csak azon ötletelj, amiről szó van, amiről nem írnak semmit, azt vedd úgy, hogy nincs. Nagyon sok fölösleges körtől kíméled meg magad, ha nem magadtól állítod össze a lehetséges fícsör listát, hanem mondjuk megnézed a honlapon.
Features list: - As an Admiral, command legendary American carriers task forces in 1942 - Innovative approach to serious wargaming in a full 3D simulation-based environment - Pausable real-time, time compression available, no clickfest - The most detailed & authentic WW2 naval command game ever made for PC - A powerful in-game narrative engine managing scripted & random events - Lead the US Navy in 30+ historical & hypothetical single scenarios - Over 90 classes of ships and 40 types of aircraft meticulously researched & recreated - Accurate real-life ship, aircraft camouflages & markings - Advanced realistic ballistics and damage modelling - Play it the way you like it: fully customizable realism & difficulty settings - High-level of sound immersion, dynamic original soundtrack - Post-battle replay player & full scenario builder included
Ez egy külső nézetes stratégiai játék lesz, amiben a flottákat lehet kommandírozni, hogy RTS szerűen, vagy valami különlegesebb módon, az meg majd kiderül.
Melyik videóban írják, hogy "powered by TitanImM"? Ami a weblapjukon van fent video, abban nincs szó erről, de a szöveges részben sem írják, és a steames oldalukon sem (Task Force Admiral). Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.05.06. 17:40:31
A 6 os Hsz-ben lévó video cimében van és a videoban is amit az iroda falán az emblémákat mutatják ott is szerepel a logójuk.
És én nem a 3 bejelentett stratégiai játékrol beszéltem , hanem amit még nem jelentettek be , de szó volt róla, hoyg egy szimulátort is csinálnak.
Erról mivel nincs semmi info a honlapon igy nem tudok semmi feature listához nyúlni .
Azok más projektekre vonatkozik a videók alapján. Ahol látod az AH-64-et és UH-60-at. De hogy az mi lesz? Senkinek lövése sincs. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.06. 18:30:53
Lehet. De igazából a multiplatformitást nézve egy kombinált szim alatt ma már nem tűnik nyerőnek gondolkodni. Tehát heli + szárazföldi erők min, ha még repcsik csak MI által kezelt és behívott assetek.
Egyelöre még nem látom, hogy ebböl milyen game play lesz. Viszont amit mondtam korábban is, az egységek részletessége és a környezet kidolgozottsága simán megoldhatóvá tenne egy belső nézetes szimulátor szerüséget.
Nagyon, nagyon "szerűség" lenne csak az. 90-es évek szintű FM-mel vagy még azzal sem. Meg ki csinálnak meg annyi kabint és mást? Szóval, arcade játék sem lenne.
én csak azt mondom, hogy nem tudjuk, hogy mennyi ideje készül, de ha olyan részletesen kidolgoznak valamit, hogy a repülőgép hordozó hangárfedélzetén ott van a kép ami a valóságban is, akkor talán már eleve van kabin minden egyes géphez is. Gondolom, hogy nem VR és sim szintü de van, bár ki tudja. Egy valós ideju stratégiához ilyen szinten nem kell lemodellezni semmit sem sőt nagyon még nem is igen van részlet rajtuk, de itt minden apró elem modellezve van és 3d-s. A leszálló drótkötél ,a lift, a zuhanó féklapok stb..
Annyira limitált az erőforrás, hogy az első kiadásban a japán oldal nem is lesz játszható. Ez nem szimulátornak készült. Nem értem, hogy miért kergetsz minden realitás nélküli vágyálomokat... Egyszerűen ezek azért vannak benne, mert ma "mozizás" nélkül a tömegeknek eladhatatlan lenne a játék. Nem azért, mert repszimet készítenek. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.05.25. 13:35:46
az elején sem azt mondtam, hogy ez lesz a szimulátor. hanem azt , hogy ennek a modeljei annyira részletesen vannak kidolgozva, hogyha egy uj szimulátornak készükö játékot akarnak késziteni akkor ezeket a modelleket szinte csak át kell emelni oda megsporolva sok időt és a többi dologra koncentrálni. Azt sem mondtam, hogy minden gépnek kellene repülhetönek lennie. Ha egyet kiválasztanak és a többit meghagyják AI-nak már akkor is van egy változatos gépparkjuk.
Az egészet csak azért vetettem fel, ha a microprose vissza akarna térni a szimulátorok világába.
Ezek a gépek még a régi il2 1946-nál is gyengébben kidolgozottak, nézd csak meg a hajtóművet pl 3:00-nál, ez csak pár poligonra festett csillagmotor. Már az il2-ben is 3D-ből modellezték le ezeket 15+ éve (ok, ott sem használtak el rá egymillió poligont, de akkor is). PBR anyagokat használ, az tényleg szép, de a részletesség az sehol nincs. Ami persze nem gond, ehhez a játékhoz bőven elég, de egy repszimhez ma már borzalmasan kevés. Arról nem is beszélve, hogy a repszimeknek nem a 3D modellezés a nehéz része, hanem felépíteni egy komplett hajtóműkezelést, fegyverkezelést, sérülés- és flight modellt, amihez kidolgozott, kabinbelsőből kezelhető rendszerek kellenek. Animációkkal, hangokkal, minden szarral együtt. Komolyan azt hiszed, hogy ennek a játéknak a flight modellje, vagy a paraméterek száma amit a repülős része figyel, az bármilyen szinten összehasonlítható lenne akármelyik komoly repszimmel...? Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.05.25. 15:13:48
Hatalmas game volt anno. Imádtam. Régen tudtak szimulátorokat gyártani. Aszem ebben volt hogy akkor tudtál csak elindulni a játékban ha megcsináltad a légi kiképzést. Volt egy oktató és követni kellett a géppel és mindig mondta milyen manőver jön. Igazából utána indult be a játék. Engedélyt kellett kérni a fegyverhasználatra is.. Volt hogy csak szórakoztak az orosz gépek azt nem is volt csata.. aztán volt hogy az utsó utáni pillanatban kezdhettél lőni. :D
Nem, nem ebben volt. Amigán az F-14 volt. Végig kellett csinálni a kiképzést és csak ezután lehettél Tomcat pilóta. A végén pedig (én legalábbis ) űrhajós lett az emberből.
Kénytelen leszek megvenni, hogy kiderítsem mi ez a Korea. A vinyómon elfekvőben megtaláltam az F-14 FB Gold CD-s kiadását, de csak a főmenüig tudtam futtatni...
Úgy nézem ezek harcdcore dolgok lesznek, mert a grafikai megjelenítés kb. 10 évvel ezelőtti szinten sincsenek. Meg ez is modulárisnak tűnik. Mondjuk, ha tereptárgyak esetén nem lesz lövedék átütés modellezve, akkor szerintem vicc az egész. Ma kb. ez lenne a minimum ilyen grafikai "szinten". Ha ezt feláldozzák, akkor legyen végre legalább egyszerűsített "fizika".
Tegnap végighallgattam a podcasetet. A Mitgthy 8th nem szimulátor lesz. Inkább személyzet management és egyfajta karrier / story vezérelt valami.
Az eddigiek és a többi elhangzott dolog alapján HC szimet egyelőre senki ne várjon, főleg Falcon 5.0-át ne. Persze benyögték, hogy semmi sem kizárt, de az eddigiek alapján nekem az jön le, hogy csak az ilyen "áramvonalasított" manager szerű megközelítésre van kereslet talán és pénz fejleszteni.
Egy full HC repszim kifejlesztése 0-ról ma olyan pénz és erőforrás F4.0 szerű din. hadjárattal, amit szerintem nem mernek felvállalni. Mert lényegében az F4.0 vitte magával sírba a régi MP-t....
A benyomásom az volt a videokról, hogy ezek kb ilyen Squad/Post scriptum szerű dolgok tíz évvel ezelőtti szinten (nem csak grafikailag). Erre látom a másodikra pont be is kommentelte valaki :)
A leirás alapján egész jónak tűnt , egyedi helyszín és összecsapás, aztán megláttam a videot. Hát mind a két videóra elmondható, hogy Copy/paste. mindegyik ugyan azt használja eltérő grafikai elemekkel. Ez a fajta animáció amit a katonáknál látni kb 10 évvel ezelőtt is jobb volt. FPS nézetből már jobb a helyzet, de az nem ér semmit ha a társad mozgását látva meg elszörnyülködsz. A videok alapjáén a fizikától sem várok sokat, bár azt manapság az ilyen pubg meg hasonlókon nevelkedetteknek nem is elvárás.
Meg ahogy látom, a MP csak mint kiadó vállal szerepet a visszatérésben és nem mint fejlesztő csak összevásárolja a feltörekvő kiadó nélkül lévő csapatokat és kiadja a játékait meglovagolva a nevet, hogy igy majd nagyob példényban megy el a játék.
A Harsh Doorstop egy közösségi fejlesztésű játék, ami ingyenes lesz, nem lesz benne DLC és mikrotranzakció sem. Microprose miért segít nekik, azt nem tudom, talán jófejség (PR), talán más van a háttérben, de itt nincs közvetlen anyagi haszna belőle.
Nem igazán értem, hogy az 3X RTS miben hasonlít egy HC taktikai RTS-hez, ahol nincs bázismenedzsment és nem egyszerű HP és esetleg parjzs rendszer van. Mert az első pl. olyan.
A WiC-et próbáltam. A Wargame széria után olyan faék és buta volt, hogy arra szavakat nem találtam.
A Wargame benne van, azzal játszottam is. 2500+ órát az ALB és RD-vel. Sajnos a végére sikerült teljesen szétcseszni az egészet. Remélem ez az új a helyes úton megy majd.
A StDN-t próbáltam a WG után. 10 órát se bírtam vele. Azt is elronttoa az Eugen. A Wargame RD-vel többet játsztottak szinte mindig kiadása után évekkel, mint azzal. Egy ideig még a WG ALB is majdnem leverte az StDN-t. Irgalmatlan blama volt.
A többit nem ismerem, de II. vh settinget megintcsak összevetni egy hh végivel... Totál más...
megint elveszel a részletekben, semmi mást nem tudunk még csak ami a videoban volt, én az alapján mondom, hogy látványba és játékmentbe és hangulatba sehol sincs az alábbiakhoz.
Részletekben? Te közölted pár kép és screenshot alapján, hogy "bármelyiknél jobb". Mindezt egy 2500 + órás WG-s embernek, aki töviről hegyire ismeri...
A WG agyonverte a WiC-et. Még az elbaszott állapotában is.
A videó alapján ez egy WG lesz mennyiségileg leszedve kis induló csomagra, egy timeframe-mel és unicorn egységek nélkül. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.09.02. 00:00:03
Én kérek elnézést Mérnök úr hogy bátorkodtam leirni a saját véleményemet és gondolatomat érzéseimet arról, hogy mit láttam. Nem tudtam, hogy nem lehet más véleményem mint amit ön gondol.
Csak benyögtél megint úgy, hogy az alkotások közül többet ismertem. Egy rész meg még csak nem is azonos kategória. Mintha az mondanád, hogy a Rise of Flight jobb repszim, mint a Falcon BMS4.34. Nem is ugyanarról szólnak...
Érvekkel mondtam mi a baj.
Te meg csak bevágtál egy videót... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.09.02. 20:34:08
Ha nem tudod milyen szempontok alapján írtam a véleményemet akkor ne próbáld meg a te szrmpontjaid alapján megitélni azt. De te biztos hogy az a videó alapján el tudtad dönteni, hogy nem HP alapú a sebzés és egyéb részleteket. De te ehhez is értesz mint minden máshoz. Ezért írtam, hogy megint a részletekbe veszel mikor arról még semmit nem tudni, föleg nem a videóból.
Leírod, hogy bármelyik jobbnak tűnik. Az a bármelyik szó enyhén szólva túlzás.
Amikor azokból többet ismerek és játszottam is vele. Tehát nem igaz, hogy bármelyik. Az azonos korszakból egyikről tudom, hogy nem. A WiC.
A WG:RD nagyon hasonló, de azt teljesen sikerült elkúrni az ALB-hez képes ta sok unicorn egységgel és mással.
A II. vh vonalból többet játszottam, azok hibáit is ismerem De azok amúgy is a korszak miatt nem is vethetőek össze. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.09.03. 10:46:38
Mondanám, hogy valami van , de nem az igazi . Ez, kb 5-6 évvel ezelött lett volna jó, most már a grafikán és az animácion kellene még csiszolni rendesen. Lehet, hogy a rainbow six és a ghost recon fejlesztüi állnak mögötte, de ugy néz ki, hogy azopta nem fejlödtek és nem követték a kor követelményeit és megragadtak azon a szinten .
De természetesen ez csak az első benyomás, ha igaz amit ott leirtak, hogy a csapatmunkán és a komunikácion több mulik mint a reflexeken akkor akár még jó is lehet, mert az összes mostani FPS, csak egy kapkodo idegbeteg tudja rendesen játszani .
Kb. 5 tagú fejlesztőbrigád ezt tudta összehozni, ami még így is gyászba tesz sok AAA címet gunplayben és realisztikusságban. Nem tudom mennyit játszottál vele, én 1030 óta nyomom és még a legkönnyebb fokozatokon is meg tudnak kúpolni a tangok ha nem vagy képben. Hangulatos, jó a fegyverek viselkedése, bár még lehetne rajta javítani. Ai szintén javítható. Prone jön memsoká, bipod és letámasztás szintén. A playerbase kicsit siralmas, de ez egy ilyen rétegjátéknál szerintem elmegy. Jó lesz ez, ha érkezik értelmes kampány, használható társak (sokan akarnak ai társakkal menni), és megmarad ez a realisztikusabb vonal. Early Access így kell nézni. Pl. Armánál egyszerűbb, nem kell 1 millió gombot megjegyezni, csak infantry van, ez a fókusz. Aki szerette a régi R6ot GRt, annak szerintem kötelező.