Forbidden west fórum van? Nem találom a keresőt. Állandóan kifagy a játék amikor teljesítem a sokkoló + tereptárgy használat próbát láncmarástól nem messze. Ez bug?
Köszönöm!
Nem tudom próbáltad-e a Hogwarts legacy-t. Maga a játék nagyon jó,de ott például igen sok NPC van aki más. Például a három seprű csaposa nő,de a hangja férfi,vagy van pár leszbi boltos. Van olyan boltos nő akinek akkora szakálla van hogy a Mikulás is megirigyelné. Mivel a karaktered gyerek így szóba sem jön hogy mihez vonzódik. Bár a karakter generálóban nincs fiú vagy lány,hanem egyes és kettes tipus van. Lehet női hangú karid fiú testtel,na meg fordítva és a külseje is lehet akármilyen. Utoljára szerkesztette: Plata, 2023.04.27. 11:31:34
Jobban beleásva magam a DLC-be: a főhősnő már a ~felétől eddig hozzá nem illő, vagy általa idáig nem mutatott, nyílt vonzalmat táplál a hölgy iránt..., tehát nem csak a végső jelenet aggasztó. Sz'al, nem kicsit "igazítottak" Aloy-on az eddigi, 2,5 részhez képest! :/ Azt nem tudom, hogy megjelenésekor is rajta volt-e a 16-os megjelölés az eddigi részeken, de én naiv azt gondoltam - idáig - , hogy cseperedő gyermeknek is adható ez a "kissé" erőszakos, de másként még nem annyira veszélyes, a mai átlagból, eddig nem ezzel kilógó mű - pl. a Hogwarts Legacy 12-es. De tévedtem(, már ez sem...)! Sajnálom!
Nomad90Hun:
Jaj má', görögök: a Thébai "szent osztag", ami csak melegekből állt és mindaddig a legyőzhetetlenség nimbusza vette körül, amíg szembe nem találta magát Khairóneia-nál a makedón-theszáliai "csődörökkel"... Rómaiak: Heliogabalus, a "férfi" prostituált, melegsége mellett, mellékesen császár is, aki bordéllyá változtatta a Capitolium-ot és ezen botrányai miatt olyannyira ellenszenves lett, hogy maga a hatalomra segítője ölette meg... Akkor is felszólaltak a deviancia ellen, csak helyileg és időnként másként! ;) Nézd, előfordul, mert a fény is tud árnyékot vetni, de arra építeni még senki nem tudott maradandót, vagy értelmeset! A görög-római kultúrkörből sem az önpusztító devianciát vallja - azaz: vallotta, a jelen vezetői miatt - magáénak az európai kultúrkör. De, igazad van: inkább maradjunk csöndben és várjuk a csodát, hátha...
"...Bármi történjék is, egy dolog egészen biztos: Atlantiszunk nem fog elsüllyedni!..."
Szerintem nagy levegő. Senki nem beszélt ilyenről. Ráadásul a történelmet pont ezek az emberek hamisítják ha már itt tartunk. Elég csak a Kolumbusz szobrok ledöntése.. indiánok átnevelése stb. A történelmet a győztesek írják. És jelenleg a realitás a vesztes. A túltolás pedig a káros ami kihozza az emberekből az ellenszenvet.
"...és a provokáción kívül mit is ad hozzá az a "választási lehetőség" magához a játékhoz, annak történetéhez? Meg lehetett volna oldani uo semlegesen, ahogy az eddigi részeit is (a kihagyásával, vagy egy "visszafogottabb" történetelbeszéléssel)?"
Pont AZT a választási lehetőséget adja meg a játékosnak. Más kérdés, hogy ezzel ki mihez kezd. Van aki hisztikézik és kész feljelenteni a magyar forgalmazót a médiatanácsnál is, van aki beleszarik magasról és simán továbbnyomja a három közül az egyik válasszal, és van, aki örül ennek és eljut a csókjelenetig.
Teljesen mindegy, hogy ki melyik csoportba tartozik, a játékélményt mindenki magának alakítja, a csók jelentetet választva Gipsz Jakab nem fogja elrontani a TE élményedet, aki mondjuk konkrétan és hivatalból nemet mondtál a társad közeledésére. Ennyi.
szerk: szar az SG, nem Márknak ment, hanem Kotomicukinak a #406 -ra Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.04.25. 20:53:57
Akkor még egy kérdést feltennék, és utána részemről téma lezárva.
Az összes létező történelemkönyvet elégetnétek akkor ezek szerint, és kitépetnétek a történelemtanárok, filozófusok, stb nyelvét? Csak mert meg merik említeni pl. a Római birodalmat ahol köztudottan voltak ilyen dolgok, a görögökről meg nem is szólok Leszbosz szigete, vagy akár Spárta hadi állama, hogy csak két példát említsek. Továbbá az ilyen embereken agyműtétet végeznétek mondjuk egy kalapáccsal vagy mit tennétek velük? Tudjátok van az a mondás, hogy más szemében a szálkát sajátjáéban a gerendát, ezt kicsit átfordíthatjuk erre a helyzetre, mert Ti habzó szájjal hörögtök itt valamire ami opcionálisan megjelenik játékokban, és egyéb médiákban, elterelve ezzel a fórum fő témáját erősen off topic vizekre, de magatokon nem veszitek észre, hogy ez a viselkedés legalább annyira beteges már lassan mint amivel szemben "aggodalmaskodtok".... Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.04.25. 20:26:54
Dragon age-ben nekem mindig leszbi karakterem volt.A meleg csókát meg kinyírtam. :D GTA Online-ban leszbikus karakterem van már kezdetek óta. Sw ToR-ban leszbikus karakterem van.Ha nincs túl tolva a dolog engem nem zavar. Kivéve ha homár pasi karakter van egy játékban,arra hangyányit sem vagyok kíváncsi. GTA 4-ben is meg van steam-en a köcsög toni kalandjai dlc,mert járt a spéci változathoz,de sosem próbáltam ki. Ami azt Illeti Hogwarts Legacy-ban a női testű pasi hangú csapos rohadt idegesítő és szerintem baromság,pont úgy mint a szakállas nő vándor árus.
Pontosan: egy KÖTELEZŐEN új "divatról" van szó! Ugyan eléggé tág a felsoroltak időbeni intervalluma, de az akkori, normálisabb és egységesebb korszellemben mindenki viccnek fogta fel ezeket, amiknek a többségét meg sem jelenítették, csak utalás volt rá. Továbbmenve, anno sokkal, de sokkal több játék jelent meg, tehát: - összességében elenyésző volt ezek aránya, elvesztek a tömegben (vö. a mai tendenchiával) - ebből következően sok olyan fősodratú játék volt, amikkel helyettesíteni tudtad ezeket és egyáltalán nem volt hiányérzeted - a felsoroltak főként a már érettebb korosztálynak szóltak, tehát kissé elnézőbben is lehetett velük bánni (az akkori gondolkodásmód ezt lehetővé tette - pl. nem is hülyézték le egyből, mint manapság, ha vki felszólalt a "vicc" ellen...) - a távol-keleten "más" megítélése van ezen dolgoknak (is), de ott van választék - ma is! - és a pontos igényekre szabottan lehet dönteni: kell bele, vagy nem - anno még volt erőszak-szintszabályzás is a játékokban, tehát jócskán lehetett faragni annak szélsőségességén, igaz, hogy csak a "beszédben" és nem a történetvezetésben, de utóbbit ma már megtudnának valósítani, HA akarnának... (és lenne rá uo köztelező nyomás, mint ami a kihagy(attat)ására van)
PiszkosFred: ...és a provokáción kívül mit is ad hozzá az a "választási lehetőség" magához a játékhoz, annak történetéhez? Meg lehetett volna oldani uo semlegesen, ahogy az eddigi részeit is (a kihagyásával, vagy egy "visszafogottabb" történetelbeszéléssel)?
Nomad90Hun: Majd midőn a gyermekeid, vagy azok gyermekei teszik fel ezen kérdést a kevésbé progresszív szüleiknek..., ugyanis, ha már ezen deviancia elé sem dobunk fékezősarut, akkor az tovább fog robogni és egyre szélsőségesebb lesz - lásd a mai, egyre élhetetlenebb világunkat, mert "ejj, ráérünk arra még" és ne vegyük annyira komolyan a dolgokat...
Harom dontesi lehetoseged van a vegen, ket elutasitas es egy beleegyezes. Te dontod el, nem ok - ok csak lehetoseged biztositanak arra, hogy ha akarod, akkor a te "fohosod" akar taplalhat gyenged erzelmeket is iranta.
Az ketsegtelen, hogy a ket reszben eddig kerulte Aloy szexualitasat es orientaciojat a jatek, bar azert az sem volt veletlen, hogy mindenkit elhajtott eddig, aki esetleg beprobalkozott :) De, ha ugy dontesz, akkor akar lehet veletlen is, es lehet szandekos is. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.04.25. 15:18:29
En is azota lettem meleg, miota az egyik jatek karakterem azt csinalta a jatekido 0.01% -aban. Ha lenne fejlettebb cenzura, meg mindig normalis eletet elhetnek.
Szerintem nem az a gond hogy lehet létesíteni másokkal.. hanem pont az hogy ők döntik el. Hogy márpedig te meleg vagy transz leszel és kiveszik a kezedből a döntést.
Így van, Én csak arra próbáltam utalni, hogy egy opcionális lehetőségen ekkora hisztit kiverni, nos az ilyen embereknek rengeteg felesleges energiája akad ezek szerint. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.04.25. 10:32:46
Úgy csináltok, mintha valami új divatról lenne szó :) Már a 1998-as Fallout 2-ben is lehetett meleg kapcsolatot létesíteni, vagy a 2009-es Dragon Age-ben. Sőt, az 1988-as Super Mario 2-ben volt transznemű karakter, a szintén 98'-as Casper-ben több leszbikus, de voltak a Larry sorozatban, Police Questben, Phantasmagoria-ban, Longest Journey-ben, Persona-ban, Metal Gear Solid sorozatban, stb.
Ugyan nekem csak az első rész van meg az is PC-n, és még nem értem a végére (igen várom a 2-t is), de ez az egy opcionális jeleneten való habzó szájjal pörgés már nálam a ló túloldala, no offense. Ez kb az a szint, mintha annó a mass effektnél azért lett volna kicsapva a hiszti mert lehet női shepard-el asárival kavarni. Aki ennyire kiakad egy opcionális lehetőségen amit a játékosok 95%-a kb nem választ, és még sem fordul a fejében hogy választhatná, attól megkérdezném: Orvos mikor látott? Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.04.24. 19:10:26
Annyi "könnyítés" van a jelenetben, hogy ez is egy 3 választási lehetőséggel bíró megoldás, de ez még nem teszi "mentessé" a művet, legfeljebb, ha lehetne benne tiltani AZT a lehetőséget. Igaz, ez még messze nem tart ott, mint pl. a tLoU 2, de azért nem kéne a semlegestől eltérni, hogy mindenki számára fogyasztható maradjon - amúgy is jelentéktelen epizód a mű történetében, tehát, ha kihagyják belőle a joggal vitatott részt, sem csökken semmit az egész értéke - és legfeljebb külön mod-ban, vagy csomagban árulni a devianciát - és akkor legalább megtudhatnák, hogy VALÓJÁBAN mekkora igény is mutatkozik az effélére...,18, vagy 21 fölött... .
Két szösszenettel egészíteném ki az utolsó mondatot: - amíg a kölök fel nem száll a deviancia rothasztó szekerére, addig valóban lehet, hogy csak poénnak hat a "hangoskodás" (a pálya széléről még akár jó műsornak is kinézhet az egész "cirkusz", de amint a szorítóba kell lépni..., onnantól nagyon más lesz a hangulat - gondolom, erre is vannak statisztikák - , sz'al, teljes mértékben megértem azokat, akik bármi áron el szeretnék kerülni ezt a családon belüli "hangulatváltozást") - a feltevésre ellenpéldák is vannak, hiszen jól tejel a biznisz, amíg "hangoskodik" a szerencsétlen megzavarodott - pláne úgy, hogy volt már nem egy nyilatkozat, miszerint direkt csinálják és még élvezik is a "rendbontást", hiszen tudatában vannak annak, hogy teljes mértékben "védett állatok" (de itt miért sejlett fel bennem a "politikus" szó?!)
Kis százalék (WHO statisztikáról beszélek). De poén, ha megvizsgálod a szoc.médiát, a figyelemhiányos és megfelelési kényszerben szenvedő heterók a leghangosabbak mindig. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.04.22. 15:47:04
Ebben az a vicc/szomorú, hogy (pont mostanában olvastam a témáról) 5%-a a föld népességének nem hetero. Most ebből az 5%-ból mennyi játszik videójátékokkal. Magyarul ezt a sok abszurd PC hűhót amiatt a twitteren hangos amerikai < 0.5% miatt tolják.
Az új DLC-t még nem néztem. Viszont ez így már gáz. Csesszék meg. Pedig olyan ügyesen elkerülték ezt eddig. Leszámítva egy-két jelenetet más karakterekkel. Az nem érdekelt. Pont az volt a jó, hogy Aloy identitása rejtve marad, így a játékos azt gondol, amit akar. Ezzel most el is ment a kedvem egyelőre, hogy megvegyem és játszak vele. Pedig eddig nagyon tetszett mind a két rész. Ezt még meg kell emésztenem.
Aloy leszbikus. Nagy a baj a Sony háza táján. Miért kellett még ez is? Ellie nem volt elég? Nem a melegekkel van bajom, hanem a propagandával, hogy azért erőltetnek valamit mert a korszellem ezt diktálja. Mi lesz a következő? Nathan Drake elválik szeretett feleségétől hogy nővé operáltassa magát? Ezek játékok, az ember kikapcsolódni szeretne általuk, nincs hely bennük aktuálpolitikai referenciákra. Na jó, ne legyünk ennyire sarkalatosak, lehet komoly témákat ábrázolni játékokban, de akkor az egészet tudatosan erre kell felépíteni. Last of Us jó példa, mert ott a dramaturgia javát nem a meleg szál adja, hanem a kőkemény társadalomkritika, az emberi lélek mélységeinek boncolgatása. Horizon sose volt ilyen, csak egy dinós akciójáték, amit elsősorban az egyedi hangulata ad el. A múlt és a jövő bizarr keveréke. De hát úgy tűnik nincs múlt és jövő jelen nélkül, és a jelenünket a gender fogalmának újraértelmezése határozza meg...
Amikor nagy nehezen legyőzöm a 2. stormbird-emet és az a játéktéren kívül zuhan le...
Nyugodj meg, 2 éven belül úgysem jön PC-re :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2022.02.24. 01:12:11
Amúgy ez a Forbidden West ez most DLC, vagy második rész? Mer én DLC-ként kezeltem, de úgy érzése olyan mennyiségű tartalom van benne, hogy fura volna DLC-nek tekinteni.
Hát nem volt mindegy, hogy 78K-ért megkapom az RX480 8GB-ot, vagy 100K-ért a GTX1060 6GB-ot. 2017 március. Link Link vs Link Valóban erősebb a 1060, de nem annyival, amennyivel akkor drágább volt.
Na elkezdtem ismét. Múltkor abbahagytam, egy idő után meguntam. Meg nem tetszett az álcázást segítő ruházat. Olyan volt, mintha öreganyám varrta volna zöld függönymaradványokból. Nem bírtam nézni, ahogy ugrál benne a csaj. Na de most megint rákaptam. Ezt a páncélt akarom megszerezni. Lényegében mindegy milyen bónuszt ad, nagyon tetszik.
Amúgy egyszerre játszok most 3 nagy lélegzetvételű játékkal, amiket valahogy nem sikerült nemhogy végig tolnom, de 20%-ig se vittem el egyiket se. Dragon Age: Inquisitor, Cyberpunk, meg ez. Gyakorlatilag egész évben elszórakozhatom velük, ha jól csinálom. Aztán csak összerakják nem bugosra végül a Star Citizent. :D
Én vagy 2 éve vettem még 1060 helyett RX480-at 8GB Vrammal 70-ért :) A Vram mimatt döntöttel úgy, és milyen jól tettem.
Nekem nincs problémám a játékkal, pedig a patchek előtti legelső verzió van meg. Viszont a C-re kellett neki vagy 16GB virtuális memóriát adni, mert az optimalizáció sem ment végig. Azóta megy, semmi gond vele.
Igazad lehet, a videó memória karcsú, amiatt lehetnek a textúra bevillanások. alapvetően elég jó a gépem, csak a videokártya gyenge, de a jelenlegi piaci helyzetben azt most nem fogok venni. Egy GTX 1060, ami azért nagyon nem csúcs kategória 80-100 ezer Ft. Az milyen dolog!!!
Megjelenéskor voltak fps problémák, hajlamos volt bezuhanni, de azóta javították és más különösebb gond nem volt vele. Szóval igen, valószínű hogy a kártyád gyenge hozzá. Elég nagy a vram igénye a játéknak, sőt, rendszermemóriából is sokat kér. Volt hogy 12-15 gigát is megzabált. Kell alá a vas, az egyik legnagyobb gépigényű játék jelenleg.
Üdv! Kipróbáltam a játékot, a warez kiadást. Nincs erős gépem, sőt, játék indításánál jelzi is, hogy nem lesz elég, de azért minimumon elindul. Játék közben viszont textúra vibrálást látok. Ez amiatt van, hogy gyenge a gépen, nem elég a VGA-m, vagy szimplán ilyen lett a PC port? Köszönöm
Na jah, egy idő múlva elengedtem a power cellt, mert valóban, csak a teljes sztori befejezésekor lesz meg mind az 5, szóval nem lehet rágyúrni hogy azt megszerezzük.
Ha lesz über akcióban (<4000 Huf) akkor szóljatok ! :)
Végigtoltam 2x de kell ez a játék. Viszont >10K HUF-t nem tudok kiadni rá.
Igazából abból a szempontból lényegtelen is, hogy az utolsó power cell ami kell a páncélhoz amúgy is azon a ponton van, amikortól elérhetővé válik újra az a terület is, szóval ugyanott van az ember.
Én még nem fejeztem be, de nekem abszolút top10-es játék lett (all-time), órákig tudnám dícsérni.
Az új frissítéseknél, ha a főképernyőn vársz egy 10 percet, akkor betölt pár dolgot előre, tényleg sokat segít. Utoljára szerkesztette: dregnarr1, 2020.12.30. 08:02:36
Hát gyerekek, ez a játék teljesen lenyűgözött, rég volt már olyan hogy egy sztori annyira megfogjon, hogy alig várjam mikor tudok leülni a gép elé hogy folytathassam és jöjjenek az újabb részletek. Ahogy apránként összeállt a kép, a sok háttérrészlet... kevés olyan játék volt ahol alig vártam hogy szembejöjjön egy újabb journal darabka, írott szöveg, hogy kiderüljön mi is történt, miért történt - általában csak ásítozva nyomogattam el ezeket, itt meg körbejártam mindent el nem ulasszak egyetlen infómorzsát se.
Egy Hugo díjat simán megérdemelne az aki kitalálta a sztorit, ilyen jó sci-fi történetet játékban szerintem még nem is találtam (könyvben nagyon sok hasonlóan jó sztori van). Óriási élmény volt számomra, ilyeneket kéne megfilmesíteni, eredeti, pörgős, misztikus és tele érzelmi töltettel. Amúgy is nagyon csípem az olyan scifit ami nem évekről/évtizedektől, hanem évszázadokról meg évezredekről szól, na ez rendesen belopta magát a szívembe. 60 remek órám volt benne, csak azt sajnálom hogy amennyire utánaolvastam, nem lesz hozzá több DLC.... de csinálhatna a sony belőle egy ütős filmet :)
A harcrendszer is nagyon tetszett, kellően nehéz de nem annyira szivatós mint a Dark souls :D
Egy technikai bajom volt csak a játékkal, a textúrák néhol időnként teljesen elmosódottak lettek (főleg a nagyvárosban) - utánaolvastam, ismert hiba, szarul használja a játék a VRAMot (nekem meg csak amúgy is 3GBs a kártya), ez egy picit rontott az összképen. De 10-ből simán 9es lett nekem a játék. (tudom eretnekség, de nálam a Witcher 3-at is simán lenyomja... valószinüleg a scifi miatt, kardos varázslós sztoriból annyi van mint égen acsillag, de jó scifi... ami kicsit még depressziv, nem a star wars féle űropera - na olyan kevés van).
Hát, nekem nem nyilt ki se éjjel, se nappal, se úgy hogy odateleportáltam, se úgy hogymesszebbről futottam oda. Igy amikor a sztori odaért, akkor tudtam bemenni újra...
Gondolom már mindegy, de az utókornak talán hasznos lehet: Mother's Watch kapuja nappal zárva, de ha este mész, akkor nyitva van. Ha teleportálsz a kapuba, akkor kicsit hátrébb kell menni hogy kinyíljon, így utólag is be lehet menni a Power Cellért.
rövidre fogom..hátha hasznos lesz valakinek.. öreg procim van..nincs avx feature..nem is indult el....cyberpunk hibának köszönhetően feldobtam a cimét fórumban..mire közölték,hogy ebből már egy nemrégi patch kivette az avx igényt..így most újra felraktam..és lőn csoda elsőre elindult..szóval öreg procisok hajrá :)
Sziasztok!
Merre van Frostclaw site és Fireclaw Site?
Néztem a CUT-ban északon jobb felül fele és középen felül is, de nem vannak. YT videóban arra mutogatják.
El kell jutnom a játékban egy szintig, hogy ott legyenek?
Köszi!
Sziasztok!
Van a Naming Cliff nevű hely, ahol nevet kaptam.
Láttam egy videót, hogy Aloy ott sétálgat és tolja a monológot. Oda hogy lehet eljutni, hol van?
Na ígértem, hogy a rendszerlemezt majd csekkolgatom, hogy menyire tekeri a game a swapot. Spoilerbe teszem mert nem közvetlenül ide tartozik.
09.01-én esett 1%-ot a kondíciója, 97%-éról 96%-ra.
Transfer Rate Information Total Data Read,"378 104 MB, 392 052 MB since installation (2019. 02. 21.)" Total Data Write,"305 020 MB, 321 507 MB since installation" Average Reads Per Day,"698,84 MB" Average Writes Per Day,"573,10 MB" Current Transfer Rate,136 KB/s Average Transfer Rate,499 KB/s Maximum Transfer Rate,427 050 KB/s Current Read Rate,104 KB/s Current Write Rate,32 KB/s Current Disk Activity,0 % Average Disk Activity,"1,25 %" Estimated Max. Transfer Rate,487 256 KB/s [423x DVD Write Speed]
Mivel nem ezt az adatot néztem, nem tudom megmondani a múltkori óta mennyit írt az SSD-re és ebből mennyi a lapozófile használat. Másik meghajtóra nincs értelme áttennem, mert ott is több írás van, akár napi GB-ok.
Hát én a Banuk ijakért mentem a kiegre először. A daemon mobok sem jelentenek különösebb akadályt hy okosan csinálja az ember.
Használo a Tearblast arrow-ot, hogy leszedjem róluk a fegyvereket, utánna meg a Hunters Bow-hoz való páncéltörőt. A Sharpshoot igazából nem is tudom minek van most, de messzebbre lő és nem vesznek észre.
A sámán útján vagyok, megkaptam a rázós speart a fénypuzzle után, most majd el kell nyernem a Werak-ok bizalmát, hogy elengedjenek a halál útjára. Lol, miért ne mehetnék ha akarok.
Mindegy, én nem ölök mindent, csinálgatom a mellékküldiket, és gyűjtögetem a bluegleam-ot :)
Majd az OP bow-okkal lemegyek Midoriánba.
Szerintem kicsit túlkomplikáljátok az ölést, de kinek ahogy tetszik. :D Egyébként tegnap befejeztem a fősztorit. Jó volt, most jön a Frozen maradék része, most fejeztem be a sámán útja küldit. Szerintem is inkább Tomb Raider szerű, nekem a Witcher eszembe se jutott.
Frozent hagyd a végére, elég táposak a jószágok, eleve a felmászás után aki ott vár már rohadt szívós (én megmondom őszintén pár próbálkozás után felfutottam a picsába az első tábortűzig :D )
Én ma végeztem a Frozennel is, az alapjátékkal meg pár napja. Annyira sokat nem adott hozzá, de jó a története, érdemes letolni. Összességében nem rossz játék, de az ölj meg 5 fireclawn vagy mi a neve a vulkángrizlinek küldinél azt mondtam, hogy na jó, grindelni nem fogok. Ledaráltam kettőt aztán meg a játékot az SSD-ről :D Jó volt, szép volt de szerintem nem fogom újra elővenni. Nem egy Witcher 3, na. Inkább Far Cry-os, vagy Tomb Raideres, hogy egyszer lenyomod, élmény, szép meg minden, de nem akarod igazából újra játszani. Örülök azért, hogy kiadták PC-re, ha lesz 2. rész jöhet.
Harchoz, a Frozenenben pimpelhető lesz a spear, két lila sebzővel feltuningolva elég durva sebzést oszt le, a végén simán azzal gyaktam a nagyobb behemótokat is. Egyébként a csúzli is meglepően erős. Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.09.01. 23:35:32
Hát én nem meridian felé mentem, hanem északra, megkezdtem a Frozen Winds-et. Szóval ásó robottal még nem találkoztam.
Stalkerre ráálltam a tearblast arrov-ra, lerobbantottam róluk mindent, csupaszon futkostak. Írta, hogy nem szeretik a tüzet, de hiába gyújtom ki őket, alig kopik az életük.
A Sharpshoot bow-al 3 precision arrow is alig sebzi őket. A legjobbnak hunters Bow zúzó nyila tűnk, 3 vessző egyszerre a pofájukba, és ezt ismételni, vagy 5x.
Elég szívós dögök.
Stalkert ugy csinaltam hogy 2-3xtearblast-al lerobbantom a lathatatlanna tevo moduljat es a messzelovo moduljat, ott all puceron se kep se hang, kap 1-2 robbanos bombat(blast bomb? mar reg nem toltam) vagy dupla/tripla lovest nyilbol, vagy siman pofamvertem a heavy spear atack-al. A tripewire csapdaval az volt mindig is a bajom hogy a nagyon mozgekony robotok siman atugorjak, es van az is amikor nem te kezdemenyezel hanem ok lepnek meg.... A foldalabujos robotnal le kell robbantani tearblast-al a labairol az asomodult es akkor nem tud tobbet lebujni sehova, tuzes nyillal kigyujtod(addig lovod ra a tuzes nyilat amig felstackel a heat es tulhevut a robot) rinse repeat...
Stalkereket úgy ölöm, hogy kifeszítem a kötelet, 2-4-et egymás mellé, amennyi kell, a tűz robbanást kell feltolni minél magasabbra, kb 440-et sebez nálam kötelenként. Szóval lerakod, belehúzod, felrobban, done. A nagy föld alá bújó rohadt genyó robotot is így a legpraktikusabb, csak ott 8-at teszek le egymás mellé szorosan. Videóban láttam, nem én vagyok ilyen okos. :D
A Frozen Winds kiegészítőben amikor Walk teh Saman path van, és megyek keresztül a barlangon, rohadtul nincs mentési pont? A 3db stalker elé rak visza, még akkor is, amikor kiérek a barlangból és van a billegős híd. micsida szívás...
5let? 4.-szer állok neki...
Na, megint másfél megás a patch, ezek a srácok nagyon tudnak, más játéknál giga alatt nagyon ritka :D
Ahogy bunny írja nem muszáj ugrálni: #309 Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.08.30. 13:25:23
Az ancient armory küldit próbálom megcsinálni, amihez 5 power cellt kell összeszedni a térképen. A problémám az, hogy az egyik power cellt nem tudom hogyan szerezzem meg.
A következő történt: Az Anyák szivében a hely mélyén van az egyik power cell. A gond az, hogy én a storyt csinálva már kijöttem a faluból miután kineveztek Seekernek, és a kapun már nem tudok visszamenni (zárva van), hogy megkeressem a power cellt (mert persze elkerülte a figyelmemet az a kis oldaljárat a barlangban, ahol a power cell van).
Igy viszont nem tudom mind az 5 power cellt összeszedni a küldihez.
Valaki tudja esetleg hogyan tudok visszajutni és megszerezni a hiányzó elemet?
5 cella kell, és van hely ahova konkrétan be se jutsz amíg a küldetés pl. oda nem rak egy létrát.
37 orat oltem bele, ennyi soha meg csak kozel sem, egyetlen ilyen ugribugri jatekba nem sikerult, pedig nem ma kezdtem, Pl pont elotte probaltam honapokig vegig tolni az odyssey-t, marmint ennyi ido alatt beletettem 2x orat, de meguntam toroltem. az 1.02-es patch nekem javitja, hogy ritkan kell mar tenyleg kilepnem ujrainditanom, az akadozas miatt. A dlc hatalmas volt onmagaban is volt szerintem vagy 8-10 ora. Eleg kemeny harcokkal. Ami jol ki van talalva, es ellenben annak amit irtak, hogy hiaba mesz vissza level 50-es szinttel egy level 10-es kuldetesre, az ijjad ugyanannyit sebez, szoval ott sem leszel daralogep. Persze a az eleterod tobbszorose, de amugy mindig marad kello kihivas a harcra, barmilyen fegyvert szerzel meg. pl a kiegeszito enhanced stormbrinegeret, vagy hogy is hivtak sem okoz panikot az emberek kozott. Igazabol par aprosagot valtoztatnek, hogy tokeletes jatek legyen, pl ezt a sok hajolgatas a cuccokert kivennem, mert a jatek felenel ki gondolta volna, hogy valaha keves lesz az alap gally vagy mi amibol az ijj keszul. de nagyon eltaltaltak, a hangulatat, az elvezetes harcot, hogy ne tegye le az ember. es valoban nehaol kicsi lowpolynak tunik, a varosokban, meg nem eleg reszletesek a texturak ott, de ezt leszamitva siman rdr 2 gyonyorusegre lehet szamitani, ejjel vagy nappal, fele/harmad akkora gepigennyel, sokkal valtozatosabb kornyezetben rohangalva. Leszamitva, pl az rdr-ben pont a korites ami elviszi az egeszet, maga a harc valami baromi unalmas, konnyu, repetitiv, 0 kihivas. Itt meg ez az egyik erossege, es hat azert jatszunk mert kihivast keresunk, legalabbis en.
Baszki, én már vagy 3 hete játszok a játékkal, de még mindig az Embrace-ben bolyongok :)
Eljutottam Mothers Crown-ba, és megcsinálgattam a küldiket, most indulnék észak felé a Power Core-okért, de lvl20-on még úgy érzem, az elején vagyok :)
patch 1.1 megoldotta. Hát elég bénán oldották meg a végét, megcsinálod a küldit majd visszaraknak a küldetés elé még oké, de hogy maga a küldetés is megmarad??? Ezt úgy szokás pl. Far Cry, hogy a főküldi vége, eltűnik és visszarak mondjuk a végjáték előtti állapotú világba. De itt most akkor végtelenszer újra játszhatom a végét? Ha XP-t is ad, így gyk. fel lehet pumpálni magad bármilyen szintre a küldetés végtelen ismétlésével? Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.08.28. 21:40:35
Felengedtem. továbbra is 3db betöltött fire arrow-al rohangáltam. Gondolom lehet fegyvert kell választani, vagy másik töltényt. Csak gondoltam van rá gomb.
Na megvolt az első crash nekem is, a végső csatánál persze. Egyébként ez a speckó páncél szerintem nem rossz, mióta megvan szinte csak azt hordom. Az a dupla életerő azért nem olyan rossz tulajdonság.
Ha betöltöttem 3 nyilat és már nem kell, hogy lehet 'kitölteni'? Nem feltétlenül kell elpazarolni értékes lövedékeket ha nem muszály.
Nőként mindig bizonyítanod kell, még a bizonyítás után is :D
Szerintem meg erre a bizonyíts még 4 csávónak, meg menj el az adott területre és csinálj repetitív dolgokat még nem jön az adott boss ala Mafia 3 és hasonló dolgokra egyszerűen nincs magyarázat. Csak annyi hogy kevés kreativitással akartuk letudni és nem csináltuk meg rendesen a melót. A witcher nem csak a karakterek meg a lore miatt jó, bár ott is túlzsába ment néha a vizgálgatás mégis csináltunk különleges dolgokat nem az ölésen volt a hangsúly, a baj az jött magától :D Egyébként megnéztem utána youtuben hogy mi van a 4 próba után és hát nem nyűgözött le az alap játék fő szála nagyon jó lett, de a DLC-t nem értem, pláne úgy hogy már az alapjáték befejezése után mentem oda és nem érzem úgy hogy bárkinek is kéne bármit bizonygatnom.
Elsietted, tényleg jól megcsinálták. Mindig szokás a witcherrel példálózni, de ott sem a küldetések voltak különlegesek hanem a karakterek. A küldik java része a menj oda, öld meg, hozd el sémára épültek. Ám szívesen csináltuk őket mert "jutalomként" színvonalas párbeszédek vártak. Azt el kell ismerni hogy a Horizon ebben nem jeleskedik, kevés az érdekes karakter, még Aloy személyisége sem elég kiforrott, de hát csak 19 éves, amíg Geralt 100 éves öreg róka. Engem a Horizon világa, a mögötte lévő lore nyűgöz le, és persze a harcrendszer. Mindig tartogat kihívásokat, soha nem lehet lazítani. E köré épült fel a játék, és még maga a történetmesélés is ez által valósul meg.
Pont a DLC az ahol azt éreztem hogy na jó nekem ebből ennyi elég bár jól indult, de ott töröltem az egészet mikro elküldött hogy akkor győzz meg 4 embert a challangekkel. Még ha egyet kellett volna azt mondom jól van, de ekkora ötlettelen időhúzást mint ez....
DLC is kivégezve, így lett kerek 68 óra. A legszemetebb ellenféltípus a Daemonic Scrappers volt, rohadt támadásai vannak, shield-weaver mintha nem is létezne, volt hogy egyetlen rohammal elsöpört. Még Fireclaw is hagyott lélegzethez jutni, de ez mint egy vadállat, addig nem állt le amíg szét nem szedett. Amúgy a DLC nagyon jó lett, sokat hozzáad a főszálhoz, sok kérdést válaszol meg. Kihívás tekintetében messze az alapjáték felett van, karakterek, mellékszálak is gondosan vannak felépítve. Behoz egy csomó új és hasznos fegyvert is, páncélokból is van egy rakás, és nemcsak skin, hanem extra képességekkel "ruháznak" fel. Kár hogy vége, de könnyen el tudom engedni a játékot, ez még pont az a hosszúság ami nem fárasztó, plusz nem ment át önismétlésbe mint az AC, a küldik kellően változatosak voltak hogy érdekeljen mi történik és farmolni se kellett, csak szépen haladni a tennivalókkal.
Már az alapjáték végére meg lehetett tanulni minden skillt, különösebben megdolgozni sem kell érte, mert ha nem rohansz a főküldivel,megcsinálsz minden mellékes dolgot, bőven lesz mindenre elég pontod