Szerencsére sokat faragnak már. Kint a Garmin mod, az A320 mod a Fly By Wire-től, a CJ4 mod, a Bonanza, a Boeing stb... A Piper PA 44 egy csodálatos gép (már kapható), a Super King Air meg nagyjából jól működik a gyáriak közül szerintem, csak kicsit sok az inop kapcsoló. Most hozzányúltak a 152-höz is picit, szóval én nem látom tragikusnak a helyzetet :)
A gyári gépek elég gyengék, ahogy mindig is azok voltak sajnos. Na de majd 1 év múlva, ha jönnek a rendes kiagészítők...Addig én még maradok az X-Plane mellett, IFR-re legalább is.
Én csak a C172 classic miatt vettem döluxot. Aztán lassan rájöttem, hogy k.jó ez a glass cockpit, főleg, hogy már moddolják a G1000-3000- t a srácok (nem az Asabo-sok).
Tegnap éjfél után (szóval ma) ért le a kora délelőtt indított letöltés. De lejött, megy. A táj szép, nem egy hasraesős egy jól felpimpelt XP11 után, de szép, és az nagy előnye, hogy bárhova megyek ott a ortho, nem kell előtte nekem legenerálni. Viszont iszonyúan hiányzik a VR, nem értem, hogy tudtok anélkül repülni :D Ez így suxx. Head trackinget ugye kezel? A beállításokban nem láttam, de őszintén remélem, hogy legalább az van benne, mert ez az egérrel nézelődés basszus a XIX. század. Még ismerkedünk, így 2D-ben elég gyors, nincs vele gond HIGH-END-re húzva egy cessna-ban. Azt akarom igazából megálmodni, kell-e a standardnél drágább verzió, ha találok elég szórakoztató gépet, tuti nem fizetek rá 5-10 rugót még néhány extra jószágért meg reptérért.
Azt akkor én se, cloud szolgáltatók, mi lenne jobb reklám nekik, mint itt megmutatni milyen iszonyú tempóval tudnak kiszolgálni sok embert sok adattal? Mondjuk reklámnak ez is reklám, csak anti. Ha coud szolgáltatót keresnék, ezek után a MS-t tuti kerülném messzire, az amazon meg dörzsölheti a markát.
Holnap update? Bazze, addig le se ér ez a csomag máris lehet újra tölteni? Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.11.23. 23:05:07
Az elmúlt napokban rengetegen panaszkodnak, valami történhetett a szerverekkel. De nem is az MS-től szedi, hanem az Asobo szerveiről, csak senki nem érti miért.
Hát nem tudom min múlik, hogy kinek milyen gyorsan jön le, de ezeket az észrevételeket én pl. nem tudom megerősíteni, nekem nem volt gond a letöltési sebességgel, se telepítés se játék közben.
Basszus délelőtt indítottam el a letöltését a standard változatnak, még mindig tölti. Nem a netem a lassú, digi gigás. Amikor szó volt a játékról meg a műholdas tájról a hatalmas petabyteos adatmennyiséggel úgy voltam vele, oké, dehát basszus mögötte áll a MS a csilliárdos vagyonával és a cloud szolgáltatásával, itt a sávszélesség aztán nem lesz akadály. Ehez képest a telepítő csordogál lefele 6-8 Mbites sebességgel, szánalmas. Szerencsére még csak a 300ft-om van belefeccelve, de ha ez a sebesség lesz játék közben is a tájletöltésre, hát asszem ez nagyon felejtős, ha a MS nem feccel bele pénzt nem látom be, hogy nekem miért kellene. Szimulátornak mint olvasom gyenge, a kinézet, hangulat is az lesz ha állandóan várni kell a letöltésre, így tényleg marad az ember a régi bevált Xplane11-nél vagy várok még 1-2 évet, hátha rendberakják.
Közben megoldódott a probléma. A Flight modelt át kell állítani LEGACY módról MODERN-re és utána Ok. minden.
Nem, nem vagy egyedül. Pontosan ez történik velem is, a kisgépek közül a Cessnával, Két hete kérdeztem ugyanezt, csak nem tudtam ilyen szakszerűen megfogalmazni. De amíg a tájat tartják fontosnak javítani( amely egyébként nem rossz, ha jó az interneted) nem pedig a rengeteg fizikai bizonytalanságot, addig kevés a remény egy kellemes repülésre.Én is azt gondolom, mint ,,lenjanos" , hogy a régi tervezőket kellett volna bevonni, legalább a tesztelésbe.
A dolog nem ilyen egyszerű. A görbék rendben vannak, a kormányok kitérése normális. Tréning üzemmódban teljesen jól működik. Normál üzemmódban pld. a Cessna 172 100 csomónál tud csak elszívódni 10 fokos ívelővel. Ívelő nélkül csak rohan a gép a földön.
FS 2020 kontroller probléma: Legújabb frissítés után szabad repülésben mintha megnőtt volna a gravitáció. A gép felszállásnál nehezen jön el, leszállásnál nem lehet kilebegtetni, orral beleáll a földbe. Ugyanakkor tréning repülés közben minden hibátlanul működik. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel:
Most megint lement a delux ára a normál + párszázforintra (23920). Egyébként nem hallott valaki valami BF vagy karácsonyi akció pletykát? jó lenne olcsósítani rajta. Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.11.20. 17:21:36
Ez a "szimulátor"-nak nevezett valami az Airbus NavBlue adatbázisát használja. (Jobb lett volna a Navigraph céggel kooperálni!!) Profi adatbázis, azonban nem kisgépes repüléshez készült, ezért annyi az MSFS2020-ban a rossz azonosítóval rendelkező repülőtér. Például, a Szolnok-szandaszöllösi repülőtér nincs is benne, az azonosítója LHSS jelzéssel a klementinai volt kisegítő repülőtérnek van adva, Kunmadarasnak mind a mai napig van ICAO kódja, mégpedig LHKM, de LH05 azonosítót kapott itt, és sorolhatnám.. De sajnos, a kisgépes repülésnél sem lehet a Garmin 530-430 combot használni, mert egyáltalán nem úgy működik, -már ha egyáltalán működésre bírható - mint a valóságban. Én egy hónapra elfelejtettem ezt a valószínűleg a Windows Vista sorsára jutó valamit, a frissítés miatt indítottam újra két napja... Rendkívül meglepett, hogy közel négy óra kellett ahhoz, hogy letöltse, és installálja azt a közel 70 GiB adatot, ami azért elgondolkodtató. Mintha egy teljesen új programot telepítettem volna... A Microsoftnak kár volt szétzavarnia a régi tervező gárdáját, mert azok legalább értettek a repüléshez, és a repülőgép rendszerekhez... Ezek között pedig csak két embernek van PPL vizsgája. Ez pedig túl kevés! Ez alatt az egy hónap alatt inkább készítettem az X-Plane 11 alá pár elfeledett repülőteret :-) (Kunmadaras, Klementína, Taszár) Maradok a P3D, és az X-Plane mellett!!
Ugyanezt tapasztaltam, nem apró javulás ám ez. Mikor átváltottam visual approach-ra, még akkor is adott magassági adatot final-en. Kiváncsi vagyok, milyen Navdata- ból dolgozik a szim, meglepően pontos (néha).
Apró javulás! Csak most próbáltam ki az új peccset, és túl vagyok az első repülésen ahol nem küldözget hülyébbnél hülyébb magasságokra az ATC. Approach előtt két lépcsőben lehozott 5000-ről 2500-ra. Korábban előfordult hogy közvetlenül approach előtt felküldött 20.000-re. Remélem ez csak nem egyszeri szerencsés véletlen volt hanem tényleg javították ezt a bugot. Az élsimítás is sokkal jobb, legalábbis 1080p-n látványos a különbség. Ha így reszelgetik továbbra is a szimet előbb-utóbb tökéletes lesz. (Bár nyilván nem mindenkinek.)
Ez izlés kérdése, nekem az I3-mason is fél kilós hűtő volt, mondjuk talán nem véletlen a HDD a leghangosabb része a gépemnek, ha leáll gyakorlatilag nem mondod meg, hogy bevan-e kapcsolva vagy sem. Meg van adva a proci hőtermelése, és a hűtők is hőterhelésre vannak méretezve, ez alapján össze lehet lőni, hogy mit akarsz. Nálam mivel egyész nap megy a gép, alap hogy ne legyen hangja. Nyilván amikor szimulátor indul azért lehet hallani, főleg mióta I7 van a gépbe, még az I5 is csendesebb volt terhelésen, de azért még így se éri el egy "átlag" gép hangját. A VGA is egy asus ROG strix silent módban, szóval annak sincs még terhelése se nagy hangja, amúgy meg áll a venti. Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.11.13. 18:55:28
"A cégnél már az összes alkatrészt eltávolítottuk az elektronikáinkból amihez az AMD hozzáért. Időzített bomba."
Itt alapvetően nem a PC-kre gondoltam, hanem mivel elektronikai és szoftverfejlesztő cég vagyunk (már beszéltünk róla), inkább az általunk fejlesztett elektronikákról. Főleg nagy biztonságú közlekedési, orvosi, katonai felhasználású többnyire vezérlő/szabályzó tervezünk gyártóknak. Pl. Bosch váltókba vezérlő elektronika, Siemens vonatokhoz hajtásszabályzás, vonatfék, stb. Ezek ki vannak téve rendkívüli körülményeknek (sav,lúg,olaj,[sós]víz, vagy mindegyik), széles hőmérséklet tartománnyal. Ugyanúgy kell működnie Észak-Kanadában mint Elefántcsontparton, 24/7-ben a teljes élettartamon keresztül. Ehhez nagyon jó minőségű alkatrészek kellenek. Anno elég sok AMD-s alkatrészt használtunk. Aztán adatlap hamisítás miatt jól megszívtuk. Egy AMD-s flash miatt amit egyébként a Micron Technology fejlesztése volt, de széles körben gyártották, mert az MT eladja a licenseket, meg különben sem tudná a keresletet egyedül kielégíteni. Így az adatlapot nem is az AMD-nek kellett összeállítania, hanem csak a megvásárolt license alapján betartania. De amit gyártott az messze alulteljesített az adatlaphoz képest. 5V-os az áramkör, de mivel a flash-eknek van belső vezérlésük és így ők írják a memóricellákat, elég széles tartományban kell működniük. Így az adatlapon 2,7V volt az alsó határ. Ez azt jelenti, hogy efelett, biztonságosan írható a flash. Amikor bevizsgáltuk ezeket az alkatrészeket kiderült, hogy 3,8V alatt már nem működtek. Ami még nem is lett volna akkora baj, de az történt, hogy 4V és a 3,8V közötti tartományban instabillá vált a belső vezérlés és mindenféle határozatlan dolgot művelt. Nagyon gyakran felülírt 1 vagy 2 szegmenst (1 szegmens 64kB). Mivel a flashmemória fájlrendszerbe volt szervezve (FAT16), könnyű kitalálni az eredményt. Mivel ezzel a tervezéssel több ezer berendezés készült, darabonként 2db ilyen chip-el, el lehet képzelni, hogy mibe került az összes visszahívása, és a csere. A hitelrontásról még nem is beszélve ami rajtunk csattant. Megvan minden alkatrész bevizsgálási protokollja, ez a fajta vizsgálat akkor még nem volt benne, tehát mi mindent jól csináltunk, de akkor is mi szívtuk meg. Az már más kérdés, hogy természetesen felvettük a kapcsolatot a fejlesztővel (MT), aki némi vizsgálat után letiltotta az AMD felé a license-t. A vicc az egészben az volt, hogy a javítás úgy zajlott, hogy kivettük a 2db chip-et, és másik gyártótól (Macronix) valót dugtunk bele. Nem kellett átterveznünk semmit. Emellett a flash-eknek általában 10000 írási ciklust kell hibamentesen végrehajtani cellánként(bit), de ezt általában nem várja el senki. Az 1000 ciklus viszont alapvető követelmény. Amikor megvizsgáltuk 10 és 20 ciklus között már hibázott, és a frekvenciákkal, jelalakokkal, zajszintekkel is gond volt. Manapság érdekes dolog, hogy az ismeretlen távol-keleti cégek egyre jobb minőségű alkatrészeket állítanak elő, a "nevesebb" cégek ellenben inkább romlanak. Azután az MT lassan letiltotta szinte az összes licensét az AMD-nél, az alkatrészek laboratóriumi vizsgálatakor sorra buknak meg az AMD gyártmányai, viszont az adatlapokon megfelelő értékek vannak feltüntetve. Már nem is emlékszem, hogy nálunk a laborban mikor ment a teszteken AMD-s alkatrész. Pár gyártóval egyetemben feketelistán vannak, de időnként be kell vizsgálnunk letiltott gyártó által előállított alkatrészeket (pl. a megrendelő kifejezetten kérte). Általában azonnal megbukik mind.
PC-s területen is inkább elhatárolódok az AMD-től, egyrészt az előbb említett problémák miatt. Ha valaki egy adatlapon csak úgy értéket hamisít, akkor mi akadálya lenne, hogy a többit ne írja át. Sajnos náluk a marketing használja ezt a "lehetőséget". Tehát az eredményeket tekintve van némi fenntartásom. A másik, hogy nincs is energiám ismerni az összes gyártót, évtizedeken keresztül szépen lassan kialakul, hogy mivel érdemes dolgozni. Mivel megvan az a szál/munkamenet amivel egy gépet szinte problémamentesen előre megtervezhetően és a célnak megfelelően tudok összeállítani, feleslegesnek is tartom a más irányban való küzdést. Ez mondjuk nem jelenti azt, hogy nem nézek rá időnként azokra az infókra is. De míg számomra a legegyszerűbb módon tudok gépet összerakni és használatra átadni, addig hülyeség lenne váltanom. Gépet 5 évre tervezek mindig, legtöbbször sikerül. De ez csak a saját véleményem. A hozzám érkezett "javítandó" gépeknél nagyon sokszor csak annyi probléma van, hogy nem a megfelelő modulok lettek összenyomkodva. Talán a leggyakoribb eset az, amikor valamilyen "turbó" RAM van a gépben, de csak az alap(natív)frekivel ketyeg. Általában a BIOS-ban be lehet állítani, hogy "turbó" legyen és működik is, de újraindításkor visszaáll a natív frekvenciájára. Nagyon sokszor alapvetően a memóriamodul hibás beazonosítása miatt van az egész, de olyan is akad amikor maga a modul nem tud biztonságosan beállni (pl. tipikusan a GEIL memóriák). Utóbbit lehet némileg orvosolni, de elég nagy küzdelem a géppel (legutóbb 2 hetet szórakoztam vele).
A cégnél használt gépek közül szerintem egyáltalán nincs AMD-s gép. Sem szerverfronton, sem PC-n és laptopon. Külön IT csoportunk van, a beszerzéseket ott döntik el, és többnyire az árajánlatok közül választanak. Mivel nagyon sok gépet és szervert használunk (VPN,Saas,Cloud szolgáltatások miatt a szerverpark folyamatosan bővül), már nincs gépszerelés, kompletten jönnek a gépek. Időnként kikérik a véleményem, érdekes, hogy az elém kerülő árajánlatokban sem láttam még eddig AMD-s gépet. A covid miatt nálunk is elég nagy beszerzési hullám volt tavasszal (kitettünk szinte mindenkit home office-ba), a szállítók alig tudták kielégíteni a keresletet, de akkor sem került elém AMD-s konfig. Nemtommér, de igazából nem is érdekel. Azt viszont tudom, hogy ha AMD-s gépet hoznak hozzám átnézésre, akkor eleve több idővel kell számolnom. Legszívesebben elutasítanám, mert a tökömnek van kedve küzdeni, de ha van rá időm átnézem. Szerintem Intel+nVidia fronton sokkal könnyebb problémamentesen teljesen készre gépet összerakni az adott feladat(ok)ra. És ez azt is jelenti, hogy tervezhetőbb is, előre tudom mik lesznek a buktatók, és a végeredmény is az amit terveztem. De ez a magánvéleményem és nincs is kedvem erről vitatkozni. Nagyon sokan akik írogatnak a neten, azt sem tudják, hogy nincs ideálisan összeállítva a gépük (pl. a normál 4 késleltetési ciklus helyett 16 vagy több van), és azt hiszik, hogy minden okés. Egyébként a fentebb említett AMD flash is bekerült isten tudja hány alaplapba (ebben volt a BIOS). És azt megintcsak nem tudja senki, hogy hány lapnál okozott problémát a hibás chip. Valószínű lekezelték a problémát azzal, hogy a szervíz feltöltött bele egy BIOS-t, vagy kicserélte a chipet.
Itt is az AMD-t dicsérik. Persze nehéz kihámozni, hogy mi a marketing és mi a valóság. Talán nem is a tesztekből, hanem a felhasználói tapasztalókból majd kiderül. Mondjuk azt néztem, hogy manapság mekkora bazi nagy hűtők kellenek a procikra. Igaz nekem csak régi i5-4590-em van, az meg a pici gyári hűtővel is simán elmegy. 1650 Super VGA-val jól volt FHD-ra, tulajdonképpen csak az MSFS miatt kell új gépet venni. Utoljára szerkesztette: fdsag, 2020.11.12. 10:00:56
Az új ryzennel már bőven le is hagyta az intelt. Az előző gen csak multicore-ban, a mostani már single és multiban is alázza. Az intel már régóta nem vezet, csak a neve szól mellette meg az, hogy az AMD-vel főleg alaplap BIOS meg meória kompatibilitás stb. fronton voltak gondok de állítólag már az is rendben van. Én tavasszal erősen gondolkozom egy AMD+AMD váltáson de azért megvárom a teszteked és a tapasztalatokat, ezért is lesz tavasszal a váltás. Nameg addigra talán kapni is lehet :D
Én is úgy emlékszem, hogy régebben laptopoknál driver gondok voltak az AMD-vel, meg nagyon melegedtek a CPU-k, de ez nem változott azóta? Ryzen-el már nem értre utol az Intelt? CPU-nál is gondolkoztam, lehet AMD-re váltok. Utoljára szerkesztette: fdsag, 2020.11.10. 09:43:29
Eh, sztereotípiák, nekem van ismerős aki csak AMD VGA-t hajlandó venni, a proci intel de a vga-ból nem vesz nVidia-t. Mondjuk én is óvatos vagyok az AMD-vel, de azért ennyire nem kezelem szélsőségesen. Várjuk meg a független teszt eredményeket, nekem azért régen volt AMD-m és elégedett voltam vele. Igaz az még 486-os volt :D
Sok szerencsét hozzá.:))) Azért vedd figyelembe, hogy az AMD a világ legnagyobb adatlap hamisítója. A cégnél már az összes alkatrészt eltávolítottuk az elektronikáinkból amihez az AMD hozzáért. Időzített bomba.
Illetve lehet az AMD RX6800 jobb választás a gyorsabb, 2x nagyobb memória miatt. Én csak jövőre január, februárban akarok venni gépet, gondolom abban a "holtszezonban" olcsóbb lesz minden.
Ja, persze tudnom kellett volna, hogy ez a ,,szimulátor " a 150-300 ezer Ft-os videokártyák csalija.Hát, köszönöm, nem!Akkor inkább gyönyörködöm a valós természetben vagy az útifilmekben. Ezt csinálják az FX óta, örökösen atomerőművet követelnek egy elfogadható játékélményért. Sovány vigasz, hogy bár itt a többség elégedett, a nemzetközi fórumok szinte égnek az elégedetlenkedőktől.Azt hiszem a Star Citizen mellett ez a digitális világ legdrágább korai fejlesztésű játéka főleg ha valaki még hardverekre is költ miatta és csakis miatta. Nem emlékszem, hogy az elmúlt 20 évben bármiből ennyire kiábrándultam volna . mint ebből.Bocs az indulatokért, nem lesz több.
Nettó 250 körül megy a nagykerekben :D Szóval egyelőre vicc.
Ha jól láttam a simításokon is változtattak. Nálam is látszanak ilyen csíkok, de csak a távolban. Egyelőre nem zavar, majd ha durvább lesz újra beállítom a simításokat.
@Pelsodriver: Semmi ilyesmit nem vettem észre. Mondjuk én nem használom a HungaryVFR-t.
Nálam egy textúra furcsaság jelentkezik ; ismerős a jelenség más játékoknál régebbről: egy finom felosztás a textúrán, ami mozgás közben szépen vonul... A gond az, hogy ez a rácsozat elég sűrű és zavaró a jelenléte. Eddigi frissítéseknél ilyen biztos nem volt. Én nem nyúltam nyár óta semmiféle beállításhoz, se ingame se máshol. Egyedül annyi történt, hogy az msfs legutóbbi frissítése után tegnap frissült a win10 a 2004-es verzióra. A betűkészlet durvább lett az msfs-ben is, csak úgy magától.
Hát kár volt annyi mindenhez hozzányúlni...legalábbis a Steames verzióban. A napokban kipróbáltam ekre csodálatos módosításait, objektumai tökéletesen látszanak, ellenben a játék saját terepnézete brutálisan megromlott. Nem tudom , hogy a moddal van-e ez összefüggésben.Leszedtem, úgy is próbáltam,ugyanaz a tapasztalat, difaulton is. Egy hete high enden, teljesen elfogadhatóan nézett ki minden,még a házunkat is megtaláltam, most meg települések tűntek el, nagyjából az úthálózat maradt. Szűk egy hét leforgása alatt ennyit romoljon a teljesítmény, minden érdemi beavatkozás nélkül, ez számomra érthetetlen.Átlagos felhasználó vagyok, nem informatikus!
hozzányúltak a kontroller beállításokhoz, kicsit átszabták. Ami nálam eddig probléma jelentkezett az, hogy érzéketlenek voltak a gépek. teljesen elcsesződött a sensitivity. beállítottam újra, és azóta jó. volt akinek törölnie kellett a konfigot és csak azután lett jó. a helyedben megnézném a kalibrálóban, hogy mit mutat.
Pelsodriver: Szia, kipróbáltam most, semmit nem változtattam a default takeoff beállításokon és gyönyörűen emelkedik ! Később rátettem még a trimre és még jobban emelkedett a végtelenségig.
Legyen szíves valaki tájékoztatni, hogy járt-e úgy, mint én és tud-e valami megoldást erre: a legutóbbi frissítés óta képtelen vagyok a Cessna152-vel felszállni, elérni a 2000 láb magasságot akár default, akár egyéni beállítással! Korábban ment, nem változtattam semmit! Sem a korábbi Flight simekkel sem X-plane 11-gyel nem volt soha ilyen problémám,Logitech Extreme 3D Pro-t használok, a repülő elemelkedik ugyan , de hiába tartom a vezérlőt emelkedésre, visszacsökken a magasság a fakoronák szintjéig. Az oktatómódban és az eddig kipróbált más kisgépekkel normálisan működik, kifejezetten a Cessna sorozatnál bolondul meg. Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.11.07. 19:02:13
Az msfs kábé ugyanazt várja el mint a p3d. Viszont ez szim már sokkal jobban van skálázva, ezért a CPU már sokkal simábban dolgozik mint a többinél. Ahogy nézegetem a MainThread még mindig túl van terhelve, de szemmel látható a különbség. Viszont ezért is igaz még mindig, hogy frekvenciában a legnagyobb CPU-t kell választani, minél rugalmasabban turbózható alaplappal. A magok száma tulajdonképpen csak a második szempont lehet, de azért legyen bőven. A CPU szempontjából értelemszerűen nagyon fontos még a memória sebessége.
VGA-nak szerintem elég a 1080ti. Itt a pénztárca dönti el, hogy melyik legyen (1070-*oség). Bár mostanában elég sokat gondolkodom, hogy 2db 2070-es SLI-ben tökéletes választás lenne. Viszont a GPU-t össze kell hangolni a CPU-al. Úgy ideális, hogy a GPU ne legyen 100%-on, amikor a CPU teljesen ki van terhelve (nem százalékosan, hanem a villamos teljesítményre értve (áramkorlát közelében legyen)). Természetesen olyan tesztfunkcióval ami a GPU és CPU számításokat teszteli. Választáskor oda kell figyelni arra, hogy lapkán belül is vannak elég nagy különbségek, mindenképpen valamelyik "prémium" gyártót kell választani, valamint meg kell nézni, hogy mennyire skálázható/turbózható a kártya. Én mindig úgy választok, hogy először kiválasztom a VGA kártyát és CPU-t, majd ehhez a kettőhöz veszem meg a lehető legpasszosabb (árérték/teljesítmény) alaplapot (szigorúan attól a gyártótól mint a VGA-t). Az alaplapnál figyelni kell még, hogy milyen memória típusok jók bele. Ha olyan procit választottunk ami támogatja a quad channelt, akkor mindenképpen azt, mert a quad brutális különbséget hoz a dual-hoz képest. Viszont ilyenkor oda kell figyelni a CPU frekvenciájára, mert mint előbb írtam, még mindig a legfontosabb tényező.
Jelenleg a CPU-GPU terhelésben nagyon sokat számít, hogy a felhőknél a high vagy az ultra van kiválasztva. A két beállítás között látványra nem igazán észleltem különbséget, de sebességben annál többet.
Sajnos bugos a játék egyelőre. Több ponton is. Bár a tiedhez hasonlóval én pont nem találkoztam, de olvastam már mástól is. Reméljük javítják mielőbb ezeket, mert pl. IFR-re szintén teljesen használhatatlan most. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.11.04. 20:17:11
A frame rate tekintetében nem panaszkodom, tudom, hogy még ennél is jelentősen erősebb gép kellene, de vannak korlátok. 1982 óta használom a mindenkori FS-t, mindig is proci igényes volt. Ezzel együtt tudok élni. Amivel nem, hogy a program nem úgy működik, ahogy azt eladták, azaz csak állandóan egyetlen helyre visz vissza és egyetlen géppel. Ez nem lehet hardware probléma. Ha ebben előre tudnék jutni, az már nagy lépés lenne.
Ez egy szimulátor, sajnos mint ilyen, iszonyatos mennyiségű számítási teljesítményt igényel. Összevetve a korábbi részekkel, az Fs2020 még így is nagyon jónak mondható, a 15éves FSX pl. mai napig képtelen 30-40fps fölé menni egy részletesen kidolgozott scenery fölött és komolyabb AI forgalom mellett.
Szimulátornál örülhetünk, ha a folyamatos 30fps-t tartósan tudja. Ennek semmi köze a program árához. Jelenleg ennyit tudnak a hardverek, de az Fs2020 alatt dolgozó motor elég jó lett, szépen skálázódik, idővel, ahogy jönnek az erősebb hardverek, vélhetően egyre jobban fog futni. A Te géped egyáltalán nem rossz, de már nem HEDT platform, főleg a CPU a szűk keresztmetszet ahogy nézem. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.11.04. 19:45:11
Köszönöm. Sajnos, nem vagyok "guru", kb. annyit értek hozzá, mint a tv működéséhez. Tényleg nem vágom, hogy egy kb. 40 000 Ft-os programnál - a hardware-t meg sem említem, lásd a 498-asnál - miért kell még IT-s végzettséget is szerezni? Miért nem tud csak működni, mindenféle hókuszpókusz nélkül? Autót is vezetünk és az emberek nagy többsége azt sem tudja, miként működik egy csomó elektronika, csak használja...
Win10 Pro, i7-4770 3,40 GHz, 16 GB RAM, 480GB SSD, GeForce RTX2060, network optikai, max. kb. 700-800Mb/s. Azt mondták, hogy ez elég lesz. Pár nap múlva még jön +16 GB RAM. Grafika gyönyörű, még ultra módban sem rossz a sebesség, de visszavettem. Elvileg menni kellene, de ez a szívatás túlzás egy ennyire drága programnál. Már a telepítés is rémálom volt, majd a Saitek eszközök elfogadtatása sem volt fáklyásmenet.
Jövőre egy 3060 elég lesz hozzá, az hozza a 2080-at simán, a 3070 pedig jobb is lesz, hasonlóan az AMD új sorozatának alja, szóval egy kis idő, és lesz "elérhető" áron értelmes vas hozzá. Én igazából azt várom, hogy meglegyen a VR támogatás és lássuk mekkora atomerőművet igényel, mert igazából úgyis VR-ben fogom használni mint minden szimulátoromat. Én úgy számolom egy 3080 vagy megfelelő AMD és vagy egy 10gen I5 vagy Ryzen3 megfelelő elég kell, hogy legyen 32 giga ramcsival. Aztán legfeljebb koppanok :)
Próbáld meg a C:\Users\YourUserName\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator\ mappa tartalmát törölni. De előtte csinálj róla biztonsági másolatot! Vagy csak egyszerűen nevezd át a "Microsoft Flight Simulator" mappát :) Utoljára szerkesztette: RaKmaTakaTa, 2020.11.04. 15:11:05
Szintúgy.A megjelenéskor el sem tudtam indítani a gamét.A letöltés megállt.Az első patch után elindult de a szabad módban nem tudtam egyáltalán használni mert inaktív volt a fly gomb.Most el tudom indítani de a legelső reptér indul amit akkor megadtam.Ez Kecskemét és a gép is mindig ugyan az.Remélem jövő ilyenkorra már használhatom én is.
Üdv! Hasonló problémám van: csak a bpesti légteret adja ki, csak azonos géppel. A következő tippet láttam, de nekem nincs ott semmi, nincs mit törölni... Minden segítséget megköszönnék! "C: \ Users \ USERNAME \ AppData \ Local \ Packages \ Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe \ LocalState \ MISSIONS \ Custom \ CustomFlight tartalmát törölni kell, ha új repülést akarok kezdeni."
Asszem a 39700K proci, videónak a GTX5080ti512OC 32GB GDDR12-es vrammal valamennyire jó lesz. RAMnak talán a 640GB DDR9 12800MHz-es modulokból legalább 4db quad-ban. Így talán lesz időnként 60fps is.
Sziasztok! Milyen CPU+VGA+RAM ajánlott ahhoz, hogy FHD-ban maximumon menjen?
A legutóbbi múlt heti frissítés óta emelkedés irányítására nem képes a Logitech Extreme 3D Pro joystickom, előtte kifogástalanul működött...Valakinek van hasonló tapasztalata, ötlete a megoldásra? Kalibrálás nem jelez hibát.
Az alapjátékban az USA teljes nyugati oldala: Washington-Colorado-New Mexico-California-ával bezárólag. Így ~120GB. De vannak kiegészítők, amik azért nem annyira kidolgozottak, ha jól láttam.
Na, pont ezt nem tapasztaltam sosem. Nálam nagyon szépen fut. Még a legdurvább fordulók sem akasztják meg. Az viszont már más kérdés, hogy felraknak egy olyan videót.:)))
Egyébként a játék érdekessége, hogy az alapot fényképekről csinálták meg, de sokkal jobb minőségű, mint ami most van az msfs-ben. Nincsenek felhőárnyékok, meg rajzolatok. Szép tiszta az egész, és még közelről sem olyan vészes. Itt csinálták meg először, hogy a fényképeket arányosan görbítették a topológiához. Úgy, hogy ne nyúljon meg a kép. Valószínű térképkészítéshez alkalmas képekkel dolgoztak. Alacsonyan és nagy magasságban is szép. Ahogyan feliratozták a terepet, nagyon kúl lett. Ha repülésre nem is, de madártávlatból VFR tanuláshoz nagyon jó. Pont az a terület van lefedve, ami számomra érdekes. Ezért vettem meg, és arra nagyon jó volt.
Ha van egy 5 évesed aki pilóta szeretne lenni, akkor pont a legjobb választás. De csak azután miután kijött a tűzoltó korszakból. Komolyan. Szimulátornak hívni nagyon erős túlzás, inkább arcade. Semmi köze a repüléshez, mármint paraméterekben. Nem lehet indítani/leállítani a rendszereket (már ami van), egy idő után nem fogy az üzemanyag, nincs súly, sőt egyáltalán semmi. A busszal könnyebb leszállni mint bármi mással, igazából csak a meredek becsapódáskor van crash. Időjárás nuku, mármint statikus amit a repüléshez beállítasz. Az irányítás ék egyszerű: amerre húzod arra megy. Függetlenül mindentől. Viszont nem gond ha kint marad a futómű. .7mach-al is lehet repülni kieresztve. Majd behúzod és újra ki, gond nélkül. Fékszárny sem kell feltétlenül leszálláskor. Viszont tudomásom szerint ez az egyetlen "szimulátor" ahol a 747-est lehet műrepülni. Minden manővert meg lehet vele csinálni. Nekem megvan, és tényleg csak akkor van elindítva amikor kisgyerekes család van nálam. Arra pont jó, hogy a gyerek ne körülöttünk rohangásszon.
Off, de valaki használja ezt? Aerofly FS 2 Flight Simulator Már egy ideje a listámon, most beolcsózták 50%. Videó alapján nem ronda, elég sok gép, VR támogatás, papíron nem lehet rossz de van esetleg tapasztalat?
Köszönöm a tippeket! Most nyüstölöm a repülést. Egyenlőre itt tartok: bármilyen beállítást használok ,az fps nagyon ritkán megy 30 alá.Ez igaz az ultra beállításokra is! Ha a high-módra állítom 40- 45 állandóan. A proci max 55%-on dolgozik. Amint írtam, a vga 98 -100 % között . Nem szoktam, de meghúzom a procit. Próbálom a net kapcsolatot minimalizálni. Tesztelem,hátha valami kijön. Mindenképpen, köszönöm a segítségeteket!!!!!!!!
Igen, én is a procira tippelek. Z-s lapodban azért tudnál húzni rajta, valamennyit segíthet, de én is emiatt váltottam 1151- es platformra, ez van, kell neki az erő. Használd a Feladatkezelőt, overlayer, a Teljesítmény fülön figyeld a tüskéket a processzornál, ha egybeesnek a dadogással, akkor megvan a tettes.
Persze, hogy departure, én is azt jelöltem be, itt írtam csak el. A probléma pedig valós, amelyre a flightsimulator. com fórumán kaptam választ: A C: \ Users \ USERNAME \ AppData \ Local \ Packages \ Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe \ LocalState \ MISSIONS \ Custom \ CustomFlight tartalmát törölni kell, ha új repülést akarok kezdeni. Ez így megy is... De mi van akkor, ha elmentem a repülést és folytatni szeretném? Nos, fagyás, a menüben.A fly ablak nem reagál, de más se, újra kell mindent indítani.Azért nem értem, mert maguk a repülések( mármint ha üres ez a mappa) tökéletesen futnak,semmi akadás, a grafika minőségi.(Spec. I7-6700, 32GB Ram, SSD, Geforce 1060 6 GB). Azt sem értem, miért nem a dokumentum könyvtárba ment, mint a többi game? Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.10.23. 13:23:46
Nekem i7 4790K volt az előző procim és ez alat is voltak ilyen gyakori 3-5 mp-es megállások, erős laggok és a MSI Afterburner-rel jól láttam hogy a lag idejében az összes mag fogta magát és a 100%-os terheléssel ment, utána persze visszaállt és a program ment tovább normális fps-sel, de majd újra és újra előjött... Amióta váltottam az i7-1700K-ra (és a RAM-ot is bővítettem 16-ről 32 GB-ra) azóta nincs ilyen problémám, stabil fpssel fut végig.
Sziasztok!Köszönöm az eddigi ötleteket,javaslatokat!Elfelejtettem írni,hogy ssd-re van telepítve a program.Szerintem ez lényeges,de így is fennáll a dolog. A vga:8Gb -ram. Azt viszont még szeretném kérni: legyetek szívesek olyan programot ajánlani, ami biztosan a valós értékeket mutatja repülés közben. Cpu, vga, memória kihasználtság.Jelen pillanatban egy HVmonitor nevű programot használok.Lehet.hogy nem hiteles értékeket mutat? A gépemet jobb színben feltüntetni , szerintem teljesen értelmetlen lenne. Tényleg a programmal max 60% nálam a cpu kihasználtsága. Ha hiteles!!!! Az internet kábelen van az alaplapra kötve,nem wifi módon jön be.Köszönöm az eddigi ötleteket, továbbra is várom az esetleges javaslatokat.Köszönöm!!
1.ha nálad az xmp kikapcsolása oldotta meg a problémát, akkor valami nem stimmel a gépeddel. jó eséllyel alaplap-ram probléma. különböző okokból kifolyólag gyakran előforduló hiba (szinte már alap), hogy az xmp nem működik megfelelően. 2.ha igaz amit állít a cpu-gpu arányokról akkor biztos, hogy nem cpu.
Ilyenekkel vannak tele a fórumok, sokkal jobb gepuknál is. Én állandóan fájnelen fagytam ki, a ramot alapra állítva XMP off oldotta meg, lehet rajtad is segít. Eég csumpri a procid is, az is okozhatja eme jelenséget. Utoljára szerkesztette: VDomino, 2020.10.23. 00:13:42
ez inkább háttértár hiba, vagy a netről nem tudja időben lekapni a dolgokat. mindenkinél akadozik időnként csak nem ennyire. a vga nem lehet rossz, azért egy 1080 legyen már elég neki. gondolom legalább 8gb ram van rajta. próbáld meg a nethasználatot minimalizálni a beállításoknál. ekkora alkalmazásnál az ssd mindenképpen elvárt (ebben a kategóriában meg pláne). tehát ha hdd-n van, ez konkrétan lehet gond főleg ha az automatikus leállítás is be van kapcsolva. mondjuk a cpu-gpu arány kissé érdekes, mert igazából a procinak kellene tekernie. de ez nem lehet az akadozás oka.