Lassan nekem is leesett, hogy Nolan gyak brit/európai filmeket csinál. Ilyen szempontból valóban előrelépés a standard hálivúdi xarokhoz képest. Lehetne olyan, mint Cameron, aki már értelmetlen szintig képes beleragadni a technikai részletekbe, tudományos alapok tisztaságába. Nolan kb azokon a csecseken nevelkedett, mint pl. Ridley Scott, és rendezői kvalitásában ezért mutat hasonlóságot, történet vezetés, vágás, látvány stb. mind csillagos ötös nála is. Scott fő/visszatérő témja az ember eredete és jövője, az ember feletti ember, Nolané meg az idő. Kár, hogy ahogy Scott sem tud igazán újat mondani a témájáról a második ilyen filmje után, ugyan így Nolan időmániája is kezd önismétlésbe fordulni. Nolan viszont ebben a filmjében szerintem a legrealisztikusabb karaktereket hozta össze, mármint saját szintjéhez képest. Ami mindenképpen egyfajta fejlődés.
Nálam nem volt sikeres. Ezt már előadták sok filmben, csak azokban még követhető volt. Ez meg katyvasz. Nem tudtam élvezni. A zenét, hang efekteket meg aki alá vágta. Borzalmas volt. Sok helyen direkt zavart is és elvette a koncentrációt a mozitól. Nem fogom még egyszer megnézni. Utoljára szerkesztette: frontway, 2020.08.31. 20:28:52
Aki megelégszik az Interstellar "tudományosságával", azt elszédítheti a sodró lendület, főleg ha a film önellentmondásain is túlteszi magát, helyesebben a nagy rohanásban nem ér rájuk figyelni. Aki, nem több mint 5 SpektrumTV-s kavantumfizikai , kozmológiai ismeretterjesztő filmet megnézett és valamennyire meg is értette, az összevonja a szemöldökét, idegbajt, vagy röhögőgörcsdöt kap, vérmérséklettől függően. De ez az Interstellarnál is így volt. XD