Ha nem tudnám hogy kínaiak azt mondanám hogy japánok.
A Nintendo legtöbb belsős címe mondjuk valamelyest eltér az ázsiai stílusoktól, mivel a nyugati piacnak is akar kedvezni a japán mellett, és mivel a belsős exkluzívok családbarát szemlélettel készülnek igencsak visszafogottak, viszont az eladások alapján úgy tűnik jól egyensúlyoznak a "két világ" között.
Ázsia többi részével inkább az a baj, hogy nagyon rááltak a mobilra/free2playre, ott a (kínai) genshin impact üzleti modellje lehet a jó irány nem is low cost mint a csak japán piacra szánt játékok, és ugyanaz a játék működik pcn, konzolon is a mobil mellett, viszont ha ez működni fog az veszélyeztetheti a switchet.
Mondjuk a breath of the wildnek szerintem jól áll hogy lassan bontakoznak ki a dolgok a fizika kidolgozottsága is tetszett de aki pörgős akcióhoz szokott annak lehet unalmas. A marioból a maker lett zseniális meg a mario35 is jópofa (bár lopták az ötletet) Különben poén hogy most a kínai f2p pc/mobiljátékok (genshin impact, és jövőre tower of fantasia) lopják a zelda játékmenetét...
A grafika érdekes kérdés, egészen a PS2ig minden konzolgeneráció arról szólt hogy milyen új játékmenetet lehet összehozni a vason ps2n már ment nagy tömegek mozgatása pl a dynasty warriorsban, cinematic 3D pl a metal gear solid 3ban, masszív open world világ pl a gta san andreasban aztán xbox360 az HD ps4: őő ez még HDbb, xbox series őőőő RTX fényeffektek?
Erre jött a switch ami normál fullhd konzolt ad ami különben hordozható is egyben.
Nem csak USÁban vezet UK és Francia toplista fele is switch exkluzív volt amikor láttam.
Japánban és ázsiában meg nos ... mivel handheld ország és a Sony veszni hagyta a PS vitát, illetve a gravity rush 2 óta nem volt a japan studiojuknak érdemi megjelenésük, durván visszaesett a PS miközben a switch nagyon betalált.