mindig ez a " 2-3 honap kellett volna meg" hallom mindenhol, nem, itt szimplán piroskáék túlvállalták magukat, és végül ez lett az eredménye, ide nem két három hónap kellet volna hanem hosszú évek még.
Ezennel megkövetem magam hogy Todd Howard-ot képes voltam megalomán jelzővel illetni hogy annyi játékstílust lehetne összetömöríteni egybe. Ez, az F4 kicsinységével párosítva, sikerült neki, és óriási kár érte hogy onlineosítva, modolhatatlonosítva, "hetvenhatosítva" lett , ez nyilván a cégbe került.
Kíváncsi vagyok hogy most mi lesz az "eredménye" a "szerteágazóan koncepciózusságnak", az onlineosítás már felmerült .
Nem a #2-re megy, azon csak jót nevettem. Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2020.12.19. 21:56:07
Őszintén, szerintem ehhez a játékhoz több kellett volna még mint 2-3 hónap. Az egy dolog hogy bugos mint a szemét, meg az optimalizáció a béka feneke alatt volt a mostani patchek előtt, de a játékban emellett még rendkívül fapados az AI, interakciós lehetőségekben még a 2011-es Skyrim is többet nyújt, ha a városon kívül figyeled az autós forgalmat, akkor korai SimCity szerű, 2D-s modelleket látsz, a rendőrök csak úgy random bespawnolnak, de 10 méter "üldözés" után már azt sem tudják hogy a világon vagy, tényleges időugrás nincs a játékban, csak a fények változnak, az NPC-k ugyanott fognak ácsorogni ahol voltak, mert egyszerűen csak dísznek vannak ott, a döntéseidnek rendkívül minimális hatása van, sokszor nem is nagyon tudsz dönteni, mert csak 1-2 választható opció van párbeszédekben, a többi csak ad némi extra szöveget, és még lehetne sorolni... Mondom ezt úgy, hogy PS5-n, 1.05 patch alatt játszok vele. A grafika szép, bár a későn betöltő textúrák meg semmiből előtűnő objektumok/NPC-k elég érdekesek, a sztori és a szereplők jók, és zeneileg is rendben van a játék. De sajnos azt kell mondjam, hogy "pár kósza bugon kívül" itt a játék alapjaival is sok probléma van, amihez még évek munkája kellene. Persze akinek tetszik, élvezze nyugodtan, de én nem tudnám őszinte lelkesedéssel ajánlani senkinek.