Valahol olvastam hogy az üzleti jelentés szerint 1500 millió is megvolt mert ebben nincs benne Kína és a többi platform, szóval érthető hogy mindenki akar a tortából...
Azért olcsó mobilon biztos nem fog menni még közép grafikán sem. Namost a legtöbb ember ilyen szintű mobilt már szinte mindenki drag and drop-ol, azaz átdobja a képét okostv-re vagy tabletre, laptopra stb... és erre még nem létezik megoldás, hogy hopp akkor a szoftver leklónozza magát az adott gép memóriájába és elkezdi használni a lokális erőforrásokat... tehát van egy combos laptopod, átdobod a játékot ha hazaérsz és élvezheted a 640x480-as nívót... szuper... de egyébként nyilván normális gamer, a mentést küldi csak és azt betölti az otthoni játék gépén a szoftverrel és nincs semmi gubanc... azt viszont hozzá kell tennem hogy Battlefield és hasonló játékokat okostelefonon játszani az egy nagyon súlyos perverz pszichopatológia... XD ;)
Én nem tudom megérteni, hogy az ilyen fps/tps jellegú játékokkal ki tud játszani érintőképernyőn... Nekem még kontrollerrel sem megy, marad a bill+egér pc-n. De a piac pörög, veszik-viszik.
Mivel az ilyen játékok esetén nagy piac délkelet ázsia, ahol sokan vannak, de nincs sok pénzük drága telefonra (de ilyen havi 5 dolláros előfizetésre meg néha van) ezért a kiadónak érdeke optimalizálni.
Úgy értem gyakran olvasom hogy nagy siker telefonon a fortnite ... amerikában, aztán annak a sikere eltörpül globálisan a pubg mobile mellett aminek igazán nincs nagy gépigénye mobilon nagyon jól optimalizálták (miközben PCn nem annyira)
Illetve mobilon gyakran nem is úgy van mint pcn ahol a gép ára egyértelműen jelzi a teljesítményét https://youtu.be/ARqWDHgo04w